231121-6
|
B
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
3
|
2100
|
A
|
-
|
|
30 000
|
0
|
-
|
|
|
forkjølelse
|
241021-6
|
J
|
Dreamliner
|
He Tve
|
10
|
2100
|
A
|
6
|
15,7a
|
24 000
|
353
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, helt på det jevne
|
051021-6
|
B
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
5
|
1609
|
A
|
5
|
13,7a
|
35 000
|
129
|
-
|
|
|
annet utv, hang med til maks
|
210921-3
|
J
|
Dreamliner
|
La Kol
|
5
|
2100
|
A
|
6
|
16,6a
|
15 000
|
87
|
-
|
|
|
tredje/fjerde utv, angrep siste bortre, holdt farten
|
080821-6
|
K
|
Stand Up
|
He Tve
|
2
|
1700
|
A
|
0
|
15,9a
|
18 000
|
1020
|
-
|
|
|
tredje innv, slet 500 i, hektet av 300 i
|
210721-6
|
K
|
Stand Up
|
He Tve
|
5
|
1700
|
A
|
0
|
16,6a
|
18 000
|
613
|
-
|
|
|
tredje utv, ble der bak
|
110721-11
|
J
|
Dreamliner
|
La Kol
|
2
|
1609
|
A
|
-
|
dg a
|
20 000
|
104
|
-
|
|
|
fjerdehest, dødens 1100 i, mistet travet 150 i som fjerde
|
290621-7
|
J
|
Dreamliner
|
Da Dal
|
10
|
2100
|
A
|
2
|
13,7a
|
30 000
|
715
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, tredje utv 700 i, annet utv, avsluttet fort bak suveren vinner
|
230621-8
|
B
|
Stand Up
|
La Kol
|
5
|
1609
|
A
|
0
|
15,7a
|
24 000
|
680
|
-
|
|
|
fjerdehest, lederrygg runden igjen, svak
|
250521-6
|
B
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
16,1a
|
30 000
|
392
|
-
|
|
|
lederrygg/tredje innvendig, ok til maks
|
130521-6
|
J
|
Stand Up
|
Gu Aus
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
16,0a
|
18 000
|
289
|
-
|
|
|
sjette innv, slet 500 i, avhengt
|
100521-4
|
J
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
5
|
2100
|
A
|
3
|
15,8a
|
15 000
|
98
|
-
|
|
|
tredje og annet utv, dødens 1000 i, sto på flott, hode fra seier
|
290421-4
|
K
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
3
|
1700
|
A
|
0
|
17,7a
|
18 000
|
105
|
-
|
|
|
dødens, passert ut på siste bortre, trakk seg mye
|
060421-2
|
ST
|
Stand Up
|
La Kol
|
1
|
1609
|
A
|
0
|
15,9a
|
30 000
|
211
|
-
|
|
|
lederrygg, kunne lite
|
230121-7
|
B
|
Stand Up
|
La Kol
|
2
|
2100
|
A
|
-
|
|
40 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
170121-6
|
J
|
Dreamliner
|
La Kol
|
10
|
2100
|
A
|
5
|
15,2a
|
18 000
|
695
|
-
|
|
|
fjerde innv, tredje utv 750 i, ut et spor til 200 i, holdt farten bra
|
090121-6
|
J
|
Stand Up
|
Gu Aus
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
16,9a
|
40 000
|
698
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut i brekken, hang bare med
|
010121-4
|
J
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
2
|
2100
|
A
|
5
|
18,1a
|
15 000
|
121
|
-
|
|
|
fjerde innv e 600, ut et spor 500 i, fikk maks
|
171220-4
|
K
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
3
|
2100
|
A
|
4
|
17,2a
|
15 000
|
34
|
-
|
|
|
sjette innvendig, tilbaketrukket dødens etter 700, holdt greit
|
081220-3
|
B
|
Stand Up
|
Gu Aus
|
4
|
2100
|
A
|
4
|
16,3a
|
20 000
|
595
|
-
|
|
|
fjerde, femte og fjerde innv, holdt farten brukbart
|
031220-4
|
J
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
10
|
2100
|
A
|
4
|
17,0a
|
12 000
|
86
|
-
|
|
|
sjette utvendig, med ut på siste bortre, fjerdespor i siste sving, fint oppløp
|
301120-3
|
K
|
Stand Up
|
Gu Aus
|
10
|
2100
|
A
|
5
|
18,8a
|
15 000
|
120
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep mot siste sving, holdt farten
|
061120-3
|
J
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
14,5a
|
15 000
|
75
|
-
|
|
|
annet utv, fikk stopper i trynet 500 i, holdt farten da det løste seg
|
021120-6
|
K
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
6
|
1700
|
A
|
4
|
16,5a
|
15 000
|
179
|
-
|
|
|
annet utvendig, hang helt greit med
|
151020-3
|
K
|
Stand Up
|
La Kol
|
11
|
1700
|
A
|
0
|
17,9a
|
15 000
|
460
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og femte utv, ble der bak
|
250920-2
|
J
|
Stand Up
|
La Kol
|
1
|
2609
|
A
|
0
|
17,7a
|
15 000
|
680
|
-
|
|
|
tredje innv, fjerde innv 1200 i, tapte 30 siste 600
|
150720-9
|
B
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
1
|
1609
|
A
|
0
|
14,0a
|
22 000
|
258
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, satt fast for lenge, krefter spart
|
050720-10
|
J
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
6
|
1609
|
A
|
0
|
16,3a
|
20 000
|
396
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, frakjørt
|
270620-9
|
M
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
1
|
2640
|
A
|
0
|
15,6a
|
40 000
|
130
|
-
|
|
|
overfløyet, tredje innv, snart annet utv, angrep på siste bortre, ingen framdrift
|
220620-4
|
K
|
Stand Up
|
Ka Joh
|
11
|
1700
|
A
|
5
|
16,6a
|
12 000
|
316
|
-
|
|
|
annet utvendig, gikk greit
|
300520-5
|
B
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
1
|
1609
|
A
|
5
|
12,4a
|
50 000
|
156
|
-
|
|
|
tredjehest, dødens 800 igjen, holdt helt greit
|
290520-20
|
J
|
Lovely
|
Jo Rev
|
8
|
2120
|
V
|
0
|
21,0 r
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
220520-4
|
J
|
Dreamliner
|
La Kol
|
7
|
1609
|
A
|
2
|
13,4a
|
14 000
|
238
|
-
|
|
|
fjerde utv, med på siste bortre, spurtet som en vind på oppløpet. kom litt for sent
|
020520-7
|
BI
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
11
|
2600
|
A
|
0
|
16,2a
|
50 000
|
292
|
-
|
|
|
femte innv, fast til 100 i, fin fart i mål
|
280420-4
|
M
|
Stand Up
|
Jo Rev
|
6
|
2140
|
A
|
0
|
19,0a
|
14 000
|
385
|
-
|
|
|
dødens, passert midtveis, sliten på siste bortre
|
190320-5
|
B
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
3
|
1609
|
A
|
-
|
|
14 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
180120-4
|
B
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
7
|
2100
|
A
|
5
|
14,9a
|
40 000
|
138
|
-
|
|
|
femte innv, ut et spor 450 i, fikk maks
|
301219-9
|
B
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
7
|
2600
|
A
|
2
|
17,2a
|
50 000
|
103
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, tredje utvendig, tredjespor 500 igjen, spurtet bra
|
291219-5
|
J
|
Stand Up
|
Jo Rev
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
20,1a
|
14 000
|
582
|
-
|
|
|
overflydd, tredje innv, tapte mye siste 500
|
191219-2
|
K
|
Stand Up
|
Jo Rev
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
21,6a
|
14 000
|
154
|
-
|
|
|
fjerde, tredje innvendig, på det jevne
|
141219-4
|
B
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
10
|
1609
|
A
|
2
|
14,5a
|
40 000
|
147
|
-
|
|
|
tredje utv, annet utv e 600, dødens 600 i, sto på sterkt uten sjanse
|
051019-2
|
K
|
Stand Up
|
Jo Rev
|
11
|
1700
|
A
|
0
|
18,0a
|
16 000
|
149
|
-
|
|
|
femte innvendig, ble der bak, viste lite
|
210919-4
|
D
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
5
|
1700
|
A
|
3
|
14,7a
|
14 000
|
51
|
-
|
|
|
presset på i dødens, trakk seg i siste sving
|
200919-2
|
J
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
17,9a
|
14 000
|
66
|
-
|
12,8-
|
|
tet etter 250, 12,8/500, lederrygg 1100 igjen, slet 400 igjen
|
070919-5
|
B
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
15,0a
|
100 000
|
244
|
-
|
|
|
annet utv, tredje utv e 650, med i angrep 600 i, via fjerde 450 i, holdt farten bra
|
150819-1
|
K
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
8
|
1700
|
A
|
1
|
14,2a
|
16 000
|
229
|
-
|
|
|
tredje utv med litt fram, angrep e 600, tet 800 i, 13,3/1000, stakk enkelt unna 350 i
|
290719-5
|
B
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
16,2a
|
16 000
|
41
|
-
|
|
|
annet utvendig, ned på innerspor 400 igjen, ga seg mye
|
170719-4
|
B
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
6
|
2100
|
A
|
3
|
15,0a
|
30 000
|
497
|
-
|
|
|
annet utv, dødens e 250, annet utv e 600, angrep 650 i, dødens 250 i, tapper
|
070719-3
|
J
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
2
|
1609
|
A
|
2
|
13,8a
|
20 000
|
73
|
-
|
|
|
lederrygg, frakjørt av vinner, men holdt farten bra
|
050719-8
|
J
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
7
|
2609
|
A
|
6
|
16,9a
|
30 000
|
911
|
-
|
|
|
tredje, femte utvendig, annen i angrep, stod på fint
|
260619-4
|
B
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
1
|
1609
|
A
|
2
|
12,8a
|
24 000
|
140
|
-
|
|
|
lederrygg, ut til fri bane 100 i, avsluttet fort, krefter spart
|
240619-2
|
B
|
Stand Up
|
Da Dal
|
12
|
2100
|
A
|
5
|
14,8a
|
16 000
|
267
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, ned i siste sving, smøg med til maks
|
140619-5
|
BI
|
Stand Up
|
Ka Joh
|
11
|
2600
|
A
|
4
|
16,4a
|
16 000
|
165
|
-
|
|
|
femte utvendig, med i angrep runden igjen, ned i annet utvendig
|
120619-6
|
J
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
4
|
1609
|
A
|
5
|
14,0a
|
24 000
|
240
|
-
|
|
|
tredjespor, fjerde utv e 250, angrep 900 i, straks med rygg, fullførte bra
|
220519-1
|
B
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
3
|
2100
|
A
|
5
|
15,2a
|
30 000
|
596
|
-
|
|
|
tredje utv, holdt seg i annetspor, fullførte bra
|
160519-4
|
D
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
6
|
2100
|
A
|
1
|
16,3a
|
12 000
|
132
|
-
|
|
|
fjerde utv, med i angrep 500 i, via fjerde 300 i, avgjorde 50 i, lett
|
130519-2
|
J
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
2
|
2609
|
A
|
0
|
16,4a
|
20 000
|
722
|
-
|
|
|
fjerde/femte innvendig, avhengt i sluttfasen
|
090519-1
|
D
|
Stand Up
|
Jo Rev
|
5
|
1700
|
A
|
4
|
17,0a
|
14 000
|
51
|
-
|
|
|
dødens, holdt farten bra halvannen lengde bak
|
190419-3
|
K
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
6
|
2100
|
A
|
1
|
16,2a
|
18 000
|
25
|
-
|
15,5-17,0
|
|
tet e 400, 15,5/500 og 17,0/1000, rykket 400 i, full kontroll m tre lengder
|
180419-4
|
M
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
3
|
1640
|
A
|
2
|
15,2a
|
16 000
|
86
|
-
|
12,7-16,7
|
|
tet, 12,7/500 og 16,7/1000, holdt stand til 40 fra mål
|
080419-4
|
J
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
5
|
1609
|
A
|
5
|
15,6a
|
16 000
|
71
|
-
|
|
|
tredje innv og femte på rekke, annet utv 600 i, fjerde innv 300 i, holdt farten
|
060419-9
|
B
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
12
|
2600
|
A
|
0
|
16,8ag
|
40 000
|
261
|
-
|
|
|
tredje og annet utvendig, slet 500 igjen, galopperte 200 igjen
|
290319-6
|
J
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
2
|
1609
|
A
|
0
|
15,0a
|
16 000
|
1069
|
-
|
|
|
fjerde innv, avhengt siste 400
|
160319-4
|
D
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
11
|
2500
|
A
|
4
|
20,2a
|
40 000
|
56
|
-
|
|
|
annet utv, tredje utv e 700, kjørte rett fram i annetspor til maks
|
010319-2
|
J
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
1
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
14 000
|
385
|
-
|
|
|
overflydd, galopperte seg bort e 200
|
160219-4
|
J
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
br ag
|
40 000
|
347
|
-
|
|
|
startgalopp, sist, gjentok 1000 igjen
|
280119-5
|
K
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
12
|
2100
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
120119-4
|
J
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
7
|
2100
|
A
|
3
|
16,1a
|
40 000
|
61
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep etter 900, dødens runden igjen, holdt koken godt
|
271218-2
|
M
|
Stand Up
|
Jo Rev
|
2
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
378
|
-
|
|
|
etter hvert dødens i tåkehavet, trakk seg før han feilet i sluttfasen
|
201218-2
|
J
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
3
|
2100
|
A
|
1
|
17,6a
|
14 000
|
20
|
-
|
17,0-19,6
|
|
dødens, tet e 300, 17,0/500 og 19,6/1000, dro unna 400 i, nær galopp i mål
|
131218-2
|
D
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
4
|
1700
|
A
|
4
|
17,7a
|
14 000
|
113
|
-
|
|
|
fjerde innv, dødens e 500, annet utv 800 i, hindret 400 i, bra spurt da det løste seg
|
121218-3
|
B
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
4
|
2100
|
A
|
4
|
16,0a
|
30 000
|
106
|
-
|
|
|
annet utv, dødens e 300, tet 600 i, slått 300 i, sto på bra
|
041218-1
|
M
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
4
|
2640
|
A
|
5
|
20,1a
|
18 000
|
190
|
-
|
|
|
tidlig tett, slapp i første sving, tredje innvendig, avsluttet brukbart
|
271118-1
|
B
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
4
|
2100
|
A
|
5
|
17,6a
|
14 000
|
77
|
-
|
15,8-17,5
|
|
tet e 150, 15,8/500 og 17,5/1000, slått 200 i, holdt farten
|
151118-1
|
J
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
11
|
1609
|
A
|
0
|
15,0a
|
14 000
|
496
|
-
|
|
|
sist innv, avanserte ikke
|
141118-2
|
B
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
3
|
2100
|
A
|
4
|
16,3a
|
30 000
|
319
|
-
|
|
|
tredje utv, angrep 700 i, annet utv 550 i, angrep 300 i, fullførte bra
|
301018-5
|
D
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
18,3a
|
14 000
|
327
|
-
|
|
|
fjerde, femte, sjette og femte innv, lite å by på
|
261018-3
|
J
|
Stand Up
|
Jo Rev
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
18,1a
|
12 000
|
252
|
-
|
|
|
annet, tredje utvendig, angrep på siste bortre uten framdrift
|
121018-1
|
J
|
Stand Up
|
Jo Rev
|
11
|
2100
|
A
|
4
|
16,7a
|
14 000
|
592
|
-
|
|
|
tredje utv, med i angrep 650 i, holdt farten via tredjespor inn
|
111018-5
|
D
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
5
|
1700
|
A
|
0
|
15,6a
|
14 000
|
623
|
-
|
|
|
tredjespor, fjerde ujtv e 350, frakjørt på oppløpet
|
101018-3
|
B
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
17,5a
|
30 000
|
167
|
-
|
|
|
annet, tredje og fjerde utv, satt fast
|
021018-1
|
M
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
5
|
1640
|
A
|
4
|
17,3a
|
14 000
|
168
|
-
|
|
|
dødens, stod på greit
|
240918-4
|
K
|
Stand Up
|
Jo Rev
|
1
|
2100
|
A
|
4
|
17,9a
|
14 000
|
274
|
-
|
|
|
tredje innv, annet utv e 800, angrep 400 i, gikk helt greit
|
160918-1
|
BI
|
Super Photo
|
Ei Høi
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
15,5a
|
18 000
|
248
|
-
|
|
|
fjerde innv, ga seg i siste sving
|
140918-2
|
J
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
6
|
1609
|
A
|
5
|
15,1a
|
14 000
|
142
|
-
|
|
|
annet utv, tapte mye til teten siste 400
|
120918-2
|
B
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
9
|
2100
|
A
|
2
|
17,5a
|
24 000
|
123
|
-
|
|
|
annet, tredje og annet utv, angrep 200 i, sto på bra
|
270818-3
|
J
|
Can't Stop Running
|
Jo Rev
|
1
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
17
|
-
|
21,7-21,3
|
|
tet, 21,7/500 og 21,3/1000, lederrygg 800 igjne, slet med trav, angrep 200 igjen, g
|
220818-4
|
K
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
9
|
2100
|
A
|
3
|
17,9a
|
16 000
|
57
|
-
|
|
|
annet utv, dødens e 550, annet utv e 950, innv 400 i, holdt farten bra til maks
|
160818-5
|
D
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
8
|
1700
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
forkjølelse
|
130818-4
|
J
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
7
|
2100
|
A
|
3
|
16,1a
|
12 000
|
55
|
-
|
|
|
tredje utvendig, holdt farten greit
|
050818-7
|
J
|
Can't Stop Running
|
Jo Rev
|
6
|
2100
|
A
|
3
|
17,5a
|
12 000
|
64
|
-
|
|
|
dødens, slet 300 igjen
|
050818-5
|
J
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
16,9ag
|
16 000
|
217
|
-
|
|
|
tredje innvendig, galopperte seg bort 500 igjen, slet da
|
250718-5
|
B
|
Dreamliner
|
Ei Høi
|
3
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
30 000
|
56
|
-
|
|
|
dødens, kort galopp etter 250, til dødens etter 700, galopp 50 igjen som fjerde
|
230718-2
|
B
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
10
|
2100
|
A
|
2
|
15,9a
|
16 000
|
324
|
-
|
|
|
tredje innv, åpning 350 i, sterkt oppløp, hentet mye på vinner siste 100
|
190718-5
|
D
|
Super Photo
|
Ka Joh
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
16,0a
|
14 000
|
81
|
-
|
|
|
annet og tredje utv, med i angrep 600 i, avanserte lite
|
090718-1
|
J
|
Stand Up
|
Jo Rev
|
12
|
2100
|
A
|
6
|
18,6a
|
16 000
|
363
|
-
|
|
|
sjette utv, femte innv og femte utv, med 850 i, fjerdespor 300 i, avsluttet bra
|
070718-3
|
J
|
Super Photo
|
Jo Han
|
6
|
1100
|
A
|
2
|
16,3a
|
20 000
|
41
|
-
|
|
|
dødens, stod på godt
|
060718-9
|
J
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
8
|
2609
|
A
|
0
|
16,4ag
|
40 000
|
212
|
-
|
|
|
tatt opp, gal e 100, opp i sjette innv midtveis, ut et spor 1000 i, hang flott med
|
280618-5
|
D
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
4
|
2100
|
A
|
2
|
15,6a
|
14 000
|
403
|
-
|
|
|
lederrygg, slapp rygg (vinner) med 10, sikker toer
|
110618-1
|
J
|
Can't Stop Running
|
Jo Rev
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
17,6a
|
16 000
|
48
|
-
|
|
|
femte innvendig, med i angrep 300 igjen, ble der bak
|
240518-3
|
J
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
15,5a
|
12 000
|
99
|
-
|
|
|
åttende, fjerde utvendig, avsluttet på det jevne
|
070518-2
|
B
|
Can't Stop Running
|
Jo Rev
|
6
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
67
|
-
|
|
|
dødens, ned i tredje innvendig, fjerde innvendig, galoppperte langt bak på opl
|
270418-4
|
J
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
1
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
12 000
|
45
|
-
|
|
|
galopperte fra start, sjuende innv, tredje utv 1200 i, gjentok 1100 igjen
|
220418-1
|
J
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
3
|
1609
|
A
|
5
|
14,3a
|
12 000
|
541
|
-
|
|
|
fjerde innv, ut et spor på oppløpet, fikk maks
|
190418-8
|
K
|
Can't Stop Running
|
Jo Rev
|
2
|
2100
|
A
|
1
|
18,5a
|
12 000
|
44
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 300, dødens 900 i, grep kort før mål, sterk
|
050418-1
|
D
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
1
|
1700
|
A
|
6
|
19,0a
|
12 000
|
129
|
-
|
|
|
femte innv, lite å sette inn
|
250318-2
|
J
|
Can't Stop Running
|
Jo Rev
|
6
|
2100
|
A
|
3
|
17,9a
|
12 000
|
155
|
-
|
17,1-
|
|
tet, lederrygg etter 500, hang godt med, men ikke fast
|
180318-3
|
D
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
5
|
2100
|
A
|
1
|
17,8ag
|
14 000
|
39
|
-
|
|
|
dødens, tet e 500 på 15,0, 15,8/1000, gal 40 foran 450 i, lengden bak, knep seg foran
|
250118-7
|
B
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
7
|
1609
|
A
|
-
|
dg a
|
14 000
|
238
|
-
|
|
|
tredjespor, galopp e 200, tapte 40, gjentok der bak 900 i
|
190118-3
|
J
|
Stand Up
|
Jo Rev
|
8
|
2100
|
A
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
060118-3
|
K
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
11
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
50 000
|
1369
|
-
|
|
|
sist, galopperte etter 500, sjuende innvendig, gjentok galoppen
|
050118-1
|
J
|
Can't Stop Running
|
Jo Rev
|
4
|
2100
|
V
|
0
|
br g
|
12 000
|
108
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innv, sjenert til gal e 1000 da leder gal og stoppet opp
|
101217-8
|
J
|
Can't Stop Running
|
Jo Rev
|
4
|
2100
|
A
|
6
|
17,8a
|
18 000
|
170
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje/fjerde innvendig, kunne ikke følge i sluttfasen
|
301117-4
|
B
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
12
|
2100
|
A
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
kolikk
|
031117-4
|
J
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
19,0ag
|
40 000
|
326
|
-
|
|
|
feilet fra start, prøvde et angrep 800 igjen, avhengt
|
171017-8
|
D
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
9
|
2100
|
A
|
1
|
17,0a
|
14 000
|
55
|
-
|
|
|
annet utvendig, dødens i annen sving, snart i tet, 17,2/1000, vant enkelt
|
220917-5
|
J
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
4
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
40 000
|
346
|
-
|
|
|
tredjepor til dødens, galopperte e 500, femte utv, med i angrep 800 i, gjentok
|
160917-4
|
K
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
19,9ag
|
16 000
|
132
|
-
|
|
|
fjerde innv, tredje innv e 900, tredje utv 350 i, galopp i brekken, ikke sliten da
|
290817-6
|
B
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
5
|
2100
|
A
|
-
|
|
30 000
|
0
|
-
|
|
|
forkjølelse
|
270817-7
|
J
|
Can't Stop Running
|
Jo Rev
|
4
|
2100
|
V
|
7
|
19,1
|
12 000
|
413
|
-
|
|
|
dødens, trøtnet på oppløpet
|
250817-4
|
BI
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
16,9a
|
16 000
|
190
|
-
|
|
|
annet, tredje utvendig, angrep siste bortre, holdt kun farten
|
210817-4
|
D
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
4
|
2100
|
A
|
2
|
18,7a
|
12 000
|
312
|
-
|
18,0-19,5
|
|
tet e 200, 19,0/500 og 20,2/1000, innhentet kort før mål
|
180817-22
|
J
|
Can't Stop Running
|
Jo Rev
|
8
|
2100
|
V
|
0
|
21,8
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
180817-3
|
J
|
Stand Up
|
Jo Rev
|
7
|
2609
|
A
|
0
|
18,8a
|
14 000
|
86
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 800 igjen, hengende, ga seg mye
|
040817-8
|
J
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
9
|
2100
|
A
|
8
|
18,3a
|
10 000
|
690
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, hang med inn
|
040817-2
|
J
|
Stand Up
|
Jo Rev
|
12
|
2100
|
A
|
6
|
17,5a
|
12 000
|
274
|
-
|
|
|
femte utvendig, med i angrep 800 igjen,
|
300717-2
|
K
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
11
|
2100
|
A
|
7
|
18,4a
|
14 000
|
297
|
-
|
|
|
femte innvendig, ut et spor i siste sving, lite å by på
|
240717-1
|
B
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
7
|
1609
|
A
|
6
|
15,2a
|
16 000
|
273
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, tredje innvendig på siste bortre, tettet ikke, holdt sin fart
|
100717-3
|
B
|
Stand Up
|
Jo Rev
|
3
|
2100
|
A
|
4
|
16,8a
|
16 000
|
44
|
-
|
16,0-
|
|
annet og tredje utvendig, angrep 400 igjen, med langt fram, sto på helt greit
|
060717-1
|
J
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
10
|
2100
|
V
|
6
|
19,7 g
|
20 000
|
535
|
-
|
|
|
tredje utv, galopp e 550 (30), der bak siden
|
260617-8
|
J
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
5
|
2100
|
A
|
3
|
16,6a
|
12 000
|
66
|
-
|
|
|
fjerdehest, femte på rekke e 1000, tredje utv 500 i, fullførte greit
|
120617-3
|
J
|
Stand Up
|
Jo Rev
|
10
|
2100
|
A
|
3
|
16,7a
|
16 000
|
467
|
-
|
|
|
femte innvendig, spurtet fort
|
090617-21
|
J
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
21,4 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
080617-4
|
K
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
12
|
1700
|
A
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
240517-1
|
B
|
Stand Up
|
Kr Mal
|
11
|
2140
|
V
|
6
|
17,8
|
20 000
|
158
|
-
|
|
|
syvende, fjerde utvendig etter 750, holdt farten
|
210517-1
|
BI
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
7
|
2600
|
A
|
0
|
17,2a
|
18 000
|
710
|
-
|
|
|
sjette innvendig, på det jevne
|
110517-1
|
D
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
16,9a
|
12 000
|
392
|
-
|
|
|
sjuendehest, uten å tette, tredje utvendig, viste lite i køen
|
040517-3
|
D
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
1
|
2100
|
A
|
2
|
18,0a
|
12 000
|
47
|
-
|
|
|
tredje innv og annet utv, dødens e 650, tet 350 i, slått med en lengde
|
100417-1
|
D
|
Stand Up
|
Kr Mal
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
hesten meddeles startforbud grunnet uregjerlig opptreden på start, jfr.§ 11-4.
|
310317-7
|
J
|
Stand Up
|
Ei Høi
|
6
|
2100
|
V
|
3
|
20,4
|
10 000
|
18
|
-
|
|
|
lederrygg e 550, bakket seg ut 550 i, bra oppløp
|
260317-20
|
J
|
Stand Up
|
Jo Rev
|
3
|
2100
|
V
|
0
|
20,5
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
170317-2
|
J
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
2
|
2609
|
A
|
0
|
17,8ag
|
16 000
|
963
|
-
|
|
|
tredje innv, galopperte seg bort 800 igjen
|
020317-3
|
M
|
Sir John
|
Kr Mal
|
1
|
2140
|
A
|
0
|
18,6a
|
14 000
|
618
|
-
|
|
|
overfløyet, tredje innvendig, hang med der bak
|
160217-2
|
B
|
Sir John
|
Kr Mal
|
6
|
1609
|
A
|
0
|
15,6a
|
14 000
|
362
|
-
|
|
|
tredje utv, tredje innv e 300, fjerde innv, ut og med i angrep 250 i, holdt farten
|
040217-7
|
K
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
7
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
50 000
|
650
|
-
|
|
|
åttende innv, annet utv e 500, tredje utv, galopperte 700 i
|
030217-1
|
J
|
Sir John
|
Kr Mal
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
17,2a
|
16 000
|
219
|
-
|
|
|
tredje innv, hektet av på siste bortre, ga seg
|
260117-1
|
J
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
9
|
1609
|
A
|
4
|
16,1a
|
12 000
|
463
|
-
|
|
|
tredje innvendig, hindret 600 igjen, greit oppløp da det løste seg
|
200117-6
|
J
|
Super Photo
|
Da Dal
|
7
|
2609
|
A
|
0
|
br ag
|
18 000
|
644
|
-
|
|
|
femte innv, galopp e 850, gjentok e 1400
|
110117-9
|
B
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
17,7a
|
24 000
|
426
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, ut et spor 450 i, holdt farten
|
241016-4
|
B
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
17,4a
|
14 000
|
377
|
-
|
|
|
femte innvendig, uten å tette, frakjørt
|
111016-1
|
D
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
1
|
1700
|
A
|
4
|
16,1a
|
12 000
|
256
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og tredje innv, hang bra med
|
300916-7
|
J
|
Sir John
|
Kr Mal
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
15,6a
|
18 000
|
797
|
-
|
|
|
sjette innv, holdt farten bra inn
|
200916-4
|
B
|
Super Photo
|
Da Dal
|
12
|
1609
|
A
|
0
|
14,3a
|
14 000
|
410
|
-
|
|
|
sist innvendig, kunne lite
|
130916-6
|
D
|
Sir John
|
Kr Mal
|
8
|
2100
|
A
|
7
|
17,4a
|
14 000
|
325
|
-
|
|
|
tredje/fjerde utvendig, forsøkte seg i sisterunden, liten framdrift i fartsøkningen
|
300816-5
|
M
|
Sir John
|
Kr Mal
|
10
|
1640
|
A
|
0
|
15,0a
|
18 000
|
379
|
-
|
|
|
sist innvendig, holdt farten brukbart
|
230816-22
|
J
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
27,9
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
120816-20
|
J
|
Dreamliner
|
Jo Rev
|
3
|
2100
|
V
|
0
|
27,3
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
120816-5
|
J
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
5
|
2600
|
V
|
0
|
br g
|
16 000
|
153
|
-
|
|
|
tredje innv, galopp e 350, gjentok
|
080816-6
|
D
|
Sir John
|
Kr Mal
|
10
|
2100
|
A
|
6
|
17,0a
|
16 000
|
235
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, hang greit med
|
280716-6
|
K
|
Sir John
|
Da Dal
|
2
|
1700
|
A
|
2
|
15,5a
|
18 000
|
198
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innvendig, holdt farten greit på oppløpet
|
280716-2
|
K
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
18,5a
|
16 000
|
322
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ut et spor 500 igjen, ikke fritt fram, uansett på det jevne
|
150716-3
|
BI
|
Super Photo
|
Da Dal
|
12
|
2640
|
V
|
0
|
17,0 g
|
18 000
|
393
|
-
|
|
|
sist, galopp 1300 i, tapte 30, fram innv, sto på brukbart
|
130716-7
|
B
|
Sir John
|
Da Dal
|
5
|
1609
|
A
|
0
|
16,2a
|
30 000
|
391
|
-
|
|
|
annet utv, fjerde innv og tredje utv, angrep 300 i, ga seg straks
|
070716-5
|
D
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
10
|
2100
|
A
|
4
|
16,2a
|
12 000
|
137
|
-
|
|
|
femte utv, angrep fra køen 350 i, avsluttet fint
|
280616-6
|
M
|
Sir John
|
Kr Mal
|
4
|
2140
|
A
|
6
|
14,7a
|
18 000
|
370
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ut et spor midt på oppløpet, holdt farten
|
190616-6
|
ST
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
7
|
1609
|
A
|
0
|
15,2a
|
16 000
|
552
|
-
|
|
|
fjerde innv, tredje utv 650 i, holdt farten
|
020616-5
|
B
|
Sir John
|
Jo Rev
|
1
|
1609
|
A
|
3
|
13,8a
|
10 000
|
371
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, annet utv 600 i, angrep 200 i, avsluttet bra
|
260516-6
|
K
|
Super Photo
|
Da Dal
|
9
|
2100
|
A
|
4
|
15,9a
|
18 000
|
437
|
-
|
|
|
fjerde og femte innvendig, tredje innvendig siste sving, litt hindret, spurtet bra
|
150516-2
|
ST
|
Super Photo
|
Ei Høi
|
4
|
2140
|
A
|
3
|
15,8a
|
16 000
|
207
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innvendig, satset innvendig, kom fint fram
|
260416-7
|
D
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
10
|
1700
|
A
|
6
|
15,8ag
|
12 000
|
113
|
-
|
|
|
feilet i første sving, niendehest, bra sisterunde
|
130416-6
|
B
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
12
|
1609
|
A
|
0
|
15,5a
|
24 000
|
939
|
-
|
|
|
sjuende og sjette utv, ble der bak
|
300316-7
|
B
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
5
|
2100
|
A
|
6
|
16,4a
|
24 000
|
734
|
-
|
|
|
tredje innv, dødens 1100 i, trøtnet på oppløpet
|
200316-5
|
J
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
16,9a
|
16 000
|
849
|
-
|
|
|
femte utvendig, hindret 500 igjen, greit oppløp da fritt
|
080316-1
|
J
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
10
|
2100
|
A
|
4
|
17,5a
|
10 000
|
82
|
-
|
|
|
annet utv, slet med å holde rygg runden i, samlet seg og holdt farten
|
050216-1
|
J
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
7
|
2100
|
A
|
6
|
17,6a
|
16 000
|
430
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, via fjerdespor 400 igjen, holdt farten
|
230116-2
|
B
|
Super Photo
|
La Kol
|
2
|
1609
|
A
|
0
|
15,6a
|
20 000
|
337
|
-
|
|
|
tredje utv, ble langt etter
|
010116-6
|
J
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
3
|
1609
|
A
|
4
|
17,2a
|
18 000
|
195
|
-
|
|
|
femte innv, ut bakerst 500 i, avsluttet brukbart
|
231215-8
|
B
|
Super Photo
|
La Kol
|
5
|
1609
|
A
|
0
|
17,0a
|
24 000
|
405
|
-
|
|
|
tredje utvendig, fjerde og femte innvendig, klarte ikke å holde følge siste 600
|
151215-4
|
D
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
4
|
1700
|
A
|
0
|
16,9a
|
12 000
|
46
|
-
|
|
|
tredje utv, fjerde innv e 300, femte innv, fast til 150 i, fin fart i mål
|
031215-1
|
B
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
8
|
1609
|
A
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
hovbyll
|
131015-5
|
D
|
Super Photo
|
La Kol
|
10
|
2100
|
A
|
6
|
15,9a
|
12 000
|
191
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, hang godt med
|
011015-5
|
B
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
8
|
2100
|
A
|
6
|
16,3a
|
10 000
|
186
|
-
|
|
|
syvende innv, fast til 150 igjen, fikk opp brukbar fart i mål
|
240915-1
|
B
|
Sir John
|
Kr Mal
|
7
|
1609
|
A
|
5
|
15,4a
|
10 000
|
196
|
-
|
|
|
fjerde utv, med i angrep 600 i, holdt kun farten
|
120915-2
|
B
|
Super Photo
|
La Kol
|
9
|
2160
|
V
|
0
|
15,5
|
40 000
|
992
|
-
|
|
|
tredje innv, tapte mye siste 500
|
120915-1
|
B
|
Sir John
|
Tr Des
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
15,6a
|
40 000
|
474
|
-
|
|
|
lederrygg e 150, tredje e 350, fikk leder i trynet, lite å by på da det løste seg
|
300815-2
|
J
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
12
|
2609
|
A
|
4
|
16,7a
|
18 000
|
519
|
-
|
|
|
sjette innv, fram mellom hester rundt siste sving, bra oppløp
|
220815-9
|
D
|
Sir John
|
Kr Mal
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
15,5a
|
50 000
|
1130
|
-
|
|
|
femte utv, prøvde et angrep 600 i, bet ikke
|
130815-1
|
B
|
Sir John
|
Kr Mal
|
6
|
2100
|
A
|
5
|
15,2a
|
10 000
|
247
|
-
|
|
|
sjettehest, annet utvendig etter 500, femtehest 500 igjen, holdt kun farten
|
030815-8
|
D
|
Sir John
|
Kr Mal
|
2
|
2100
|
A
|
5
|
15,7a
|
18 000
|
208
|
-
|
|
|
tredjehest, dødens 1200 igjen, ned i tredje innvendig, hang greit med
|
230715-3
|
D
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
br ag
|
16 000
|
556
|
-
|
|
|
femte innvendig, galopperte seg bort
|
080715-3
|
B
|
Super Photo
|
Jø Eil
|
11
|
2100
|
A
|
-
|
|
24 000
|
0
|
-
|
|
|
feilmeldt
|
050715-7
|
J
|
Sir John
|
Kr Mal
|
6
|
1609
|
A
|
0
|
12,2a
|
30 000
|
1384
|
-
|
|
|
forsiktig ut, sist innvendig, fjerde innv i siste sving, ikke fritt fram på oppløpet
|
230615-5
|
M
|
Sir John
|
Da Dal
|
2
|
2140
|
V
|
4
|
16,3
|
14 000
|
395
|
-
|
|
|
tredje innvendig, åpning mot oppløpet, rask spurt
|
160615-2
|
K
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
br ag
|
10 000
|
337
|
-
|
|
|
feilet i første sving, sist innvendig, så fjerde utvendig, feilet i køen i siste sv
|
120615-2
|
J
|
Sir John
|
Kr Mal
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
15,5a
|
16 000
|
257
|
-
|
|
|
dødens, hadde gjort sitt 300 igjen
|
280515-2
|
K
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
5
|
1700
|
A
|
6
|
15,1a
|
16 000
|
517
|
-
|
|
|
sjette innvendig, hang greit med
|
270515-10
|
B
|
Sir John
|
Kr Mal
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
13,5a
|
24 000
|
980
|
-
|
|
|
tredjespor første 350, sjette og sjuende innv, med i angrep 700 i, ga seg snart
|
190515-5
|
K
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
10
|
2100
|
A
|
5
|
17,8a
|
10 000
|
96
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, angrep 500 igjen, fin avslutning
|
080515-6
|
J
|
Sir John
|
Kr Mal
|
4
|
2100
|
V
|
2
|
15,7
|
18 000
|
611
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 350, sikker annen uten mulighet på vinner
|
300415-3
|
B
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
11
|
1609
|
A
|
3
|
15,6a
|
10 000
|
115
|
-
|
|
|
tredje utv, innv 600 i, nærmet seg litt siste 50 uten å true
|
170415-5
|
J
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
2
|
2609
|
A
|
5
|
16,8a
|
16 000
|
627
|
-
|
|
|
tredje innvendig, holdt farten greit
|
240315-1
|
D
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
3
|
1700
|
A
|
3
|
15,6a
|
10 000
|
120
|
-
|
|
|
tredje innvendig, luke midt på oppløpet, skjøt fin fart
|
130315-4
|
J
|
Super Photo
|
Ei Høi
|
9
|
1609
|
A
|
0
|
15,6a
|
14 000
|
51
|
-
|
|
|
femte utv, til dødens e 1000, med i trippelkampen til 100 igjen
|
180215-3
|
B
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
2
|
1609
|
A
|
0
|
15,9a
|
24 000
|
427
|
-
|
|
|
tredje, fjerde, femte og fjerde utv, langt fram mot oppløpet, fin fart i mål
|
140215-6
|
J
|
Sir John
|
Da Dal
|
1
|
1600
|
V
|
0
|
16,8
|
70 000
|
1087
|
-
|
|
|
lederrygg, tapte 40 til ryggen sin (vinner) siste 500
|
060215-7
|
J
|
Sir John
|
Jo Rev
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
16,6a
|
18 000
|
1413
|
-
|
|
|
sjette innv, forble der bak
|
050215-5
|
B
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
18,4ag
|
10 000
|
69
|
-
|
|
|
sist utv/ tredje utv, med i angrep 500 i, galopperte 350 igjen
|
140115-8
|
B
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
8
|
1609
|
A
|
-
|
|
30 000
|
0
|
-
|
|
|
forkjølelse
|
010115-6
|
K
|
Super Photo
|
Ei Høi
|
11
|
1700
|
A
|
0
|
18,0a
|
18 000
|
37
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, fjerde utvendig e 500, med i angrep 300 i, sto på helt greit
|
211214-5
|
J
|
Super Photo
|
Ei Høi
|
9
|
1609
|
A
|
4
|
15,9a
|
15 000
|
59
|
-
|
|
|
|
041214-4
|
B
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
4
|
2100
|
A
|
2
|
17,0a
|
12 000
|
124
|
-
|
|
|
|
141114-6
|
BI
|
Sir John
|
Kr Mal
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
16,2a
|
15 000
|
313
|
-
|
|
|
|
111114-1
|
K
|
Super Photo
|
Ei Høi
|
7
|
1700
|
V
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
311014-5
|
J
|
Sir John
|
Da Dal
|
11
|
2100
|
V
|
5
|
18,2
|
15 000
|
902
|
-
|
|
|
sist, annet utvendig etter 500, angrep i siste sving, på det jevne
|
291014-7
|
B
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
5
|
2600
|
A
|
6
|
16,8a
|
30 000
|
458
|
-
|
|
|
tredje, fjerde innvendg, fjerde utvendig 1200 igjen, maks
|
161014-7
|
K
|
Sir John
|
Kr Mal
|
4
|
2100
|
A
|
7
|
17,9a
|
20 000
|
364
|
-
|
|
|
fjerde innv, så ut til å få maks
|
091014-6
|
K
|
Sir John
|
Jo Rev
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
17,1a
|
15 000
|
971
|
-
|
|
|
sjette innvendig, ut et spor 700 i, hindret straks
|
071014-2
|
M
|
Super Photo
|
To Sol
|
11
|
1640
|
A
|
0
|
br ag
|
15 000
|
256
|
-
|
|
|
feilet seg bort i første sving
|
290914-7
|
D
|
Sir John
|
To Sol
|
9
|
2100
|
A
|
6
|
17,4a
|
15 000
|
473
|
-
|
|
|
femte innvendig, tredje utvendig 500 i, angrep 400 igjen, holdt mest farten
|
250914-5
|
B
|
Super Photo
|
Ei Høi
|
10
|
2100
|
A
|
4
|
16,2a
|
12 000
|
36
|
-
|
|
|
annet og tredje utv, angrep 1250 i, dødens 1000 i, ga seg 100 i
|
070914-1
|
B
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
5
|
2100
|
A
|
5
|
14,6a
|
40 000
|
250
|
-
|
|
|
lederrygg, dødens 600 igjen, tok imot siste 150, men holdt tappert
|
010914-3
|
J
|
Sir John
|
Si Rev
|
4
|
2620
|
V
|
0
|
19,2
|
15 000
|
207
|
-
|
|
|
sjuendehest, angrep runden igjen, lite å by på
|
270814-8
|
B
|
Super Photo
|
Ei Høi
|
3
|
2600
|
A
|
4
|
15,9a
|
30 000
|
251
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, annet utv 250 i, holdt farten
|
210814-2
|
B
|
Sir John
|
Jo Rev
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
16,0a
|
12 000
|
331
|
-
|
|
|
fjerde og femte utv, med i angrep 700 i, ble hengende, ga seg på oppløpet
|
190814-1
|
D
|
Super Brick
|
Jo Rev
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
17,0ar
|
12 000
|
402
|
-
|
|
|
fjerde, tredje og fjerde utv, frakjørt på oppløpet, travet dårlig
|
120814-5
|
J
|
Super Brick
|
Jo Rev
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
16,9a
|
12 000
|
603
|
-
|
|
|
sjette utv, med i angrep 700 i, sliten i siste sving
|
080814-21
|
J
|
Sir John
|
Si Rev
|
3
|
2100
|
V
|
0
|
20,0
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
310714-5
|
B
|
Super Brick
|
Jo Rev
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
15,6a
|
12 000
|
461
|
-
|
|
|
sist innvendig og utvendig hele veien
|
300714-6
|
B
|
Super Photo
|
Ei Høi
|
2
|
2140
|
V
|
5
|
17,1
|
30 000
|
153
|
-
|
|
|
dødens, tet e 500, lederrygg 1300 i, holdt bare farten
|
130714-6
|
J
|
Sir John
|
Jo Rev
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
13,5a
|
30 000
|
1753
|
-
|
|
|
tredje, fjerde utvendig, problemer mot siste sving
|
110714-5
|
J
|
Super Photo
|
Ei Høi
|
7
|
1609
|
A
|
0
|
13,8a
|
30 000
|
1152
|
-
|
|
|
dødens, annet utvendig e 500, problemer i siste sving
|
040714-2
|
J
|
Super Brick
|
Jo Rev
|
7
|
1609
|
A
|
5
|
13,9a
|
15 000
|
499
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, med i angrep 550 i, noe hindret 400 igjen
|
240614-22
|
J
|
Stand Up
|
Jo Rev
|
5
|
2100
|
V
|
0
|
33,1 g
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
190614-1
|
B
|
Super Brick
|
Jo Rev
|
6
|
1609
|
A
|
0
|
14,5a
|
12 000
|
433
|
-
|
|
|
tredjespor, femte innv e 350, lite å sette inn
|
140614-9
|
D
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
8
|
2500
|
A
|
0
|
16,7a
|
150 000
|
793
|
-
|
|
|
sjette utvendig, bra innsats i kulissene
|
140614-8
|
D
|
Sir John
|
Kr Mal
|
9
|
2100
|
V
|
0
|
16,5
|
60 000
|
390
|
-
|
|
|
tredje, fjerde utvendig, problemer i siste sving
|
070614-5
|
B
|
Sir John
|
To Sol
|
4
|
1609
|
A
|
3
|
13,5a
|
30 000
|
591
|
-
|
|
|
tredje utvendig, dødens 400 igjen, grep like etter, tapper
|
270514-2
|
B
|
Sir John
|
Jo Rev
|
1
|
2100
|
A
|
3
|
15,5a
|
12 000
|
253
|
-
|
|
|
lederrygg, maks
|
250514-2
|
J
|
Super Brick
|
Jo Rev
|
2
|
1609
|
A
|
0
|
14,1a
|
15 000
|
703
|
-
|
|
|
tredje innv, frakjørt på oppløpet
|
160514-6
|
J
|
Super Brick
|
Jo Rev
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
15,8a
|
15 000
|
619
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, slet med farten mot siste sving
|
130514-5
|
D
|
Sir John
|
Ei Høi
|
2
|
2100
|
V
|
6
|
18,7
|
12 000
|
42
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, åpning 100 i, avsluttet fort
|
300414-7
|
B
|
Sir John
|
Kr Mal
|
3
|
2140
|
V
|
0
|
16,0 g
|
30 000
|
888
|
-
|
|
|
startgalopp, tapte 20, sjette innv, ble der bak
|
220414-1
|
D
|
Sir John
|
Kr Mal
|
8
|
2100
|
A
|
5
|
16,7a
|
12 000
|
147
|
-
|
|
|
sjette utvendig, med i angrep i nest siste sving, holdt farten bra
|
170414-6
|
M
|
Super Photo
|
Ei Høi
|
1
|
2640
|
A
|
0
|
dist ag
|
15 000
|
86
|
-
|
|
|
galopperte seg bort fra start
|
100414-2
|
K
|
Sir John
|
Ei Høi
|
1
|
1700
|
A
|
4
|
16,4a
|
15 000
|
171
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innvendig, spurtet greit på oppløpet
|
020414-8
|
B
|
Sir John
|
Ei Høi
|
6
|
3180
|
V
|
5
|
18,2
|
30 000
|
390
|
-
|
|
|
femte innvendig, med i angrep 700 igjen, klarte ikke å fullføre
|
160314-7
|
ST
|
Sir John
|
Ei Høi
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
17,1a
|
15 000
|
257
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens etter 500, slet 600 igjen
|
060314-5
|
B
|
Sir John
|
Ei Høi
|
4
|
1609
|
A
|
0
|
16,5a
|
12 000
|
54
|
-
|
|
|
femte innvendig, manglet rom, men så ikke ut til å ha mye spart
|
261213-8
|
B
|
Sir John
|
Ei Høi
|
1
|
2100
|
A
|
3
|
16,6a
|
30 000
|
45
|
-
|
|
|
lederrygg, åpning 150 igjen, hang meget bra med inn
|
141213-4
|
F
|
Super Photo
|
Ei Høi
|
8
|
2040
|
A
|
0
|
17,6a
|
60 000
|
150
|
-
|
|
|
femte utvendig, uten å tette 800 igjen, slet med å få opp farten, hang med
|
111213-5
|
B
|
Sir John
|
Ei Høi
|
5
|
1609
|
A
|
5
|
14,3a
|
30 000
|
635
|
-
|
|
|
tredje innv, smøg med til maks
|
041213-2
|
B
|
Sir John
|
Ei Høi
|
4
|
2140
|
V
|
0
|
16,7
|
30 000
|
200
|
-
|
|
|
rask ut, tredjespor, lederrygg e 250, avhengt på oppløpet
|
021113-4
|
J
|
Super Photo
|
Kr Mal
|
6
|
2100
|
V
|
2
|
16,6
|
100 000
|
307
|
-
|
|
|
tet, rygg e 400, åpning 200 i, nærmet seg endel mot mål
|
291013-7
|
F
|
Super Brick
|
Jo Rev
|
12
|
1600
|
A
|
0
|
17,1ag
|
18 000
|
710
|
-
|
|
|
fjerde innvendig på avstand, galopperte 800 igjen
|
221013-7
|
F
|
Sir John
|
Jo Rev
|
2
|
2040
|
A
|
0
|
16,4a
|
18 000
|
440
|
-
|
|
|
annet, tredje utvendig, hindret gjennom siste sving, ble der bak
|
081013-6
|
F
|
Sir John
|
Jo Rev
|
6
|
2550
|
A
|
6
|
16,6a
|
18 000
|
188
|
-
|
|
|
femtehest, dødens 1300 fra mål, fullførte greit
|
031013-6
|
BT
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
3
|
2120
|
V
|
4
|
18,0 g
|
18 000
|
34
|
-
|
|
|
tredje innvendig, galopp etter 300, tapte 60, bra opphenting
|
070913-9
|
B
|
Sir John
|
Kr Mal
|
4
|
2100
|
A
|
6
|
15,9a
|
100 000
|
499
|
-
|
|
|
fjerde og femte utvendig, med i angrep 600 igjen
|
270813-10
|
B
|
Super Photo
|
Ei Høi
|
7
|
2100
|
A
|
3
|
17,4a
|
30 000
|
38
|
-
|
|
|
fjerde utv, til dødens e 1000, toer til 50 igjen
|
250813-6
|
ST
|
Sir John
|
Ei Høi
|
4
|
2680
|
V
|
0
|
15,8
|
18 000
|
137
|
-
|
|
|
tredje innvendig, annetspor 300 igjen, lynrask siste 100
|
170813-8
|
ST
|
Super Photo
|
Ei Høi
|
5
|
2140
|
V
|
3
|
17,4
|
75 000
|
39
|
-
|
|
|
nesten tet, lederrygg, tredje innvendig e 1050, åpning 150 igjen, kjapp avslutning
|
100813-5
|
BT
|
Sir John
|
Ei Høi
|
11
|
2120
|
V
|
3
|
16,0
|
60 000
|
52
|
-
|
|
|
fjerde, tredje utv, med i angrep 600 igjen, eget angrep i brekken, bra avslutning
|
050813-5
|
F
|
Super Brick
|
Jo Rev
|
9
|
1600
|
A
|
4
|
16,2a
|
18 000
|
337
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, femtehest 400 igjen, angrep i brekken, holdt farten
|
270713-2
|
F
|
Sir John
|
Ei Høi
|
9
|
2570
|
V
|
2
|
16,1
|
15 000
|
86
|
-
|
|
|
lederrygg direkte, prøvde å bakke da leder stakk, tok opp jakten og nærmet seg mye
|
270713-1
|
F
|
Super Photo
|
Ei Høi
|
11
|
2060
|
V
|
2
|
16,7
|
15 000
|
13
|
-
|
|
|
fjerde utv, angrep 700 i, tråkk, spurtet ned siste 100
|
200713-8
|
ST
|
Sir John
|
Ei Høi
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
13,6a
|
60 000
|
311
|
-
|
|
|
bakket sist, hentet et par lengder siste 400
|
110713-7
|
J
|
Super Photo
|
Ei Høi
|
1
|
2100
|
A
|
2
|
15,6a
|
40 000
|
86
|
-
|
|
|
fjerde innv, tredje innv e 750, frem i lederrygg, bom fast over mål
|
300613-20
|
F
|
Super Brick
|
Jo Rev
|
3
|
2040
|
V
|
0
|
18,3
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
290613-5
|
F
|
Sir John
|
Ei Høi
|
6
|
2040
|
A
|
5
|
15,4a
|
110 000
|
571
|
-
|
|
|
tredjespor, ned i femte utvendig, angrep 300 igjen, fullføret fint
|
280613-2
|
F
|
Super Photo
|
Ei Høi
|
7
|
2060
|
V
|
2
|
17,5
|
40 000
|
25
|
-
|
|
|
tredjespor, tet etter 550, 19.7/1000, slått tidlig på oppløpet
|
180613-7
|
F
|
Sir John
|
Jo Rev
|
3
|
2550
|
A
|
0
|
16,5ag
|
18 000
|
577
|
-
|
|
|
galopperte direkte, tapte 50, bakerst i feltet runden fra mål, hang med
|
110613-8
|
F
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
7
|
2060
|
V
|
3
|
16,9
|
20 000
|
46
|
-
|
|
|
tredje utvendig, hindret 650 igjen (20) bra tilbake
|
140513-3
|
F
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
7
|
2040
|
A
|
3
|
17,1a
|
20 000
|
238
|
-
|
|
|
fjerdehest, annet utvendig etter 1100, fullførte greit
|
110513-5
|
B
|
Sir John
|
Ei Høi
|
6
|
1609
|
A
|
6
|
13,9a
|
60 000
|
564
|
-
|
|
|
til overs, bakket seg sist, kom aldri inn i løpet, avsluttet bra
|
040513-5
|
BT
|
Sir John
|
Ei Høi
|
3
|
1600
|
A
|
4
|
15,0a
|
60 000
|
90
|
-
|
|
|
tredje innvendig, åpning mot oppløpet, holdt farten
|
300413-7
|
F
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
1
|
2040
|
V
|
3
|
19,1
|
20 000
|
58
|
-
|
|
|
tet, 21.1/500, lederrygg etter 600, hang greit med inn
|
210413-1
|
F
|
Lexby Girl
|
Si Rev
|
5
|
2080
|
V
|
0
|
br g
|
16 000
|
228
|
-
|
|
|
galopp etter 100, siden langt bak
|
130413-7
|
BT
|
Sir John
|
Kr Mal
|
9
|
2120
|
V
|
2
|
15,8
|
60 000
|
502
|
-
|
|
|
sjette utvendig, via fjerdespor 450 igjen, sterk avslutning
|
130413-1
|
BT
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
3
|
2100
|
V
|
2
|
21,6 g
|
18 000
|
64
|
-
|
|
|
galopperte etter 400 (50), annet utv 1200 igjen, ang i brekken, hentet nesten vinner
|
260313-20
|
F
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
2
|
2040
|
V
|
0
|
23,3 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
120313-4
|
F
|
Sir John
|
Jo Rev
|
12
|
2040
|
A
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
strøket av stevneveterinær
|
160213-8
|
BT
|
Sir John
|
Ei Høi
|
1
|
1600
|
A
|
4
|
15,4a
|
60 000
|
157
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innvendig, ut på oppløpet, fullførte fint
|
120213-3
|
F
|
Lexby Girl
|
Si Rev
|
4
|
2060
|
V
|
0
|
21,5
|
20 000
|
517
|
-
|
|
|
noe hindret i første sving, åttende, frakjørt
|
260113-7
|
F
|
Sir John
|
Ei Høi
|
6
|
2550
|
A
|
0
|
20,6a
|
60 000
|
224
|
-
|
|
|
tredje innvendig, hindret 700 i, ga helt opp da det løste seg
|
080113-8
|
F
|
Sir John
|
Jo Rev
|
9
|
2040
|
A
|
4
|
16,8a
|
20 000
|
302
|
-
|
|
|
tredje utvendig, dødens 1200 igjen, holdt farten på stive bein
|
010113-9
|
F
|
Sir John
|
Jo Rev
|
4
|
1600
|
A
|
4
|
15,3a
|
20 000
|
149
|
-
|
|
|
annet utvendig, holdt farten bra
|
151212-5
|
F
|
Sir John
|
Ei Høi
|
9
|
2040
|
V
|
6
|
18,8
|
50 000
|
189
|
-
|
|
|
sjette innvendig, med i tredjespor på siste bortre, grei avslutning
|
061212-5
|
BT
|
Sir John
|
Jo Rev
|
9
|
1600
|
A
|
2
|
16,6a
|
14 000
|
62
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 650 igjen, god avslutning
|
061112-7
|
F
|
Lexby Girl
|
Si Rev
|
6
|
2060
|
V
|
-
|
dg g
|
14 000
|
896
|
-
|
|
|
feilet seg bort på startsiden
|
301012-8
|
F
|
Sir John
|
Jo Rev
|
3
|
2040
|
A
|
5
|
18,6a
|
14 000
|
180
|
-
|
|
|
via tredjespor til annet utvendig første borte, holdt farten
|
231012-6
|
F
|
Sir John
|
Jo Rev
|
7
|
1600
|
A
|
5
|
15,4a
|
16 000
|
153
|
-
|
|
|
dødens, stivet på oppløpet, dog fullt godkjent
|
091012-21
|
F
|
Lexby Girl
|
Si Rev
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
22,6
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
290912-7
|
ST
|
Sir John
|
Ei Høi
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
14,9a
|
50 000
|
317
|
-
|
|
|
til overs, bakket til femte innvendig, med i angrep mot siste sving, holdt farten
|
250912-22
|
F
|
Lexby Girl
|
Si Rev
|
2
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
150912-23
|
F
|
Lexby Girl
|
Si Rev
|
4
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
150912-6
|
F
|
Sir John
|
Sv Was
|
5
|
2040
|
A
|
0
|
17,0a
|
50 000
|
353
|
-
|
|
|
fjerde på innerspor, fast i baktroppen
|
040912-21
|
F
|
Lexby Girl
|
Si Rev
|
1
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
290812-4
|
B
|
Sir John
|
La Kol
|
7
|
2600
|
A
|
0
|
17,8a
|
30 000
|
309
|
-
|
|
|
via fjerde/tredjespor før dødens etter 600, avløst 800 igjen, straks på vei bakover
|
310712-9
|
F
|
Sir John
|
Jo Rev
|
11
|
1600
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
forkjølelse
|
240712-21
|
F
|
Lexby Girl
|
Si Rev
|
5
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
210712-9
|
ST
|
Sir John
|
Ei Høi
|
8
|
2609
|
A
|
0
|
16,8a
|
50 000
|
104
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, annetspor 500 igjen, fast
|
290612-23
|
F
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
7
|
2060
|
V
|
0
|
25,4
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
290612-22
|
F
|
Lexby Girl
|
Si Rev
|
1
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
P
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
230612-9
|
D
|
Sir John
|
Ei Høi
|
1
|
2500
|
A
|
4
|
16,4a
|
200 000
|
267
|
-
|
|
|
tet, lederrygg etter 400, holdt fint følge
|
190612-20
|
F
|
Super Brick
|
Jo Rev
|
2
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
120612-22
|
F
|
Super Photo
|
Jo Rev
|
3
|
2040
|
V
|
0
|
28,0
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
090612-5
|
BT
|
Sir John
|
Ei Høi
|
4
|
2100
|
A
|
1
|
15,2a
|
50 000
|
73
|
-
|
|
|
tet i første sving, slapp, tet etter 400, 12.0/500 og 17.0/1000, holdt greit unna
|
080512-6
|
F
|
Sir John
|
Jo Rev
|
4
|
1600
|
A
|
1
|
16,1a
|
14 000
|
29
|
-
|
|
|
gled fram i dødens etter 450. holdt farten oppe, grep i siste sving, lett
|
310312-3
|
BT
|
Sir John
|
Ei Høi
|
1
|
2100
|
A
|
2
|
16,6a
|
20 000
|
123
|
-
|
|
|
lederrygg, åpning midt i siste sving, bra spurt
|
200312-5
|
F
|
Sir John
|
Jo Rev
|
10
|
2040
|
A
|
0
|
18,4a
|
14 000
|
157
|
-
|
|
|
femte på innerspor, maks
|