091220-5
|
M
|
De Ice
|
Gu Aus
|
8
|
2140
|
A
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
301120-2
|
K
|
De Ice
|
Da Dal
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
20,7a
|
12 000
|
179
|
-
|
|
|
tredje innvendig, slet på svingene, tettet ikke
|
061120-8
|
J
|
De Ice
|
Gu Aus
|
12
|
2100
|
V
|
0
|
19,4
|
12 000
|
544
|
-
|
|
|
femte innv, med i angrep i dårlig rygg 550 i, holdt farten greit
|
281020-8
|
B
|
De Ice
|
Gu Aus
|
4
|
2140
|
V
|
6
|
18,6
|
15 000
|
168
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innv og lederrygg, ga seg på oppløpet
|
161020-5
|
BI
|
De Ice
|
Gu Aus
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
18,2a
|
15 000
|
475
|
-
|
|
|
femte innvendig, frakjørt
|
091020-22
|
J
|
Limitless
|
Jo Han
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
28,6
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
280920-7
|
K
|
De Ice
|
Gu Aus
|
5
|
2100
|
V
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
241119-2
|
J
|
Lucky Man
|
Gu Aus
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
20,5a
|
14 000
|
133
|
-
|
|
|
femte utv, med i angrep 600 i, trakk seg mye siste 250
|
101119-8
|
M
|
Lucky Man
|
Gu Aus
|
2
|
2140
|
V
|
4
|
19,6
|
12 000
|
32
|
-
|
|
|
rolig innledning, femte/fjerde utvendig, med på siste bortre, sto på ok, ble skjev
|
251019-8
|
J
|
Lucky Man
|
Gu Aus
|
2
|
2100
|
V
|
2
|
18,8
|
12 000
|
141
|
-
|
21,1-19,5
|
|
tet, 21,1/500 og 19,1/1000, slått kort før mål
|
120919-21
|
D
|
Lucky Man
|
Gu Aus
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
21,2
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
060619-2
|
K
|
Real Man
|
Gu Aus
|
8
|
2100
|
A
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
240519-2
|
BI
|
Real Man
|
Gu Aus
|
12
|
2100
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
070519-8
|
M
|
Real Man
|
Gu Aus
|
11
|
2140
|
V
|
1
|
20,8 g
|
12 000
|
106
|
-
|
|
|
galopperte fra start, fjerde utvendig, angrep 300 igjen, grep 50 igjen
|
280419-8
|
J
|
Real Man
|
Gu Aus
|
6
|
2100
|
A
|
4
|
17,5a
|
12 000
|
101
|
-
|
|
|
femte utv, ut et spor 450 i, vant klyngespurten klart 30 bak vinner
|
040419-20
|
D
|
Real Man
|
Gu Aus
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
21,9
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
050517-5
|
J
|
Buttercup
|
Jo Eil
|
4
|
1609
|
A
|
0
|
14,0a
|
16 000
|
178
|
-
|
|
|
dødens e 500, trakk seg helt 500 igjen
|
090317-2
|
B
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
17,5ag
|
14 000
|
355
|
-
|
|
|
fjerde utv, galopp i angrep 800 igjen
|
140217-5
|
M
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
4
|
2140
|
A
|
0
|
15,8a
|
16 000
|
553
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, frakjørt med noen lengder på oppløpet
|
040217-7
|
K
|
Buttercup
|
Gu Aus
|
12
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
50 000
|
145
|
-
|
|
|
tredje og fjerde utvendig, galopperte seg bort
|
260117-3
|
J
|
Be My Bullet
|
Th Bor
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
18,1a
|
14 000
|
312
|
-
|
|
|
tredje innvendig, viste lite
|
260117-1
|
J
|
Mika Stile
|
To Sol
|
2
|
1609
|
A
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
250117-5
|
B
|
Buttercup
|
Fr Fla
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
16,0ag
|
24 000
|
264
|
-
|
|
|
tredje og fjerde utv, toer i tredjespor 450 i, galopp 200 i, i striden ellers
|
070117-4
|
K
|
Buttercup
|
Gu Aus
|
12
|
2100
|
A
|
-
|
|
50 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
231216-6
|
J
|
One More Flight
|
Gu Aus
|
7
|
2120
|
V
|
0
|
20,4
|
18 000
|
422
|
-
|
|
|
fjerde innv, avhengt 500 igjen
|
131216-5
|
M
|
Buttercup
|
Kr Kva
|
3
|
2140
|
A
|
0
|
br ag
|
20 000
|
73
|
-
|
|
|
galopperte seg bort direkte
|
061216-2
|
B
|
One More Flight
|
Gu Aus
|
7
|
1609
|
A
|
4
|
14,6a
|
10 000
|
64
|
-
|
|
|
tredje innvendig, annetspor 200 igjen, på det jevne
|
281116-6
|
K
|
One More Flight
|
Ad Aks
|
9
|
1700
|
A
|
4
|
14,9a
|
16 000
|
848
|
-
|
|
|
fjerde innv, spurtet pent mellom hester
|
171116-5
|
B
|
One More Flight
|
He Tve
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
18,0a
|
10 000
|
17
|
-
|
|
|
til dødens e 700, slet 500 i, tapte mange lengder på oppløpet
|
171116-6
|
K
|
Buttercup
|
To Sol
|
11
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
18 000
|
31
|
-
|
|
|
tredje utvnedig, galopperte 400 igjen, i angrep
|
171116-4
|
K
|
Mika Stile
|
Jo Han
|
6
|
1700
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
311016-5
|
D
|
Buttercup
|
Jo Han
|
3
|
1700
|
A
|
5
|
15,8a
|
16 000
|
89
|
-
|
|
|
annet utvendig, femtehest 400 igjen, holdt fart og posisjon
|
221016-1
|
B
|
Mika Stile
|
Ka Joh
|
8
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
30 000
|
388
|
-
|
|
|
kort gal e 300, tredje utv, ny gal i stengt pos 500 i, virket ikke å ha mye spart da
|
131016-4
|
K
|
One More Flight
|
Gu Aus
|
10
|
2100
|
A
|
6
|
15,9a
|
20 000
|
711
|
-
|
|
|
femte innv, holdt farten
|
071016-5
|
J
|
Buttercup
|
Ka Joh
|
3
|
1609
|
A
|
4
|
14,0a
|
16 000
|
73
|
-
|
|
|
dødens etter 500, stod på bra, tok litt imot oppunder mål
|
071016-4
|
J
|
Mika Stile
|
Ka Joh
|
12
|
2620
|
V
|
0
|
18,2
|
16 000
|
207
|
-
|
|
|
åttende, annet utv e 500, langt fram, tredje utvendig, dalte 400 i, slitent oppløp
|
051016-6
|
B
|
One More Flight
|
He Tve
|
2
|
1609
|
A
|
0
|
13,5a
|
24 000
|
758
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, tredje utv 700 i, hindret i siste sving, holdt farten
|
300916-22
|
J
|
Lucky Man
|
Gu Aus
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
28,7
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
200916-5
|
B
|
Mika Stile
|
Gu Aus
|
1
|
2100
|
A
|
4
|
15,2a
|
14 000
|
193
|
-
|
|
|
overfløyet, tredje innvendig, spurtet bra da hun kom seg ut midt på oppløpet
|
200916-4
|
B
|
Buttercup
|
To Sol
|
10
|
1609
|
A
|
2
|
13,0a
|
14 000
|
53
|
-
|
|
|
fjerde/femte utvendig, med i angrep 400 igjen, solid oppløp
|
190916-6
|
J
|
One More Flight
|
Ad Aks
|
5
|
1609
|
A
|
0
|
16,4a
|
18 000
|
673
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, avhengt
|
150916-22
|
K
|
Lucky Man
|
Gu Aus
|
3
|
1700
|
V
|
0
|
28,8
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
150916-20
|
K
|
Real Man
|
Gu Aus
|
3
|
1700
|
V
|
0
|
32,9
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
250816-1
|
B
|
Be My Bullet
|
Th Bor
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
16,2a
|
10 000
|
171
|
-
|
|
|
tet, lederrygg etter 350, avhengt
|
180816-5
|
B
|
Be My Bullet
|
Th Bor
|
8
|
1609
|
A
|
6
|
15,6a
|
10 000
|
150
|
-
|
|
|
fjerde, tredjespor, bakket, femte utv e 300, med i tredjespor 500 i, fullførte ok
|
110816-1
|
K
|
Buttercup
|
Vi Hop
|
5
|
1700
|
A
|
0
|
15,8a
|
18 000
|
23
|
-
|
|
|
andre utv, dro opp i tredjespor 450 i, annetspor mot oppløpet, kun på det jevne
|
040816-5
|
B
|
Be My Bullet
|
Th Bor
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
15,5a
|
10 000
|
378
|
-
|
|
|
tredje utv, ut flere spor på oppløpet, manglet rom lenge, holdt farten
|
300716-8
|
BI
|
Buttercup
|
Ka Joh
|
4
|
1609
|
A
|
0
|
15,0a
|
50 000
|
92
|
-
|
|
|
tredjespor, bakket, fjerde utv e 300, med i tredjespor 600 i, fjerdespor 300 i, jevn
|
100716-8
|
J
|
Buttercup
|
Ru Wii
|
1
|
1609
|
A
|
-
|
dg a
|
75 000
|
122
|
-
|
|
|
forsvarte sporet, slapp under press ut av første sving, feilet 400 igjen
|
080716-10
|
J
|
Be My Bullet
|
Ch Kaa
|
6
|
2100
|
A
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
nedsatt almenntilstand
|
030716-6
|
ST
|
Buttercup
|
Ru Wii
|
3
|
1609
|
A
|
1
|
14,0a
|
16 000
|
36
|
-
|
|
|
annet utv, angrep 550 i, fikk opp fin fart og knep seieren på streken
|
150616-7
|
J
|
Buttercup
|
Gu Aus
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
15,0a
|
40 000
|
112
|
-
|
|
|
femte, sjette og femte utv, med 600 i, trøtnet på oppløpet
|
290516-5
|
D
|
Be My Bullet
|
Ch Kaa
|
8
|
2100
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
260516-6
|
K
|
Buttercup
|
Gu Aus
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
16,4a
|
18 000
|
23
|
-
|
13,0-13,9
|
|
tet etter 500, 13.0/500 og 13.9/1000, dro unna, merket kjøret 500 i, slitent oppløp
|
180516-7
|
B
|
Buttercup
|
Gu Aus
|
7
|
2100
|
A
|
1
|
15,7a
|
24 000
|
53
|
-
|
|
|
sjette utv, med 700 i, fjerdespor 350 i, lynraskt oppløp, snau lengde
|
130516-7
|
J
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
3
|
2120
|
V
|
0
|
br
|
18 000
|
879
|
-
|
|
|
overflydd, femte og fjerde innvendig uten å tette, problemer 700 igjen, brøt snart
|
080516-6
|
J
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
3
|
2600
|
V
|
0
|
18,3
|
14 000
|
30
|
-
|
|
|
fjerde og femte utvendig, med i angrep 1000 igjen, litt hinder, på det jevne
|
070516-8
|
F
|
Buttercup
|
Gu Aus
|
3
|
2040
|
A
|
3
|
14,2a
|
50 000
|
72
|
-
|
12,9-14,4
|
|
dødens, tet etter 400, 12,3/500 og 14,4/1000, slått 200 i, sto på anstendig
|
030516-4
|
B
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
6
|
1609
|
A
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
170416-7
|
K
|
Buttercup
|
Ka Joh
|
11
|
1700
|
A
|
3
|
14,9a
|
18 000
|
93
|
-
|
|
|
fjerde utv, tredje utv e 600, angrep 600 i, hengende, knep tredje, solid
|
030416-3
|
ST
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
12
|
2140
|
A
|
6
|
17,3ag
|
18 000
|
17
|
-
|
|
|
fjerde utv, angrep 800 i, gal 700 i (20), bra tilbake ute i banen
|
300316-6
|
B
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
2
|
2600
|
A
|
-
|
|
24 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
260316-11
|
K
|
Buttercup
|
Ka Joh
|
10
|
2100
|
A
|
1
|
16,5a
|
20 000
|
29
|
-
|
|
|
sjette på rekke, tilbaketr dødens 1100 i, tet 650 i, vant greit med noen lengder
|
130316-6
|
B
|
One More Flight
|
Ad Aks
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
19,8a
|
18 000
|
573
|
-
|
|
|
annet utv, ga seg 700 i
|
080316-4
|
J
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
17,8a
|
10 000
|
115
|
-
|
|
|
dødens, annet utv e 550, slet 500 igjen
|
080316-1
|
J
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
2
|
2100
|
A
|
1
|
17,1a
|
10 000
|
35
|
-
|
|
|
rygg, til tet e 850, 16,6/1000, utfordret 250 i, svarte knepent opp til sterk seier
|
160216-4
|
M
|
One More Flight
|
Kr Kva
|
4
|
2140
|
V
|
0
|
16,8
|
18 000
|
126
|
-
|
|
|
fjerde/femte innvendig, ut et spor 800 igjen, hang bare med
|
281215-4
|
M
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
8
|
2140
|
A
|
-
|
|
50 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
101215-1
|
K
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
br ag
|
18 000
|
77
|
-
|
|
|
dødens, presset på, galopp e 600, sist e 750, gal fra premie 350 i
|
091215-9
|
B
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
5
|
2140
|
V
|
0
|
19,3
|
24 000
|
314
|
-
|
|
|
annet utv, lederrygg e 350, tredje innv, ga seg i siste sving
|
281115-8
|
D
|
Buttercup
|
Ås Ten
|
1
|
1700
|
A
|
0
|
18,5ag
|
80 000
|
87
|
-
|
|
|
galopp i tet e 150, nede som sjette e 600, der bak siden
|
261115-4
|
K
|
Mika Stile
|
Ås Ten
|
4
|
1700
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
121115-5
|
K
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
2
|
2100
|
A
|
-
|
g8 ag
|
18 000
|
132
|
-
|
|
|
dødens, slet 300 igjen, galopp fra premie kort før mål
|
071115-3
|
J
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
16,0a
|
80 000
|
190
|
-
|
|
|
annet utvendig, svak
|
051115-1
|
K
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
10
|
1700
|
A
|
3
|
16,8a
|
18 000
|
25
|
-
|
|
|
tredje utvendig, med i angrep 600 igjen, holdt kun farten
|
291015-1
|
K
|
One More Flight
|
Ås Ten
|
4
|
1700
|
A
|
5
|
14,9a
|
16 000
|
106
|
-
|
|
|
sjette innv, annet utv 800 igjen, dødens mot siste sving, avsluttet på det jevne
|
281015-6
|
B
|
Mika Stile
|
Ås Ten
|
6
|
2100
|
A
|
6
|
16,1a
|
24 000
|
76
|
-
|
|
|
annet utv, dødens e 600, holdt koken bra
|
231015-4
|
J
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
3
|
2609
|
A
|
4
|
17,7a
|
14 000
|
31
|
-
|
|
|
fjerde, tredje og annet utv, angrep 700 i, dødens 550 i, holdt bare farten
|
201015-5
|
K
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
8
|
2100
|
A
|
6
|
18,2a
|
12 000
|
49
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens etter 550, trakk seg på siste bortre
|
131015-3
|
M
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
1
|
2140
|
A
|
0
|
16,8a
|
18 000
|
141
|
-
|
|
|
overfløyet, toer flere lengder bak lederen, ut i siste sving!, trakk seg
|
111015-3
|
J
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
1
|
2609
|
A
|
-
|
g2 ag
|
16 000
|
35
|
-
|
|
|
tet, lederrygg, fast på oppløpet, uheldig galopp når lagt ut 50 igjen
|
300915-5
|
B
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
11
|
2160
|
V
|
1
|
16,3
|
30 000
|
101
|
-
|
|
|
femte og sjette innv, femte utv 850 i, fjerdespor 250 i, lynraskt oppløp, knepent
|
230915-4
|
B
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
11
|
2100
|
A
|
-
|
|
30 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
170915-2
|
B
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
9
|
2100
|
A
|
2
|
17,0a
|
12 000
|
316
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, dødens etter 600, sto på tappert helt til mål
|
160915-6
|
B
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
6
|
2100
|
A
|
3
|
15,4ag
|
30 000
|
69
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 350, kort galopp e 600, fjerde innv, tredje utv 700 i, angrep 300 i
|
130915-3
|
B
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
dist a
|
100 000
|
1740
|
-
|
|
|
femte og fjerde innvendig, slet 800 igjen, frakjørt
|
030915-22
|
J
|
O'Man
|
Ch Kaa
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
030915-20
|
J
|
Rush Man
|
Ch Kaa
|
6
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
030915-4
|
J
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
11
|
1609
|
A
|
2
|
15,6a
|
12 000
|
353
|
-
|
|
|
femte utv, kjørte rett fram i annetspor, åpning 150 i, frisk spurt til annen
|
260815-4
|
B
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
15,2a
|
30 000
|
725
|
-
|
|
|
tredjespor, sjette innv 1000 i, hektet av på siste bortre
|
200815-4
|
K
|
Mika Stile
|
Gu Aus
|
10
|
2100
|
A
|
7
|
18,1a
|
14 000
|
85
|
-
|
|
|
fjerde utv, med i angrep 700 i, avanserte ikke
|
190815-6
|
B
|
Buttercup
|
Ås Ten
|
2
|
1609
|
A
|
2
|
12,1a
|
30 000
|
36
|
-
|
|
|
annet, tredje og fjerde utv, angrep 700 i, ble hengende, sto på flott
|
150815-9
|
M
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
7
|
1640
|
A
|
-
|
|
70 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
070815-6
|
J
|
Buttercup
|
Ås Ten
|
4
|
1609
|
A
|
1
|
14,0a
|
14 000
|
42
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 500 igjen, dødens 300 igen, veldig lett
|
310715-6
|
BI
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
15
|
3140
|
V
|
-
|
|
30 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
210715-3
|
M
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
8
|
2640
|
A
|
0
|
20,9a
|
14 000
|
168
|
-
|
|
|
tet e 400, 15,8/500 og 19,5/1000, passert e 1200, dødens 1200 i, ga tidlig opp
|
180715-7
|
ST
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
8
|
2140
|
A
|
-
|
|
70 000
|
0
|
-
|
|
|
krysslammelse
|
040715-5
|
J
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
11
|
1609
|
A
|
-
|
dv4 ag
|
15 000
|
207
|
-
|
|
|
fjerde utv, sjenert i første sving, tredje innvendig, litt fast, bra fart til slutt
|
030715-3
|
J
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
5
|
1609
|
A
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
strøket av stevneveterinær
|
220615-7
|
J
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
8
|
1609
|
A
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
180615-3
|
K
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
4
|
1700
|
A
|
4
|
17,5a
|
12 000
|
187
|
-
|
|
|
annet utv, dødens e 250, tredje innv 500 i, holdt farten brukbart
|
180615-2
|
K
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
2
|
2100
|
A
|
5
|
16,7a
|
18 000
|
27
|
-
|
|
|
annet utv, dødens e 200, tet e 400, lederrygg e 500, dødens 700 i, trøtnet
|
100615-1
|
B
|
Mika Stile
|
Ås Ten
|
13
|
2160
|
V
|
5
|
18,2
|
20 000
|
79
|
-
|
|
|
femte, fjerde og tredje utv, toer i tredjespor 400 i, fjerdespor 250 i, fullførte bra
|
050615-6
|
BI
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
11
|
2100
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
annet
|
040615-3
|
K
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
1
|
2100
|
A
|
1
|
18,2a
|
12 000
|
65
|
-
|
|
|
overflydd, tredje innv, dødens e 550, tet e 850, 1,16/1000, holdt unna med hode
|
290515-9
|
J
|
Mika Stile
|
Ar Kaa
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
18,9ag
|
14 000
|
138
|
-
|
|
|
lederrygg, galopperte som tredje mot oppløpet
|
230515-7
|
J
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
15
|
3160
|
V
|
0
|
15,9
|
60 000
|
456
|
-
|
|
|
femte innv, forble der bak
|
230515-5
|
J
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
14,0a
|
50 000
|
75
|
-
|
|
|
sjette utv, med i angrep 650 i, kunne lite
|
140515-2
|
K
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
7
|
2100
|
A
|
2
|
17,0a
|
14 000
|
43
|
-
|
|
|
tredje utv, angrep 450 i, fikk først opp fart 300 i, 20 fram da, strålende oppl, god
|
080515-9
|
J
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
10
|
2100
|
V
|
4
|
18,9 g
|
14 000
|
57
|
-
|
|
|
fjerde utv, tredje utv 500 i, angrep 300 i, holdt farten uten å hente noe
|
060515-10
|
B
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
10
|
2100
|
A
|
2
|
14,0a
|
30 000
|
611
|
-
|
|
|
femte, fjerde, tredje og annet utv, angrep mot oppløpet, avsluttet bra
|
060515-8
|
B
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
10
|
2600
|
A
|
5
|
16,4a
|
30 000
|
64
|
-
|
|
|
tredjespor, femte utv e 600, med i angrep 600 i, ble hengende, raskt oppløp
|
260415-7
|
J
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
11
|
1609
|
A
|
6
|
12,5a
|
16 000
|
747
|
-
|
|
|
i baktroppen for driving til maks
|
250415-8
|
ST
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
4
|
2160
|
V
|
4
|
19,4
|
10 000
|
33
|
-
|
|
|
galopperte fra start, tredje utv e 500, femte utv, angrep 550 i, sto på godt
|
250415-2
|
ST
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
7
|
1609
|
A
|
1
|
15,7a
|
16 000
|
35
|
-
|
|
|
tredjespor, annet utv e 300, dødens e 400, tet e 500, 11.9/500 og 15.0/1000, knepent
|
180415-5
|
B
|
One More Flight
|
Ad Aks
|
7
|
2100
|
A
|
-
|
|
100 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
170415-9
|
J
|
Mika Stile
|
Ås Ten
|
9
|
2100
|
V
|
5
|
19,0
|
12 000
|
28
|
-
|
|
|
sjettehest, annet utv e 500, amgrep 750 i, hengende, helt på det jevne
|
170415-7
|
J
|
Buttercup
|
Ås Ten
|
5
|
2100
|
A
|
4
|
15,1a
|
18 000
|
21
|
-
|
|
|
tredjespor, døens e 300, tredje innvendig e 500, dødens 60 i, utfordret ikke
|
070415-2
|
D
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
6
|
2100
|
A
|
4
|
18,5ag
|
12 000
|
27
|
-
|
|
|
galopperte på vei mot tet e 150 (40), femte innv, hindret midtveis, greit tilbake
|
040415-4
|
K
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
13
|
2940
|
V
|
0
|
16,5
|
150 000
|
262
|
-
|
|
|
tolvtehest og sjette utvendig, med i angrep 800 igjen, holdt kun farten
|
010415-1
|
B
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
3
|
2100
|
A
|
-
|
dv1 a
|
20 000
|
21
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 350, tet e 500, 16.0/1000, først, disket, brøt ut på oppløpet
|
250315-5
|
B
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
2
|
2100
|
A
|
2
|
15,2a
|
24 000
|
19
|
-
|
|
|
annet utv, dødens e 350, presset seg til tet 900 i, slått ut på oppløpet, holdt bra
|
250315-4
|
B
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
4
|
2100
|
A
|
4
|
14,1a
|
30 000
|
409
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 250, holdt farten meget bra
|
200315-8
|
J
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
8
|
2100
|
V
|
-
|
dg
|
10 000
|
134
|
-
|
|
|
galopp e 300 (10), tredje utv e 500, galopperte 800 igjen
|
140315-9
|
D
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
1
|
2100
|
A
|
3
|
14,4a
|
70 000
|
747
|
-
|
|
|
lederrygg etter galopper e 400, ut et spor 250 igjen, sto på strålende
|
110315-2
|
B
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
9
|
2140
|
V
|
-
|
|
30 000
|
0
|
-
|
|
|
sårskade
|
280215-10
|
B
|
One More Flight
|
Ås Ten
|
14
|
2660
|
V
|
0
|
17,5
|
70 000
|
198
|
-
|
|
|
sjette utv, med i angrep 550 igjen, trakk seg helt ut i oppløpet
|
270215-3
|
J
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
4
|
2100
|
A
|
1
|
17,8a
|
12 000
|
20
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep 600 igjen, dødens i siste sving, enkelt når leder feilet, bra
|
170215-5
|
J
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
5
|
1609
|
A
|
1
|
17,0a
|
12 000
|
29
|
-
|
|
|
annet utvendig, blåste til tet før siste sving, rykket unna, knusende overlegen
|
140215-10
|
J
|
One More Flight
|
Ås Ten
|
14
|
3160
|
V
|
6
|
18,2
|
60 000
|
210
|
-
|
|
|
syvende innv, skjøt stor fart inn i ny luke 350 i, fritt fram 100 i, fin fart i mål
|
100215-2
|
K
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
3
|
2100
|
A
|
2
|
19,2ag
|
12 000
|
15
|
-
|
|
|
feilet inn i første sv, femte utv, dødens runden igjen, trykket på, kom ikke forbi
|
310115-9
|
B
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
3
|
2100
|
A
|
3
|
14,8a
|
70 000
|
559
|
-
|
|
|
tredje og femte utvendig, ned på innerspor, angrep 200 igjen, spurtet fort
|
280115-1
|
BI
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
3
|
2100
|
A
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
190115-6
|
D
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
8
|
2100
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
080115-2
|
K
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
1
|
2100
|
A
|
1
|
19,0ag
|
12 000
|
20
|
-
|
|
|
tet, galopperte e 200, annet utv e 500, dødens 800 i, tet 450 i, overlegen
|
020115-6
|
J
|
One More Flight
|
Ar Kaa
|
4
|
1609
|
A
|
0
|
17,9a
|
18 000
|
291
|
-
|
|
|
dødens, slitent oppløp
|
020115-3
|
J
|
Buttercup
|
Ar Kaa
|
5
|
2100
|
V
|
2
|
22,3 g
|
12 000
|
37
|
-
|
|
|
startgalopp, tapte 30, tredje utv etter 400, angrep 800 igjen, stod på flott helt inn
|
261214-8
|
J
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
1
|
2100
|
V
|
3
|
19,3 g
|
15 000
|
25
|
-
|
|
|
|
201214-4
|
B
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
14,8a
|
100 000
|
265
|
-
|
|
|
|
131214-8
|
J
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
11
|
2120
|
V
|
2
|
16,5
|
10 000
|
47
|
-
|
|
|
|
301114-7
|
ST
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
2
|
2140
|
V
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
261114-7
|
B
|
One More Flight
|
Ås Ten
|
7
|
2100
|
A
|
2
|
13,9a
|
40 000
|
210
|
-
|
|
|
|
241114-2
|
K
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
7
|
2100
|
A
|
5
|
18,7ag
|
15 000
|
43
|
-
|
|
|
|
231114-20
|
J
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
4
|
2100
|
V
|
0
|
21,5 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
091114-5
|
ST
|
One More Flight
|
To Sol
|
8
|
2160
|
V
|
3
|
15,4
|
15 000
|
59
|
-
|
|
|
sjette utv, med i angrep 900 i, sto på flott inn og knep tredje
|
071114-3
|
J
|
Buttercup
|
Ch Kaa
|
6
|
2100
|
V
|
2
|
19,0
|
15 000
|
60
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 150, åpning 80 i, taktet flott om, men for sent til å true vinner
|
311014-2
|
J
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
4
|
2100
|
A
|
3
|
14,8a
|
15 000
|
111
|
-
|
|
|
tet etter 200, dro unna, 11.5/500 og 14.8/1000, holdt bra, men nedkjempet 50 igjen
|
231014-10
|
K
|
Buttercup
|
Ar Kaa
|
4
|
2100
|
V
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
Øvrig strykningsårsak
|
101014-22
|
J
|
Buttercup
|
Ar Kaa
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
19,9
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
010914-24
|
J
|
Ebba B.R.
|
Ås Ten
|
6
|
2100
|
V
|
0
|
25,3
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
220814-23
|
J
|
Ebba B.R.
|
Ar Kaa
|
5
|
2100
|
V
|
0
|
dgpp
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
280614-6
|
F
|
One More Flight
|
Ei Høi
|
11
|
2040
|
A
|
-
|
|
100 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
140614-8
|
D
|
One More Flight
|
To Sol
|
14
|
2120
|
V
|
3
|
15,3
|
60 000
|
89
|
-
|
|
|
landet i dødens e 550, avløst e 800, angrep 600 igjen, sto på sterkt
|
010614-9
|
ST
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
3
|
2180
|
V
|
4
|
17,1 g
|
15 000
|
67
|
-
|
|
|
sjettehest, annetspor 900 igjen, ble langt bak
|
280514-6
|
B
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
14
|
3200
|
V
|
4
|
15,1
|
30 000
|
573
|
-
|
|
|
tidlig i femte utv, med i angrep 900 i, ble hengende, sto på bra
|
260414-3
|
ST
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
9
|
1660
|
V
|
4
|
14,0
|
15 000
|
236
|
-
|
|
|
treg ut, tredje utv 1000 i, angrep 600 i, ble hengende, holdt farten bra
|
190414-4
|
K
|
One More Flight
|
Th Bor
|
14
|
2940
|
V
|
0
|
15,9
|
150 000
|
300
|
-
|
|
|
sjette, femte og fjerde utvendig, hindret 500 igjen, hang godt med etterpå
|
220314-5
|
M
|
One More Flight
|
Gu Aus
|
2
|
2140
|
A
|
3
|
15,0a
|
120 000
|
593
|
-
|
|
|
tredje innvendig, kunne kjøre rett fram 100 igjen, holdt farten flott
|
080314-10
|
B
|
One More Flight
|
To Sol
|
12
|
2680
|
V
|
7
|
15,6
|
60 000
|
391
|
-
|
|
|
sjette innv, sist utv 750 igjen, bra oppløp
|
010314-10
|
D
|
One More Flight
|
Th Bor
|
14
|
2960
|
V
|
0
|
18,4
|
60 000
|
260
|
-
|
|
|
syvende utv, med i angrep 750 igjen, bet dårlig
|
190214-7
|
B
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
3
|
2100
|
A
|
6
|
15,7a
|
30 000
|
329
|
-
|
|
|
annet utvendig, klarte aldri å sette inn noe angrep, helmaks
|
100214-6
|
D
|
One More Flight
|
As Wri
|
3
|
1700
|
A
|
1
|
15,4a
|
15 000
|
56
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep 400 igjen, grep tidlig på oppløpet
|
020214-7
|
ST
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
7
|
2160
|
V
|
-
|
|
15 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
190114-7
|
ST
|
One More Flight
|
La Kol
|
5
|
2160
|
V
|
3
|
15,4
|
15 000
|
46
|
-
|
|
|
tredje innvendig, hindret 200 igjen, fort tilbake, høy fart i mål
|
040114-10
|
K
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
14
|
2960
|
V
|
0
|
18,0
|
60 000
|
384
|
-
|
|
|
etter hvert tredje utv, holdt farten brukbart
|
131213-7
|
BI
|
Pedro
|
Ch Kaa
|
5
|
2100
|
V
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
forkjølelse
|
081213-7
|
ST
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
7
|
2140
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
051213-2
|
J
|
Pedro
|
To Hag
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
22,6ag
|
15 000
|
239
|
-
|
|
|
svak start, feilet etter 500, femte innvendig, med i angrep 700 igjen, hentet lite
|
251113-1
|
D
|
Pedro
|
Ar Kaa
|
1
|
2100
|
V
|
8
|
21,8 g
|
18 000
|
68
|
-
|
|
|
tredje innv, annet utv 400 i, galopp 250 i, ble der bak
|
231113-10
|
K
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
16,6a
|
60 000
|
113
|
-
|
|
|
annet og tredje utvendig, angrep 700 igjen, klarte ikke å fullføre
|
131113-6
|
B
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
12
|
2160
|
V
|
3
|
15,8
|
30 000
|
496
|
-
|
|
|
tredje utv, angrep 700 i, ble hengende, sto på flott
|
081113-22
|
J
|
Pedro
|
Ar Kaa
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
20,9
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
301013-9
|
B
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
4
|
2600
|
A
|
0
|
15,7a
|
50 000
|
203
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 700 igjen, tøff tur
|
131013-5
|
ST
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
9
|
2160
|
V
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
071013-6
|
D
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
4
|
2100
|
A
|
2
|
15,5a
|
18 000
|
108
|
-
|
|
|
dødens da startrushet var over, koblet grepet i siste sving, spurtslått, sterk
|
280913-6
|
ST
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
6
|
1609
|
A
|
0
|
12,6a
|
60 000
|
174
|
-
|
|
|
femte utvendig, angrep 500 igjen, for langt fram, holdt farten
|
270913-20
|
J
|
Mika Stile
|
Ch Kaa
|
5
|
2100
|
V
|
0
|
27,4
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
130913-24
|
J
|
Mika Stile
|
Gu Aus
|
9
|
2120
|
V
|
0
|
30,0 g
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
310813-9
|
K
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
7
|
1700
|
A
|
2
|
14,6a
|
60 000
|
131
|
-
|
|
|
sist innvendig, med i angrep 500 igjen, via fjerde i brekken, hentet lengder helt inn
|
260813-21
|
J
|
Buttercup
|
Ar Kaa
|
7
|
2100
|
V
|
0
|
28,3
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
210813-3
|
B
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
12
|
2160
|
V
|
2
|
15,2
|
20 000
|
27
|
-
|
|
|
femtehest, dødens e 600, stod på bra helt til mål
|
180813-21
|
J
|
Mika Stile
|
Ei Høi
|
4
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
140813-7
|
B
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
12,8a
|
30 000
|
798
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, angrep 700 igjen, ble hengende, ble for tøft
|
310713-7
|
B
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
15,5a
|
30 000
|
47
|
-
|
|
|
femte utvendig, med i angrep 600 igjen, på det jevne
|
130713-9
|
J
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
7
|
2100
|
A
|
4
|
13,9a
|
60 000
|
346
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 700, annet utv e 750, tredje innv e 850, ut to spor, holdt fint
|
050713-7
|
J
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
5
|
1609
|
A
|
2
|
13,2a
|
18 000
|
39
|
-
|
|
|
tredje innvendig, dødens etter 500, gikk i nærkamp
|
220613-10
|
D
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
10
|
2520
|
V
|
0
|
17,5
|
60 000
|
67
|
-
|
|
|
via tredjespor til dødens etter 700, tredje utv e 850, løp spolert da Ysvink stoppet
|
100613-7
|
D
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
8
|
2100
|
A
|
6
|
15,3a
|
18 000
|
238
|
-
|
|
|
fjerde utv, femte utv e 1000, angrep 600 i, holdt farten sin til mål
|
290513-7
|
B
|
One More Flight
|
Ch Kaa
|
9
|
2660
|
V
|
-
|
|
30 000
|
0
|
-
|
|
|
dårlige blodverdier
|
180513-6
|
J
|
One More Flight
|
Ma Høi
|
13
|
2120
|
V
|
0
|
15,8
|
60 000
|
277
|
-
|
|
|
dårlig start, syvende utv 1100 igjen, med i angrep 500 igjen, slitent oppløp
|
280413-6
|
ST
|
One More Flight
|
Ma Høi
|
7
|
2140
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
130413-10
|
BT
|
One More Flight
|
Od Sto
|
8
|
2100
|
A
|
-
|
|
60 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
300313-4
|
K
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
13
|
2520
|
V
|
2
|
16,7
|
150 000
|
481
|
-
|
|
|
tredje og fjerde utvendig, med i angrep 600 igjen, flott avslutning
|
160313-5
|
M
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
2
|
1640
|
A
|
0
|
16,0a
|
100 000
|
186
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep på siste bortre, dødens mot siste sving, trakk seg siste 150
|
200213-7
|
B
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
5
|
2100
|
A
|
1
|
15,4a
|
30 000
|
83
|
-
|
|
|
tet e 300, lederrygg, tet etter 600, 15.3/1000, forsvarte seg bra på oppløpet
|
290113-6
|
M
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
5
|
1640
|
A
|
1
|
15,5a
|
16 000
|
20
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep på siste bortre, grep ut på oppløpet, enkelt
|
160113-7
|
B
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
5
|
2100
|
A
|
3
|
15,8a
|
30 000
|
110
|
-
|
|
|
sjette innvendig, tredje utvendig, angrep 300 igjen, spurtet sterkt
|
100113-1
|
K
|
Nabucca Eastwind
|
La Kol
|
8
|
1700
|
A
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
050113-10
|
J
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
4
|
1609
|
A
|
6
|
13,2a
|
60 000
|
105
|
-
|
|
|
tredjespor, femte utv etter 400, trafikkproblemer i brekken, åpning 150 i, ok spurt
|
261212-7
|
B
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
10
|
2100
|
A
|
1
|
15,3a
|
40 000
|
54
|
-
|
|
|
tredje utvendig, toer i angrep 650 igjen, d, avgjorde kort før mål
|
111212-4
|
M
|
Nabucca Eastwind
|
Ma Ska
|
10
|
1640
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
031212-6
|
K
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
1
|
1700
|
V
|
1
|
17,4
|
16 000
|
23
|
-
|
|
|
tet, lederrygg, tet etter 600, 18.0/1000, dro enkelt unna på oppløpet
|
261112-9
|
D
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
1
|
1700
|
A
|
2
|
16,5a
|
16 000
|
61
|
-
|
|
|
lederrygg, holdt farten fint
|
091112-22
|
J
|
Nabucca Eastwind
|
La Kol
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
18,4
|
0
|
P
|
-
|
|
|
tet, 17,5 siste 1000, først i mål
|
071112-7
|
B
|
One More Flight
|
Ka Joh
|
1
|
2100
|
A
|
6
|
14,2a
|
40 000
|
155
|
-
|
|
|
lederrygg, angrep i brekken, holdt farten noenlunde
|
261012-7
|
BI
|
One More Flight
|
Ei Høi
|
9
|
2100
|
A
|
4
|
15,0a
|
16 000
|
108
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, angrep 700 igjen, fullførte solid
|
211012-3
|
J
|
Carpaccio
|
Jo Eil
|
6
|
2100
|
A
|
6
|
17,3a
|
14 000
|
230
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, kunne aldri forbedre posisjon
|
140912-23
|
J
|
Pedro
|
Ar Kaa
|
7
|
2100
|
V
|
0
|
31,6 g
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
300812-12
|
J
|
Pedro
|
Ar Kaa
|
8
|
2100
|
V
|
0
|
30,6 g
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
110712-20
|
J
|
New Jersey
|
Ar Kaa
|
4
|
2100
|
V
|
0
|
29,7 g
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
060712-22
|
J
|
Gasman
|
Ar Kaa
|
3
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
290612-22
|
J
|
Key To Steel
|
Ar Kaa
|
4
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
220612-20
|
J
|
Key To Steel
|
Ar Kaa
|
3
|
2100
|
V
|
0
|
34,9 g
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
240212-9
|
J
|
Nabucca Eastwind
|
Ha Hol
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
17,0a
|
18 000
|
492
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, uten muligheter
|
020112-3
|
D
|
Uni Vivant
|
He Bye
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
19,0
|
20 000
|
233
|
-
|
|
|
dårlig start, sjette innvendig, kunne lite
|