290325-8
|
HA
|
Bombus Jet
|
Si Eil
|
11
|
2060
|
V
|
0
|
18,9
|
18 000
|
307
|
-
|
|
|
åttendehest, slet tidlig i sisterunden, hang med
|
290325-1
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
Si Hog
|
5
|
2040
|
V
|
2
|
19,2
|
20 000
|
453
|
-
|
|
|
uten rygg, ned som toer etter 600, sto på bra et stykke bak vinneren
|
150325-6
|
HA
|
Bombus Jet
|
Pe Ben
|
2
|
2040
|
A
|
0
|
16,8a
|
50 000
|
1058
|
-
|
|
|
tredje innvendig, kunne ikke følge mot siste sving
|
150325-2
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
Tr Opd
|
4
|
2040
|
V
|
5
|
19,0
|
50 000
|
634
|
-
|
|
|
først i annetspor, måtte fire på oppløpet, men var forbedret
|
010325-6
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
Ti Hen
|
10
|
2040
|
A
|
0
|
23,6a
|
24 000
|
400
|
-
|
|
|
sist innvendig, tidlig frakjørt
|
010225-7
|
HA
|
Bombus Jet
|
Ti Hen
|
3
|
2040
|
A
|
0
|
17,5a
|
24 000
|
199
|
-
|
|
|
dødens, passert inn mot siste sving, sliten i siste sving
|
010225-1
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
An Dah
|
2
|
2040
|
V
|
2
|
21,2
|
24 000
|
329
|
-
|
22,3-20,9
|
|
tet, 22,3/500 og 20,9/1000, passert i siste sving, toer på avstand
|
180125-6
|
HA
|
Bombus Jet
|
Si Eil
|
2
|
2040
|
V
|
-
|
|
22 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
040125-5
|
HA
|
Bombus Jet
|
Si Eil
|
1
|
2040
|
A
|
5
|
17,4a
|
20 000
|
233
|
-
|
|
|
overflydd, tredje/fjerde innvendig, ut på siste bortre, fint oppløp
|
141224-7
|
HA
|
Counselor Troi
|
Li Ped
|
1
|
2040
|
V
|
3
|
20,2
|
16 000
|
41
|
-
|
|
|
overflydd, sekser i annen sving, ut et spor midtveis, firer, tok én på oppløpet
|
301124-7
|
HA
|
Bombus Jet
|
Si Eil
|
3
|
2040
|
A
|
4
|
16,8a
|
20 000
|
243
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, kom seg ut i brekken og avsluttet bra
|
301124-4
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
An Ras
|
6
|
2080
|
V
|
6
|
21,0
|
16 000
|
1046
|
-
|
|
|
sjuende/fjerde innvendig, avsluttet brukbart på avstand
|
161124-6
|
HA
|
Bombus Jet
|
Si Eil
|
5
|
2040
|
A
|
6
|
19,2a
|
16 000
|
358
|
-
|
|
|
tet i første sving, slapp ut av svingen, tredje innv e 850, slet på siste bortre
|
161124-1
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
Jø Eil
|
7
|
2060
|
V
|
0
|
21,0
|
16 000
|
419
|
-
|
|
|
femte og fjerde innvendig, ut mot siste sving, lite å sette inn
|
021124-4
|
HA
|
Counselor Troi
|
Si Eil
|
10
|
2080
|
V
|
8
|
18,9
|
14 000
|
167
|
-
|
|
|
innvendig i køen, hang bare med der bak
|
021124-1
|
HA
|
Bombus Jet
|
Si Eil
|
2
|
1600
|
A
|
7
|
15,4a
|
30 000
|
669
|
-
|
|
|
overflydd, tredje innvendig, kunne ikke følge i fartsøkningen til slutt
|
191024-6
|
HA
|
Bombus Jet
|
He Ras
|
3
|
1600
|
A
|
0
|
14,1a
|
18 000
|
1015
|
-
|
|
|
innvendig litt bak, hang bare med i baktroppen
|
290624-4
|
HA
|
Bombus Jet
|
Mi Joh
|
8
|
3050
|
V
|
-
|
|
70 000
|
|
-
|
|
|
sårskade
|
300324-7
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
Si Eil
|
3
|
2040
|
A
|
0
|
18,9a
|
40 000
|
437
|
-
|
|
|
femte utvendig, slet ut på siste bortre, tam
|
300324-2
|
HA
|
Bombus Jet
|
Mi Joh
|
6
|
2040
|
A
|
6
|
16,5a
|
40 000
|
224
|
-
|
|
|
bakket ned i fjerde innvendig, på det jevne til slutt
|
160324-3
|
HA
|
Bombus Jet
|
Mi Joh
|
7
|
2040
|
A
|
4
|
19,0a
|
20 000
|
79
|
-
|
|
|
tredje innvendig, firer på siste bortre, trakk seg en del siste 500
|
160324-2
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
Si Eil
|
6
|
2040
|
A
|
4
|
18,2a
|
18 000
|
94
|
-
|
|
|
lederrygg, ut i siste sving, ok avslutning, helt på høyde med tredjehesten
|
020324-6
|
HA
|
Bombus Jet
|
Mo Lyn
|
9
|
2060
|
V
|
6
|
17,5
|
18 000
|
110
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut mot oppløpet, avsluttet helt greit
|
020324-2
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
Mi Joh
|
5
|
2040
|
A
|
4
|
19,5a
|
18 000
|
31
|
-
|
|
|
sist av de fem, ut 700 igjen, klarte ikke å følge i fartsøkningen, kom noe tilbake
|
170224-6
|
HA
|
Bombus Jet
|
Mi Joh
|
5
|
1600
|
A
|
4
|
16,7a
|
22 000
|
102
|
-
|
|
|
annet utvendig, fikk ikke sjansen på oppløpet
|
170224-4
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
Si Eil
|
3
|
2060
|
V
|
2
|
19,5
|
16 000
|
73
|
-
|
|
|
dødens, kjempet godt uten å få tak på lederen
|
030224-4
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
Si Eil
|
3
|
2040
|
V
|
2
|
19,5
|
20 000
|
201
|
-
|
22,7-
|
|
tet mot første sving, 22,7/500, slapp i annen sving, ut 100 igjen, nærmet seg
|
030224-2
|
HA
|
Bombus Jet
|
Mi Joh
|
3
|
2040
|
A
|
2
|
15,9a
|
20 000
|
256
|
-
|
|
|
lederrygg, luke tidlig på oppløpet, spurtet bra, kjempet helt jevnt med vinneren
|
200124-3
|
HA
|
Bombus Jet
|
Mi Joh
|
7
|
2060
|
V
|
5
|
17,7
|
20 000
|
545
|
-
|
|
|
fjerde innv, ut mot annen sving, ned i femte innv, ut på siste bortre, sliten på oppl
|
200124-2
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
Si Eil
|
1
|
2040
|
V
|
2
|
20,0
|
16 000
|
19
|
-
|
24,7-22,3
|
|
forsvarte sporet, 24,7/500 og 22,3/1000, passert inn i siste sv, sikker toer
|
070124-6
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
Si Eil
|
3
|
2040
|
A
|
0
|
br a
|
20 000
|
66
|
-
|
|
|
trøblet mot annen sving og ble tatt ut av løpet
|
021223-6
|
HA
|
Bombus Jet
|
Mi Joh
|
5
|
2040
|
A
|
0
|
16,8a
|
18 000
|
1774
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep ut mot oppløpet, på det jevne
|
181123-7
|
HA
|
Bombus Jet
|
Mi Joh
|
6
|
1600
|
A
|
0
|
15,7a
|
35 000
|
576
|
-
|
|
|
sist innvendig, hang mest med der bak
|
041123-6
|
HA
|
Bombus Jet
|
Mi Sto
|
5
|
2040
|
A
|
0
|
16,4a
|
18 000
|
594
|
-
|
|
|
tet, passert i første sv, tredje/fjerde innv, annet utv e 950, toer mot siste sv, ok
|
041123-5
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
Si Eil
|
4
|
2060
|
V
|
2
|
20,1
|
16 000
|
94
|
-
|
|
|
rask ut, dødens i første sving, kjempet tappert og berget annen
|
211023-6
|
HA
|
Bombus Jet
|
Mi Sto
|
3
|
1600
|
A
|
0
|
15,2a
|
18 000
|
279
|
-
|
13,8-14,9
|
|
tet, 13,8/500 og 14,9/1000, måtte fire på oppløpet
|
211023-4
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
Si Eil
|
3
|
2040
|
V
|
1
|
19,8
|
14 000
|
18
|
-
|
21,4-20,9
|
|
tet, 21,4/500 og 20,9/1000, fikk en stor luke gjennom siste sving, bremset noe, lett
|
071023-2
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
Ro Kru
|
1
|
1600
|
A
|
3
|
16,9a
|
16 000
|
175
|
-
|
|
|
femte innv/tredje utv, angrep 700 igjen, dødens 400 i, måtte fire noe på oppløpet
|
230923-4
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
He Ras
|
1
|
1600
|
V
|
5
|
19,6
|
16 000
|
843
|
-
|
|
|
overflydd, tilbaketrukket tredje innvendig, maks på avstand
|
230923-1
|
HA
|
Bombus Jet
|
Mi Sto
|
1
|
2570
|
V
|
4
|
17,0
|
18 000
|
169
|
-
|
|
|
overflydd, snart tredje innvendig, lederrygg ut mot oppløpet, fast over mål
|
120823-1
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
La Veb
|
4
|
2060
|
V
|
5
|
19,4
|
14 000
|
111
|
-
|
|
|
sjette-/femtehest, fjerde innvendig mot siste bortre, slet med å følge, hang med
|
030623-21
|
HA
|
Dalstad Ask
|
Si Eil
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
63,1
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
030623-5
|
HA
|
Hard to Beat Lo
|
Tr Opd
|
10
|
2080
|
V
|
6
|
19,2
|
14 000
|
152
|
-
|
|
|
etter hvert femte utvendig, forsøkte seg på siste bortre, slet mot oppløpet
|
180323-5
|
HA
|
Bombus Jet
|
Ja Sme
|
5
|
2040
|
A
|
5
|
15,8a
|
30 000
|
56
|
-
|
|
|
tet, slapp ut av første sving, ut i dødens 500 igjen, måtte fire noe på oppløpet
|
040323-8
|
HA
|
Bombus Jet
|
Ja Sme
|
1
|
2040
|
V
|
2
|
16,5
|
18 000
|
69
|
-
|
|
|
slapp snart teten, lederrygg, fikk sjansen 100 igjen, nærmet seg, men ikke nok
|
040223-6
|
HA
|
Bombus Jet
|
La Veb
|
5
|
1600
|
A
|
0
|
15,4a
|
18 000
|
45
|
-
|
|
|
tredje innvendig, på det jevne
|
140123-5
|
HA
|
Bombus Jet
|
La Veb
|
3
|
2040
|
A
|
4
|
17,0a
|
18 000
|
108
|
-
|
|
|
snart tet, slapp etter 400, ut midtveis, snart annet utvendig, holdt farten ok
|
031222-2
|
HA
|
Bombus Jet
|
La Veb
|
4
|
2060
|
V
|
2
|
18,2
|
20 000
|
753
|
-
|
|
|
tredje/fjerde innvendig, ut på siste bortre, sto på bra et stykke bak vinneren
|
191122-3
|
HA
|
Bombus Jet
|
An Dah
|
12
|
1640
|
V
|
0
|
23,2
|
16 000
|
553
|
-
|
|
|
et stykke bak i køen, viste ikke all verden
|
130822-8
|
HA
|
Bombus Jet
|
Mi Joh
|
3
|
2080
|
V
|
6
|
23,2 g
|
16 000
|
156
|
-
|
|
|
feilet i første sving, siden på lang avstand til feltet
|
160722-6
|
BD
|
Bombus Jet
|
Ti Hen
|
7
|
1620
|
V
|
4
|
16,2
|
16 000
|
230
|
-
|
|
|
rask ut, lederrygg, slet inn i siste sving og trakk seg en del
|
090722-3
|
LT
|
Bombus Jet
|
Ti Hen
|
4
|
2220
|
V
|
3
|
20,8 g
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
070522-6
|
HA
|
Bombus Jet
|
Mi Sto
|
6
|
1600
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
hesten er ikke startberettiget
|
120322-4
|
HA
|
Zarinas Devil
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
A
|
0
|
27,4ag
|
30 000
|
223
|
-
|
|
|
galopperte seg bort direkte
|
260222-4
|
HA
|
Zarinas Devil
|
Øy Joh
|
2
|
2040
|
V
|
0
|
25,4 g
|
16 000
|
39
|
-
|
|
|
trøblet ut, snart tet, feilet mot første sving, gjentok flere ganger
|
120222-3
|
HA
|
Zarinas Devil
|
Ma Rin
|
2
|
2040
|
V
|
-
|
dg
|
18 000
|
22
|
-
|
|
|
feilet like etter start, treer, ny galopp på første bortre
|
290122-6
|
HA
|
Zarinas Devil
|
Ma Rin
|
5
|
2040
|
V
|
2
|
20,6
|
14 000
|
145
|
-
|
|
|
lederrygg, kunne ikke følge vinneren, men leverte en fin debut
|
150122-20
|
HA
|
Zarinas Devil
|
Øy Joh
|
2
|
2040
|
V
|
0
|
22,2
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
210216-20
|
HA
|
Orkan D.K.
|
Ca Siv
|
4
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
070216-20
|
HA
|
Orkan D.K.
|
Ca Siv
|
2
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
181015-5
|
HA
|
Orkan D.K.
|
Be Bjø
|
11
|
1600
|
A
|
0
|
19,6a
|
14 000
|
312
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, klarte ikke å følge i siste sving
|
101015-20
|
HA
|
Per Cassa
|
Ti Hen
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
23,9 r
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
101015-2
|
HA
|
Orkan D.K.
|
Ti Hen
|
4
|
2060
|
V
|
0
|
21,2
|
10 000
|
226
|
-
|
|
|
annet/tredje utvendig, lite å by på til slutt
|
041015-20
|
OL
|
Per Cassa
|
Fr Mor
|
1
|
2000
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
270915-3
|
HA
|
Per Cassa
|
An Dah
|
2
|
2040
|
V
|
-
|
dg
|
14 000
|
512
|
-
|
|
|
tok teten, feilet inn i annen sving
|
220815-20
|
LT
|
Per Cassa
|
Ma Rin
|
1
|
2200
|
V
|
0
|
23,0
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
011114-5
|
L
|
Orkan D.K.
|
At Sol
|
6
|
2140
|
A
|
0
|
18,9a
|
15 000
|
199
|
-
|
|
|
femte innvendig, annetspor 600 igjen, frakjørt
|
210614-2
|
OL
|
Orkan D.K.
|
Ti Hen
|
3
|
1780
|
V
|
0
|
22,1
|
4 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
010614-3
|
TR
|
Orkan D.K.
|
Ti Hen
|
1
|
2060
|
V
|
0
|
19,0
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
250514-2
|
OL
|
Orkan D.K.
|
Ti Hen
|
7
|
1760
|
V
|
0
|
19,4
|
4 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
280414-4
|
L
|
Orkan D.K.
|
St Kve
|
15
|
2160
|
V
|
7
|
18,4
|
15 000
|
1033
|
-
|
|
|
sjette og sjuende innv, nest sist 350 i, avsluttet bra via fjerdespor
|
150414-4
|
L
|
Orkan D.K.
|
St Kve
|
9
|
1640
|
A
|
0
|
18,0a
|
12 000
|
641
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og femte innv, lite å by på
|
211013-6
|
L
|
Orkan D.K.
|
To Lan
|
10
|
2160
|
V
|
0
|
21,3
|
18 000
|
659
|
-
|
|
|
i baktroppen, ble der bak
|
051013-3
|
L
|
Orkan D.K.
|
At Sol
|
11
|
1640
|
A
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
hovsprekk
|
160913-5
|
L
|
Orkan D.K.
|
At Sol
|
6
|
1640
|
A
|
0
|
19,4a
|
15 000
|
249
|
-
|
|
|
annet utv, sliten etter 600, ga helt opp
|
240813-2
|
HA
|
Orkan D.K.
|
Ti Hen
|
7
|
2040
|
A
|
4
|
17,8a
|
15 000
|
114
|
-
|
|
|
tredje utvendig, uten rygg ut på siste bortre, fullførte på det jevne
|
110813-3
|
TR
|
Orkan D.K.
|
Ti Hen
|
3
|
2060
|
V
|
0
|
19,4
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
040813-6
|
HA
|
Orkan D.K.
|
Jo Eil
|
12
|
2040
|
A
|
0
|
17,8a
|
15 000
|
878
|
-
|
|
|
sjuende utvendig, klarte ikke å hente mye
|
270713-5
|
HA
|
Orkan D.K.
|
Am Rob
|
7
|
2040
|
A
|
0
|
19,1a
|
15 000
|
214
|
-
|
|
|
femtye og sjette utvendig, uten å tette, hentet lite
|
300613-3
|
TR
|
Orkan D.K.
|
St Pet
|
2
|
2060
|
V
|
-
|
|
5 000
|
|
-
|
|
|
sårskade
|
220613-9
|
HA
|
Orkan D.K.
|
An Dah
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
22,2
|
15 000
|
117
|
-
|
|
|
tet, lederrygg etter 200, tapte plasseringer hele veien, maks
|
160613-3
|
HA
|
Orkan D.K.
|
Li San
|
6
|
2500
|
A
|
5
|
19,4a
|
15 000
|
275
|
-
|
|
|
femte/sjette innvendig, brukbar avslutning
|
130513-4
|
L
|
Orkan D.K.
|
An Dah
|
2
|
1640
|
A
|
0
|
22,1a
|
18 000
|
289
|
-
|
|
|
rolig start, bakerst, siden lenger og lenger etter
|
290413-9
|
L
|
Orkan D.K.
|
St Kve
|
3
|
2640
|
A
|
0
|
20,0a
|
15 000
|
1252
|
-
|
|
|
fjerde utv, hadde ikke noe å by på
|
220413-1
|
L
|
Orkan D.K.
|
St Kve
|
3
|
2140
|
V
|
4
|
20,1
|
18 000
|
291
|
-
|
|
|
femtehest, tredje inv e 800, hang med til maks
|
180313-5
|
L
|
Orkan D.K.
|
At Sol
|
8
|
2140
|
A
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
250213-1
|
L
|
Orkan D.K.
|
St Kve
|
7
|
2160
|
V
|
5
|
19,3
|
14 000
|
229
|
-
|
|
|
femte på rekke, lite å by på
|
180213-4
|
L
|
Orkan D.K.
|
An Dah
|
4
|
2140
|
V
|
0
|
br g
|
14 000
|
206
|
-
|
|
|
tredje innv, slo over i passgang i første sving, galopperte seg snart bort
|