261023-3
|
BT
|
Magna Fin K.
|
Ov Was
|
2
|
1600
|
A
|
0
|
20,1a
|
16 000
|
1255
|
-
|
|
|
rygg leder, ga seg 500 i, dalte
|
201122-2
|
OA
|
Magna Fin K.
|
Ve Bug
|
4
|
2300
|
A
|
0
|
19,4a
|
20 000
|
776
|
-
|
|
|
annet/fjerde utvendig, trakk seg oppløp
|
220922-21
|
BI
|
Magna Fin K.
|
Ås Ten
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
22,8
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
220822-21
|
OA
|
Magna Fin K.
|
Ar Sjo
|
3
|
2300
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
080822-21
|
OA
|
Magna Fin K.
|
Ar Sjo
|
1
|
2300
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
250421-1
|
L
|
Magna Fin K.
|
Mo Fre
|
3
|
2140
|
A
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
tannverk
|
150421-4
|
BT
|
Magna Fin K.
|
La Hau
|
6
|
1600
|
A
|
0
|
20,7a
|
18 000
|
901
|
-
|
|
|
dødens, meldte utsolgt 550 igjen, veldig dårlig comeback
|
121220-2
|
BI
|
Magna Fin K.
|
Da Dal
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
br a
|
20 000
|
238
|
-
|
|
|
dødens, fungerte ikke og gav seg 900 igjen
|
191120-2
|
BT
|
Magna Fin K.
|
Ma Gun
|
6
|
2100
|
A
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
291020-2
|
BT
|
Magna Fin K.
|
La Hau
|
9
|
2100
|
A
|
6
|
18,0ar
|
15 000
|
141
|
-
|
|
|
dødens, tet etter 700, 13,6/1000, slått 200 igjen
|
211020-2
|
B
|
Magna Fin K.
|
Bj Ste
|
10
|
2100
|
A
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
011020-1
|
BT
|
Magna Fin K.
|
Bj Ste
|
9
|
1600
|
A
|
4
|
16,2a
|
15 000
|
113
|
-
|
|
|
lederrygg, annetspor 600 igjen, tet 400 igjen, slått på oppløpet
|
170920-1
|
BT
|
Magna Fin K.
|
La Hau
|
5
|
2100
|
A
|
1
|
17,4a
|
15 000
|
123
|
-
|
14,0-18,2
|
|
tet, 14,0/500 og 18,2/1000, kontroll
|
290820-2
|
BT
|
Magna Fin K.
|
Pe Kal
|
3
|
2100
|
A
|
4
|
17,5a
|
20 000
|
626
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innvendig, hang godt med
|
240820-1
|
L
|
Magna Fin K.
|
Ve Bug
|
10
|
2160
|
V
|
6
|
19,3
|
12 000
|
730
|
-
|
|
|
treg ut, tredje utv 1500 i, fjerde utv, med 750 i, dårlig rygg, brukbart oppløp
|
030620-5
|
L
|
Magna Fin K.
|
Ed Kri
|
5
|
2140
|
A
|
0
|
19,5a
|
14 000
|
374
|
-
|
|
|
tet e 250, mlederrygg e 450, tredje innv, ga seg 500 i
|
210619-3
|
L
|
Magna Fin K.
|
Ha Hol
|
3
|
2140
|
A
|
11
|
19,1a
|
20 000
|
125
|
-
|
14,3-17,2
|
|
tet, 14,3/500 og 17,2/1000, ga seg på oppløpet
|
240519-7
|
BI
|
Magna Fin K.
|
Ås Ten
|
6
|
1609
|
A
|
5
|
15,7a
|
14 000
|
135
|
-
|
|
|
tredje og annet utv, trøtnet på oppløpet
|
160519-1
|
BT
|
Magna Fin K.
|
Ov Was
|
9
|
1600
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
290419-3
|
L
|
Magna Fin K.
|
An Ste
|
6
|
1640
|
A
|
6
|
16,3a
|
14 000
|
531
|
-
|
|
|
tredje og annet utv, lederrygg 450 i, trøtnet på oppløpet
|
040419-3
|
BT
|
Magna Fin K.
|
Ov Was
|
6
|
2140
|
V
|
0
|
18,9
|
16 000
|
262
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 600 igjen, bet ikke
|
061218-3
|
BT
|
Magna Fin K.
|
Ro Hop
|
8
|
2120
|
V
|
0
|
19,4
|
12 000
|
162
|
-
|
|
|
åttendehest og tredje utvendig, frakjørt
|
241118-2
|
L
|
Magna Fin K.
|
Ra Bjø
|
9
|
2140
|
A
|
0
|
22,6ag
|
16 000
|
415
|
-
|
|
|
tredje utv, angrep 700 i, galopp på vei ned i dødens 450 i, sliten på oppløpet
|
161118-2
|
BI
|
Magna Fin K.
|
Ra Bjø
|
7
|
1609
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
sykdom for person
|
251018-5
|
L
|
Magna Fin K.
|
Ar Sjo
|
4
|
1640
|
A
|
6
|
16,6a
|
14 000
|
435
|
-
|
|
|
presset på i dødens, lederrygg e 350, trøtnet på oppløpet
|
111018-2
|
BT
|
Magna Fin K.
|
På Bue
|
9
|
2120
|
V
|
6
|
18,7
|
14 000
|
166
|
-
|
|
|
femte innv, tredej utv e 500, tredjehest 400 i, slapp ned oppløpet
|
300818-2
|
BT
|
Magna Fin K.
|
Er Ren
|
9
|
2120
|
V
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
pågående veterinærbehandling
|
290618-2
|
BI
|
Magna Fin K.
|
Da Dal
|
1
|
1609
|
A
|
5
|
17,4ag
|
16 000
|
94
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, dårlig trav, feilet i siste sving uten muligheter
|
220618-1
|
L
|
Magna Fin K.
|
Ar Sjo
|
7
|
2160
|
V
|
3
|
18,9
|
20 000
|
161
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, annetspor 300 igjen, leverte et greit oppløp
|
040618-2
|
L
|
Magna Fin K.
|
Ar Sjo
|
4
|
2140
|
A
|
2
|
19,0a
|
16 000
|
58
|
-
|
16,1-20,4
|
|
tet første sving, sto på bra
|
110518-2
|
BI
|
Magna Fin K.
|
Ol Øst
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
20,8a
|
16 000
|
154
|
-
|
|
|
annet, så fjerde utvendig, ordinær
|
260418-5
|
BT
|
Magna Fin K.
|
På Bue
|
2
|
2100
|
V
|
1
|
19,0
|
12 000
|
265
|
-
|
|
|
lederrygg, angrep 150 i, grep 50 i, stakk enkelt unna
|
060418-2
|
BI
|
Magna Fin K.
|
Ha Hol
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
22,0a
|
14 000
|
141
|
-
|
|
|
glede fram i dødens etter 700, gav seg på siste bortre
|
071217-7
|
BT
|
Magna Fin K.
|
Ov Was
|
9
|
2120
|
V
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
241117-7
|
BI
|
Magna Fin K.
|
Ha Hol
|
15
|
2120
|
V
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
101117-2
|
BI
|
Magna Fin K.
|
Ha Hol
|
4
|
2100
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
261017-2
|
BT
|
Magna Fin K.
|
Sv Was
|
1
|
2100
|
A
|
3
|
18,3a
|
14 000
|
75
|
-
|
|
|
tet, lederrygg etter 300, gikk helt greit bak topp to
|
010917-8
|
BI
|
Magna Fin K.
|
Ha Hol
|
11
|
2120
|
V
|
5
|
19,3
|
12 000
|
226
|
-
|
|
|
annet utvendig, slet i tempoøkningen på siste bortre
|
160817-9
|
B
|
Magna Fin K.
|
Ås Ten
|
7
|
2140
|
V
|
5
|
17,4
|
20 000
|
279
|
-
|
|
|
tredje utv, angrep 750 i, annet utv, først i annetspor 450 i, holdt farten
|
270717-2
|
BT
|
Magna Fin K.
|
Sv Was
|
1
|
2100
|
A
|
5
|
19,5a
|
14 000
|
112
|
-
|
|
|
lederrygg, slapp 400 igjen, viste lite
|
290617-23
|
BT
|
Magna Fin K.
|
Ov Was
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
23,0
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
080617-22
|
BT
|
Photo Spin
|
Ca Mor
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
080617-20
|
BT
|
Magna Fin K.
|
Th Was
|
3
|
2100
|
V
|
0
|
29,1 g
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
231115-1
|
L
|
High Five T.K.
|
Li Joh
|
7
|
1640
|
A
|
0
|
21,2a
|
16 000
|
68
|
-
|
|
|
dødens, tet 1050 i, passert 650 i, ga seg mot siste sving
|
251015-6
|
BI
|
High Five T.K.
|
Ås Ten
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
20,9a
|
16 000
|
405
|
-
|
|
|
angrep fra køen e 350, dødens e 600, annet utv e 900, ga helt opp
|
121015-3
|
L
|
High Five T.K.
|
Li Joh
|
3
|
2140
|
A
|
2
|
18,0a
|
16 000
|
254
|
-
|
|
|
tredje innv og tredje utv, holdt farten bedre enn de fleste
|
011015-1
|
B
|
High Five T.K.
|
Kr Kva
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
18,1a
|
10 000
|
589
|
-
|
|
|
dødens, annet utv 900 i, avhengt 600 igjen
|
070915-22
|
L
|
High Five T.K.
|
Ar Sjo
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
21,7
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
010915-21
|
L
|
High Five T.K.
|
Ar Sjo
|
1
|
2140
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
210914-20
|
BI
|
High Five T.K.
|
Ha Hol
|
2
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
300814-22
|
L
|
High Five T.K.
|
Bj Gar
|
3
|
2140
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
300814-1
|
L
|
Aramis T.K.
|
Gu Ber
|
9
|
2180
|
V
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
170814-20
|
MO
|
High Five T.K.
|
La Hau
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
23,7
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
040814-5
|
L
|
High Five T.K.
|
Gu Ber
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
20,6
|
15 000
|
313
|
-
|
|
|
sjette på rekke og tredje utv, fraridd mot siste sving
|
120614-3
|
BT
|
Aramis T.K.
|
St Wer
|
8
|
1600
|
A
|
0
|
17,8a
|
15 000
|
66
|
-
|
|
|
annet utvendig, slet 700 igjen, ga seg
|
060614-1
|
BI
|
High Five T.K.
|
Si Eil
|
12
|
2120
|
V
|
0
|
dist g
|
15 000
|
1787
|
-
|
|
|
galopperte seg bort fra start
|
200514-7
|
L
|
Aramis T.K.
|
St Wer
|
1
|
1640
|
V
|
3
|
15,9
|
12 000
|
352
|
-
|
|
|
tet, 14.7/500, lederrygg e 500, tredje innv 900 i, holdt farten bra
|
040414-9
|
BI
|
High Five T.K.
|
Mi Hau
|
7
|
2600
|
V
|
0
|
20,1
|
15 000
|
307
|
-
|
|
|
etter hvert femte innvendig, fløy litt i rykk og napp
|
130314-2
|
BT
|
High Five T.K.
|
Ch Han
|
1
|
1600
|
A
|
6
|
17,0a
|
15 000
|
222
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, slet 900 igjen, tente til 400 igjen, raskt oppløp
|
110114-5
|
BT
|
High Five T.K.
|
Ov Was
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
br g
|
60 000
|
538
|
-
|
|
|
galopperte seg bort fra start
|
191213-3
|
BT
|
High Five T.K.
|
Ås Ten
|
9
|
2100
|
A
|
7
|
18,9a
|
15 000
|
238
|
-
|
|
|
femte innvendig, hindret rundt siste sving, tredjespor 350 i, passerte de mest slitne
|
221113-2
|
BI
|
Aramis T.K.
|
Bj Gje
|
7
|
2100
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
141113-3
|
BT
|
High Five T.K.
|
Li Lar
|
2
|
2120
|
V
|
4
|
20,5
|
15 000
|
140
|
-
|
|
|
tredje, annen, tredje og fjerdehestk, gikk helt på det jevne
|
251013-21
|
BI
|
Aramis T.K.
|
Bj Gje
|
2
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
251013-2
|
BI
|
High Five T.K.
|
Gu Aus
|
4
|
2600
|
A
|
4
|
18,8a
|
15 000
|
149
|
-
|
|
|
lederrygg, dødens 650 igjen, det ebbet ut rundt siste sving
|
121013-21
|
BT
|
Aramis T.K.
|
Bj Gje
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
121013-5
|
BT
|
High Five T.K.
|
Ru Wii
|
15
|
2120
|
V
|
6
|
17,5
|
15 000
|
469
|
-
|
|
|
femte utvendig, med i angrep mot siste sving, på det jevne
|
260913-2
|
BT
|
Aramis T.K.
|
Ei Bry
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
16,9a
|
15 000
|
440
|
-
|
|
|
rygg leder, sliten inn på siste sving
|
260913-1
|
BT
|
High Five T.K.
|
La Hau
|
8
|
1600
|
A
|
0
|
16,1a
|
15 000
|
385
|
-
|
|
|
via fjerdesporet i første sving til dødens, slutt i siste sving
|
160913-4
|
L
|
Aramis T.K.
|
Ar Sjo
|
2
|
1640
|
A
|
0
|
18,0a
|
15 000
|
247
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innv e 350, sluttkjørt 600 i, sakket akterut
|
160913-2
|
L
|
High Five T.K.
|
Ar Sjo
|
11
|
1640
|
A
|
0
|
19,4ag
|
15 000
|
380
|
-
|
|
|
tredjespor, galopp e 250 (80), siden langt bak feltet
|
150813-5
|
BT
|
Markus Åspen
|
Ås Ten
|
8
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
15 000
|
544
|
-
|
|
|
femte innvendig, femte utvendig 1000 i, feilet som sliten i baktroppen 300 i
|
150813-2
|
BT
|
Aramis T.K.
|
Ås Ten
|
3
|
1600
|
A
|
0
|
16,2a
|
15 000
|
127
|
-
|
|
|
tredje utvendig, hektet av på oppløpet
|
280713-6
|
BI
|
Markus Åspen
|
Ei Høi
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
br ag
|
18 000
|
325
|
-
|
|
|
tredje innvendig, slet 700 igjen
|
090713-1
|
BT
|
Markus Åspen
|
La Hau
|
4
|
1600
|
A
|
0
|
29,5a
|
15 000
|
555
|
-
|
|
|
i sporene, dødens e 400, tet e 600, 28.0/1000, trøtt 200 igj, ga seg mye på oppløpet
|
200613-2
|
BT
|
Aramis T.K.
|
Ma Sør
|
3
|
2120
|
V
|
3
|
17,5
|
15 000
|
133
|
-
|
|
|
rask i vei, rygg leder, tredje eetter 1000, holdt ok
|
090613-22
|
MO
|
Markus Åspen
|
Ov Was
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
35,8
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
090613-6
|
MO
|
Aramis T.K.
|
La Hau
|
1
|
1700
|
V
|
1
|
18,6
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
150513-3
|
BI
|
High Five T.K.
|
Ka Joh
|
4
|
2600
|
A
|
0
|
20,2a
|
30 000
|
449
|
-
|
|
|
dødens, helt sluttkjørt 600 igjen
|
040513-3
|
BT
|
High Five T.K.
|
La Hau
|
5
|
1600
|
A
|
0
|
17,0a
|
15 000
|
253
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens etter 350, sliten i siste sving
|
250413-3
|
BT
|
Aramis T.K.
|
Ås Ten
|
3
|
1100
|
A
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
180413-4
|
BT
|
High Five T.K.
|
La Hau
|
1
|
2100
|
A
|
5
|
17,1a
|
15 000
|
333
|
-
|
|
|
tet, 1.12/500 og 13.8/1000, passert 500 igjen, samlet seg bra
|
060413-10
|
L
|
High Five T.K.
|
Ar Sjo
|
4
|
2640
|
V
|
-
|
dg
|
60 000
|
589
|
-
|
|
|
startgalopp
|
060413-3
|
L
|
Aramis T.K.
|
Ar Sjo
|
7
|
2160
|
V
|
0
|
19,3
|
15 000
|
514
|
-
|
|
|
femte og sjette innvendig, klarte ikke å følge siste 500
|
091212-2
|
BI
|
High Five T.K.
|
Je Dag
|
8
|
2100
|
A
|
4
|
21,6a
|
14 000
|
38
|
-
|
|
|
ut i dødens 1300 igjen, tet 900 igjen, slått på siste bortre
|
181112-2
|
BI
|
Aramis T.K.
|
Ch Han
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
20,9a
|
16 000
|
1676
|
-
|
|
|
hengende i tredjespor, avhengt
|
181112-1
|
BI
|
High Five T.K.
|
Ei Høi
|
4
|
2600
|
A
|
2
|
20,0a
|
16 000
|
36
|
-
|
|
|
femtehest, annet utvendig, holdt farten fint
|
101112-3
|
BI
|
High Five T.K.
|
Ei Høi
|
2
|
1609
|
A
|
2
|
21,5a
|
20 000
|
60
|
-
|
|
|
lederrygg, maks
|
221012-5
|
L
|
High Five T.K.
|
Ar Sjo
|
8
|
2640
|
A
|
3
|
20,4a
|
14 000
|
78
|
-
|
|
|
rundet til dødens etter 600, ned i førstespor siste bortre, holdt bra
|
221012-4
|
L
|
Aramis T.K.
|
To Lan
|
8
|
1660
|
V
|
-
|
dg
|
14 000
|
608
|
-
|
|
|
feilet i første sving
|
061012-1
|
L
|
High Five T.K.
|
To Lan
|
2
|
2140
|
A
|
2
|
18,3a
|
14 000
|
82
|
-
|
|
|
dødens i første sving, tapper
|
170912-4
|
L
|
High Five T.K.
|
To Lan
|
3
|
2140
|
V
|
5
|
20,5
|
14 000
|
20
|
-
|
|
|
tredje innvendig, dødens 1000 igjen, straks tredje innvendig, maks
|
170912-3
|
L
|
Markus Åspen
|
An Ste
|
8
|
1640
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
strøket av stevneveterinær
|
060912-4
|
BT
|
Aramis T.K.
|
Ma Sør
|
10
|
2120
|
V
|
3
|
18,5
|
12 000
|
47
|
-
|
|
|
bra start, tet i første sving, 14.6/500 og 15.5/1000, trakk seg på oppløpet
|
060912-3
|
BT
|
High Five T.K.
|
Ås Ten
|
10
|
2100
|
A
|
1
|
18,0a
|
12 000
|
34
|
-
|
|
|
tredjespor til dødens etter 400, tet mot oppløpet, sikkert
|
130812-4
|
L
|
Aramis T.K.
|
An Aur
|
5
|
2140
|
V
|
7
|
17,2
|
14 000
|
496
|
-
|
|
|
tet, 1.16/500 og 17.5/1000, ble passert mot siste sving, sliten
|
130812-2
|
L
|
High Five T.K.
|
Ar Sjo
|
5
|
2640
|
A
|
1
|
18,0a
|
14 000
|
75
|
-
|
|
|
tet i første sving, 15.5/500 og 1.17/1000, svarte opp til knepen seier
|
300712-4
|
L
|
High Five T.K.
|
To Lan
|
2
|
1640
|
A
|
1
|
16,8a
|
14 000
|
133
|
-
|
|
|
tredje innvendig, angrep 300 igjen, spurtet friskt til sjokkseier
|
280612-3
|
BT
|
Aramis T.K.
|
Le Rot
|
10
|
2120
|
V
|
-
|
dg
|
12 000
|
231
|
-
|
|
|
tredje innvdnig, feilet etter 400
|
160612-1
|
L
|
Aramis T.K.
|
An Dah
|
8
|
1640
|
A
|
-
|
|
50 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
150612-3
|
L
|
Markus Åspen
|
To Sol
|
7
|
1640
|
A
|
0
|
br ag
|
16 000
|
130
|
-
|
|
|
startgalopp, bak
|
240512-21
|
BT
|
High Five T.K.
|
Li Lar
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
19,9
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
240512-20
|
BT
|
Markus Åspen
|
Ov Was
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
30,7
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
290412-3
|
BT
|
Aramis T.K.
|
Je Fla
|
10
|
1600
|
A
|
0
|
dist ag
|
12 000
|
1285
|
-
|
|
|
feilet før bilen slapp, siden langt bak feltet
|
230412-10
|
L
|
Aramis T.K.
|
Ma Sør
|
4
|
1640
|
V
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
250212-3
|
BT
|
Aramis T.K.
|
Li Lar
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
20,0a
|
20 000
|
486
|
-
|
|
|
lederrygg, maks
|
120112-4
|
BT
|
Aramis T.K.
|
Li Lar
|
3
|
2120
|
V
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|