230923-1
|
HA
|
Malkin
|
Pa Lar
|
5
|
2590
|
V
|
3
|
16,4
|
18 000
|
52
|
-
|
|
|
femtehest, annet utvendig 1100 igjen, angrep i siste sving, sto på fint uten å true
|
100923-6
|
HA
|
Malkin
|
La Veb
|
7
|
2040
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
290723-9
|
HA
|
Malkin
|
Mo Car
|
8
|
1600
|
A
|
0
|
br ag
|
70 000
|
707
|
-
|
|
|
feilet seg bort inn mot første sving
|
010723-5
|
BD
|
Malkin
|
Mo Car
|
4
|
1609
|
A
|
3
|
13,3a
|
20 000
|
121
|
-
|
|
|
lederrygg, ut i brekken, holdt farten bra uten å utfordre
|
170623-4
|
BD
|
Malkin
|
Mo Car
|
6
|
1620
|
V
|
5
|
14,1
|
18 000
|
178
|
-
|
|
|
først i annetspor bak, så ned som femte, rygg mot siste bortre, på det jevne
|
200523-4
|
BD
|
Malkin
|
Mo Car
|
9
|
2120
|
V
|
6
|
15,2
|
18 000
|
59
|
-
|
|
|
tredje utvendig, med 700 igjen, ned et spor i siste sving, på det jevne
|
140523-2
|
BD
|
Malkin
|
Mo Car
|
4
|
2120
|
V
|
1
|
16,6
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
180323-5
|
HA
|
Malkin
|
Pa Lar
|
8
|
2040
|
A
|
8
|
16,3a
|
30 000
|
217
|
-
|
11,2-14,9
|
|
tet ut av første sving, 11,2/500 og 14,9/1000, passert 500 igjen, trakk seg mye
|
040223-6
|
HA
|
Malkin
|
Pa Lar
|
8
|
1600
|
A
|
0
|
15,4a
|
18 000
|
103
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut mot siste sving, drøy siste sving
|
220123-6
|
HA
|
Malkin
|
Pa Lar
|
1
|
2040
|
V
|
1
|
18,2
|
16 000
|
58
|
-
|
21,8-
|
|
tet, 21,8/500, slapp i annen sving, luke midt på oppløpet, rakk akkurat fram
|
031222-2
|
HA
|
Malkin
|
Ja Sme
|
3
|
2060
|
V
|
0
|
18,7
|
20 000
|
40
|
-
|
16,6-15,2
|
|
tet, dro tøft unna, 16,6/500 og 15,2/1000, stor luke, slått i siste sving
|
191122-7
|
HA
|
Malkin
|
Ja Sme
|
8
|
1600
|
A
|
4
|
14,6a
|
35 000
|
100
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, spurtet bra på oppløpet
|
051122-6
|
HA
|
Malkin
|
Ja Sme
|
7
|
2060
|
V
|
4
|
17,1
|
18 000
|
201
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ut på siste bortre, inn i siste sving, holdt farten bra
|
221022-5
|
HA
|
Malkin
|
Ja Sme
|
3
|
1600
|
A
|
3
|
16,9a
|
18 000
|
29
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ut i siste sving, greit oppløp uten å nærme seg
|
280822-6
|
BD
|
Malkin
|
Mo Car
|
5
|
3140
|
V
|
5
|
17,3
|
24 000
|
185
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, tredje innvendig 1150 igjen, maks på avstand til de fremste
|
130822-5
|
HA
|
Honey Roll
|
Si Jak
|
4
|
2040
|
V
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
130822-2
|
HA
|
Malkin
|
Pa Lar
|
7
|
2040
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
300722-8
|
HA
|
Honey Roll
|
Gu Aus
|
2
|
2040
|
A
|
9
|
16,4a
|
50 000
|
173
|
-
|
09,7-14,0
|
|
tet, 09,7/500 og 14,0/1000, passert før siste sving, trakk seg mye
|
300722-6
|
HA
|
Malkin
|
Gu Aus
|
1
|
1600
|
A
|
4
|
11,9a
|
60 000
|
110
|
-
|
|
|
overflydd, lederrygg, ut på siste bortre, angrep, måtte fire noe på oppløpet
|
160722-4
|
BD
|
Malkin
|
Mo Car
|
5
|
1609
|
A
|
5
|
14,6a
|
20 000
|
200
|
-
|
|
|
annet utvendig, kunne ikke helt følge i fartsøkningen til slutt
|
180622-6
|
BD
|
Malkin
|
Mo Car
|
5
|
2120
|
V
|
-
|
dg
|
18 000
|
84
|
-
|
17,4-18,4
|
|
tet på første bortre, 17,4/500 og 18,4/1000, feilet midt på oppløpet, trolig toer
|
180622-1
|
BD
|
Honey Roll
|
He Nyg
|
5
|
2120
|
V
|
5
|
19,5
|
18 000
|
67
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ut et spor i siste sving, holdt farten uten å nærme seg de foran
|
210522-5
|
BD
|
Malkin
|
Mo Car
|
4
|
2120
|
V
|
4
|
15,7 r
|
18 000
|
77
|
-
|
|
|
annet utv, posisjonsproblemer oppløp, ikke skikkelig åpning
|
210522-2
|
BD
|
Honey Roll
|
Si Jak
|
3
|
2140
|
V
|
1
|
16,9
|
18 000
|
181
|
-
|
|
|
tredjehest, lederrygg e 800, tet inn siste sving, lett
|
300422-3
|
BD
|
Malkin
|
Mo Car
|
3
|
2120
|
V
|
1
|
19,8
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
300422-1
|
BD
|
Honey Roll
|
Mo Car
|
1
|
2100
|
V
|
5
|
21,1
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
091021-7
|
HA
|
Honey Roll
|
Mo Car
|
1
|
2040
|
A
|
5
|
17,5a
|
18 000
|
221
|
-
|
|
|
tredje innvendig, smøg med
|
091021-1
|
HA
|
Malkin
|
Mo Car
|
6
|
2040
|
A
|
3
|
14,9a
|
18 000
|
32
|
-
|
|
|
femtehest, annet utvendig, holdt ok
|
120921-7
|
HA
|
Honey Roll
|
Mo Car
|
3
|
2080
|
V
|
2
|
20,0
|
15 000
|
29
|
-
|
|
|
annet utvendig, dødens e 500, tet e 700, 21,6/1000, kunne ikke svare på oppløpet
|
120921-5
|
HA
|
Malkin
|
Mo Car
|
7
|
1600
|
A
|
4
|
13,6a
|
20 000
|
39
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep på siste bortre, snart fjerdespor, sto på greit
|
070821-6
|
HA
|
Malkin
|
Mo Car
|
7
|
1600
|
A
|
4
|
12,1a
|
60 000
|
134
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, angrep mot siste sving, fullførte fint
|
070821-1
|
HA
|
Honey Roll
|
He Nyg
|
4
|
2060
|
V
|
2
|
16,0
|
20 000
|
406
|
-
|
|
|
firer, etter hvert annet utv, tet da leder feilet inn i siste sv, ledet i det lengste
|
240721-8
|
BD
|
Malkin
|
Mo Car
|
2
|
1600
|
V
|
1
|
15,7
|
20 000
|
71
|
-
|
14,4-17,2
|
|
tet, 14,4/500 og 17,2/1000, stakk i siste sving, aldri truet
|
240721-2
|
BD
|
Honey Roll
|
He Nyg
|
3
|
1620
|
V
|
3
|
16,9
|
18 000
|
377
|
-
|
22,0-19,5
|
|
tet i første sving, 22,0/500 og 19,5/1000, slått tidlig på oppløpet, sto på greit
|
100721-4
|
BD
|
Honey Roll
|
He Nyg
|
6
|
2120
|
V
|
0
|
20,6 g
|
18 000
|
522
|
-
|
|
|
feilet fra start, tapte mye, kontakt etter en snau runde, slet i nest siste sving
|
100721-2
|
BD
|
Malkin
|
Mo Car
|
3
|
2120
|
V
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
pågående veterinærbehandling
|
130621-2
|
HA
|
Honey Roll
|
Ai Ber
|
5
|
2040
|
A
|
3
|
17,0a
|
15 000
|
204
|
-
|
12,8-16,0
|
|
toer, overtok etter 600, 16,0/1000, svarte fint opp til inn på oppløpet
|
130621-1
|
HA
|
Malkin
|
La Veb
|
5
|
2060
|
V
|
3
|
15,5
|
18 000
|
61
|
-
|
|
|
femtehest, opp som firer i annen sving, grei avslutning litt bak de to fremste
|
050621-5
|
HA
|
Malkin
|
Mo Car
|
6
|
2040
|
A
|
3
|
14,1a
|
18 000
|
21
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep etter en runde, ned på siste bortre, fint oppløp
|
050621-1
|
HA
|
Honey Roll
|
Mo Car
|
3
|
2060
|
V
|
3
|
18,1
|
15 000
|
880
|
-
|
|
|
tredje innvendig, annet utvendig mot siste sving, fullførte fint
|
220521-8
|
HA
|
Honey Roll
|
To Nyg
|
9
|
2080
|
V
|
0
|
20,3 g
|
12 000
|
342
|
-
|
|
|
femte innvendig før galopp midt i annen sving, siden langt bak
|
220521-6
|
HA
|
Malkin
|
Mo Car
|
5
|
1600
|
A
|
0
|
13,2a
|
18 000
|
51
|
-
|
|
|
annet utvendig, ut i siste sving, holdt farten ok til maks uttelling
|
150521-22
|
BD
|
Malkin
|
Mo Car
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
17,6
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
150521-3
|
BD
|
Honey Roll
|
To Nyg
|
1
|
2100
|
V
|
4
|
22,8 g
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
211120-2
|
HA
|
Thai Paycheck
|
Mo Car
|
4
|
2060
|
V
|
0
|
19,8
|
15 000
|
395
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, annet utvendig etter 800, så tredje utvendig, slet på siste bortre
|
241020-6
|
HA
|
Thai Paycheck
|
Mo Car
|
2
|
2040
|
V
|
4
|
20,2 g
|
15 000
|
181
|
-
|
|
|
feilet i første sving, femte innvendig, gav seg
|
241020-3
|
HA
|
Honey Roll
|
Mo Car
|
2
|
2060
|
V
|
5
|
21,0
|
15 000
|
137
|
-
|
|
|
annenhest, annet utvendig, ordinær
|
101020-6
|
HA
|
Thai Paycheck
|
Ma Kan
|
5
|
2060
|
V
|
5
|
17,8
|
15 000
|
310
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, toer i førstespor i annen sving, slet med å tette, maks
|
101020-4
|
HA
|
Honey Roll
|
Ma Kan
|
3
|
2060
|
V
|
6
|
18,8
|
12 000
|
546
|
-
|
|
|
fjerde/tredje innvendig, ut på oppløpet, fikk ikke fritt fram
|
150820-2
|
BD
|
Thai Paycheck
|
Mo Car
|
4
|
2120
|
V
|
4
|
17,9
|
14 000
|
281
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, femtehest inn i sisterunden, holdt sin fart på avstand
|
150820-1
|
BD
|
Honey Roll
|
Mo Car
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
24,1 g
|
12 000
|
76
|
-
|
|
|
overfløyet, feilet som toer i første sving og tapte for mye
|
010820-9
|
HA
|
Thai Paycheck
|
Mo Car
|
2
|
3010
|
V
|
0
|
19,1
|
50 000
|
934
|
-
|
|
|
tok teten, slapp på første bortre, tredje innvendig, ut mot siste sving, snart sliten
|
010820-2
|
HA
|
Honey Roll
|
Da Dal
|
6
|
2040
|
V
|
0
|
br g
|
15 000
|
37
|
-
|
|
|
galopperte fra start, gjentok i første sving
|
180720-3
|
BD
|
Thai Paycheck
|
He Nyg
|
8
|
2100
|
V
|
4
|
17,9
|
15 000
|
839
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innvendig, fikk fritt fram i siste sving, fikk maks
|
180720-1
|
BD
|
Honey Roll
|
He Nyg
|
3
|
2120
|
V
|
3
|
18,8
|
12 000
|
150
|
-
|
18,0-18,0
|
|
tet, 18,0/500 og 18,0/1000, slått tidlig på oppløpet, men holdt flott
|
050720-3
|
BD
|
Thai Paycheck
|
He Nyg
|
6
|
2100
|
V
|
0
|
20,1
|
15 000
|
340
|
-
|
|
|
fjerdehest, annet utvendig i annen sving, slet på siste bortre
|
050720-1
|
BD
|
Honey Roll
|
He Nyg
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
23,0 g
|
15 000
|
774
|
-
|
|
|
tet, slapp e 400, feilet etter en runde, sidet et stykke bak feltet
|
261019-3
|
HA
|
Thai Paycheck
|
He Nyg
|
10
|
2040
|
A
|
7
|
20,0a
|
14 000
|
277
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut mot siste bortre, holdt farten brukbart
|
261019-2
|
HA
|
Honey Roll
|
He Nyg
|
1
|
2040
|
V
|
5
|
23,2
|
12 000
|
217
|
-
|
25,9-21,9
|
|
tet, 25,9/500 og 21,9/1000, passert i siste sving, fullførte greit
|
121019-5
|
HA
|
Thai Paycheck
|
He Nyg
|
12
|
2040
|
A
|
7
|
18,5a
|
16 000
|
402
|
-
|
|
|
tredje innvendig, litt hindret på siste bortre, på det jevne inn
|
121019-3
|
HA
|
Honey Roll
|
He Nyg
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
26,6 g
|
12 000
|
65
|
-
|
|
|
galopperte seg bort på startsiden
|
140919-8
|
HA
|
Honey Roll
|
He Nyg
|
1
|
2040
|
V
|
5
|
21,8
|
12 000
|
340
|
-
|
|
|
overfløyet, ut etter 400, tet i annen sving, 23,8/1000, slått i siste sving
|
140919-4
|
HA
|
Thai Paycheck
|
He Nyg
|
5
|
2040
|
A
|
2
|
17,3a
|
14 000
|
136
|
-
|
13,0-17,6
|
|
tet, 13,0/500 og 17,6/1000, passert 500 igjen, fullførte ok langt bak vinneren
|
010919-5
|
BD
|
Thai Paycheck
|
He Nyg
|
4
|
2100
|
V
|
4
|
17,9
|
16 000
|
154
|
-
|
|
|
dødens, presset på lederen, sliten på oppløpet, men holdt bra
|
010919-1
|
BD
|
Honey Roll
|
He Nyg
|
3
|
2100
|
V
|
4
|
21,8
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
dødens en bit, ned i tredje innvendig etter 1000, hang med til maks på avstand
|
240819-1
|
LT
|
Honey Roll
|
La Veb
|
2
|
2200
|
V
|
0
|
24,5 g
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
200719-20
|
BD
|
Honey Roll
|
He Nyg
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
22,2
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
230619-20
|
BD
|
Honey Roll
|
He Nyg
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
25,6
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
230619-4
|
BD
|
Thai Paycheck
|
He Nyg
|
8
|
2140
|
V
|
0
|
21,2 g
|
18 000
|
219
|
-
|
|
|
feilet fra start (40), sjettehest på avstand, kom aldri inn i løpet
|
010619-21
|
BD
|
Honey Roll
|
He Nyg
|
5
|
2100
|
V
|
0
|
27,1 g
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
010619-5
|
BD
|
Thai Paycheck
|
He Nyg
|
9
|
2140
|
V
|
4
|
18,8 g
|
18 000
|
226
|
-
|
|
|
innvendig i køen, fram som femte mot siste bortre, feilsteg 400 i, ok avslutning
|
180519-20
|
HA
|
Honey Roll
|
He Nyg
|
2
|
2040
|
V
|
-
|
dgpp
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
180519-5
|
HA
|
Thai Paycheck
|
He Nyg
|
8
|
1600
|
A
|
6
|
16,7a
|
14 000
|
131
|
-
|
|
|
først i annetspor, ned i tredje innvendig midtveis, ut i siste sving, kunne lite
|
160319-4
|
BD
|
Thai Paycheck
|
He Nyg
|
3
|
1660
|
V
|
3
|
23,1
|
7 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
170219-1
|
HA
|
Millam Dream
|
He Nyg
|
5
|
2040
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
129
|
-
|
|
|
galopperte seg bort direkte
|
241118-7
|
HA
|
Thai Paycheck
|
He Nyg
|
3
|
2040
|
V
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
101118-7
|
HA
|
Millam Dream
|
Ha Hol
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
br
|
16 000
|
32
|
-
|
20,3-21,9
|
|
tet, 20,3/500 og 21,4/1000, feilet under press 500 igjen
|
131018-8
|
HA
|
Millam Dream
|
He Nyg
|
7
|
2080
|
V
|
2
|
19,6
|
12 000
|
259
|
-
|
|
|
toer mot annen sving, ut et spor i brekken, kunne ikke true, men holdt fint
|
131018-3
|
HA
|
Thai Paycheck
|
He Nyg
|
8
|
2040
|
A
|
0
|
18,9a
|
14 000
|
202
|
-
|
|
|
tredje/fjerde utvendig, slet på siste bortre, ble et stykke bak
|
061018-4
|
BD
|
Millam Dream
|
Mo Car
|
1
|
1620
|
V
|
3
|
22,3 g
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
150918-20
|
HA
|
Millam Dream
|
He Nyg
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
20,0
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
150918-4
|
HA
|
Thai Paycheck
|
He Nyg
|
4
|
2040
|
A
|
2
|
16,4a
|
16 000
|
122
|
-
|
|
|
lederrygg, kunne ikke følge mot siste sving, fullførte bra og berget annen
|
020918-6
|
BD
|
Thai Paycheck
|
He Nyg
|
6
|
2120
|
V
|
3
|
19,6
|
14 000
|
75
|
-
|
|
|
tredjehest, lederrygg, etter en snau runde, satt fast over mål
|
210718-6
|
BD
|
Black Dream
|
He Nyg
|
8
|
3120
|
V
|
-
|
dg
|
18 000
|
1031
|
-
|
|
|
tredje innvendig, feilet som sliten i siste sving
|
210718-2
|
BD
|
Thai Paycheck
|
He Nyg
|
5
|
2100
|
A
|
3
|
16,6a
|
14 000
|
329
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innvendig i siste sving, holdt farten bra inn
|
230618-3
|
BD
|
Thai Paycheck
|
He Nyg
|
6
|
2100
|
V
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
hesten meddeles startforbud grunnet uregjerlig opptreden på start, jfr.§ 11-4.
|
230618-1
|
BD
|
Black Dream
|
He Nyg
|
7
|
2120
|
V
|
7
|
18,6
|
18 000
|
875
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut i tredje utvendig en bit, så inn igjen, kunne lite
|
020618-3
|
BD
|
Thai Paycheck
|
Sv Knu
|
13
|
2120
|
V
|
-
|
dg
|
18 000
|
734
|
-
|
|
|
tredje utvendig, annet utvendig midtveis, slet mot siste sving, feilet i svingen
|
020618-2
|
BD
|
Black Dream
|
Sv Knu
|
9
|
2100
|
V
|
0
|
18,5
|
18 000
|
423
|
-
|
|
|
tredje utvendig, slet med å tette på siste bortre
|
120518-3
|
BD
|
Black Dream
|
Ka Bro
|
4
|
2120
|
V
|
5
|
19,0
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
120518-2
|
BD
|
Thai Paycheck
|
Sv Knu
|
6
|
2140
|
V
|
5
|
22,8 g
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
250318-3
|
OL
|
Black Dream
|
Tr Opd
|
2
|
1720
|
V
|
5
|
21,9
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
250318-1
|
OL
|
Thai Paycheck
|
To Nyg
|
3
|
1720
|
V
|
-
|
dg
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
251117-2
|
HA
|
Thai Paycheck
|
Sv Knu
|
5
|
1600
|
A
|
4
|
18,6ag
|
18 000
|
112
|
-
|
10,9-14,7
|
|
dødens, tet etter 400, 10,9/500 og 14,7/1000, passert mot siste sv, feilet i brekken
|
251117-1
|
HA
|
Black Dream
|
Sv Knu
|
4
|
2040
|
V
|
0
|
18,6
|
24 000
|
469
|
-
|
|
|
tredje/fjerde innvendig, ut mot siste sving, holdt farten
|
170917-6
|
BD
|
Black Dream
|
Gr Kan
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
18,5a
|
20 000
|
143
|
-
|
|
|
tredje utvendig, kun på det jevne
|
170917-4
|
BD
|
Thai Paycheck
|
Da Dal
|
1
|
2100
|
A
|
4
|
19,0a
|
20 000
|
75
|
-
|
12,0-15,2
|
|
forsvarte sporet, 12,0/500 og 15,2/1000, passert på siste bortre, trakk seg mye
|
020917-6
|
HA
|
Black Dream
|
Si Eil
|
9
|
2040
|
A
|
0
|
15,8a
|
20 000
|
966
|
-
|
|
|
tredje utvendig, hektet av 900 igjen
|
020917-4
|
HA
|
Thai Paycheck
|
Si Eil
|
2
|
2040
|
A
|
-
|
dg a
|
20 000
|
316
|
-
|
13,5-15,4
|
|
stri i tet, 13,5/500 og 15,4/1000, passert 550 igjen, galopperte som sliten 350 igjen
|
120817-7
|
BD
|
Thai Paycheck
|
Si Eil
|
5
|
2100
|
V
|
-
|
dg
|
18 000
|
123
|
-
|
|
|
tok teten, slapp i første sving, feilet ut på siste bortre, treer i mål, men disket
|
120817-2
|
BD
|
Black Dream
|
Si Eil
|
9
|
2100
|
V
|
5
|
18,4
|
18 000
|
220
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, med i angrep midtveis, holdt farten brukbart
|
150717-3
|
HA
|
Thai Paycheck
|
Ov Lin
|
2
|
1600
|
A
|
2
|
15,1a
|
20 000
|
345
|
-
|
10,2-12,4
|
|
tet, 10,2/500 og 12,4/1000, slått 150 igjen, fullførte ålreit på trøtte bein
|
150717-2
|
HA
|
Black Dream
|
Ov Lin
|
13
|
2060
|
V
|
8
|
17,1
|
20 000
|
257
|
-
|
|
|
tredjespor, bakket e 200, fjerde utvendig, sjanset innvendig 700 igjen, hang bare md
|
010717-5
|
BD
|
Black Dream
|
Pe Wik
|
6
|
3120
|
V
|
0
|
20,3
|
18 000
|
648
|
-
|
|
|
annet utvendig, sliten på oppløpet
|
010717-2
|
BD
|
Thai Paycheck
|
Pe Wik
|
8
|
2120
|
V
|
0
|
20,5 g
|
14 000
|
199
|
-
|
|
|
feilet mot første sving, kontakt etter 900, ble der bak
|
030617-2
|
BD
|
Thai Paycheck
|
Ha Hol
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
20,4ag
|
16 000
|
69
|
-
|
|
|
galopperte fra start og fikk aldri kontakt, feilet et stykke bak på oppløpet
|
181216-3
|
HA
|
Black Dream
|
Si Eil
|
7
|
2040
|
A
|
0
|
18,8a
|
16 000
|
165
|
-
|
|
|
først i annetspor et stykke bak, fjerdehest inn i sisterunden, manglet trykk
|
181216-2
|
HA
|
Thai Paycheck
|
Ha Hol
|
11
|
2040
|
A
|
0
|
19,3a
|
16 000
|
68
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep i nest siste sving, uten den store framdriften
|
051116-7
|
HA
|
Thai Paycheck
|
Si Eil
|
1
|
2040
|
A
|
2
|
19,4a
|
40 000
|
53
|
-
|
|
|
forsvarte sporet, slapp etter 400, tredje innv mot annen sving, god avslutning
|
051116-5
|
HA
|
Black Dream
|
Si Eil
|
3
|
1600
|
A
|
1
|
16,8a
|
16 000
|
81
|
-
|
|
|
dødens, avløst runden igjen, angrep 600 igjen, fram i dødens, knep seg fremst
|
221016-5
|
HA
|
Thai Paycheck
|
Si Eil
|
5
|
2040
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
26
|
-
|
|
|
feilet seg bort direkte
|
221016-2
|
HA
|
Black Dream
|
Si Eil
|
3
|
2040
|
A
|
4
|
16,6a
|
14 000
|
122
|
-
|
|
|
stort sett i annet utvendig, satt da angriperne kom, manglet rom den siste biten
|
040916-6
|
BD
|
Black Dream
|
Si Eil
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
17,1a
|
16 000
|
302
|
-
|
|
|
hengende i tredjespor, unnskyldt
|
040916-4
|
BD
|
Thai Paycheck
|
Si Eil
|
1
|
1609
|
A
|
1
|
15,5a
|
16 000
|
167
|
-
|
13,8-14,4
|
|
forsvarte sporet, 13,8/500 og 14,4/1000, svarte opp alle angrep, sikkert
|
200816-7
|
HA
|
Thai Paycheck
|
Si Eil
|
1
|
2100
|
V
|
4
|
21,1 g
|
24 000
|
67
|
-
|
|
|
feilet fra start (30), kontakt som sistehest, holdt farten brukbart på avstand
|
200816-3
|
HA
|
Black Dream
|
Si Eil
|
6
|
2040
|
V
|
2
|
17,1
|
18 000
|
122
|
-
|
|
|
rask ut, ned i lederrygg, holdt farten bra på litt avstand til vinneren
|
060816-7
|
BD
|
Black Dream
|
Si Eil
|
2
|
2100
|
A
|
3
|
15,9a
|
16 000
|
429
|
-
|
|
|
tredje innvendig, leverte et bra oppløp på litt avstand
|
060816-4
|
BD
|
Thai Paycheck
|
Si Eil
|
3
|
2100
|
A
|
5
|
18,0a
|
16 000
|
42
|
-
|
|
|
dundret til tet, stri, 11,7/500 og 15,6/1000, måtte fire på oppløpet
|
020716-6
|
BD
|
Black Dream
|
Sø Øst
|
6
|
3140
|
V
|
0
|
19,7
|
18 000
|
41
|
-
|
|
|
dødens, ble passert på siste bortre og trakk seg
|
250616-6
|
BD
|
Black Dream
|
Ma Rin
|
2
|
2100
|
V
|
4
|
17,7
|
7 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
040616-5
|
BD
|
Black Dream
|
Ma Rin
|
2
|
2100
|
V
|
6
|
17,2
|
18 000
|
182
|
-
|
16,0-17,5
|
|
dødens, overtok etter 500/16,0, så 17,5/1000, passert mot siste sving, holdt ok
|
210516-2
|
HA
|
Black Dream
|
Ra Sve
|
11
|
2040
|
A
|
6
|
15,5a
|
20 000
|
421
|
-
|
|
|
sist utvendig, angrep mot siste sving, grei avslutning på avstand
|
080516-6
|
HA
|
Black Dream
|
Si Eil
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
16,5
|
16 000
|
290
|
-
|
|
|
lederrygg, trakk seg i siste sving
|
080516-1
|
HA
|
Thai Paycheck
|
Li San
|
9
|
2060
|
V
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
sårskade
|
060316-6
|
HA
|
Don't Steal Me
|
Ma Rin
|
2
|
2040
|
V
|
0
|
19,9
|
18 000
|
397
|
-
|
|
|
lederrygg, slet med å følge tidlig i sisterunden, trakk seg mye siste 500
|
100116-3
|
HA
|
Black Dream
|
Ja Bje
|
12
|
1600
|
A
|
0
|
16,5a
|
16 000
|
63
|
-
|
|
|
femte utvendig, angrep ut på siste bortre, mest på det jevne
|
100116-1
|
HA
|
Don't Steal Me
|
Ja Bje
|
3
|
2040
|
V
|
7
|
20,0
|
12 000
|
213
|
-
|
|
|
tok teten, slapp etter 400, spurtet bra etter sen luke
|
200915-1
|
BD
|
Don't Steal Me
|
Sv Knu
|
3
|
2120
|
V
|
3
|
21,9
|
7 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
050915-4
|
HA
|
Black Dream
|
An Frø
|
10
|
2040
|
A
|
1
|
16,4a
|
20 000
|
130
|
-
|
|
|
fram i dødens etter 700, koblet et sterkt grep 100 meter fra mål
|
050915-2
|
HA
|
Don't Steal Me
|
Ch Han
|
5
|
2040
|
A
|
0
|
17,5a
|
20 000
|
669
|
-
|
|
|
sjette innvendig, hang bare med et stykke bak
|
290815-5
|
BD
|
Black Dream
|
Ma Esp
|
12
|
1609
|
A
|
0
|
18,3a
|
16 000
|
209
|
-
|
|
|
sjette utvendig, hang mest med
|
290815-3
|
BD
|
Don't Steal Me
|
Ma Esp
|
2
|
1609
|
A
|
0
|
18,7a
|
16 000
|
508
|
-
|
|
|
lederrygg, slet på siste bortre
|
190715-8
|
BD
|
Black Dream
|
Ja Bje
|
1
|
3100
|
V
|
2
|
18,6
|
16 000
|
126
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innvendig 1100 igjen, ut i siste sv, spurtet fort, nærmet seg mye
|
190715-5
|
BD
|
Don't Steal Me
|
Ja Bje
|
3
|
2120
|
V
|
0
|
22,6
|
10 000
|
62
|
-
|
|
|
tredje innv, fram i lederrygg midtveis, trakk seg mot siste sving
|
110715-4
|
HA
|
Black Dream
|
Ja Bje
|
9
|
3030
|
V
|
0
|
17,8
|
75 000
|
771
|
-
|
|
|
tredje innv e 250, fjerde og femte innv, fjerde utv, innv siste sving, holdt farten
|
110715-2
|
HA
|
Don't Steal Me
|
Ka Joh
|
2
|
2040
|
V
|
0
|
18,4
|
20 000
|
528
|
-
|
|
|
tet, 15.5/500, lederrygg, ga seg mye siste 250
|
210615-7
|
HA
|
Black Dream
|
Ja Bje
|
2
|
2040
|
A
|
6
|
16,4a
|
14 000
|
105
|
-
|
|
|
femte innvendig, annet utv på siste bortre, fullførte på det jevne
|
210615-3
|
HA
|
Don't Steal Me
|
Ha Hol
|
1
|
2040
|
A
|
0
|
19,3a
|
14 000
|
358
|
-
|
|
|
overfløyet, fjerde innvendig, hang bare med
|
070615-8
|
BD
|
Black Dream
|
Ja Bje
|
9
|
2100
|
A
|
4
|
16,5a
|
14 000
|
85
|
-
|
|
|
angrep i annen sving, fram i dødens midtveis, passert mot siste sving, sto på bra
|
070615-3
|
BD
|
Don't Steal Me
|
Ja Bje
|
2
|
2100
|
V
|
4
|
21,1
|
14 000
|
253
|
-
|
|
|
tok teten, slapp ut av første sving, kunne ikke følge i siste sving, maks
|
020515-7
|
HA
|
Black Dream
|
Ja Bje
|
5
|
2040
|
A
|
2
|
14,9a
|
16 000
|
33
|
-
|
|
|
lederrygg, forsøkte et angrep i brekken, kunne aldri utfordre
|
020515-3
|
HA
|
Don't Steal Me
|
La Veb
|
7
|
2040
|
A
|
0
|
19,4a
|
12 000
|
2033
|
-
|
|
|
tet i første sving, 13,4/500 og 18,5/1000, trakk seg på oppløpet
|
110415-9
|
HA
|
Don't Steal Me
|
Ma Kan
|
9
|
2040
|
A
|
6
|
21,0a
|
12 000
|
443
|
-
|
|
|
sjette innvendig og fjerde utvendig, kunne ikke følge de fremste
|
110415-7
|
HA
|
Black Dream
|
Ja Bje
|
2
|
2040
|
A
|
3
|
17,0a
|
16 000
|
36
|
-
|
|
|
tredje utvendig, femtehest runden igjen, avsluttet fint uten å være noen trussel
|
150215-6
|
HA
|
Black Dream
|
Ja Bje
|
1
|
1600
|
A
|
3
|
15,1a
|
16 000
|
118
|
-
|
|
|
overfløyet, lederrygg, fikk sjansen ut mot oppløpet, klarte aldri å true skikkelig
|
150215-1
|
HA
|
Don't Steal Me
|
Ma Kan
|
10
|
2040
|
A
|
0
|
20,9a
|
10 000
|
55
|
-
|
|
|
dødens mot annen sv, ned i tredje innv etter en snau runde, trakk seg mye til slutt
|
180115-4
|
HA
|
Black Dream
|
Ha Hol
|
7
|
2040
|
A
|
5
|
18,6a
|
14 000
|
45
|
-
|
|
|
drøy første sving, treer mot annen sving, ut på siste bortre, sliten på oppløpet
|
161114-7
|
HA
|
Black Dream
|
Da Dal
|
8
|
2040
|
A
|
3
|
17,0a
|
15 000
|
109
|
-
|
|
|
|
161114-2
|
HA
|
Don't Steal Me
|
Gr Kan
|
7
|
2040
|
A
|
0
|
21,4ag
|
15 000
|
59
|
-
|
|
|
|
191014-7
|
HA
|
Black Dream
|
Th Bor
|
5
|
2500
|
V
|
1
|
19,4
|
15 000
|
51
|
-
|
|
|
annet utvendig, dødens mot siste sving, koblet grepet 100 igjen, sikkert
|
191014-5
|
HA
|
Don't Steal Me
|
Sv Knu
|
7
|
2080
|
V
|
6
|
20,0
|
15 000
|
1355
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut på siste bortre, holdt mest farten
|
140914-7
|
BD
|
Don't Steal Me
|
Jo Nil
|
7
|
2120
|
V
|
0
|
dist
|
10 000
|
427
|
-
|
|
|
tredje innvendig, trakk seg tidlig i sisterunden
|
140914-4
|
BD
|
Black Dream
|
Da Dal
|
2
|
3100
|
V
|
0
|
20,8
|
15 000
|
98
|
-
|
|
|
lederrygg, femte innvendig i annen sving, tredje utvendig 1200 igjen, på det jevne
|
230814-7
|
HA
|
Black Dream
|
Gr Kan
|
10
|
1600
|
A
|
-
|
|
15 000
|
|
-
|
|
|
feber
|
230814-5
|
HA
|
Don't Steal Me
|
Gr Kan
|
13
|
2080
|
V
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
090814-6
|
BD
|
Black Dream
|
Da Dal
|
2
|
2100
|
A
|
3
|
16,7a
|
15 000
|
105
|
-
|
|
|
annet utvendig, noe hindret midtveis, dødens 1000 igjen, sto på godt
|
260714-4
|
HA
|
Black Dream
|
Ka Hau
|
9
|
2040
|
A
|
0
|
18,6ag
|
15 000
|
19
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep på siste bortre, feilet på vei opp som treer 300 igjen
|
050714-5
|
BD
|
Black Dream
|
Th Bor
|
4
|
2100
|
A
|
2
|
15,4a
|
15 000
|
213
|
-
|
|
|
tet, 14.0/500 og 16.0/1000, passert i nest siste sving, holdt farten godt på avstand
|
290614-6
|
HA
|
Black Dream
|
Ja Ols
|
4
|
2040
|
V
|
0
|
17,1 g
|
30 000
|
217
|
-
|
|
|
galopperte stort fra start, bra opphenting i kulissene
|
290614-2
|
HA
|
Don't Steal Me
|
Ul Ohl
|
1
|
2040
|
V
|
-
|
|
15 000
|
|
-
|
|
|
strøket av stevneveterinær
|
150614-20
|
BD
|
Don't Steal Me
|
Ha Hol
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
22,1
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
150614-5
|
BD
|
Black Dream
|
Ov Lin
|
11
|
2120
|
V
|
6
|
17,8
|
15 000
|
119
|
-
|
|
|
tidlig fram i dødens, tet etter 1300, trakk seg ut på oppløpet
|
010514-22
|
BD
|
Black Dream
|
Me Joh
|
3
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
010514-20
|
BD
|
Don't Steal Me
|
Sv Knu
|
2
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
060414-4
|
BD
|
Don't Steal Me
|
Sv Knu
|
3
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
060414-2
|
BD
|
Black Dream
|
Me Joh
|
5
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
100813-3
|
BD
|
Gold Passion
|
Sv Knu
|
5
|
2100
|
V
|
3
|
19,9 g
|
15 000
|
441
|
-
|
|
|
tilbaketrukket dødens, lederrygg midtveis, smøg med til maks
|
200713-4
|
BD
|
Gold Passion
|
Sv Knu
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
21,3a
|
15 000
|
396
|
-
|
|
|
annet utv, femtehest e 500, sliten 800 igjen, ga seg
|
220613-4
|
HA
|
Gold Passion
|
Mo Car
|
4
|
2040
|
V
|
0
|
br g
|
24 000
|
476
|
-
|
|
|
galopperte seg bort fra start
|
090613-20
|
BD
|
Gold Passion
|
Sv Knu
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
22,4
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
161212-3
|
HA
|
Don't Steal Me
|
Ha Hol
|
5
|
2080
|
V
|
4
|
22,3
|
16 000
|
27
|
-
|
|
|
tet etter 400, 24.0/500, slapp etter 650, maks uttelling
|
211012-1
|
HA
|
Don't Steal Me
|
Da Dal
|
7
|
2080
|
V
|
0
|
23,6
|
14 000
|
84
|
-
|
|
|
lederrygg, trakk seg mot siste sving
|
190812-1
|
BD
|
Don't Steal Me
|
Da Dal
|
4
|
2140
|
V
|
0
|
20,0
|
14 000
|
41
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ble der bak
|
290712-5
|
HA
|
Don't Steal Me
|
Da Dal
|
1
|
2040
|
V
|
1
|
21,9
|
24 000
|
192
|
-
|
|
|
forsvarte sporet, 25.5/500 og 25.5/1000, forsvarte seg sikkert til slutt
|
230612-2
|
HA
|
Don't Steal Me
|
Da Dal
|
1
|
2040
|
V
|
5
|
22,4
|
30 000
|
105
|
-
|
|
|
tet, 24.0/500 og 21.0/1000, passert mot siste sving, fullførte brukbart
|
100612-1
|
BD
|
Don't Steal Me
|
Da Dal
|
2
|
2100
|
V
|
8
|
21,9
|
14 000
|
95
|
-
|
|
|
lederrygg, smøg med til maks
|
200512-20
|
BD
|
Don't Steal Me
|
Da Dal
|
4
|
2100
|
V
|
0
|
23,8
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|