220822-4
|
OA
|
Xpress Bar
|
Ma Sch
|
6
|
2340
|
V
|
7
|
17,5
|
20 000
|
137
|
-
|
|
|
sist innv, først i annetspor 1700 i, med rygg 1100 i, ble der bak
|
140822-7
|
OA
|
Xpress Bar
|
Er Sæt
|
3
|
2300
|
A
|
0
|
15,7a
|
20 000
|
479
|
-
|
|
|
sist innvendig uten å tette
|
250722-6
|
OA
|
Xpress Bar
|
Er Sæt
|
6
|
1740
|
V
|
0
|
16,3
|
20 000
|
471
|
-
|
|
|
tredje utvendig, frakjørt
|
100722-11
|
OA
|
Xpress Bar
|
Er Sæt
|
10
|
1760
|
V
|
0
|
16,4
|
14 000
|
274
|
-
|
|
|
fjerde utv, angrep 1200 i, tredje utv 600 i, ble sliten
|
131221-4
|
L
|
Xpress Bar
|
Er Sæt
|
1
|
1640
|
A
|
0
|
17,0a
|
18 000
|
970
|
-
|
|
|
fjerde innv, aldri sett med sjanse
|
181021-4
|
L
|
Xpress Bar
|
Er Sæt
|
9
|
2140
|
A
|
0
|
17,2a
|
18 000
|
1206
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje og fjerde innv, ga seg på siste bortre
|
170521-3
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
8
|
2640
|
A
|
0
|
17,8a
|
30 000
|
769
|
-
|
|
|
femte, sjette og sjuende innv, femte utv 1450 i, hektet av på siste bortre
|
100521-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
5
|
1640
|
A
|
0
|
15,9a
|
18 000
|
1035
|
-
|
|
|
tredjespor, fjerde innv e 300, tredje innv, ga seg på oppløpet
|
161120-10
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
8
|
2140
|
A
|
0
|
17,8a
|
15 000
|
382
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 650, ga seg 500 i
|
261020-8
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
7
|
2140
|
A
|
5
|
17,1a
|
15 000
|
309
|
-
|
|
|
tredjespor, fjerde utv e 500, sjette innv 1450 i, femte og fjerde innv, sto på bra
|
051020-8
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
2
|
2140
|
A
|
3
|
18,6a
|
15 000
|
724
|
-
|
|
|
lederrygg, fulgte ikke ryggen inn
|
140920-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
6
|
3180
|
V
|
6
|
18,9
|
22 000
|
1906
|
-
|
|
|
fjerde og femte innv, holdt farten noenlunde
|
310820-5
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
3
|
2640
|
V
|
0
|
18,6
|
20 000
|
1166
|
-
|
|
|
fjerde innv, ga seg på oppløpet
|
170820-4
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
2
|
1660
|
V
|
0
|
16,3
|
15 000
|
582
|
-
|
|
|
tredje innv, ga seg på siste bortre
|
030820-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
7
|
1640
|
A
|
5
|
16,6a
|
15 000
|
848
|
-
|
|
|
annet utvendig, maks
|
290620-6
|
L
|
Xpress Bar
|
In Mel
|
3
|
2160
|
V
|
0
|
18,5
|
14 000
|
1024
|
-
|
|
|
fjerde innv, svak
|
231219-5
|
L
|
Xpress Bar
|
At Sol
|
6
|
2140
|
A
|
0
|
18,1a
|
14 000
|
384
|
-
|
|
|
tredjespor, femte innv 1300 i, ble der bak
|
231119-4
|
L
|
Xpress Bar
|
In Mel
|
4
|
3160
|
V
|
0
|
21,5
|
40 000
|
914
|
-
|
|
|
fjerde og femte innv, ga seg i siste sving
|
041119-6
|
L
|
Xpress Bar
|
In Mel
|
8
|
2140
|
A
|
0
|
18,2a
|
14 000
|
602
|
-
|
|
|
femte og fjerde utv, med i angrep 650 i, ga seg i siste sving
|
211019-6
|
L
|
Xpress Bar
|
In Mel
|
7
|
2140
|
A
|
5
|
17,2a
|
16 000
|
367
|
-
|
|
|
sjette utv, sjenert til galopp e 450 (20), femte og fjerde innv, ut 200 i, bra avsl
|
031218-5
|
L
|
Xpress Bar
|
Li Joh
|
7
|
1660
|
V
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
strøket av stevneveterinær
|
051118-9
|
L
|
Xpress Bar
|
In Lam
|
9
|
2160
|
V
|
0
|
18,9
|
16 000
|
482
|
-
|
|
|
sist, langt fram i siste sving, avsluttet brukbart
|
081018-5
|
L
|
Xpress Bar
|
Gu Ber
|
8
|
2180
|
V
|
0
|
18,9
|
16 000
|
466
|
-
|
|
|
femte og fjerde innv, hang med inn
|
170918-7
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
4
|
1640
|
A
|
7
|
15,2a
|
16 000
|
1490
|
-
|
|
|
tredje utv og tredje innv, så ut til å få maks
|
100918-7
|
L
|
Xpress Bar
|
In Mel
|
5
|
2640
|
A
|
0
|
18,4a
|
18 000
|
1097
|
-
|
|
|
dødens, tredje innv e 350, fjerde innv, hang bare med
|
230718-5
|
L
|
Xpress Bar
|
In Sel
|
4
|
1660
|
V
|
0
|
16,7
|
16 000
|
271
|
-
|
|
|
tredje innvendig, svak
|
150718-5
|
BI
|
Xpress Bar
|
In Lam
|
4
|
2100
|
A
|
3
|
17,9a
|
16 000
|
608
|
-
|
|
|
fjerdehest, femtehest i sisterunden, spurtet bra og knep to plasser på oppløpet
|
020718-9
|
L
|
Xpress Bar
|
In Lam
|
9
|
2180
|
V
|
7
|
17,8
|
16 000
|
213
|
-
|
|
|
i køen hele veien
|
220618-3
|
L
|
Xpress Bar
|
Ha Hol
|
3
|
1640
|
A
|
8
|
15,1a
|
20 000
|
302
|
-
|
|
|
sjuende utvendig, hang kun med bak i køen
|
040618-7
|
L
|
Xpress Bar
|
Ka Nor
|
3
|
2140
|
A
|
7
|
16,0a
|
16 000
|
779
|
-
|
|
|
fjerde utv, angrep i brekken, grei nok
|
210518-4
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
5
|
3140
|
V
|
5
|
18,0
|
24 000
|
754
|
-
|
|
|
tredje innv, maks
|
290418-5
|
L
|
Xpress Bar
|
Jo Ble
|
9
|
2140
|
A
|
0
|
16,4ag
|
16 000
|
235
|
-
|
|
|
tredje utv, angrep 800 i, straks påkjørt, kort galopp, ble der bak
|
160418-3
|
L
|
Xpress Bar
|
An Ste
|
8
|
2140
|
A
|
0
|
16,3a
|
16 000
|
1355
|
-
|
|
|
sjette og fjerde utv, med i angrep 500 i, holdt farten
|
010418-4
|
L
|
Xpress Bar
|
In Mel
|
11
|
2640
|
A
|
0
|
22,8a
|
14 000
|
269
|
-
|
|
|
sjette og femte innv, ut og med i angrep 750 i, tapte terreng på oppløpet
|
120318-7
|
L
|
Xpress Bar
|
An Ste
|
3
|
1640
|
A
|
0
|
17,4a
|
14 000
|
276
|
-
|
|
|
tredjespor første 650, sist, fjerde innv, ble der bak
|
190218-8
|
L
|
Xpress Bar
|
An Ste
|
4
|
1640
|
A
|
3
|
16,0a
|
16 000
|
305
|
-
|
|
|
tredje og annet utv, holdt farten brukbart
|
050218-6
|
L
|
Xpress Bar
|
An Ste
|
5
|
2140
|
A
|
7
|
17,3a
|
16 000
|
421
|
-
|
|
|
via tredjespor til andre utv e 400, hindret siste sving, åpning 100 i, holdt farten
|
270118-2
|
L
|
Xpress Bar
|
Ei Høi
|
8
|
1640
|
A
|
0
|
16,1a
|
16 000
|
139
|
-
|
|
|
innv i baktroppen, fjerde utv e 500, holdt bare farten
|
150118-4
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
4
|
2160
|
V
|
3
|
18,0
|
18 000
|
463
|
-
|
|
|
fjerde og tredje innv, ut mot oppløpet, avsluttet bra
|
080118-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
9
|
1640
|
A
|
0
|
15,7a
|
16 000
|
307
|
-
|
|
|
fjerde, femte og fjerde innv, satt fast på oppløpet
|
281217-4
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
8
|
2140
|
A
|
8
|
17,8a
|
14 000
|
460
|
-
|
|
|
dødens, andre utv e 600, tidlig trøtt
|
021217-2
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
8
|
2160
|
V
|
0
|
21,3
|
16 000
|
289
|
-
|
|
|
tredje og fjerde utv, hektet av i siste sving
|
110917-4
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
9
|
2140
|
A
|
0
|
15,7a
|
16 000
|
552
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og femte innv, ga seg på oppløpet
|
310817-1
|
L
|
Xpress Bar
|
At Sol
|
9
|
1640
|
A
|
0
|
14,5a
|
14 000
|
554
|
-
|
|
|
tredje innv, ga seg på oppløpet
|
140817-3
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
3
|
1640
|
A
|
7
|
14,2a
|
16 000
|
435
|
-
|
|
|
tredje innv, ga seg på oppløpet
|
070817-8
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
9
|
2160
|
V
|
0
|
16,5
|
16 000
|
590
|
-
|
|
|
sjette innvendig, sjuende innvendig e 1000, hektet av på oppløpet
|
230617-8
|
L
|
Xpress Bar
|
Da Dal
|
5
|
1640
|
A
|
8
|
14,5a
|
20 000
|
187
|
-
|
|
|
fjerde utv, trafikkproblemer i siste sving, fullførte ok uten å bli mast på
|
120617-8
|
L
|
Xpress Bar
|
Ma Ols
|
7
|
1640
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
pågående veterinærbehandling
|
220517-6
|
L
|
Xpress Bar
|
At Sol
|
11
|
2640
|
A
|
2
|
18,3a
|
18 000
|
88
|
-
|
|
|
tredje utv, toer i tredjespor siste sving, fullførte godt
|
150517-3
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
2
|
1640
|
V
|
0
|
15,9
|
18 000
|
476
|
-
|
|
|
lederrygg, hektet av på siste bortre
|
010517-2
|
L
|
Xpress Bar
|
An Ste
|
1
|
3140
|
V
|
3
|
18,3
|
18 000
|
265
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 350, tredje innv, ut 200 i, avsluttet bra
|
240417-3
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
9
|
2140
|
A
|
2
|
16,6a
|
16 000
|
620
|
-
|
|
|
tredje utv, femte og fjerde innv, åpning 300 i, avsluttet fort
|
080417-1
|
L
|
Xpress Bar
|
Ei Høi
|
12
|
2140
|
A
|
0
|
18,0a
|
16 000
|
116
|
-
|
|
|
fjerde innv og fjerde utv, skjøvet ut et spor 1100 i, hengende, ga seg i siste sving
|
270317-5
|
L
|
Xpress Bar
|
Th Mjø
|
5
|
2140
|
V
|
5
|
18,1
|
8 000
|
108
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 300, tredje innv, satt fast
|
200317-5
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
3
|
1640
|
A
|
0
|
16,5a
|
20 000
|
340
|
-
|
|
|
tredje utv, fjerde og femte innv, ble der bak
|
060317-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
2
|
2640
|
V
|
3
|
19,6
|
18 000
|
667
|
-
|
|
|
lederrygg, frakjørt av vinneren, toer til 50 i
|
200217-1
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
3
|
1640
|
A
|
6
|
18,8ag
|
20 000
|
506
|
-
|
|
|
feilet e 200, bak, hentet igjen feltet, positiv etter sen åpning
|
280117-1
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
10
|
2140
|
A
|
0
|
18,2a
|
16 000
|
285
|
-
|
|
|
sist innvendig/utvendig, forsøkte seg rundt siste sving, avanserte ikke mye
|
160117-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
8
|
2160
|
V
|
7
|
17,5
|
18 000
|
1004
|
-
|
|
|
tredje og fjerde utv, angrep 800 i, ble hengende, sto på greit
|
261216-5
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
4
|
1640
|
A
|
0
|
16,7a
|
20 000
|
156
|
-
|
|
|
fjerde innv, lite å by på
|
121216-7
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
2
|
2140
|
A
|
0
|
17,6a
|
14 000
|
351
|
-
|
|
|
tredje innv, hindret siste sving, brukbart tilbake
|
261116-7
|
L
|
Xpress Bar
|
An Ste
|
3
|
2140
|
V
|
4
|
20,9
|
16 000
|
311
|
-
|
|
|
fjerde innv, maks
|
131116-7
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
1
|
1640
|
A
|
6
|
14,6a
|
14 000
|
338
|
-
|
|
|
tredje innv, fjerde innv 450 i, ut et spor 300 i, satt fast
|
231016-7
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
3
|
1640
|
A
|
5
|
15,7a
|
14 000
|
106
|
-
|
|
|
tredje innv, annet utv e 400, dødens e 600, slet 500 i, premie da flere galopperte
|
120916-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
2
|
2140
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
magesykdom
|
250716-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
3
|
1640
|
A
|
6
|
14,7a
|
20 000
|
405
|
-
|
|
|
dødens e 600, avløst mot siste sving, sto på greit
|
040716-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
6
|
2160
|
V
|
7
|
16,7
|
18 000
|
170
|
-
|
|
|
fjerde innv, stengt
|
240616-6
|
L
|
Xpress Bar
|
La Kol
|
7
|
1640
|
A
|
5
|
15,3a
|
20 000
|
67
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 450, lederrygg e 600, ut 250 i, holdt farten
|
130616-1
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
6
|
2140
|
A
|
0
|
16,5a
|
16 000
|
263
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 500, annet utv 1050 i, ga seg på siste bortre
|
030616-1
|
BI
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
11
|
1609
|
A
|
6
|
13,5a
|
16 000
|
669
|
-
|
|
|
femte innv, dårlig rygg 250 igjen, fin stil i målgangen
|
160516-7
|
L
|
Xpress Bar
|
Ka Joh
|
4
|
2140
|
A
|
2
|
15,5a
|
16 000
|
231
|
-
|
11,1-
|
|
tet, 11,1/500, lederrygg e 600, dødens 500 i, halv lengde bak
|
180416-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
11
|
2160
|
V
|
0
|
17,5
|
14 000
|
617
|
-
|
|
|
dødens, annet utv e 600, angrep 550 i, dødens 400 i, ga seg 150 i
|
110416-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
4
|
1640
|
A
|
5
|
15,9a
|
16 000
|
220
|
-
|
|
|
annet utv og tredje innv, maks uttelling
|
290216-3
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
7
|
1640
|
A
|
6
|
17,8a
|
16 000
|
220
|
-
|
|
|
andre utv, angrep siste sving, holdt farten
|
150216-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
6
|
2140
|
A
|
6
|
17,5a
|
16 000
|
105
|
-
|
|
|
fjerde, tredje og annet utv, satt fast
|
300116-10
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
4
|
3160
|
V
|
0
|
20,7
|
60 000
|
291
|
-
|
|
|
sjette innv, fjerde utv 500 i, hang bra med inn
|
180116-7
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
9
|
1640
|
A
|
0
|
17,0a
|
16 000
|
268
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje og fjerde innv, sist 500 i, ut på oppløpet, fin fart i mål
|
271215-6
|
L
|
Xpress Bar
|
At Sol
|
11
|
1640
|
A
|
3
|
15,9a
|
16 000
|
369
|
-
|
|
|
tredje og fjerde utv, tredjespor siste sving, passerte flere
|
051215-1
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
4
|
1640
|
A
|
3
|
18,4a
|
18 000
|
166
|
-
|
|
|
dødens, lederrygg e 350, frakjørt på oppløpet
|
291115-5
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
18,5
|
16 000
|
324
|
-
|
|
|
femte og fjerde innv, tredje utv 600 i, avsluttet bra
|
161115-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
9
|
2140
|
A
|
3
|
16,8a
|
16 000
|
274
|
-
|
|
|
lederrygg, annet utv 550 i, sto på bra
|
261015-3
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
7
|
2140
|
A
|
6
|
18,1a
|
12 000
|
90
|
-
|
|
|
via tredjespor til tet e 600, lederrygg siste bortre, trøtnet
|
140915-5
|
L
|
Xpress Bar
|
Ka Joh
|
3
|
1640
|
A
|
6
|
15,7a
|
14 000
|
128
|
-
|
|
|
annet utv, angrep 350 i, holdt bare farten
|
010915-1
|
L
|
Xpress Bar
|
At Sol
|
7
|
1640
|
A
|
5
|
15,8a
|
12 000
|
233
|
-
|
|
|
sjette utv, angrep 750 i, snart med rygg, femtespor 300 i, fullførte bra
|
240815-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
9
|
2140
|
A
|
6
|
15,9a
|
14 000
|
226
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, dødens 1100 i, grep 200 i, ga seg straks
|
270715-7
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
1
|
1640
|
A
|
2
|
14,3a
|
14 000
|
138
|
-
|
|
|
dødens e 500, sto på godt
|
200715-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
7
|
2160
|
V
|
0
|
17,1 g
|
16 000
|
109
|
-
|
|
|
tredje utv, sjenert til galopp e 450, tapte 40, sjette innv, ble der bak
|
050715-2
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
5
|
2640
|
A
|
2
|
16,8a
|
14 000
|
150
|
-
|
|
|
dødens, tet etter 1100, slapp kort etter, sto på bra uten å følge vinneren inn
|
280615-4
|
L
|
Xpress Bar
|
Ka Joh
|
9
|
1640
|
A
|
5
|
15,4a
|
20 000
|
120
|
-
|
|
|
tredje innvendig, stengt
|
150615-2
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
3
|
2640
|
A
|
4
|
18,6a
|
14 000
|
307
|
-
|
|
|
fjerde og tredje innv, ga seg før siste sving
|
080615-7
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
7
|
2160
|
V
|
0
|
19,3
|
14 000
|
210
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep i nest siste sving, ga seg tidlig
|
250515-2
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
4
|
2140
|
A
|
3
|
17,2a
|
14 000
|
289
|
-
|
|
|
lederrygg, ut på oppløpet, avsluttet bra, hode fra seier
|
130415-5
|
L
|
Xpress Bar
|
Ar Sjo
|
10
|
1640
|
A
|
0
|
16,5a
|
14 000
|
1850
|
-
|
|
|
femte og fjerde utv, angrep 750 i, ga seg i siste sving
|
300315-7
|
L
|
Xpress Bar
|
An Ste
|
11
|
1640
|
A
|
6
|
17,5a
|
14 000
|
431
|
-
|
|
|
femte utv, med 800 i, først i tredjespor 550 i, ble hengende, ga seg 100 i
|
230215-3
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
2
|
2140
|
A
|
0
|
20,4a
|
14 000
|
439
|
-
|
|
|
tredje innvendig, svak
|
020215-3
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
12
|
2160
|
V
|
0
|
18,5
|
16 000
|
374
|
-
|
|
|
sjette og fjerde utv, angrep 900 i, ble hengende, trøtnet mot oppløpet
|
240115-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
6
|
2140
|
V
|
0
|
18,0
|
50 000
|
334
|
-
|
|
|
sjette innv og annet utv, tredje utv 850 i, innv siste sving, ga seg på oppløpet
|
081214-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
3
|
2640
|
A
|
4
|
23,9a
|
15 000
|
34
|
-
|
|
|
|
291114-6
|
L
|
Xpress Bar
|
To Wol
|
1
|
3140
|
V
|
0
|
18,4
|
60 000
|
391
|
-
|
|
|
|
221114-3
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
11
|
2140
|
A
|
3
|
17,9a
|
15 000
|
61
|
-
|
|
|
|
011114-5
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
4
|
2140
|
A
|
0
|
18,3a
|
15 000
|
39
|
-
|
|
|
dødens etter 500, klarte ikke å fullføre
|
131014-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
1
|
2140
|
A
|
0
|
16,4a
|
15 000
|
215
|
-
|
|
|
fjerde innv, hang bare med
|
041014-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
12
|
2160
|
V
|
6
|
16,7
|
60 000
|
426
|
-
|
|
|
fjerde og tredje utv, med i angrep 600 i, tredje utv 500 i, holdt farten
|
220914-3
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
11
|
2140
|
A
|
2
|
17,0a
|
15 000
|
216
|
-
|
|
|
femte, fjerde og tredje utv, angrep 400 i, ble hengende, sto på flott
|
150914-3
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
1
|
2640
|
A
|
2
|
18,5a
|
15 000
|
69
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, annet utv 1800 i, dødens 650 i, sto på flott
|
060914-2
|
B
|
Xpress Bar
|
Ei Høi
|
3
|
2140
|
V
|
0
|
16,5
|
40 000
|
140
|
-
|
|
|
dødens, annet utv e 900, ned på innerspor 400 i, tapte mye siste 200
|
180814-3
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
4
|
2640
|
A
|
0
|
19,1a
|
15 000
|
87
|
-
|
|
|
fjerde innv, dødens e 400, annet utv 1900 i, holdt bare farten
|
110814-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
5
|
1640
|
A
|
1
|
15,3a
|
15 000
|
286
|
-
|
|
|
tredje og fjerde utv, med i angrep 700 i, først i tredjespor 400 i, sto på flott
|
170714-2
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
7
|
1640
|
A
|
6
|
16,5a
|
12 000
|
60
|
-
|
|
|
dødens, grep 400 igjen, sterk til 200 igjen, ga seg siste 200
|
220614-7
|
L
|
Xpress Bar
|
Ha Hol
|
11
|
1640
|
A
|
6
|
15,8a
|
18 000
|
97
|
-
|
|
|
fjerde og femte utvendig, angrep 800 igjen, det tok litt imot siste 100
|
130614-4
|
BI
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
4
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
15 000
|
174
|
-
|
|
|
dødens, feilet på defensiven 500 igjen
|
260514-7
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
8
|
2140
|
A
|
2
|
16,7a
|
15 000
|
310
|
-
|
|
|
tredje og annet utv, angrep 750 i, dødens 500 i, fullførte bra uten vinnersjanse
|
150414-5
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
3
|
2140
|
A
|
5
|
18,1a
|
12 000
|
118
|
-
|
|
|
tredje utv, tredje innv e 350, hindret i siste sving, åpning 150 i, avsluttet bra
|
310314-4
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
10
|
2160
|
V
|
5
|
18,7
|
15 000
|
352
|
-
|
|
|
fjerde utv, med i angrep 600 i, dårlig rygg, avsluttet brukbart
|
240214-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
3
|
2640
|
A
|
0
|
20,9a
|
15 000
|
89
|
-
|
|
|
tet e 500, 18.7/500 og 19.6/1000, lederrygg 1500 i, tredje innv 1200 i, tidlig trøtt
|
150214-5
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
12
|
2140
|
A
|
0
|
17,3a
|
50 000
|
905
|
-
|
|
|
bakket fra start, sjette innv og utv, ble der bak
|
030214-5
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
8
|
2140
|
A
|
3
|
18,6a
|
15 000
|
145
|
-
|
|
|
tredjespor, annet utv e 400, holdt farten bra
|
130114-2
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
1
|
2140
|
A
|
1
|
18,5a
|
15 000
|
65
|
-
|
|
|
tet, 15.7/500 og 18.9/1000, stive bein på oppløpet, knepent
|
301213-4
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
6
|
1640
|
A
|
4
|
17,7a
|
15 000
|
42
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, tredje utvendig 900 i, angrep 500 i, gikk greit
|
231213-6
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
11
|
2160
|
V
|
5
|
20,1
|
15 000
|
108
|
-
|
|
|
femte utv, med i angrep 700 i, holdt bare farten sin
|
091213-8
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
5
|
2140
|
A
|
1
|
18,3a
|
15 000
|
240
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 350, tredje innvendig, angrep 250 i, spurtet fort, først på streken
|
181113-8
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
11
|
2160
|
V
|
0
|
20,6 g
|
15 000
|
847
|
-
|
|
|
femte innv, fjerde utv e 900, angrep i brekken, galopp 100 i, premie ellers
|
211013-4
|
L
|
Xpress Bar
|
Bo Ekl
|
4
|
2140
|
V
|
0
|
20,5
|
15 000
|
151
|
-
|
|
|
lederrygg, dødens e 500, sliten 600 igjen, tapte en god del inn til mpl
|
071013-4
|
L
|
Xpress Bar
|
Kr Lam
|
10
|
1640
|
A
|
0
|
18,2a
|
15 000
|
385
|
-
|
|
|
tredje innvendig, tredje utvendig 400 igjen, hang mest med
|
250213-3
|
L
|
Xpress Bar
|
An Ste
|
9
|
1640
|
A
|
0
|
19,5a
|
14 000
|
311
|
-
|
|
|
fjerde innv, svak
|
311212-3
|
L
|
Xpress Bar
|
An Ste
|
6
|
1640
|
A
|
0
|
19,5a
|
16 000
|
244
|
-
|
|
|
smøg med innvendig, maks
|
251112-3
|
L
|
Xpress Bar
|
An Ste
|
11
|
1640
|
A
|
0
|
19,1a
|
16 000
|
249
|
-
|
|
|
femte utvendig, smøg med
|
221012-6
|
L
|
Xpress Bar
|
La Kol
|
4
|
2140
|
A
|
5
|
19,9a
|
14 000
|
48
|
-
|
|
|
tredje innvendig, smøg med
|
300912-7
|
L
|
Xpress Bar
|
Bo Ekl
|
11
|
2160
|
V
|
3
|
19,5
|
12 000
|
249
|
-
|
|
|
femte innvendig, spurtet prima siste 150
|
100912-1
|
L
|
Xpress Bar
|
An Ste
|
6
|
2160
|
V
|
6
|
20,5
|
12 000
|
334
|
-
|
|
|
tredje innvendig, luke 120 igjen, moderat taktskifte
|
060812-3
|
L
|
Xpress Bar
|
An Ste
|
8
|
2160
|
V
|
0
|
20,8
|
14 000
|
379
|
-
|
|
|
dødens e 400, trøtnet
|
210712-1
|
OR
|
Xpress Bar
|
Ar Nil
|
10
|
2120
|
V
|
6
|
20,8
|
8 000
|
105
|
-
|
|
|
annet utvendig, tredjespor etter en runde, dødens i siste sving
|
020712-4
|
L
|
Xpress Bar
|
An Ste
|
8
|
2640
|
A
|
4
|
22,3a
|
14 000
|
311
|
-
|
|
|
annet utvendig, dro opp tredjesporet på siste bortre, sto på bra
|
070512-10
|
L
|
Xpress Bar
|
Ar Nil
|
14
|
2160
|
V
|
0
|
20,7
|
12 000
|
685
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, forble i køen
|