110425-3
|
BI
|
Stilig Karl
|
Si Hog
|
8
|
1609
|
A
|
3
|
26,8a
|
18 000
|
289
|
-
|
|
|
dødens, annet utvendig, hang fint med til maks
|
300924-5
|
M
|
Thunder
|
Ma Per
|
7
|
2140
|
A
|
0
|
18,2a
|
18 000
|
308
|
-
|
|
|
tredje utvendig, hang med til maks
|
280924-5
|
BI
|
Stilig Karl
|
Da Dal
|
6
|
1609
|
A
|
3
|
24,8a
|
24 000
|
159
|
-
|
|
|
tredje innv, lederrygg 400 i, angrep siste sving, godkjent
|
160924-4
|
M
|
Thunder
|
Ol Øst
|
2
|
2140
|
A
|
2
|
16,2a
|
16 000
|
304
|
-
|
|
|
tredje innvendig, kom seg ut to spor tidlig på oppløpet, fin spurt, nærmet seg
|
020924-1
|
M
|
Stilig Karl
|
Da Dal
|
3
|
2140
|
V
|
5
|
29,3
|
16 000
|
78
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 300, fast til kort før mål, fikk ikke sjansen
|
250824-6
|
M
|
Stilig Karl
|
Da Dal
|
1
|
2140
|
A
|
0
|
26,7a
|
20 000
|
250
|
-
|
|
|
tredje, fjerde innvendig, hang med
|
260724-6
|
M
|
Stilig Karl
|
Da Dal
|
5
|
2140
|
A
|
0
|
29,2a
|
20 000
|
189
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innv e 500, ga seg helt 150 i
|
020424-1
|
B
|
Stilig Karl
|
Da Dal
|
2
|
2140
|
V
|
6
|
26,5
|
24 000
|
84
|
-
|
|
|
lederrygg, ga seg på oppløpet
|
201223-3
|
M
|
Thunder
|
Ol Mik
|
7
|
2140
|
A
|
0
|
17,9a
|
16 000
|
683
|
-
|
|
|
femte/fjerde innvendig, avhengt siste sving
|
131223-7
|
M
|
Stilig Karl
|
Gu Aus
|
8
|
1640
|
A
|
5
|
27,6ag
|
16 000
|
93
|
-
|
|
|
feilet fra start (20), femte utvendig, hindret 500 igjen, god avslutning
|
121123-6
|
M
|
Stilig Karl
|
Da Dal
|
3
|
1640
|
A
|
7
|
26,9ag
|
16 000
|
115
|
-
|
|
|
rask ut, men feilet etter 50, innvendig i baktroppen, ut et spor 550 igjen, trakk seg
|
121123-2
|
M
|
Thunder
|
Da Dal
|
4
|
2140
|
A
|
3
|
17,7a
|
14 000
|
202
|
-
|
|
|
dødens, avløst etter 1000, ut et spor på oppløpet, holdt farten bra
|
180722-1
|
BI
|
Stilig Karl
|
Da Dal
|
5
|
1600
|
V
|
1
|
25,1
|
14 000
|
38
|
-
|
|
|
tredjehest, angrep siste sving, vant sikkert når Rein Flax galopperte
|
210422-8
|
BI
|
Stilig Karl
|
La Raa
|
3
|
2120
|
V
|
4
|
29,2
|
18 000
|
42
|
-
|
|
|
tredje innvendig, stengt til oppløpet, spurtet greit
|
190322-12
|
M
|
Stilig Karl
|
Ca Jep
|
4
|
2140
|
A
|
0
|
27,9a
|
30 000
|
174
|
-
|
|
|
firer på avstand, femte 850 igjen, sjuer i siste sving, kunne lite
|
261021-5
|
B
|
Stilig Karl
|
Ka Joh
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
28,2a
|
35 000
|
187
|
-
|
|
|
fjerde innv, ut og med i angrep siste bortre, helt slutt på oppløpet, svak
|
210921-4
|
B
|
Stilig Karl
|
Ka Joh
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
28,4a
|
30 000
|
277
|
-
|
|
|
annet/tredje utv, angrep 800 igjen, ga seg helt i siste sving
|
101119-3
|
M
|
Stilig Karl
|
Gu Aus
|
4
|
2160
|
V
|
5
|
31,1
|
14 000
|
55
|
-
|
|
|
annet utv, dødens etter 550, tet e 1000/31,0, måtte fire noe på oppløpet
|
120716-6
|
M
|
Sembs Nephi
|
Pe Mid
|
3
|
1640
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
180516-7
|
B
|
Sembs Nephi
|
Ka Joh
|
8
|
2100
|
A
|
-
|
|
24 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
031215-2
|
B
|
Sembs Nephi
|
Ka Joh
|
9
|
1609
|
A
|
5
|
16,3a
|
10 000
|
55
|
-
|
|
|
dødens e 300, trakk seg med 15 siste 300
|
171115-5
|
M
|
Sembs Nephi
|
Ka Joh
|
7
|
2640
|
A
|
2
|
18,3a
|
16 000
|
1431
|
-
|
|
|
tredje/fjerde utvendig, angrep på siste bortre, utfordret vinneren i det lengste
|
311015-4
|
D
|
Sembs Nephi
|
Te Kes
|
5
|
2100
|
A
|
5
|
17,8a
|
20 000
|
321
|
-
|
|
|
annet utvendig, på det jevne
|
110815-7
|
KA
|
Sembs Nephi
|
Ka Joh
|
10
|
1900
|
A
|
6
|
15,0a
|
16 000
|
579
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, fikk maks
|
220515-2
|
BI
|
Sembs Nephi
|
Ka Joh
|
7
|
2600
|
A
|
0
|
br a
|
14 000
|
167
|
-
|
|
|
galopp før start, tapte 20, fjerde innv og fjerde utv, ga seg på siste bortre
|
050515-4
|
M
|
Sembs Nephi
|
Mi Vic
|
7
|
2140
|
A
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
strøket av stevneveterinær
|
010415-5
|
B
|
Sembs Nephi
|
He Tve
|
12
|
2100
|
A
|
6
|
15,3a
|
24 000
|
1243
|
-
|
|
|
fjerde utv, ålreit oppløp
|
111114-5
|
M
|
Sembs Nephi
|
Ka Joh
|
1
|
2640
|
A
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
281014-5
|
M
|
Sembs Nephi
|
Ka Joh
|
2
|
2140
|
A
|
1
|
18,3a
|
12 000
|
291
|
-
|
|
|
lederrygg, ut i dødens midtveis, grep 100 igjen, svarte opp til målfotoseier
|
050914-8
|
B
|
Sembs Nephi
|
Lo Tru
|
4
|
2100
|
A
|
5
|
16,3a
|
18 000
|
97
|
-
|
|
|
dødens første 500, så annet og tredjje utv, med i angrep 600 i, fullførte greit
|
080414-3
|
M
|
Sembs Nephi
|
An Røn
|
5
|
1640
|
A
|
6
|
16,4a
|
15 000
|
257
|
-
|
|
|
tredje utvendig, fullførte på det jevne
|
110314-1
|
M
|
Sembs Nephi
|
Da Aar
|
2
|
2640
|
V
|
3
|
18,5
|
15 000
|
203
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut et spor 400 igjen, avsluttet fint, treer da en feilet
|
310114-6
|
BI
|
Sembs Nephi
|
To Wol
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
17,6a
|
15 000
|
310
|
-
|
|
|
tredje utvendig, fikk ikke sjansen på oppløpet
|
210114-5
|
M
|
Sembs Nephi
|
Pe Mid
|
2
|
2140
|
A
|
5
|
18,3a
|
12 000
|
150
|
-
|
|
|
tet, etter 100, hang med inn
|
281013-3
|
M
|
Sembs Nephi
|
Gu Aus
|
9
|
2640
|
A
|
0
|
19,0a
|
15 000
|
67
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ut et spor på siste bortre, slet ut mot oppløpet
|
180813-1
|
J
|
Sembs Nephi
|
Te Car
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
dist ag
|
18 000
|
42
|
-
|
|
|
tullet under oppkjøringen, siden langt bak
|
020713-7
|
M
|
Sembs Nephi
|
Pe Mid
|
11
|
2140
|
A
|
3
|
15,9a
|
18 000
|
129
|
-
|
|
|
femte utvendig, angrep i siste sving og spurtet fort på oppløpet
|
290513-9
|
B
|
Flammen Stilig
|
Ma Per
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
32,3 g
|
15 000
|
228
|
-
|
|
|
galopp e 300, tapte 20, tredje utv 1300 i, sluttkjørt 500 igjen
|
090413-4
|
B
|
Flammen Stilig
|
La Kol
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
31,4ag
|
15 000
|
564
|
-
|
|
|
galopp fra start , tapte 30, sjette innv, smøg siden med
|
190313-4
|
M
|
Sembs Nephi
|
He Tve
|
6
|
1640
|
V
|
-
|
dg
|
15 000
|
43
|
-
|
|
|
galopperte seg bort direkte
|
061112-1
|
D
|
Flammen Stilig
|
Ei Høi
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
dist a
|
14 000
|
132
|
-
|
|
|
dødens, tet etter 500, 24.7/500 og 29.7/1000, slått 900 igjen
|
070812-1
|
M
|
Sembs Nephi
|
Ei Høi
|
12
|
1640
|
A
|
3
|
16,8a
|
12 000
|
104
|
-
|
|
|
annet/tredje/annet utvendig, brukbar avslutning og knep tredje
|
030712-5
|
M
|
Flammen Stilig
|
Ka Joh
|
8
|
1660
|
V
|
0
|
31,7 g
|
18 000
|
256
|
-
|
|
|
kom tidlig via tredjespor, feilet ut mot siste bortre
|
080612-8
|
BI
|
Sembs Nephi
|
Te Car
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
19,4ag
|
12 000
|
89
|
-
|
|
|
feilet fra start
|
080612-5
|
BI
|
Flammen Stilig
|
Te Car
|
4
|
1609
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
372
|
-
|
|
|
feilet i første sving
|