150622-22
|
BI
|
Drivronja
|
Da Dal
|
7
|
2120
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
010222-5
|
B
|
Drivjerven
|
Vi Hop
|
5
|
2100
|
A
|
-
|
|
30 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
250122-4
|
B
|
Drivbest
|
Da Dal
|
11
|
2100
|
A
|
3
|
29,4a
|
22 000
|
64
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep på siste bortre, hang tom, men fullførte bra
|
020122-1
|
J
|
Drivjerven
|
Vi Hop
|
7
|
2100
|
A
|
4
|
30,1a
|
18 000
|
97
|
-
|
|
|
etterhvert tbt tredje utv, fjerdehest siste sving, maks på avstand
|
301021-3
|
J
|
Drivbest
|
Ei Høi
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
28,8
|
75 000
|
133
|
-
|
|
|
tet, slapp etter 400, tredje innvendig i annen sving, trakk seg mot siste sving
|
260721-3
|
B
|
Drivbest
|
Ei Høi
|
3
|
2100
|
A
|
2
|
28,2a
|
15 000
|
19
|
-
|
|
|
tredje utv, tredje innv 1000 i, gratis tet 850 i, rykket 200 i, ble skjev, sto på bra
|
120721-3
|
B
|
Drivbest
|
Ei Høi
|
11
|
2100
|
A
|
1
|
28,8a
|
15 000
|
17
|
-
|
|
|
tredjespor, tet e 500 på 28,1, 29,6/1000, rykket 200 i, ble skjev, nær galopp, lett
|
230621-1
|
B
|
Drivbest
|
Ei Høi
|
11
|
2140
|
V
|
1
|
30,8
|
20 000
|
23
|
-
|
33,4-34,4
|
|
bra ut, tet første sv fra annen rekke, skjenet og fløy litt som vanlig, enkelt
|
080621-3
|
B
|
Drivbest
|
Ei Høi
|
3
|
2100
|
A
|
2
|
26,6a
|
20 000
|
21
|
-
|
|
|
andrehest, styrte til tet etter 1000, fikk press på sisterunden, ble skjev på oppløpet
|
130521-4
|
J
|
Drivbest
|
Ei Høi
|
9
|
2120
|
V
|
1
|
29,2
|
15 000
|
20
|
-
|
28,9-29,6
|
|
god start, dødens, tet e 450, 28,9/500 og 29,6/1000, pause 250 i, lett unna med 20
|
260421-4
|
BI
|
Drivbest
|
Ei Høi
|
14
|
2120
|
V
|
1
|
31,6
|
15 000
|
18
|
-
|
30,0-28,5
|
|
via sporene til tet i første sving, 30,5/500, 28,5/500, fikk en trykk e 600, lett
|
090421-3
|
BI
|
Drivbest
|
Ei Høi
|
6
|
2100
|
V
|
2
|
33,1
|
15 000
|
20
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 250, angrep 300 i, klar toer bak suveren vinner
|
160321-1
|
BI
|
Drivbest
|
Ei Høi
|
10
|
2120
|
V
|
1
|
33,7
|
20 000
|
65
|
-
|
|
|
bra speed opp i tredje utv første bortre, annet utv, toer i siste sv, enkelt
|
280221-8
|
K
|
Drivbest
|
Ei Høi
|
5
|
2120
|
V
|
1
|
34,9
|
12 000
|
59
|
-
|
|
|
femtehest, annet utv 1000 igjen, lederrygg 500 fra mål, avgjorde enkelt siste 100
|
090221-4
|
B
|
Drivjerven
|
Ra Okk
|
6
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
24 000
|
326
|
-
|
|
|
lederrygg, galopperte seg bort 550 i
|
240121-2
|
J
|
Drivbest
|
Ei Høi
|
8
|
2120
|
V
|
-
|
|
15 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
190121-2
|
B
|
Drivjerven
|
Ei Høi
|
1
|
2100
|
A
|
5
|
28,8a
|
30 000
|
148
|
-
|
|
|
lederrygg, snart med luke fram, trøtnet 250 i
|
120121-5
|
B
|
Drivlomen
|
Pe Mid
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
33,9 r
|
15 000
|
28
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, annet utv 1500 i, angrep 550 i, dødens 450 i, ga seg 200 i
|
030121-8
|
M
|
Drivbest
|
Ei Høi
|
3
|
2140
|
V
|
1
|
36,0
|
10 000
|
46
|
-
|
|
|
treer, lederrygg, 950 igjen, ut midt på siste bortre, grep i brekken, sikkert
|
301220-4
|
B
|
Drivjerven
|
Vi Hop
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
30,6a
|
50 000
|
32
|
-
|
|
|
annet utv, angrep 550 i, bet dårlig, ble langt etter
|
181220-8
|
BI
|
Drivbest
|
Ei Høi
|
9
|
2100
|
V
|
8
|
37,6 g
|
10 000
|
113
|
-
|
|
|
femte, fjerde innvendig, ut i siste sving i fin fart, feilet på oppløpet
|
151220-3
|
B
|
Drivjerven
|
Vi Hop
|
1
|
1609
|
A
|
2
|
27,4a
|
30 000
|
55
|
-
|
|
|
lederrygg, satt fast
|
231020-21
|
BI
|
Drivbest
|
Ei Høi
|
6
|
2120
|
V
|
0
|
41,2
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
231020-3
|
BI
|
Drivlomen
|
Pe Mid
|
9
|
2120
|
V
|
-
|
dg
|
12 000
|
38
|
-
|
35,9-32,3
|
|
dødens e 250, tet e 500, 35,9/500 og 32,3/1000, galopp 200 i, virket slått da
|
061020-4
|
M
|
Drivlomen
|
Pe Mid
|
12
|
2160
|
V
|
0
|
34,9 g
|
12 000
|
42
|
-
|
|
|
tredje utvendig, trøblet midtveis, tredjespor, feilet i siste sving
|
270920-7
|
BI
|
Drivlomen
|
Pe Mid
|
5
|
2100
|
V
|
1
|
32,8
|
12 000
|
199
|
-
|
37,6-
|
|
lederrygg, annet utv e 800, dødens 1000 i, tet 550 i, klart best, 30,0 siste 1000
|
160920-1
|
B
|
Drivjerven
|
Vi Hop
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
29,2a
|
30 000
|
106
|
-
|
|
|
tredje innv, tredje utv 1200 i, annet utv, hindret i siste sving (20), svak etterpå
|
040920-20
|
BI
|
Drivlomen
|
Da Dal
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
38,2
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
250720-9
|
BI
|
Drivjerven
|
Vi Hop
|
6
|
2100
|
V
|
5
|
27,6
|
40 000
|
99
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 150, ut to spor 300 i, tok i mot siste 100
|
140720-5
|
M
|
Drivjerven
|
Vi Hop
|
4
|
2140
|
A
|
2
|
27,4a
|
15 000
|
13
|
-
|
28,5-28,5
|
|
tet, 28,5/500 og 28,5/1000, utfordret gjennom siste sving, slått tidlig på oppløpet
|
270620-6
|
M
|
Drivjerven
|
Vi Hop
|
10
|
2140
|
A
|
4
|
26,0a
|
40 000
|
84
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, kom seg ut tidlig på oppløpet, fin fart over mål
|
070620-5
|
BI
|
Drivjerven
|
Vi Hop
|
9
|
2100
|
A
|
1
|
27,1a
|
14 000
|
25
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep i siste sving, avgjorde veldig lett
|
200520-4
|
B
|
Drivjerven
|
Vi Hop
|
10
|
1609
|
A
|
1
|
24,6a
|
14 000
|
71
|
-
|
|
|
annet utv, angrep 250 i, grep kort før mål, sikkert
|
020520-3
|
BI
|
Drivjerven
|
Vi Hop
|
1
|
2600
|
V
|
2
|
29,8
|
40 000
|
192
|
-
|
|
|
lederrygg, dødens 800 i, presset på 400 i, slapp m 10 siste 150, uansett god
|
070220-7
|
J
|
Drivjerven
|
Ei Høi
|
4
|
2100
|
A
|
5
|
32,3ag
|
14 000
|
24
|
-
|
|
|
tredje innv, dødens 750 i, slet med travet 500 i, gal 250 i, på def da
|
290120-1
|
B
|
Drivjerven
|
Ei Høi
|
11
|
2160
|
V
|
4
|
30,3
|
20 000
|
127
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og tredje innv, tredje utv 550 i, sto på greit
|
201219-3
|
BI
|
Drivjerven
|
Ei Høi
|
4
|
2120
|
V
|
6
|
31,2
|
14 000
|
44
|
-
|
|
|
dødens, tet 1200 igjen, 31,1/1000, slått på oppløpet, gav seg mye
|
111219-2
|
D
|
Drivjerven
|
Ei Høi
|
6
|
1700
|
A
|
2
|
30,6a
|
12 000
|
37
|
-
|
|
|
femte utvendig, angrep 950 igjen, treer mot siste sving, fullførte fint
|
041019-4
|
BI
|
Drivjerven
|
An Ste
|
4
|
2100
|
V
|
0
|
31,8
|
14 000
|
60
|
-
|
|
|
dødens, ned i lederrygg e 500, slapp lengder på oppløpet
|
290719-1
|
B
|
Drivjerven
|
Ei Høi
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
29,0a
|
16 000
|
30
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep 1100 igjen, dødens 800 igjen, innvendig 400 igjen, ga seg
|
100719-1
|
B
|
Drivjerven
|
Ei Høi
|
5
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
24 000
|
20
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep 750 igjen, galopp 150 igjen, litt på retur da
|
130619-5
|
K
|
Drivjerven
|
Ei Høi
|
12
|
2100
|
A
|
2
|
27,6a
|
16 000
|
14
|
-
|
|
|
dødens e 350, tet e 700, 28,0/1000, dro i vei, sto på sterkt, men spurtet ned
|
030619-2
|
B
|
Drivjerven
|
Ei Høi
|
5
|
2100
|
A
|
1
|
29,1a
|
20 000
|
19
|
-
|
28,4-30,9
|
|
overtok etter 450, 28,4/500 og 30,9/1000, svarte sikkert i rask avslutning
|
190519-5
|
BI
|
Drivjerven
|
Ei Høi
|
9
|
2640
|
V
|
1
|
28,6
|
16 000
|
22
|
-
|
|
|
god start, tredje e 150, annet utv 950 i, til tet 500 i, suveren med krefter spart
|
300419-5
|
B
|
Drivjerven
|
Ei Høi
|
5
|
2140
|
V
|
2
|
27,4
|
30 000
|
80
|
-
|
|
|
tredjespor, annet utv e 550, dødens e 750, fullførte bra
|
120419-1
|
BI
|
Drivjerven
|
An Ste
|
3
|
2100
|
A
|
5
|
30,6ag
|
16 000
|
23
|
-
|
|
|
gal e 50 (15), tredje utv e 650, ang 700 i, ny gal 550 i (20), voldsomt tilbake
|
030419-4
|
B
|
Drivjerven
|
Da Dal
|
8
|
2160
|
V
|
1
|
28,8
|
24 000
|
150
|
-
|
|
|
annet utv, angrep 800 i, tet 600 i, kontrollert med en lengde, 26,0 s 500
|
221218-4
|
D
|
Drivjerven
|
Da Dal
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
br ag
|
40 000
|
73
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, huket hjul e 900 og feilet, gjentok
|
141218-8
|
BI
|
Drivjerven
|
An Ste
|
3
|
2100
|
A
|
3
|
34,4a
|
14 000
|
23
|
-
|
|
|
lederrygg, fast med mye krefter spart
|
131118-2
|
B
|
Drivjerven
|
Da Dal
|
1
|
2100
|
A
|
1
|
32,0a
|
14 000
|
15
|
-
|
30,1-32,5
|
|
forsvarte sporet, 30,1/500 og 32,5/1000, forsvarte seg sikkert, klar seier
|
091118-8
|
BI
|
Drivjerven
|
An Ste
|
2
|
2100
|
V
|
2
|
31,3
|
14 000
|
40
|
-
|
|
|
lederrygg, dødens e 300, tet e 700, 30,2/1000, passert 450 i, tet 400 i, slått 100 i
|
191018-4
|
BI
|
Drivjerven
|
Da Dal
|
7
|
2120
|
V
|
3
|
33,3
|
14 000
|
39
|
-
|
|
|
tredjespor til dødens e 500, annet og fjerde utv, angrep 400 i, gikk bra
|
180718-3
|
B
|
Drivjerven
|
La Kol
|
5
|
2140
|
V
|
4
|
31,7 g
|
16 000
|
105
|
-
|
|
|
kort galopp e 80, annet utv, lederrygg e 500, kort galopp 250 i, sto på greit
|
040718-1
|
KO
|
Drivjerven
|
An Ste
|
9
|
1620
|
V
|
2
|
31,8
|
16 000
|
122
|
-
|
|
|
fjerde og tredje utvendig, angrep 600 igjen, fint oppløp
|
081117-1
|
B
|
Drivjerven
|
An Ste
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
br ag
|
30 000
|
393
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og tredje innv, snublet og galopperte 350 i
|
111017-1
|
B
|
Drivjerven
|
Vi Hop
|
9
|
2160
|
V
|
8
|
35,3 g
|
30 000
|
102
|
-
|
|
|
sist utvendig, angrep e 800, annet utvendig 700 i, galopp 400 i, holdt farten etterpå
|
130416-4
|
B
|
Drivin
|
Ei Høi
|
4
|
2600
|
A
|
-
|
dg a
|
30 000
|
64
|
-
|
|
|
galopperte seg bort e 100
|
050416-2
|
M
|
Drivin
|
An Ste
|
3
|
2140
|
V
|
-
|
dg
|
16 000
|
99
|
-
|
|
|
feilet på vei mot tet på startsiden, ble disket
|
240316-6
|
M
|
Drivin
|
Gu Aus
|
6
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
18 000
|
101
|
-
|
|
|
feilet fra start (40), femte innv, feilet på siste bortre og på oppløp, viste fart
|
100316-5
|
B
|
Drivin
|
Ei Høi
|
11
|
1609
|
A
|
1
|
27,6a
|
10 000
|
37
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 900 igjen, tredjehest, grep kort før mål, sto på helt inn
|
100216-7
|
B
|
Drivin
|
Ei Høi
|
10
|
2100
|
A
|
5
|
28,9a
|
24 000
|
110
|
-
|
|
|
annet utv, angrep e 450, dødens e 650, lederrygg 1050 i, ut 300 i, holdt farten
|
231215-3
|
B
|
Drivin
|
Gu Aus
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
31,5ag
|
30 000
|
130
|
-
|
|
|
tredje utvendig, med i angrep 800 igjen, galopp mot siste sving og i brekken
|
111215-4
|
J
|
Drivin
|
Ei Høi
|
2
|
2120
|
V
|
2
|
29,2
|
16 000
|
71
|
-
|
|
|
tet fra tillegg e 250, lederrygg e 400, ut bak tetparet i brekken, grei spurt
|
281015-5
|
B
|
Drivin
|
Ei Høi
|
9
|
2160
|
V
|
0
|
29,1 g
|
30 000
|
62
|
-
|
|
|
galopp e 100, tapte 40, femte innv 1300 i, fjerde utv, med i angrep 400 i, ga seg
|
141015-2
|
B
|
Drivin
|
An Ste
|
13
|
2660
|
V
|
-
|
dg
|
30 000
|
159
|
-
|
|
|
rask ut, tet e 300, 29,1/500 og 29,1/1000, galopperte seg bort 950 i
|
250915-7
|
BI
|
Drivin
|
Ei Høi
|
4
|
2100
|
V
|
4
|
28,0
|
18 000
|
67
|
-
|
|
|
tet, 30.5/500 og 29.5/1000, slått i siste sving
|
280815-4
|
BI
|
Drivin
|
Ei Høi
|
6
|
2120
|
V
|
6
|
29,0
|
16 000
|
50
|
-
|
|
|
fjerdehest, tredje utv e 400, angrep 800 i, dødens, sliten 300 i
|
150815-6
|
M
|
Drivin
|
Ei Høi
|
2
|
2140
|
A
|
4
|
27,8ag
|
50 000
|
97
|
-
|
|
|
galopperte e 150, vi sporene mot siste sving, god avslutning
|
220715-3
|
B
|
Drivin
|
Ei Høi
|
4
|
2660
|
V
|
1
|
28,5
|
30 000
|
54
|
-
|
|
|
annet utv og tredje innv, lederrygg 1700 i, dødens 500 i, kontrollert
|
060715-7
|
K
|
Drivin
|
Ei Høi
|
9
|
1700
|
A
|
0
|
28,5ag
|
14 000
|
76
|
-
|
|
|
lederrygg, galopp i første sving, tapte 30, ny galopp e 700, sist, holdt farten
|
240615-2
|
B
|
Drivin
|
An Ste
|
10
|
2660
|
V
|
2
|
30,8 g
|
30 000
|
57
|
-
|
|
|
galopp e 350, femte utv, med i angrep 1100 igjen, drøye spor i brekken, raskt oppløp
|
020615-5
|
M
|
Drivin
|
Ei Høi
|
7
|
2640
|
V
|
1
|
31,3
|
16 000
|
18
|
-
|
|
|
overtok tidlig, 32,8/500 og 31,8/1000, svarte sikkert opp da de nærmet seg
|
220515-4
|
BI
|
Drivin
|
An Ste
|
11
|
2120
|
V
|
1
|
29,1 g
|
12 000
|
27
|
-
|
|
|
rask ut, galopp e 200, tapte 30, tredje og annet utv, angrep 350 i, knepent
|
280415-5
|
M
|
Drivknekten
|
Gu Aus
|
3
|
1640
|
A
|
0
|
28,3a
|
14 000
|
298
|
-
|
|
|
dødens, avløst etter 500, slet med farten i siste sving
|
280415-2
|
M
|
Drivin
|
Ei Høi
|
13
|
2160
|
V
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
170415-4
|
J
|
Drivin
|
Ei Høi
|
1
|
2100
|
V
|
2
|
27,5
|
16 000
|
23
|
-
|
|
|
tet, 29.2/500 og 28.2/1000, slått 100 igjen
|
100415-7
|
BI
|
Drivin
|
Ei Høi
|
6
|
2100
|
V
|
1
|
27,8
|
14 000
|
36
|
-
|
|
|
tet, 29.2/500 og 27.5/1000, lett med flere lengder, 26.8 siste 500
|
030215-1
|
M
|
Drivin
|
Vi Hop
|
9
|
2160
|
V
|
-
|
dg
|
14 000
|
42
|
-
|
|
|
feilet på vei fram i køen i annen sving, gjentok ut mot siste bortre og i siste sving
|
210115-6
|
B
|
Drivin
|
An Ste
|
2
|
1640
|
V
|
0
|
31,9 g
|
24 000
|
35
|
-
|
|
|
galopp like etter start, tapte 50, femte utv, galopp 300 i, trippel ellers?
|
070115-2
|
B
|
Drivin
|
Ei Høi
|
6
|
2140
|
V
|
3
|
32,2 g
|
24 000
|
34
|
-
|
|
|
galopp e 50, tapte 20, galopp e 250, tapte 30, tredje utv 1000 i, raskt oppløp
|
211214-6
|
J
|
Drivin
|
An Ste
|
11
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
15 000
|
54
|
-
|
|
|
|
050914-6
|
B
|
Drivknekten
|
Gu Aus
|
4
|
1609
|
A
|
-
|
dg a
|
18 000
|
209
|
-
|
|
|
tredjespor, fjerde utv e 350, med i angrep 750 i, galopp 600 i
|
290814-4
|
BI
|
Drivin
|
An Ste
|
6
|
2620
|
V
|
3
|
30,8 g
|
15 000
|
19
|
-
|
|
|
rolig start, dødens e 500, kort gal e 600, ny kort gal e 1050, holdt farten bra etter
|
150814-6
|
BI
|
Drivin
|
An Ste
|
11
|
2100
|
A
|
2
|
30,3ag
|
15 000
|
25
|
-
|
|
|
tredje, annet utvendig, galopperte e 800, med i angrep 900 i, fjerdespor 400 i, god
|
140814-4
|
B
|
Drivknekten
|
Ei Høi
|
11
|
1609
|
A
|
0
|
28,1a
|
12 000
|
158
|
-
|
|
|
tredje og femte innv, holdt bare farten
|
010814-9
|
BI
|
Drivin
|
Ei Høi
|
13
|
2120
|
V
|
1
|
29,6
|
15 000
|
38
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 550, tet e 650, 31.1/1000, suveren, 28.8 siste 500
|
230714-9
|
B
|
Drivin
|
An Ste
|
6
|
2140
|
V
|
1
|
29,5 g
|
20 000
|
36
|
-
|
|
|
tet, galopp e 100, tapte 30, tredjespor, tet e 500, 32.7/500 og 30.0/1000, suveren
|
020714-6
|
KO
|
Drivknekten
|
Ei Høi
|
5
|
1600
|
A
|
0
|
26,4a
|
30 000
|
153
|
-
|
|
|
femte utvendig, med i tredjespor i siste sving, maktet ikke å avansere
|
240614-9
|
M
|
Drivin
|
Ka Joh
|
3
|
2140
|
V
|
-
|
dg
|
15 000
|
18
|
-
|
|
|
feilet kort etter start, tapte mye, angrep fra køen 1100 igjen, feilet 800 igjen
|
170614-7
|
M
|
Drivknekten
|
Ei Høi
|
10
|
2140
|
A
|
0
|
28,2a
|
15 000
|
92
|
-
|
|
|
sjette innvendig, dårlig rygg på oppløpet, uvisst om noe spart
|
090614-1
|
L
|
Drivin
|
An Ste
|
8
|
2140
|
V
|
1
|
29,8
|
10 000
|
51
|
-
|
|
|
tredjespor, tet e 450, 33.8/500 og 30.5/1000, suveren
|
050614-5
|
B
|
Drivknekten
|
Ei Høi
|
5
|
1609
|
A
|
2
|
27,5a
|
12 000
|
24
|
-
|
|
|
tredjespor, femte innv e 500, tredje utv 800 i, angrep 650 i, ble hengende, bra
|
270514-4
|
B
|
Drivknekten
|
Ei Høi
|
2
|
1609
|
A
|
2
|
27,7ag
|
12 000
|
27
|
-
|
|
|
dødens, overtok 350 i, men feilet kort 200 igjen, raskt nedpå
|
110514-5
|
M
|
Drivknekten
|
Ei Høi
|
8
|
2160
|
V
|
5
|
30,1
|
15 000
|
53
|
-
|
|
|
femte utvendig, sjettehest 1000 igjen, avsluttet bra uten å få helt tak i de fremste
|
110514-1
|
M
|
Drivin
|
Ei Høi
|
7
|
2160
|
V
|
-
|
dg
|
10 000
|
131
|
-
|
|
|
feilet på startsiden og i første sving, disket
|
020514-4
|
J
|
Drivknekten
|
Ei Høi
|
4
|
2600
|
V
|
2
|
28,3
|
15 000
|
66
|
-
|
|
|
tredje innvendig og lederrygg, dødens 500 igjen, fullførte godt
|
210414-3
|
M
|
Drivknekten
|
Ei Høi
|
10
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
15 000
|
363
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ut på siste bortre, galopperte inn mot siste sving
|
220314-12
|
M
|
Drivknekten
|
Ei Høi
|
4
|
2140
|
A
|
4
|
29,7a
|
20 000
|
96
|
-
|
|
|
tredje innvendig, annet utvendig 500 i, kjørte slalåm siste 150, høy fart i mål
|
140314-8
|
BI
|
Drivin
|
An Ste
|
8
|
2140
|
V
|
6
|
37,1 g
|
10 000
|
84
|
-
|
|
|
annet utv, fram i dødens mot siste sv, presset på, feilet i brekken og på oppløpet
|
070314-3
|
B
|
Drivknekten
|
Ei Høi
|
1
|
2100
|
A
|
6
|
31,0a
|
15 000
|
197
|
-
|
|
|
lederrygg, uten å tette 1100 igjen, helmaks
|
190214-3
|
B
|
Drivknekten
|
Ei Høi
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
29,2a
|
30 000
|
270
|
-
|
|
|
annet utvendig, dødens e 300, tredje utvendig 900 i, klarte ikke å henge med inn
|
191013-1
|
D
|
Drivin
|
Gl Ste
|
14
|
2120
|
V
|
7
|
37,0 g
|
10 000
|
125
|
-
|
|
|
fjerde og annet utvendig, feilet 800 i, viste fart
|
171013-4
|
K
|
Drivknekten
|
La Kol
|
6
|
2500
|
A
|
5
|
30,4a
|
18 000
|
121
|
-
|
|
|
fjerde innv, hang med til maks
|
290913-6
|
M
|
Drivknekten
|
La Kol
|
1
|
2140
|
A
|
5
|
28,1a
|
18 000
|
127
|
-
|
|
|
tredje innv, smøg med til maks
|
200913-1
|
BI
|
Drivin
|
An Ste
|
3
|
2100
|
V
|
-
|
dg
|
10 000
|
44
|
-
|
|
|
galopperte seg bort etter 50
|
130913-1
|
J
|
Drivin
|
Gu Aus
|
12
|
2100
|
V
|
6
|
34,6 g
|
10 000
|
158
|
-
|
|
|
galopp e 150, tapte 40, hindret e 700, ble der bak
|
240813-1
|
D
|
Drivknekten
|
He Tve
|
5
|
2100
|
A
|
3
|
28,0a
|
15 000
|
64
|
-
|
|
|
dødens, annet utv e 600, angrep 600 i, holdt farten flott
|
070813-1
|
B
|
Drivknekten
|
La Kol
|
5
|
2600
|
A
|
0
|
28,4a
|
30 000
|
115
|
-
|
|
|
annet utvendig e 300, fjerde innvendig e 600, fjerde utvendig 800 i, ned igjen, maks
|
310713-5
|
B
|
Drivknekten
|
La Kol
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
31,4ag
|
30 000
|
47
|
-
|
|
|
femte og tredje utvendig, kolliderte i brekken, holdt farten greit før det
|
100713-6
|
J
|
Drivknekten
|
La Kol
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
27,7a
|
30 000
|
201
|
-
|
|
|
femte utv, dro opp i tredjespor 1000 igjen, uvillig, fikk ikke opp farten
|
270613-7
|
K
|
Drivknekten
|
La Kol
|
2
|
2100
|
A
|
1
|
26,9a
|
18 000
|
36
|
-
|
|
|
tet etter 400, 24.5/500, lederrygg etter 700, angrep i brekken, grepet 50 igjen
|
230613-23
|
BI
|
Drivin
|
Gu Aus
|
6
|
2120
|
V
|
0
|
40,0 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
170613-1
|
ST
|
Drivknekten
|
La Kol
|
2
|
2140
|
A
|
1
|
26,7a
|
15 000
|
23
|
-
|
|
|
tet etter 550, 27.8/1000, rykket i siste sving, sikkert
|
010613-3
|
BI
|
Drivia
|
Ha Hol
|
6
|
1609
|
A
|
0
|
28,9ag
|
15 000
|
256
|
-
|
|
|
femte innv, avhengt 400 igjen
|
010613-2
|
BI
|
Drivknekten
|
Gu Aus
|
5
|
1609
|
A
|
0
|
27,5a
|
15 000
|
71
|
-
|
|
|
annet utv, fikk aldri muligheten
|
230513-4
|
K
|
Drivknekten
|
Gu Aus
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
29,7a
|
15 000
|
86
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innvendig, fast på oppløpet
|
030513-6
|
BI
|
Drivia
|
Ge Gun
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
28,9a
|
18 000
|
774
|
-
|
|
|
femte innvendig, slet på siste bortre
|
250413-1
|
D
|
Drivia
|
Ha Hol
|
7
|
2100
|
A
|
4
|
30,8a
|
12 000
|
134
|
-
|
|
|
femte innv, med i angrep 550 i, sto på ålreit
|
230413-8
|
M
|
Drivknekten
|
Gu Aus
|
8
|
2160
|
V
|
5
|
28,7
|
18 000
|
305
|
-
|
|
|
annet utvendig, ble sittende da angriperne kom. holdt farten bra
|
090413-4
|
B
|
Drivknekten
|
Gu Aus
|
9
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
15 000
|
70
|
-
|
|
|
tredje utv, angrep 500 i, galopperte seg bort 400 i
|
050413-5
|
J
|
Drivia
|
Ha Hol
|
1
|
2100
|
A
|
6
|
29,4a
|
15 000
|
348
|
-
|
|
|
tredje innv, fast
|
140313-2
|
B
|
Drivknekten
|
Gu Aus
|
11
|
1609
|
A
|
1
|
27,9a
|
15 000
|
329
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, med i angrep rundt siste sving, grep 100 igjen, sikkert
|
060313-6
|
B
|
Drivia
|
Gu Aus
|
5
|
1640
|
V
|
0
|
29,3
|
30 000
|
439
|
-
|
|
|
bakket til sjette og femte innvendig, dalte i siste sving
|
050213-4
|
B
|
Drivknekten
|
Gu Aus
|
5
|
2100
|
A
|
5
|
30,8a
|
14 000
|
276
|
-
|
|
|
trafikkproblemer i baktroppen, fjerde innv e 800, hindret 700 igjen, fin avslutning
|
261112-8
|
D
|
Drivia
|
Gu Aus
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
33,0a
|
20 000
|
230
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 900 igjen, dalte 400 igjen
|
161012-1
|
D
|
Drivia
|
Ha Hol
|
8
|
1700
|
A
|
8
|
29,4a
|
14 000
|
194
|
-
|
|
|
sist hele veien
|
081012-7
|
D
|
Drivknekten
|
Fr Han
|
11
|
1700
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
243
|
-
|
|
|
femte utvendig, angrep 900 igjen, men feilet
|
260912-4
|
B
|
Drivia
|
Ha Hol
|
5
|
1609
|
A
|
0
|
28,2ag
|
30 000
|
111
|
-
|
|
|
feilet på startsiden, femte utvendig
|
100912-1
|
BI
|
Drivia
|
Ha Hol
|
9
|
1609
|
A
|
2
|
26,3a
|
12 000
|
354
|
-
|
|
|
fjerde hest, angrep i siste sving, avsluttet fint
|
310812-7
|
BI
|
Drivknekten
|
Ka Joh
|
6
|
2600
|
A
|
5
|
30,5a
|
14 000
|
165
|
-
|
|
|
annet utvendig, maks
|
140812-1
|
D
|
Drivknekten
|
Ka Joh
|
7
|
1700
|
A
|
6
|
27,5a
|
12 000
|
348
|
-
|
|
|
tredje utvendig, uten å tette, ned på innerspor, ut igjen. maks
|
180712-4
|
B
|
Drivia
|
An Ste
|
11
|
2100
|
A
|
6
|
29,5a
|
30 000
|
117
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, angrep mot siste sving, fullførte på det jevne
|
180612-5
|
K
|
Drivknekten
|
La Kol
|
10
|
1700
|
V
|
8
|
30,8
|
16 000
|
413
|
-
|
|
|
sjette innvendig, smøg med til maks
|
310512-2
|
K
|
Drivia
|
Ge Gun
|
2
|
2100
|
A
|
3
|
29,9a
|
20 000
|
561
|
-
|
|
|
tredje innvendig, maks
|
210512-5
|
D
|
Drivia
|
Da Dal
|
3
|
2100
|
V
|
0
|
br g
|
20 000
|
738
|
-
|
|
|
galopperte grovt tidlig
|
280212-1
|
D
|
Drivknekten
|
Da Dal
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
32,3a
|
14 000
|
120
|
-
|
|
|
femte utvendig, fikk opp farten for sent
|
150212-2
|
B
|
Drivknekten
|
Ka Joh
|
2
|
2600
|
A
|
-
|
dg a
|
30 000
|
132
|
-
|
|
|
annet, tredje utvendig, feilet seg bort i annen sving
|