290325-8
|
HA
|
Tanic Plane
|
Li Kri
|
6
|
2060
|
V
|
6
|
18,5
|
18 000
|
1349
|
-
|
|
|
sjettehest, holdt sin fart til maks
|
290325-2
|
HA
|
Marajah Plane
|
Ma Rin
|
2
|
2060
|
V
|
2
|
20,5
|
18 000
|
37
|
-
|
|
|
fin start, toer med luke fram, holdt den plassen uten å nærme seg
|
150325-2
|
HA
|
Marajah Plane
|
Ma Rin
|
2
|
2040
|
V
|
4
|
18,9 g
|
50 000
|
75
|
-
|
|
|
feilet som treer i første sving (20), tredje/annet utv, angrep 700 i, sto på bra
|
010325-4
|
HA
|
Marajah Plane
|
Ma Rin
|
6
|
2040
|
A
|
2
|
18,0a
|
24 000
|
21
|
-
|
|
|
i annetspor litt bak, snart annet utv, dødens 550 igjen, truet ikke vinneren, bra
|
010225-7
|
HA
|
Tanic Plane
|
Li Kri
|
1
|
2040
|
A
|
6
|
16,9a
|
24 000
|
389
|
-
|
|
|
overflydd, snart ut, tredje utvendig, med på siste bortre, fullførte greit
|
040125-5
|
HA
|
Tanic Plane
|
La Veb
|
3
|
2040
|
A
|
6
|
17,4a
|
20 000
|
154
|
-
|
|
|
tredje og annet utvendig, angrep på siste bortre, hengende, holdt farten bra
|
301124-7
|
HA
|
Tanic Plane
|
La Veb
|
1
|
2040
|
A
|
5
|
16,9a
|
20 000
|
373
|
-
|
|
|
overflydd, femte innvendig, ut et spor 500 igjen, ut i sporene, fint oppløp
|
161124-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
La Veb
|
3
|
2040
|
A
|
4
|
17,5a
|
16 000
|
546
|
-
|
|
|
fjerde utvendig/innvendig, tredje utvendig 900 igjen, ut i siste sv, holdt farten ok
|
161124-1
|
HA
|
Marajah Plane
|
La Veb
|
5
|
2040
|
V
|
1
|
19,9
|
16 000
|
54
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ut i tredje utv 700 igjen, angrep 500 igjen, grep 100 igjen, lett
|
021124-4
|
HA
|
Marajah Plane
|
La Veb
|
7
|
2060
|
V
|
4
|
18,7
|
14 000
|
88
|
-
|
|
|
tredje utvendig, med i angrep på siste bortre, fullførte fint
|
191024-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
La Veb
|
1
|
1600
|
A
|
0
|
14,3a
|
18 000
|
904
|
-
|
|
|
overflydd, sist utvendig, ble der bak hele veien
|
191024-1
|
HA
|
Marajah Plane
|
La Veb
|
1
|
2040
|
V
|
2
|
20,0
|
16 000
|
34
|
-
|
|
|
tredje innvendig, annet utv i annen sving, dødens i nest siste sving, ga lederen kamp
|
051024-5
|
HA
|
Tanic Plane
|
La Veb
|
11
|
2060
|
V
|
6
|
18,5
|
22 000
|
598
|
-
|
|
|
ut i tredje utvendig mot annen sving, sent fritt fram, fin fart over mål
|
051024-3
|
HA
|
Marajah Plane
|
La Veb
|
3
|
2040
|
V
|
4
|
20,7
|
18 000
|
44
|
-
|
|
|
tredje innv, så lederrygg, tredje innv runden igjen, ut mot siste sving, bra spurt
|
080924-7
|
HA
|
Marajah Plane
|
La Veb
|
2
|
2040
|
V
|
1
|
19,2
|
16 000
|
114
|
-
|
|
|
fjerde/femte/fjerde innv, opp i lederrygg i siste sv, ut i brekken, avgjorde sikkert
|
080924-4
|
HA
|
Tanic Plane
|
La Veb
|
4
|
2040
|
V
|
5
|
19,2
|
20 000
|
342
|
-
|
|
|
dødens, trøblet litt ut av første sving, tredje/annet utv, angrep i siste sv, maks
|
100824-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
La Veb
|
5
|
2060
|
V
|
5
|
15,2
|
18 000
|
365
|
-
|
|
|
fjerde innvendig/utvendig, angrep ut på siste bortre, holdt farten brukbart
|
100824-4
|
HA
|
Marajah Plane
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
V
|
5
|
18,5
|
18 000
|
66
|
-
|
|
|
dødens, presset på til 17,2/1000, sliten mot siste sving, fullførte ok
|
130724-1
|
HA
|
Tanic Plane
|
La Veb
|
2
|
2040
|
A
|
6
|
14,7a
|
20 000
|
446
|
-
|
|
|
fjerde/femte innvendig, tredje utvendig 1000 igjen, på det jevne til slutt
|
290624-20
|
HA
|
Marajah Plane
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
V
|
0
|
19,4
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
150624-21
|
HA
|
Marajah Plane
|
Ti Hen
|
5
|
2060
|
V
|
0
|
23,3
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
150624-6
|
HA
|
Ella Plane
|
La Veb
|
7
|
2060
|
V
|
0
|
18,8
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
sjettehest, tredje innvendig etter 900, annet utv mot siste sving, trakk seg
|
180524-20
|
HA
|
Marajah Plane
|
Ti Hen
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
26,2
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
180524-6
|
HA
|
Ella Plane
|
La Veb
|
1
|
2040
|
V
|
6
|
20,6 g
|
18 000
|
203
|
-
|
|
|
feilet fra start, kontakt som femte i annen sving, slet mot siste sving, på det jevne
|
200424-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
Mi Joh
|
10
|
2060
|
V
|
0
|
18,3 rg
|
20 000
|
260
|
-
|
|
|
femte utvendig, feilet der bak inn i siste sving
|
300324-7
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
5
|
2040
|
A
|
0
|
17,6a
|
40 000
|
455
|
-
|
|
|
tet inn i første sving, slapp ut av svingen, bra med til hun ga opp siste 100
|
300324-2
|
HA
|
Tanic Plane
|
La Veb
|
4
|
2040
|
A
|
7
|
16,5a
|
40 000
|
163
|
-
|
|
|
dødens, passert på siste bortre, holdt farten brukbart inn
|
160324-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
La Veb
|
7
|
2080
|
V
|
4
|
16,7
|
20 000
|
332
|
-
|
|
|
åttende innvendig, tredje innvendig midtveis, ut og med i siste sving, ok oppløp
|
160324-2
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
7
|
2040
|
A
|
5
|
19,2ag
|
18 000
|
140
|
-
|
|
|
tredje utvendig, slet mot oppløpet, maks på avstand
|
170224-3
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
7
|
2040
|
A
|
0
|
18,2a
|
18 000
|
329
|
-
|
|
|
tilbaketrukket fjerde utv, så annet utvendig, prøvde seg i siste sving, trakk seg
|
030224-4
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
1
|
2040
|
V
|
3
|
19,7
|
20 000
|
96
|
-
|
|
|
slapp snart teten, tredje innv i annen sving, holdt farten fint til maks bak tetduoen
|
070124-6
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
5
|
2040
|
A
|
5
|
18,6a
|
20 000
|
143
|
-
|
|
|
tet, fikk press, slapp etter 450, trakk seg siste 100
|
070124-5
|
HA
|
Tanic Plane
|
Li Kri
|
7
|
2040
|
A
|
4
|
16,7a
|
20 000
|
178
|
-
|
|
|
sist, ut et spor der bak tidlig i sisterunden, holdt farten bra
|
021223-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
Li Kri
|
4
|
2040
|
A
|
0
|
17,1a
|
18 000
|
409
|
-
|
|
|
tredjespor, bakket til sjette utvendig, tettet ikke på siste bortre, tam
|
021223-4
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
5
|
2040
|
A
|
5
|
18,5a
|
18 000
|
465
|
-
|
|
|
tet i første sving, slapp snart, fast bak vinneren
|
181123-20
|
HA
|
Marajah Plane
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
V
|
0
|
29,6
|
0
|
B
|
-
|
32,8-30,2
|
|
|
181123-7
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
1
|
1600
|
A
|
6
|
15,6a
|
35 000
|
141
|
-
|
|
|
overflydd, tredje innv, slet 600 igjen, sliten rygg, ut i siste sving, på det jevne
|
041123-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
Li Kri
|
1
|
2040
|
A
|
0
|
17,2a
|
18 000
|
746
|
-
|
|
|
overflydd, sjettehest, annet/tredje/fjerde utv, slet inn i sisterunden, tam
|
100923-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
1
|
2040
|
A
|
0
|
br a
|
18 000
|
206
|
-
|
|
|
overflydd, trøblet tidlig og var borte
|
100923-5
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
3
|
2040
|
A
|
0
|
19,9a
|
16 000
|
225
|
-
|
11,2-
|
|
tok teten, 11,2/500, slapp like etter, sliten i siste sving, trakk seg
|
120823-8
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
2
|
1600
|
V
|
0
|
17,5
|
14 000
|
176
|
-
|
|
|
annet utvendig, trakk seg mye fra siste sving og inn
|
120823-1
|
HA
|
Mary Plane
|
Ti Hen
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
21,1
|
14 000
|
29
|
-
|
|
|
treg ut, femmer, brøt ut i annen sving, havnet sist, gikk i rykk og napp der bak
|
150723-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
7
|
2060
|
V
|
4
|
15,7
|
18 000
|
349
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, holdt sin fart til maks uttelling
|
150723-1
|
HA
|
Mary Plane
|
Ti Hen
|
1
|
2040
|
V
|
3
|
18,8
|
14 000
|
27
|
-
|
|
|
snart overflydd, toer på litt avstand, passert mot siste sving, bra oppløpsspurt
|
030623-20
|
HA
|
Mary Plane
|
Ti Hen
|
3
|
2040
|
V
|
0
|
19,5
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
060523-8
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
A
|
0
|
16,6ar
|
18 000
|
91
|
-
|
|
|
treg ut, sist (sjuer) på litt avstand, tam for dagen
|
060523-7
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
4
|
2040
|
A
|
6
|
16,3a
|
18 000
|
229
|
-
|
|
|
rask ut, lederrygg, trakk seg med noen lengder på oppløpet
|
220423-3
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
5
|
2610
|
V
|
4
|
18,6
|
18 000
|
63
|
-
|
|
|
femte-/sjettehest, tredje utv 1000 i, med i angrep i siste sving, på det jevne
|
080423-5
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
4
|
2040
|
A
|
2
|
16,3a
|
18 000
|
46
|
-
|
|
|
tredje utv, dødens i annen sving, sto på sterkt helt inn
|
180323-5
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
3
|
2040
|
A
|
2
|
14,7a
|
30 000
|
222
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep ut på siste bortre, flott langspurt
|
040323-8
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
7
|
2040
|
V
|
5
|
17,1
|
18 000
|
45
|
-
|
|
|
tredjespor i første sving, dødens, måtte fire på oppløpet
|
040223-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
3
|
1600
|
A
|
5
|
15,0a
|
18 000
|
26
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep ut på siste bortre, fullførte ok
|
140123-5
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
5
|
2040
|
A
|
1
|
16,0a
|
18 000
|
65
|
-
|
|
|
tredje/annet utv, angrep i annen sving, dødens midtveis, grep i brekken, svarte fint
|
031222-2
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
10
|
2080
|
V
|
6
|
17,9
|
20 000
|
72
|
-
|
|
|
fjerde/tredje utvendig, med på siste bortre, sto på greit
|
191122-2
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
6
|
2040
|
A
|
0
|
19,4a
|
35 000
|
231
|
-
|
14,7-17,5
|
|
tet i første sving, 14,7/500 og 17,5/1000, passert inn mot siste sving, ga seg mye
|
221022-20
|
HA
|
Mary Plane
|
Ti Hen
|
1
|
1600
|
V
|
0
|
41,9 g
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
221022-3
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
10
|
2040
|
A
|
0
|
22,5a
|
18 000
|
210
|
-
|
|
|
sist utvendig, fikk en dårlig rygg, innvendig på siste bortre, på det jevne
|
081022-5
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
9
|
2040
|
A
|
0
|
20,7a
|
18 000
|
75
|
-
|
|
|
tredje utvendig, med 500 igjen, ga seg oppløp
|
081022-2
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
1
|
2570
|
V
|
0
|
20,0
|
18 000
|
36
|
-
|
|
|
lederrygg, ga seg mot siste sving
|
240922-20
|
HA
|
Mary Plane
|
Pa Lar
|
1
|
1600
|
V
|
-
|
dgpp
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
110922-5
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
5
|
2040
|
A
|
3
|
17,2a
|
18 000
|
27
|
-
|
|
|
treer, ut etter 900, annet utv, tredjespor mot siste sving, holdt farten bra
|
110922-3
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
4
|
2040
|
A
|
6
|
15,8a
|
18 000
|
70
|
-
|
|
|
rask ut, dødens, snart annet utv, angrep ut på siste bortre, hengende, trakk seg
|
280822-7
|
BD
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
5
|
2120
|
V
|
4
|
17,5 g
|
16 000
|
58
|
-
|
|
|
feilet fra start, tapte mye, kontakt i annen sv, slet på siste bortre, bra siste 400
|
130822-2
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
3
|
2040
|
A
|
3
|
15,0a
|
18 000
|
56
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep i siste sving, sto på bra uten å true
|
020722-5
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
A
|
2
|
14,6a
|
18 000
|
22
|
-
|
|
|
tredje innv, annet utv i annen sving, ut på siste bortre, dødens, ga vinneren kamp
|
040622-3
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
7
|
2040
|
A
|
1
|
17,6a
|
16 000
|
43
|
-
|
|
|
lederrygg i det tøffe tempoet, rundet til tet før siste sving, vant lett
|
070522-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
4
|
1600
|
A
|
1
|
13,5a
|
16 000
|
16
|
-
|
|
|
dødens, overtok rett etter 1000/13,6, fikk straks en luke, suveren og god
|
230422-2
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
5
|
2590
|
V
|
2
|
16,5
|
16 000
|
73
|
-
|
|
|
tidlig fram i dødens, holdt farten oppe, sto på sterkt, men uten sjanse på vinneren
|
090422-1
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
5
|
1640
|
V
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
260322-1
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
3
|
2040
|
A
|
2
|
18,2a
|
18 000
|
12
|
-
|
|
|
tredje innvendig, passivt kjørt, ut i dødens 700 i, kunne ikke true i rask avslutning
|
120322-5
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
3
|
2040
|
A
|
1
|
16,9a
|
30 000
|
14
|
-
|
|
|
tredje og annet utvendig, fram til ny leder i siste sving, avgjorde enkelt mot mål
|
260222-4
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
9
|
2080
|
V
|
6
|
19,8
|
16 000
|
256
|
-
|
|
|
toer med litt fram til lederen, sliten i siste sving, trakk seg mot mål
|
260222-1
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
4
|
2610
|
V
|
1
|
18,5
|
22 000
|
11
|
-
|
|
|
treer, kontakt etter en snau runde, annet utv 1000 i, angrep 700 i, avgjorde lett
|
120222-7
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
6
|
2040
|
A
|
0
|
19,5a
|
18 000
|
27
|
-
|
15,9-17,2
|
|
tet, 15,9/500 og 17,2/1000, passert inn i siste sving, ga opp
|
120222-3
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
8
|
2080
|
V
|
4
|
18,8
|
18 000
|
121
|
-
|
|
|
femte/fjerde innvendig, ut et spor 500 igjen, holdt kun farten
|
290122-6
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
7
|
2060
|
V
|
4
|
20,4
|
14 000
|
52
|
-
|
|
|
annet utvendig, dødens ut av annen sving, måtte fire på oppløpet
|
290122-3
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
4
|
2060
|
V
|
1
|
17,1
|
18 000
|
23
|
-
|
|
|
fjerdehest, snart ut som førstehest i annetspor, overtok 500 igjen, suveren
|
150122-2
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
5
|
2060
|
V
|
5
|
20,1
|
18 000
|
18
|
-
|
|
|
femtehest, ut i annetspor etter en runde, trakk seg på oppløpet
|
041221-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ma Rin
|
2
|
2060
|
V
|
1
|
18,1
|
18 000
|
20
|
-
|
|
|
lederrygg, ut i dødens 500 igjen, grep like før mål
|
041221-5
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
5
|
1620
|
V
|
2
|
18,2
|
15 000
|
13
|
-
|
|
|
rolig start, firer, annet utv 900 igjen, dødens 500 igjen, kunne ikke true skikkelig
|
041221-2
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
4
|
2060
|
V
|
2
|
22,7
|
15 000
|
47
|
-
|
25,1-
|
|
tet i første sving, 25,1/500, slapp etter 600, ut i dødens i siste sving, truet ikke
|
231021-7
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
5
|
2060
|
V
|
3
|
19,2
|
15 000
|
28
|
-
|
|
|
treer, ut på siste bortre, kontakt med leder mot oppløpet, kunne ikke true
|
231021-1
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
4
|
2060
|
V
|
2
|
17,8
|
18 000
|
13
|
-
|
17,5-17,4
|
|
tet ut av første sving, 17,5/500 og 17,4/1000, slått ut mot oppløpet, ikke på topp
|
091021-9
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
4
|
2060
|
V
|
4
|
19,5
|
15 000
|
63
|
-
|
|
|
fjerdehest, tredje utvendig i siste sving, avsluttet greit
|
091021-5
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
5
|
2040
|
A
|
0
|
19,9ag
|
18 000
|
46
|
-
|
|
|
annet, tredje utvendig, nyttesløst angrep runden igjen, feilet uten sjanse mot s svin
|
250921-9
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
4
|
2080
|
V
|
4
|
18,0
|
12 000
|
206
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut i siste sving, lite å by på i sluttfasen
|
250921-4
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
4
|
2040
|
A
|
1
|
14,3a
|
18 000
|
13
|
-
|
12,6-15,0
|
|
tet, 12,6/500 og 15,0/1000, fikk en luke på siste bortre, suveren mot mål
|
120921-5
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
2
|
1600
|
A
|
2
|
13,4a
|
20 000
|
41
|
-
|
12,5-13,2
|
|
tet, 12,5/500 og 13,2/1000, forsvarte seg i det lengste
|
040921-7
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
1
|
2040
|
A
|
0
|
15,4a
|
18 000
|
39
|
-
|
12,5-15,3
|
|
forsvarte sporet, 12,5/500 og 15,3/1000, passert i siste sving, trakk seg
|
040921-2
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
7
|
2040
|
A
|
4
|
15,7a
|
18 000
|
20
|
-
|
|
|
tilbaketrukket annet utvendig, litt hindret 600 igjen, brukbart oppløp
|
070821-9
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
4
|
3030
|
V
|
0
|
17,5
|
50 000
|
97
|
-
|
|
|
dødens, avløst runden igjen, mest på det jevne i sluttfasen
|
070821-6
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
1
|
1600
|
A
|
0
|
12,8a
|
60 000
|
85
|
-
|
|
|
overflydd, snart ut i dødens, sliten mot siste sving
|
070821-1
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
7
|
2060
|
V
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
240721-7
|
BD
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
9
|
1620
|
V
|
1
|
15,4
|
18 000
|
15
|
-
|
|
|
forstyrret mot første sving, tredje utv, angrep 700 i, dødens mot siste sv, grep 40 i
|
100721-3
|
BD
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
7
|
2120
|
V
|
3
|
16,8
|
18 000
|
12
|
-
|
|
|
firer, ut i annen sving, annet utv, angrep på siste bortre, skjev, hengende, bra oppl
|
100721-2
|
BD
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
2
|
2120
|
V
|
1
|
15,3
|
18 000
|
17
|
-
|
19,0-19,0
|
|
tet inn i første sving, 19,0/500 og 19,0/1000, svarte knepent opp i rask avslutning
|
260621-9
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
A
|
5
|
19,9a
|
12 000
|
71
|
-
|
11,0-
|
|
tet, 11,0/500, slapp i annen sving, trakk seg mye siste 500
|
130621-2
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
3
|
2040
|
A
|
0
|
20,0ag
|
15 000
|
96
|
-
|
12,8-
|
|
tet, 12,8/500, slapp etter 600, ut 800 igjen, brøt ut og feilet ut på siste bortre
|
130621-1
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
V
|
1
|
15,0
|
18 000
|
26
|
-
|
18,1-16,4
|
|
to feilsteg i starten, tet e 100, 18,1/500 og 16,4/1000, svarte sikkert til slutt
|
050621-7
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
6
|
2040
|
A
|
2
|
14,2a
|
18 000
|
20
|
-
|
|
|
tredje utv, angrep etter 800, dødens inn i sisterunden, grep mot siste sv, kontret ut
|
050621-5
|
HA
|
Yankee Plane
|
Ti Hen
|
1
|
2040
|
A
|
4
|
14,5a
|
18 000
|
389
|
-
|
|
|
overfløyet, lederrygg, ut i dødens runden igjen, trakk seg siste 100, tapper
|
220521-10
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
8
|
1600
|
A
|
5
|
15,1a
|
15 000
|
16
|
-
|
|
|
rolig ut, sist, forsøkte seg litt, så ned, angrep mot siste sv, fikk aldri opp farta
|
220521-6
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
7
|
1600
|
A
|
1
|
12,5a
|
18 000
|
175
|
-
|
9,2-12,2
|
|
suste til tet i første sving, 09,2/500 og 12,2/1000, svarte opp til knepen seier
|
080521-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
9
|
2610
|
V
|
2
|
16,0
|
20 000
|
67
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, med i angrep i nest siste sving, avsluttet meget bra, nærmet seg
|
080521-3
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
13
|
1620
|
V
|
8
|
16,4 g
|
15 000
|
44
|
-
|
|
|
god start, feilet i første sv (forstyrret?), i sporene bak i svak rygg, ok avslutning
|
240421-5
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
1
|
2570
|
V
|
1
|
17,5
|
18 000
|
15
|
-
|
23,5-20,1
|
|
tet, 23,5/500 og 20,1/1000, dro unna ut på siste bortre, suveren
|
100421-4
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
1
|
2040
|
V
|
1
|
17,8
|
18 000
|
15
|
-
|
17,4-17,6
|
|
tet (eneste på strek), 17,4/500 og 17,6/1000, langt foran hele veien, suveren
|
100421-3
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
1
|
2040
|
V
|
3
|
22,2
|
15 000
|
27
|
-
|
23,2-19,9
|
|
tet, 23,2/500 og 19,9/1000, passert 500 i, tet i siste sv da leder feilet, måtte fire
|
270321-5
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
1
|
1600
|
A
|
2
|
17,0a
|
15 000
|
38
|
-
|
11,5-13,7
|
|
forsvarte sporet, 11,5/500 og 13,7/1000, holdt stand til 50 fra mål
|
270321-2
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
4
|
1600
|
A
|
1
|
17,5a
|
15 000
|
10
|
-
|
|
|
dødens, la inn presset midt i siste sving, grep ut mot oppløpet, suveren
|
130321-5
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
V
|
1
|
16,8
|
15 000
|
11
|
-
|
19,3-17,0
|
|
tet, 19,3/500 og 17,0/1000, luke til de andre, vant i suveren stil
|
270221-5
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
V
|
1
|
15,7
|
15 000
|
50
|
-
|
19,7-16,3
|
|
tet, 19,7/500 og 16,3/1000, hadde hele tiden en luke, suveren
|
270221-4
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
4
|
2040
|
A
|
1
|
15,1a
|
15 000
|
14
|
-
|
|
|
dødens, holdt farten oppe, tet inn mot siste sving, enkelt og imponerende
|
130221-3
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
5
|
2060
|
V
|
1
|
17,1
|
15 000
|
17
|
-
|
|
|
tidlig fram, tet mot annen sving, 18,0/1000, holdt farten oppe, suveren til slutt
|
130221-2
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
V
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
sårskade
|
191220-3
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
3
|
2040
|
A
|
1
|
16,7a
|
15 000
|
25
|
-
|
|
|
lederrygg, bakket seg løs som firer på siste bortre, avgjorde kort før mål
|
051220-5
|
HA
|
Yankee Plane
|
Ti Hen
|
9
|
2060
|
V
|
0
|
20,8
|
15 000
|
185
|
-
|
|
|
åttende/femte innvendig, frakjørt på oppløpet
|
051220-1
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
V
|
2
|
16,9
|
20 000
|
181
|
-
|
19,0-17,4
|
|
tet, 19,0/500 og 17,4/1000, kunne ikke stå imot siste 100
|
211120-6
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
7
|
2040
|
A
|
6
|
17,5a
|
15 000
|
51
|
-
|
|
|
rask ut, lederrygg ut av første sving, måtte fire på oppløpet
|
211120-2
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ma Rin
|
6
|
2060
|
V
|
-
|
dg
|
15 000
|
27
|
-
|
|
|
sjettehest, feilet i annen sving, gjentok der bak runden igjen
|
101020-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
Ti Hen
|
1
|
2040
|
V
|
1
|
16,9
|
15 000
|
59
|
-
|
22,7-19,5
|
|
tet, 22,7/500 og 19,5/1000, rykket inn i siste sving, suveren
|
260920-7
|
HA
|
Yankee Plane
|
Ti Hen
|
4
|
1620
|
V
|
0
|
18,7
|
15 000
|
145
|
-
|
|
|
fjerdehest, snart ut i dødens, sliten i siste sving, trakk seg mye
|
260920-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
9
|
1620
|
V
|
4
|
18,1
|
15 000
|
37
|
-
|
|
|
tredje innvendig, som snart ble lederrygg, ut i siste sving, holdt farten
|
130920-5
|
HA
|
Yankee Plane
|
Ti Hen
|
12
|
1600
|
A
|
0
|
16,1a
|
15 000
|
132
|
-
|
|
|
tredje utvendig, kom seg ut i siste sving, på det jevne til slutt
|
290820-21
|
HA
|
Ella Plane
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
V
|
0
|
21,7
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
290820-4
|
HA
|
Yankee Plane
|
Ti Hen
|
11
|
2040
|
A
|
6
|
16,0a
|
15 000
|
598
|
-
|
12,3-14,3
|
|
tet i første sving, 12,3/500 og 14,3/1000, slått på oppløpet, gav seg mye
|
150820-2
|
BD
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
2
|
2100
|
V
|
1
|
17,6 g
|
14 000
|
31
|
-
|
|
|
tet, passert, feilet e 300, tilbaktrukket annet utv, firer, toer i siste sv, knepent
|
150820-1
|
BD
|
Mariana Plane
|
Si Jak
|
3
|
2120
|
V
|
4
|
20,0 g
|
12 000
|
58
|
-
|
|
|
feilet som treer i første sving, firer i annen sving, slet på siste bortre, maks
|
010820-20
|
HA
|
Ella Plane
|
Da Dal
|
2
|
1600
|
V
|
0
|
nc
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
010820-4
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
5
|
2040
|
A
|
0
|
16,6a
|
40 000
|
46
|
-
|
|
|
femte innvendig, ut i siste sving, kom ingen vei, fast med krefter
|
010820-2
|
HA
|
Mariana Plane
|
Si Jak
|
3
|
2040
|
V
|
4
|
17,3
|
15 000
|
92
|
-
|
|
|
annet utvendig, først i annetspor i annen sving, slet mot siste sving, holdt greit
|
010820-1
|
HA
|
Yankee Plane
|
Ti Hen
|
12
|
2060
|
V
|
0
|
17,5
|
10 000
|
22
|
-
|
|
|
sjuende utvendig, med i sporene etter en runde, fjerdespor i siste sv, holdt farten
|
050720-5
|
BD
|
Yankee Plane
|
Ti Hen
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
050720-1
|
BD
|
Mariana Plane
|
Si Jak
|
3
|
2100
|
V
|
3
|
19,9
|
15 000
|
69
|
-
|
|
|
tet etter 400, 21,0/500 og 21,9/1000, slått ut mot oppløpet, holdt brukbart
|
200620-7
|
HA
|
Mariana Plane
|
Si Jak
|
1
|
2040
|
V
|
2
|
17,8
|
12 000
|
100
|
-
|
19,4-19,1
|
|
tet, 19,4/500 og 19,1/1000, kunne ikke stå imot på oppløpet, men kjempet tappert
|
200620-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
3
|
2570
|
V
|
3
|
17,9
|
14 000
|
24
|
-
|
23,1-19,0
|
|
dødens, tet ut av første sving, 23,1/500 og 19,0/1000, passert inn i siste sving
|
140620-3
|
HA
|
Yankee Plane
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
V
|
2
|
15,9
|
14 000
|
61
|
-
|
|
|
tredje innvendig, lederrygg etter en runde, ut mot siste sving, avsluttet bra
|
010620-5
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
12
|
1600
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
010620-2
|
HA
|
Mariana Plane
|
Si Jak
|
2
|
2040
|
V
|
2
|
20,6
|
14 000
|
20
|
-
|
23,3-21,4
|
|
dødens, tet mot annen sving, 21,4/1000, spurtslått oppunder mål
|
010620-1
|
HA
|
Yankee Plane
|
Ti Hen
|
1
|
2570
|
V
|
2
|
17,2
|
14 000
|
248
|
-
|
16,5-15,7
|
|
tet i godt tempo, 16,5/500 og 15,7/1000, innhentet mot oppløpet, slått, men tapper
|
160520-2
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
7
|
2080
|
V
|
5
|
18,3
|
14 000
|
18
|
-
|
|
|
tredje utvendig, mest på det jevne uten å nærme seg
|
160520-1
|
HA
|
Yankee Plane
|
Ti Hen
|
7
|
2060
|
V
|
0
|
19,4
|
14 000
|
362
|
-
|
|
|
fjerde/femte innvendig, ut på siste bortre, holdt kun farten i køen
|
010520-21
|
HA
|
Mariana Plane
|
Ti Hen
|
3
|
2040
|
V
|
0
|
19,9
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
010520-3
|
HA
|
Florican Plane
|
Si Jak
|
10
|
2040
|
A
|
2
|
15,5a
|
14 000
|
89
|
-
|
|
|
annet utvendig, dødens ut av annen sving, stod på bra uten å true vinneren
|
010520-1
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
4
|
2040
|
A
|
1
|
16,1a
|
14 000
|
14
|
-
|
15,3-17,4
|
|
tet, fikk press, 15,3/500 og 17,4/1000, sikkert da utfordrerne feilet i siste sving
|
140320-3
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
1
|
2040
|
A
|
-
|
|
14 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
290220-2
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
7
|
2080
|
V
|
1
|
18,8
|
12 000
|
21
|
-
|
|
|
treer, lederrygg ut av annen sving, dødens 900 igjen, sterkt grep kort før mål
|
160220-2
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
3
|
2040
|
A
|
2
|
18,7a
|
14 000
|
168
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep i siste sving, nærmet seg til slutt
|
071219-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
6
|
2080
|
V
|
3
|
20,1
|
12 000
|
18
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, hindret inn i siste sving, bra oppløp på avstand
|
071219-3
|
HA
|
Yankee Plane
|
Be Bjø
|
2
|
2040
|
A
|
4
|
17,5a
|
14 000
|
148
|
-
|
|
|
annet utv, dødens etter 500, tet mot siste sving, tok imot siste 100, uansett tapper
|
091119-20
|
HA
|
Mariana Plane
|
St Pet
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
27,4
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
091119-6
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
1
|
2080
|
V
|
4
|
24,5
|
14 000
|
91
|
-
|
|
|
lederrygg, litt hindret mot siste sving, ut i svingen, holdt farten
|
261019-20
|
HA
|
Mariana Plane
|
St Pet
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
24,3
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
261019-4
|
HA
|
Yankee Plane
|
Ma Øve
|
6
|
2040
|
A
|
0
|
21,5a
|
16 000
|
378
|
-
|
|
|
dødens, annet utvendig ut på siste bortre, ga opp i siste sving
|
261019-2
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
6
|
2080
|
V
|
0
|
28,6 g
|
12 000
|
97
|
-
|
|
|
sjuendehest, feilet inn i annen sving
|
121019-4
|
HA
|
Yankee Plane
|
Ma Øve
|
11
|
2040
|
A
|
7
|
17,4a
|
16 000
|
744
|
-
|
|
|
femte utvendig, angrep etter 950, dødens mot siste bortre, sliten på oppløpet
|
121019-3
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
2
|
2060
|
V
|
2
|
19,3
|
12 000
|
22
|
-
|
|
|
lederrygg, så ut til å få maks, snublet litt til like før mål, men berget seg
|
280919-4
|
HA
|
Yankee Plane
|
Ma Øve
|
8
|
2060
|
V
|
0
|
17,8
|
14 000
|
221
|
-
|
|
|
sto igjen og tapte 50 fra start
|
280919-2
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
5
|
2040
|
A
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
140919-8
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
5
|
2060
|
V
|
3
|
20,2
|
12 000
|
46
|
-
|
|
|
først i annetspor i annen sving, fullførte bra
|
140919-5
|
HA
|
Yankee Plane
|
Ma Øve
|
5
|
2040
|
A
|
0
|
16,0a
|
16 000
|
608
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, forsøkte seg mot siste sving, kunne ikke avansere
|
030819-5
|
HA
|
Yankee Plane
|
Ge Gud
|
3
|
2040
|
A
|
0
|
16,6a
|
50 000
|
591
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, angrep ut på siste bortre, sluttkjørt i brekken
|
200719-4
|
BD
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
1
|
2120
|
V
|
3
|
20,6
|
12 000
|
22
|
-
|
|
|
eneste strekhest, lederrygg e 150, frakjørt av vinneren
|
070719-5
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
5
|
2040
|
A
|
5
|
16,7a
|
16 000
|
98
|
-
|
|
|
rolig start, fjerde/tredje innvendig, ut i siste sving, trakk seg litt mot mål
|
070719-1
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
1
|
2040
|
V
|
1
|
18,7
|
12 000
|
122
|
-
|
22,7-19,8
|
|
tet, fikk press en bit, 22,7/500 og 19,8/1000, svarte fint opp på oppløpet
|
290619-21
|
TR
|
Mariana Plane
|
St Pet
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
25,0
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
290619-4
|
TR
|
Yankee Plane
|
Ma Øve
|
6
|
2080
|
V
|
3
|
19,6
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
290619-2
|
TR
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
1
|
2040
|
V
|
-
|
dg
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
150619-2
|
OL
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
5
|
1780
|
V
|
1
|
15,8 g
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
090619-2
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
4
|
2040
|
V
|
4
|
21,8
|
12 000
|
55
|
-
|
|
|
treer, annet utv e 850, kom akkurat ikke løs i brekken, fast med vinnerkrefter
|
180519-7
|
HA
|
Florican Plane
|
Si Jak
|
2
|
1600
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
180519-1
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
1
|
2040
|
A
|
0
|
19,1a
|
12 000
|
187
|
-
|
|
|
overfløyet, tilbaketrukket femte innvendig, kontakt midtveis, holdt farten bra
|
040519-4
|
HA
|
Florican Plane
|
Ma Rin
|
11
|
2040
|
A
|
2
|
16,1a
|
20 000
|
43
|
-
|
|
|
fjerdehest, dødens mot annen sving, overtok mot siste sving, slått i brekken
|
200419-20
|
HA
|
Mariana Plane
|
Ti Hen
|
3
|
2040
|
V
|
0
|
24,4
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
200419-5
|
HA
|
Florican Plane
|
Si Jak
|
7
|
2040
|
A
|
5
|
17,9a
|
16 000
|
50
|
-
|
15,2-
|
|
tok teten, 15,2/500 slapp etter en drøy runde, skuffet litt i avslutningen
|
060419-8
|
HA
|
Florican Plane
|
Si Jak
|
5
|
2040
|
A
|
1
|
19,5
|
16 000
|
37
|
-
|
16,7-
|
|
tet på første bortre, 16,7/500 og 20,5/1000, full kontroll i rask avslutning
|
230319-6
|
HA
|
Florican Plane
|
Ti Hen
|
6
|
2060
|
V
|
3
|
19,0
|
14 000
|
22
|
-
|
22,3-20,0
|
|
rask ut, tet ut av første sving, 22,3/500 og 20,0/1000, slått midt på oppløpet
|
030319-5
|
HA
|
Florican Plane
|
An Niv
|
1
|
2040
|
A
|
1
|
16,6a
|
20 000
|
66
|
-
|
12,5-15,7
|
|
forsvarte sporet, 12,5/500 og 15,7/1000, svarte flott og vant sikkert
|
170219-4
|
HA
|
Florican Plane
|
Si Jak
|
6
|
2040
|
A
|
4
|
16,8a
|
16 000
|
50
|
-
|
10,4-14,3
|
|
rask ut, tet ut på første bortre, 10,4/500 og 14,3/1000, måtte fire noe på oppløpet
|
081218-6
|
HA
|
Florican Plane
|
Si Jak
|
6
|
2040
|
A
|
1
|
17,2a
|
16 000
|
81
|
-
|
11,0-15,0
|
|
tet på første bortre, 11,0/500 og 15,0/1000, forsvarte seg godt helt inn
|
271018-2
|
HA
|
Yankee Plane
|
Li San
|
3
|
2040
|
A
|
5
|
17,5a
|
16 000
|
269
|
-
|
|
|
tredje utvendig, med på siste bortre, skuffet litt på oppløpet
|
131018-6
|
HA
|
Yankee Plane
|
Li San
|
4
|
2040
|
A
|
4
|
18,2a
|
16 000
|
122
|
-
|
|
|
tredjehest, ut etter 800, dødens e 1000, tet på siste bortre, innhentet 80 igjen
|
040818-10
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
11
|
2040
|
A
|
7
|
15,6a
|
24 000
|
195
|
-
|
|
|
trøblet før start, angrep mot annen sving, dødens runden igjen, sliten mot oppløpet
|
210718-2
|
BD
|
Florican Plane
|
St Pet
|
3
|
2100
|
A
|
1
|
16,3a
|
14 000
|
151
|
-
|
40,-15,6
|
|
tet, 14,0/500 og 15,6/1000, full kontroll i sluttfasen
|
300618-4
|
TR
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
2
|
2040
|
V
|
5
|
18,9 g
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
230618-3
|
BD
|
Charlie Plane
|
Ti Hen
|
2
|
2100
|
V
|
1
|
18,9
|
18 000
|
18
|
-
|
|
|
tet, ble angrepet på oppløpet, men svarte opp helt inn
|
100618-6
|
HA
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
12
|
2040
|
A
|
2
|
16,6a
|
14 000
|
313
|
-
|
|
|
lederrygg ut av første sving, kom seg ut på oppløpet og avsluttet fint
|
190518-21
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
1
|
1600
|
V
|
0
|
33,9
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
050518-22
|
HA
|
Tanic Plane
|
St Pet
|
1
|
1600
|
V
|
0
|
34,2
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
050518-20
|
HA
|
Mariana Plane
|
St Pet
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
24,8
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
210418-20
|
HA
|
Mariana Plane
|
St Pet
|
3
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
210418-4
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
7
|
2040
|
A
|
6
|
17,4a
|
16 000
|
39
|
-
|
|
|
fjerde/tredje utvendig, angrep i siste sving, brukbar avslutning
|
040318-6
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
9
|
2040
|
A
|
3
|
18,2a
|
16 000
|
68
|
-
|
|
|
tredje innvendig, kom seg løs ut mot oppløpet, avsluttet brukbart
|
180218-5
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
7
|
2040
|
A
|
4
|
17,6a
|
16 000
|
40
|
-
|
|
|
dødens, kom ned i lederrygg e 1000, tet mot siste sv da leder brøt ut, sliten 100 i
|
040218-1
|
HA
|
Yankee Plane
|
Ma Kan
|
1
|
2040
|
A
|
4
|
16,8a
|
20 000
|
73
|
-
|
|
|
overfløyet, lederrygg/tredje innvendig, ut i siste sving, bra oppløpsspurt
|
210118-4
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
4
|
2040
|
A
|
6
|
18,0a
|
16 000
|
94
|
-
|
|
|
dødens, bra med til tidlig på oppløpet, firte siste 100
|
251117-2
|
HA
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
3
|
1600
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
111117-23
|
HA
|
Mariana Plane
|
St Pet
|
1
|
1600
|
V
|
0
|
29,8
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
281017-2
|
HA
|
Yankee Plane
|
Mi Sto
|
9
|
2060
|
V
|
7
|
22,5
|
16 000
|
60
|
-
|
|
|
annet utvendig, femte utvendig midtveis, med på siste bortre, tamt oppløp
|
141017-6
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
5
|
2040
|
A
|
5
|
16,5a
|
20 000
|
258
|
-
|
|
|
tok teten, slapp i første sving, tredje innvendig etter 550, trakk seg siste 150
|
300917-20
|
HA
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
4
|
2040
|
V
|
0
|
19,7
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
020917-4
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
10
|
2040
|
A
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
strøket av stevneveterinær
|
260817-21
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
19,2
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
260817-20
|
HA
|
Mariana Plane
|
St Pet
|
1
|
1600
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
260817-6
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
12
|
2610
|
V
|
0
|
19,2
|
24 000
|
87
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, via tredjespor 400 i, fjerde i brekken, ga seg 150 igjen
|
150717-7
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
3
|
2040
|
A
|
0
|
18,3a
|
60 000
|
91
|
-
|
|
|
tredje utvendig, tredjespor 450 igjen, raste gjennom feltet
|
240617-20
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
1
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
240617-7
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
12
|
2040
|
A
|
2
|
16,0a
|
20 000
|
27
|
-
|
|
|
sjuende utvendig, med i angrep 600 i, med i fjerdespor 500 i, fullførte sterkt
|
100617-5
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
10
|
2060
|
V
|
2
|
16,9
|
14 000
|
15
|
-
|
|
|
rolig start, sist utv, med i angrep midtveis, spurtet fort siste 300, for langt fram
|
200517-6
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
8
|
2040
|
A
|
2
|
15,1a
|
14 000
|
14
|
-
|
|
|
dødens, lederrygg i annen sving, dødens 650 igjen, grep i brekken, spurtslått
|
130517-7
|
HA
|
Yankee Plane
|
Ar Rør
|
8
|
2040
|
A
|
1
|
16,1a
|
20 000
|
20
|
-
|
|
|
sjette utvendig, angrep etter 800, annet utv midtveis, ut mot siste sv, vant lett
|
060517-3
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
7
|
2060
|
V
|
1
|
16,7
|
14 000
|
23
|
-
|
|
|
rask ut, lederrygg, ut 900 igjen, tet på siste bortre, svarte sikkert opp
|
180317-3
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
6
|
2040
|
A
|
2
|
19,4a
|
14 000
|
12
|
-
|
13,2-18,9
|
|
overtok på første bortre, 13,2/500 og 18,9/1000, kunne ikke forsvare seg siste 100
|
190217-3
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
8
|
2040
|
A
|
1
|
16,7a
|
16 000
|
31
|
-
|
16,4-16,9
|
|
forsiktig start, angrep tidlig, tet e 550, 16,9/1000, dro unna til suveren seier
|
221016-2
|
HA
|
Florican Plane
|
Li San
|
10
|
2040
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
falt i banen
|
081016-3
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
4
|
1600
|
A
|
4
|
15,9a
|
14 000
|
82
|
-
|
12,2-15,6
|
|
tet, 12.2/500 og 15.6/1000, slått på oppløpet
|
021016-2
|
HA
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
6
|
2040
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
270816-20
|
HA
|
Shady Plane
|
St Pet
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
26,5
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
270816-3
|
HA
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
8
|
2040
|
A
|
4
|
17,1a
|
16 000
|
54
|
-
|
14,5-16,6
|
|
tet i første sving, 14,5/500 og 16,6/1000, fikk ikke fred, slått ut mot oppløpet
|
200816-7
|
HA
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
2
|
2100
|
V
|
2
|
20,9 g
|
24 000
|
110
|
-
|
|
|
feilet fra start (20), fjerdehest, annet utv 850 igjen, spurtet bra, knep annen
|
120616-4
|
HA
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
7
|
2040
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
29
|
-
|
|
|
feilet fra start, sjuende utvendig, feilet i angrepsforsøk i køen i siste sving
|
080516-1
|
HA
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
10
|
2060
|
V
|
3
|
17,4
|
12 000
|
42
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep ut på siste bortre, grep i brekken, men måtte fire siste 150
|
160416-5
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
7
|
2040
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
160416-2
|
HA
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
3
|
2040
|
A
|
2
|
16,1a
|
16 000
|
138
|
-
|
|
|
tet, 17,7/500 og 16,2/1000, rykket tidlig på oppløpet, innhentet kort før mål
|
090416-5
|
HA
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
6
|
2100
|
V
|
2
|
18,4
|
12 000
|
165
|
-
|
|
|
femte/tredje innvendig, ut i siste sving, luke i brekken, grei spurt, knep annen
|
200316-4
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
7
|
2040
|
A
|
1
|
17,4a
|
16 000
|
32
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep ut på siste bortre, tet inn i siste sving, vant sikkert
|
060316-5
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
11
|
2060
|
V
|
3
|
18,3
|
12 000
|
28
|
-
|
|
|
tredje utvendig, med på siste bortre, fjerdespor i siste sving, fullførte solid
|
210216-3
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
3
|
2040
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
15
|
-
|
|
|
hissig før start, feilet da starten gikk og var borte
|
070216-5
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
14
|
2060
|
V
|
3
|
19,5
|
12 000
|
46
|
-
|
|
|
meget god start, tet etter 600, slapp etter en runde, holdt farten til maks
|
241015-2
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
6
|
2060
|
V
|
5
|
19,2 g
|
10 000
|
50
|
-
|
|
|
trøblet fra start, femte utvendig, drøye spor i siste sving, bra oppløp
|
241015-1
|
HA
|
Florican Plane
|
Da Dal
|
5
|
2570
|
A
|
4
|
19,5a
|
30 000
|
15
|
-
|
|
|
tet, 15,0/500, slapp like etter, ut mot siste sving, fullførte greit uten å utfordre
|
181015-2
|
HA
|
Charlie Plane
|
St Eil
|
5
|
2040
|
A
|
6
|
18,5a
|
12 000
|
237
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innvendig etter 900, smøg med til maks
|
101015-3
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
4
|
2590
|
V
|
0
|
20,7
|
16 000
|
28
|
-
|
|
|
overtok ut av første sving, 17,4/500 og 21,0/1000, trakk seg midt på siste bortre
|
041015-2
|
OL
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
1
|
1700
|
V
|
2
|
22,1
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
270915-6
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
4
|
1600
|
A
|
1
|
14,1a
|
16 000
|
43
|
-
|
|
|
tet, 10,5/500 og 13,6/1000, svarte mesterlig opp helt til mål
|
130915-5
|
HA
|
Charlie Plane
|
Mi Sto
|
3
|
2080
|
V
|
4
|
19,1
|
24 000
|
945
|
-
|
|
|
lederrygg, kom seg ut et spor på oppløpet og fullførte fint
|
050915-2
|
HA
|
Florican Plane
|
Ra Bjø
|
1
|
2040
|
A
|
3
|
16,2a
|
20 000
|
16
|
-
|
|
|
overfløyet, lederrygg, kunne ikke følge de to fremste på oppløpet
|
050915-1
|
HA
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
7
|
2040
|
A
|
0
|
19,8a
|
14 000
|
103
|
-
|
|
|
tet etter 450, 15,5/500 og 18,5/1000, passert mot siste sving, trakk seg mye
|
010915-6
|
B
|
Yankee Plane
|
Ka Joh
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
18,5a
|
30 000
|
93
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 150, avhengt 500 igjen
|
160815-8
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
10
|
2040
|
A
|
1
|
16,1a
|
14 000
|
35
|
-
|
|
|
femte/sjette utv, angrep 1100 i, tet i siste sv, svarte sterkt opp til knepen seier
|
260715-6
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
4
|
2040
|
A
|
2
|
15,5a
|
16 000
|
55
|
-
|
|
|
lederrygg, forsøkte et angrep på oppløpet, men kunne aldri true vinneren
|
190715-1
|
BD
|
Charlie Plane
|
Da Dal
|
2
|
2120
|
V
|
5
|
22,7
|
24 000
|
133
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innvendig, trakk seg mye siste 300
|
110715-1
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
2
|
2040
|
A
|
1
|
16,3a
|
20 000
|
22
|
-
|
|
|
rolig ut, lett til tet etter 500, 14.8/1000, veldig enkelt
|
210615-3
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
5
|
2040
|
A
|
2
|
17,5a
|
14 000
|
57
|
-
|
|
|
tet, 12,2/500, slapp etter 900, skjente ut et par spor, fram i dødens, tapper
|
210615-2
|
HA
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
4
|
2040
|
V
|
2
|
21,0
|
12 000
|
52
|
-
|
|
|
lederrygg, ut i dødens i annen sving, grep i siste sving, spurtslått, sto på fint
|
140615-8
|
HA
|
Charlie Plane
|
Da Dal
|
2
|
2040
|
V
|
4
|
23,3 g
|
24 000
|
36
|
-
|
|
|
tet, 19,0/500 og 18,0/1000, feilet 40 meter foran de nærmeste mot siste sving
|
140615-5
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
6
|
2060
|
V
|
2
|
19,1
|
14 000
|
46
|
-
|
|
|
hoppet til i starten, men berget seg, fjerde utv, angrep 600 igjen bra avslutning
|
230515-9
|
HA
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
7
|
2040
|
A
|
6
|
20,0a
|
10 000
|
137
|
-
|
|
|
annet utvendig, uten rygg på siste bortre, trakk seg på oppløpet
|
230515-3
|
HA
|
Florican Plane
|
An Frø
|
5
|
2040
|
A
|
2
|
17,3a
|
16 000
|
146
|
-
|
|
|
tet, 15,1/500 og 18,2/1000, kunne ikke svare vinneren på oppløpet, men holdt bra
|
090515-20
|
HA
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
24,6 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
090515-5
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
8
|
2040
|
A
|
4
|
17,3a
|
16 000
|
400
|
-
|
|
|
tet i første sving, 14,0/500 og 18,7/1000, lederrygg i nest siste sving, sto på greit
|
020515-3
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
1
|
2040
|
A
|
5
|
19,4a
|
12 000
|
11
|
-
|
|
|
overfløyet, tredje innv, ut på siste bortre, slitne rygger, ut 100 igjen, lynspurt
|
020515-2
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
5
|
2040
|
V
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
kjører/rytter forårsaket omstart
|
260415-5
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
12
|
2040
|
A
|
5
|
17,0a
|
16 000
|
120
|
-
|
|
|
femte utvendig, med mot siste sving, fin avslutning
|
110415-21
|
HA
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
2
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
110415-9
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
2
|
2040
|
A
|
1
|
19,9a
|
12 000
|
15
|
-
|
|
|
rolig start, gled fram i dødens, i nærkamp i siste sving, avgjorde sikkert
|
150315-5
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
4
|
2040
|
A
|
0
|
20,3
|
16 000
|
196
|
-
|
|
|
tet etter 400, 18.5/500 og 18.5/1000, passert i siste sving, trakk seg mye
|
150315-2
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
3
|
2040
|
V
|
1
|
20,2
|
10 000
|
23
|
-
|
|
|
tet, 22.5/500 og 21.5/1000, rykket i siste sving, suveren
|
070315-2
|
OL
|
Shady Plane
|
St Pet
|
1
|
1720
|
V
|
0
|
25,2
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
010315-4
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
4
|
2040
|
V
|
0
|
23,5 g
|
14 000
|
33
|
-
|
|
|
dundrende startgalopp (50), sjette innv/tredje utv, dratt bak mot siste sving
|
010315-3
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
1
|
2040
|
V
|
1
|
20,6
|
12 000
|
31
|
-
|
|
|
tet, 20.0/500 og 19.0/1000, stakk unna på oppløpet, suveren
|
161114-5
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
2
|
2040
|
V
|
1
|
19,1
|
15 000
|
16
|
-
|
|
|
|
081114-2
|
HA
|
Shady Plane
|
La Veb
|
6
|
2060
|
V
|
0
|
24,1
|
10 000
|
331
|
-
|
|
|
sist innvendig, slet med å tette, frakjørt på siste bortre
|
261014-3
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
12
|
2040
|
A
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
falt i banen
|
191014-20
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
3
|
2040
|
V
|
0
|
21,2
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
191014-5
|
HA
|
Shady Plane
|
Gr Kan
|
3
|
2060
|
V
|
0
|
22,2
|
15 000
|
502
|
-
|
|
|
tredje innvedig, fjerde innvendig på siste bortre, trakk seg mye
|
051014-8
|
HA
|
Shady Plane
|
La Veb
|
1
|
2040
|
V
|
4
|
22,0
|
15 000
|
231
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 500, hang med til maks
|
280914-20
|
OL
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
1
|
1700
|
V
|
0
|
28,6
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
280914-2
|
OL
|
Shady Plane
|
St Pet
|
1
|
1720
|
V
|
0
|
22,8
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
140914-21
|
BD
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
1
|
1600
|
V
|
0
|
27,7
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
140914-5
|
BD
|
Florican Plane
|
St Pet
|
3
|
2120
|
V
|
-
|
dg
|
24 000
|
48
|
-
|
|
|
galopperte seg bort direkte
|
070914-20
|
HA
|
Charlie Plane
|
St Pet
|
1
|
1600
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
070914-9
|
HA
|
Shady Plane
|
St Pet
|
7
|
2040
|
A
|
0
|
19,2a
|
15 000
|
299
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, smøg med til maks
|
230814-5
|
HA
|
Shady Plane
|
St Ben
|
10
|
2060
|
V
|
0
|
19,8
|
10 000
|
301
|
-
|
|
|
tredje innvendig, kunne ikke følge til slutt
|
030814-9
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
5
|
2060
|
V
|
2
|
18,5
|
24 000
|
100
|
-
|
|
|
fjerdehest, dødens e 850, trykket opp farten, spurtslått på oppløpet, holdt bra
|
260714-8
|
HA
|
Shady Plane
|
At Erg
|
10
|
2060
|
V
|
0
|
br g
|
10 000
|
168
|
-
|
|
|
galopperte seg bort fra start
|
200714-20
|
TR
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
25,4
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
200714-4
|
TR
|
Shady Plane
|
St Pet
|
2
|
2060
|
V
|
0
|
20,5
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
130714-20
|
HA
|
Yankee Plane
|
St Pet
|
1
|
1600
|
V
|
0
|
29,0 g
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
130714-1
|
HA
|
Shady Plane
|
St Pet
|
5
|
2040
|
A
|
0
|
br ag
|
15 000
|
35
|
-
|
|
|
feilet fra start, tapte 80 meter, kontakt midtveis, slet mot siste sving, brøt
|
290614-9
|
HA
|
Florican Plane
|
St Pet
|
2
|
2040
|
V
|
1
|
19,3
|
24 000
|
346
|
-
|
|
|
tidlig tet, 23.5/500 og 20.7/1000, forsvarte seg mesterlig helt inn
|
210614-2
|
OL
|
Florican Plane
|
St Pet
|
1
|
1700
|
V
|
-
|
dg g
|
4 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
010614-20
|
TR
|
Florican Plane
|
St Pet
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
21,9 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
010614-2
|
TR
|
Shady Plane
|
St Pet
|
3
|
2080
|
V
|
0
|
21,2
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
250514-2
|
OL
|
Shady Plane
|
St Pet
|
1
|
1720
|
V
|
0
|
21,7
|
4 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
101113-21
|
HA
|
Florican Plane
|
Ma Rin
|
1
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
101113-2
|
HA
|
Shady Plane
|
Ma Rin
|
8
|
2040
|
A
|
0
|
br a
|
15 000
|
175
|
-
|
|
|
femte innvendig, etter hvert ut i tredje utvendig, trakk seg tidlig
|
201013-20
|
HA
|
Florican Plane
|
Da Dal
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
dgpp
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
201013-4
|
HA
|
Shady Plane
|
Ma Rin
|
12
|
2060
|
V
|
0
|
23,8
|
15 000
|
280
|
-
|
|
|
sist innvendig, frakjørt på siste bortre
|
051013-20
|
OL
|
Florican Plane
|
Ma Rin
|
1
|
1700
|
V
|
0
|
30,8
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
051013-2
|
OL
|
Shady Plane
|
Od Egg
|
6
|
1720
|
V
|
0
|
24,8
|
7 000
|
|
-
|
|
|
|
210913-21
|
HA
|
Florican Plane
|
Ke Bre
|
1
|
1600
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
080913-20
|
HA
|
Florican Plane
|
Ke Bre
|
1
|
1600
|
V
|
0
|
27,0
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
080913-1
|
HA
|
Shady Plane
|
Ke Bre
|
1
|
2040
|
A
|
0
|
21,6a
|
15 000
|
564
|
-
|
|
|
femte innv, ut et spor 700 igjen, avanserte ikke og dalte 400 igjen, kunne fint lite
|
240813-22
|
HA
|
Shady Plane
|
Ja Bje
|
2
|
2040
|
V
|
0
|
22,7 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
120513-20
|
HA
|
Shady Plane
|
St Ben
|
2
|
2040
|
V
|
0
|
29,1
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
160313-21
|
HA
|
Shady Plane
|
Da Dal
|
1
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
071012-22
|
HA
|
Shady Plane
|
St Ben
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
25,4
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
080712-20
|
HA
|
Shady Plane
|
Da Dal
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
25,7
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|