hvit m/grønne bomber & ermer.
Løpsdag | Bane | Hest | Trener | Spor | Dist | Start | Plass | Tid | Fpr | Odds | Forhold | M-tider | Monté |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
150720-9 | B | Dreamliner | Jo Rev | 1 | 1609 | A | 0 | 14,0a | 22 000 | 258 | - | ||
lederrygg og tredje innv, satt fast for lenge, krefter spart | |||||||||||||
290520-20 | J | Lovely | Jo Rev | 8 | 2120 | V | 0 | 21,0 r | 0 | N | - | ||
280420-4 | M | Stand Up | Jo Rev | 6 | 2140 | A | 0 | 19,0a | 14 000 | 385 | - | ||
dødens, passert midtveis, sliten på siste bortre | |||||||||||||
291219-5 | J | Stand Up | Jo Rev | 1 | 2100 | A | 0 | 20,1a | 14 000 | 582 | - | ||
overflydd, tredje innv, tapte mye siste 500 | |||||||||||||
191219-2 | K | Stand Up | Jo Rev | 7 | 2100 | A | 0 | 21,6a | 14 000 | 154 | - | ||
fjerde, tredje innvendig, på det jevne | |||||||||||||
051019-2 | K | Stand Up | Jo Rev | 11 | 1700 | A | 0 | 18,0a | 16 000 | 149 | - | ||
femte innvendig, ble der bak, viste lite | |||||||||||||
210919-4 | D | Dreamliner | Jo Rev | 5 | 1700 | A | 3 | 14,7a | 14 000 | 51 | - | ||
presset på i dødens, trakk seg i siste sving | |||||||||||||
170719-4 | B | Dreamliner | Jo Rev | 6 | 2100 | A | 3 | 15,0a | 30 000 | 497 | - | ||
annet utv, dødens e 250, annet utv e 600, angrep 650 i, dødens 250 i, tapper | |||||||||||||
050719-8 | J | Dreamliner | Jo Rev | 7 | 2609 | A | 6 | 16,9a | 30 000 | 911 | - | ||
tredje, femte utvendig, annen i angrep, stod på fint | |||||||||||||
220519-1 | B | Dreamliner | Jo Rev | 3 | 2100 | A | 5 | 15,2a | 30 000 | 596 | - | ||
tredje utv, holdt seg i annetspor, fullførte bra | |||||||||||||
130519-2 | J | Super Photo | Jo Rev | 2 | 2609 | A | 0 | 16,4a | 20 000 | 722 | - | ||
fjerde/femte innvendig, avhengt i sluttfasen | |||||||||||||
090519-1 | D | Stand Up | Jo Rev | 5 | 1700 | A | 4 | 17,0a | 14 000 | 51 | - | ||
dødens, holdt farten bra halvannen lengde bak | |||||||||||||
060419-9 | B | Dreamliner | Jo Rev | 12 | 2600 | A | 0 | 16,8ag | 40 000 | 261 | - | ||
tredje og annet utvendig, slet 500 igjen, galopperte 200 igjen | |||||||||||||
290319-6 | J | Super Photo | Jo Rev | 2 | 1609 | A | 0 | 15,0a | 16 000 | 1069 | - | ||
fjerde innv, avhengt siste 400 | |||||||||||||
010319-2 | J | Super Photo | Jo Rev | 1 | 2100 | A | - | dg a | 14 000 | 385 | - | ||
overflydd, galopperte seg bort e 200 | |||||||||||||
160219-4 | J | Dreamliner | Jo Rev | 10 | 2100 | A | 0 | br ag | 40 000 | 347 | - | ||
startgalopp, sist, gjentok 1000 igjen | |||||||||||||
280119-5 | K | Super Photo | Jo Rev | 12 | 2100 | A | - | 16 000 | 0 | - | |||
halthet | |||||||||||||
271218-2 | M | Stand Up | Jo Rev | 2 | 2140 | A | - | dg a | 16 000 | 378 | - | ||
etter hvert dødens i tåkehavet, trakk seg før han feilet i sluttfasen | |||||||||||||
121218-3 | B | Dreamliner | Jo Rev | 4 | 2100 | A | 4 | 16,0a | 30 000 | 106 | - | ||
annet utv, dødens e 300, tet 600 i, slått 300 i, sto på bra | |||||||||||||
141118-2 | B | Dreamliner | Jo Rev | 3 | 2100 | A | 4 | 16,3a | 30 000 | 319 | - | ||
tredje utv, angrep 700 i, annet utv 550 i, angrep 300 i, fullførte bra | |||||||||||||
301018-5 | D | Super Photo | Jo Rev | 10 | 2100 | A | 0 | 18,3a | 14 000 | 327 | - | ||
fjerde, femte, sjette og femte innv, lite å by på | |||||||||||||
261018-3 | J | Stand Up | Jo Rev | 5 | 2100 | A | 0 | 18,1a | 12 000 | 252 | - | ||
annet, tredje utvendig, angrep på siste bortre uten framdrift | |||||||||||||
121018-1 | J | Stand Up | Jo Rev | 11 | 2100 | A | 4 | 16,7a | 14 000 | 592 | - | ||
tredje utv, med i angrep 650 i, holdt farten via tredjespor inn | |||||||||||||
111018-5 | D | Super Photo | Jo Rev | 5 | 1700 | A | 0 | 15,6a | 14 000 | 623 | - | ||
tredjespor, fjerde ujtv e 350, frakjørt på oppløpet | |||||||||||||
101018-3 | B | Dreamliner | Jo Rev | 7 | 2100 | A | 0 | 17,5a | 30 000 | 167 | - | ||
annet, tredje og fjerde utv, satt fast | |||||||||||||
021018-1 | M | Super Photo | Jo Rev | 5 | 1640 | A | 4 | 17,3a | 14 000 | 168 | - | ||
dødens, stod på greit | |||||||||||||
240918-4 | K | Stand Up | Jo Rev | 1 | 2100 | A | 4 | 17,9a | 14 000 | 274 | - | ||
tredje innv, annet utv e 800, angrep 400 i, gikk helt greit | |||||||||||||
120918-2 | B | Dreamliner | Jo Rev | 9 | 2100 | A | 2 | 17,5a | 24 000 | 123 | - | ||
annet, tredje og annet utv, angrep 200 i, sto på bra | |||||||||||||
270818-3 | J | Can't Stop Running | Jo Rev | 1 | 2100 | A | - | dg a | 16 000 | 17 | - | 21,7-21,3 | |
tet, 21,7/500 og 21,3/1000, lederrygg 800 igjne, slet med trav, angrep 200 igjen, g | |||||||||||||
160818-5 | D | Super Photo | Jo Rev | 8 | 1700 | A | - | 14 000 | 0 | - | |||
forkjølelse | |||||||||||||
050818-7 | J | Can't Stop Running | Jo Rev | 6 | 2100 | A | 3 | 17,5a | 12 000 | 64 | - | ||
dødens, slet 300 igjen | |||||||||||||
050818-5 | J | Super Photo | Jo Rev | 1 | 2100 | A | 0 | 16,9ag | 16 000 | 217 | - | ||
tredje innvendig, galopperte seg bort 500 igjen, slet da | |||||||||||||
090718-1 | J | Stand Up | Jo Rev | 12 | 2100 | A | 6 | 18,6a | 16 000 | 363 | - | ||
sjette utv, femte innv og femte utv, med 850 i, fjerdespor 300 i, avsluttet bra | |||||||||||||
060718-9 | J | Dreamliner | Jo Rev | 8 | 2609 | A | 0 | 16,4ag | 40 000 | 212 | - | ||
tatt opp, gal e 100, opp i sjette innv midtveis, ut et spor 1000 i, hang flott med | |||||||||||||
110618-1 | J | Can't Stop Running | Jo Rev | 1 | 2100 | A | 0 | 17,6a | 16 000 | 48 | - | ||
femte innvendig, med i angrep 300 igjen, ble der bak | |||||||||||||
240518-3 | J | Super Photo | Jo Rev | 10 | 1609 | A | 0 | 15,5a | 12 000 | 99 | - | ||
åttende, fjerde utvendig, avsluttet på det jevne | |||||||||||||
070518-2 | B | Can't Stop Running | Jo Rev | 6 | 2100 | A | - | dg a | 16 000 | 67 | - | ||
dødens, ned i tredje innvendig, fjerde innvendig, galoppperte langt bak på opl | |||||||||||||
270418-4 | J | Dreamliner | Jo Rev | 1 | 2100 | A | - | dg a | 12 000 | 45 | - | ||
galopperte fra start, sjuende innv, tredje utv 1200 i, gjentok 1100 igjen | |||||||||||||
220418-1 | J | Super Photo | Jo Rev | 3 | 1609 | A | 5 | 14,3a | 12 000 | 541 | - | ||
fjerde innv, ut et spor på oppløpet, fikk maks | |||||||||||||
190418-8 | K | Can't Stop Running | Jo Rev | 2 | 2100 | A | 1 | 18,5a | 12 000 | 44 | - | ||
tet, lederrygg e 300, dødens 900 i, grep kort før mål, sterk | |||||||||||||
050418-1 | D | Super Photo | Jo Rev | 1 | 1700 | A | 6 | 19,0a | 12 000 | 129 | - | ||
femte innv, lite å sette inn | |||||||||||||
250318-2 | J | Can't Stop Running | Jo Rev | 6 | 2100 | A | 3 | 17,9a | 12 000 | 155 | - | 17,1- | |
tet, lederrygg etter 500, hang godt med, men ikke fast | |||||||||||||
180318-3 | D | Dreamliner | Jo Rev | 5 | 2100 | A | 1 | 17,8ag | 14 000 | 39 | - | ||
dødens, tet e 500 på 15,0, 15,8/1000, gal 40 foran 450 i, lengden bak, knep seg foran | |||||||||||||
250118-7 | B | Super Photo | Jo Rev | 7 | 1609 | A | - | dg a | 14 000 | 238 | - | ||
tredjespor, galopp e 200, tapte 40, gjentok der bak 900 i | |||||||||||||
190118-3 | J | Stand Up | Jo Rev | 8 | 2100 | A | - | 12 000 | 0 | - | |||
halthet | |||||||||||||
060118-3 | K | Super Photo | Jo Rev | 11 | 2100 | A | - | dg a | 50 000 | 1369 | - | ||
sist, galopperte etter 500, sjuende innvendig, gjentok galoppen | |||||||||||||
050118-1 | J | Can't Stop Running | Jo Rev | 4 | 2100 | V | 0 | br g | 12 000 | 108 | - | ||
lederrygg, tredje innv, sjenert til gal e 1000 da leder gal og stoppet opp | |||||||||||||
101217-8 | J | Can't Stop Running | Jo Rev | 4 | 2100 | A | 6 | 17,8a | 18 000 | 170 | - | ||
lederrygg og tredje/fjerde innvendig, kunne ikke følge i sluttfasen | |||||||||||||
301117-4 | B | Super Photo | Jo Rev | 12 | 2100 | A | - | 12 000 | 0 | - | |||
kolikk | |||||||||||||
031117-4 | J | Dreamliner | Jo Rev | 12 | 2100 | A | 0 | 19,0ag | 40 000 | 326 | - | ||
feilet fra start, prøvde et angrep 800 igjen, avhengt | |||||||||||||
171017-8 | D | Dreamliner | Jo Rev | 9 | 2100 | A | 1 | 17,0a | 14 000 | 55 | - | ||
annet utvendig, dødens i annen sving, snart i tet, 17,2/1000, vant enkelt | |||||||||||||
220917-5 | J | Dreamliner | Jo Rev | 4 | 2100 | A | - | dg a | 40 000 | 346 | - | ||
tredjepor til dødens, galopperte e 500, femte utv, med i angrep 800 i, gjentok | |||||||||||||
160917-4 | K | Super Photo | Jo Rev | 3 | 2100 | A | 0 | 19,9ag | 16 000 | 132 | - | ||
fjerde innv, tredje innv e 900, tredje utv 350 i, galopp i brekken, ikke sliten da | |||||||||||||
290817-6 | B | Dreamliner | Jo Rev | 5 | 2100 | A | - | 30 000 | 0 | - | |||
forkjølelse | |||||||||||||
270817-7 | J | Can't Stop Running | Jo Rev | 4 | 2100 | V | 7 | 19,1 | 12 000 | 413 | - | ||
dødens, trøtnet på oppløpet | |||||||||||||
250817-4 | BI | Super Photo | Jo Rev | 3 | 2100 | A | 0 | 16,9a | 16 000 | 190 | - | ||
annet, tredje utvendig, angrep siste bortre, holdt kun farten | |||||||||||||
210817-4 | D | Dreamliner | Jo Rev | 4 | 2100 | A | 2 | 18,7a | 12 000 | 312 | - | 18,0-19,5 | |
tet e 200, 19,0/500 og 20,2/1000, innhentet kort før mål | |||||||||||||
180817-22 | J | Can't Stop Running | Jo Rev | 8 | 2100 | V | 0 | 21,8 | 0 | P | - | ||
180817-3 | J | Stand Up | Jo Rev | 7 | 2609 | A | 0 | 18,8a | 14 000 | 86 | - | ||
tredje utvendig, angrep 800 igjen, hengende, ga seg mye | |||||||||||||
040817-8 | J | Dreamliner | Jo Rev | 9 | 2100 | A | 8 | 18,3a | 10 000 | 690 | - | ||
fjerde innvendig, hang med inn | |||||||||||||
040817-2 | J | Stand Up | Jo Rev | 12 | 2100 | A | 6 | 17,5a | 12 000 | 274 | - | ||
femte utvendig, med i angrep 800 igjen, | |||||||||||||
300717-2 | K | Super Photo | Jo Rev | 11 | 2100 | A | 7 | 18,4a | 14 000 | 297 | - | ||
femte innvendig, ut et spor i siste sving, lite å by på | |||||||||||||
240717-1 | B | Super Photo | Jo Rev | 7 | 1609 | A | 6 | 15,2a | 16 000 | 273 | - | ||
fjerde innvendig, tredje innvendig på siste bortre, tettet ikke, holdt sin fart | |||||||||||||
100717-3 | B | Stand Up | Jo Rev | 3 | 2100 | A | 4 | 16,8a | 16 000 | 44 | - | 16,0- | |
annet og tredje utvendig, angrep 400 igjen, med langt fram, sto på helt greit | |||||||||||||
060717-1 | J | Dreamliner | Jo Rev | 10 | 2100 | V | 6 | 19,7 g | 20 000 | 535 | - | ||
tredje utv, galopp e 550 (30), der bak siden | |||||||||||||
120617-3 | J | Stand Up | Jo Rev | 10 | 2100 | A | 3 | 16,7a | 16 000 | 467 | - | ||
femte innvendig, spurtet fort | |||||||||||||
090617-21 | J | Dreamliner | Jo Rev | 2 | 2100 | V | 0 | 21,4 g | 0 | P | - | ||
080617-4 | K | Super Photo | Jo Rev | 12 | 1700 | A | - | 10 000 | 0 | - | |||
feber | |||||||||||||
210517-1 | BI | Super Photo | Jo Rev | 7 | 2600 | A | 0 | 17,2a | 18 000 | 710 | - | ||
sjette innvendig, på det jevne | |||||||||||||
110517-1 | D | Super Photo | Jo Rev | 2 | 2100 | A | 0 | 16,9a | 12 000 | 392 | - | ||
sjuendehest, uten å tette, tredje utvendig, viste lite i køen | |||||||||||||
260317-20 | J | Stand Up | Jo Rev | 3 | 2100 | V | 0 | 20,5 | 0 | P | - | ||
170317-2 | J | Super Photo | Jo Rev | 2 | 2609 | A | 0 | 17,8ag | 16 000 | 963 | - | ||
tredje innv, galopperte seg bort 800 igjen | |||||||||||||
111016-1 | D | Super Photo | Jo Rev | 1 | 1700 | A | 4 | 16,1a | 12 000 | 256 | - | ||
tredje, fjerde og tredje innv, hang bra med | |||||||||||||
230816-22 | J | Dreamliner | Jo Rev | 2 | 2100 | V | 0 | 27,9 | 0 | B | - | ||
120816-20 | J | Dreamliner | Jo Rev | 3 | 2100 | V | 0 | 27,3 | 0 | B | - | ||
280716-2 | K | Super Photo | Jo Rev | 3 | 2100 | A | 0 | 18,5a | 16 000 | 322 | - | ||
tredje innvendig, ut et spor 500 igjen, ikke fritt fram, uansett på det jevne | |||||||||||||
190616-6 | ST | Super Photo | Jo Rev | 7 | 1609 | A | 0 | 15,2a | 16 000 | 552 | - | ||
fjerde innv, tredje utv 650 i, holdt farten | |||||||||||||
020616-5 | B | Sir John | Jo Rev | 1 | 1609 | A | 3 | 13,8a | 10 000 | 371 | - | ||
lederrygg og tredje innv, annet utv 600 i, angrep 200 i, avsluttet bra | |||||||||||||
130416-6 | B | Super Photo | Jo Rev | 12 | 1609 | A | 0 | 15,5a | 24 000 | 939 | - | ||
sjuende og sjette utv, ble der bak | |||||||||||||
300316-7 | B | Super Photo | Jo Rev | 5 | 2100 | A | 6 | 16,4a | 24 000 | 734 | - | ||
tredje innv, dødens 1100 i, trøtnet på oppløpet | |||||||||||||
200316-5 | J | Super Photo | Jo Rev | 12 | 2100 | A | 0 | 16,9a | 16 000 | 849 | - | ||
femte utvendig, hindret 500 igjen, greit oppløp da fritt | |||||||||||||
080316-1 | J | Super Photo | Jo Rev | 10 | 2100 | A | 4 | 17,5a | 10 000 | 82 | - | ||
annet utv, slet med å holde rygg runden i, samlet seg og holdt farten | |||||||||||||
050216-1 | J | Super Photo | Jo Rev | 7 | 2100 | A | 6 | 17,6a | 16 000 | 430 | - | ||
fjerde utvendig, via fjerdespor 400 igjen, holdt farten | |||||||||||||
010116-6 | J | Super Photo | Jo Rev | 3 | 1609 | A | 4 | 17,2a | 18 000 | 195 | - | ||
femte innv, ut bakerst 500 i, avsluttet brukbart | |||||||||||||
230715-3 | D | Super Photo | Jo Rev | 8 | 2100 | A | 0 | br ag | 16 000 | 556 | - | ||
femte innvendig, galopperte seg bort | |||||||||||||
160615-2 | K | Super Photo | Jo Rev | 5 | 2100 | A | 0 | br ag | 10 000 | 337 | - | ||
feilet i første sving, sist innvendig, så fjerde utvendig, feilet i køen i siste sv | |||||||||||||
280515-2 | K | Super Photo | Jo Rev | 5 | 1700 | A | 6 | 15,1a | 16 000 | 517 | - | ||
sjette innvendig, hang greit med | |||||||||||||
190515-5 | K | Super Photo | Jo Rev | 10 | 2100 | A | 5 | 17,8a | 10 000 | 96 | - | ||
fjerde utvendig, angrep 500 igjen, fin avslutning | |||||||||||||
240315-1 | D | Super Photo | Jo Rev | 3 | 1700 | A | 3 | 15,6a | 10 000 | 120 | - | ||
tredje innvendig, luke midt på oppløpet, skjøt fin fart | |||||||||||||
180215-3 | B | Super Photo | Jo Rev | 2 | 1609 | A | 0 | 15,9a | 24 000 | 427 | - | ||
tredje, fjerde, femte og fjerde utv, langt fram mot oppløpet, fin fart i mål | |||||||||||||
060215-7 | J | Sir John | Jo Rev | 11 | 2100 | A | 0 | 16,6a | 18 000 | 1413 | - | ||
sjette innv, forble der bak | |||||||||||||
050215-5 | B | Super Photo | Jo Rev | 12 | 2100 | A | 0 | 18,4ag | 10 000 | 69 | - | ||
sist utv/ tredje utv, med i angrep 500 i, galopperte 350 igjen | |||||||||||||
140115-8 | B | Super Photo | Jo Rev | 8 | 1609 | A | - | 30 000 | 0 | - | |||
forkjølelse | |||||||||||||
041214-4 | B | Super Photo | Jo Rev | 4 | 2100 | A | 2 | 17,0a | 12 000 | 124 | - | ||
291014-7 | B | Super Photo | Jo Rev | 5 | 2600 | A | 6 | 16,8a | 30 000 | 458 | - | ||
tredje, fjerde innvendg, fjerde utvendig 1200 igjen, maks | |||||||||||||
091014-6 | K | Sir John | Jo Rev | 10 | 2100 | A | 0 | 17,1a | 15 000 | 971 | - | ||
sjette innvendig, ut et spor 700 i, hindret straks | |||||||||||||
210814-2 | B | Sir John | Jo Rev | 11 | 2100 | A | 0 | 16,0a | 12 000 | 331 | - | ||
fjerde og femte utv, med i angrep 700 i, ble hengende, ga seg på oppløpet | |||||||||||||
190814-1 | D | Super Brick | Jo Rev | 3 | 2100 | A | 0 | 17,0ar | 12 000 | 402 | - | ||
fjerde, tredje og fjerde utv, frakjørt på oppløpet, travet dårlig | |||||||||||||
120814-5 | J | Super Brick | Jo Rev | 10 | 2100 | A | 0 | 16,9a | 12 000 | 603 | - | ||
sjette utv, med i angrep 700 i, sliten i siste sving | |||||||||||||
310714-5 | B | Super Brick | Jo Rev | 8 | 1609 | A | 0 | 15,6a | 12 000 | 461 | - | ||
sist innvendig og utvendig hele veien | |||||||||||||
130714-6 | J | Sir John | Jo Rev | 10 | 1609 | A | 0 | 13,5a | 30 000 | 1753 | - | ||
tredje, fjerde utvendig, problemer mot siste sving | |||||||||||||
040714-2 | J | Super Brick | Jo Rev | 7 | 1609 | A | 5 | 13,9a | 15 000 | 499 | - | ||
fjerde utvendig, med i angrep 550 i, noe hindret 400 igjen | |||||||||||||
240614-22 | J | Stand Up | Jo Rev | 5 | 2100 | V | 0 | 33,1 g | 0 | B | - | ||
190614-1 | B | Super Brick | Jo Rev | 6 | 1609 | A | 0 | 14,5a | 12 000 | 433 | - | ||
tredjespor, femte innv e 350, lite å sette inn | |||||||||||||
270514-2 | B | Sir John | Jo Rev | 1 | 2100 | A | 3 | 15,5a | 12 000 | 253 | - | ||
lederrygg, maks | |||||||||||||
250514-2 | J | Super Brick | Jo Rev | 2 | 1609 | A | 0 | 14,1a | 15 000 | 703 | - | ||
tredje innv, frakjørt på oppløpet | |||||||||||||
160514-6 | J | Super Brick | Jo Rev | 6 | 2100 | A | 0 | 15,8a | 15 000 | 619 | - | ||
fjerde utvendig, slet med farten mot siste sving | |||||||||||||
291013-7 | F | Super Brick | Jo Rev | 12 | 1600 | A | 0 | 17,1ag | 18 000 | 710 | - | ||
fjerde innvendig på avstand, galopperte 800 igjen | |||||||||||||
221013-7 | F | Sir John | Jo Rev | 2 | 2040 | A | 0 | 16,4a | 18 000 | 440 | - | ||
annet, tredje utvendig, hindret gjennom siste sving, ble der bak | |||||||||||||
081013-6 | F | Sir John | Jo Rev | 6 | 2550 | A | 6 | 16,6a | 18 000 | 188 | - | ||
femtehest, dødens 1300 fra mål, fullførte greit | |||||||||||||
031013-6 | BT | Super Photo | Jo Rev | 3 | 2120 | V | 4 | 18,0 g | 18 000 | 34 | - | ||
tredje innvendig, galopp etter 300, tapte 60, bra opphenting | |||||||||||||
050813-5 | F | Super Brick | Jo Rev | 9 | 1600 | A | 4 | 16,2a | 18 000 | 337 | - | ||
fjerde innvendig, femtehest 400 igjen, angrep i brekken, holdt farten | |||||||||||||
300613-20 | F | Super Brick | Jo Rev | 3 | 2040 | V | 0 | 18,3 | 0 | P | - | ||
180613-7 | F | Sir John | Jo Rev | 3 | 2550 | A | 0 | 16,5ag | 18 000 | 577 | - | ||
galopperte direkte, tapte 50, bakerst i feltet runden fra mål, hang med | |||||||||||||
110613-8 | F | Super Photo | Jo Rev | 7 | 2060 | V | 3 | 16,9 | 20 000 | 46 | - | ||
tredje utvendig, hindret 650 igjen (20) bra tilbake | |||||||||||||
140513-3 | F | Super Photo | Jo Rev | 7 | 2040 | A | 3 | 17,1a | 20 000 | 238 | - | ||
fjerdehest, annet utvendig etter 1100, fullførte greit | |||||||||||||
300413-7 | F | Super Photo | Jo Rev | 1 | 2040 | V | 3 | 19,1 | 20 000 | 58 | - | ||
tet, 21.1/500, lederrygg etter 600, hang greit med inn | |||||||||||||
130413-1 | BT | Super Photo | Jo Rev | 3 | 2100 | V | 2 | 21,6 g | 18 000 | 64 | - | ||
galopperte etter 400 (50), annet utv 1200 igjen, ang i brekken, hentet nesten vinner | |||||||||||||
260313-20 | F | Super Photo | Jo Rev | 2 | 2040 | V | 0 | 23,3 g | 0 | P | - | ||
120313-4 | F | Sir John | Jo Rev | 12 | 2040 | A | - | 20 000 | 0 | - | |||
strøket av stevneveterinær | |||||||||||||
080113-8 | F | Sir John | Jo Rev | 9 | 2040 | A | 4 | 16,8a | 20 000 | 302 | - | ||
tredje utvendig, dødens 1200 igjen, holdt farten på stive bein | |||||||||||||
010113-9 | F | Sir John | Jo Rev | 4 | 1600 | A | 4 | 15,3a | 20 000 | 149 | - | ||
annet utvendig, holdt farten bra | |||||||||||||
061212-5 | BT | Sir John | Jo Rev | 9 | 1600 | A | 2 | 16,6a | 14 000 | 62 | - | ||
tredje utvendig, angrep 650 igjen, god avslutning | |||||||||||||
301012-8 | F | Sir John | Jo Rev | 3 | 2040 | A | 5 | 18,6a | 14 000 | 180 | - | ||
via tredjespor til annet utvendig første borte, holdt farten | |||||||||||||
231012-6 | F | Sir John | Jo Rev | 7 | 1600 | A | 5 | 15,4a | 16 000 | 153 | - | ||
dødens, stivet på oppløpet, dog fullt godkjent | |||||||||||||
310712-9 | F | Sir John | Jo Rev | 11 | 1600 | A | - | 14 000 | 0 | - | |||
forkjølelse | |||||||||||||
290612-23 | F | Super Photo | Jo Rev | 7 | 2060 | V | 0 | 25,4 | 0 | B | - | ||
190612-20 | F | Super Brick | Jo Rev | 2 | 2040 | V | - | 0 | - | ||||
strykning for dagen | |||||||||||||
120612-22 | F | Super Photo | Jo Rev | 3 | 2040 | V | 0 | 28,0 | 0 | B | - | ||
080512-6 | F | Sir John | Jo Rev | 4 | 1600 | A | 1 | 16,1a | 14 000 | 29 | - | ||
gled fram i dødens etter 450. holdt farten oppe, grep i siste sving, lett | |||||||||||||
200312-5 | F | Sir John | Jo Rev | 10 | 2040 | A | 0 | 18,4a | 14 000 | 157 | - | ||
femte på innerspor, maks |