040919-8
|
B
|
J.T.'s Jet
|
Ha Hol
|
4
|
1609
|
A
|
0
|
17,3a
|
10 000
|
307
|
-
|
|
|
dødens, fjerde innv e 250, ga seg 700 i
|
030619-3
|
B
|
Lindy Cru
|
Ka Joh
|
3
|
1609
|
A
|
5
|
14,9a
|
16 000
|
27
|
-
|
|
|
lederrygg, tapte noen lengder på oppløpet
|
230519-4
|
B
|
Lindy Cru
|
Kr Mal
|
8
|
1609
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
luftveisinfeksjon
|
010519-2
|
MT
|
Lindy Cru
|
Ka Joh
|
5
|
2000
|
V
|
2
|
21,3
|
16 000
|
35
|
-
|
|
|
lederrygg, maks
|
110419-2
|
D
|
Lindy Cru
|
He Tve
|
2
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
12 000
|
128
|
-
|
|
|
tredje innv, galopp e 150
|
310119-2
|
B
|
J.T.'s Jet
|
Da Dal
|
1
|
1609
|
A
|
0
|
17,4a
|
14 000
|
202
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, ga seg på oppløpet
|
240119-6
|
B
|
Lindy Cru
|
Kr Mal
|
2
|
1609
|
A
|
3
|
16,4a
|
14 000
|
114
|
-
|
|
|
tredje innv, annet utv 1050 i, angrep 200 i, avsluttet brukbart
|
191218-5
|
B
|
Lindy Cru
|
Ha Egg
|
5
|
2100
|
A
|
8
|
18,2a
|
30 000
|
142
|
-
|
|
|
dødens, annet utv runden igjen, klarte ikke å tette 600 igjen, slitent oppløp
|
051218-9
|
B
|
Lindy Cru
|
Ai Ber
|
3
|
2100
|
A
|
6
|
16,9a
|
16 000
|
512
|
-
|
|
|
lederrygg, tapte mye siste 400
|
201118-1
|
B
|
Lindy Cru
|
Kr Mal
|
1
|
1609
|
A
|
3
|
16,0a
|
14 000
|
91
|
-
|
|
|
overfløyet, tredje innvendig, ut i halvspor i brekken, holdt farten bra til maks
|
140518-3
|
B
|
Lindy Cru
|
Ha Egg
|
9
|
1609
|
A
|
0
|
14,4a
|
16 000
|
228
|
-
|
|
|
tredje innvendig, hang kun med inn til maks
|
030518-4
|
B
|
Lindy Cru
|
Ha Egg
|
5
|
1609
|
A
|
0
|
15,6a
|
12 000
|
176
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 300, dratt sist på oppløpet, så sliten ut
|
010518-3
|
MT
|
J.T.'s Jet
|
Da Dal
|
6
|
2020
|
V
|
0
|
br
|
14 000
|
44
|
-
|
|
|
dødens, ned som tredje, sliten mot siste sving
|
150318-6
|
B
|
J.T.'s Jet
|
Ha Egg
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
20,4a
|
14 000
|
102
|
-
|
|
|
sist hele veien, hektet av i siste sving
|
140318-7
|
B
|
Lindy Cru
|
Ha Egg
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
18,5a
|
30 000
|
178
|
-
|
|
|
lederrygg, ga seg i siste sving
|
010318-3
|
B
|
J.T.'s Jet
|
Vi Hop
|
7
|
1609
|
A
|
5
|
16,8a
|
14 000
|
45
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 500, trøtnet 100 i
|
051217-4
|
D
|
J.T.'s Jet
|
Da Dal
|
6
|
1700
|
A
|
0
|
16,6a
|
12 000
|
70
|
-
|
|
|
tredjespor, tredje utv e 300, angrep 600 i, ga seg 450 i
|
131117-4
|
B
|
Lindy Cru
|
Gu Aus
|
8
|
2100
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
021017-5
|
B
|
Lindy Cru
|
Pe Mid
|
5
|
2100
|
A
|
8
|
17,6ag
|
16 000
|
210
|
-
|
|
|
bra med ut, feilet etter 150, sjuende innv, ut og med på siste bortre, holdt bra
|
050717-3
|
KO
|
J.T.'s Jet
|
Vi Hop
|
12
|
1600
|
A
|
0
|
15,1a
|
24 000
|
240
|
-
|
|
|
fjerde og tredje utv, med i tredjespor 600 i, trøtnet på oppløpet
|
200617-6
|
M
|
J.T.'s Jet
|
Vi Hop
|
7
|
1640
|
A
|
4
|
16,0a
|
16 000
|
39
|
-
|
|
|
tredjespor første sving, dødens, stod på bra
|
130617-6
|
M
|
Lindy Cru
|
Gu Aus
|
9
|
2140
|
A
|
6
|
17,5a
|
18 000
|
496
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut i dødens i annen sving, holdt farten bra
|
070617-7
|
B
|
J.T.'s Jet
|
Vi Hop
|
11
|
1609
|
A
|
0
|
15,5a
|
30 000
|
151
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, lite å by på
|
020617-6
|
BI
|
Lindy Cru
|
Vi Hop
|
10
|
1609
|
A
|
4
|
15,1a
|
20 000
|
121
|
-
|
|
|
tredje utv, med i angrep 550 igjen, holdt farten bra
|
220517-3
|
B
|
J.T.'s Jet
|
Vi Hop
|
2
|
1609
|
A
|
1
|
13,8a
|
16 000
|
27
|
-
|
10,2-11,5
|
|
stri i tet, 10,2/500 og 11,5/1000, 40 foran 500 i, 20 foran i mål, 18,3 s 500
|
180517-4
|
D
|
Lindy Cru
|
Vi Hop
|
2
|
1700
|
A
|
1
|
16,0a
|
12 000
|
150
|
-
|
|
|
ned i lederrygg, tredje innv e 500, lederrygg i siste sv, luke 100 i, kjapp spurt
|
080517-4
|
B
|
J.T.'s Jet
|
Vi Hop
|
4
|
2100
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
010517-4
|
MT
|
Lindy Cru
|
Gu Aus
|
8
|
2020
|
V
|
5
|
19,1
|
14 000
|
203
|
-
|
|
|
fjerdehest, hang mest med
|
220417-1
|
B
|
J.T.'s Jet
|
Vi Hop
|
7
|
2100
|
A
|
5
|
16,3a
|
20 000
|
288
|
-
|
|
|
dødens e 200, holdt farten noenlunde
|
130417-2
|
M
|
Lindy Cru
|
Ha Egg
|
9
|
1640
|
A
|
0
|
17,4a
|
14 000
|
173
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ut to spor og i angrep på siste bortre, trakk seg på oppløpet
|
050417-6
|
B
|
J.T.'s Jet
|
Ei Høi
|
1
|
1609
|
A
|
4
|
14,9a
|
24 000
|
152
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 200, slapp en lengde ut på oppløpet, fast oppunder mål
|
240317-6
|
BI
|
Lindy Cru
|
Ke Bre
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
16,3a
|
18 000
|
990
|
-
|
|
|
annet og tredje utv, hang bare med
|
160317-4
|
B
|
Lindy Cru
|
Vi Hop
|
1
|
2100
|
A
|
2
|
17,3a
|
10 000
|
234
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, annet utv 900 i, sto på bra
|
270117-2
|
BI
|
Lindy Cru
|
Vi Hop
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
19,3a
|
16 000
|
228
|
-
|
|
|
lederrygg, avhengt siste 300
|
201216-2
|
M
|
J.T.'s Jet
|
Jo Han
|
7
|
2140
|
A
|
0
|
21,4a
|
14 000
|
148
|
-
|
|
|
femte/fjerde innvendig, hang mest med
|
081216-2
|
B
|
Lindy Cru
|
Ha Egg
|
1
|
1609
|
A
|
2
|
16,4a
|
10 000
|
99
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 150, kjørte seg fast bak sliten leder
|
301116-4
|
B
|
Lindy Cru
|
Vi Hop
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
16,9a
|
24 000
|
402
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, tredje, fjerde og tredje utv, med 250 i, lite å sette inn
|
241116-1
|
B
|
J.T.'s Jet
|
Vi Hop
|
7
|
2100
|
A
|
2
|
17,1a
|
10 000
|
41
|
-
|
|
|
lederrygg e 300, prøvde seg på oppløpet, kom ikke lenger en lengden bak
|
101116-1
|
B
|
J.T.'s Jet
|
Vi Hop
|
9
|
2100
|
A
|
3
|
18,2a
|
10 000
|
25
|
-
|
|
|
annet utv, forlot ryggen på vinner 550 i, holdt farten inn, vinner om han sitter?
|
051116-1
|
BI
|
Lindy Cru
|
Vi Hop
|
8
|
2100
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
ryggømhet
|
291016-5
|
J
|
Lindy Cru
|
Vi Hop
|
4
|
1609
|
A
|
0
|
16,6a
|
14 000
|
195
|
-
|
|
|
dødens i tøff åpning, sliten mot siste sving
|
271016-1
|
M
|
J.T.'s Jet
|
Vi Hop
|
7
|
2140
|
A
|
2
|
18,9a
|
10 000
|
58
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut på siste bortre, fram som toer, holdt farten bra på avstand
|
191016-22
|
B
|
J.T.'s Jet
|
Vi Hop
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
19,5
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
121016-1
|
B
|
Lindy Cru
|
Vi Hop
|
4
|
2140
|
V
|
2
|
17,5
|
16 000
|
40
|
-
|
15,1-17,1
|
|
dødens, tet e 300, 15,1/500 og 17,1/1000, slått 50 i, halv lengde
|
051016-3
|
B
|
Lindy Cru
|
Vi Hop
|
7
|
2160
|
V
|
5
|
17,0
|
24 000
|
41
|
-
|
|
|
fjerde utv, dødens e 350, slet i siste sving, holdt farten bra
|
220916-3
|
M
|
Lindy Cru
|
Vi Hop
|
4
|
2140
|
A
|
2
|
16,4a
|
10 000
|
52
|
-
|
15,8-
|
|
tet e 200, 15,8/500, lederrygg e 650, utfordret på oppløpet, god og klar toer
|
080916-3
|
B
|
Lindy Cru
|
Ha Egg
|
5
|
2100
|
A
|
2
|
16,3a
|
10 000
|
254
|
-
|
|
|
dødens, tet 300, tapte knepent
|
240816-3
|
B
|
Lindy Cru
|
Ha Egg
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
17,1a
|
24 000
|
624
|
-
|
|
|
syvende innvendig, med i angrep 700 igjen, ordinær avslutning
|
120816-6
|
J
|
Lindy Cru
|
Ha Egg
|
8
|
2100
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
110516-2
|
B
|
Lindy Cru
|
Ha Hol
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
17,5 g
|
24 000
|
854
|
-
|
|
|
kort startgalopp, tredje innv, annet utv 1350 i, ga seg på oppløpet
|
010516-3
|
MT
|
Lindy Cru
|
Ha Hol
|
1
|
2000
|
V
|
3
|
20,0
|
16 000
|
114
|
-
|
|
|
tet, 19,5/500 og 21,0/1000, måtte fire siste 100
|
210416-2
|
B
|
Lindy Cru
|
La Kol
|
2
|
2100
|
A
|
5
|
17,5a
|
10 000
|
155
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 300, hang bra med
|
050416-3
|
M
|
Lindy Cru
|
Ol Øst
|
12
|
2140
|
A
|
0
|
18,6a
|
12 000
|
575
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, hang med til maks
|
170316-4
|
B
|
Lindy Cru
|
La Kol
|
5
|
2100
|
A
|
2
|
18,0a
|
10 000
|
359
|
-
|
|
|
dødens, tet e 350, 14,8/500, lederrygg e 600, åpning 200 i, utfordret aldri
|
080316-3
|
M
|
Lindy Cru
|
Kr Mal
|
1
|
2140
|
A
|
0
|
20,7a
|
12 000
|
421
|
-
|
|
|
overfløyet, tredje innvendig, manglet rom på oppløpet, uvisst om noe spart
|
260216-3
|
BI
|
Lindy Cru
|
Pe Mid
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
19,3a
|
12 000
|
199
|
-
|
|
|
tredje innv, annet utv e 550, toer i tredjespor 500 i, lenge fast, sto på bra
|
180216-4
|
B
|
Lindy Cru
|
La Kol
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
20,3a
|
10 000
|
258
|
-
|
|
|
sjuende på rekke e 300, dødens e 450, ga seg på oppløpet
|
140116-4
|
B
|
J.T.'s Jet
|
Er Ren
|
9
|
2100
|
A
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
151215-8
|
M
|
Lindy Cru
|
La Kol
|
3
|
2140
|
A
|
5
|
19,0a
|
16 000
|
84
|
-
|
|
|
lederrygg, smøg med til maks
|
131115-3
|
J
|
Lindy Cru
|
Kr Mal
|
5
|
2100
|
V
|
3
|
18,6
|
16 000
|
211
|
-
|
|
|
tredje innv, andre utv mot oppløpet, sen åpning, holdt farten
|
271015-2
|
M
|
Lindy Cru
|
St Ben
|
4
|
2140
|
A
|
0
|
18,7a
|
14 000
|
540
|
-
|
|
|
tredje/fjerde utvendig, noe hindret på siste bortre, på det jevne
|
251015-3
|
BI
|
J.T.'s Jet
|
Vi Hop
|
12
|
1609
|
A
|
0
|
18,1ag
|
16 000
|
450
|
-
|
|
|
sist innv, slet med travet og galopperte i siste sving, uten premiesjanse
|
141015-9
|
B
|
J.T.'s Jet
|
Ei Høi
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
17,1a
|
30 000
|
157
|
-
|
|
|
tredje utv, ga seg på siste bortre
|
051015-8
|
D
|
Lindy Cru
|
St Ben
|
8
|
2100
|
V
|
2
|
19,4
|
16 000
|
330
|
-
|
|
|
femte innv, noe hindret i andre sving, etterhvert opp i tredje innv, pen spurt
|
280915-8
|
D
|
J.T.'s Jet
|
St Ben
|
12
|
2100
|
A
|
7
|
18,7a
|
14 000
|
133
|
-
|
|
|
femte utvendig, greit oppløp fra køen
|
070815-2
|
J
|
Lindy Cru
|
Gu Aus
|
3
|
2100
|
V
|
6
|
19,6
|
12 000
|
313
|
-
|
|
|
tet, 19.8/500 og 19.3/1000, slått 200 igjen
|
230415-5
|
B
|
Thai Chanel
|
Gu Aus
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
br a
|
10 000
|
415
|
-
|
|
|
sjette innv, slet med travet, brør inn mot siste sving
|
180315-9
|
B
|
Lindy Cru
|
Gu Aus
|
8
|
2140
|
V
|
5
|
20,0
|
20 000
|
296
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje og fjerde innv, holdt bare farten der bak
|
090315-8
|
D
|
Lindy Cru
|
Gu Aus
|
2
|
2100
|
V
|
4
|
20,1
|
10 000
|
201
|
-
|
|
|
tet, lederrygg etter 500, fast inn på oppløpet, fikk ikke helt fritt fram
|
090914-3
|
M
|
Thai Chanel
|
Ei Høi
|
6
|
2140
|
V
|
0
|
19,8
|
15 000
|
81
|
-
|
|
|
lederrygg, trakk seg mye på oppløpet
|
290714-4
|
B
|
Thai Chanel
|
Er Ren
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
20,0a
|
12 000
|
128
|
-
|
|
|
femte innvendig, fjerde utvendig, avhengt 500 igjen
|
240614-1
|
M
|
Lindy Cru
|
Gu Aus
|
4
|
2140
|
V
|
7
|
20,7
|
10 000
|
181
|
-
|
|
|
tredje innvendig, kunne ikke følge på siste bortre
|
230514-1
|
BI
|
Lindy Cru
|
Gu Aus
|
4
|
2100
|
V
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
090514-5
|
BI
|
Thai Chanel
|
Gu Aus
|
4
|
1600
|
V
|
0
|
20,1 g
|
15 000
|
64
|
-
|
|
|
dødens etter 200, annet utvendig 900 igjen, slet 600 igjen, galopperte 400 igjen
|
290414-3
|
B
|
Thai Chanel
|
La Kol
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
17,5a
|
12 000
|
227
|
-
|
|
|
sjette utvendig, avslutning på det jevne
|
080414-9
|
M
|
Thai Chanel
|
Gu Aus
|
5
|
2140
|
V
|
1
|
20,4
|
15 000
|
127
|
-
|
|
|
tet, 21.0/500 og 22.5/1000, holdt enkelt unna
|
020414-20
|
B
|
Lindy Cru
|
Gu Aus
|
3
|
2140
|
V
|
0
|
22,9
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
250314-3
|
D
|
Thai Chanel
|
Da Dal
|
3
|
2100
|
V
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
luftveisinfeksjon
|
280214-7
|
BI
|
Thai Chanel
|
Gu Aus
|
12
|
2100
|
V
|
-
|
dg
|
10 000
|
252
|
-
|
|
|
galopperte seg bort etter 50
|