040923-5
|
OA
|
Jane B.R.
|
Ra Bjø
|
1
|
2300
|
A
|
0
|
17,7a
|
16 000
|
310
|
-
|
|
|
tet, slapp e 400, femte innv e 750, kunne lite
|
270823-9
|
OA
|
L.A.'s Nikita
|
To Ste
|
5
|
2300
|
A
|
0
|
20,0a
|
14 000
|
383
|
-
|
|
|
lederrygg, gav seg
|
060823-5
|
OA
|
Jane B.R.
|
To Ste
|
7
|
2320
|
V
|
0
|
17,6
|
16 000
|
864
|
-
|
|
|
femte innvendig, smøg med
|
110623-8
|
OA
|
L.A.'s Nikita
|
To Ste
|
13
|
2320
|
V
|
0
|
21,8
|
14 000
|
147
|
-
|
|
|
g fra start
|
220523-1
|
OA
|
L.A.'s Nikita
|
At Egg
|
7
|
2320
|
V
|
6
|
18,4
|
14 000
|
849
|
-
|
|
|
femte innv, fjerde innv, ut i siste sving, holdt farten
|
140523-7
|
OA
|
L.A.'s Nikita
|
At Egg
|
1
|
2300
|
V
|
5
|
18,9
|
14 000
|
546
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ga seg siste sving
|
270423-2
|
OA
|
L.A.'s Nikita
|
At Egg
|
2
|
2300
|
V
|
0
|
br g
|
14 000
|
140
|
-
|
|
|
feilet i lederrygg i første sving
|
251222-6
|
OA
|
Jane B.R.
|
Ja Sør
|
2
|
1800
|
A
|
0
|
16,2a
|
20 000
|
480
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ga seg siste sving
|
041222-6
|
OA
|
Jane B.R.
|
Ja Sør
|
5
|
2300
|
A
|
0
|
21,6ag
|
18 000
|
502
|
-
|
|
|
feilet i første sving (sparket oppi?), gjennomkjøring etterpå
|
281122-6
|
OA
|
Jane B.R.
|
Ja Sør
|
9
|
1740
|
V
|
0
|
17,9
|
14 000
|
98
|
-
|
|
|
tredjespor første sving, syvende innvendig, fast i det aller lengste
|
121122-5
|
OA
|
Jane B.R.
|
Ja Sør
|
10
|
2320
|
V
|
7
|
18,3
|
50 000
|
507
|
-
|
|
|
femte innvendig, ok spurt
|
311022-6
|
OA
|
Jane B.R.
|
Ja Sør
|
11
|
2300
|
A
|
8
|
16,4a
|
16 000
|
185
|
-
|
|
|
fjerde innv, hang bare med
|
240922-1
|
OA
|
L.A.'s Nikita
|
Ja Sør
|
3
|
2300
|
V
|
6
|
22,6 g
|
14 000
|
98
|
-
|
|
|
galopp e 100 og 250, kontakt e 1200, avhengt siste bortre
|
080822-7
|
OA
|
L.A.'s Nikita
|
Ja Sør
|
5
|
1720
|
V
|
5
|
24,5 g
|
20 000
|
149
|
-
|
|
|
g mot første sving, gjentok ut første sving, havnet langt bak
|
310722-6
|
OA
|
The Last Ticket
|
Ja Sør
|
8
|
1800
|
A
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
030722-10
|
OA
|
L.A.'s Nikita
|
Ja Sør
|
4
|
1720
|
V
|
5
|
19,6
|
20 000
|
154
|
-
|
|
|
fjerdehest, frakjørt
|
170622-21
|
OA
|
L.A.'s Nikita
|
Ja Sør
|
4
|
2300
|
V
|
0
|
21,5
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
100122-2
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
7
|
2680
|
V
|
5
|
16,5
|
20 000
|
48
|
-
|
|
|
sist på rekke, dødens runden igjen, annet utv siste bortre, holdt mest farten
|
131221-3
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
7
|
2160
|
V
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
luftveisinfeksjon
|
271121-1
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
5
|
2160
|
V
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
luftveisinfeksjon
|
151121-6
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
11
|
2180
|
V
|
2
|
15,4
|
40 000
|
32
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, med i angrep siste bortre, fullførte bra uten vinnersjanse
|
071121-5
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
8
|
1640
|
A
|
1
|
13,7a
|
18 000
|
21
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 300, tet e 500, kontrollert med en drøy lengde, 12,0 s 500
|
251021-7
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
5
|
2140
|
A
|
3
|
14,6a
|
20 000
|
39
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ut et spor midt på oppløpet, fullførte fint, muligens litt fast?
|
250921-4
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
10
|
2680
|
V
|
4
|
14,5
|
70 000
|
182
|
-
|
|
|
femte utv, med runden igjen, fullførte helt greit
|
190921-3
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
4
|
2140
|
A
|
3
|
15,3a
|
20 000
|
24
|
-
|
|
|
annet utv, sjette på rekke e 650, tredje utv 1250 i, annet utv, satt fast
|
090821-3
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
9
|
2680
|
V
|
0
|
16,6
|
20 000
|
18
|
-
|
|
|
åttende, etterhv tredje utv, angrep 700 igj, bet aldri, iskald for dagen
|
030721-6
|
M
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
9
|
1640
|
A
|
6
|
11,7a
|
60 000
|
49
|
-
|
|
|
annet utv e 400, angrep 550 i, liten fremdrift, holdt kun farten
|
260621-2
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
6
|
2140
|
A
|
4
|
13,6a
|
75 000
|
33
|
-
|
|
|
dødens e 350, tet 850 i, slått 100 i, tre lengder bak
|
130621-4
|
B
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
14
|
3180
|
V
|
-
|
|
125 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
310521-9
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
5
|
2140
|
A
|
1
|
13,9a
|
18 000
|
10
|
-
|
11,6-16,1
|
|
tet, aldri truet, 10,7 s 500
|
170521-8
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
6
|
2140
|
A
|
1
|
14,3a
|
24 000
|
16
|
-
|
10,4-14,0
|
|
dødens, tet e 500, 10,4/500 og 14,0/1000, overlegen, 12,9 s 500
|
020521-8
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
2
|
2140
|
A
|
1
|
13,8a
|
20 000
|
14
|
-
|
12,8-14,7
|
|
tet, 12,8/500 og 14,7/1000, suveren, 13,8 s 500
|
180421-9
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
6
|
1640
|
A
|
1
|
11,7a
|
15 000
|
12
|
-
|
|
|
dødens, lederrygg e 350, dødens 850 i, grep kort før mål, halv lengde, 10,2 s 500
|
100421-4
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
15
|
3220
|
V
|
1
|
15,9
|
60 000
|
117
|
-
|
|
|
åttende, sjette og femte utv, angrep 1000 i, dødens 500 i, grep 100 i, halv lengde
|
040421-8
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
6
|
2140
|
A
|
1
|
15,1a
|
18 000
|
12
|
-
|
|
|
dødens, tet e 550, 15,4/1000, suveren, 12,8 s 500
|
220321-8
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
8
|
2140
|
A
|
1
|
16,9a
|
20 000
|
18
|
-
|
|
|
annet utv, dødens e 300, grep 100 i, hals foran, 11,3 s 500
|
030321-9
|
B
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
8
|
1640
|
A
|
-
|
|
40 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
080221-2
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
7
|
1640
|
A
|
1
|
14,6a
|
18 000
|
11
|
-
|
|
|
tredjespor, annet utv e 300, angrep 500 i, suveren, 12,3 s 500 i tredjespor
|
310121-6
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
11
|
2160
|
V
|
1
|
15,6
|
20 000
|
33
|
-
|
|
|
tredje og annet utv, dødens e 450, tet 500 i, lett med tre lengder, 15,1 s 500
|
180121-3
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
7
|
2160
|
V
|
3
|
16,0
|
20 000
|
14
|
-
|
|
|
tredje utv, med i angrep 850 i, uten rygg 350 i, langt fram, avsluttet fort
|
040121-1
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
5
|
2160
|
V
|
1
|
15,1
|
18 000
|
19
|
-
|
|
|
annet utv, angrep 700 i, tet 300 i, suveren, 15,7 s 500
|
281220-3
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
7
|
2140
|
A
|
2
|
16,0a
|
22 000
|
17
|
-
|
|
|
sjette innv, annet utv e 450, dødens 1500 i, fullførte bra uten å true vinneren
|
141220-8
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
8
|
1640
|
A
|
-
|
|
22 000
|
0
|
-
|
|
|
pågående veterinærbehandling
|
071220-2
|
L
|
The Last Ticket
|
An Ste
|
14
|
2180
|
V
|
3
|
15,6
|
30 000
|
31
|
-
|
|
|
tredje og annet utv, angrep 1200 i, dødens 1000 i, lite grep 100 i, slått 50 i
|
161120-11
|
L
|
The Last Ticket
|
An Ste
|
8
|
2140
|
A
|
2
|
15,0a
|
15 000
|
18
|
-
|
|
|
femte og fjerde utv, angrep 550 i, ble hengende, fullførte bra uten vinnersjanse
|
091120-8
|
L
|
The Last Ticket
|
An Ste
|
5
|
2140
|
A
|
1
|
13,8a
|
18 000
|
35
|
-
|
|
|
fjerde innv, annet utv e 400, angrep 650 i, tet 450 i, suveren, 13,0 s 500
|
191020-2
|
L
|
The Last Ticket
|
An Ste
|
2
|
1640
|
A
|
3
|
14,6a
|
22 000
|
33
|
-
|
13,3-15,1
|
|
dødens, tet e 250, 13,3/500 og 15,1/1000, slått kort før mål
|
260920-8
|
L
|
The Last Ticket
|
An Ste
|
1
|
1640
|
A
|
-
|
|
60 000
|
0
|
-
|
|
|
transportskade
|
140920-7
|
L
|
The Last Ticket
|
An Ste
|
4
|
1640
|
A
|
2
|
12,9a
|
22 000
|
35
|
-
|
11,5-12,0
|
|
lederrygg, tet i gave e 250, 11,5/500 og 12,0/1000, knepent, 13,3 s 500
|
100820-8
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
8
|
2140
|
A
|
0
|
15,0a
|
15 000
|
13
|
-
|
10,1-13,7
|
|
dødens, tidlig tet, 10,1/500 og 13,7/1000, ga seg mye
|
250720-8
|
BI
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
12
|
2600
|
A
|
0
|
14,0a
|
150 000
|
145
|
-
|
|
|
fjerde innv, tredje utv 600 i, bakket seg ut 350 i, holdt kun farten
|
130720-7
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
7
|
2180
|
V
|
1
|
14,5
|
15 000
|
11
|
-
|
|
|
annet utv, angrep e 350, tet e 550, 16,0/1000, suveren, 11,7 s 500
|
270620-5
|
M
|
The Last Ticket
|
Gu Aus
|
4
|
1640
|
A
|
1
|
11,3a
|
60 000
|
44
|
-
|
,-11,5
|
|
tet, 09,0/500 og 11,5/1000, full kontroll på oppløpet
|
200620-2
|
L
|
Crazy Victor
|
An Ste
|
3
|
1640
|
A
|
10
|
14,6a
|
18 000
|
775
|
-
|
|
|
tredje utv, fjerde innv 400 i, ga seg på oppløpet
|
030620-3
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
1
|
1640
|
A
|
1
|
14,1a
|
14 000
|
12
|
-
|
11,8-14,0
|
|
lederrygg, ut e 300, tet e 500, 11,8/500, 14,0/1000, en lengde for maning, 16,3 s 500
|
250520-5
|
L
|
Crazy Victor
|
Ed Kri
|
3
|
1640
|
A
|
0
|
14,6a
|
14 000
|
484
|
-
|
|
|
tredje utv, forsøkte på oppl, manglet taktskifte
|
180520-6
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
4
|
2140
|
A
|
1
|
14,3a
|
14 000
|
12
|
-
|
|
|
annet utv, tredje innv, dødens e 400, tet e 650, 15,1/500, overlegen, 11,2 s 500
|
110520-6
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
11
|
2180
|
V
|
2
|
14,8
|
14 000
|
28
|
-
|
|
|
femte utv, først i annetspor e 600, grep 200 i, slått oppunder mål
|
040520-5
|
L
|
Crazy Victor
|
Ed Kri
|
3
|
2640
|
A
|
5
|
17,8a
|
14 000
|
536
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, ut 200 i, hodt farten
|
220420-6
|
L
|
Crazy Victor
|
Ed Kri
|
12
|
2140
|
A
|
7
|
16,3a
|
14 000
|
248
|
-
|
|
|
femte og fjerde utv, med i angrep 600 i, trøtnet på oppløpet
|
160320-4
|
L
|
Crazy Victor
|
Da Dal
|
8
|
2180
|
V
|
-
|
|
14 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
240220-5
|
L
|
Crazy Victor
|
Ed Kri
|
10
|
2140
|
A
|
5
|
17,0a
|
14 000
|
383
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og tredje innv, satt fast for lenge, fin fart i mål
|
170220-6
|
L
|
Crazy Victor
|
At Egg
|
5
|
2660
|
V
|
6
|
20,3
|
14 000
|
307
|
-
|
|
|
fjerde, femte, sjette og femte innv, annet utv 700 i, angrep 250 i, holdt farten
|
250120-8
|
L
|
Crazy Victor
|
In Mel
|
7
|
2140
|
A
|
0
|
18,4a
|
40 000
|
656
|
-
|
|
|
tredjespor, annet utv e 650, trøtnet på oppløpet
|
060120-8
|
L
|
Crazy Victor
|
Da Dal
|
2
|
2140
|
V
|
3
|
18,6
|
14 000
|
124
|
-
|
|
|
lederrygg, frakjørt av vinneren, sto på bra i speedoppgjør
|
231219-5
|
L
|
Crazy Victor
|
Da Dal
|
9
|
2140
|
A
|
0
|
br ag
|
14 000
|
141
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og tredje utv, med 700 i, dødens 550 i, påkjørt til galopp 500 i
|
091219-6
|
L
|
Crazy Victor
|
In Mel
|
10
|
2160
|
V
|
7
|
16,9
|
30 000
|
359
|
-
|
|
|
fjerde, så tredje innv, andre utv siste bortre, åpning 100 i, holdt farten
|
231119-4
|
L
|
Crazy Victor
|
Da Dal
|
8
|
3160
|
V
|
6
|
20,6
|
40 000
|
194
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og tredje innv, ut 250 i, holdt farten
|
111119-6
|
L
|
Crazy Victor
|
At Sol
|
12
|
2140
|
A
|
4
|
17,8a
|
14 000
|
447
|
-
|
|
|
fjerde, femte og fjerde innv, fint fram innv, maks uttelling
|
141019-4
|
L
|
Crazy Victor
|
Da Dal
|
7
|
2160
|
V
|
0
|
18,6
|
16 000
|
75
|
-
|
|
|
femte og fjerde innv, fjerde utv 1050 i, angrep 550 i, snart med rygg, lite å by på
|
220919-6
|
L
|
Crazy Victor
|
Da Dal
|
12
|
1640
|
A
|
7
|
15,0a
|
14 000
|
151
|
-
|
|
|
sjette innv, manglet rom til slutt
|
020919-3
|
L
|
Crazy Victor
|
Da Dal
|
4
|
2160
|
V
|
1
|
16,6
|
16 000
|
53
|
-
|
|
|
tredje innv, så andre utv, angrep 300 i, avgjorde knepent, 1.13 s 500
|
250819-8
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
6
|
1640
|
A
|
-
|
|
20 000
|
|
-
|
|
|
strøket/startforbud annen bane
|
250819-4
|
L
|
The Last Ticket
|
Ni Ste
|
6
|
1640
|
A
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
190819-6
|
L
|
Crazy Victor
|
Da Dal
|
9
|
2680
|
V
|
1
|
17,5
|
16 000
|
111
|
-
|
|
|
tredje innv, dødens e 500, tet 1550 i, holdt unna med halvt hode, 15,2 s 500
|
100819-2
|
OR
|
Crazy Victor
|
Ar Nil
|
9
|
2120
|
V
|
6
|
18,2
|
16 000
|
144
|
-
|
|
|
femte utv, ang e 1000, annet utv 600 i, ut igjen 500 i, holdt farten
|
050819-1
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
7
|
1640
|
A
|
-
|
|
16 000
|
|
-
|
|
|
annet
|
290719-1
|
L
|
Crazy Victor
|
Da Dal
|
6
|
3160
|
V
|
2
|
17,0
|
24 000
|
169
|
-
|
|
|
fjerde innv, angrep 400 i, fullførte solid, tapte knepent
|
270719-8
|
BI
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
8
|
2600
|
A
|
0
|
13,5a
|
250 000
|
108
|
-
|
|
|
bakket e 150, sjette innv, med i angrep 550 i, holdt farten fint via sporene
|
220719-5
|
L
|
Crazy Victor
|
Da Dal
|
8
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
328
|
-
|
|
|
galopperte seg bort e 100
|
150719-5
|
L
|
Crazy Victor
|
Gu Mog
|
6
|
2140
|
A
|
2
|
18,0a
|
14 000
|
110
|
-
|
|
|
dødens e 250, tet 700 i, slått 200 i, fullførte bra
|
080719-6
|
L
|
Crazy Victor
|
Ra Bjø
|
3
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
135
|
-
|
|
|
fjerde innv, toer i tredjespor siste sving, men feilet
|
220619-9
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
9
|
2680
|
V
|
4
|
14,1
|
50 000
|
21
|
-
|
|
|
sist, annet utv e 400, angrep 1600 i, dødens 1450 i, trøtnet på oppløpet
|
210619-7
|
L
|
Crazy Victor
|
Jo Ble
|
12
|
2140
|
A
|
5
|
16,5a
|
20 000
|
535
|
-
|
|
|
femte og sjette utv, med 750 i, fjerdespor 300 i, avsluttet bra
|
090619-7
|
B
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
6
|
1609
|
A
|
2
|
11,4a
|
300 000
|
88
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 300, grep 200 i, spurtslått 50 i, snau lengde
|
090619-3
|
B
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
5
|
1609
|
A
|
3
|
12,1a
|
100 000
|
83
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 450, satt fast med krefter spart
|
270519-7
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
8
|
3220
|
V
|
1
|
15,3
|
24 000
|
21
|
-
|
|
|
sjette innv, så andre utv, angrep 500 i, overlegen, 12 s 500
|
200519-3
|
L
|
Crazy Victor
|
Da Dal
|
4
|
2140
|
V
|
-
|
dg
|
16 000
|
327
|
-
|
|
|
galopperte seg bort i tetkampen e 100
|
210419-3
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
5
|
1640
|
A
|
-
|
dp ag
|
16 000
|
13
|
-
|
|
|
kjempet tøft om teten i første sving, slo over i pass og galopp, borte
|
130419-7
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
6
|
2140
|
A
|
3
|
13,6a
|
70 000
|
15
|
-
|
|
|
dødens, holdt bra, slått med en snau lengde
|
230319-10
|
M
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
3
|
1640
|
A
|
3
|
11,2a
|
200 000
|
446
|
-
|
|
|
tredje innvendig, fullførte godt uten helt fritt fram
|
110319-6
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
3
|
1640
|
A
|
1
|
13,9a
|
16 000
|
18
|
-
|
13,9-14,8
|
|
tet, 13,9/500 og 14,8/1000, overlegen, 10,7 s 500
|
250219-2
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
5
|
2680
|
V
|
1
|
17,3
|
24 000
|
17
|
-
|
|
|
først i annetspor, tet e 550, 17,3/1000, kontrollert med en lengde, 14,0 s 500
|
110219-6
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
11
|
2180
|
V
|
3
|
14,9
|
16 000
|
17
|
-
|
|
|
fjerde utv, angrep 750 i, ble hengende, sto på bra uten å sprudle
|
260119-6
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
10
|
1640
|
A
|
3
|
14,5a
|
60 000
|
35
|
-
|
|
|
annet utv, tredje utv e 500, ang først 700 i, hengende, holdt farten bra
|
200119-1
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
8
|
2140
|
A
|
1
|
16,0a
|
16 000
|
11
|
-
|
|
|
annet utv, angrep 1250 i, straks dødens, grep 200 i, kontrollert, 11,2 s 500
|
031218-8
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
12
|
2180
|
V
|
1
|
15,2
|
30 000
|
17
|
-
|
|
|
sjette utv, angrep e 1000, dødens, koblet solid grep på oppl, 1.13 s 500
|
241118-4
|
L
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
14
|
3200
|
V
|
1
|
17,0
|
50 000
|
31
|
-
|
|
|
nest sist, femte utv, angrep 1100 i, annet utv 800 i, angrep 350 i, grep 150 i, lett
|
171118-5
|
B
|
The Last Ticket
|
Da Dal
|
5
|
2100
|
A
|
1
|
12,5a
|
150 000
|
360
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, åpning i siste sving, spurtet flott til knepen seier
|
291018-1
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
6
|
2140
|
A
|
1
|
13,5a
|
16 000
|
11
|
-
|
6,8-10,9
|
|
dødens, tet e 500, 06,8/500 og 10,9/1000, lett med to lengder, 14,4 s 500
|
201018-2
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
8
|
2160
|
V
|
3
|
14,1
|
40 000
|
20
|
-
|
|
|
dødens e 500, kjempet godt, sjanseløs på seier
|
290918-9
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
8
|
2140
|
A
|
1
|
12,6a
|
60 000
|
176
|
-
|
8,8-11,2
|
|
dødens, tet e 400, 08,8/500 og 11,2/1000, drøy lengde, 14,3 s 500
|
060818-3
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
7
|
2140
|
A
|
1
|
13,1a
|
16 000
|
23
|
-
|
8,5-12,6
|
|
dødens, tet e 400, fra 08,5 til 12,5, klart best til slutt, 11/s500
|
280718-9
|
BI
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
3
|
2600
|
A
|
-
|
dg a
|
250 000
|
347
|
-
|
10,0-
|
|
tet, 1,10/500, så tredje innvendig 1700 igjen, g som pigg på oppløpet
|
020718-3
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
7
|
3180
|
V
|
1
|
16,6
|
18 000
|
18
|
-
|
|
|
tet e 600, stakk unna på oppl og vant med fem lengder, 11/s500
|
220618-2
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
2
|
1140
|
A
|
1
|
09,1a
|
30 000
|
56
|
-
|
7,7-,
|
|
tet, 07,7/500 og 08,9/1000, fikk kamp ned oppløpet, svarte sterkt helt inn
|
110618-6
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
7
|
2160
|
V
|
2
|
14,5
|
16 000
|
94
|
-
|
|
|
fjerde og sjette innv, annet utv 1200 i, tredje og annet utv, angrep 400 i, målfoto
|
040618-9
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
8
|
2160
|
V
|
-
|
dg
|
16 000
|
41
|
-
|
|
|
feilet e 300, bak
|
210518-4
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
10
|
3180
|
V
|
0
|
17,0
|
24 000
|
88
|
-
|
|
|
niende innv, avventet til 400 i, lite å by på
|
290418-1
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
8
|
2140
|
A
|
1
|
15,5a
|
16 000
|
149
|
-
|
|
|
fjerde utv, angrep 750 i, snart med rygg, fjerdespor 350 i, lynraskt oppløp, nese
|
070418-4
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
2
|
2140
|
A
|
0
|
14,6a
|
70 000
|
551
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, hektet av på siste bortre
|
260318-1
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
7
|
2660
|
V
|
3
|
18,3
|
24 000
|
177
|
-
|
|
|
sjette og femte innv, ut og med 500 i, femtespor mot oppløpet, avsluttet fort
|
260218-1
|
L
|
The Last Ticket
|
Bj Gar
|
10
|
2140
|
A
|
6
|
15,4a
|
24 000
|
416
|
-
|
|
|
fjerde, tredje og annet utv, fjerde utv 500 i, fram i annetspor, holdt farten
|
120218-4
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
7
|
2180
|
V
|
5
|
15,2
|
18 000
|
93
|
-
|
|
|
annet utv e 350, dødens 1100 i, trøtnet oppunder mål
|
050218-2
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
7
|
2140
|
A
|
3
|
14,7a
|
16 000
|
273
|
-
|
|
|
dødens e 700, andrehest i førstespor 600 i, fullførte godt
|
270118-3
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
7
|
2140
|
A
|
0
|
16,7a
|
60 000
|
342
|
-
|
|
|
fjerde og femte utv, ut tre spor på oppløpet, satt fast
|
010118-20
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
19,2
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
181217-20
|
L
|
The Last Ticket
|
In Mel
|
2
|
2140
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
020416-2
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Sol
|
6
|
1640
|
A
|
0
|
17,8a
|
18 000
|
278
|
-
|
|
|
annet utv, ga seg på oppløpet
|
140316-7
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Sol
|
4
|
2140
|
A
|
5
|
18,6a
|
20 000
|
168
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, hang brukbart med
|
070316-6
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Sol
|
9
|
2140
|
A
|
5
|
18,2a
|
16 000
|
55
|
-
|
|
|
tredje og annet utv, frakjørt av de beste, holdt farten brukbart
|
220216-6
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Sol
|
6
|
2140
|
A
|
2
|
18,0a
|
16 000
|
156
|
-
|
|
|
dødens, tet e 450, slått oppunder mål
|
031015-3
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
Ka Joh
|
9
|
2140
|
A
|
0
|
17,9a
|
15 000
|
237
|
-
|
|
|
andre og tredje utvendig, svak til slutt
|
210915-2
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Egg
|
1
|
2140
|
V
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
170815-5
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
Ei Bol
|
2
|
2140
|
V
|
5
|
15,9
|
14 000
|
402
|
-
|
|
|
lederrygg, frakjørt av vinneren, holdt farten
|
080815-3
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
Ka Joh
|
8
|
2140
|
A
|
4
|
17,2a
|
15 000
|
426
|
-
|
|
|
fjerde utv, tredje utv 600 i, holdt farten fint
|
200715-1
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
10
|
2660
|
V
|
0
|
17,9
|
18 000
|
478
|
-
|
|
|
sjette og femte utv, prøvde seg 300 i, lite å sette inn
|
070715-3
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
Ol Fur
|
3
|
2140
|
A
|
5
|
19,0a
|
12 000
|
144
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, viste lite
|
030715-8
|
J
|
The Last Ticket
|
Ka Joh
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
14,5ag
|
30 000
|
309
|
-
|
|
|
galopperte e 150, femte utvendig e 600, ny galopp der bak i brekken
|
280615-6
|
L
|
The Last Ticket
|
Ru Wii
|
2
|
1640
|
A
|
2
|
13,5a
|
20 000
|
66
|
-
|
|
|
tet i første sving, lederrygg e 500, viste formstigning
|
280615-4
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
Ru Wii
|
4
|
1640
|
A
|
0
|
15,6a
|
20 000
|
161
|
-
|
|
|
dødens, avløst e 600, hang bare med
|
010615-7
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
Vi Amu
|
2
|
2140
|
A
|
5
|
18,4a
|
16 000
|
114
|
-
|
|
|
femte på rekke og annet utv, innv 600 i, holdt farten brukbart
|
250515-22
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
Vi Amu
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
19,3
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
180515-4
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
Ei Bol
|
4
|
1640
|
A
|
3
|
16,2a
|
14 000
|
745
|
-
|
|
|
annet og tredje utv, holdt farten brukbart
|
090515-9
|
BI
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
1
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
100 000
|
692
|
-
|
|
|
galopp i tetkamp e 100
|
200415-2
|
L
|
The Last Ticket
|
Ra Bjø
|
10
|
2140
|
A
|
4
|
15,6a
|
14 000
|
206
|
-
|
|
|
annet utv med luke fram, tredje utv, holdt farten
|
130415-5
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Sol
|
2
|
1640
|
A
|
6
|
15,9a
|
14 000
|
738
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, hang bare med
|
300315-7
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
Ra Bjø
|
10
|
1640
|
A
|
0
|
18,0a
|
14 000
|
906
|
-
|
|
|
fjerde og tredje utv, hang bare med
|
160315-4
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
2
|
2140
|
A
|
5
|
18,3a
|
14 000
|
30
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, ut et spor 350 i, holdt bare farten
|
101114-6
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
In Mel
|
3
|
1640
|
A
|
0
|
17,3ag
|
15 000
|
529
|
-
|
|
|
galopp e 100, tapte 40, brukbar opphenting
|
101114-3
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
8
|
2180
|
V
|
4
|
18,4
|
20 000
|
43
|
-
|
|
|
fjerde og tredje utv, angrep 750 i, ble hengende, holdt bare farten
|
011114-5
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
In Mel
|
1
|
2140
|
A
|
4
|
17,7a
|
15 000
|
286
|
-
|
|
|
tet, lederrygg etter 400, fast i det lengste
|
131014-1
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
11
|
2180
|
V
|
2
|
17,6
|
20 000
|
18
|
-
|
|
|
tilbaketrukket fjerde og tredje utv, angrep 800 i, annet utv 500 i, sto på bra
|
150914-6
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
10
|
2180
|
V
|
2
|
17,4
|
40 000
|
20
|
-
|
|
|
tidlig først i annetspor, sto på helt inn, halvannen lengde bak
|
260814-6
|
B
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
9
|
2100
|
A
|
5
|
15,0a
|
30 000
|
42
|
-
|
|
|
tilbaketrukket dødens, fullførte anstendig på avstand
|
110814-6
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
In Mel
|
8
|
1640
|
A
|
0
|
16,2a
|
15 000
|
439
|
-
|
|
|
fjerdespor, annet utv e 350, frakjørt i siste sving
|
030814-7
|
BI
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
6
|
2100
|
A
|
2
|
15,8a
|
400 000
|
624
|
-
|
|
|
sjette utvendig, med i angrep 700 igjen, via fjerde 500 igjen, spurtet fort
|
250714-5
|
BI
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
8
|
2100
|
A
|
4
|
16,5a
|
30 000
|
264
|
-
|
|
|
sist utv, sist 400 igjen, fritt fram til lederrygg, fast bak vinner i mål
|
140714-4
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
Li Ped
|
4
|
2140
|
A
|
4
|
16,4a
|
15 000
|
128
|
-
|
|
|
lederrygg, dødens 500 igjen, holdt godt
|
070714-8
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
10
|
2160
|
V
|
3
|
19,4
|
40 000
|
44
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 500 igjen, sto på helt inn
|
220614-9
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
11
|
2140
|
V
|
1
|
17,3
|
40 000
|
149
|
-
|
|
|
dødens, tet etter 500, 18.8/500 og 19.4/1000, overlegen
|
090614-4
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
Li Ped
|
12
|
2140
|
A
|
3
|
17,8a
|
15 000
|
190
|
-
|
|
|
fjerde og tredje innv, ut et spor 250 i, avsluttet bra
|
260514-1
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
5
|
2140
|
V
|
3
|
18,9
|
40 000
|
72
|
-
|
|
|
lederrygg, fast bak sliten leder, ut 100 i, rakk ikke å utfordre
|
200514-1
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
In Mel
|
9
|
1640
|
A
|
0
|
16,3ag
|
12 000
|
388
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og femte utv, galopperte 950 i, tapte 30, bra tilbake
|
050514-1
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
12
|
2140
|
V
|
2
|
21,6
|
20 000
|
135
|
-
|
|
|
lederrygg, satt fast til 50 i, rakk ikke å takte om
|
070414-9
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Sol
|
8
|
1640
|
A
|
0
|
18,0a
|
15 000
|
74
|
-
|
|
|
fjerde, femte og fjerde utv, angrep 350 i, holdt bare farten
|
030314-3
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
To Kro
|
14
|
2160
|
V
|
6
|
19,5
|
15 000
|
211
|
-
|
|
|
sjuende innv og fjerde utv, holdt sin fart
|
180214-4
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Sol
|
3
|
2140
|
A
|
6
|
18,7a
|
12 000
|
83
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 250, tredje innv e 500, lederrygg 600 i, frakjørt på oppløpet
|
270114-5
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Sol
|
6
|
2160
|
V
|
2
|
18,6
|
15 000
|
122
|
-
|
|
|
tredje innv, lederrygg 900 i, åpning 150 fra mål, holdt farten bra
|
200114-4
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Sol
|
9
|
1640
|
A
|
6
|
16,9a
|
15 000
|
130
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og tredje innv, lederrygg 1000 i, annet utv 500 i, holdt farten
|
301213-4
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Sol
|
12
|
1640
|
A
|
2
|
17,6a
|
15 000
|
104
|
-
|
|
|
femte utvendig, kruttsterk siste 500, heldie toer da en disket
|
161213-4
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Sol
|
13
|
2160
|
V
|
6
|
19,0
|
40 000
|
462
|
-
|
|
|
fjerde innv, fram mellom hester på oppløpet, fin spurt siste 100
|
301113-1
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Sol
|
2
|
2140
|
A
|
4
|
19,0a
|
18 000
|
82
|
-
|
|
|
tet, 17,4/500, rygg e 700, ut et spor 500 i, tapte 15 til vinner inn
|
111113-6
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Egg
|
13
|
2160
|
V
|
3
|
20,6
|
15 000
|
306
|
-
|
|
|
femte utv, fjerde utv e 400, annet utv 600 i, holdt farten etter perfekt løp
|
111113-1
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
1
|
1640
|
V
|
4
|
24,6
|
15 000
|
70
|
-
|
|
|
tredjehest på stripe, forsøkte seg i annetspor 750 i, tredje innv igjen 600 igjen,
|
041113-8
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Sol
|
6
|
2160
|
V
|
0
|
19,3 g
|
18 000
|
110
|
-
|
|
|
startgalopp (70), femte innv 900 i, ble i baktroppen
|
261013-21
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
23,5
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
141013-20
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
2
|
1640
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
071013-20
|
L
|
The Last Ticket
|
At Sol
|
1
|
1640
|
V
|
0
|
24,0
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
220913-4
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Sol
|
6
|
2140
|
V
|
2
|
19,4
|
40 000
|
50
|
-
|
|
|
tet, 18.7/500 og 21.1/1000, slått 100 igjen, holdt farten fint
|
160913-6
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Sol
|
10
|
1640
|
A
|
1
|
18,1a
|
15 000
|
74
|
-
|
|
|
annet utv, angrep 500 igjen, tet 350 igjen, stakk unna vant enkelt
|
270813-4
|
B
|
Enjoy The Ticket
|
In Mel
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
18,8a
|
30 000
|
357
|
-
|
|
|
dødens, tet e 750, rygg e 800, hindret kraftig 600 i, holdt kun farten etterpå
|
040813-6
|
BI
|
Enjoy The Ticket
|
In Mel
|
8
|
2100
|
A
|
-
|
|
200 000
|
0
|
-
|
|
|
pågående veterinærbehandling
|
260713-2
|
BI
|
Enjoy The Ticket
|
In Mel
|
1
|
2100
|
A
|
4
|
18,0a
|
30 000
|
256
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innv e 200, holdt farten greit, men slapp rygg med to lengder
|
080713-3
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
In Mel
|
10
|
1640
|
A
|
6
|
15,5a
|
15 000
|
276
|
-
|
|
|
forsiktig start, tredje utv e 500, annet utv 500 i, holdt bare farten
|
300613-3
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
In Mel
|
2
|
2140
|
V
|
4
|
19,1 g
|
18 000
|
119
|
-
|
|
|
startgalopp, fjerde utvendig, tredjespor på siste bortre, fullførte godt
|
160613-9
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
In Mel
|
4
|
2140
|
V
|
5
|
18,6 g
|
40 000
|
234
|
-
|
|
|
startgalopp (30), femte utvendig etter 600, tredje utvendig 1000 i, på det jevne
|
030613-1
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
In Mel
|
4
|
2140
|
V
|
2
|
19,4
|
20 000
|
171
|
-
|
|
|
dødens, nærmet seg hele oppløpet, tapte knepent
|
200513-1
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
In Mel
|
3
|
2140
|
V
|
0
|
25,3 g
|
40 000
|
274
|
-
|
|
|
galopperte seg bort fra start
|
310313-3
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
Ar Nil
|
7
|
2140
|
V
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
180313-20
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
In Mel
|
6
|
2140
|
V
|
0
|
21,7
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
040313-21
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
In Mel
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
26,7
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
221012-4
|
L
|
Newnews
|
An Dah
|
10
|
1660
|
V
|
7
|
17,5
|
14 000
|
445
|
-
|
|
|
i baktroppen, holdt farten noenlunde
|
061012-8
|
L
|
Newnews
|
Jo Ble
|
12
|
2660
|
V
|
0
|
19,0 g
|
50 000
|
803
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, feilet i stengt posisjon mot siste sving
|
250912-4
|
L
|
Newnews
|
At Sol
|
2
|
1640
|
A
|
0
|
15,4a
|
14 000
|
153
|
-
|
|
|
tet, 12.7/500, lederrygg 800 igjen, ble sliten
|
100912-20
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Sol
|
4
|
1640
|
V
|
0
|
28,5
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
030912-20
|
L
|
Enjoy The Ticket
|
At Sol
|
4
|
1640
|
V
|
0
|
27,7
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
030912-9
|
L
|
Newnews
|
At Sol
|
11
|
2160
|
V
|
0
|
19,4
|
20 000
|
101
|
-
|
|
|
via tredjespor til dødens etter 600, på vei bakover mot siste sving
|
270812-1
|
L
|
Newnews
|
At Sol
|
5
|
1640
|
A
|
1
|
15,3a
|
14 000
|
79
|
-
|
|
|
tet, 13.5/500 og 14.8/1000, holdt sikkert unna
|
130812-10
|
L
|
Newnews
|
Jo Ble
|
4
|
2640
|
A
|
4
|
18,5a
|
16 000
|
35
|
-
|
|
|
tredje utvendig, tredjespor siste bortre, fullførte godkjent
|
210712-6
|
OR
|
Newnews
|
Ar Nil
|
7
|
1700
|
V
|
2
|
15,5
|
10 000
|
113
|
-
|
|
|
femte innvendig, angrep på siste bortre, avsluttet formidabelt
|
040612-23
|
L
|
Newnews
|
He Han
|
2
|
2140
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
140512-23
|
L
|
Newnews
|
He Han
|
3
|
2140
|
V
|
-
|
21,4 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
070512-8
|
L
|
Newnews
|
Jo Ble
|
10
|
2180
|
V
|
3
|
16,8
|
20 000
|
322
|
-
|
|
|
femte utvendig, angrep i siste sving, spurtet friskt
|
230412-2
|
L
|
Newnews
|
To Wol
|
3
|
3140
|
V
|
0
|
18,7
|
16 000
|
357
|
-
|
|
|
tredje innvendig, lenge fast, intet spart
|
140412-1
|
L
|
Newnews
|
He Sol
|
6
|
2160
|
V
|
0
|
br g
|
20 000
|
351
|
-
|
|
|
galopperte seg bort tidlig
|
080412-2
|
L
|
Newnews
|
At Sol
|
10
|
2160
|
V
|
2
|
18,7
|
16 000
|
152
|
-
|
|
|
femte utvendig, med i angrep 600 igjen, sto på fint
|
020412-2
|
L
|
Newnews
|
Ra Bjø
|
2
|
1640
|
A
|
0
|
16,3a
|
14 000
|
201
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, slet 700 igjen, samlet seg greit
|
260312-10
|
L
|
Newnews
|
He Sol
|
7
|
2160
|
V
|
-
|
|
20 000
|
|
-
|
|
|
kjører/rytter forårsaket omstart
|
190312-3
|
L
|
Newnews
|
Ra Bjø
|
6
|
1640
|
A
|
5
|
17,3a
|
16 000
|
475
|
-
|
|
|
femte innvendig
|
270212-7
|
L
|
Newnews
|
He Sol
|
11
|
2160
|
V
|
5
|
20,8
|
16 000
|
108
|
-
|
|
|
femte utvendig, angrep i brekken, passerte flere
|
110212-8
|
L
|
Newnews
|
At Sol
|
13
|
1660
|
V
|
6
|
16,3
|
60 000
|
173
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, toer i tredjespor på siste bortre, rundet noen
|
160112-5
|
L
|
Newnews
|
Ja Sør
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
23,5 g
|
20 000
|
229
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, feilet i stengt posisjon i siste sving
|
070112-1
|
L
|
Newnews
|
He Sol
|
2
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
20 000
|
507
|
-
|
|
|
feilet i første sving, bak
|