180425-3
|
K
|
Ivanhoe
|
Se Ris
|
2
|
1700
|
A
|
0
|
14,6a
|
18 000
|
37
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 600 i, holdt farten
|
130425-6
|
J
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
11
|
2100
|
A
|
2
|
15,7a
|
18 000
|
101
|
-
|
|
|
angrep mot annen sving, snart dødens, grep i siste sving, spurtslått oppunder mål
|
180325-7
|
J
|
Ivanhoe
|
Se Ris
|
6
|
1609
|
A
|
6
|
12,4a
|
30 000
|
373
|
-
|
|
|
femte utvendig, angrep siste bortre, sto på fullt godkjent
|
100325-5
|
J
|
Ivanhoe
|
Se Ris
|
9
|
1609
|
A
|
3
|
13,8a
|
18 000
|
76
|
-
|
|
|
annet utv, angrep 550 i, annetspor 400 i, holdt farten bra
|
120225-3
|
J
|
Ivanhoe
|
Se Ris
|
9
|
1609
|
A
|
2
|
14,5a
|
18 000
|
63
|
-
|
|
|
tredje utv, angrep 650 i, dødens 400 i, sto på bra langt bak vinner
|
280125-7
|
J
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
7
|
2140
|
V
|
5
|
14,6
|
50 000
|
583
|
-
|
|
|
femtehest, tredje innvendig 1200 igjen, fullførte ok
|
080125-3
|
B
|
Ivanhoe
|
Se Ris
|
4
|
2100
|
A
|
4
|
13,4a
|
30 000
|
659
|
-
|
|
|
annet/tredje utvendig, via tredjespor siste sving, fullførte fint
|
261224-4
|
B
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
7
|
1609
|
A
|
2
|
14,5a
|
20 000
|
79
|
-
|
|
|
tredje utv, angrep ut av siste sving, avsluttet fint
|
091124-8
|
K
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
11
|
2540
|
V
|
-
|
dg
|
70 000
|
276
|
-
|
|
|
tilbaketrukket femte utvendig, innvendig midtveis, feilet i nest siste sving
|
031124-5
|
M
|
Amalie's Briljant
|
Ov Rei
|
5
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
18 000
|
89
|
-
|
|
|
rask ut, men feilet inn i første sving
|
191024-5
|
M
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
11
|
4220
|
V
|
0
|
18,6
|
125 000
|
174
|
-
|
|
|
annet, tredje utvendig, innvendig i siste sving, trakk seg
|
131024-2
|
M
|
Amalie's Briljant
|
Ov Rei
|
8
|
2140
|
A
|
0
|
22,6ag
|
16 000
|
109
|
-
|
|
|
feilet fra start
|
081024-6
|
J
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
3
|
2100
|
A
|
1
|
14,3a
|
20 000
|
24
|
-
|
|
|
lederrygg, ut 700 igjen, tet 550 igjen, vant med flere lengder
|
300924-7
|
M
|
Ivanhoe
|
Ov Rei
|
4
|
2140
|
A
|
0
|
14,5a
|
20 000
|
129
|
-
|
|
|
dødens, slet med farten inn mot siste sving, trakk seg en del til slutt
|
130924-2
|
J
|
Amalie's Briljant
|
Ov Rei
|
1
|
2100
|
A
|
1
|
16,2a
|
16 000
|
26
|
-
|
|
|
lederrygg, dødens e 1000, grep 50 i, lett
|
040924-2
|
K
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
6
|
1700
|
A
|
1
|
14,3a
|
16 000
|
56
|
-
|
|
|
snart først i annetspor, trykket seg til tet før siste sving, svarte sikkert
|
250824-7
|
M
|
Amalie's Briljant
|
Ov Rei
|
5
|
2140
|
A
|
1
|
17,0a
|
16 000
|
156
|
-
|
1.13-16,5
|
|
tet, full kontroll
|
210824-2
|
B
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
2
|
2100
|
A
|
5
|
14,2a
|
50 000
|
277
|
-
|
|
|
overflydd, tredje innv, annet utv på siste bortre, ut i siste sv, hentet ikke noe
|
130824-3
|
B
|
Amalie's Briljant
|
Ov Rei
|
4
|
2140
|
V
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
060824-1
|
J
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
3
|
2100
|
A
|
4
|
13,7a
|
20 000
|
54
|
-
|
|
|
annet utv, til dødens 550 i, holdt farten fint uten sjanse
|
270724-3
|
M
|
Ivanhoe
|
Ov Rei
|
3
|
1640
|
A
|
6
|
14,4a
|
80 000
|
746
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut oppløp, fin spurt
|
260724-20
|
M
|
Amalie's Briljant
|
Ov Rei
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
19,2
|
0
|
P
|
-
|
20,3-21,8
|
|
|
250724-6
|
K
|
Ivanhoe
|
Ol Øst
|
4
|
1700
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
120724-5
|
K
|
Ivanhoe
|
Ov Rei
|
7
|
1700
|
A
|
4
|
13,8a
|
22 000
|
959
|
-
|
|
|
femte innvendig, fjerde utvendig, angrep siste sving, godkjent
|
240624-5
|
M
|
Beak's Readytorumble
|
Ov Rei
|
5
|
2140
|
A
|
0
|
br a
|
16 000
|
645
|
-
|
|
|
dødens e 400, tatt ut av feltet e 1000, passgang?
|
240624-1
|
M
|
Ivanhoe
|
Ov Rei
|
8
|
2140
|
A
|
4
|
14,3a
|
20 000
|
284
|
-
|
|
|
tredje utv, kjørte rett fram i annetspor, holdt farten fint
|
100624-7
|
M
|
Amalie's Briljant
|
Ei Høi
|
7
|
2140
|
V
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
100624-5
|
M
|
Arabesque
|
Se Ris
|
7
|
2160
|
V
|
-
|
dg
|
18 000
|
1064
|
-
|
|
|
tilbaketrukket femte/fjerde innvendig, feilet 800 igjen
|
200524-6
|
M
|
Beak's Readytorumble
|
Gu Aus
|
3
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
18 000
|
434
|
-
|
|
|
feilet fra start
|
200524-2
|
M
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
5
|
2140
|
A
|
5
|
13,9a
|
20 000
|
21
|
-
|
|
|
annet utvendig, hang med
|
080524-4
|
B
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
4
|
2100
|
A
|
5
|
13,3a
|
50 000
|
273
|
-
|
|
|
tredje innvendig, sto på fint
|
300324-7
|
K
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
11
|
2940
|
V
|
7
|
16,4
|
125 000
|
504
|
-
|
|
|
fjerde utv, angrep 500 i, holdt farten
|
090324-8
|
F
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
6
|
2040
|
A
|
6
|
13,8a
|
70 000
|
91
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, angrep på siste bortre, femmer i siste sving, ble sliten
|
240224-8
|
BT
|
Ivanhoe
|
Ei Høi
|
5
|
2100
|
A
|
2
|
17,0a
|
80 000
|
65
|
-
|
|
|
femte innvendig, ut i dødens etter 800, ga vinneren kamp i meget rask avslutning
|
210224-1
|
B
|
Arabesque
|
Pe Mid
|
10
|
1609
|
A
|
7
|
17,9a
|
16 000
|
98
|
-
|
|
|
annet utvendig, slet på siste bortre og trakk seg mye til slutt
|
100224-7
|
ST
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
4
|
2140
|
A
|
-
|
|
60 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
300124-1
|
B
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
4
|
2100
|
A
|
3
|
14,4a
|
24 000
|
63
|
-
|
|
|
tredje/annet utv, fram til dødens 1200 igjen, sto på fullt godkjent
|
230124-5
|
B
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
7
|
1609
|
A
|
3
|
13,7a
|
24 000
|
63
|
-
|
|
|
tredje utv, med 600 igjen, via fjerdespor siste sving, fullførte fint
|
170124-4
|
J
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
9
|
2100
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
140124-5
|
B
|
Elton H.B.
|
Pe Mid
|
1
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
24 000
|
154
|
-
|
|
|
slapp føringen etter 300, feilet som treer inn i mål
|
060124-8
|
J
|
Ivanhoe
|
Ol Øst
|
12
|
2100
|
A
|
-
|
|
80 000
|
0
|
-
|
|
|
Øvrig strykningsårsak
|
291223-6
|
B
|
Elton H.B.
|
Pe Mid
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
15,5a
|
50 000
|
156
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, angrep i siste sving, for langt fram
|
201223-2
|
M
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
8
|
1660
|
V
|
1
|
14,9
|
14 000
|
19
|
-
|
|
|
tredje utv, med 700 i, grep 75 igjen, enkelt
|
131223-4
|
M
|
Amalie's Briljant
|
To Sol
|
8
|
2140
|
V
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
sårskade
|
121223-8
|
B
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
7
|
2100
|
A
|
5
|
14,2a
|
22 000
|
153
|
-
|
|
|
femte utvendig, med snaue 700 igjen, fullførte fint
|
031223-6
|
M
|
Elton H.B.
|
Ås Ten
|
5
|
2640
|
A
|
-
|
|
18 000
|
|
-
|
|
|
halthet
|
261123-1
|
M
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
7
|
2140
|
A
|
3
|
15,0a
|
16 000
|
50
|
-
|
|
|
først i annetspor, presset på rundt siste sving, fikk aldri noe grep, fullførte bra
|
241123-3
|
J
|
Amalie's Briljant
|
To Sol
|
12
|
2100
|
V
|
-
|
dg
|
14 000
|
72
|
-
|
|
|
forstyrret til gal e 300, femte utv, gal i fin fart på vei mot fin premie 450 i
|
201123-1
|
B
|
Elton H.B.
|
Pe Mid
|
11
|
2100
|
A
|
3
|
16,7a
|
18 000
|
37
|
-
|
|
|
sjette utv, angrep 900 i, fjerdespor siste sving, fullførte bra
|
141123-21
|
B
|
Amalie's Briljant
|
To Sol
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
18,8
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
131123-4
|
B
|
Elton H.B.
|
Pe Mid
|
9
|
2100
|
A
|
6
|
15,8a
|
18 000
|
51
|
-
|
|
|
tredje utv, angrep 650 i, fullførte brukbart
|
121123-7
|
M
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
5
|
1640
|
A
|
4
|
14,1a
|
18 000
|
46
|
-
|
|
|
femtehest, annet utv e 400, angrep 700 igjen, treer mot oppløpet, holdt godkjent
|
251023-21
|
J
|
Elton H.B.
|
Pe Mid
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
17,5
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
210923-6
|
BT
|
Ivanhoe
|
Se Ris
|
10
|
2640
|
V
|
0
|
15,8
|
20 000
|
64
|
-
|
|
|
tredje utv, dødens 1300 i, trakk seg oppløp
|
120923-4
|
J
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
7
|
1609
|
A
|
6
|
12,2a
|
30 000
|
143
|
-
|
|
|
fjerde utv, tredje utv, angrep først 600 i, hengende, holdt farten bra
|
260823-6
|
K
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
3
|
2100
|
A
|
1
|
15,0a
|
60 000
|
59
|
-
|
|
|
tredje utv, dødens e 900, tet 450 i, sikkert
|
110823-3
|
M
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
4
|
2140
|
A
|
1
|
13,4a
|
18 000
|
34
|
-
|
|
|
annet utv, angrep 300 i, sikkert siste 50
|
270723-6
|
K
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
8
|
1700
|
A
|
1
|
13,2a
|
18 000
|
149
|
-
|
|
|
syvendehest, tredje utv, angrep 400 i, sikkert
|
120723-3
|
B
|
Arabesque
|
Se Ris
|
5
|
2100
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
gaffelbåndsskade
|
010723-9
|
M
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
8
|
2660
|
V
|
3
|
16,2
|
60 000
|
345
|
-
|
|
|
tredje utv, angrep 700 i, sto på fint helt inn
|
260623-1
|
J
|
Arabesque
|
Pe Mid
|
2
|
2100
|
A
|
5
|
14,9a
|
18 000
|
236
|
-
|
11,1-13,1
|
|
rask ut, tet under press, 11,1/13,1, slått 300 i, trakk seg
|
150623-5
|
BI
|
Arabesque
|
Pe Mid
|
11
|
2100
|
A
|
3
|
16,0a
|
18 000
|
210
|
-
|
|
|
femte utvendig, annen i angrep 800 i, fjerdespor midt s sving, sterk avslutning
|
150623-1
|
BI
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
4
|
2100
|
A
|
5
|
14,1ag
|
18 000
|
154
|
-
|
|
|
g på startsiden, fjerde innvendig i siste sving
|
070623-6
|
ST
|
Arabesque
|
Jo Eri
|
6
|
2160
|
V
|
0
|
14,8
|
18 000
|
951
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, hang fint med, mulig litt spart
|
190523-8
|
BI
|
Arabesque
|
Se Ris
|
11
|
2100
|
A
|
6
|
15,0a
|
18 000
|
313
|
-
|
|
|
femte utvendig, fjerdespor siste sving, gikk ok
|
190423-7
|
B
|
Arabesque
|
Se Ris
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
15,7a
|
30 000
|
394
|
-
|
|
|
femte utvendig, med på siste bortre, sliten midt i siste sving
|
170423-1
|
M
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
7
|
1640
|
A
|
1
|
15,4a
|
18 000
|
34
|
-
|
|
|
etterhvert tredje utv, angrep 600 igjen, avgjorde enkelt siste 100
|
080423-7
|
K
|
Arabesque
|
Pe Mid
|
9
|
1700
|
A
|
0
|
14,4a
|
100 000
|
351
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, sto på greit
|
080423-5
|
K
|
Ivanhoe
|
Se Ris
|
14
|
2940
|
V
|
-
|
dg
|
125 000
|
964
|
-
|
|
|
fjerde utv, fjerde innv, galopp 250 igjen, god premie
|
130323-4
|
ST
|
Ivanhoe
|
Jo Eri
|
3
|
2140
|
A
|
3
|
15,4a
|
18 000
|
31
|
-
|
|
|
femtehest, dødens e 700, godkjent
|
130323-1
|
ST
|
Arabesque
|
Jo Eri
|
5
|
2140
|
A
|
4
|
16,9a
|
16 000
|
104
|
-
|
|
|
lederrygg, annet utvendig 250 igjen, holdt farten
|
040323-9
|
B
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
5
|
2100
|
A
|
8
|
15,5a
|
110 000
|
465
|
-
|
|
|
dødens etter 600, sliten på siste bortre, dalte
|
180223-2
|
B
|
Arabesque
|
Pe Mid
|
7
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
18 000
|
86
|
-
|
|
|
sjettehest, tilbaketrukket dødens 850 i, annet utv 600 i, galopp 150 igjen
|
080223-9
|
B
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
3
|
2100
|
A
|
3
|
17,9a
|
40 000
|
67
|
-
|
|
|
annet utvendig, dødens e 600, holdt bra
|
030223-6
|
M
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
1
|
2140
|
A
|
4
|
13,9a
|
18 000
|
117
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 450, godkjent, maks
|
210123-3
|
B
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
2
|
2600
|
A
|
0
|
15,7a
|
60 000
|
161
|
-
|
|
|
tredje utvendig, holdt farten
|
091022-4
|
M
|
Arabesque
|
Pe Mid
|
8
|
2140
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
dårlige blodverdier
|
091022-1
|
M
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
3
|
2140
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
dårlige blodverdier
|
220922-1
|
BI
|
Beak's Readytorumble
|
Ei Høi
|
10
|
2100
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
110922-8
|
B
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
10
|
3160
|
V
|
6
|
14,7
|
100 000
|
372
|
-
|
|
|
femte utvendig, angrep 650 igjen, sto på fint
|
010922-1
|
BI
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
4
|
2100
|
A
|
1
|
13,9a
|
18 000
|
19
|
-
|
|
|
rolig start, gled frem i dødens 1500 i, koblet grepet 50 i, god
|
050822-5
|
BI
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
9
|
2100
|
A
|
4
|
13,8a
|
24 000
|
130
|
-
|
|
|
femtehest, annet utvendig, fullførte fint
|
290722-7
|
BT
|
Ivanhoe
|
Se Ris
|
6
|
2100
|
A
|
-
|
dv2 a
|
18 000
|
27
|
-
|
|
|
femte utv, angrep ut på siste bortre, fjerdespor siste sving, solid spurt, strengt dv
|
100722-10
|
J
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
11
|
2100
|
A
|
3
|
13,1a
|
100 000
|
271
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, angrep 800 igjen, fullførte fint på avstand
|
210622-6
|
B
|
Ivanhoe
|
Ås Ten
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
14,4a
|
30 000
|
52
|
-
|
|
|
tredje utv, frem i dødens etter 600, svarte ut et hardt speedrykk s b, stummet
|
120622-4
|
B
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
6
|
2100
|
A
|
4
|
13,5a
|
110 000
|
110
|
-
|
|
|
annet utv, dødens e 650, sto på sterkt
|
270522-6
|
BI
|
Ivanhoe
|
Ås Ten
|
7
|
2100
|
A
|
1
|
15,1a
|
16 000
|
16
|
-
|
|
|
fjerde utv, på e 600, tredje utv 900 i, på 500 i, grep 100 i, lett, solid
|
120522-5
|
M
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
3
|
2140
|
A
|
1
|
15,2a
|
18 000
|
30
|
-
|
|
|
fram i dødens i annen sving, overtok e 1000, full kontroll på oppløpet
|
250422-4
|
B
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
11
|
2100
|
A
|
2
|
15,2ag
|
16 000
|
47
|
-
|
|
|
galopp fra start, tapte mye, kontakt 1200 i, femte utv, på 700 i, fullførte sterkt
|
160422-1
|
K
|
Ivanhoe
|
He Kol
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
br ag
|
24 000
|
31
|
-
|
|
|
tredje utv, galopp e 500
|
060422-9
|
B
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
2
|
2100
|
A
|
5
|
14,5a
|
40 000
|
118
|
-
|
|
|
etterhvert annet utv, maks, nær annen tross femte
|
290322-1
|
B
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
14,9a
|
35 000
|
85
|
-
|
|
|
tredje/fjerde/tredje utv, fast
|
150322-20
|
B
|
Ivanhoe
|
Pe Mid
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
18,4
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
210122-5
|
J
|
Armani Flamingo
|
La Kol
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
20,4a
|
16 000
|
477
|
-
|
|
|
syvendehest, via andrespor 1200 igj, tbt annet utv, helt iskald mot siste sving
|
181221-2
|
B
|
Armani Flamingo
|
Kr Mal
|
5
|
1609
|
A
|
0
|
14,8a
|
20 000
|
789
|
-
|
|
|
fjerde innv, avhengt s 500
|
211121-5
|
BI
|
Armani Flamingo
|
Kr Mal
|
6
|
1609
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
051121-21
|
BI
|
Armani Flamingo
|
Da Dal
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
19,2
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
221021-3
|
BI
|
Thai Broadway
|
Bj Ste
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
15,9a
|
16 000
|
40
|
-
|
|
|
femtehest, annet utvendig runden igjen, på det jevne
|
161021-10
|
BT
|
Thai Broadway
|
Bj Ste
|
9
|
2100
|
A
|
5
|
14,3a
|
100 000
|
521
|
-
|
|
|
tredje innvendig, maks
|
021021-8
|
B
|
Thai Broadway
|
Jo Eri
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
13,7a
|
75 000
|
766
|
-
|
|
|
etterhvert fjerde innv, kunne lite
|
100821-7
|
B
|
Thai Broadway
|
Jo Eri
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
14,3a
|
35 000
|
651
|
-
|
|
|
fjerde/tredje utvendig, kunne lite
|
310721-8
|
BI
|
Thai Broadway
|
Jo Eri
|
9
|
2600
|
A
|
0
|
15,0a
|
200 000
|
355
|
-
|
|
|
etterhv fjerde innv, kunne lite
|
230721-4
|
ST
|
Thai Broadway
|
Jo Eri
|
8
|
1660
|
V
|
1
|
11,6
|
24 000
|
57
|
-
|
|
|
annenhest, ut i siste sving, avgjorde lett
|
110721-4
|
J
|
Thai Broadway
|
Jo Eri
|
13
|
3160
|
V
|
5
|
15,0
|
125 000
|
744
|
-
|
|
|
femte utv, med i angrep 600 i, holdt farten inn
|
260621-2
|
L
|
Thai Broadway
|
Jo Eri
|
4
|
2140
|
A
|
3
|
13,5a
|
75 000
|
306
|
-
|
|
|
annet utv, ned i lederrygg 700 i, ut et spor 150 i, fin avslutning to lengder bak
|
170621-2
|
BT
|
Thai Broadway
|
Jo Eri
|
6
|
2100
|
A
|
3
|
14,4a
|
18 000
|
35
|
-
|
|
|
tredje, annet utvendig, ut 600 i, fullførte ok, men manglet det rette trykket
|
050621-7
|
BT
|
Thai Broadway
|
Jo Eri
|
8
|
1600
|
A
|
-
|
|
60 000
|
0
|
-
|
|
|
sykdom for person
|
220521-9
|
BI
|
Thai Broadway
|
Jo Eri
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
13,2a
|
60 000
|
383
|
-
|
|
|
femte innv, ut et spor siste bortre, fullførte fint i kulissene
|
170521-8
|
L
|
Thai Broadway
|
Jo Eri
|
2
|
2140
|
A
|
3
|
14,7a
|
24 000
|
43
|
-
|
|
|
tet e 250, lederrygg e 500, dødens 600 i, fullførte bra
|
010521-9
|
BT
|
Thai Broadway
|
Jo Eri
|
6
|
2100
|
A
|
3
|
13,1a
|
100 000
|
693
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, sjettehest i siste sving i felt som slo sprekker, god spurt
|
240421-8
|
ST
|
Thai Broadway
|
Jo Eri
|
7
|
2140
|
A
|
6
|
13,4a
|
60 000
|
1137
|
-
|
|
|
tredje utvendig, fullførte fint etter litt trafikkproblemer
|
190421-3
|
BI
|
Sunrise Yankee
|
Gu Aus
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
15,3a
|
15 000
|
404
|
-
|
|
|
tredjespor, fjerde innv e 300, femte innv, fjerde utv 650 i, ga seg i siste sving
|
030421-8
|
F
|
Thai Broadway
|
Jo Eri
|
7
|
2040
|
A
|
0
|
15,0a
|
125 000
|
508
|
-
|
|
|
sjette/femte innvendig, ut et spor mot siste sving, ut i brekken, ok fart over mål
|
030321-4
|
M
|
Sunrise Yankee
|
Gu Aus
|
7
|
2140
|
A
|
0
|
16,7a
|
14 000
|
422
|
-
|
|
|
annet utvendig mot annen sving, litt uten rygg på siste bortre, trakk seg til slutt
|
230221-1
|
B
|
Sunrise Yankee
|
Gu Aus
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
18,6a
|
30 000
|
694
|
-
|
|
|
femte innvendig, svak
|
120221-20
|
BI
|
Sunrise Yankee
|
Se Ris
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
090221-20
|
B
|
Sunrise Yankee
|
Se Ris
|
2
|
2140
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
020221-20
|
BI
|
Sunrise Yankee
|
Se Ris
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
240121-20
|
J
|
Sunrise Yankee
|
Se Ris
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
181220-21
|
BI
|
Sunrise Yankee
|
Se Ris
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
031120-5
|
M
|
Thai Broadway
|
Gu Aus
|
8
|
1640
|
A
|
4
|
14,5a
|
15 000
|
142
|
-
|
|
|
femte innvendig og tredje utvendig, grei avslutning uten å hente noe
|
231020-1
|
BI
|
Thai Broadway
|
Gu Aus
|
4
|
1609
|
A
|
4
|
13,8a
|
15 000
|
40
|
-
|
9,7-12,6
|
|
tet under press første 300, 09,7/500 og 12,6/1000, slått 200 i, ga seg mot mål
|
290820-6
|
BT
|
Thai Broadway
|
Gu Aus
|
10
|
2120
|
V
|
-
|
|
60 000
|
0
|
-
|
|
|
forkjølelse
|
130820-6
|
BT
|
Thai Broadway
|
Gu Aus
|
7
|
2100
|
A
|
2
|
13,9a
|
22 000
|
38
|
-
|
|
|
tredje innvendig, hindret 800 igjen, fjerdehest, ned på innerspor, gikk godt innv
|
060720-1
|
B
|
Armani Flamingo
|
Pe Mid
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
18,3a
|
15 000
|
106
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, slet mot siste sving, frakjørt
|
120320-4
|
J
|
Rasken Q.C.
|
La Kol
|
1
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
14 000
|
380
|
-
|
|
|
galopperte seg bort fra start
|
040320-4
|
B
|
Sunrise Yankee
|
La Kol
|
1
|
1609
|
A
|
0
|
16,8a
|
20 000
|
796
|
-
|
|
|
fjerde innv, ga seg før siste sving
|
200220-4
|
M
|
Sunrise Yankee
|
La Kol
|
3
|
2140
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
sykdom for person
|
130220-1
|
BT
|
Thai Broadway
|
Gu Aus
|
7
|
2120
|
V
|
2
|
16,0
|
14 000
|
40
|
-
|
|
|
annet utvendig, kjørte rett fram, utfordret ikke vinneren
|
050220-1
|
B
|
Thai Broadway
|
Gu Aus
|
5
|
1609
|
A
|
0
|
12,1a
|
20 000
|
95
|
-
|
|
|
fjerde innv, tredje utv 950 i, angep 200 i, holdt farten bra
|
300120-4
|
J
|
Sunrise Yankee
|
Gu Aus
|
12
|
2100
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
220120-20
|
B
|
Sunrise Yankee
|
Da Dal
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
18,7
|
0
|
P
|
-
|
|
|
lederrygg, 24,3/500, 21,0/1000, 16,5 s 500, ut på oppl, ikke mast på
|
150120-20
|
B
|
Thai Broadway
|
Da Dal
|
3
|
2140
|
V
|
0
|
19,1
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
100120-6
|
BI
|
Armani Flamingo
|
Ei Høi
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
18,7a
|
14 000
|
66
|
-
|
|
|
fjerde utv, til dødens e 600, hadde gjort sitt 450 i
|
241019-6
|
D
|
Rasken Q.C.
|
Da Dal
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
17,6a
|
14 000
|
579
|
-
|
|
|
galopperte seg bort før bilen slapp
|
241019-5
|
D
|
Armani Flamingo
|
Pe Mid
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
17,9ag
|
14 000
|
541
|
-
|
|
|
tredjespor, tredje utv e 250, fjerde utv, med 900 i, galopperte seg bort 700 i
|
160919-5
|
M
|
Armani Flamingo
|
Am Rob
|
2
|
2140
|
V
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
forkjølelse
|
140919-9
|
ST
|
Armani Flamingo
|
Ei Høi
|
10
|
2609
|
A
|
0
|
17,2a
|
50 000
|
223
|
-
|
|
|
annet utvendig, dødens etter 800, slet 400 igjen, ga seg
|
030919-6
|
M
|
Armani Flamingo
|
Ei Høi
|
10
|
2140
|
A
|
2
|
16,8a
|
14 000
|
31
|
-
|
|
|
femte, fjerde og tredje utv, angrep 1300 i, dødens 1000 i, sto på bra, halv lengde
|
010919-5
|
D
|
Rasken Q.C.
|
La Kol
|
7
|
1700
|
A
|
0
|
17,6ag
|
18 000
|
259
|
-
|
|
|
annet utv, angrep 400 i, galopp 300 igjen, med i trippelkampen da
|
220819-7
|
B
|
Armani Flamingo
|
Ei Høi
|
9
|
2100
|
A
|
7
|
15,7a
|
100 000
|
361
|
-
|
|
|
fjerde og tredje innv, tredje utv 1050 i, med 800 i, tredje utv 500 i, holdt farten
|
100819-3
|
D
|
Rasken Q.C.
|
Ch Sve
|
5
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
85
|
-
|
|
|
tredje utvendig, feilet seg tidlig bort
|
020819-5
|
J
|
Rasken Q.C.
|
Er Ren
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
19,0ag
|
14 000
|
337
|
-
|
|
|
galopperte tidlig, siden langt bak
|
200719-1
|
ST
|
Rasken Q.C.
|
La Kol
|
2
|
2140
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
100719-6
|
B
|
Rasken Q.C.
|
La Kol
|
4
|
2100
|
A
|
4
|
14,9a
|
24 000
|
282
|
-
|
|
|
rask ut, tet, lederrygg etter 400, åpning 200 igjen, intet taktomskifte, på det jevne
|
080719-3
|
B
|
Armani Flamingo
|
Ei Høi
|
6
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
17
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep 450 igjen, galopp 300 igjen
|
030719-1
|
KO
|
Rasken Q.C.
|
Ei Høi
|
5
|
3000
|
V
|
6
|
19,0
|
30 000
|
365
|
-
|
|
|
tet, snart lederrygg, tredje innvendig, det tok imot 150 igjen
|
240619-3
|
B
|
Rasken Q.C.
|
Ås Ten
|
9
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
751
|
-
|
|
|
galopperte seg bort fra start
|
240619-2
|
B
|
Armani Flamingo
|
Pe Mid
|
7
|
2100
|
A
|
2
|
14,4a
|
16 000
|
15
|
-
|
|
|
dødens, tok seg forbi lederen midt på oppløpet, spurtet ned like før mål
|
080619-12
|
B
|
Armani Flamingo
|
Ei Høi
|
5
|
2100
|
A
|
3
|
13,9a
|
50 000
|
350
|
-
|
|
|
dødens, tet e 1000 på 13,6, lederrygg e 1050, holdt farten til maks
|
060519-3
|
B
|
Armani Flamingo
|
Ei Høi
|
5
|
2100
|
A
|
1
|
16,3a
|
16 000
|
17
|
-
|
10,7-16,5
|
|
tredjespor, tet etter 300, 10,7/500 og 16,5/1000, stakk 300 igjen, overlegen
|
290419-2
|
B
|
Armani Flamingo
|
Ei Høi
|
2
|
2100
|
A
|
2
|
16,1a
|
16 000
|
37
|
-
|
|
|
lederrygg, fikk åpning like før mål, taktet fint om
|
120419-5
|
BI
|
Armani Flamingo
|
Ei Høi
|
1
|
2100
|
V
|
2
|
17,1
|
16 000
|
21
|
-
|
18,2-18,8
|
|
tet, 18,2/500 og 18,8/1000, ble utfordret 450 i, slått 50 i, sto på bra
|
040419-3
|
D
|
Armani Flamingo
|
Ei Høi
|
6
|
2100
|
A
|
1
|
17,0a
|
14 000
|
12
|
-
|
16,0-16,0
|
|
dødens, tet e 250, 16,0/500 og 16,0/1000, lekende lett, 15,8 s 500
|
280319-3
|
M
|
Armani Flamingo
|
Ei Høi
|
3
|
2140
|
A
|
2
|
15,6a
|
12 000
|
18
|
-
|
|
|
dødens, tet e 550, 15,3/1000, presset 400 i, slått tidlig på oppl, sto på bra
|
210319-3
|
B
|
Armani Flamingo
|
Da Dal
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
18,0ag
|
14 000
|
70
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje og fjerde innv, fjerde utv 400 i, angrep 350 i, galopp 300 i
|
150319-4
|
J
|
Armani Flamingo
|
Da Dal
|
4
|
1609
|
A
|
-
|
dg a
|
14 000
|
19
|
-
|
|
|
dødens, galopp 250 igjen, dårligst toer uten
|
090319-3
|
ST
|
Rasken Q.C.
|
Da Dal
|
1
|
3140
|
V
|
0
|
18,8 g
|
50 000
|
315
|
-
|
|
|
overfløyet, tredje/fjerde innvendig, feilet i køen i siste sving
|
280219-8
|
K
|
Rasken Q.C.
|
Da Dal
|
6
|
2100
|
V
|
3
|
18,8
|
16 000
|
41
|
-
|
|
|
tredje utvendig, ned på innerspor, ut igjen, fin spurt
|
200219-4
|
B
|
Rasken Q.C.
|
Da Dal
|
10
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
30 000
|
905
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og tredje utv, med 650 i, først i tredjespor 550 i, galopp 250 i
|
080219-1
|
B
|
Rasken Q.C.
|
Ve Dro
|
4
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
191
|
-
|
|
|
galopperte seg bort etter 50
|
020219-1
|
BI
|
Rasken Q.C.
|
La Kol
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
17,0a
|
16 000
|
286
|
-
|
|
|
dødens, tet e 250, lederrygg e 400, tredje innv, satt fast
|
151118-1
|
J
|
Minnie Madness
|
He Nyg
|
1
|
1609
|
A
|
0
|
15,0a
|
14 000
|
715
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 350, slet 600 igjen, tapte mye inn
|
301018-5
|
D
|
Minnie Madness
|
Ås Ten
|
8
|
2100
|
A
|
5
|
18,0a
|
14 000
|
257
|
-
|
|
|
tredje, annet og tredje utv, angrep 600 i, fjerde innv 450 i, berget premie
|
121018-5
|
J
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
15,0a
|
18 000
|
814
|
-
|
|
|
fjerde utv, med i nagrep 500 i, avanserte ikke
|
180818-6
|
BT
|
Sunrise Yankee
|
La Kol
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
16,2a
|
50 000
|
178
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ga seg
|
190718-5
|
D
|
Sunrise Yankee
|
Gu Aus
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
16,2a
|
14 000
|
139
|
-
|
|
|
fjerde innv, fjerde og femte utv, sist innv i siste sving, lite å sette inn
|
170718-5
|
M
|
Rasken Q.C.
|
Da Dal
|
5
|
2640
|
A
|
0
|
br ag
|
18 000
|
71
|
-
|
|
|
feilet fra start, kontakt bakerst, ny galopp etter 1200
|
080718-2
|
J
|
Rasken Q.C.
|
Da Dal
|
7
|
1609
|
A
|
2
|
13,0a
|
24 000
|
747
|
-
|
|
|
rask ut, lederrygg i første sving, klar toer bak den suverene vinneren
|
040718-8
|
KO
|
Rasken Q.C.
|
Da Dal
|
2
|
3000
|
V
|
0
|
20,9 g
|
30 000
|
720
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje og fjerde innvendig, ut et spor i siste sving, galopperte snart
|
250618-5
|
B
|
Rasken Q.C.
|
Da Dal
|
4
|
2100
|
A
|
6
|
15,0ar
|
20 000
|
477
|
-
|
|
|
lederrygg, treer 500 igjen, tapte en del inn
|
130618-6
|
J
|
Rasken Q.C.
|
Ås Ten
|
3
|
2100
|
V
|
0
|
16,4
|
24 000
|
571
|
-
|
|
|
femte og fjerde innv, satt fast helt inn
|
040618-5
|
B
|
Sunrise Yankee
|
Gu Aus
|
8
|
2100
|
A
|
4
|
15,8a
|
20 000
|
357
|
-
|
|
|
sist, leverte en fin siste 500
|
240518-5
|
J
|
Rasken Q.C.
|
Da Dal
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
br ag
|
12 000
|
545
|
-
|
|
|
galopp 100 fra start, ble langt etter og brøt
|
240518-6
|
K
|
Sunrise Yankee
|
La Kol
|
11
|
1700
|
A
|
4
|
14,0a
|
18 000
|
1031
|
-
|
|
|
fjerde innv, kjørte rett fram til maks
|
060518-5
|
M
|
Sunrise Yankee
|
La Kol
|
9
|
1640
|
A
|
0
|
13,5a
|
18 000
|
305
|
-
|
|
|
tredje innvendig, hang med
|
150418-6
|
ST
|
Sunrise Yankee
|
Jo Eri
|
1
|
1609
|
A
|
2
|
14,4a
|
16 000
|
94
|
-
|
12,3-13,9
|
|
tet, 12,3/500 og 13,9/1000, spurtet ned av flyver siste 50
|
090418-6
|
K
|
Sunrise Yankee
|
Da Dal
|
8
|
2100
|
A
|
6
|
16,8a
|
16 000
|
154
|
-
|
|
|
femte innvendig, hang helt greit med
|
050418-5
|
D
|
Rasken Q.C.
|
Da Dal
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
23,2ag
|
12 000
|
77
|
-
|
|
|
galopperte seg bort før bilen slapp
|
310318-7
|
K
|
Sunrise Yankee
|
Da Dal
|
9
|
2100
|
A
|
4
|
15,6a
|
100 000
|
954
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, fullførte fint til maks
|
280318-5
|
J
|
Fay
|
Da Dal
|
1
|
1609
|
A
|
0
|
15,0a
|
14 000
|
216
|
-
|
|
|
lederrygg e 100, slet 400 i, fikk leder i trynet 100 i, men ikke noe spart
|
180318-6
|
D
|
Fay
|
Ge Gun
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
16,2a
|
16 000
|
376
|
-
|
|
|
fjerde innv, kjørte rett fram til maks
|
230218-4
|
BI
|
Sunrise Yankee
|
He Kol
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
15,9a
|
16 000
|
146
|
-
|
|
|
tredje, fjerde, femte og tredje innv, slet på siste bortre, holdt farten bra
|
140218-4
|
B
|
Sunrise Yankee
|
Gu Aus
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
15,5a
|
30 000
|
277
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 250, tredje innv, sist 400 i, ut 200 i, lite å sette inn
|
060218-1
|
M
|
Sunrise Yankee
|
Gu Aus
|
7
|
1640
|
A
|
4
|
16,2a
|
18 000
|
134
|
-
|
|
|
sjette utvendig, med i angrep mot siste sving, leverte et bra oppløp
|
010218-1
|
B
|
Rasken Q.C.
|
Da Dal
|
10
|
2100
|
A
|
5
|
18,5ag
|
14 000
|
63
|
-
|
|
|
galopp e 350, kontakt sist e 900, dårlige rygger 400 i, holdt farten bra
|
290118-4
|
K
|
Sunrise Yankee
|
Gu Aus
|
10
|
1700
|
A
|
5
|
19,5a
|
18 000
|
83
|
-
|
|
|
femte utv, sjette innv 80 i, ut i annetspor, med i angrep 500 i, leverte et raskt opl
|
220118-6
|
K
|
Sunrise Yankee
|
Gu Aus
|
6
|
2100
|
A
|
3
|
18,5a
|
18 000
|
74
|
-
|
|
|
rolig innledning, sist innvendig, ut i brekken, kjapt oppløp
|
120118-6
|
BI
|
Sunrise Yankee
|
La Kol
|
9
|
2100
|
A
|
4
|
15,7a
|
16 000
|
450
|
-
|
|
|
fjerde innv, ut et spor 100 i, bra oppløp
|
040118-4
|
B
|
Fay
|
La Kol
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
18,6a
|
14 000
|
575
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 300, annet utv e 550, hektet av på siste bortre
|
030118-9
|
B
|
Sunrise Yankee
|
Pe Mid
|
5
|
1609
|
A
|
6
|
15,3a
|
30 000
|
341
|
-
|
|
|
tredjespor første 300, femte innv og fjerde utv, med 250 i, avsluttet bra
|
201217-4
|
D
|
Sunrise Yankee
|
Pe Mid
|
5
|
2100
|
A
|
3
|
16,6a
|
12 000
|
177
|
-
|
|
|
dødens, fjerde innv e 200, tredje innv, ut 150 i, sto på greit
|
091217-8
|
K
|
Sunrise Yankee
|
Je Dag
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
br ag
|
16 000
|
61
|
-
|
|
|
feilet i første sving
|
241117-5
|
BI
|
Sunrise Yankee
|
Je Dag
|
5
|
2100
|
A
|
4
|
18,1ag
|
18 000
|
285
|
-
|
|
|
dårlig start, sist, 25 bak 500 i, strålende oppløp, tre lengder bak i mål
|
091117-20
|
D
|
Sunrise Yankee
|
Je Dag
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
20,5
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
301017-6
|
D
|
Sunrise Yankee
|
Ad Aks
|
3
|
1700
|
A
|
0
|
15,7a
|
18 000
|
735
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innvendig, ga seg
|
191017-6
|
K
|
Sunrise Yankee
|
Ad Aks
|
1
|
1700
|
A
|
7
|
17,0a
|
20 000
|
80
|
-
|
|
|
overflydd, fjerde innv e 550, kjørte rett frem til maks
|
041017-8
|
B
|
Sunrise Yankee
|
La Kol
|
9
|
2100
|
A
|
-
|
|
30 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
270917-2
|
B
|
Sunrise Yankee
|
La Kol
|
7
|
2160
|
V
|
0
|
15,4
|
30 000
|
619
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, lite å by på
|
150917-1
|
BI
|
Sunrise Yankee
|
La Kol
|
7
|
2100
|
A
|
5
|
15,0a
|
18 000
|
468
|
-
|
|
|
tredje og femte innv, fram innv på oppløpet, maks uttelling
|
030917-7
|
D
|
Sunrise Yankee
|
Ge Gun
|
2
|
1700
|
A
|
5
|
14,6a
|
16 000
|
95
|
-
|
14,0-14,5
|
|
lederrygg, avhengt
|
210817-2
|
D
|
Sunrise Yankee
|
La Kol
|
9
|
2100
|
A
|
3
|
16,0a
|
16 000
|
190
|
-
|
|
|
femte, sjette innv, fjerde utv 800 igjen, med i angrep 400 igjen, fullførte godt
|
100817-1
|
B
|
Sunrise Yankee
|
Da Dal
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
13,5a
|
10 000
|
68
|
-
|
|
|
lederrygg, fast bak stoppende leder
|
020817-7
|
B
|
Sunrise Yankee
|
An Frø
|
11
|
1609
|
A
|
0
|
13,6a
|
30 000
|
831
|
-
|
|
|
sist, holdt farten
|
230717-6
|
BI
|
Sunrise Yankee
|
Da Dal
|
10
|
1609
|
A
|
3
|
13,8a
|
18 000
|
453
|
-
|
|
|
tredje innvendig, spurtet fint innvendig
|
200717-5
|
B
|
Fay
|
Da Dal
|
2
|
1609
|
A
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
sårskade
|
100717-4
|
B
|
Fay
|
Da Dal
|
10
|
2100
|
A
|
6
|
15,9a
|
16 000
|
261
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, slet 800 igjen, angrep 200 igjen, helt på det jevne
|
010717-7
|
D
|
Fay
|
Da Dal
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
15,4a
|
60 000
|
586
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 400, tredje innv e 800, hindret 600 i, hektet av til slutt
|
160617-5
|
J
|
Sunrise Yankee
|
An Frø
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
15,0a
|
18 000
|
176
|
-
|
|
|
kjørte hardt om tet, ga seg e 300, dødens, annet utv 1250 i, problemer 700 igjen
|
010617-6
|
K
|
Sunrise Yankee
|
An Frø
|
11
|
1700
|
A
|
3
|
14,4a
|
18 000
|
310
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, friskt oppløp
|
101216-21
|
D
|
Fay
|
El Jen
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
26,5
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
101216-7
|
D
|
Somolli Favorit
|
Da Dal
|
1
|
1700
|
A
|
0
|
18,2a
|
18 000
|
76
|
-
|
|
|
tredje innvendig på avstand, sliten 400 i, svak
|
151116-5
|
M
|
Somolli Favorit
|
Da Dal
|
12
|
1640
|
A
|
0
|
19,4a
|
18 000
|
231
|
-
|
|
|
tredje innvendig, frakjørt i sluttfasen
|
010916-2
|
B
|
Fay
|
Da Dal
|
7
|
1609
|
A
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
forkjølelse
|
250816-1
|
K
|
Fay
|
Da Dal
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
16,6a
|
18 000
|
175
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, hang kun med til maks
|
180816-1
|
B
|
Fay
|
Da Dal
|
9
|
1609
|
A
|
6
|
14,7a
|
10 000
|
81
|
-
|
|
|
fjerde utv, noe hindret 200 i, holdt farten mellom hester
|
280716-5
|
B
|
Fay
|
Da Dal
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
14,3a
|
10 000
|
227
|
-
|
|
|
tredjespor, til tredje utvendig, hang helt greit med
|
200716-2
|
B
|
Fay
|
Da Dal
|
6
|
2160
|
V
|
5
|
14,8
|
30 000
|
800
|
-
|
|
|
femte, sjette og femte innv, fram innv på oppløpet, maks uttelling
|
070716-5
|
D
|
Fay
|
Da Dal
|
11
|
2100
|
A
|
3
|
16,1a
|
12 000
|
124
|
-
|
|
|
tredjespor i køen, frem til dødens e 650, litt problemer 250 i, fullførte bra
|
160616-5
|
BI
|
Fay
|
Da Dal
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
15,8a
|
18 000
|
515
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, viste lite
|
020616-6
|
J
|
Fay
|
Da Dal
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
15,3a
|
18 000
|
421
|
-
|
|
|
femte innv, fast
|
310316-2
|
B
|
Minnie Madness
|
Ka Joh
|
2
|
1609
|
A
|
0
|
17,1ag
|
10 000
|
168
|
-
|
|
|
dårlig start, gal e 250 (20), slet der bak etterpå
|
120116-2
|
K
|
General Beach
|
Gu Aus
|
3
|
2100
|
A
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
sårskade
|
050116-5
|
J
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
17,7a
|
10 000
|
281
|
-
|
|
|
femte og sjette innv, fjerde utv e 600, med i angrep 500 i, ga seg straks
|
030116-5
|
M
|
Fay
|
Da Dal
|
10
|
2140
|
A
|
0
|
18,9a
|
18 000
|
139
|
-
|
|
|
annet utvendig, dratt bakover av sliten konkurrent 600 igjen, unnskyldt
|
261215-8
|
B
|
Fay
|
Da Dal
|
3
|
1609
|
A
|
4
|
14,1a
|
18 000
|
43
|
-
|
|
|
kjørte om teten, ned bak leder e 350, manglet rom
|
151215-5
|
D
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
4
|
1700
|
A
|
-
|
dg a
|
12 000
|
301
|
-
|
|
|
tet under press, 12,0/500 og 14,0/1000, galopp 300 igjen
|
071215-5
|
D
|
Fay
|
Da Dal
|
4
|
2100
|
A
|
2
|
15,9a
|
20 000
|
351
|
-
|
|
|
tet, lederrygg etter 400, angrep 250 igjen, sto på fint
|
271115-4
|
J
|
Fay
|
Da Dal
|
6
|
2100
|
A
|
4
|
16,8a
|
18 000
|
269
|
-
|
|
|
annet utvendig etter 300, hang kun med
|
191115-4
|
B
|
Fay
|
Ka Joh
|
3
|
2100
|
A
|
2
|
18,5a
|
10 000
|
63
|
-
|
|
|
fjerde innv, tredje utv 1200 i, fjerde utv, med 700 i, fjerdespor 250 i, raskt oppløp
|
141115-7
|
BI
|
Fay
|
Da Dal
|
9
|
1609
|
A
|
0
|
15,1a
|
50 000
|
642
|
-
|
|
|
fjerde innv, fast
|
291015-4
|
B
|
Fay
|
Da Dal
|
8
|
1609
|
A
|
3
|
13,6a
|
12 000
|
51
|
-
|
|
|
tredje innv e 150, åpning 250 igjen, nærmet seg, halv lengde bak
|
191015-9
|
D
|
Rolls Royce
|
El Jen
|
13
|
2120
|
V
|
0
|
19,6 g
|
14 000
|
795
|
-
|
|
|
galopperte seg bort tidlig
|
171015-5
|
M
|
Fay
|
Da Dal
|
2
|
1640
|
A
|
3
|
14,4a
|
15 000
|
302
|
-
|
|
|
tok teten, slapp i første sving, fikk sjansen på oppløpet, klarte ikke å true
|
151015-5
|
B
|
Minnie Madness
|
Ei Høi
|
5
|
1609
|
A
|
0
|
14,8a
|
12 000
|
69
|
-
|
|
|
tredje utvendig, hang med inn
|
091015-6
|
BI
|
Fay
|
Da Dal
|
7
|
1609
|
A
|
3
|
15,4a
|
16 000
|
463
|
-
|
|
|
dødens, tet e 200, 12,3/500, lederrygg e 600, frakjørt på oppløpet
|
081015-5
|
B
|
Rolls Royce
|
El Jen
|
5
|
2100
|
A
|
5
|
17,5a
|
12 000
|
220
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og femte innv, tredje utv 1150 i, fjerde utv, hang bare med
|
300915-6
|
B
|
Fay
|
Da Dal
|
1
|
1609
|
A
|
6
|
13,4a
|
30 000
|
151
|
-
|
|
|
lederrygg, hektet av i siste sving
|
200915-7
|
BI
|
Minnie Madness
|
Ma Gun
|
11
|
1609
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
forkjølelse
|
030915-7
|
J
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
3
|
1609
|
A
|
5
|
14,5a
|
18 000
|
744
|
-
|
|
|
dødens, holdt farten fint, slapp to lengder siste 100
|
260815-7
|
B
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
16,2a
|
30 000
|
980
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje, fjerde og tredje innv, ga seg i siste sving
|
150815-3
|
M
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
10
|
2140
|
A
|
5
|
17,2a
|
15 000
|
210
|
-
|
|
|
annet, tredje utvendig etter 1000, med i angrep i siste sving, på det jevne
|
060815-5
|
B
|
Minnie Madness
|
Ka Joh
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
16,0ag
|
10 000
|
32
|
-
|
|
|
galopp som tredje e 100, sjette utv, med i ang 650 i, bra tilbake
|
230715-5
|
B
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
3
|
2100
|
A
|
2
|
15,5a
|
10 000
|
241
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 200, ut mot oppløpet, fullførte bra
|
210715-6
|
M
|
Minnie Madness
|
Ka Joh
|
9
|
1640
|
A
|
5
|
14,9a
|
18 000
|
320
|
-
|
|
|
tredje innvendig, smøg med til maks
|
030715-5
|
J
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
12,9a
|
20 000
|
467
|
-
|
|
|
tredje utvendig, tredje innvendig 950 igjen, maks
|
180615-4
|
J
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
5
|
1609
|
A
|
3
|
14,2a
|
10 000
|
36
|
-
|
|
|
annet utv e 500, fikk maks
|
040615-6
|
K
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
11
|
1700
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
280515-2
|
K
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
10
|
1700
|
A
|
0
|
17,1ag
|
16 000
|
290
|
-
|
|
|
galopperte etter 50, siden langt bak
|
190515-5
|
K
|
Rolls Royce
|
Da Dal
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
br ag
|
10 000
|
195
|
-
|
|
|
tet, lederrrygg etter 500, brøt ut et spor 1100 igjen, tatt ut av løpet
|
070515-5
|
B
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
9
|
1609
|
A
|
3
|
14,8a
|
10 000
|
38
|
-
|
|
|
lederrygg, dødens 800 i, lederrrygg 550 i, hang lenge med, frakjørt siste 100
|
230415-2
|
B
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
4
|
2100
|
A
|
2
|
14,8a
|
10 000
|
178
|
-
|
|
|
tet, tredje innv e 400, spurtet lett forbi annenhesten, sjanseløs på vinner
|
090415-6
|
J
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
7
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
732
|
-
|
|
|
femte utv, kjørte oppi og galopperte 800 igjen
|
190315-1
|
K
|
Minnie Madness
|
Ma Gun
|
5
|
1700
|
A
|
0
|
16,2ag
|
16 000
|
271
|
-
|
|
|
galopperte etter 200, siden med som åttendehest der bak
|
170315-5
|
D
|
Rolls Royce
|
Da Dal
|
8
|
1700
|
A
|
0
|
16,2a
|
10 000
|
147
|
-
|
|
|
tredje utv, sliten mot oppløpet
|
050315-5
|
B
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
7
|
1609
|
A
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
sykdom for person
|
030315-5
|
J
|
Rolls Royce
|
Da Dal
|
3
|
1609
|
A
|
5
|
15,9a
|
10 000
|
204
|
-
|
|
|
annet utv, kjørte rett fram til maks
|
260215-5
|
B
|
Rolls Royce
|
Da Dal
|
7
|
2100
|
A
|
6
|
18,3a
|
10 000
|
394
|
-
|
|
|
fjerde innv, dårlig rygg, uvisst om noe spart
|
310115-2
|
B
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
17,2a
|
15 000
|
583
|
-
|
|
|
tredje innvendig, annet utvendig 900 i, innvendig 300 i, maks
|
290115-5
|
BI
|
Rolls Royce
|
Da Dal
|
1
|
2100
|
A
|
4
|
20,1a
|
10 000
|
81
|
-
|
|
|
tet, 21,0/500 og 22,0/1000, passert 550 i, tapte mye inn
|
090115-7
|
BI
|
Rolls Royce
|
Da Dal
|
3
|
2100
|
A
|
4
|
20,9a
|
16 000
|
161
|
-
|
|
|
annet utvendig, dødens e 450, maktet ikke å følge i brekken
|
080115-5
|
K
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
1
|
2100
|
V
|
4
|
18,3
|
14 000
|
89
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 500, hindret mot og gjennom siste sving, bra oppløp
|
261214-5
|
J
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
1
|
1609
|
A
|
2
|
15,9a
|
15 000
|
119
|
-
|
|
|
|
231214-6
|
B
|
Rolls Royce
|
Da Dal
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
17,4a
|
30 000
|
1303
|
-
|
|
|
|
171214-7
|
B
|
Minnie Madness
|
Ma Gun
|
1
|
2100
|
A
|
6
|
16,9a
|
30 000
|
123
|
-
|
|
|
|
061214-5
|
D
|
Minnie Madness
|
Da Dal
|
11
|
1700
|
A
|
0
|
16,9ag
|
18 000
|
177
|
-
|
|
|
|
161114-6
|
D
|
Rolls Royce
|
Kr Kva
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
17,0a
|
15 000
|
162
|
-
|
|
|
|
311014-7
|
J
|
Rolls Royce
|
Da Dal
|
9
|
1609
|
A
|
6
|
14,3a
|
15 000
|
855
|
-
|
|
|
tredje og fjerde utvendig, holdt farten
|
221014-1
|
B
|
Rolls Royce
|
Da Dal
|
5
|
2660
|
V
|
0
|
17,4
|
30 000
|
555
|
-
|
|
|
femte innvendig, hindret på siste bortre, kjørte seg fast bak sliten konkoppunder mål
|
031014-6
|
BI
|
Rolls Royce
|
Ge Gun
|
9
|
2100
|
A
|
4
|
15,4a
|
15 000
|
169
|
-
|
|
|
tilbaketrukket annet utvendig, sto på fint
|
170914-7
|
B
|
Rolls Royce
|
Da Dal
|
11
|
2100
|
A
|
4
|
15,6a
|
20 000
|
181
|
-
|
|
|
sjuende utv, inn, ut, inn og ut siste 700, fri bane 200 i, holdt farten bra
|
030914-7
|
B
|
Rolls Royce
|
Da Dal
|
1
|
2100
|
A
|
3
|
15,4a
|
30 000
|
256
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innv e 500, holdt farten to lengder bak vinner
|
210814-5
|
K
|
Rolls Royce
|
Da Dal
|
5
|
2100
|
V
|
6
|
18,2 g
|
15 000
|
257
|
-
|
|
|
niendehest, med i angrep 800 igjen, men galopperte seg bort 700 igjen
|
300614-7
|
J
|
Rolls Royce
|
Da Dal
|
4
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
15 000
|
679
|
-
|
|
|
galopperte etter 400, tatt ut av feltet 1000 igjen
|
170614-3
|
M
|
Rolls Royce
|
Da Dal
|
4
|
2140
|
A
|
5
|
16,7a
|
15 000
|
54
|
-
|
|
|
tredje/fjerde utvendig, via fjerdespor i siste sving, sto på greit
|