230624-3
|
J
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
1
|
1609
|
A
|
0
|
14,3a
|
16 000
|
1190
|
-
|
|
|
overflydd, tredje innv, fikk maks
|
190624-6
|
BI
|
Mantomantalk
|
Ha Hol
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
19,1a
|
14 000
|
708
|
-
|
|
|
lederrygg, så tredje innvendig, tettet ikke, trøblet på siste bortre, avhengt
|
250524-5
|
BI
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
3
|
2100
|
A
|
4
|
15,9a
|
18 000
|
438
|
-
|
|
|
tredje innv, tredje utv siste sving, avsluttet greit ute i banen
|
200524-4
|
M
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
4
|
2140
|
A
|
4
|
15,8a
|
18 000
|
1286
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, tredje utvendig siste bortre, gikk fint
|
010524-7
|
MT
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
7
|
2020
|
V
|
0
|
20,5 g
|
16 000
|
186
|
-
|
|
|
fjerde innv, galopp e 700
|
210424-4
|
BI
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
16,7a
|
18 000
|
525
|
-
|
|
|
sjette innvendig, ut helt bakerst på siste bortre, viste ikke all verden
|
200324-3
|
B
|
Mantomantalk
|
Gu Aus
|
1
|
2100
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
280224-1
|
B
|
Next Vacation
|
Ei Høi
|
4
|
1609
|
A
|
6
|
17,1a
|
16 000
|
79
|
-
|
|
|
tet, slapp i første sving, tettet ikke i siste sving, trakk seg med flere lengder
|
201123-1
|
B
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
17,3a
|
18 000
|
663
|
-
|
|
|
femte innvendig, angrep 250 i, avanserte ikke
|
091023-3
|
J
|
Next Vacation
|
Ja Sme
|
12
|
1609
|
A
|
0
|
16,6ag
|
18 000
|
458
|
-
|
|
|
galopp første sving
|
290923-8
|
M
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
4
|
2140
|
A
|
5
|
19,1a
|
16 000
|
407
|
-
|
|
|
tredje/fjerde utvendig, med 600 igjen, sto på greit
|
180923-2
|
M
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
3
|
1640
|
A
|
0
|
17,6a
|
16 000
|
474
|
-
|
|
|
etterhvert femte innv, på det jevne
|
050923-8
|
B
|
Next Vacation
|
Ol Wil
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
16,2a
|
22 000
|
194
|
-
|
|
|
femte/fjerde innv, kunne lite
|
190723-8
|
M
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
7
|
2140
|
A
|
3
|
18,7a
|
16 000
|
523
|
-
|
|
|
fjerde, tredje innvendig, helig tredje på avstand
|
050723-6
|
KO
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
6
|
1600
|
V
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
hovsprekk
|
010623-2
|
M
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
4
|
2140
|
A
|
6
|
17,6a
|
16 000
|
216
|
-
|
|
|
fjerde/femte utv, med 600 igjen, holdt farten
|
010523-3
|
MT
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
5
|
2020
|
V
|
5
|
20,0
|
16 000
|
154
|
-
|
|
|
femte innvendig, holdt farten
|
280223-6
|
B
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
2
|
1609
|
A
|
0
|
16,3a
|
22 000
|
755
|
-
|
|
|
femte innv, kunne lite
|
180223-1
|
B
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
8
|
1609
|
A
|
5
|
15,8a
|
18 000
|
675
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, brukbar, knep femte
|
261222-3
|
B
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
1
|
2100
|
A
|
-
|
|
18 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
201222-2
|
B
|
Next Vacation
|
Li And
|
5
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
35 000
|
596
|
-
|
|
|
annet/tredje utvendig, feilet som sjuer i siste sving, kjørte oppi og hang fast
|
161122-4
|
B
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
17,4
|
30 000
|
1195
|
-
|
|
|
overflydd, snart tredje/fjerde innv, ut mot siste sving, sto på greit
|
220622-4
|
KO
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
12
|
1600
|
A
|
5
|
16,4a
|
15 000
|
801
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, med i tredjespor mot siste sving, litt forstyrret 200 igjen, ok inn
|
010522-5
|
MT
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
2
|
2000
|
V
|
5
|
19,3
|
15 000
|
151
|
-
|
18,5-
|
|
tet ut av første sving, passert 900 igjen, ga seg på oppløpet
|
140322-3
|
B
|
Next Vacation
|
Gu Aus
|
5
|
2100
|
A
|
7
|
17,3a
|
16 000
|
603
|
-
|
|
|
fjerde innvednig, slapp lengder til slutt
|
090122-1
|
B
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
16,9a
|
16 000
|
739
|
-
|
|
|
tredje utv, med i angrep 600 i, fikk maks
|
010122-5
|
B
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
6
|
2100
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
sårskade
|
141221-3
|
B
|
Mantomantalk
|
Ma Ras
|
6
|
2100
|
A
|
6
|
16,9a
|
35 000
|
385
|
-
|
|
|
tredjespor, tet e 600, lederrygg 1100 i, fast til 120 i, taktet ikke om
|
231121-3
|
B
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
16,4a
|
30 000
|
1024
|
-
|
|
|
veldig dårlig start, femte innv, holdt farten i køen
|
291021-5
|
BI
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
3
|
2120
|
V
|
0
|
19,2
|
15 000
|
624
|
-
|
|
|
sist innv, kunne lite
|
131021-4
|
B
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
17,6a
|
20 000
|
585
|
-
|
|
|
dårlig start, femte utv, kunne lite
|
011021-5
|
BI
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
1
|
2100
|
V
|
4
|
20,1
|
15 000
|
979
|
-
|
|
|
sjette på stripe, dødens e 700, annet utv e 900, prøvde seg på oppl, avanserte ikke
|
270921-5
|
M
|
Blåstrupemoen
|
Ke Bre
|
7
|
2160
|
V
|
-
|
|
24 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
170921-2
|
BI
|
Mantomantalk
|
Ol Gud
|
7
|
2100
|
A
|
3
|
16,8a
|
18 000
|
164
|
-
|
|
|
femte innv, ut to spor 350 i, strålende oppløp
|
150921-7
|
M
|
Blåstrupemoen
|
Ke Bre
|
5
|
2140
|
A
|
0
|
32,3a
|
18 000
|
979
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, holdt ikke følge i fartsøkningen til slutt
|
050921-7
|
M
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
4
|
2140
|
A
|
4
|
18,0a
|
14 000
|
42
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut i fjerde utvendig 900 igjen, holdt farten til maks
|
310821-6
|
B
|
Blåstrupemoen
|
Ke Bre
|
7
|
1609
|
A
|
0
|
27,3a
|
16 000
|
880
|
-
|
|
|
dårlig start, femte innvendig, kunne lite
|
030821-5
|
B
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
9
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
15 000
|
1420
|
-
|
|
|
femte innv, via drøye spor fra jumboplass i brekken, oppløpsgalopp, ok
|
260721-2
|
B
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
11
|
2100
|
A
|
6
|
16,5a
|
15 000
|
653
|
-
|
|
|
femte innv, ut et spor 650 i, via tredje i køen 450 i, holdt kun farten inn
|
250721-4
|
M
|
Blåstrupemoen
|
Ke Bre
|
7
|
1640
|
A
|
6
|
26,4a
|
18 000
|
663
|
-
|
|
|
femte, fjerde innvendig, hang med
|
190721-1
|
B
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
4
|
2100
|
A
|
5
|
16,6a
|
15 000
|
376
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 800 igjen, gikk helt greit til mål
|
160721-2
|
BI
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
17,1a
|
15 000
|
460
|
-
|
|
|
femte innvendig, hang kun med
|
070721-3
|
BI
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
10
|
2100
|
A
|
5
|
16,5a
|
15 000
|
442
|
-
|
|
|
femte utv, ut et spor 600 i, via fjerde 200 i, holdt kun farten inn
|
020721-8
|
BI
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
5
|
2120
|
V
|
5
|
19,2
|
14 000
|
785
|
-
|
|
|
sjette og sjuende på rekke, holdt seg i trav og sto på greit
|
210621-3
|
BI
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
19,0ag
|
15 000
|
523
|
-
|
|
|
galopp e 50, der bak siden
|
160621-2
|
M
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
6
|
2140
|
A
|
3
|
16,6a
|
12 000
|
285
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep på siste bortre, fullførte bra på litt avstand
|
060621-2
|
M
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
6
|
2140
|
A
|
6
|
17,8a
|
12 000
|
519
|
-
|
|
|
sjette innvendig, fjerde utvendig mot siste bortre, med i angrep, på det jevne
|
040621-2
|
BI
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
16,8a
|
15 000
|
385
|
-
|
|
|
syvende innv, med i angrep 650 i, nær galopp 400 i, holdt kun farten
|
010521-1
|
BI
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
8
|
2120
|
V
|
5
|
18,4
|
12 000
|
92
|
-
|
|
|
rolig start, fjerde utvendig, holdt greit
|
160421-2
|
BI
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
17,7a
|
12 000
|
381
|
-
|
|
|
fjerde utv og sjette innv, ble i baktroppen
|
090421-2
|
BI
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
17,9a
|
15 000
|
102
|
-
|
|
|
tredje, annet og tredje utv, angrep 700 i, ga seg i siste sving
|
310321-2
|
BI
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
17,5a
|
14 000
|
311
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, fjerde utvendig, på det jevne
|
160321-8
|
BI
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
4
|
2100
|
V
|
3
|
19,6
|
15 000
|
144
|
-
|
|
|
dårlig start, syvendehest, fjerde/tredje innv, hyggelig avslutning
|
030321-2
|
B
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
10
|
2140
|
A
|
-
|
|
15 000
|
|
-
|
|
|
transporthinder
|
210221-7
|
B
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
20,4a
|
12 000
|
248
|
-
|
|
|
fjerde utv, med i angrep 300 i, holdt farten i rask avslutning
|
120221-2
|
BI
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
9
|
2100
|
A
|
1
|
17,6a
|
12 000
|
299
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 400 igjen, dødens, grep 150 igjen
|
030221-5
|
BI
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
20,5a
|
12 000
|
66
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep ut på siste bortre, hengende, avanserte ikke
|
020221-8
|
BI
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
1
|
2100
|
V
|
4
|
21,4
|
15 000
|
140
|
-
|
|
|
tredje innv og lederrygg, satt fast med krefter spart
|
190121-20
|
B
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
20,9
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
060121-6
|
B
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
17,8a
|
12 000
|
158
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, kom seg ned på innerspor, hang greit med til maks
|
091220-5
|
M
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
5
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
12 000
|
251
|
-
|
|
|
tredje/fjerde innvendig, feilet seg bort midtveis
|
271120-22
|
BI
|
Next Vacation
|
Ke Bre
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
22,8 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
271120-7
|
BI
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
14
|
2120
|
V
|
3
|
19,4
|
12 000
|
390
|
-
|
|
|
femte utv e 350, angrep 650 i, holdt farten fint langt bak topp to
|
301020-2
|
BI
|
Blåstrupemoen
|
Ke Bre
|
9
|
1609
|
A
|
0
|
30,1arg
|
15 000
|
723
|
-
|
|
|
fjerde og femte innv, trøblet 800 i, galopperte seg bort 700 i
|
281020-8
|
B
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
2
|
2140
|
V
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
sårskade
|
161020-6
|
BI
|
Blåstrupemoen
|
Ke Bre
|
8
|
1620
|
V
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
forkjølelse
|
090920-2
|
B
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
12
|
2140
|
V
|
3
|
19,2
|
15 000
|
594
|
-
|
|
|
sjette, femte og fjerde innv, bakket ut til fri bane 100 i, avsluttet bra
|
210820-8
|
BI
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
9
|
2100
|
V
|
0
|
20,7
|
12 000
|
343
|
-
|
|
|
sjette innvendig, på det jevne
|
050820-21
|
B
|
Mantomantalk
|
Ke Bre
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
20,7
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
150720-5
|
B
|
Blåstrupemoen
|
Ke Bre
|
12
|
1609
|
A
|
0
|
26,5a
|
22 000
|
1044
|
-
|
|
|
femte og fjerde innv, lenge fast, ga seg 100 i
|
220620-5
|
K
|
Blåstrupemoen
|
Ke Bre
|
12
|
1700
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
030620-5
|
B
|
Blåstrupemoen
|
Ke Bre
|
4
|
1609
|
A
|
3
|
25,5a
|
20 000
|
936
|
-
|
|
|
annet utv, dødens e 550, sto på sterkt tre lengder bak
|
230520-5
|
B
|
Blåstrupemoen
|
Ke Bre
|
7
|
1660
|
V
|
0
|
28,7
|
12 000
|
376
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, fast for lenge
|
100320-2
|
M
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
4
|
1640
|
A
|
0
|
18,0a
|
10 000
|
987
|
-
|
|
|
ned i femte innvendig, hang bare med der bak
|
090220-7
|
B
|
Blåstrupemoen
|
Ei Høi
|
9
|
1609
|
A
|
5
|
31,5ar
|
14 000
|
125
|
-
|
|
|
tredje utv, annet utv e 500, innv 500 i, slitent oppløp
|
260120-4
|
M
|
Blåstrupemoen
|
Ei Høi
|
4
|
1640
|
A
|
0
|
30,7a
|
14 000
|
216
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, dårlig rygg ut mot siste bortre, kunne uansett lite
|
150120-5
|
B
|
C.C. Siri
|
Am Øde
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
21,0a
|
20 000
|
964
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, ga seg på siste bortre
|
181219-6
|
B
|
C.C. Siri
|
Ol Kje
|
12
|
2100
|
A
|
10
|
17,6a
|
20 000
|
650
|
-
|
|
|
femte og fjerde innv, ga seg på siste bortre
|
101219-5
|
M
|
C.C. Siri
|
Jo Ras
|
8
|
1640
|
A
|
8
|
17,3a
|
16 000
|
502
|
-
|
|
|
trøblet fra start, tilbaketrukket fjerde innvendig, ble der bak
|
211119-5
|
M
|
C.C. Siri
|
Od Bre
|
12
|
2140
|
A
|
0
|
19,7a
|
12 000
|
448
|
-
|
|
|
femte innv, kunne lite
|
011119-7
|
J
|
Blåstrupemoen
|
Ca Ant
|
5
|
2609
|
A
|
0
|
31,3ar
|
14 000
|
97
|
-
|
|
|
femte og sjette innvendig, frakjørt
|
251019-1
|
J
|
C.C. Siri
|
Jø Eil
|
8
|
1609
|
A
|
7
|
15,2a
|
16 000
|
629
|
-
|
|
|
langt bak hele veien
|
260919-2
|
D
|
C.C. Siri
|
Od Bre
|
8
|
1700
|
A
|
0
|
17,2a
|
12 000
|
1341
|
-
|
|
|
fjerde innv, ga seg i siste sving
|
160919-6
|
M
|
Blåstrupemoen
|
Ca Ant
|
10
|
2160
|
V
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
130919-6
|
J
|
Blåstrupemoen
|
Ke Bre
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
29,5a
|
16 000
|
398
|
-
|
|
|
femte utv, kunne lite
|
030919-2
|
M
|
Blåstrupemoen
|
Ca Ant
|
9
|
2140
|
A
|
0
|
28,4a
|
14 000
|
507
|
-
|
|
|
fjerde innv, hektet av i siste sving
|
100819-3
|
D
|
C.C. Siri
|
Ma Sør
|
9
|
2100
|
A
|
6
|
21,0a
|
16 000
|
297
|
-
|
|
|
femte innvendig, fjerde utvendig, angrep mot siste sving, holdt farten
|
030819-5
|
KA
|
C.C. Siri
|
Od Bre
|
2
|
1900
|
A
|
0
|
17,2a
|
16 000
|
89
|
-
|
|
|
tredje innv, mye frakjørt siste 500
|
140719-7
|
BI
|
C.C. Siri
|
Ma Kan
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
20,7
|
16 000
|
328
|
-
|
|
|
overfløyet, tredje/fjerde innvendig, slet tidlig i sisterunden, avhengt
|
120719-6
|
BI
|
Blåstrupemoen
|
Ka Joh
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
28,4a
|
14 000
|
265
|
-
|
|
|
fjerde og femte innvendig, fjerde utvendig 800 igjen, holdt farten
|
030719-5
|
KO
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
1
|
1600
|
A
|
0
|
15,9a
|
24 000
|
918
|
-
|
|
|
tredje innvendig, tam siste 200
|
030719-2
|
KO
|
Blåstrupemoen
|
Ca Ant
|
8
|
1600
|
A
|
2
|
25,8a
|
24 000
|
444
|
-
|
24,0-25,3
|
|
i sporene, tet etter 400, 24,0/500 og 25,3/1000, passert 500 igjen, holdt farten bra
|
180619-4
|
M
|
Blåstrupemoen
|
Ca Ant
|
8
|
1640
|
A
|
0
|
26,3a
|
16 000
|
441
|
-
|
|
|
innvendig i køen, hindret etter 700,. holdt farten bakerst etterpå
|
110619-5
|
M
|
Blåstrupemoen
|
Ca Ant
|
7
|
2140
|
A
|
4
|
27,6a
|
16 000
|
535
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, angrep 600 igjen, fullførte fint, nær tredje
|
020619-2
|
J
|
C.C. Siri
|
Ma Sæl
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
16,1a
|
20 000
|
739
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, hang med
|
180519-1
|
J
|
C.C. Siri
|
In Lam
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
18,1a
|
16 000
|
687
|
-
|
|
|
tredje utvendig, ned i åttende innvendig, viste lite der bak
|
090519-2
|
D
|
Blåstrupemoen
|
Ca Ant
|
8
|
2100
|
A
|
5
|
29,4a
|
14 000
|
1135
|
-
|
|
|
fjerde innv, fikk maks
|
020519-4
|
K
|
C.C. Siri
|
In Lam
|
1
|
2100
|
A
|
5
|
17,6a
|
14 000
|
824
|
-
|
|
|
tredjehest på avstand, på det jevne
|
010519-6
|
MT
|
Blåstrupemoen
|
Ke Bre
|
8
|
1620
|
V
|
0
|
30,6 g
|
16 000
|
416
|
-
|
|
|
la seg aldri til fra start og feilet ut av første sving
|
140319-4
|
B
|
C.C. Siri
|
Ha Egg
|
1
|
1609
|
A
|
0
|
16,8a
|
14 000
|
335
|
-
|
|
|
overflydd, lederrygg, mye frakjørt siste 500
|
260219-6
|
M
|
C.C. Siri
|
Ha Egg
|
2
|
2140
|
A
|
5
|
17,0a
|
18 000
|
337
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innvendig etter 750, lederrygg ut på siste bortre, fikk maks
|
120219-4
|
M
|
C.C. Siri
|
Ha Egg
|
4
|
2140
|
A
|
4
|
18,6a
|
16 000
|
276
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innvendig etter 600, ut et spor i brekken, fullførte bra
|
080119-6
|
M
|
C.C. Lucky
|
Ås Ten
|
1
|
2140
|
A
|
5
|
17,4a
|
16 000
|
141
|
-
|
|
|
overfløyet, tredje innvendig, tapte noen lengder på oppløpet
|
281218-2
|
J
|
C.C. Lucky
|
Da Dal
|
3
|
2100
|
A
|
3
|
16,4a
|
14 000
|
280
|
-
|
|
|
tredje innv, lederrygg 1000 i, tredje innv 500 i, slapp rygg, holdt greit
|
221218-2
|
D
|
C.C. Siri
|
In Lam
|
10
|
2100
|
A
|
5
|
18,5a
|
16 000
|
325
|
-
|
|
|
sist, avanserte fint på siste bortre, trøtnet mot mål
|
091218-3
|
K
|
C.C. Siri
|
In Lam
|
1
|
2100
|
A
|
5
|
18,9a
|
16 000
|
259
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innvendig, hang fint med
|
061218-3
|
B
|
C.C. Lucky
|
Ei Høi
|
4
|
1609
|
A
|
0
|
16,1a
|
14 000
|
390
|
-
|
|
|
annet utv, satt da angrepet gikk, holdt farten bra da det løste seg
|
051218-4
|
B
|
Blåstrupemoen
|
Ei Høi
|
10
|
2100
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
261118-2
|
D
|
C.C. Siri
|
In Lam
|
3
|
2100
|
A
|
2
|
18,2a
|
16 000
|
446
|
-
|
|
|
tredje innv, litt uten rygg, så ned som tredje igjen, ut i siste sving, god spurt
|
231118-4
|
BI
|
C.C. Lucky
|
Ke Bre
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
18,3a
|
16 000
|
417
|
-
|
|
|
femte innv, kunne lite
|
171118-2
|
B
|
Blåstrupemoen
|
Da Dal
|
6
|
2100
|
A
|
4
|
29,1a
|
20 000
|
484
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, åpning i siste sving, spurtet fint
|
071118-6
|
B
|
Blåstrupemoen
|
Ei Høi
|
3
|
2100
|
A
|
6
|
30,3a
|
24 000
|
634
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, tredje utv 800 i, holdt farten
|
011118-7
|
K
|
C.C. Siri
|
In Lam
|
9
|
2120
|
V
|
7
|
20,0
|
14 000
|
752
|
-
|
|
|
sist, avanserte 500 i, tok i mot på oppløpet
|
151018-4
|
B
|
C.C. Lucky
|
Od Bre
|
13
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
20 000
|
1025
|
-
|
|
|
fjerde innvendig da han feilet seg bort etter 900 meter
|
141018-6
|
K
|
Blåstrupemoen
|
Ke Bre
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
29,0a
|
16 000
|
510
|
-
|
|
|
femte innv, kunne lite
|
270918-4
|
D
|
C.C. Lucky
|
Od Bre
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
17,8a
|
14 000
|
558
|
-
|
|
|
annet utv, holdt kun farten
|
240818-4
|
BI
|
C.C. Lucky
|
Od Bre
|
9
|
2100
|
A
|
6
|
16,8a
|
16 000
|
829
|
-
|
|
|
tredje innv, fikk maks rett frem
|
240818-3
|
BI
|
Blåstrupemoen
|
Ke Bre
|
6
|
1620
|
V
|
0
|
30,2
|
16 000
|
478
|
-
|
|
|
femte innv, avhengt siste 300
|
160818-5
|
D
|
C.C. Siri
|
Od Bre
|
4
|
1700
|
A
|
0
|
16,1a
|
14 000
|
513
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, smøg med til maks
|
040818-1
|
B
|
C.C. Siri
|
Od Bre
|
9
|
1609
|
A
|
0
|
14,6a
|
16 000
|
880
|
-
|
|
|
fjerde innv, kunne lite
|
260718-5
|
D
|
C.C. Siri
|
Od Bre
|
8
|
1700
|
A
|
5
|
15,8a
|
14 000
|
269
|
-
|
|
|
fjerde innv, mulig litt fast bak trøtte hester
|
230718-4
|
B
|
C.C. Lucky
|
Od Bre
|
9
|
2100
|
A
|
7
|
15,7a
|
20 000
|
826
|
-
|
|
|
fjerde innv, fikk maks
|
220718-20
|
BI
|
Blåstrupemoen
|
Ke Bre
|
4
|
2120
|
V
|
0
|
33,8
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
120718-4
|
M
|
Drew Thunder
|
Od Bre
|
1
|
1640
|
A
|
0
|
14,7a
|
14 000
|
600
|
-
|
|
|
overfløyet, sjette innvendig, hang med på avstand
|
270618-7
|
B
|
Drew Thunder
|
Fr Niv
|
9
|
1609
|
A
|
5
|
14,3a
|
30 000
|
650
|
-
|
|
|
forsiktig start, tredje og fjerde innvendig, åpning i brekken, holdt farten
|
040618-4
|
B
|
Drew Thunder
|
Od Bre
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
16,0a
|
20 000
|
1110
|
-
|
|
|
sjette innvendig, ga seg mye
|
140518-5
|
B
|
Drew Thunder
|
Od Bre
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
15,9a
|
20 000
|
861
|
-
|
|
|
femte innvendig, annetspor 200 igjen, hang kun med til maks
|
050418-4
|
D
|
Ringstad Svarten
|
Ei Høi
|
2
|
1700
|
A
|
-
|
dg a
|
12 000
|
363
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, galopperte seg bort e 550
|
220318-2
|
B
|
C.C. Siri
|
Ka Joh
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
19,3a
|
14 000
|
247
|
-
|
|
|
tredje innv, tredje utv 600 i, holdt kun farten
|
170318-4
|
M
|
C.C. Lucky
|
Od Bre
|
9
|
1640
|
A
|
0
|
15,8ag
|
20 000
|
839
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, galopperte seg bort 200 igjen
|
140318-4
|
B
|
Ringstad Svarten
|
Ke Bre
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
33,2a
|
24 000
|
1038
|
-
|
|
|
tredje innv, slet på siste bortre, ga seg i siste sving
|
080318-3
|
B
|
C.C. Lucky
|
Ka Joh
|
2
|
1609
|
A
|
-
|
dg a
|
14 000
|
173
|
-
|
|
|
dødens, annet utv e 600, dratt sist 400 i, galopp ut i oppløp, ble helt feil
|
010318-1
|
B
|
Drew Thunder
|
Od Bre
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
17,8a
|
14 000
|
763
|
-
|
|
|
femte og fjerde innv, ga seg i siste sving
|
230218-1
|
BI
|
Ringstad Svarten
|
An Ste
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
br ag
|
16 000
|
827
|
-
|
|
|
galopperte seg bort fra start
|
220218-3
|
M
|
C.C. Lucky
|
Od Bre
|
7
|
2140
|
A
|
5
|
16,9a
|
14 000
|
520
|
-
|
|
|
annet utv, dødens e 550, snart fjerde innv, holdt farten
|
150218-4
|
B
|
Drew Thunder
|
Ka Joh
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
17,3a
|
14 000
|
414
|
-
|
|
|
sjette og femte innv, ut på oppløpet, holdt farten
|
060218-6
|
M
|
Ringstad Svarten
|
Ka Joh
|
7
|
1640
|
A
|
7
|
30,0ag
|
16 000
|
419
|
-
|
|
|
sist innvendig, hang med til maks
|
060218-5
|
M
|
C.C. Siri
|
Ka Joh
|
11
|
2140
|
A
|
0
|
18,2a
|
16 000
|
628
|
-
|
|
|
sist innvendig, hang bare med
|
010218-4
|
B
|
Drew Thunder
|
Od Bre
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
18,2a
|
14 000
|
563
|
-
|
|
|
sist, tapte 40 siste 500
|
180118-3
|
M
|
Drew Thunder
|
Od Bre
|
2
|
1640
|
A
|
0
|
17,3a
|
14 000
|
395
|
-
|
|
|
hang bare med fra femte innvendig
|
040118-3
|
B
|
C.C. Siri
|
Ka Joh
|
11
|
2100
|
A
|
6
|
16,8a
|
14 000
|
479
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, maksimal uttelling
|
231217-1
|
D
|
C.C. Siri
|
Ka Joh
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
16,8a
|
16 000
|
424
|
-
|
|
|
annet utv, fjerde innv e 500, tredje innv e 1000, tapte en drøy lengde siste 100
|
281117-5
|
M
|
Drew Thunder
|
Od Bre
|
4
|
1640
|
A
|
0
|
17,9a
|
12 000
|
395
|
-
|
|
|
femte innvendig, hang bare med
|
091117-4
|
K
|
C.C. Siri
|
Od Bre
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
19,5a
|
20 000
|
616
|
-
|
|
|
fjerde innv, kunne lite
|
191017-2
|
K
|
C.C. Siri
|
Od Bre
|
4
|
2100
|
A
|
6
|
18,8a
|
16 000
|
641
|
-
|
|
|
tredje innv, fikk maks
|
240917-6
|
K
|
Drew Thunder
|
Od Bre
|
8
|
2100
|
A
|
7
|
16,6a
|
16 000
|
595
|
-
|
|
|
treg ut, sjette og femte innvendig, tredje innvendig siste sving, ordinær
|
140917-5
|
D
|
Drew Thunder
|
Od Bre
|
5
|
1700
|
A
|
0
|
16,5a
|
12 000
|
526
|
-
|
|
|
femte, sjuende og femte innv, ga seg på siste bortre
|
070917-5
|
D
|
C.C. Siri
|
Ka Joh
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
18,0a
|
12 000
|
212
|
-
|
|
|
tredje utv og femte på rekke, dødens e 600, annet utv 1050 i, ga seg på oppløpet
|
030917-2
|
D
|
Drew Thunder
|
Li Cel
|
10
|
2100
|
A
|
11
|
17,1a
|
20 000
|
489
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, på det jevne
|
210817-6
|
D
|
Drew Thunder
|
Od Bre
|
2
|
1700
|
A
|
0
|
17,2a
|
14 000
|
700
|
-
|
|
|
sjette innvendig, problemer 350 igjen
|
170817-1
|
K
|
C.C. Siri
|
Ka Joh
|
3
|
1700
|
A
|
2
|
15,7a
|
18 000
|
329
|
-
|
|
|
toer litt bak leder, holdt fart og avstand til leder inn
|
090817-3
|
B
|
C.C. Siri
|
Tr Gje
|
5
|
2100
|
A
|
10
|
16,9a
|
20 000
|
369
|
-
|
|
|
annet utv, hektet av tetparet 500 igjen
|
300717-1
|
K
|
C.C. Siri
|
Jø Eil
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
18,0ag
|
16 000
|
712
|
-
|
|
|
kort startgalopp, femte innvendig, hang bare med der bak
|
150617-3
|
K
|
C.C. Siri
|
Ma Øyo
|
6
|
2100
|
A
|
6
|
18,0ag
|
16 000
|
246
|
-
|
|
|
innom kort galopp, femte innv, holdt farten
|
060617-2
|
B
|
C.C. Siri
|
Ka Joh
|
11
|
2100
|
A
|
4
|
18,3a
|
10 000
|
434
|
-
|
|
|
annet utv, tredje utv 1000 i, kjapt opp som tredje 500 igjen, ga seg mye siste 300
|
190517-5
|
M
|
C.C. Siri
|
Ve Bug
|
9
|
2140
|
A
|
6
|
18,2a
|
20 000
|
386
|
-
|
|
|
tredje/fjerde innvendig, holdt farten til maks
|
190517-2
|
M
|
Drew Thunder
|
An Frø
|
10
|
2140
|
A
|
2
|
16,2a
|
20 000
|
428
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ut mot siste sving, kom fort ute i banen på oppløpet
|
070517-3
|
BI
|
Drew Thunder
|
Er Ren
|
10
|
2100
|
A
|
10
|
17,5ag
|
20 000
|
533
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, feilet midt på oppløpet
|
030517-7
|
B
|
C.C. Siri
|
Ol Kje
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
18,2a
|
24 000
|
715
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, ga seg på oppløpet
|
100417-5
|
D
|
C.C. Siri
|
Ol Kje
|
11
|
2100
|
V
|
5
|
18,5
|
16 000
|
444
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, annetspor 400 igjen, sto på helt greit
|
230317-2
|
B
|
C.C. Siri
|
Ka Joh
|
10
|
1609
|
A
|
6
|
15,5a
|
14 000
|
396
|
-
|
|
|
sjette utv, med i angrep 600 i, holdt mest farten
|
040317-1
|
D
|
C.C. Siri
|
Od Bre
|
12
|
2100
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
luftveisinfeksjon
|
230217-6
|
B
|
C.C. Siri
|
Ka Joh
|
4
|
1609
|
A
|
3
|
16,4a
|
12 000
|
355
|
-
|
|
|
lederrygg, satt fast, så ut til å få maks
|
230217-4
|
B
|
Drew Thunder
|
Od Bre
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
18,4a
|
12 000
|
498
|
-
|
|
|
fjerde, femte og sjette innv, lite å sette inn
|
100217-3
|
BI
|
Turbo Martin
|
Ke Bre
|
12
|
2120
|
V
|
0
|
35,2 g
|
16 000
|
668
|
-
|
|
|
femte og sjette innv, galopperte i baktroppen 500 i
|
040217-2
|
K
|
Drew Thunder
|
Od Bre
|
1
|
2100
|
A
|
6
|
19,3a
|
16 000
|
334
|
-
|
|
|
femte innvendig, smøg med innvendig til maks
|
270117-7
|
BI
|
Drew Thunder
|
Od Bre
|
2
|
1609
|
A
|
3
|
16,9a
|
16 000
|
270
|
-
|
|
|
sist direkte, fjerde e 300, fikk maks
|
230117-4
|
M
|
Turbo Martin
|
Ke Bre
|
6
|
2160
|
V
|
0
|
34,4
|
14 000
|
964
|
-
|
|
|
innvendig bakerst, slet tidlig med å følge
|
130117-6
|
BI
|
Turbo Martin
|
Ke Bre
|
8
|
2100
|
A
|
6
|
33,6a
|
16 000
|
788
|
-
|
|
|
femte innv, prøvde et angrep på oppløpet, kunne lite
|
130117-5
|
BI
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
19,3a
|
16 000
|
452
|
-
|
|
|
sist, ble der bak
|
120117-4
|
B
|
Drew Thunder
|
Od Bre
|
6
|
1609
|
A
|
0
|
16,3a
|
12 000
|
667
|
-
|
|
|
tredje innvendig, hang kun med til maks
|
050117-4
|
J
|
Turbo Martin
|
Ke Bre
|
12
|
2120
|
V
|
0
|
35,6 g
|
14 000
|
453
|
-
|
|
|
innom galoppen i første sving, langt bak siden
|
151216-4
|
B
|
C.C. Siri
|
Ka Joh
|
3
|
1609
|
A
|
4
|
16,7a
|
10 000
|
525
|
-
|
|
|
tredje innv, ut bak vinner og holdt farten bra
|
091216-5
|
BI
|
Turbo Martin
|
Ke Bre
|
6
|
2100
|
A
|
5
|
33,7a
|
14 000
|
416
|
-
|
|
|
femte innvendig, ordinær
|
201016-1
|
D
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
19,5a
|
10 000
|
618
|
-
|
|
|
femte, sjette innvendig, via tredjespor 500 igjen, ingenting å sette inn
|
111016-2
|
D
|
Turbo Martin
|
Ke Bre
|
9
|
2120
|
V
|
0
|
32,8
|
10 000
|
1243
|
-
|
|
|
fjerde og femte innv, ble i baktroppen
|
290916-4
|
B
|
C.C. Siri
|
Ka Joh
|
2
|
2100
|
A
|
6
|
17,9a
|
10 000
|
142
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, hang kun med
|
160916-1
|
B
|
C.C. Siri
|
El Sto
|
1
|
2100
|
A
|
8
|
17,0a
|
20 000
|
218
|
-
|
|
|
tredje innv, annet utv, angrep 500 i, ble sliten siste 150
|
030916-5
|
J
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
1
|
2600
|
V
|
4
|
18,7
|
16 000
|
106
|
-
|
|
|
tredje innv, opp som toer 450 i, tok litt imot 100 igjen
|
010916-4
|
B
|
Turbo Martin
|
Ke Bre
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
33,9ag
|
10 000
|
450
|
-
|
|
|
tredje utv, galopp e 350, tapte 20, siden der bak
|
250816-4
|
B
|
Turbo Martin
|
Ke Bre
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
32,2a
|
10 000
|
258
|
-
|
|
|
sjette innvendig, frakjørt
|
110816-2
|
B
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
17,0a
|
10 000
|
452
|
-
|
|
|
femte innvendig, annetspor 600 igjen, fin fart på oppløpet
|
020816-5
|
M
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
6
|
1640
|
A
|
5
|
16,1a
|
10 000
|
432
|
-
|
|
|
sjette innvendig runden igjen, ut på siste bortre, brukbar avslutning
|
240716-2
|
BI
|
C.C. Siri
|
Od Bre
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
15,5a
|
16 000
|
794
|
-
|
|
|
femte innvendig, maks
|
070716-1
|
D
|
C.C. Siri
|
Od Bre
|
12
|
1700
|
A
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
120516-5
|
B
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
17,1a
|
10 000
|
309
|
-
|
|
|
fjerde innv, ut på oppløpet, fri bane 100 i, avsluttet bra
|
120516-2
|
B
|
Turbo Martin
|
Ke Bre
|
9
|
2100
|
A
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
falt i banen
|
010516-4
|
MT
|
Turbo Martin
|
Ke Bre
|
8
|
2020
|
V
|
0
|
35,5 g
|
14 000
|
1283
|
-
|
|
|
feilet ut av første sving, kom aldri inn i løpet
|
050416-8
|
M
|
Turbo Martin
|
Ke Bre
|
7
|
2140
|
A
|
0
|
33,5a
|
14 000
|
622
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, holdt farten
|
310316-5
|
B
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
2
|
2100
|
A
|
4
|
16,9a
|
10 000
|
538
|
-
|
|
|
femte innv, kjørte rett fram til maks
|
150316-4
|
D
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
12
|
1700
|
A
|
0
|
18,4a
|
12 000
|
586
|
-
|
|
|
sjette innv, ut og med i angrep 350 i, for langt fram
|
040316-4
|
BI
|
Turbo Martin
|
Ke Bre
|
6
|
2100
|
V
|
0
|
36,4 g
|
14 000
|
867
|
-
|
|
|
galopp e 50, tapte 60, siden langt bak
|
250216-2
|
B
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
2
|
1609
|
A
|
0
|
18,1a
|
12 000
|
416
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje og fjerde innv, satt fast
|
160216-1
|
D
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
7
|
2100
|
A
|
7
|
17,0a
|
12 000
|
366
|
-
|
|
|
sjette innvendig, fjerde utvendig 1000 igjen, innvendig 700 igjen, viste lite
|
090216-4
|
M
|
Turbo Martin
|
Ke Bre
|
9
|
2160
|
V
|
0
|
35,7 g
|
12 000
|
263
|
-
|
|
|
feilet fra start, sist innvendig, ble der bak
|
010216-2
|
D
|
C.C. Siri
|
Od Bre
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
19,3a
|
14 000
|
421
|
-
|
|
|
tredje innv, hindret i siste sving, åpning med langt fram 150 i, holdt farten
|
210116-7
|
B
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
2
|
1609
|
A
|
0
|
16,2a
|
12 000
|
676
|
-
|
|
|
fjerde innv, tredje innv e 600, ut to spor 400 igjen, tok i mot mye på oppløpet
|
150116-6
|
BI
|
Turbo Martin
|
Ke Bre
|
11
|
2120
|
V
|
0
|
34,7 g
|
12 000
|
946
|
-
|
|
|
treg ut, passerte noen i sisterunden, galopp 100 i, åttende i mål ellers
|
070116-1
|
B
|
Ramasjang
|
Od Bre
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
br ar
|
10 000
|
419
|
-
|
|
|
avhengt før 600 metersmerket
|
030116-3
|
M
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
3
|
2140
|
A
|
0
|
20,4a
|
14 000
|
672
|
-
|
|
|
tredje innvendig, slet med farten på siste bortre
|
291215-1
|
B
|
Turbo Martin
|
Ke Bre
|
4
|
1609
|
A
|
4
|
31,6a
|
10 000
|
255
|
-
|
|
|
tredje innvendig, på det jevne
|
261215-6
|
B
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
17,6a
|
16 000
|
487
|
-
|
|
|
tok opp direkte, bakket i tredjespor i køen i første sv, sist innv, på det jevne
|
101215-1
|
B
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
4
|
2100
|
A
|
5
|
18,5a
|
10 000
|
197
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, hang kun med
|
081215-8
|
M
|
Turbo Martin
|
Ke Bre
|
5
|
2160
|
V
|
0
|
dist g
|
16 000
|
345
|
-
|
|
|
feilet fra start og fikk aldri kontakt der bak
|
241115-4
|
B
|
Turbo Martin
|
Ke Bre
|
1
|
2100
|
A
|
6
|
36,2ag
|
12 000
|
202
|
-
|
|
|
startgalopp, tapte 30, langt bak runden igjen, fin fart på oppløpet
|
161015-3
|
BI
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
4
|
1609
|
A
|
0
|
18,3a
|
14 000
|
589
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, angrep mot siste sving, avsluttet greit
|
300915-9
|
B
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
17,0a
|
20 000
|
252
|
-
|
|
|
fjerde, femte og sjette innv, tredje utv 1350 i, ga seg på oppløpet
|
200915-5
|
BI
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
6
|
1609
|
A
|
0
|
16,3ag
|
16 000
|
427
|
-
|
|
|
femte innv, galopp på vei ut et spor 700 igjen, der bak siden
|
280815-5
|
BI
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
16,4a
|
14 000
|
717
|
-
|
|
|
femte innvendig, annetspor 300 igjen, holdt farten godt
|
200815-7
|
K
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
1
|
2100
|
V
|
4
|
21,2
|
16 000
|
123
|
-
|
|
|
tet da utfordrer gal, tredje innv e 500, fjerde innv e 800, bra spurt på siste indre
|
130815-5
|
B
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
11
|
2100
|
A
|
6
|
16,9a
|
12 000
|
342
|
-
|
|
|
fjerde innv, tredje utv 1000 i, fjerde utv, innvendig 400 i, kunne lite
|
290715-2
|
B
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
9
|
2160
|
V
|
0
|
17,8
|
20 000
|
298
|
-
|
|
|
femte og sjette innv, kjørte seg fast på oppløpet, premie ellers
|
230715-4
|
D
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
1
|
1700
|
V
|
4
|
17,8
|
10 000
|
58
|
-
|
|
|
tet, 19.0/500 og 16.5/1000, slått 100 igjen
|
100715-3
|
BI
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
12
|
1609
|
A
|
0
|
16,5a
|
14 000
|
430
|
-
|
|
|
fjerde utv, avhengt 400 igjen
|
300615-2
|
M
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
5
|
1640
|
A
|
0
|
14,9a
|
12 000
|
720
|
-
|
|
|
sjette innv, bakket løs 150 i, avsluttet greit
|
180615-5
|
J
|
C.C. Siri
|
Od Bre
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
17,3a
|
12 000
|
477
|
-
|
|
|
sjette innv, forble der bak
|
180615-3
|
J
|
Ramasjang
|
Od Bre
|
2
|
1609
|
A
|
0
|
18,2a
|
10 000
|
548
|
-
|
|
|
fjerde innv, avhengt tidlig
|
020615-6
|
M
|
C.C. Siri
|
Od Bre
|
1
|
2140
|
A
|
0
|
19,7a
|
14 000
|
430
|
-
|
|
|
feilet fra start, sjuende innvendig, ut et spor runden igjen, på det jevne
|
220515-6
|
BI
|
C.C. Siri
|
Od Bre
|
11
|
1609
|
A
|
0
|
15,8a
|
18 000
|
925
|
-
|
|
|
sjette innv, femte utv 700 i, satt fast på oppløpet
|
120515-4
|
D
|
Ramasjang
|
Od Bre
|
3
|
1700
|
A
|
0
|
18,6a
|
10 000
|
202
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut et spor 600 i, straks noe hindret, sliten på oppløpet
|
120515-1
|
D
|
C.C. Siri
|
Od Bre
|
9
|
1700
|
A
|
4
|
17,2a
|
10 000
|
589
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, åpning mot oppløpet, bra spurt
|
010515-7
|
MT
|
Ramasjang
|
Ei Vin
|
4
|
2020
|
V
|
7
|
20,1
|
14 000
|
496
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og femte innv, tapte terreng suksessivt
|
300415-5
|
B
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
20,0a
|
12 000
|
730
|
-
|
|
|
sjette utv, prøvde et angrep 550 igjen, kunne ingenting
|
210415-7
|
M
|
Ramasjang
|
Od Bre
|
6
|
1640
|
A
|
0
|
16,6a
|
10 000
|
457
|
-
|
|
|
sjette innvendig, slet mot siste sving
|
160415-1
|
B
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
7
|
1609
|
A
|
6
|
16,1ag
|
10 000
|
396
|
-
|
|
|
sjuende utv, femte innv, fjerde utv 700 i, med i angrep 500 i, feilet 100 i
|
140415-4
|
D
|
Ramasjang
|
Od Bre
|
10
|
1700
|
A
|
7
|
16,4a
|
10 000
|
310
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, hang bare med
|
010415-1
|
B
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
17,4a
|
20 000
|
593
|
-
|
|
|
tredje, fjerde, femte og sjette innv, angrep mot oppløpet, lite å sette inn
|
260315-4
|
B
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
7
|
1609
|
A
|
-
|
|
12 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
110315-2
|
B
|
C.C. Siri
|
Ka Joh
|
1
|
2140
|
V
|
4
|
17,2
|
30 000
|
260
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, annet utv 300 i, angrep mot oppløpet, sto på bra
|
020315-6
|
D
|
C.C. Siri
|
Ka Joh
|
2
|
1700
|
V
|
3
|
19,4
|
14 000
|
165
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, kom seg løs mot siste sving og avsluttet bra på avstand
|
190215-2
|
B
|
Ramasjang
|
Od Bre
|
4
|
1609
|
A
|
0
|
19,3a
|
10 000
|
245
|
-
|
|
|
sist, ble langt bak
|
300115-2
|
J
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
18,9a
|
14 000
|
859
|
-
|
|
|
sjette og sjuende innv, ut mot oppløpet, avsluttet bra
|
220115-1
|
B
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
5
|
2100
|
A
|
4
|
18,0a
|
10 000
|
197
|
-
|
|
|
fjerde innv, fikk maks
|
080115-2
|
B
|
C.C. Siri
|
Od Bre
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
19,4a
|
10 000
|
194
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innvendig, annet utvendig e 600, slet 400 i
|
201114-5
|
B
|
Ramasjang
|
Od Bre
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
20,4a
|
12 000
|
755
|
-
|
|
|
|
141014-5
|
D
|
Ramasjang
|
Od Bre
|
11
|
1700
|
A
|
0
|
18,9a
|
12 000
|
585
|
-
|
|
|
fjerde innv, tapte mye siste 600
|
071014-5
|
M
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
5
|
2140
|
A
|
0
|
23,6ag
|
30 000
|
780
|
-
|
|
|
feilet ut på første bortre, sjette/femte innvendig, slet ut på siste bortre, frakjørt
|
300914-5
|
K
|
C.C. Siri
|
Ke Bre
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
18,7a
|
12 000
|
680
|
-
|
|
|
dårlig ut, femte innvendig, kunne lite
|
260914-8
|
BI
|
Ramasjang
|
To Sle
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
20,1a
|
15 000
|
190
|
-
|
|
|
treg ut, i baktroppen hele veien, ga seg på siste bortre
|
200914-5
|
D
|
Ramasjang
|
Si Eil
|
6
|
1700
|
A
|
10
|
18,3a
|
18 000
|
500
|
-
|
|
|
fjerde innv,
|
050914-8
|
B
|
Ramasjang
|
Ch Kje
|
7
|
2100
|
A
|
8
|
16,6a
|
18 000
|
960
|
-
|
|
|
femte innv, frakjørt på oppløpet
|
240814-9
|
M
|
Ramasjang
|
Od Bre
|
6
|
2140
|
A
|
0
|
19,3a
|
15 000
|
111
|
-
|
|
|
femte/fjerde innvendig, frakjørt på oppløpet
|
070814-1
|
B
|
Ramasjang
|
Od Bre
|
7
|
1609
|
A
|
6
|
16,2a
|
12 000
|
564
|
-
|
|
|
tredjespor, fjerde utv e 250, femte innv e 400, sist utv 500 i, holdt farten ålreit
|
100614-4
|
D
|
Ramasjang
|
Od Bre
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
18,0a
|
12 000
|
359
|
-
|
|
|
tredje innv, hindret i siste sving, svak etterpå
|
230514-2
|
BI
|
Ramasjang
|
Od Bre
|
7
|
1609
|
A
|
0
|
18,2ag
|
15 000
|
298
|
-
|
|
|
startgalopp, sist, hektet av 700 igjen
|
290414-1
|
B
|
Ramasjang
|
Od Bre
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
19,4a
|
12 000
|
219
|
-
|
|
|
annet utvendig, slet med farten på siste bortre
|
250414-8
|
BI
|
Complete Commander
|
Ke Bre
|
10
|
2120
|
V
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
gaffelbåndsskade
|
110414-3
|
J
|
Complete Commander
|
Ke Bre
|
6
|
2100
|
A
|
5
|
17,3a
|
15 000
|
96
|
-
|
|
|
tet e 200, lederrygg e 400, satt fast med krefter spart
|
040414-3
|
BI
|
Complete Commander
|
Ke Bre
|
15
|
2120
|
V
|
4
|
18,3
|
15 000
|
939
|
-
|
|
|
sjuende utvendig, via drøye spor mot og i siste sving, sto på bra
|
200314-5
|
B
|
Complete Commander
|
Ke Bre
|
11
|
2100
|
A
|
4
|
18,3a
|
12 000
|
573
|
-
|
|
|
femte innv, dødens 750 i, annet utv 600 i, holdt farten brukbart
|
261113-5
|
B
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
18,0a
|
10 000
|
932
|
-
|
|
|
sjette innv, tredje innv 600 i, smøg innvendig hele veien, holdt farten sin
|
091113-2
|
BI
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
19,0a
|
15 000
|
871
|
-
|
|
|
femte innvendig, helmaks
|
171013-3
|
D
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
3
|
1700
|
A
|
0
|
20,2a
|
15 000
|
661
|
-
|
|
|
sjette innvendig, hang med inn
|
071013-7
|
D
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
3
|
1700
|
A
|
0
|
dist ag
|
18 000
|
249
|
-
|
|
|
feilet i tredje innvendig etter en snau runde
|
260913-4
|
D
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
2
|
2500
|
A
|
0
|
18,7a
|
15 000
|
483
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, slet tidis med farten, klarte ikke å henge med inn
|
170913-5
|
B
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
5
|
1609
|
A
|
0
|
17,4a
|
15 000
|
918
|
-
|
|
|
tredjespor, sist e 400, tapte terreng suksessivt
|
050913-3
|
D
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
4
|
2100
|
A
|
6
|
18,9a
|
10 000
|
532
|
-
|
|
|
fjerde innv, tapte endel siste 300
|
220813-4
|
K
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
19,0a
|
15 000
|
275
|
-
|
|
|
sjette innvendig, svak
|
160713-1
|
MT
|
Pocket Pincher
|
Ke Bre
|
2
|
2000
|
V
|
-
|
dg
|
15 000
|
269
|
-
|
|
|
startgalopp, tapte mye, gjentok etter 900
|
060713-2
|
M
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
1
|
2140
|
A
|
0
|
16,6a
|
15 000
|
1072
|
-
|
|
|
slet der bak hele veien
|
120613-8
|
B
|
Pocket Pincher
|
Ki Han
|
2
|
2100
|
A
|
7
|
18,8a
|
15 000
|
538
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, slet 900 igjen, ut 400 igjen, maks
|
220513-23
|
B
|
Tayno Queen
|
Ke Bre
|
6
|
2140
|
V
|
0
|
25,0 rg
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
170413-4
|
B
|
Pocket Pincher
|
Ke Bre
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
19,9ag
|
30 000
|
1615
|
-
|
|
|
femte innvendig, tempoproblemer 500 igjen, galopp i siste sving
|
160413-20
|
M
|
Tayno Queen
|
Ke Bre
|
5
|
2140
|
V
|
0
|
28,5 g
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
220113-3
|
B
|
King G.T.
|
Kr Mal
|
2
|
2100
|
A
|
7
|
19,3ar
|
15 000
|
284
|
-
|
|
|
femte innv et stykke bak, ut et spor 600 i, slet med travet og med å følge
|
080113-3
|
B
|
King G.T.
|
Kr Mal
|
7
|
2100
|
A
|
6
|
18,9ar
|
15 000
|
126
|
-
|
|
|
annet utvendig, fjerde utvendig midtveis, på det jevne
|
060113-4
|
HA
|
Pål Anders
|
Ke Bre
|
1
|
2040
|
V
|
2
|
40,1
|
15 000
|
77
|
-
|
|
|
tredje innvendig, toer på siste bortre, holdt farten fint uten å true vinneren
|
261212-1
|
B
|
King G.T.
|
Kr Mal
|
9
|
2160
|
V
|
3
|
21,3
|
14 000
|
113
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, holdt bra følge
|
091212-7
|
BI
|
Pål Anders
|
Ki Mat
|
11
|
2120
|
V
|
0
|
dist
|
14 000
|
872
|
-
|
|
|
niendehest langt bak
|
061212-3
|
B
|
King G.T.
|
Od Bre
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
19,9a
|
15 000
|
510
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, slet tidlig
|
261112-7
|
D
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
24,0ag
|
16 000
|
379
|
-
|
|
|
ute av taktene fra start, sjette innvendig med langt fram, viste lite
|
261112-1
|
D
|
Pål Anders
|
Ka Joh
|
11
|
2120
|
V
|
0
|
br g
|
14 000
|
205
|
-
|
|
|
rask ut, tredje innvendig, galopp etter 400, tapte 40, ny galopp etter 1200
|
191112-2
|
K
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
2
|
1700
|
A
|
0
|
dist ag
|
14 000
|
555
|
-
|
|
|
galopperte seg bort tidlig
|
181112-7
|
BI
|
Pål Anders
|
Ki Mat
|
9
|
2120
|
V
|
7
|
39,8
|
14 000
|
614
|
-
|
|
|
havnet langt bak, viste lite
|
041112-1
|
M
|
Pål Anders
|
Ki Mat
|
1
|
2140
|
V
|
8
|
37,0
|
14 000
|
990
|
-
|
|
|
overfløyet til tredje innvendig, hang med til maks
|
301012-3
|
D
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
8
|
1700
|
A
|
0
|
21,8a
|
14 000
|
1317
|
-
|
|
|
galopperte seg bort tidlig
|
111012-2
|
K
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
10
|
2100
|
A
|
8
|
20,7a
|
16 000
|
379
|
-
|
|
|
sjette på innerspor med langt fram, kunne lite
|
011012-1
|
D
|
Pål Anders
|
Kr Mal
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
g6 g
|
16 000
|
570
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innvendig, feilet 500 igjen
|
210912-21
|
BI
|
Pål Anders
|
Ka Joh
|
9
|
2120
|
V
|
0
|
38,7 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
210912-7
|
BI
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
18,6a
|
14 000
|
909
|
-
|
|
|
femte innvendig, viste lite
|
100912-5
|
BI
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
17,8a
|
12 000
|
483
|
-
|
|
|
femte innvendig, svak
|
310812-5
|
BI
|
Pocket Pincher
|
Gr Kan
|
3
|
2100
|
A
|
5
|
18,0a
|
16 000
|
838
|
-
|
|
|
femte innvendig, smøg med
|
310812-1
|
BI
|
Pål Anders
|
Ki Mat
|
10
|
2120
|
V
|
0
|
br g
|
12 000
|
864
|
-
|
|
|
tiende, brøt inn på indre bane 1300 igjen
|
230812-1
|
B
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
20,8ag
|
12 000
|
676
|
-
|
|
|
feilet i første sving, siden aldri i bildet
|
120812-2
|
MT
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
7
|
2000
|
V
|
-
|
dg
|
12 000
|
284
|
-
|
|
|
dårlig start, galopperte håpløst i første sving
|
230712-5
|
M
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
7
|
1640
|
A
|
0
|
17,1a
|
12 000
|
351
|
-
|
|
|
hang bare med fra femte innvendig
|
060712-7
|
J
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
4
|
1609
|
A
|
0
|
15,4a
|
14 000
|
999
|
-
|
|
|
femte på innerspor, for lett
|
010712-20
|
KO
|
Tayno Queen
|
Od Sag
|
1
|
2200
|
V
|
0
|
25,9 g
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
260612-6
|
M
|
Silver Road
|
Ka Joh
|
9
|
1640
|
A
|
-
|
dg a
|
14 000
|
213
|
-
|
|
|
femte innvendig, feilet i kamp om en premie på oppløpet
|
190612-6
|
M
|
Pocket Pincher
|
Ei Høi
|
2
|
1640
|
A
|
0
|
16,2a
|
12 000
|
249
|
-
|
|
|
kunne lite fra tredje innvendig
|
070612-5
|
B
|
Pocket Pincher
|
Ei Høi
|
8
|
1609
|
A
|
-
|
dg a
|
12 000
|
348
|
-
|
|
|
bakket til femte utvendig, galopperte på oppløpet langt der bak
|
280512-5
|
D
|
Silver Road
|
Ka Joh
|
2
|
1700
|
A
|
4
|
17,4a
|
16 000
|
422
|
-
|
|
|
galopperte kort fra start, dødens, slet 200 igjen
|
110512-1
|
B
|
Pocket Pincher
|
Ei Høi
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
18,8a
|
12 000
|
389
|
-
|
|
|
tredje innvendig, maks
|
100512-3
|
B
|
Silver Road
|
Ka Joh
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
16,4a
|
12 000
|
265
|
-
|
|
|
sjette utvendig, slet 500 igjen, svak
|
030512-5
|
B
|
Pocket Pincher
|
Ol Mik
|
12
|
1609
|
A
|
-
|
dg a
|
12 000
|
679
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, feilet etter 800
|
260412-2
|
B
|
Silver Road
|
Ka Joh
|
12
|
1609
|
A
|
4
|
17,1a
|
12 000
|
158
|
-
|
|
|
sist, mellom hester i siste sving, holdt farten fint
|
100412-4
|
D
|
Pocket Pincher
|
Od Bre
|
6
|
1700
|
A
|
7
|
18,9a
|
14 000
|
1318
|
-
|
|
|
sist i feltet, hang kun med der bak
|
080312-1
|
B
|
Silver Road
|
To Sol
|
10
|
1609
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
strøket av stevneveterinær
|
230212-2
|
B
|
Silver Road
|
Ka Joh
|
8
|
1609
|
A
|
6
|
17,3a
|
14 000
|
351
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ut et spor 250 igjen, fast
|
060212-7
|
D
|
Pocket Pincher
|
Od Myk
|
8
|
2100
|
A
|
-
|
|
16 000
|
|
-
|
|
|
transporthinder
|
020212-4
|
B
|
Silver Road
|
Ka Joh
|
3
|
1609
|
A
|
2
|
17,8a
|
14 000
|
310
|
-
|
|
|
tet, lederrygg etter 300, ut 200 igjen, holdt godt
|
310112-1
|
D
|
Pocket Pincher
|
Ge Gun
|
1
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
20 000
|
338
|
-
|
|
|
galopperte etter 100, gjentok
|
270112-6
|
BI
|
Pocket Pincher
|
Kr Mal
|
12
|
2100
|
V
|
0
|
21,9
|
16 000
|
718
|
-
|
|
|
tredjespor i første sving, dødens, annet utv, ned innvendig, kunne lite
|
190112-4
|
B
|
Pocket Pincher
|
Kr Mal
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
17,0a
|
14 000
|
356
|
-
|
|
|
fjerde og tredje innvendig, lengtet tidlig hjem, svak
|
170112-2
|
D
|
Silver Road
|
Ka Joh
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
19,3a
|
16 000
|
371
|
-
|
|
|
dødens, sluttkjørt 500 igjen
|
050112-1
|
B
|
Silver Road
|
Eg Bre
|
11
|
1609
|
A
|
0
|
18,4a
|
14 000
|
648
|
-
|
|
|
tredjespor, sjuende utvendig etter 500, ble der bak
|