mørkblå m/røde seler + reklame
Løpsdag | Bane | Hest | Trener | Spor | Dist | Start | Plass | Tid | Fpr | Odds | Forhold | M-tider | Monté |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
170521-3 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 8 | 2640 | A | 0 | 17,8a | 30 000 | 769 | - | ||
femte, sjette og sjuende innv, femte utv 1450 i, hektet av på siste bortre | |||||||||||||
100521-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 5 | 1640 | A | 0 | 15,9a | 18 000 | 1035 | - | ||
tredjespor, fjerde innv e 300, tredje innv, ga seg på oppløpet | |||||||||||||
161120-10 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 8 | 2140 | A | 0 | 17,8a | 15 000 | 382 | - | ||
tredjespor, dødens e 650, ga seg 500 i | |||||||||||||
261020-8 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 7 | 2140 | A | 5 | 17,1a | 15 000 | 309 | - | ||
tredjespor, fjerde utv e 500, sjette innv 1450 i, femte og fjerde innv, sto på bra | |||||||||||||
051020-8 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 2 | 2140 | A | 3 | 18,6a | 15 000 | 724 | - | ||
lederrygg, fulgte ikke ryggen inn | |||||||||||||
140920-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 6 | 3180 | V | 6 | 18,9 | 22 000 | 1906 | - | ||
fjerde og femte innv, holdt farten noenlunde | |||||||||||||
070920-9 | L | Gnisten | Kr Lam | 2 | 2140 | V | 0 | 40,3 rg | 12 000 | 83 | - | ||
dødens, andre utv e 600, feilet runden igjen, fungerte svært dårlig | |||||||||||||
310820-7 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 6 | 1640 | A | - | 22 000 | 0 | - | |||
halthet | |||||||||||||
310820-5 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 3 | 2640 | V | 0 | 18,6 | 20 000 | 1166 | - | ||
fjerde innv, ga seg på oppløpet | |||||||||||||
170820-8 | L | Gnisten | Kr Lam | 10 | 2140 | V | 0 | 37,6 g | 12 000 | 25 | - | ||
tredjespor i dårlig trav, galopp e 500, gjentok | |||||||||||||
170820-4 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 2 | 1660 | V | 0 | 16,3 | 15 000 | 582 | - | ||
tredje innv, ga seg på siste bortre | |||||||||||||
170820-1 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 5 | 2160 | V | 0 | 14,9 | 15 000 | 443 | - | ||
sjuende på rekke, annet utv 1400 i, tredje utv, lite å sette inn | |||||||||||||
100820-8 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 6 | 2140 | A | 0 | 15,1a | 15 000 | 226 | - | ||
tet, tidlig lederrygg, ga seg | |||||||||||||
030820-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 7 | 1640 | A | 5 | 16,6a | 15 000 | 848 | - | ||
annet utvendig, maks | |||||||||||||
270720-8 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 6 | 2140 | A | 2 | 14,6a | 22 000 | 189 | - | ||
dødens, annet utv 1000 i, angrep 300 i, kriget seg til annen 25 bak vinner | |||||||||||||
130720-7 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 4 | 2160 | V | 5 | 15,8 | 15 000 | 280 | - | ||
fjerde innv, sjette på rekke og fjerde innv, hang bare med | |||||||||||||
290620-5 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 9 | 1640 | A | 0 | 14,9a | 14 000 | 1684 | - | ||
andre utv, trøtnet siste bortre | |||||||||||||
030620-3 | L | Pilgrims Power | Tre in | 10 | 1640 | A | 4 | 14,3a | 14 000 | 401 | - | ||
fjerde utv, toer i angrep 600 i, avsluttet bra | |||||||||||||
180520-6 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 1 | 2140 | A | 4 | 14,9a | 14 000 | 358 | - | 11,9- | |
tet, 11.9/500, lederrygg e 650, trøtnet på oppløpet | |||||||||||||
260420-4 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 7 | 2140 | A | 0 | 15,5a | 14 000 | 583 | - | ||
tredjespor, dødens e 300, ga seg på oppløpet | |||||||||||||
160320-5 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 7 | 1640 | A | - | 14 000 | - | ||||
innstilt løp | |||||||||||||
231219-6 | L | Pilgrims Power | To Egg | 10 | 1640 | A | 0 | 16,8a | 14 000 | 633 | - | ||
fjerde utv, innv i køen 450 i, ble der bak | |||||||||||||
020919-1 | L | Pilgrims Power | To Egg | 3 | 1640 | A | 0 | 14,1a | 16 000 | 131 | - | ||
dødens e 300, trøtnet på oppløpet | |||||||||||||
190819-20 | L | Pilgrims Power | To Egg | 1 | 2140 | V | 0 | 18,1 | 0 | P | - | ||
081018-6 | L | Helle Tone | Kr Lam | 8 | 1640 | V | - | dg | 16 000 | 484 | - | ||
tredje innv, galopperte seg bort 950 i | |||||||||||||
170918-7 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 4 | 1640 | A | 7 | 15,2a | 16 000 | 1490 | - | ||
tredje utv og tredje innv, så ut til å få maks | |||||||||||||
170918-5 | L | Helle Tone | Kr Lam | 3 | 2660 | V | 5 | 30,4 | 18 000 | 118 | - | ||
tredje og fjerde innv, ut et spor 300 i, holdt farten noenlunde | |||||||||||||
110618-2 | L | Helle Tone | Kr Lam | 1 | 2140 | V | 0 | 27,1 | 16 000 | 936 | - | 29,6-25,3 | |
tet, lederrygg e 500, tredje innv 500 i, fjerde innv, ut 200 i, sto på bra | |||||||||||||
210518-4 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 5 | 3140 | V | 5 | 18,0 | 24 000 | 754 | - | ||
tredje innv, maks | |||||||||||||
070518-6 | L | Helle Tone | Kr Lam | 1 | 2140 | V | 3 | 28,9 | 18 000 | 256 | - | 31,5-30,2 | |
tet, 31,5/500 og 30,2/1000, slått 200 i, fullførte bra | |||||||||||||
230418-9 | L | Helle Tone | Tre in | 2 | 2140 | V | 4 | 30,5 | 16 000 | 253 | - | ||
lederrygg, frakjørt av de beste, sto på greit | |||||||||||||
150118-4 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 4 | 2160 | V | 3 | 18,0 | 18 000 | 463 | - | ||
fjerde og tredje innv, ut mot oppløpet, avsluttet bra | |||||||||||||
080118-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 9 | 1640 | A | 0 | 15,7a | 16 000 | 307 | - | ||
fjerde, femte og fjerde innv, satt fast på oppløpet | |||||||||||||
010118-3 | L | Helle Tone | Kr Lam | 2 | 2140 | A | 0 | 31,1a | 16 000 | 455 | - | ||
fjerde, tredje og fjerde innv, hektet av i siste sving | |||||||||||||
281217-4 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 8 | 2140 | A | 8 | 17,8a | 14 000 | 460 | - | ||
dødens, andre utv e 600, tidlig trøtt | |||||||||||||
281217-1 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 6 | 2160 | V | 6 | 17,2 | 14 000 | 113 | - | ||
dødens e 450, trøtnet siste bortre | |||||||||||||
181217-2 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 9 | 2160 | V | 0 | 18,0 | 24 000 | 360 | - | ||
andre, så tredje utv, tidlig trøtt | |||||||||||||
021217-2 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 8 | 2160 | V | 0 | 21,3 | 16 000 | 289 | - | ||
tredje og fjerde utv, hektet av i siste sving | |||||||||||||
161017-5 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 9 | 2140 | A | - | 18 000 | 0 | - | |||
Øvrig sykdom | |||||||||||||
180917-5 | L | Helle Tone | Tre in | 11 | 2160 | V | 0 | 30,0 | 16 000 | 83 | - | ||
tredjespor, femte utv e 600, angrep 900 i, ga seg i siste sving | |||||||||||||
110917-4 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 9 | 2140 | A | 0 | 15,7a | 16 000 | 552 | - | ||
tredje, fjerde og femte innv, ga seg på oppløpet | |||||||||||||
140817-3 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 3 | 1640 | A | 7 | 14,2a | 16 000 | 435 | - | ||
tredje innv, ga seg på oppløpet | |||||||||||||
070817-8 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 9 | 2160 | V | 0 | 16,5 | 16 000 | 590 | - | ||
sjette innvendig, sjuende innvendig e 1000, hektet av på oppløpet | |||||||||||||
070817-6 | L | Helle Tone | Kr Lam | 3 | 2140 | A | 5 | 29,1ag | 16 000 | 68 | - | ||
lederrygg, tidvis uten å tette, galopperte som fjerde på oppløpet | |||||||||||||
170717-7 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 12 | 1640 | A | 7 | 14,6a | 18 000 | 81 | - | ||
sjette utvendig, sjanset innv 700 i, sist mot oppløpet, passerte noen slitne | |||||||||||||
170717-2 | L | Helle Tone | Kr Lam | 10 | 2180 | V | 2 | temp | 18 000 | 117 | - | ||
4. utv, med i ang 1100 i, uten rygg 650 i, tredje rundt siste sv, grep kort før mål | |||||||||||||
100717-7 | L | Helle Tone | Kr Lam | 11 | 2180 | V | 6 | 29,0 g | 14 000 | 44 | - | ||
tilbaketrukket dødens, avløst siste bortre, feilet like etter, brukbart tilbake | |||||||||||||
100717-5 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 11 | 2180 | V | 5 | 14,7 | 16 000 | 70 | - | ||
sjette utv, angrep 800 i, sto på greit | |||||||||||||
030717-6 | L | Helle Tone | Kr Lam | 10 | 2160 | V | 3 | 29,4 | 14 000 | 163 | - | ||
via tredjespor til dødens e 1100, stred tappert | |||||||||||||
120617-8 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 3 | 1640 | A | 1 | 13,7ag | 14 000 | 41 | - | ||
tre galoppsteg e 150, lederrygg, ut 650 i, tet 500 i, overlegen, 15,8 s 500 | |||||||||||||
120617-6 | L | Helle Tone | Kr Lam | 3 | 2160 | V | - | dg | 16 000 | 51 | - | ||
dødens, galopperte seg bort 700 i | |||||||||||||
050617-2 | L | Helle Tone | Kr Lam | 6 | 2160 | V | 5 | 26,8 | 16 000 | 106 | - | ||
via tredjespor til andre utv e 500, åpning 100 i, holdt farten | |||||||||||||
290517-1 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 12 | 2140 | A | - | 16 000 | 0 | - | |||
halthet | |||||||||||||
150517-8 | L | Helle Tone | Tre in | 14 | 2180 | V | 0 | 29,1 g | 30 000 | 211 | - | ||
femte, fjerde og tredje utv, galopp 750 i, tapte for mye | |||||||||||||
150517-3 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 2 | 1640 | V | 0 | 15,9 | 18 000 | 476 | - | ||
lederrygg, hektet av på siste bortre | |||||||||||||
080517-3 | L | Ciao Bella Vici | Kr Lam | 11 | 2140 | A | - | 12 000 | 0 | - | |||
feber | |||||||||||||
080517-2 | L | Flibustier | Kr Lam | 8 | 2140 | A | 0 | 18,8a | 18 000 | 98 | - | ||
via tredjespor til fjerde utv e 500, tidlig sluttkjørt | |||||||||||||
010517-2 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 8 | 3180 | V | 0 | 17,8 | 18 000 | 348 | - | ||
tidlig tredje utv, angrep 1900 i, dødens 1650 i, passert 550 i, ga seg i siste sving | |||||||||||||
240417-8 | L | Helle Tone | Kr Lam | 12 | 2160 | V | 2 | 28,4 | 18 000 | 176 | - | ||
tredjespor, tredje utv e 300, annet utv, dødens 1150 i, tet 600 i, slått på streken | |||||||||||||
240417-3 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 9 | 2140 | A | 2 | 16,6a | 16 000 | 620 | - | ||
tredje utv, femte og fjerde innv, åpning 300 i, avsluttet fort | |||||||||||||
170417-6 | L | Helle Tone | Kr Lam | 8 | 2160 | V | 6 | 29,4 g | 16 000 | 365 | - | ||
tredje og andre utv, feilet siste borte, greit tilbake via sporene | |||||||||||||
200317-5 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 3 | 1640 | A | 0 | 16,5a | 20 000 | 340 | - | ||
tredje utv, fjerde og femte innv, ble der bak | |||||||||||||
130317-2 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 9 | 2180 | V | 4 | 16,5 | 16 000 | 222 | - | ||
femte og fjerde utv, angrep 550 i, straks tredje utv, hang bra med | |||||||||||||
060317-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 2 | 2640 | V | 3 | 19,6 | 18 000 | 667 | - | ||
lederrygg, frakjørt av vinneren, toer til 50 i | |||||||||||||
270217-4 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 7 | 2160 | V | 5 | 16,0 | 16 000 | 96 | - | ||
dødens direkte, fullførte greit | |||||||||||||
200217-2 | L | Ciao Bella Vici | Kr Lam | 1 | 1640 | A | 0 | 21,5a | 20 000 | 31 | - | ||
fjerde innv, svak | |||||||||||||
200217-1 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 3 | 1640 | A | 6 | 18,8ag | 20 000 | 506 | - | ||
feilet e 200, bak, hentet igjen feltet, positiv etter sen åpning | |||||||||||||
280117-1 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 10 | 2140 | A | 0 | 18,2a | 16 000 | 285 | - | ||
sist innvendig/utvendig, forsøkte seg rundt siste sving, avanserte ikke mye | |||||||||||||
250117-1 | B | Ciao Bella Vici | Kr Lam | 7 | 2100 | A | 5 | 18,1a | 30 000 | 106 | - | ||
tredje, annet, tredje, fjerde og femte utv, holdt farten | |||||||||||||
160117-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 8 | 2160 | V | 7 | 17,5 | 18 000 | 1004 | - | ||
tredje og fjerde utv, angrep 800 i, ble hengende, sto på greit | |||||||||||||
090117-7 | L | Ciao Bella Vici | Kr Lam | 2 | 2140 | A | 1 | 25,2a | 12 000 | 37 | - | ||
fjerde innv og annet utv, angrep 1550 i, dødens 1500 i, tet 600 i, kontrollert | |||||||||||||
090117-5 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 9 | 2160 | V | - | 18 000 | 0 | - | |||
forkjølelse | |||||||||||||
020117-7 | L | Ciao Bella Vici | Kr Lam | 5 | 2140 | A | 2 | 19,3a | 12 000 | 85 | - | 16,1-21,2 | |
tet, 16,1/500 og 21,2/1000, innhentet på streken | |||||||||||||
020117-1 | L | Flibustier | Kr Lam | 8 | 1640 | A | 0 | 16,5a | 18 000 | 516 | - | ||
treg utv, sist, snart med luke fram, fikk aldri kontakt | |||||||||||||
261216-5 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 4 | 1640 | A | 0 | 16,7a | 20 000 | 156 | - | ||
fjerde innv, lite å by på | |||||||||||||
121216-7 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 2 | 2140 | A | 0 | 17,6a | 14 000 | 351 | - | ||
tredje innv, hindret siste sving, brukbart tilbake | |||||||||||||
131116-8 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 7 | 1640 | A | 6 | 15,4a | 14 000 | 216 | - | ||
tredjespor, dødens e 500, trøtnet på oppløpet | |||||||||||||
131116-7 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 1 | 1640 | A | 6 | 14,6a | 14 000 | 338 | - | ||
tredje innv, fjerde innv 450 i, ut et spor 300 i, satt fast | |||||||||||||
071116-6 | L | Helle Tone | Kr Lam | 5 | 2140 | V | 5 | 29,2 | 30 000 | 68 | - | ||
dødens, holdt farten meget bra | |||||||||||||
231016-7 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 3 | 1640 | A | 5 | 15,7a | 14 000 | 106 | - | ||
tredje innv, annet utv e 400, dødens e 600, slet 500 i, premie da flere galopperte | |||||||||||||
171016-7 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 7 | 2140 | A | 0 | 15,1a | 16 000 | 103 | - | 10,8-12,8 | |
tet i første sving, dro hardt unna, sluttkjørt på oppl | |||||||||||||
260916-21 | L | Ciao Bella Vici | Ar Nil | 1 | 2140 | V | - | 0 | - | ||||
strykning for dagen | |||||||||||||
260916-1 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 7 | 1640 | A | 6 | 13,7a | 18 000 | 58 | - | ||
tredjespor, dødens 1150 i, trøtnet på oppløpet, dog tapper | |||||||||||||
120916-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 2 | 2140 | A | - | 16 000 | 0 | - | |||
magesykdom | |||||||||||||
100916-10 | D | Pilgrims Power | Kr Lam | 7 | 2100 | A | 0 | 14,8a | 50 000 | 421 | - | ||
tredje utvendig, tempoproblemer runden igjen | |||||||||||||
060916-21 | L | Ciao Bella Vici | Kr Lam | 1 | 2140 | V | - | 0 | - | ||||
strykning for dagen | |||||||||||||
150816-22 | L | Ciao Bella Vici | Kr Lam | 1 | 2140 | V | - | 0 | - | ||||
uregjerlighet for øvrig | |||||||||||||
010816-21 | L | Ciao Bella Vici | Kr Lam | 2 | 2140 | V | - | 0 | - | ||||
strykning for dagen | |||||||||||||
010816-1 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 4 | 1640 | A | 1 | 13,3a | 18 000 | 20 | - | 14,3-14,4 | |
tet i rolig tempo, la inn 11 s 500, overlegen | |||||||||||||
250716-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 3 | 1640 | A | 6 | 14,7a | 20 000 | 405 | - | ||
dødens e 600, avløst mot siste sving, sto på greit | |||||||||||||
110716-6 | L | Flibustier | Kr Lam | 12 | 2140 | A | 0 | 16,2a | 14 000 | 126 | - | ||
tilbaketrukket annet utv e 550, angrep 1350 i, dødens 1000 i, trakk seg på oppløpet | |||||||||||||
040716-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 6 | 2160 | V | 7 | 16,7 | 18 000 | 170 | - | ||
fjerde innv, stengt | |||||||||||||
250616-10 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 15 | 3180 | V | 0 | 16,2 | 100 000 | 222 | - | ||
blant de siste hele veien | |||||||||||||
240616-4 | L | Helle Tone | Kr Lam | 11 | 1680 | V | 0 | 34,6 | 20 000 | 276 | - | ||
startgalopp, tapte 50, ny galopp 200 i, viste fart | |||||||||||||
130616-6 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 13 | 1660 | V | 3 | 13,6 | 18 000 | 31 | - | ||
femte utv, angrep 1100 i, ble hengende, fullførte flott | |||||||||||||
130616-5 | L | Red White Socks | Ma Ols | 1 | 2140 | A | - | 16 000 | 0 | - | |||
halthet | |||||||||||||
130616-1 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 6 | 2140 | A | 0 | 16,5a | 16 000 | 263 | - | ||
tredjespor, dødens e 500, annet utv 1050 i, ga seg på siste bortre | |||||||||||||
060616-8 | L | Vill Moa | Ma Sto | 12 | 2160 | V | 6 | 33,4 | 14 000 | 64 | - | ||
femte, ut et spor runden igjen, lite framdrift, ordinær | |||||||||||||
030616-1 | BI | Xpress Bar | Jo Mel | 11 | 1609 | A | 6 | 13,5a | 16 000 | 669 | - | ||
femte innv, dårlig rygg 250 igjen, fin stil i målgangen | |||||||||||||
300516-6 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 13 | 2160 | V | 1 | 14,5 | 18 000 | 73 | - | ||
tredjespor, dødens e 600, tet 400 i, overlegen, 12,7 s 500 | |||||||||||||
180416-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 11 | 2160 | V | 0 | 17,5 | 14 000 | 617 | - | ||
dødens, annet utv e 600, angrep 550 i, dødens 400 i, ga seg 150 i | |||||||||||||
110416-9 | L | Helle Tone | Kr Lam | 3 | 2160 | V | 0 | 31,5 g | 14 000 | 226 | - | ||
tredje og annet utv, galopp e 500, tapte 20, tredjespor, trøtnet i siste sving | |||||||||||||
110416-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 4 | 1640 | A | 5 | 15,9a | 16 000 | 220 | - | ||
annet utv og tredje innv, maks uttelling | |||||||||||||
110416-2 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 8 | 1640 | A | 2 | 12,7a | 16 000 | 93 | - | ||
tredjespor, annet utv e 400, dødens e 550, grep 100 i, kontret ut | |||||||||||||
020416-7 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 1 | 2140 | A | 0 | 17,0a | 70 000 | 181 | - | ||
lederrygg, dødens 1250 i, lederrygg 900 i, hektet av 500 i, ga seg på oppløpet | |||||||||||||
210316-3 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 6 | 1660 | V | 0 | 19,5 | 16 000 | 24 | - | ||
treg ut, tapte 20, fikk aldri opp farten | |||||||||||||
070316-1 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 7 | 1660 | V | 1 | 15,8 | 18 000 | 41 | - | ||
tredje utv, med i angrep 350 i, full fart 200 i, lett med halvannen lengde | |||||||||||||
290216-7 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 8 | 1640 | A | 0 | 16,1a | 16 000 | 65 | - | ||
ble engende i tredjespor hele veien | |||||||||||||
290216-3 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 7 | 1640 | A | 6 | 17,8a | 16 000 | 220 | - | ||
andre utv, angrep siste sving, holdt farten | |||||||||||||
150216-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 6 | 2140 | A | 6 | 17,5a | 16 000 | 105 | - | ||
fjerde, tredje og annet utv, satt fast | |||||||||||||
080216-1 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 10 | 1660 | V | 3 | 16,0 | 18 000 | 43 | - | ||
femte innv og fjerde utv, angrep 450 i, raskt oppløp | |||||||||||||
300116-10 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 4 | 3160 | V | 0 | 20,7 | 60 000 | 291 | - | ||
sjette innv, fjerde utv 500 i, hang bra med inn | |||||||||||||
180116-7 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 9 | 1640 | A | 0 | 17,0a | 16 000 | 268 | - | ||
lederrygg, tredje og fjerde innv, sist 500 i, ut på oppløpet, fin fart i mål | |||||||||||||
180116-4 | L | Helle Tone | Ja Hal | 2 | 2160 | V | 4 | 32,1 | 16 000 | 329 | - | ||
tredje innv og lederrygg, slapp ryggen med to lengder oppunder mål | |||||||||||||
180116-2 | L | Flibustier | Kr Lam | 9 | 1640 | A | 5 | 16,0a | 16 000 | 115 | - | ||
annet og tredje utv, angrep ut på oppløpet, avsluttet bra | |||||||||||||
040116-20 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 1 | 2140 | A | 0 | 17,9a | 0 | P | - | ||
040116-4 | L | Flibustier | Kr Lam | 7 | 2160 | V | 5 | 17,1 | 18 000 | 178 | - | ||
dødens, med i kampen til 100 i | |||||||||||||
051215-9 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 9 | 2140 | A | 0 | dist a | 80 000 | 55 | - | ||
femte innv, ut et spor 700 i, hektet straks hjul og fikk løpet ødelagt | |||||||||||||
051215-1 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 4 | 1640 | A | 3 | 18,4a | 18 000 | 166 | - | ||
dødens, lederrygg e 350, frakjørt på oppløpet | |||||||||||||
291115-5 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 1 | 2140 | V | 0 | 18,5 | 16 000 | 324 | - | ||
femte og fjerde innv, tredje utv 600 i, avsluttet bra | |||||||||||||
231115-5 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 8 | 2140 | A | 0 | 19,4ag | 14 000 | 244 | - | ||
tredjespor, dødens e 300, galopperte seg bort 800 i | |||||||||||||
211115-11 | B | Pilgrims Power | Kr Lam | 3 | 2100 | A | 3 | 13,2a | 110 000 | 366 | - | ||
tredje innv, ut et spor 100 i, satt fast bak vinneren | |||||||||||||
161115-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 9 | 2140 | A | 3 | 16,8a | 16 000 | 274 | - | ||
lederrygg, annet utv 550 i, sto på bra | |||||||||||||
161115-2 | L | Flibustier | Kr Lam | 9 | 1640 | A | 5 | 14,9a | 18 000 | 133 | - | ||
fjerde, tredje og tilbaketrukket annet utv, langt fram, holdt farten bra | |||||||||||||
091115-7 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 7 | 2160 | V | 3 | 16,8 | 16 000 | 81 | - | ||
tredje innv, angrep 1250 i, lederrygg 1000 i, slet i svingene, holdt bra | |||||||||||||
091115-6 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 12 | 2180 | V | 1 | 14,2 | 40 000 | 71 | - | ||
sjette og sjuende utv, med 750 i, først i tredjespor 450 i, grep 100 i, lett | |||||||||||||
021115-8 | L | Order By Plane | Kr Lam | 5 | 2160 | V | 0 | 19,4 | 12 000 | 315 | - | ||
dødens, avløst e 1000, fikk trøbbel med tempoet | |||||||||||||
021115-2 | L | Flibustier | Kr Lam | 5 | 2660 | V | 2 | 17,9 | 18 000 | 100 | - | ||
dødens e 300, tet e 700, ledet i det lengste | |||||||||||||
261015-3 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 7 | 2140 | A | 6 | 18,1a | 12 000 | 90 | - | ||
via tredjespor til tet e 600, lederrygg siste bortre, trøtnet | |||||||||||||
261015-2 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 7 | 2140 | A | 2 | 14,6a | 16 000 | 64 | - | ||
via tredjespor til tet e 500, 13,5/1000, ledet i det aller lengste | |||||||||||||
171015-2 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 9 | 2160 | V | 2 | 14,3 | 40 000 | 156 | - | ||
femte og tredje innv, dødens e 450, grep 100 i, spurtslått på streken | |||||||||||||
260915-2 | L | Flibustier | Kr Lam | 5 | 2640 | A | 4 | 17,5a | 16 000 | 151 | - | ||
dødens, andre utvendig e 1000, angrep i brekken, fullførte bra | |||||||||||||
140915-8 | L | Order By Plane | Kr Lam | 12 | 1640 | A | 5 | 16,9a | 14 000 | 317 | - | ||
fjerde utv, angrep 650 i, ble hengende, holdt farten | |||||||||||||
140915-2 | L | Flibustier | Kr Lam | 11 | 1640 | A | 5 | 14,6a | 14 000 | 895 | - | ||
fjerde og tredje utv, fast til 100 i, avsluttet fort, krefter spart | |||||||||||||
070915-6 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 5 | 1640 | A | 1 | 13,5a | 20 000 | 15 | - | ||
dødens, tet e 700, vant med fem lengder | |||||||||||||
010915-1 | L | Order By Plane | Kr Lam | 8 | 1640 | A | 0 | 15,8a | 12 000 | 671 | - | ||
rask ut, dødens, trakk seg på oppløpet | |||||||||||||
240815-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 9 | 2140 | A | 6 | 15,9a | 14 000 | 226 | - | ||
tredje og fjerde innv, dødens 1100 i, grep 200 i, ga seg straks | |||||||||||||
240815-2 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 4 | 2140 | A | 5 | 14,9a | 16 000 | 311 | - | ||
fjerde, femte og fjerde innv, frakjørt i siste sving | |||||||||||||
170815-2 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 2 | 2140 | V | 3 | 16,2 | 16 000 | 109 | - | ||
tredje, fjerde og tredje innv, lederrygg 800 i, holdt koken brukbart | |||||||||||||
080815-9 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 8 | 1640 | A | - | 60 000 | 0 | - | |||
halthet | |||||||||||||
270715-20 | L | Ciao Bella Vici | Kr Lam | 5 | 1640 | V | 0 | 30,8 g | 0 | B | - | ||
270715-9 | L | Helle Tone | Kr Lam | 7 | 2160 | V | 0 | 34,0 g | 14 000 | 144 | - | ||
feilet e 200, sjuende innvendig, gjentok nest siste sving | |||||||||||||
270715-7 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 1 | 1640 | A | 2 | 14,3a | 14 000 | 138 | - | ||
dødens e 500, sto på godt | |||||||||||||
270715-2 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 8 | 1640 | A | 1 | 13,4a | 16 000 | 94 | - | ||
hang i tredjespor, såvidt innom andrespor mot siste sving, knallsterk vinner | |||||||||||||
200715-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 7 | 2160 | V | 0 | 17,1 g | 16 000 | 109 | - | ||
tredje utv, sjenert til galopp e 450, tapte 40, sjette innv, ble der bak | |||||||||||||
200715-5 | L | Helle Tone | Kr Lam | 1 | 1640 | A | 0 | 30,2ag | 16 000 | 214 | - | ||
fjerde innv, galopperte seg bort e 200 | |||||||||||||
200715-1 | L | Flibustier | Kr Lam | 9 | 2660 | V | 0 | 17,9 g | 18 000 | 246 | - | ||
sjette innv, galopperte 900 i, tapte 30, fin fart i mål | |||||||||||||
130715-20 | L | Ciao Bella Vici | Kr Lam | 1 | 1640 | V | 0 | 31,6 | 0 | B | - | ||
050715-6 | L | Helle Tone | Kr Lam | 6 | 2140 | V | 5 | 31,5 | 12 000 | 208 | - | ||
dødens, holdt farten brukbart | |||||||||||||
050715-2 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 5 | 2640 | A | 2 | 16,8a | 14 000 | 150 | - | ||
dødens, tet etter 1100, slapp kort etter, sto på bra uten å følge vinneren inn | |||||||||||||
050715-1 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 3 | 2140 | A | 0 | 15,7a | 16 000 | 71 | - | ||
dødens, avløst etter 800, kunne ikke følge på siste bortre | |||||||||||||
270615-10 | L | Flibustier | Kr Lam | 12 | 3180 | V | 0 | 17,0 g | 60 000 | 111 | - | ||
feilet e 600, bak, tredjespor siste sving | |||||||||||||
240615-3 | B | Pilgrims Power | Kr Lam | 2 | 1609 | A | 6 | 13,5a | 30 000 | 50 | - | ||
lederrygg, tredje innvendig, ut et spor på oppløpet, fast | |||||||||||||
150615-4 | L | Bergmino | Ei Ber | 8 | 2160 | V | 0 | br | 14 000 | 751 | - | ||
rask ut, lederrygg, tredje innv 1100 i, ga seg helt på siste bortre | |||||||||||||
150615-2 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 3 | 2640 | A | 4 | 18,6a | 14 000 | 307 | - | ||
fjerde og tredje innv, ga seg før siste sving | |||||||||||||
080615-7 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 7 | 2160 | V | 0 | 19,3 | 14 000 | 210 | - | ||
annet utvendig, angrep i nest siste sving, ga seg tidlig | |||||||||||||
010615-8 | L | Helle Tone | Kr Lam | 1 | 2140 | A | 5 | 31,4a | 10 000 | 45 | - | ||
tredje og fjerde innv, holdt farten bra | |||||||||||||
260515-1 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 6 | 2140 | A | 1 | 14,4a | 12 000 | 55 | - | ||
dødens, tet e 350, 12,1/500 og 12,9/1000, snart med luke, overlegen, 16,6 s 500 | |||||||||||||
250515-2 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 4 | 2140 | A | 3 | 17,2a | 14 000 | 289 | - | ||
lederrygg, ut på oppløpet, avsluttet bra, hode fra seier | |||||||||||||
180515-2 | L | Flibustier | Kr Lam | 7 | 3180 | V | 4 | 16,9 | 18 000 | 32 | - | ||
fjerde på rekke, dødens 2400 i, tet 2100 i, slått 100 i | |||||||||||||
110515-2 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 6 | 1660 | V | 3 | 14,1 | 16 000 | 64 | - | ||
annet utv, angrep 700 i, dødens 500 i, fullførte fint | |||||||||||||
270415-5 | L | Hercules Trotter | Ols JW | 10 | 2640 | A | 0 | 17,7a | 14 000 | 409 | - | ||
femte innv, tredje utv 800 i, sliten i siste sving | |||||||||||||
270415-2 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 5 | 1640 | A | 2 | 14,3a | 18 000 | 77 | - | ||
rakk ikke fram og tapte 10 fra start, annet utv, angrep 250 i, slått med en lengde | |||||||||||||
200415-2 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 8 | 2140 | A | 0 | 17,1a | 14 000 | 237 | - | ||
presset på i dødens, passert 500 i, ga seg i siste sving | |||||||||||||
180415-9 | B | Flibustier | Kr Lam | 11 | 2100 | A | - | 125 000 | 0 | - | |||
hovsprekk | |||||||||||||
060415-4 | L | Helle Tone | Kr Lam | 4 | 2140 | V | 0 | 33,5 | 12 000 | 355 | - | ||
fjerde utv og fjerde innv, hang bare med | |||||||||||||
060415-2 | L | Flibustier | Kr Lam | 7 | 3180 | V | - | 18 000 | 0 | - | |||
hovsprekk | |||||||||||||
230315-7 | L | Helle Tone | Kr Lam | 8 | 2160 | V | - | dg | 12 000 | 346 | - | ||
annet utv, dødens 1150 i, lederrygg 500 i, galopp som skummel 150 i | |||||||||||||
230315-2 | L | Order By Plane | Kr Lam | 2 | 2140 | V | 0 | 17,9 | 16 000 | 215 | - | ||
dødens, femte innv 1350 i, ga seg i siste sving | |||||||||||||
160315-4 | L | Hercules Trotter | Ols JW | 4 | 2140 | A | 4 | 18,3a | 14 000 | 540 | - | ||
tredjespor, dødens e 550, holdt koken flott | |||||||||||||
160315-1 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 1 | 2140 | V | 1 | 16,7 | 16 000 | 132 | - | ||
overfløyet, ut e 300, tet e 550, 20.5/1000, suveren, 16.7 siste 1000 | |||||||||||||
070315-9 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 8 | 1640 | A | - | 70 000 | 0 | - | |||
sårskade | |||||||||||||
070315-7 | L | Hercules Trotter | Ols JW | 10 | 2140 | A | 0 | 18,0a | 50 000 | 939 | - | ||
sjette og femte innv, ga seg i siste sving | |||||||||||||
070315-6 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 13 | 2180 | V | 0 | 17,8 | 40 000 | 647 | - | ||
femte innv, sist 200 i, avsluttet fort i kulissene | |||||||||||||
230215-3 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 2 | 2140 | A | 0 | 20,4a | 14 000 | 439 | - | ||
tredje innvendig, svak | |||||||||||||
160215-1 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 10 | 2160 | V | 4 | 15,4 | 18 000 | 156 | - | ||
tredjespor, dødens 1400 i, fullførte solid | |||||||||||||
020215-3 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 12 | 2160 | V | 0 | 18,5 | 16 000 | 374 | - | ||
sjette og fjerde utv, angrep 900 i, ble hengende, trøtnet mot oppløpet | |||||||||||||
240115-9 | L | Flibustier | Kr Lam | 15 | 3200 | V | 0 | 17,5 | 50 000 | 477 | - | ||
nest sist, fram først i annetspor 1700 i, ble i baktroppen | |||||||||||||
240115-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 6 | 2140 | V | 0 | 18,0 | 50 000 | 334 | - | ||
sjette innv og annet utv, tredje utv 850 i, innv siste sving, ga seg på oppløpet | |||||||||||||
050115-1 | L | Flibustier | Kr Lam | 8 | 2140 | A | 3 | 16,9a | 16 000 | 62 | - | ||
sist, tredje utv e 500, med i angrep 350 i9, avsluttet bra | |||||||||||||
030115-7 | BI | Marionmetropolitan | Kr Lam | 11 | 2120 | V | 0 | 18,7 rg | 50 000 | 725 | - | ||
fjerde utvendig, på etterskudd på siste bortre | |||||||||||||
221214-4 | L | Helle Tone | Kr Lam | 1 | 2140 | V | 3 | 36,5 g | 20 000 | 272 | - | ||
221214-2 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 9 | 1640 | A | 1 | 14,6a | 15 000 | 50 | - | ||
081214-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 3 | 2640 | A | 4 | 23,9a | 15 000 | 34 | - | ||
081214-2 | L | Carmela's Wallet | El Joh | 3 | 2640 | A | 0 | 24,1a | 15 000 | 431 | - | ||
291114-6 | L | Order By Plane | Kr Lam | 6 | 3160 | V | 0 | 19,2 | 60 000 | 860 | - | ||
291114-4 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 8 | 2140 | A | 0 | 15,9a | 70 000 | 919 | - | ||
291114-2 | L | Hercules Trotter | Ols JW | 6 | 2160 | V | - | 15 000 | 0 | - | |||
halthet | |||||||||||||
221114-3 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 11 | 2140 | A | 3 | 17,9a | 15 000 | 61 | - | ||
221114-2 | L | Flibustier | Kr Lam | 12 | 2140 | A | 1 | 17,4a | 15 000 | 37 | - | ||
171114-3 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 4 | 2140 | A | 3 | 16,2ar | 15 000 | 37 | - | ||
101114-1 | L | Carmela's Wallet | El Joh | 3 | 2140 | A | 0 | 17,9a | 15 000 | 174 | - | ||
tredje utv, med i angrep 400 i, lite å sette inn | |||||||||||||
011114-5 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 4 | 2140 | A | 0 | 18,3a | 15 000 | 39 | - | ||
dødens etter 500, klarte ikke å fullføre | |||||||||||||
011114-2 | L | Carmela's Wallet | El Joh | 4 | 2640 | A | 4 | 17,4a | 15 000 | 132 | - | ||
lederrygg etter 100, slapp ryggen siste 200, maks | |||||||||||||
201014-5 | L | Order By Plane | Kr Lam | 4 | 2140 | A | 0 | 19,4a | 15 000 | 90 | - | ||
tredjespor første 350, så fjerde og femte utv, ga seg på siste bortre | |||||||||||||
201014-2 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 6 | 2660 | V | 1 | 19,4 | 20 000 | 14 | - | ||
sjette og femte på rekke, dødens e 400, presset på rundt siste sving, lett | |||||||||||||
131014-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 1 | 2140 | A | 0 | 16,4a | 15 000 | 215 | - | ||
fjerde innv, hang bare med | |||||||||||||
131014-2 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 2 | 2140 | A | - | 15 000 | 0 | - | |||
forkjølelse | |||||||||||||
081014-10 | B | Order By Plane | Kr Lam | 4 | 1609 | A | 4 | 15,6a | 20 000 | 996 | - | ||
tredje og fjerde utv, via drøye spor mot oppløpet, avsluttet bra | |||||||||||||
081014-2 | B | Marionmetropolitan | Kr Lam | 9 | 3160 | V | 0 | 18,5 | 30 000 | 570 | - | ||
blant de siste hele veien, sliten på oppløpet | |||||||||||||
041014-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 12 | 2160 | V | 6 | 16,7 | 60 000 | 426 | - | ||
fjerde og tredje utv, med i angrep 600 i, tredje utv 500 i, holdt farten | |||||||||||||
220914-5 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 11 | 2140 | A | 4 | 18,2a | 15 000 | 104 | - | ||
femte utv, med i angrep 800 i, avsluttet bra | |||||||||||||
220914-3 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 11 | 2140 | A | 2 | 17,0a | 15 000 | 216 | - | ||
femte, fjerde og tredje utv, angrep 400 i, ble hengende, sto på flott | |||||||||||||
220914-2 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 6 | 2140 | A | 4 | 15,1a | 20 000 | 69 | - | ||
tredjespor, dødens e 500, holdt koken bra | |||||||||||||
150914-3 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 1 | 2640 | A | 2 | 18,5a | 15 000 | 69 | - | ||
lederrygg og tredje innv, annet utv 1800 i, dødens 650 i, sto på flott | |||||||||||||
150914-2 | L | Flibustier | Kr Lam | 7 | 1660 | V | 0 | 15,5 | 15 000 | 160 | - | ||
sist, ut flere spor mot oppløpet, avsluttet bra | |||||||||||||
080914-8 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 8 | 1640 | A | 1 | 13,9a | 20 000 | 29 | - | ||
tredjespor, dødens e 500, grep 200 i, lett med to lengder | |||||||||||||
300814-5 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 7 | 1640 | A | 0 | 16,6ag | 15 000 | 69 | - | ||
annet og tredje utv, galopperte 450 i, trolig fjerde ellers | |||||||||||||
180814-5 | L | Big River Create | Kr Lam | 4 | 2140 | A | 0 | 21,7a | 15 000 | 323 | - | ||
fjerde og femte innv, ga seg før siste sving | |||||||||||||
180814-3 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 4 | 2640 | A | 0 | 19,1a | 15 000 | 87 | - | ||
fjerde innv, dødens e 400, annet utv 1900 i, holdt bare farten | |||||||||||||
110814-8 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 3 | 3160 | V | 5 | 18,5 | 20 000 | 118 | - | ||
dødens, tet e 400, 19.5/500 og 17.0/1000, tidvis 50 foran, innhentet 200 i, ga seg | |||||||||||||
110814-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 5 | 1640 | A | 1 | 15,3a | 15 000 | 286 | - | ||
tredje og fjerde utv, med i angrep 700 i, først i tredjespor 400 i, sto på flott | |||||||||||||
170714-2 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 7 | 1640 | A | 6 | 16,5a | 12 000 | 60 | - | ||
dødens, grep 400 igjen, sterk til 200 igjen, ga seg siste 200 | |||||||||||||
140714-7 | L | Order By Plane | Kr Lam | 5 | 1640 | A | 0 | 18,0a | 15 000 | 109 | - | ||
fjerde og femte utvendig, slet med å tette tidlig, frakjørt | |||||||||||||
140714-5 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 3 | 2640 | A | 1 | 16,4a | 15 000 | 19 | - | ||
fjerdehest, tet etter 500, 17.9/500 og 16.5/1000, stakk 300 igjen, sikkert | |||||||||||||
130614-20 | BI | Hercules Trotter | Ma Ols | 5 | 2100 | V | 0 | 20,7 | 0 | P | - | ||
130614-6 | BI | Order By Plane | Kr Lam | 3 | 1609 | A | 6 | 15,6a | 15 000 | 70 | - | ||
annet utvendig, ordinær | |||||||||||||
130614-4 | BI | Xpress Bar | Jo Mel | 4 | 2100 | A | - | dg a | 15 000 | 174 | - | ||
dødens, feilet på defensiven 500 igjen | |||||||||||||
090614-2 | L | Carmela's Wallet | El Joh | 9 | 1640 | A | 5 | 14,5a | 15 000 | 222 | - | ||
tredje innv, åpning 250 i, avsluttet bra | |||||||||||||
020614-7 | L | Kalimera One | Ar Bre | 10 | 2160 | V | 0 | 18,8 | 10 000 | 170 | - | ||
langt bak, kom aldri ordentlig inn i løpet | |||||||||||||
020614-6 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 4 | 1640 | A | 0 | 15,7ag | 15 000 | 39 | - | ||
galopperte grovt fra start (70), sist i feltet 400 igjen, hang med til mål | |||||||||||||
020614-1 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 4 | 2140 | A | 4 | 16,3a | 15 000 | 75 | - | ||
tilbaketrukket annet utv, tilbaketrukket dødens e 650, dødens 1000 i, tapper | |||||||||||||
260514-7 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 8 | 2140 | A | 2 | 16,7a | 15 000 | 310 | - | ||
tredje og annet utv, angrep 750 i, dødens 500 i, fullførte bra uten vinnersjanse | |||||||||||||
260514-5 | L | Order By Plane | Kr Lam | 12 | 2140 | A | 6 | 17,4a | 15 000 | 67 | - | ||
etter hvert sjuende utv, fjerde innv 600 i, fast til 150 i, avsluttet bra | |||||||||||||
260514-2 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 5 | 2140 | A | 0 | 16,4a | 15 000 | 144 | - | ||
dødens, tet e 550, 11.7/500 og 14.7/1000, slått og ga seg 100 fra mål | |||||||||||||
120514-6 | L | Big River Create | Kr Lam | 8 | 2140 | A | - | 15 000 | - | ||||
sårskade | |||||||||||||
120514-5 | L | Order By Plane | Kr Lam | 2 | 1640 | A | 6 | 16,2a | 15 000 | 30 | - | ||
annet utv, dødens e 200, frakjørt i siste sving | |||||||||||||
050514-21 | L | Big River Create | Kr Lam | 2 | 2140 | V | 0 | 22,7 | 0 | P | - | ||
280414-4 | L | Order By Plane | Kr Lam | 13 | 2160 | V | 1 | 17,2 | 15 000 | 49 | - | ||
tredje utv, angrep 700 i, dødens 550 i, hjulhekt 300 i, tapte all fart, flott tilbake | |||||||||||||
280414-2 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 7 | 1640 | A | - | dg a | 15 000 | 11 | - | ||
galopperte seg bort fra start | |||||||||||||
200414-5 | L | Order By Plane | Kr Lam | 8 | 1640 | A | 1 | 14,8a | 15 000 | 411 | - | ||
tredjespor, dødens e 250, tet e 500, 15.0/500 og 15.3/1000, en lengde | |||||||||||||
200414-2 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 9 | 2160 | V | 1 | 15,1 | 15 000 | 21 | - | ||
tredjespor, annetspor e 300, dødens e 500, tet 1400 i, 17.0/1000, lett, tre lengder | |||||||||||||
150414-20 | L | Big River Create | Kr Lam | 2 | 2140 | V | - | 0 | - | ||||
strykning for dagen | |||||||||||||
150414-5 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 3 | 2140 | A | 5 | 18,1a | 12 000 | 118 | - | ||
tredje utv, tredje innv e 350, hindret i siste sving, åpning 150 i, avsluttet bra | |||||||||||||
150414-4 | L | Hercules Trotter | Ma Ols | 2 | 1640 | A | - | dg a | 12 000 | 57 | - | ||
galopperte seg bort fra start | |||||||||||||
070414-5 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 7 | 2160 | V | - | g6 g | 15 000 | 49 | - | ||
femte utv, angrep 800 i, galopperte på vei mot tet 400 i, bra tilbake, galopp 50 i | |||||||||||||
310314-5 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 6 | 2140 | A | 1 | 15,3a | 15 000 | 76 | - | ||
tet, 13.3/500 og 15.3/1000, innhentet på målstreken, Wy Fi disket først i mål | |||||||||||||
310314-4 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 10 | 2160 | V | 5 | 18,7 | 15 000 | 352 | - | ||
fjerde utv, med i angrep 600 i, dårlig rygg, avsluttet brukbart | |||||||||||||
240314-2 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 5 | 2160 | V | 0 | 18,5 | 15 000 | 62 | - | ||
tredjesporm sjette utv e 300, fjerde innv på siste bortre, satt fast, krefter spart | |||||||||||||
150314-9 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 9 | 2140 | A | 0 | 16,3a | 60 000 | 162 | - | ||
femte innv, hang bra med inn | |||||||||||||
030314-5 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 8 | 2140 | A | 4 | 16,3a | 15 000 | 73 | - | ||
fjerde utv, angrep 600 i, ble hengende, holdt bare farten | |||||||||||||
240214-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 3 | 2640 | A | 0 | 20,9a | 15 000 | 89 | - | ||
tet e 500, 18.7/500 og 19.6/1000, lederrygg 1500 i, tredje innv 1200 i, tidlig trøtt | |||||||||||||
240214-5 | L | Flibustier | Kr Lam | 4 | 2140 | A | 4 | 17,0a | 15 000 | 77 | - | ||
tredje og fjerde utv, holdt bare farten i baktroppen | |||||||||||||
240214-1 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 2 | 1640 | A | 1 | 15,4a | 15 000 | 17 | - | ||
dødens, tet e 1000 i, 15.0/1000, sto på helt inn, knepent | |||||||||||||
180214-1 | L | Order By Plane | Kr Lam | 3 | 1640 | A | 0 | 18,2a | 12 000 | 458 | - | ||
dødens, annet utv 800 i, ga seg i siste sving | |||||||||||||
150214-10 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 5 | 3160 | V | 5 | 18,9 g | 60 000 | 105 | - | ||
galopperte e 250, tapte 40, femte og fjerde utv, sto på bra | |||||||||||||
150214-9 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 12 | 1640 | A | 0 | 16,0a | 60 000 | 507 | - | ||
bommet starten, tapte 20, med i angrep 500 i, sjenert 400 i, unnskyldt | |||||||||||||
150214-5 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 12 | 2140 | A | 0 | 17,3a | 50 000 | 905 | - | ||
bakket fra start, sjette innv og utv, ble der bak | |||||||||||||
030214-8 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 5 | 2160 | V | 1 | 17,0 | 15 000 | 18 | - | ||
fjerde og tredje utv, angrep 600 i, tet 450 i, suveren på lette bein | |||||||||||||
030214-5 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 8 | 2140 | A | 3 | 18,6a | 15 000 | 145 | - | ||
tredjespor, annet utv e 400, holdt farten bra | |||||||||||||
030214-1 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 10 | 2140 | V | 2 | 17,1 | 15 000 | 124 | - | ||
annet utv, dødens e 500, sto på bra langt bak vinneren | |||||||||||||
270114-4 | L | Hercules Trotter | Ma Ols | 10 | 2140 | A | 6 | 18,0a | 15 000 | 440 | - | ||
femte, fjerde og tredje utv, annet utv 500 i, holdt farten | |||||||||||||
270114-1 | L | Sweety Augustinu | Ma Ols | 9 | 2140 | A | 4 | 18,3a | 15 000 | 539 | - | ||
fjerde innv, tredje utv 600 i, fast til 150 i, avsluttet greit | |||||||||||||
250114-4 | B | Marionmetropolitan | Kr Lam | 6 | 3160 | V | 0 | 19,7 | 60 000 | 175 | - | ||
fjerde utv, til dødens 1500 i, ga helt opp 500 igjen | |||||||||||||
200114-4 | L | Order By Plane | Kr Lam | 8 | 1640 | A | 0 | 17,1a | 15 000 | 197 | - | ||
femte innv, frisk spurt innv, krefter spart, fikk bare en gjennomkjøring | |||||||||||||
200114-1 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 10 | 1640 | A | - | 15 000 | - | ||||
strøket av stevneveterinær | |||||||||||||
130114-2 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 1 | 2140 | A | 1 | 18,5a | 15 000 | 65 | - | ||
tet, 15.7/500 og 18.9/1000, stive bein på oppløpet, knepent | |||||||||||||
130114-1 | L | Flibustier | Kr Lam | 7 | 2140 | A | 6 | 17,8a | 15 000 | 82 | - | ||
tredjespor, dødens e 600, frakjørt mot oppløpet | |||||||||||||
060114-1 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 1 | 2140 | V | 3 | 18,6 g | 15 000 | 36 | - | ||
lederrygg, tredje innv e 600, tredje utv 1000 i, angrep 600 i, ble hengende | |||||||||||||
301213-4 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 6 | 1640 | A | 4 | 17,7a | 15 000 | 42 | - | ||
fjerde innvendig, tredje utvendig 900 i, angrep 500 i, gikk greit | |||||||||||||
301213-2 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 9 | 1640 | A | 1 | 15,5a | 15 000 | 23 | - | ||
fjerde og femte utvendig, angrep 700 i, dødens 400 i, grep 200 i, lett | |||||||||||||
231213-6 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 11 | 2160 | V | 5 | 20,1 | 15 000 | 108 | - | ||
femte utv, med i angrep 700 i, holdt bare farten sin | |||||||||||||
231213-1 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 2 | 2140 | V | 1 | 18,7 | 15 000 | 135 | - | ||
annet utv, dødens e 400, tet e 950, 20.9/1000, stakk unna 300 i, vant helenkelt | |||||||||||||
161213-1 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 11 | 2160 | V | 7 | 17,2 | 15 000 | 99 | - | ||
sist, via sporene 350 igjen, holdt farten sin i køen | |||||||||||||
091213-8 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 5 | 2140 | A | 1 | 18,3a | 15 000 | 240 | - | ||
tet, lederrygg e 350, tredje innvendig, angrep 250 i, spurtet fort, først på streken | |||||||||||||
091213-6 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 2 | 2140 | A | 0 | 17,6a | 15 000 | 319 | - | ||
tet, hissig, 11.1/500 og 13.0/1000, slått 450 igjen, ga seg mye | |||||||||||||
091213-5 | L | Order By Plane | Kr Lam | 8 | 2140 | A | 0 | 18,4a | 15 000 | 286 | - | ||
tredjespor, annet utvendig etter 300, klarte ikke å henge med inn | |||||||||||||
091213-2 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 9 | 2140 | A | 1 | 17,0a | 15 000 | 38 | - | ||
tredje og fjerde utv, angrep 1100 i, via fjerdespor, dødens 900 i, tet 700 i, lett | |||||||||||||
181113-8 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 11 | 2160 | V | 0 | 20,6 g | 15 000 | 847 | - | ||
femte innv, fjerde utv e 900, angrep i brekken, galopp 100 i, premie ellers | |||||||||||||
181113-6 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 3 | 1640 | A | 5 | 15,3a | 15 000 | 50 | - | ||
tet, 12.6/500 og 13.1/1000, slått i brekken, samlet seg noe, holdt farten sin | |||||||||||||
041113-2 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 9 | 2160 | V | - | 40 000 | 0 | - | |||
forkjølelse | |||||||||||||
201013-3 | BI | Pilgrims Power | Kr Lam | 4 | 1609 | A | 0 | 15,5a | 18 000 | 70 | - | ||
dødens, sluttkjørt 300 igjen, holdt farten sin greit | |||||||||||||
141013-3 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 10 | 2140 | A | 3 | 16,9a | 15 000 | 57 | - | ||
tredje utv, angrep e 900, dødens e 1000, holdt farten sin helt til mål | |||||||||||||
071013-4 | L | Xpress Bar | Jo Mel | 10 | 1640 | A | 0 | 18,2a | 15 000 | 385 | - | ||
tredje innvendig, tredje utvendig 400 igjen, hang mest med | |||||||||||||
280913-7 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 8 | 2140 | A | - | 24 000 | 0 | - | |||
sårskade | |||||||||||||
280913-5 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 12 | 2640 | A | 0 | 17,6a | 18 000 | 126 | - | ||
tredjespor, tet e1000, slagen 500 igjen, holdt bare farten sin | |||||||||||||
160913-4 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 7 | 1640 | A | 2 | 14,6a | 15 000 | 22 | - | ||
tet, 09.8/500 og 12.9/1000, slått 150 igjen, holdt farten bra | |||||||||||||
290713-1 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 4 | 1640 | A | 4 | 15,2a | 15 000 | 59 | - | ||
tredje utv, fram innvendig siste 100, avsluttet greit, fikk maks | |||||||||||||
220713-21 | L | Pilgrims Power | Kr Lam | 1 | 2140 | V | 0 | 18,6 | 0 | P | - | ||
240613-3 | L | Order By Plane | Kr Lam | 4 | 2640 | A | 0 | br ag | 18 000 | 300 | - | ||
startgalopp, bak | |||||||||||||
030613-6 | L | Carmela's Wallet | Kr Lam | 2 | 2640 | A | 5 | 17,8a | 18 000 | 504 | - | ||
femte innv, femte utv 500 igjen, angrep i brekken, avsluttet fint | |||||||||||||
130513-6 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 5 | 2140 | A | 3 | 16,9a | 15 000 | 42 | - | ||
dødens, tet e 450, 13.9/500 og 15.9/1000, grepet helt til 10 før mål, bra | |||||||||||||
060513-2 | L | Flibustier | Kr Lam | 4 | 3140 | V | 5 | 18,0 | 18 000 | 24 | - | ||
dødens, tet e 700, 19.8/1000, lederrygg e 1100, kunne ikke henge på de fremste | |||||||||||||
290413-9 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 7 | 2640 | A | 0 | 20,8ag | 15 000 | 43 | - | ||
dødens e 600, annet utv e 1100, galopp 300 i, hadde trolig ikke mye spart | |||||||||||||
310313-2 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 9 | 2140 | A | 3 | 21,4ag | 15 000 | 212 | - | ||
annet utv, dødens 1000 i, tet 500 i, trøblet og galopperte 300 i, ålreit tilbake | |||||||||||||
180313-3 | L | Marionmetropolitan | Kr Lam | 2 | 2140 | A | - | dg a | 15 000 | 70 | - | ||
overfløyet, galopperte seg bort i lederrygg e 200 | |||||||||||||
110313-9 | L | Helle Sol | Kr Lam | 9 | 1640 | A | - | dg a | 15 000 | 317 | - | ||
fjerde innv, galopperte seg bort 900 fra mål | |||||||||||||
110313-8 | L | Order By Plane | Kr Lam | 3 | 2140 | A | 5 | 18,6a | 15 000 | 74 | - | ||
tet under press, 14.3/500, lederrygg e 900, hindret i siste sving, brukbar avsl | |||||||||||||
210113-8 | L | Marionmetropolitan | Bj Lam | 5 | 2140 | A | 2 | 19,2a | 15 000 | 85 | - | ||
via tredjespor til dødens etter 400, holdt farten flott | |||||||||||||
311212-3 | L | Big River Candy | Bj Lam | 10 | 1640 | A | 0 | 19,5a | 16 000 | 337 | - | ||
i baktroppen, uten muligheter | |||||||||||||
171212-9 | L | Marionmetropolitan | Bj Lam | 1 | 2140 | V | - | dg | 16 000 | 128 | - | ||
feilet etter 500 | |||||||||||||
291012-3 | L | Big River Candy | Bj Lam | 3 | 2140 | A | 0 | 19,3a | 16 000 | 438 | - | ||
femte innvendig, der bak | |||||||||||||
081012-1 | L | Big River Candy | Bj Lam | 8 | 1640 | A | 6 | 21,3a | 14 000 | 462 | - | ||
dødens, tet etter 600, straks lederrygg, stivnet | |||||||||||||
300912-6 | L | Big River Candy | Bj Lam | 3 | 2140 | V | 0 | 20,2 | 14 000 | 298 | - | ||
smøg med innvendig, aldri i bildet | |||||||||||||
160112-20 | L | Big River Candy | Bj Lam | 3 | 2140 | V | 0 | 29,2 g | 0 | N | - | ||