101216-5
|
D
|
Red Door
|
An Ele
|
5
|
2500
|
A
|
-
|
dg a
|
18 000
|
265
|
-
|
|
|
dødens, passert 750 i, trøtnet, galopperte 600 i
|
261116-2
|
J
|
Red Door
|
Ra Sve
|
9
|
2100
|
A
|
3
|
17,4a
|
16 000
|
403
|
-
|
|
|
tredje innvendig, kom fint fram innvendig på oppløpet
|
061116-8
|
M
|
Red Door
|
An Ele
|
1
|
1640
|
A
|
0
|
16,3a
|
20 000
|
265
|
-
|
|
|
overfløyet, fjerde innvendig, ut i brekken, fikk maks
|
131016-4
|
B
|
Red Door
|
An Ele
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
16,3a
|
10 000
|
535
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, hindret 600 i og i siste sving, lite å by på
|
080916-5
|
B
|
Red Door
|
Ge Gun
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
14,2a
|
10 000
|
549
|
-
|
|
|
tredjespor, fjerde innv e 300, ut 400 i, ga seg straks
|
010916-5
|
B
|
Red Door
|
Gu Aus
|
8
|
2100
|
A
|
5
|
15,7a
|
10 000
|
258
|
-
|
|
|
fjerde innv, først i annetspor 700 i, holdt farten noenlunde
|
230816-3
|
J
|
Red Door
|
Gu Aus
|
2
|
1609
|
A
|
-
|
dg a
|
10 000
|
217
|
-
|
|
|
feilet inn i første sving, tapte mye, ny galopp da hun fikk kontakt i brekken
|
280716-2
|
B
|
Red Door
|
Gu Aus
|
12
|
2100
|
A
|
6
|
16,4a
|
10 000
|
494
|
-
|
|
|
tredje utvendig, dødens 1200 igjen, tok imot 500 igjen
|
090616-5
|
B
|
Red Door
|
Gu Aus
|
8
|
1609
|
A
|
-
|
dg a
|
10 000
|
305
|
-
|
|
|
fjerdespor, galopperte seg bort e 200
|
120416-5
|
D
|
Red Door
|
La Kol
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
19,4ag
|
12 000
|
36
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep 700 igjen, feilet seg bort like etter
|
070416-4
|
B
|
Agneta
|
La Kol
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
20,8ag
|
10 000
|
89
|
-
|
|
|
sjette og femte utv, galopperte seg bort 550 i
|
290316-5
|
J
|
Red Door
|
La Kol
|
6
|
1609
|
A
|
3
|
15,8a
|
10 000
|
147
|
-
|
|
|
dødens, tredje innv e 400, ut et spor 150 igjen, knep tredje på streken
|
190316-2
|
M
|
Agneta
|
Mi And
|
5
|
2140
|
A
|
0
|
19,2ag
|
30 000
|
284
|
-
|
|
|
galopperte fra start, kontakt sist innvendig, ble der bak
|
100316-1
|
B
|
Agneta
|
La Kol
|
6
|
2100
|
A
|
6
|
18,6a
|
10 000
|
74
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, hang kun med i køen
|
050116-1
|
J
|
Zippo
|
Ei Høi
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
18,4a
|
10 000
|
99
|
-
|
|
|
dødens, annet utv e 500, hindret i siste sving, ga seg på oppløpet
|
191215-1
|
B
|
Zippo
|
Ei Høi
|
6
|
2100
|
A
|
3
|
17,5a
|
20 000
|
473
|
-
|
|
|
dødens, annet utv e 500, ned på innersor 700 igjen, holdt farten langt bak topp to
|
101215-1
|
B
|
Zippo
|
La Kol
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
18,8a
|
10 000
|
140
|
-
|
|
|
femte utvendig, angrep 1200 igjen, dødens 1000 igjen, slet 400 igjen
|
301115-1
|
M
|
Zippo
|
La Kol
|
2
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
12 000
|
267
|
-
|
|
|
galopperte direkte og ble disket
|
101115-1
|
M
|
Zippo
|
Pe Nil
|
9
|
1640
|
A
|
0
|
19,0ag
|
16 000
|
296
|
-
|
|
|
tredje utvendig, fjerde utv på siste bortre, feilet inn i siste sving
|
240915-5
|
B
|
Zippo
|
La Kol
|
7
|
1609
|
A
|
4
|
15,8a
|
10 000
|
223
|
-
|
|
|
femte utv, kjørte rett fram i annetspor til maks
|
220915-3
|
M
|
Agneta
|
Mi And
|
1
|
2140
|
A
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
160915-3
|
B
|
Gazpower
|
Pe Nil
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
16,5a
|
30 000
|
1311
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, ga seg 500 i
|
160915-2
|
B
|
Agneta
|
Pe Nil
|
12
|
2160
|
V
|
0
|
16,9
|
24 000
|
1197
|
-
|
|
|
sjette og sjuende innv, ut et spor 800 i, ble i baktroppen
|
300815-7
|
J
|
Gazpower
|
Ma Hel
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
14,6a
|
16 000
|
870
|
-
|
|
|
femte innv, avhengt 300 igjen
|
300815-3
|
J
|
Agneta
|
Ol Kje
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
16,4a
|
14 000
|
705
|
-
|
|
|
sist, ble stadig lenger etter
|
200815-4
|
K
|
Agneta
|
Ma Hel
|
1
|
2100
|
A
|
4
|
17,5a
|
14 000
|
619
|
-
|
|
|
overflydd, fjerde innv e 300, åpning 300 igjen, sto på flott
|
200815-3
|
K
|
Gazpower
|
Ma Hel
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
18,0a
|
18 000
|
735
|
-
|
|
|
sjette innv, mye frakjørt siste 500
|
290715-2
|
B
|
Agneta
|
Pe Nil
|
5
|
2140
|
V
|
6
|
18,4
|
20 000
|
513
|
-
|
|
|
annet utv, dødens e 400, annet utv e 600, dødens 1200 i, passert 450 i, trøtnet
|
230615-4
|
M
|
Agneta
|
Ol Mik
|
4
|
2140
|
V
|
4
|
17,5
|
12 000
|
640
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, angrep 600 igjen, fullførte greit
|
110615-3
|
B
|
Agneta
|
Ol Mik
|
10
|
2100
|
A
|
4
|
17,6a
|
12 000
|
206
|
-
|
|
|
sjette innvendig, annenhest i tredjespor i siste sving,sto på greit
|
090315-2
|
D
|
Astra
|
Ol Mik
|
6
|
1700
|
V
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
infeksjon
|
270115-2
|
M
|
Red Door
|
Pe Hag
|
4
|
1640
|
A
|
-
|
dg a
|
12 000
|
135
|
-
|
|
|
tredje innvendig, feilet i siste sving
|
190115-6
|
D
|
Gazpower
|
Pe Hag
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
dist a
|
18 000
|
625
|
-
|
|
|
dødens i første sving, snart avløst, tredje innv etter 900, ga opp på siste bortre
|
161214-6
|
M
|
Fourmatic
|
Da Dal
|
2
|
2140
|
A
|
0
|
18,3a
|
15 000
|
80
|
-
|
|
|
|
041214-1
|
B
|
Gazpower
|
Re Aar
|
1
|
1609
|
A
|
0
|
16,6a
|
12 000
|
512
|
-
|
|
|
|
031214-9
|
B
|
Agneta
|
Ol Mik
|
4
|
2140
|
V
|
0
|
dist g
|
15 000
|
519
|
-
|
|
|
|
031214-1
|
B
|
Fourmatic
|
Ol Mik
|
5
|
2140
|
V
|
-
|
|
30 000
|
0
|
-
|
|
|
sårskade
|
201114-5
|
B
|
Red Door
|
Ol Mik
|
2
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
12 000
|
366
|
-
|
|
|
|
201114-3
|
B
|
Agneta
|
Ol Mik
|
3
|
2100
|
A
|
2
|
19,0a
|
12 000
|
55
|
-
|
|
|
|
111114-3
|
M
|
Astra
|
Pe Hag
|
10
|
2160
|
V
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
051114-8
|
B
|
Fourmatic
|
Ol Kje
|
10
|
1609
|
A
|
5
|
15,6a
|
30 000
|
322
|
-
|
|
|
fjerde og tredje innv, tredje utv 800 i, tredje innv i siste sving, hang bra med
|
051114-6
|
B
|
Bon Voyage
|
Ol Mik
|
7
|
2140
|
V
|
0
|
20,4
|
30 000
|
408
|
-
|
|
|
dødens, ga seg mot siste sving
|
051114-1
|
B
|
Agneta
|
Ei Høi
|
3
|
2140
|
V
|
2
|
19,5
|
20 000
|
87
|
-
|
|
|
fjerde og tredje innv, tredje utv 500 i, med i angrep 400 i, tapte med hals
|
241014-8
|
J
|
Agneta
|
Ol Mik
|
11
|
2100
|
V
|
8
|
21,1 g
|
15 000
|
321
|
-
|
|
|
tredje utv, dødens midtveis, galopperte som sjette 400 i, ikke på frammarsj da
|
241014-3
|
J
|
Red Door
|
Ol Mik
|
6
|
2620
|
V
|
0
|
18,7
|
15 000
|
247
|
-
|
|
|
sjettehest, fjerde utvendig, fjerde innv 800 i, hektet av i siste sving
|
161014-1
|
B
|
Fourmatic
|
Ol Mik
|
1
|
1609
|
A
|
2
|
15,1a
|
12 000
|
65
|
-
|
|
|
tredje innv, annet utv 700 i, angrep mot oppløpet, avsluttet bra
|
021014-1
|
B
|
Red Door
|
Ol Mik
|
5
|
1609
|
A
|
6
|
16,4a
|
12 000
|
467
|
-
|
|
|
tredje, fjerde innvendig, hindret på siste bortre, tredjespor 500 igjen
|
130814-6
|
B
|
Gazpower
|
Pe Hag
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
18,9a
|
30 000
|
782
|
-
|
|
|
annet, tredje og fjerde utv, ga seg før siste sving
|
130814-2
|
B
|
Zippo
|
Pe Hag
|
2
|
2640
|
V
|
0
|
dist
|
30 000
|
851
|
-
|
|
|
sjette innv, ga seg allerede 900 fra mål
|
290714-3
|
B
|
Astra
|
Pe Hag
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
20,5a
|
12 000
|
633
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, problemer på siste bortre
|
080714-2
|
M
|
Zippo
|
Pe Hag
|
3
|
2140
|
A
|
6
|
18,7a
|
15 000
|
237
|
-
|
|
|
femte innvendig, hang med til maks
|
020714-3
|
KO
|
Fourmatic
|
Pe Hag
|
7
|
3000
|
V
|
0
|
dist g
|
30 000
|
495
|
-
|
|
|
tredjespor, galoperte etter 700
|
260614-1
|
B
|
Zippo
|
Pe Hag
|
10
|
1609
|
A
|
6
|
16,6a
|
12 000
|
227
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, avanserte ikke
|
170614-8
|
M
|
Bon Voyage
|
Mi And
|
5
|
2140
|
V
|
6
|
19,3
|
15 000
|
87
|
-
|
|
|
fram som toer mot annen sving, sliten mot siste sving
|
170614-3
|
M
|
Fourmatic
|
Pe Hag
|
9
|
2140
|
A
|
3
|
16,7a
|
15 000
|
62
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, tredje utvendig på siste bortre, angrep i brekken, fin spurt
|
110514-6
|
M
|
Fourmatic
|
Mi And
|
7
|
2640
|
A
|
4
|
17,5a
|
15 000
|
292
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, angrep på siste bortrre, fullførte fint på avstand
|
110514-3
|
M
|
Bon Voyage
|
Da Dal
|
1
|
2140
|
V
|
7
|
19,3 g
|
15 000
|
333
|
-
|
|
|
overfløyet, fjerde innvendig, feilet 600 igjen, kom fint tilbake
|
140414-4
|
D
|
Red Door
|
Da Dal
|
6
|
2500
|
V
|
-
|
dg
|
15 000
|
190
|
-
|
|
|
galopperte seg bort e 50
|
080414-9
|
M
|
Bon Voyage
|
Da Dal
|
1
|
2140
|
V
|
-
|
dg
|
15 000
|
119
|
-
|
|
|
overfløyet, galopperte seg bort ut av første sving
|
080414-3
|
M
|
Fourmatic
|
Da Dal
|
11
|
1640
|
A
|
-
|
dg a
|
15 000
|
145
|
-
|
|
|
sjette utvendig, med i angrep på siste bortre, feilet i brekken
|
300314-8
|
M
|
Bon Voyage
|
Da Dal
|
5
|
2140
|
V
|
4
|
20,8 g
|
10 000
|
83
|
-
|
|
|
feilet på vei mot tet etter 150 meter, fjerde utvendig, bra avslutning
|
170314-3
|
D
|
Fourmatic
|
Da Dal
|
8
|
2100
|
V
|
1
|
18,8
|
15 000
|
34
|
-
|
|
|
annet utv, lederrygg 400 i, angrep 300 i, lett med en snau lengde
|
210114-1
|
M
|
Zippo
|
Pe Nil
|
9
|
1640
|
A
|
0
|
18,8ag
|
12 000
|
155
|
-
|
|
|
galopperte etter 100, siden langt bak
|
261213-9
|
B
|
Fourmatic
|
Ni Hol
|
3
|
2140
|
V
|
-
|
dg
|
20 000
|
40
|
-
|
|
|
stor startgalopp
|
261213-7
|
B
|
Gazpower
|
Ni Hol
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
dist a
|
30 000
|
964
|
-
|
|
|
tredje utvendig, fullstendig sluttkjørt 600 igjen
|
261113-5
|
B
|
Fourmatic
|
Gu Aus
|
4
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
10 000
|
35
|
-
|
|
|
annet utv, lederrygg e 400, dødens e 900, galopp på vikende front 350 igjen
|
221013-5
|
B
|
Red Door
|
Ni Hol
|
1
|
2140
|
V
|
3
|
19,3
|
10 000
|
108
|
-
|
|
|
lederrygg, åpning 200 igjen, fullførte fint
|
221013-3
|
B
|
Astra
|
Ni Hol
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
dist ag
|
15 000
|
154
|
-
|
|
|
femte innvendg, feilet 800 igjen
|
250913-7
|
B
|
Red Door
|
Ni Hol
|
10
|
2140
|
V
|
0
|
18,8
|
30 000
|
373
|
-
|
|
|
annet utvendig, hindret 500 fra mål, viste lite etterpå
|
250913-1
|
B
|
Astra
|
Ni Hol
|
1
|
2140
|
V
|
3
|
20,0
|
20 000
|
51
|
-
|
|
|
tredje innv, annet utv runden igjen, dødens 700 igjen, holdt farten helt inn
|
180913-6
|
B
|
Fourmatic
|
Ha Egg
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
16,3ag
|
30 000
|
536
|
-
|
|
|
tredje utv, angrep e 500, dødens e 650, annet utv e 900, galopp 1100 i, siden der bak
|
130913-2
|
J
|
Unitron
|
Ol Kje
|
7
|
2609
|
A
|
0
|
18,3a
|
15 000
|
72
|
-
|
|
|
tredje utv, fjerde utv e 1100, hang mest med, holdt bare farten sin
|
090913-3
|
BI
|
Zippo
|
Bj Ste
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
18,4ag
|
15 000
|
141
|
-
|
|
|
fjerde innvendg, galopperte seg bort i annen sving
|
210813-7
|
B
|
Fourmatic
|
Ha Egg
|
8
|
2100
|
A
|
3
|
15,6a
|
50 000
|
73
|
-
|
|
|
femte utv e 450, angrep e 500, dødens e 700, holdt farten greit hele veien
|
200813-1
|
B
|
Zippo
|
Ha Egg
|
3
|
1609
|
A
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
090813-3
|
J
|
Unitron
|
Ha Egg
|
2
|
2609
|
A
|
4
|
17,5a
|
18 000
|
142
|
-
|
|
|
sjettehest, tredje utv 1500 i, angrep 500 igjen, holdt farten fint
|
090813-1
|
J
|
Astra
|
Ha Egg
|
8
|
2100
|
V
|
0
|
20,9 g
|
10 000
|
263
|
-
|
|
|
stor galopp etter 300, siden langt bak
|
240713-2
|
B
|
Unitron
|
Ha Egg
|
3
|
2640
|
V
|
0
|
br g
|
30 000
|
325
|
-
|
|
|
galopperte seg bort fra start
|
100713-2
|
J
|
Fourmatic
|
Ha Egg
|
7
|
1609
|
A
|
1
|
14,8a
|
30 000
|
35
|
-
|
|
|
drøy første sving, tet e 500 på 13,5, 15,2/1000, sikkert
|
270613-2
|
K
|
Unitron
|
Ol Øst
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
19,2a
|
15 000
|
122
|
-
|
|
|
dårlig ut, sist, femte utvendig 1000 igjen, angrep 600 igjen, holdt farten
|
270613-1
|
K
|
Astra
|
Ol Øst
|
7
|
2100
|
V
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
uregjerlighet ved start
|
200613-2
|
M
|
Red Door
|
Ol Øst
|
8
|
2140
|
A
|
0
|
18,6a
|
15 000
|
296
|
-
|
|
|
dødens ut av første sving, avløst mot annen sving, ut 500 igjen, liten framdrift
|