Trener : Richard Søderholm-Furuvald

Løpsdag Bane Hest Kusk Spor Dist Start Plass Tid Fpr Odds Forhold M-tider Monté
230625-8 K Atlantis Pe Kal 7 1700 A - dg a 18 000 202 -
tilbaketrukket annet utv, angrep inn i siste sving, feilet i brekken som sekser
220625-4 J Lilli Kentucky S.F. Ma Gun 5 2100 A 4 15,7a 40 000 323 -
fjerde på stripe, tredje innv e 800, ut to spor 200 i, bra oppløp
100625-7 J Atlantis Pe Kal 8 2100 A 0 15,9a 24 000 338 -
kort galopp før bilen slapp, sist, fram til dødens etter 1000, fullførte greit
100625-4 J Lilli Kentucky S.F. Ei Høi 7 2100 V 5 18,6 16 000 121 -
bra ut, tredje innvendig, syvende siste sving, fin avslutning
250525-8 K Atlantis Pe Kal 2 2100 A 3 16,0a 18 000 58 -
tredje, fjerde innvendig, fin spurt
250525-1 K Lilli Kentucky S.F. Vi Hop 4 2100 V 3 19,7 14 000 135 -
tet, slått i siste sving, gav seg ikke, knepent
090525-8 J Atlantis La Kol 11 2100 A 0 15,6a 16 000 473 -
femte utv, kunne lite der bak
090525-1 J Lilli Kentucky S.F. Ei Høi 10 2100 V 0 18,3 12 000 48 -
femte på stripe e 450, holdt mest farten
190425-4 K Atlantis Th Was 10 2100 A 7 19,0ag 50 000 243 -
tredje utvendig, feilet ut av nest siste sving
180425-4 K Lilli Kentucky S.F. Bj Ste 5 2100 V 0 20,4 g 16 000 65 -
galopp inn første sving, slags annet utv, dødens siste bortre, ga seg
130425-1 J Atlantis To Sol 5 2100 A 3 15,1a 18 000 160 -
uten rygg, styrt ut og bakket til fjerde innv, tredje innv på siste bortre, bra spurt
270325-20 K Lilli Kentucky S.F. Ei Høi 1 2100 V 0 20,5 0 P -
270325-5 K Atlantis To Sol 4 2120 V 3 17,5 24 000 125 -
sekser, dødens midtveis, tet da leder feilet tidlig i sisterunden, slått inn på oppl
010325-8 J Atlantis Pe Mid 6 2100 V 0 16,1 125 000 651 -
syvende innv, kunne lite der bak
110225-9 B Atlantis To Sol 7 2640 V 0 16,4 50 000 576 -
fjerde innvendig, fast
010225-3 J Atlantis Pe Mid 6 2100 A 0 15,1a 20 000 338 -
annet utv, tapte siste 400
190125-6 J Atlantis Ad Aks 11 2100 A 5 16,8a 20 000 186 -
tredje utv, sjette 650 i, holdt farten godkjent
190924-20 K Lilli Kentucky S.F. Ei Høi 1 2100 V 0 25,4 0 B -