260522-5
|
OA
|
Flying On Line
|
Ja Sør
|
6
|
2320
|
V
|
0
|
19,0 g
|
30 000
|
631
|
-
|
|
|
annet utvendig, feilet mot siste sving
|
090522-5
|
OA
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
6
|
1800
|
A
|
0
|
15,9ag
|
16 000
|
356
|
-
|
|
|
galoppe 100 (30), femte innv og fjerde utv, lite å sette inn
|
240422-4
|
OA
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
6
|
1740
|
V
|
0
|
nc
|
12 000
|
214
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, holdt mest farten
|
090422-3
|
OA
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
2
|
2300
|
A
|
5
|
17,7a
|
22 000
|
114
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, annet utv 250 i, fri bane 100 i, avsluttet brukbart
|
030422-6
|
OA
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
7
|
2300
|
A
|
3
|
16,3a
|
14 000
|
510
|
-
|
|
|
tredjespor, femte innv e 450, fjerde utv 550 i, avsluttet bra
|
200322-6
|
OA
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
1
|
1700
|
V
|
5
|
19,2
|
12 000
|
PK
|
-
|
|
|
lederrygg, satt fast bak sliten leder, så ut til å ha lite spart
|
030122-5
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
5
|
2140
|
A
|
0
|
18,0a
|
16 000
|
304
|
-
|
|
|
annet utv, ga seg på oppløpet
|
201221-6
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
10
|
2140
|
A
|
0
|
21,8a
|
18 000
|
602
|
-
|
|
|
fjerde innv, aldri observert med sjanse
|
151121-3
|
L
|
Flying On Line
|
Ja Sør
|
7
|
2160
|
V
|
0
|
18,4
|
15 000
|
489
|
-
|
|
|
femte innvendig, ut et spor inn mot siste sving, ble der bak
|
181021-8
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
9
|
1640
|
A
|
0
|
16,1a
|
18 000
|
708
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og femte innv, lenge fast, så ut til å ha lite spart
|
250921-2
|
L
|
Flying On Line
|
Jo Ble
|
10
|
1640
|
A
|
0
|
15,5a
|
20 000
|
480
|
-
|
|
|
fjerde innv, ut et spor siste bortre, hadde lite å by på
|
190921-9
|
L
|
Flying On Line
|
Ol Wil
|
4
|
2140
|
A
|
6
|
17,1a
|
18 000
|
329
|
-
|
|
|
tredje utv, med i angrep 350 i, sto på greit
|
130921-1
|
L
|
Flying On Line
|
Ar Sjo
|
2
|
2160
|
V
|
0
|
17,9
|
15 000
|
311
|
-
|
|
|
femte innvendig, ut to spor inn mot siste sving, ebbet ut til slutt
|
100521-7
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
6
|
1640
|
A
|
0
|
16,2a
|
18 000
|
242
|
-
|
|
|
tredjespor, fjerde utv e 300, med 700 i, trøtnet på oppløpet
|
020521-6
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
9
|
2140
|
A
|
0
|
16,8a
|
20 000
|
735
|
-
|
|
|
fjerde utv, fjerde og femte innv, ut et spor 700 i, angrep 400 i, trøtnet på oppløpet
|
180421-10
|
L
|
Flying On Line
|
Da Dal
|
6
|
1640
|
A
|
2
|
15,3a
|
18 000
|
40
|
-
|
|
|
sist, femte på rekke e 400, annet utv 900 i, tredje utv, med 300 i, avsluttet bra
|
040421-6
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
4
|
2160
|
V
|
6
|
17,1
|
15 000
|
540
|
-
|
|
|
tredje innv, lederrygg og tredje innv, ut flere spor på oppløpet, sto på greit
|
220321-3
|
L
|
Flying On Line
|
Mo Fre
|
2
|
1640
|
A
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
ukurant - ilagt av stevneveterinær
|
150321-5
|
L
|
Flying On Line
|
Da Dal
|
5
|
2160
|
V
|
3
|
18,3
|
12 000
|
118
|
-
|
|
|
fjerde innv, fjerde utv og fjerde innv, annet utv 500 i, angrep 300 i, sto på bra
|
010321-5
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
1
|
2140
|
V
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
080221-7
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
10
|
1640
|
A
|
0
|
17,0a
|
18 000
|
792
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og tredje innv, ga seg på oppløpet
|
180121-4
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
6
|
2140
|
A
|
0
|
18,5a
|
20 000
|
1142
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 500, annet utv 1350 i, ga seg på oppløpet
|
040121-6
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
7
|
1640
|
A
|
6
|
16,6a
|
18 000
|
697
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og tredje utv, angrep mot oppløpet, sto på greit
|
211220-7
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
9
|
2160
|
V
|
0
|
18,7
|
15 000
|
1051
|
-
|
|
|
annet utv, fjerde innv e 350, hang bare med
|
161120-8
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
8
|
2140
|
A
|
0
|
19,2a
|
15 000
|
607
|
-
|
|
|
femtespor, fjerdespor e 300, dødens e 400, lederrygg e 600, ga seg 500 i
|
261020-7
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
9
|
2140
|
A
|
7
|
18,6a
|
15 000
|
917
|
-
|
|
|
fjerde, femte og sjette innv, fram innv, maks uttelling
|
051020-4
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
4
|
2140
|
A
|
0
|
17,6a
|
15 000
|
283
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep på oppløpet, holdt farten
|
140920-5
|
L
|
Flying On Line
|
Hi Øst
|
3
|
2140
|
A
|
6
|
16,9a
|
12 000
|
203
|
-
|
|
|
annet og tredje utv, med i angrep 300 i, sto på greit
|
070920-7
|
L
|
Flying On Line
|
Bo Øls
|
5
|
2140
|
A
|
0
|
21,4a
|
15 000
|
630
|
-
|
|
|
dødens, andre utv e 1100, ga seg siste bortre
|
190620-8
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
6
|
1640
|
A
|
5
|
16,4a
|
12 000
|
86
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og tredje utv, hang bra med
|
100620-2
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
12
|
2140
|
A
|
0
|
br ag
|
14 000
|
758
|
-
|
|
|
galopp før start (40), femte utv 900 i, ny galopp som sliten 450 i
|
240520-4
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
12
|
1640
|
A
|
7
|
16,0a
|
14 000
|
1006
|
-
|
|
|
femte innv, ut på oppløpet, lite å by på
|
160320-4
|
L
|
Flying On Line
|
Bo Øls
|
6
|
2180
|
V
|
-
|
|
14 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
090320-8
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
2
|
2140
|
A
|
5
|
17,5a
|
14 000
|
376
|
-
|
|
|
lederrygg, frakjørt med et par lengder på oppløpet
|
240220-1
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
1
|
2140
|
A
|
5
|
18,1a
|
14 000
|
222
|
-
|
|
|
lederrygg, ga seg på oppløpet
|
100220-7
|
L
|
Flying On Line
|
Bo Øls
|
5
|
1640
|
A
|
0
|
18,6ag
|
14 000
|
324
|
-
|
|
|
startgalopp (30), sjette, femte og fjerde utv, med 500 i, ble der bak
|
030220-1
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
8
|
2140
|
A
|
0
|
18,1a
|
14 000
|
296
|
-
|
|
|
fjerde og femte innv, tredje utv 1400 i, hang bra med
|
130120-6
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
1
|
2140
|
A
|
0
|
17,6a
|
14 000
|
1012
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og tredje innv, hektet av før oppløpet, ga seg
|
060120-3
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
9
|
1640
|
A
|
6
|
17,3a
|
14 000
|
523
|
-
|
|
|
fjerde innv, ut på oppløpet, holdt farten
|
231219-8
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
7
|
2140
|
A
|
3
|
19,2a
|
14 000
|
223
|
-
|
|
|
fjerde innv og sjette på rekke, annet utv 1350 i, angrep 200 i, grep 100 i, trøtnet
|
161219-2
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
10
|
2140
|
A
|
6
|
17,3a
|
14 000
|
440
|
-
|
|
|
tredje og annet utv, dødens med langt fram 900 i, tredje innv 500 i, ga seg
|
091219-2
|
L
|
Flying On Line
|
Hi Øst
|
7
|
2140
|
A
|
3
|
19,7a
|
14 000
|
314
|
-
|
|
|
dødens, fullførte godt
|
021219-1
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
3
|
2140
|
A
|
5
|
18,6a
|
14 000
|
463
|
-
|
|
|
tredje innv, smøg helt inn
|
130718-1
|
BI
|
Flying On Line
|
Ka Joh
|
3
|
2100
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
kraftig brunst
|
230618-1
|
L
|
Flying On Line
|
Ol Øst
|
12
|
2140
|
A
|
6
|
19,7a
|
20 000
|
213
|
-
|
|
|
startgalopp, femte innv e 700, dårlig rygg 500 i, holdt farten da det løste seg
|
110618-3
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Egg
|
11
|
1640
|
A
|
0
|
16,2a
|
14 000
|
448
|
-
|
|
|
sjette innv og femte utv, ga seg før oppløpet
|
280518-6
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
11
|
2140
|
A
|
0
|
18,2ag
|
16 000
|
424
|
-
|
|
|
femte innv, felet e 1000, bak
|
140518-3
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
6
|
2140
|
A
|
0
|
20,2a
|
16 000
|
390
|
-
|
|
|
via tredjespor til dødens e 400, lederrygg runden igjen, tidlig trøtt
|
190218-4
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
5
|
1640
|
A
|
0
|
17,5a
|
16 000
|
110
|
-
|
|
|
annet utv, ned i lederrygg 350 i, ga seg på oppløpet
|
201117-2
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
4
|
1640
|
A
|
4
|
17,4a
|
20 000
|
62
|
-
|
|
|
lederrygg, dødens 300 i, ga seg midt på oppløpet
|
021117-1
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
10
|
1640
|
A
|
5
|
18,8a
|
14 000
|
317
|
-
|
|
|
femte, så fjerde innv, åpning 100 i, spurtet hyggelig
|
211017-7
|
L
|
Flying On Line
|
Ei Sør
|
12
|
2140
|
A
|
7
|
18,3ag
|
20 000
|
320
|
-
|
|
|
galopp e 50, tapte 50, bra sisterunde
|
021017-4
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
5
|
2160
|
V
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
forkjølelse
|
180917-7
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
17,6
|
14 000
|
474
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 400, tredje innv, ut 250 i, ga seg på oppløpet
|
110917-6
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
10
|
2140
|
A
|
3
|
17,3a
|
16 000
|
326
|
-
|
|
|
fjerde og tredje utv, sjuende innv 800 i, angrep 350 i, avsluttet bra
|
280817-10
|
B
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
19,9ag
|
30 000
|
545
|
-
|
|
|
forstyrret til galopp etter 50
|
200817-6
|
OR
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
9
|
2120
|
V
|
0
|
18,1
|
20 000
|
193
|
-
|
|
|
fjerde og tredje innv, ga seg 500 i
|
070817-4
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
9
|
2140
|
A
|
4
|
17,2a
|
18 000
|
136
|
-
|
|
|
sjuendhest, tredje utv 1300 igjen, tredjespor mot oppløpet, fullførte greit
|
170717-3
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
1
|
1640
|
A
|
0
|
17,4a
|
14 000
|
40
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 450, sluttkjørt i siste sving
|
240617-4
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
7
|
2140
|
A
|
5
|
16,8a
|
125 000
|
168
|
-
|
|
|
fjerde utv, frakjørt på oppløpet
|
050617-4
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
4
|
2140
|
A
|
1
|
16,5a
|
40 000
|
528
|
-
|
|
|
lederrygg, dødens 500 i, satte kloa i storfavoritten oppunder mål, 12 s 500
|
290517-4
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
1
|
2140
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
150517-1
|
L
|
Flying On Line
|
Ei Sør
|
4
|
2140
|
V
|
-
|
|
12 000
|
|
-
|
|
|
kjører/rytter forårsaket omstart
|
010517-1
|
L
|
Flying On Line
|
Ei Sør
|
9
|
2140
|
V
|
0
|
23,3 g
|
18 000
|
540
|
-
|
|
|
sjette innv og tredje utv, sparket oppi og galopperte 800 i, gjentok snart
|
240417-11
|
L
|
Flying On Line
|
Ei Sør
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
21,6
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
270317-5
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
9
|
2140
|
V
|
0
|
19,3
|
8 000
|
854
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og femte innv, lite å by på
|
060217-3
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
2
|
1640
|
A
|
0
|
16,6a
|
16 000
|
795
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje og fjerde innv, satt fast
|
090117-1
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
8
|
2140
|
A
|
0
|
20,7a
|
14 000
|
481
|
-
|
|
|
femte og fjerde innv, tredje innv 450 i, fast til 100 i, lite å sette inn
|
261216-1
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
2
|
1640
|
A
|
0
|
17,8a
|
20 000
|
770
|
-
|
14,5-16,2
|
|
tet, ledet til oppl, sluttkjørt
|
121216-2
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
3
|
2140
|
A
|
0
|
19,3a
|
14 000
|
703
|
-
|
|
|
tredje innv, svak
|
131116-6
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
2
|
1640
|
A
|
0
|
16,4a
|
14 000
|
545
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, ga seg på oppløpet
|
231016-4
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
10
|
1640
|
A
|
4
|
16,6a
|
14 000
|
939
|
-
|
|
|
femte og fjerde innv, åpning 100 i, avsluttet bra
|
101016-4
|
L
|
Orion's Oreo
|
An Lin
|
7
|
2660
|
V
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
120916-5
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
8
|
2140
|
V
|
0
|
18,5
|
12 000
|
239
|
-
|
|
|
lederrygg, svak
|
060916-1
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
8
|
2140
|
A
|
0
|
18,4ag
|
10 000
|
834
|
-
|
|
|
dødens, annet utv e 600, galopp i premiekampen 150 i
|
220816-9
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
10
|
2160
|
V
|
0
|
18,0
|
12 000
|
447
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og femte utv, trøtnet oppunder mål
|
010816-5
|
L
|
Orion's Oreo
|
Ni Ste
|
4
|
2140
|
A
|
5
|
17,4a
|
16 000
|
468
|
-
|
|
|
dødens e 300, tet e 700, lederrygg e 1100, åpning 100 i, positiv
|
180716-4
|
L
|
Orion's Oreo
|
Ei Sør
|
5
|
2140
|
V
|
0
|
17,3
|
16 000
|
301
|
-
|
|
|
via tredjespor til sjette utv e 500, forble i køen
|
110716-5
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
4
|
2140
|
A
|
0
|
17,1a
|
14 000
|
275
|
-
|
|
|
dødens, annet utv e 350, lenge fast, slapp ryggen oppunder mål
|
040716-6
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
3
|
2140
|
V
|
5
|
17,2
|
18 000
|
557
|
-
|
|
|
lederrygg, maks
|
130616-3
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
2
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
735
|
-
|
|
|
tredje innv, galopperte seg bort e 350
|
060616-4
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
7
|
2640
|
A
|
6
|
18,5a
|
16 000
|
233
|
-
|
|
|
annet utvendig, dødens 700 igjen, tamt oppløp
|
160516-20
|
L
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
3
|
1640
|
V
|
0
|
28,7
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
160516-4
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
6
|
2140
|
A
|
6
|
17,8ag
|
16 000
|
347
|
-
|
|
|
galopp e 50, tapte 30, kort galopp 250 i, kanskje femte ellers
|
070516-2
|
OR
|
Flying On Line
|
Pe Sør
|
1
|
1700
|
V
|
0
|
30,9
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
300416-4
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
9
|
2140
|
A
|
0
|
16,6a
|
20 000
|
587
|
-
|
|
|
tredje og annet utv, hindret i siste sving, lite å sette inn etterpå
|
110416-5
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
4
|
1640
|
A
|
2
|
16,0a
|
16 000
|
283
|
-
|
|
|
dødens, annet utv 1000 i, angrep mot oppløpet, sto på bra
|
210316-5
|
L
|
Orion's Oreo
|
Pe Sør
|
7
|
2160
|
V
|
0
|
18,8
|
14 000
|
766
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og tredje innv, tredje utv 450 i, trøtnet på oppløpet
|
211215-6
|
L
|
Orion's Oreo
|
Ar Nil
|
10
|
2140
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
såre koder
|
231115-8
|
L
|
Orion's Oreo
|
An Ste
|
3
|
2140
|
A
|
0
|
19,8a
|
14 000
|
315
|
-
|
|
|
tet, 17,0/500, lederrygg e 550, ut og med i tredjespor 550 i, ga seg tidlig
|
021115-8
|
L
|
Orion's Oreo
|
Ar Nil
|
11
|
2160
|
V
|
-
|
dg
|
12 000
|
339
|
-
|
|
|
femte innvendig, feilet siste bortre, bak, gjentok oppløpet
|
140915-7
|
L
|
Cigar
|
In Mel
|
8
|
1640
|
A
|
0
|
17,9a
|
14 000
|
372
|
-
|
|
|
femte utv og sjette innv, sliten i siste sving
|
270715-22
|
L
|
Cigar
|
Li Joh
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
30,1 g
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
270615-1
|
L
|
Cigar
|
Ha Hol
|
11
|
1640
|
A
|
-
|
|
20 000
|
|
-
|
|
|
hovsprekk
|
080615-7
|
L
|
Cigar
|
In Mel
|
4
|
2140
|
V
|
0
|
19,7
|
14 000
|
261
|
-
|
|
|
dødens, tidlig sliten
|
250515-3
|
L
|
Cigar
|
At Egg
|
11
|
2140
|
A
|
0
|
21,2a
|
14 000
|
200
|
-
|
|
|
tredje, annet og fjerde utv, ga seg før siste sving
|
040515-4
|
L
|
Cigar
|
At Egg
|
1
|
2640
|
A
|
5
|
19,2a
|
12 000
|
214
|
-
|
|
|
tet, 16,8/500 og 19,3/1000, lederrygg 1500 i, frakjørt av de beste
|
270415-7
|
L
|
Cigar
|
At Egg
|
10
|
2160
|
V
|
5
|
18,1
|
14 000
|
326
|
-
|
|
|
sjuende innv, fjerde og tredje utv, holdt farten brukbart
|
200415-3
|
L
|
Cigar
|
Jo Ble
|
10
|
2140
|
A
|
5
|
17,0a
|
14 000
|
281
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og tredje utv, angrep 550 i, ble hengende, hals fra annen
|
060415-3
|
L
|
Cigar
|
Id Vin
|
3
|
2140
|
A
|
0
|
19,2a
|
14 000
|
190
|
-
|
|
|
dødens, annet utv e 500, tredje utv 1050 i, ga seg i siste sving
|
230315-5
|
L
|
Cigar
|
Jo Ble
|
9
|
2140
|
A
|
5
|
18,5a
|
14 000
|
139
|
-
|
|
|
tredje innv og tredje utv, angrep 800 i, ble hengende, trøtnet 100 i
|
070315-3
|
L
|
Cigar
|
In Mel
|
10
|
2140
|
A
|
0
|
22,1a
|
15 000
|
312
|
-
|
|
|
fjerde, tredje og annet utv med langt fram, ga seg på oppløpet
|
230215-6
|
L
|
Cigar
|
In Mel
|
9
|
2140
|
A
|
4
|
21,4a
|
14 000
|
145
|
-
|
|
|
tredje utvendig, tredjespor i siste sving, brukbar til slutt
|
160215-5
|
L
|
Cigar
|
In Mel
|
5
|
2140
|
A
|
5
|
19,0a
|
14 000
|
322
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 650, holdt farten brukbart
|
090215-8
|
L
|
Cigar
|
In Mel
|
3
|
1640
|
A
|
2
|
19,0a
|
14 000
|
355
|
-
|
|
|
lederrygg, ut mot oppløpet, holdt farten bra
|
200115-4
|
L
|
Cigar
|
In Mel
|
4
|
1640
|
A
|
0
|
19,6a
|
10 000
|
145
|
-
|
|
|
dødens, tet e 200, lederrygg e 500, 13.7/500, ga seg i siste sving
|
120115-2
|
L
|
Cigar
|
In Mel
|
5
|
2160
|
V
|
3
|
20,2
|
12 000
|
324
|
-
|
|
|
annet utv, dødens e 350, grep mot oppløpet, spurtslått av to, holdt bra
|
221214-3
|
L
|
Cigar
|
In Mel
|
7
|
2140
|
A
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
151214-3
|
L
|
Cigar
|
In Mel
|
4
|
2160
|
V
|
0
|
21,3
|
15 000
|
172
|
-
|
|
|
|
271014-3
|
L
|
Cigar
|
In Mel
|
5
|
2140
|
A
|
5
|
20,2a
|
15 000
|
220
|
-
|
|
|
dødens, annet utvendig e 500, tredje utv 1000 i, på det jevne
|
071014-7
|
L
|
Cigar
|
In Mel
|
10
|
1640
|
A
|
6
|
17,7a
|
12 000
|
444
|
-
|
|
|
tredje utv, dødens e 250, passert 450 i, holdt farten
|
180814-9
|
L
|
Cigar
|
Pe Egg
|
7
|
2160
|
V
|
8
|
22,2
|
15 000
|
157
|
-
|
|
|
dødens, tet e 650, lederrygg e 1000, ga seg i siste sving
|
180814-1
|
L
|
Smoochy Frecel
|
Pe Egg
|
9
|
2160
|
V
|
0
|
dist
|
15 000
|
446
|
-
|
|
|
femte utv og femte innv, ga seg før siste sving
|
040814-8
|
L
|
Smoochy Frecel
|
Pe Egg
|
7
|
2160
|
V
|
0
|
22,6
|
20 000
|
432
|
-
|
|
|
fjerde utv, ble der bak
|
300514-1
|
BI
|
Smoochy Frecel
|
To Sol
|
11
|
2120
|
V
|
0
|
20,6
|
10 000
|
181
|
-
|
|
|
galopp tidlig (30), kunne lite etterpå
|
120514-1
|
L
|
Cigar
|
Pe Egg
|
7
|
2160
|
V
|
0
|
19,5
|
10 000
|
183
|
-
|
|
|
femte innv, slet med farten runden fra mål, samlet seg noe
|
200414-1
|
L
|
Smoochy Frecel
|
Pe Egg
|
4
|
2140
|
V
|
0
|
21,4
|
15 000
|
192
|
-
|
|
|
fjerde, tredje og fjerde på rekke, frakjørt i siste sving
|
130414-1
|
BI
|
Smoochy Frecel
|
Pe Egg
|
2
|
2100
|
V
|
5
|
23,1
|
15 000
|
193
|
-
|
|
|
femtehest, ut i annetspor 500 igjen, langt der bak
|
240314-20
|
L
|
Smoochy Frecel
|
Pe Egg
|
6
|
2140
|
V
|
0
|
23,1
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
041113-3
|
L
|
Cigar
|
Pe Egg
|
4
|
1640
|
A
|
0
|
19,5a
|
15 000
|
102
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 450, sluttkjørt 700 igjen
|
141013-20
|
L
|
Smoochy Frecel
|
Pe Egg
|
3
|
1640
|
V
|
0
|
30,3
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
220913-20
|
L
|
Smoochy Frecel
|
Pe Egg
|
3
|
1640
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
090913-20
|
L
|
Smoochy Frecel
|
Pe Egg
|
3
|
1640
|
V
|
0
|
33,2 g
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
140713-7
|
NN
|
Cigar
|
Pe Egg
|
1
|
1700
|
V
|
0
|
24,2
|
15 000
|
684
|
-
|
|
|
lederrygg, tapte suksessivt siste 900
|
220613-21
|
SM
|
Cigar
|
Pe Egg
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
24,8
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
140613-22
|
OR
|
Cigar
|
Pe Egg
|
3
|
2100
|
V
|
0
|
28,1
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
040513-23
|
OR
|
Cigar
|
Pe Egg
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
26,8
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
040313-4
|
L
|
Cigar
|
Pe Egg
|
1
|
1640
|
A
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
180213-1
|
L
|
Cigar
|
Pe Egg
|
3
|
2140
|
V
|
0
|
br
|
12 000
|
112
|
-
|
|
|
dødens, tredje utv e 1000, ga seg 700 fra mål, svak
|
210113-10
|
L
|
Cigar
|
Pe Egg
|
3
|
2140
|
V
|
4
|
25,1
|
15 000
|
164
|
-
|
|
|
lederrygg, dødens etter 800, avhengt på siste bortre, ga seg mye
|
101212-10
|
L
|
Cigar
|
Ra Bjø
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
br
|
20 000
|
626
|
-
|
|
|
smøg med innvendig, uten muligheter
|
210712-1
|
OR
|
Cigar
|
Ar Sjo
|
6
|
2100
|
V
|
0
|
23,0
|
8 000
|
217
|
-
|
|
|
femte innvendig
|
250612-3
|
L
|
Cigar
|
Th Mjø
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
24,6
|
20 000
|
433
|
-
|
|
|
tredje, fjerde innvendig, maks
|
150612-9
|
L
|
Prince Monet
|
No Bræ
|
2
|
2140
|
A
|
0
|
17,3a
|
20 000
|
312
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 600, annet utvendig, trøtnet
|
280512-3
|
L
|
Cigar
|
Th Mjø
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
br
|
20 000
|
458
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, brøt feilfri
|
210512-1
|
L
|
Prince Monet
|
Ra Bjø
|
3
|
1640
|
A
|
0
|
15,4a
|
14 000
|
243
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep 400 igjen, fullførte på det jevne
|
070512-8
|
L
|
Flying Princess
|
Da Nil
|
4
|
2160
|
V
|
0
|
18,1
|
20 000
|
281
|
-
|
|
|
annet utvendig, hang bare med
|
070512-7
|
L
|
Dell Charm S.R.
|
Br Dre
|
11
|
2160
|
V
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
strøket av stevneveterinær
|
230412-20
|
L
|
Cigar
|
Ra Bjø
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
24,9
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
230412-5
|
L
|
Dell Charm S.R.
|
At Egg
|
14
|
2140
|
A
|
0
|
17,7a
|
16 000
|
338
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, sen åpning
|
080412-2
|
L
|
Flying Princess
|
Ra Bjø
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
19,8
|
16 000
|
212
|
-
|
|
|
lederrygg, maks
|
260312-7
|
L
|
Dell Charm S.R.
|
Br Dre
|
10
|
2160
|
V
|
6
|
19,0
|
18 000
|
578
|
-
|
|
|
lederrygg, blek
|
260312-3
|
L
|
Flying Princess
|
Ra Bjø
|
4
|
2140
|
V
|
6
|
18,3
|
20 000
|
614
|
-
|
|
|
tredje innvendig, maks
|
050312-1
|
L
|
Dell Charm S.R.
|
At Egg
|
10
|
2140
|
A
|
0
|
21,9a
|
16 000
|
552
|
-
|
|
|
via tredjespor til tredje utvendig e 500, angrep e 1000, dødens, trøtnet
|
140212-5
|
L
|
Flying Princess
|
Ra Bjø
|
5
|
1640
|
A
|
4
|
23,1a
|
14 000
|
377
|
-
|
|
|
via tredjespor til dødens e 400, avløst i siste sving
|
160112-9
|
L
|
Flying Princess
|
Jo Ble
|
10
|
2140
|
A
|
6
|
22,4a
|
16 000
|
120
|
-
|
|
|
femte utvendig, treer i tredjespor mot siste sving
|
160112-5
|
L
|
Prince Monet
|
Ar Sjo
|
5
|
2140
|
V
|
0
|
23,7
|
20 000
|
193
|
-
|
|
|
femte innvendig, tredje utvendig, tidlig trøtt
|