140524-8
|
B
|
Bob
|
Ov Rei
|
6
|
2100
|
A
|
5
|
28,6a
|
22 000
|
139
|
-
|
|
|
bra ut, tredje/fjerde innvendig, ut et spor siste sving, fullførte hyggelig
|
020524-7
|
M
|
Bob
|
Ov Rei
|
3
|
2140
|
A
|
3
|
29,6a
|
16 000
|
39
|
-
|
29,5-
|
|
rask ut, tet, lederrygg e 650, sto på fint
|
241023-7
|
B
|
Bob
|
Ov Rei
|
2
|
2140
|
V
|
2
|
30,5
|
24 000
|
27
|
-
|
31,5-31,4
|
|
tet første sving, måtte fire på oppløpet, grei annen
|
071023-2
|
B
|
Bob
|
Ov Rei
|
10
|
2100
|
A
|
3
|
30,0a
|
18 000
|
51
|
-
|
|
|
dødens, tet 450 i, holdt fint, kunne ikke svare siste 50
|
120923-3
|
J
|
Bob
|
Ov Rei
|
8
|
2100
|
A
|
2
|
28,2a
|
22 000
|
250
|
-
|
26,3-29,0
|
|
lett tet, 26,3/500 og 29,0/1000, slått 100 i, sto på bra
|
280823-2
|
M
|
Bob
|
Ov Rei
|
2
|
2140
|
A
|
1
|
30,4a
|
16 000
|
35
|
-
|
26,5-31,0
|
|
bra ut, tet, datt ut litt til slutt, men veldig kontrollert
|
150823-4
|
B
|
Bob
|
Ov Rei
|
7
|
2160
|
V
|
0
|
31,8
|
18 000
|
63
|
-
|
|
|
bra ut, tredje innv, fast
|
120723-3
|
BI
|
Bob
|
Ov Rei
|
1
|
2100
|
A
|
3
|
28,9a
|
16 000
|
270
|
-
|
|
|
lederrygg, slapp ryggen siste 250
|
010723-2
|
M
|
Bob
|
Ov Rei
|
6
|
2160
|
V
|
2
|
30,3
|
18 000
|
145
|
-
|
|
|
fjerde innv, angrep 400 i, avsluttet fint
|
271222-4
|
M
|
Bob
|
Pe Mid
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
34,3
|
60 000
|
401
|
-
|
33,5-32,0
|
|
tet, slått i siste sving, gav seg mye
|
090922-1
|
B
|
Bob
|
Pe Mid
|
2
|
2140
|
V
|
2
|
31,3
|
30 000
|
63
|
-
|
35,0-31,7
|
|
tet inn første sving, slått 200 igjen, holdt greit
|
050622-21
|
M
|
Bob
|
Ha Sku
|
6
|
2160
|
V
|
0
|
35,0
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
271221-4
|
M
|
Stjernelill
|
Pe Mid
|
5
|
2160
|
V
|
4
|
30,7
|
60 000
|
88
|
-
|
|
|
bra ut, tredjehest, dødens annen sv, tet runden igjen, fikk det litt på oppløpet
|
181221-1
|
B
|
Stjernelill
|
Pe Mid
|
5
|
1640
|
V
|
3
|
28,7
|
40 000
|
72
|
-
|
|
|
lederrygg e 250, hang med så godt hun kunne, 30 bak
|
101021-1
|
M
|
Stjernelill
|
Pe Mid
|
7
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
30 000
|
475
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innv, dødens etter en runde, tet 500 i, g midt på oppløpet i tet
|
110921-3
|
B
|
Stjernelill
|
Pe Mid
|
7
|
2100
|
A
|
10
|
30,1a
|
500 000
|
352
|
-
|
|
|
gfør bilen slapp, fjerde innvendig 900 igjen, fullførte greit i kulissene
|
250821-1
|
B
|
Stjernelill
|
Pe Mid
|
9
|
2100
|
A
|
4
|
29,4a
|
40 000
|
285
|
-
|
|
|
etterhvert annet utv, sto på fint til maks
|
230821-20
|
M
|
Bob
|
Pe Mid
|
4
|
2160
|
V
|
0
|
54,9 g
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
080821-8
|
K
|
Stjernelill
|
Gu Aus
|
5
|
2120
|
V
|
1
|
30,3
|
15 000
|
198
|
-
|
|
|
femte innv, til tredje innv e 750, fast bak sliten konkurrent 450 i, flott spurt, god
|
180721-7
|
M
|
Stjernelill
|
Pe Mid
|
9
|
2160
|
V
|
7
|
34,7 g
|
14 000
|
144
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens 1100 igjen, g som tredje i siste sving, på defensiven da
|
030721-2
|
M
|
Stjernelill
|
Pe Mid
|
1
|
2140
|
V
|
-
|
dg
|
20 000
|
134
|
-
|
33,0-
|
|
lett tet, 33,0/500, galopp e 550
|
220621-10
|
M
|
Stjernelill
|
Pe Mid
|
6
|
2140
|
V
|
8
|
34,3 g
|
30 000
|
273
|
-
|
|
|
fjerde innv, galopp ut av første sving, tapte mye, reparerte bra i kulissene
|
230521-9
|
J
|
Stjernelill
|
Pe Mid
|
1
|
2100
|
V
|
3
|
34,4
|
10 000
|
205
|
-
|
38,4-36,4
|
|
lett tet, 38,4/500 og 36,4/1000, slått 450 i, tapte 30 inn
|
300421-21
|
J
|
Stjernelill
|
Pe Mid
|
7
|
2120
|
V
|
0
|
38,5 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
140720-21
|
M
|
Stjernelill
|
Pe Mid
|
2
|
2160
|
V
|
0
|
47,9
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
211119-20
|
M
|
Bibbi
|
Gu Aus
|
3
|
2140
|
V
|
0
|
54,5
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
160919-20
|
M
|
Bibbi
|
Da Dal
|
8
|
2160
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
030919-22
|
M
|
Bibbi
|
Gu Aus
|
8
|
2160
|
V
|
0
|
49,5 g
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
180819-22
|
M
|
Bibbi
|
Gu Aus
|
5
|
2160
|
V
|
-
|
dgpp
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
160719-2
|
M
|
Stjerna Vår
|
Pe Mid
|
5
|
2140
|
A
|
0
|
34,4a
|
14 000
|
141
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innv i annen sv, fjerde innv 1000 igjen, trakk seg mye til slutt
|
180619-3
|
M
|
Stjerna Vår
|
Pe Mid
|
13
|
2180
|
V
|
3
|
32,6
|
12 000
|
262
|
-
|
|
|
sjuende-/sjettehest, ut 550 igjen, leverte et bra oppløp
|
050619-9
|
B
|
Stjerna Vår
|
Od Sag
|
8
|
2160
|
V
|
5
|
33,3
|
16 000
|
174
|
-
|
|
|
sjette, annet utvendig, dødens etter 1000, det tok imot 300 igjen
|
310519-4
|
J
|
Stjerna Vår
|
Od Sag
|
8
|
2120
|
V
|
5
|
32,3
|
12 000
|
205
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, annet utvendig siste bortre, holdt farten
|
280419-5
|
J
|
Stjerna Vår
|
Gu Aus
|
13
|
2120
|
V
|
0
|
32,5
|
14 000
|
502
|
-
|
|
|
femte innv, kunne lite
|
240419-9
|
B
|
Stjerna Vår
|
Pe Mid
|
9
|
2160
|
V
|
8
|
34,4
|
16 000
|
439
|
-
|
|
|
femte innv, ut et spor 700 i, ga seg snart
|
290319-3
|
J
|
Stjerna Vår
|
Od Sag
|
7
|
2120
|
V
|
3
|
32,8
|
12 000
|
221
|
-
|
|
|
lederrygg e 550, ut et spor 250 i, holdt farten
|
100119-5
|
B
|
Stjerna Vår
|
Gu Aus
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
36,2a
|
14 000
|
234
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, ga seg 500 i
|
231218-8
|
J
|
Stjerna Vår
|
Gu Aus
|
1
|
2100
|
V
|
2
|
35,8
|
14 000
|
265
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innv 600 i, ut et spor 300 i, toer da en disket
|
071218-3
|
J
|
Stjerna Vår
|
Gu Aus
|
2
|
2100
|
V
|
7
|
36,6
|
12 000
|
466
|
-
|
38,9-37,3
|
|
tet, 38,9/500 og 37,3/1000, slått 300 i, ga seg mye
|
261118-9
|
D
|
Stjerna Vår
|
Gu Aus
|
4
|
2100
|
V
|
6
|
35,8
|
12 000
|
117
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innvendig, ut i annet utv mot siste sving, fikk maks
|
111118-8
|
M
|
Stjerna Vår
|
Gu Aus
|
6
|
2140
|
V
|
3
|
36,1
|
12 000
|
73
|
-
|
|
|
tok teten, slapp på første bortre, tredje innvendig runden igjen, holdt farten fint
|
301018-8
|
M
|
Stjerna Vår
|
Gu Aus
|
3
|
2140
|
V
|
4
|
36,9
|
10 000
|
141
|
-
|
40,0-39,5
|
|
tet, 40,0/500 og 39,5/1000, passert like etter, smøg med og holdt farten ok
|
170718-22
|
M
|
Harkar
|
Gu Aus
|
6
|
2160
|
V
|
0
|
53,5
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
100718-22
|
M
|
Harkar
|
Gu Aus
|
6
|
2160
|
V
|
0
|
52,1
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
301115-22
|
M
|
Stjerna Vår
|
Ol Kje
|
9
|
2160
|
V
|
0
|
58,8
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
101115-4
|
M
|
Hasse
|
Je Bre
|
9
|
1660
|
V
|
0
|
32,1 rg
|
20 000
|
804
|
-
|
|
|
galopperte fra start og fikk aldri kontakt med feltet
|
040615-5
|
K
|
Hasse
|
Ei Høi
|
8
|
1700
|
V
|
0
|
29,1
|
18 000
|
643
|
-
|
|
|
fjerde innv, avhengt tidlig
|
060115-5
|
M
|
Hasse
|
Ei Høi
|
1
|
2140
|
A
|
0
|
br a
|
16 000
|
247
|
-
|
|
|
bra med ut, lederrygg, sluttkjørt på siste bortre
|
171214-4
|
B
|
Hasse
|
Ei Høi
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
29,0ag
|
30 000
|
600
|
-
|
|
|
|
031214-4
|
B
|
Hasse
|
Ei Høi
|
5
|
2680
|
V
|
0
|
31,0
|
30 000
|
207
|
-
|
|
|
|
191114-4
|
B
|
Hasse
|
Ge Gun
|
7
|
1609
|
A
|
6
|
28,1a
|
30 000
|
396
|
-
|
|
|
|
111114-4
|
M
|
Hasse
|
Ei Høi
|
8
|
2160
|
V
|
4
|
30,4
|
15 000
|
334
|
-
|
|
|
femte innvendig, kom seg ut i siste sving, holdt farten bra
|
211014-21
|
M
|
Hasse
|
An Hag
|
3
|
2140
|
V
|
0
|
37,0
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
210514-2
|
B
|
Hasse
|
Ei Høi
|
4
|
2140
|
V
|
0
|
28,8
|
30 000
|
599
|
-
|
|
|
annet og tredje utv, ga seg mot siste sving
|
110514-5
|
M
|
Hasse
|
Je Bre
|
10
|
2160
|
V
|
7
|
30,2
|
15 000
|
153
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, litt ut og inn fra siste bortre og inn, holdt mest farten
|
290414-4
|
B
|
Hasse
|
Ei Høi
|
1
|
1609
|
A
|
1
|
28,1a
|
12 000
|
138
|
-
|
|
|
overfløyet, tredje innvendig, ut mot siste sving, angrep i brekken, knep seg fremst
|
280314-4
|
J
|
Hasse
|
Gu Aus
|
12
|
2120
|
V
|
0
|
28,3
|
15 000
|
77
|
-
|
|
|
fjerde og tredje utvendig, kunne kjøre rett fram, hentet lite
|
220314-12
|
M
|
Hasse
|
Je Bre
|
9
|
2140
|
A
|
0
|
30,4a
|
20 000
|
163
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, annet utvendig e 350, tredje utv, hindret 600 i, ned på innerspor
|
130314-2
|
B
|
Hasse
|
Je Bre
|
1
|
2100
|
A
|
4
|
28,8a
|
12 000
|
92
|
-
|
|
|
tredje innv, bakket løs 400 i, angrep via fjerdespor mot oppløpet, sto på greit
|
250214-21
|
M
|
Hasse
|
Ma Amu
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
47,8
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
160214-6
|
M
|
Hasse
|
Je Bre
|
1
|
2140
|
A
|
6
|
29,1a
|
15 000
|
549
|
-
|
|
|
overfløyet, fjerde innvendig, kom seg løs i siste sving og avsluttet brukbart
|
080114-5
|
B
|
Hasse
|
Je Bre
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
29,6a
|
30 000
|
411
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innvendig, ut i annetspor 400 igjen, holdt farten
|
261213-4
|
B
|
Hasse
|
Je Bre
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
28,3a
|
30 000
|
270
|
-
|
|
|
tredje innv e 400, ute et par spor på oppløpet, spurtet fint siste 50
|
111213-3
|
B
|
Hasse
|
Je Bre
|
4
|
1609
|
A
|
6
|
26,6a
|
30 000
|
453
|
-
|
|
|
fjerde innv, med i angrep 400 igjen, holdt bare farten sin
|
021213-9
|
K
|
Hasse
|
Je Bre
|
2
|
2100
|
A
|
1
|
29,8a
|
18 000
|
154
|
-
|
|
|
tredje, fjerde innvendig, fritt fram mot oppløpet, fin avslutning, grep 50 igjen
|
271113-7
|
B
|
Hasse
|
Je Bre
|
5
|
2100
|
A
|
6
|
29,4a
|
30 000
|
331
|
-
|
|
|
tredje utv, noe hindret på siste bortre, innv i siste sving, holdt farten
|
161113-4
|
D
|
Hasse
|
He Mel
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
30,4a
|
15 000
|
283
|
-
|
|
|
femte utv, med i ang 700 i, avanserte ikke
|
311013-5
|
BI
|
Hasse
|
Je Bre
|
1
|
1609
|
A
|
2
|
28,3a
|
15 000
|
69
|
-
|
|
|
femte innv, femte utv 700 igjen, via fjerdespor 350 i, rakk nesten fram
|
171013-4
|
K
|
Hasse
|
Je Bre
|
4
|
2500
|
A
|
2
|
29,8a
|
18 000
|
406
|
-
|
|
|
tredje innv, spurtet fint på siste indre til annen, fikk maks
|
101013-3
|
K
|
Hasse
|
He Mel
|
10
|
1700
|
A
|
6
|
28,8a
|
15 000
|
269
|
-
|
|
|
femte innvendig, litt trafikkproblemer på oppløpet, avsluttet bra
|
290913-6
|
M
|
Hasse
|
Je Bre
|
5
|
2140
|
A
|
0
|
28,5a
|
18 000
|
484
|
-
|
|
|
tredje innv, slite 600 igjen, holdt bare farten sin
|
180913-4
|
B
|
Hasse
|
Je Bre
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
26,3a
|
30 000
|
610
|
-
|
|
|
femte utv, ble der bak
|
040913-6
|
B
|
Hasse
|
Je Bre
|
12
|
2100
|
A
|
6
|
28,4a
|
30 000
|
815
|
-
|
|
|
femte utv, holdt farten greit
|
310713-5
|
B
|
Hasse
|
Je Bre
|
9
|
2100
|
A
|
4
|
29,0a
|
30 000
|
332
|
-
|
|
|
tredje og femte innvendig, åpning i brekken, spurtet bra
|
250713-3
|
K
|
Hasse
|
Je Bre
|
10
|
1700
|
A
|
6
|
28,6a
|
15 000
|
149
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, angrep 800 fra mål, ble hengende, holdt sin fart
|
020713-3
|
M
|
Hasse
|
Je Bre
|
5
|
1640
|
A
|
2
|
26,3a
|
18 000
|
48
|
-
|
|
|
tredje utv, angrep 1100 igjen, annet utv etter 1000, angrep i brekken, sto på fint
|
250613-4
|
B
|
Hasse
|
Je Bre
|
5
|
2100
|
A
|
2
|
28,9a
|
15 000
|
364
|
-
|
|
|
tredje innv, annet utv 500 fra mål, angrep mot oppløpet, sto på bra
|
070613-8
|
J
|
Hot Super Line
|
Ma Sle
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
17,9a
|
15 000
|
287
|
-
|
|
|
lederrygg, ut og til angrep 600 igjen, raste bakover straks etter
|
100513-2
|
J
|
Hot Super Line
|
Ma Sle
|
1
|
1609
|
A
|
3
|
16,0a
|
15 000
|
322
|
-
|
|
|
lederrygg, ut i annet utv 500 i, spurtet godkjent etter et fint løp,
|
030513-6
|
BI
|
Hasse
|
Je Bre
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
29,4a
|
18 000
|
785
|
-
|
|
|
til overs, fram til sjette innvendig, angrep på siste bortre, greide ikke avansere
|
010513-2
|
B
|
Hot Super Line
|
Je Bre
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
17,4a
|
30 000
|
1507
|
-
|
|
|
femte og fjerde innvendig, ga seg mye på oppløpet
|
140413-4
|
D
|
Hot Super Line
|
Ma Sle
|
1
|
1700
|
A
|
4
|
19,6a
|
18 000
|
338
|
-
|
|
|
fjerde inv, tempoproblemer 600 i, avsluttet bra siste 200
|
050413-5
|
J
|
Hasse
|
Je Bre
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
30,4a
|
15 000
|
256
|
-
|
|
|
sist, ville aldri ta i for fullt og forble der bak
|
190313-2
|
M
|
Hasse
|
Je Bre
|
6
|
2140
|
A
|
0
|
30,0a
|
18 000
|
482
|
-
|
|
|
dødens, avløst mot annen sving, trakk seg på siste bortre
|
150313-5
|
J
|
Hot Super Line
|
Ma Sle
|
9
|
2100
|
A
|
6
|
19,0a
|
18 000
|
312
|
-
|
|
|
femte innvendig, med i angrep 500 igjen, femtespor i brekken, fint oppløp
|
010313-6
|
J
|
Hot Super Line
|
Je Bre
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
20,2a
|
18 000
|
133
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, med i angrep 600 igjen, tamt oppløp
|
010313-3
|
J
|
Hasse
|
Je Bre
|
10
|
2100
|
A
|
2
|
31,0a
|
15 000
|
203
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep mot siste sving, fullførte fint
|
230213-3
|
B
|
Hasse
|
Je Bre
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
30,5ag
|
15 000
|
486
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, litt hindret i brekken, galopp 100 igjen
|
140213-6
|
K
|
Hot Super Line
|
Je Bre
|
4
|
1700
|
A
|
9
|
19,0a
|
16 000
|
424
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, kraftig hindret 500 igjen
|
130213-5
|
B
|
Hasse
|
Je Bre
|
8
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
30 000
|
783
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, hektet hjul og galopperte 100 igjen
|
040213-8
|
D
|
Hasse
|
Je Bre
|
11
|
2100
|
A
|
7
|
31,4a
|
15 000
|
255
|
-
|
|
|
femte utv, med i angrep 800 i, først i tredjespor 500 i, sto på bra
|
220113-9
|
M
|
Hot Super Line
|
Je Bre
|
12
|
1640
|
A
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
190113-7
|
B
|
Hasse
|
Je Bre
|
1
|
2140
|
V
|
7
|
30,1
|
60 000
|
541
|
-
|
|
|
tredje innvendig, hektet av på oppløpet
|
090113-5
|
B
|
Hasse
|
Je Bre
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
30,7a
|
30 000
|
207
|
-
|
|
|
femte utvendig, toer i angrep 1100 igjen, hengende, uten trykk
|
080113-4
|
B
|
Hot Super Line
|
Je Bre
|
6
|
1609
|
A
|
0
|
18,3a
|
15 000
|
640
|
-
|
|
|
sjette innvendig, ut og med i angrep mot siste sving, på det jevne
|
261212-6
|
B
|
Hasse
|
Je Bre
|
4
|
1609
|
A
|
0
|
30,5ag
|
30 000
|
282
|
-
|
|
|
feilet direkte, sist innvendig runden igjen
|
181212-5
|
M
|
Hasse
|
Je Bre
|
7
|
1660
|
V
|
4
|
28,7
|
16 000
|
213
|
-
|
|
|
femte utvendig, med i angrep på siste bortre, solid avslutning
|
051212-10
|
B
|
Hasse
|
Je Bre
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
31,1a
|
30 000
|
155
|
-
|
|
|
dødens, stivnet siste 150, dog fullt godkjent
|
181112-5
|
BI
|
Hasse
|
Je Bre
|
1
|
2600
|
A
|
4
|
31,6a
|
16 000
|
120
|
-
|
|
|
dødens, tet e 700, 31.4/1000, lederrygg 1300 igjen, ut 500 igjen, fullførte fint
|
081112-6
|
K
|
Hot Super Line
|
Je Bre
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
19,7a
|
24 000
|
307
|
-
|
|
|
dødens, annet utvendig etter 1000, trøtt i siste sving
|
140912-6
|
J
|
American Rock
|
Je Bre
|
1
|
1609
|
A
|
0
|
14,4a
|
16 000
|
530
|
-
|
|
|
femte innvendig, tidlig avhengt
|
070912-2
|
B
|
Hot Super Line
|
Je Bre
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
18,4a
|
12 000
|
329
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, frakjørt i siste sving
|
230812-5
|
K
|
Hot Super Line
|
Je Bre
|
1
|
1700
|
V
|
1
|
19,2
|
20 000
|
82
|
-
|
|
|
tet, 20.0/500 og 24.0/1000, full kontroll
|
050812-7
|
KA
|
Hot Super Line
|
Ma Sle
|
5
|
1900
|
A
|
3
|
16,5a
|
12 000
|
165
|
-
|
|
|
tredje innvendig, luke i brekken, bra spurt
|
100712-20
|
M
|
Stjernedrøm
|
Je Bre
|
4
|
2160
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
100712-7
|
M
|
Hot Super Line
|
Ma Sle
|
2
|
2140
|
A
|
0
|
18,7a
|
16 000
|
180
|
-
|
|
|
tredje innvendig, lite å by på til slutt
|
010512-8
|
M
|
American Rock
|
Je Bre
|
5
|
2140
|
A
|
0
|
15,4a
|
18 000
|
149
|
-
|
|
|
sjette innvendig, tapte terreng på oppløpet
|
160412-9
|
D
|
Stjernedrøm
|
Je Bre
|
10
|
2120
|
V
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
110412-7
|
B
|
American Rock
|
Je Bre
|
1
|
1609
|
A
|
6
|
14,8a
|
30 000
|
194
|
-
|
|
|
fjerde på innerspor, luke 150 igjen, spurtet raskt
|
240312-10
|
B
|
American Rock
|
Je Bre
|
11
|
2100
|
A
|
6
|
15,0a
|
150 000
|
644
|
-
|
|
|
femte og fjerde innvendig, fast
|
240312-8
|
B
|
Hot Super Line
|
Je Bre
|
1
|
2100
|
A
|
6
|
16,3a
|
50 000
|
594
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, kraftig hindret 600 igjen, greit tilbake
|
280212-5
|
D
|
Hot Super Line
|
Je Bre
|
4
|
1700
|
A
|
2
|
20,4a
|
14 000
|
102
|
-
|
|
|
tet etter 400, lederrygg etter 500, holdt fint følge
|
220212-2
|
B
|
American Rock
|
Je Bre
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
18,2a
|
30 000
|
501
|
-
|
|
|
sjuende utvendig, fikk for langt fram
|
160212-2
|
B
|
Hot Super Line
|
Je Bre
|
10
|
2100
|
A
|
1
|
19,1a
|
14 000
|
62
|
-
|
|
|
tredje og femte utvendig, angrep 500 igjen, sto på helt inn, grep 100 igjen
|
070212-9
|
M
|
American Rock
|
Je Bre
|
11
|
2140
|
A
|
6
|
17,2a
|
18 000
|
61
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, angrep på siste bortre, kun på det jevne
|
070212-6
|
M
|
Hot Super Line
|
Je Bre
|
5
|
1640
|
A
|
0
|
19,5a
|
16 000
|
55
|
-
|
|
|
kjørte oppi og snublet i første sving, kom aldri inn i løpet
|
210112-4
|
B
|
American Rock
|
Je Bre
|
5
|
1609
|
A
|
4
|
15,4a
|
60 000
|
354
|
-
|
|
|
trejde og fjerde utvendig, med i angrep 500 igjen, sto på helt inn
|
190112-1
|
B
|
Hot Super Line
|
Je Bre
|
9
|
1609
|
A
|
2
|
16,8a
|
14 000
|
326
|
-
|
|
|
tredje innvendig, leverte et raskt oppløp. nærmet seg mye, knepent
|
100112-9
|
M
|
American Rock
|
Je Bre
|
2
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
18 000
|
51
|
-
|
|
|
galopperte seg bort fra start
|
050112-1
|
B
|
Hot Super Line
|
Je Bre
|
3
|
1609
|
A
|
6
|
17,7a
|
14 000
|
199
|
-
|
|
|
femte utvendig, ned på innerspor 500 igjen, holdt bra
|