091119-1
|
HA
|
Blue On Line
|
Ce Sko
|
5
|
2060
|
V
|
5
|
21,6
|
14 000
|
303
|
-
|
|
|
annet utvendig, fjerde utvendig midtveis, fullførte ok
|
261019-4
|
HA
|
Blue On Line
|
Ce Sko
|
3
|
2040
|
A
|
4
|
19,4a
|
16 000
|
321
|
-
|
|
|
lederrygg, tet da leder brøt ut ut på siste bortre, kunne ikke stå imot til slutt
|
010919-6
|
BD
|
Blue On Line
|
Ce Sko
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
20,5 g
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
feilet fra start, kontakt etter en runde, frakjørt til slutt
|
170819-2
|
HA
|
Blue On Line
|
Ce Sko
|
6
|
2060
|
V
|
2
|
18,2
|
14 000
|
318
|
-
|
|
|
tet e 1000, 18,6/1000, slått i brekken
|
230619-1
|
BD
|
Blue On Line
|
Ce Sko
|
3
|
2100
|
V
|
5
|
19,1
|
18 000
|
175
|
-
|
|
|
dødens, sliten mot siste sving og trakk seg en del mot mål
|
010619-1
|
BD
|
Blue On Line
|
Si Jak
|
2
|
2100
|
V
|
5
|
18,7
|
18 000
|
324
|
-
|
|
|
lederrygg, slet med farten på siste bortre, frakjørt med mange lengder
|
040818-9
|
HA
|
Blue On Line
|
La Veb
|
6
|
2040
|
A
|
4
|
14,9a
|
30 000
|
417
|
-
|
|
|
femte innvendig, ut og med mot siste sving, god avslutning
|
230618-1
|
BD
|
Blue On Line
|
In Mel
|
8
|
2120
|
V
|
5
|
17,6
|
18 000
|
173
|
-
|
|
|
tilbaketrukket annet utv, fram i dødens midtveis, trakk seg litt oppunder mål
|
100618-1
|
HA
|
Blue On Line
|
Ce Sko
|
8
|
2080
|
V
|
2
|
18,5
|
18 000
|
186
|
-
|
|
|
niendehest, så tredje utvendig, avanserte på siste bortre, toer i siste sving, solid
|
020618-2
|
BD
|
Blue On Line
|
In Mel
|
4
|
2100
|
V
|
4
|
17,9 g
|
18 000
|
86
|
-
|
|
|
feilet fra start, opp i fjerde utvendig, angrep ut på siste bortre, kjempet på bra
|
120518-3
|
BD
|
Blue On Line
|
Yv Ryd
|
3
|
2120
|
V
|
2
|
18,2
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
161217-4
|
HA
|
Blue On Line
|
Yv Ryd
|
9
|
2040
|
A
|
2
|
16,6a
|
20 000
|
506
|
-
|
|
|
femte innv/annet utv, angrep mot siste bortre, tet mot siste sv, bremset siste 100
|
021217-2
|
L
|
Blue On Line
|
To Sol
|
12
|
2160
|
V
|
5
|
19,9
|
16 000
|
384
|
-
|
|
|
fjerde innv, ut to spor ut på oppløpet, sto på bra
|
170917-6
|
BD
|
Blue On Line
|
Yv Ryd
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
18,2a
|
20 000
|
188
|
-
|
|
|
sist innvendig, holdt farten
|
260817-6
|
HA
|
Blue On Line
|
Yv Ryd
|
6
|
2610
|
V
|
6
|
18,9
|
24 000
|
228
|
-
|
|
|
sjette innvendig, med i sporene i siste sving, bra fart over mål
|
120817-2
|
BD
|
Blue On Line
|
Jo Øst
|
7
|
2100
|
V
|
2
|
17,8
|
18 000
|
107
|
-
|
|
|
dødens mot annen sving, i nærkamp tidlig på oppløpet, fullførte bra
|
010717-5
|
BD
|
Blue On Line
|
Yv Ryd
|
3
|
3120
|
V
|
0
|
19,9
|
18 000
|
717
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, kunne ikke følge på oppløpet
|
100617-5
|
HA
|
Blue On Line
|
Sv Knu
|
6
|
2060
|
V
|
-
|
dg
|
14 000
|
372
|
-
|
|
|
tredje innvendig, tredje utv midtveis, feilet som pigg i brekken
|
030617-3
|
BD
|
Blue On Line
|
Yv Ryd
|
4
|
1609
|
A
|
5
|
14,5a
|
16 000
|
69
|
-
|
|
|
dødens, måtte fire på oppløpet
|
040916-6
|
BD
|
Blue On Line
|
Yv Ryd
|
5
|
1609
|
A
|
5
|
16,6a
|
16 000
|
277
|
-
|
|
|
dødens, fullførte brukbart
|
060816-7
|
BD
|
Blue On Line
|
Yv Ryd
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
16,6a
|
16 000
|
164
|
-
|
|
|
overfløyet, fjerde innvendig, fast bak sliten hest på oppløpet
|
160716-1
|
HA
|
Blue On Line
|
Ha Hol
|
4
|
1600
|
A
|
1
|
14,8a
|
20 000
|
57
|
-
|
|
|
tet, 1.13/500 og 14.8/1000, full kontroll
|
090716-5
|
OL
|
Blue On Line
|
Yv Ryd
|
4
|
1700
|
V
|
-
|
br g
|
7 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
020716-8
|
BD
|
Blue On Line
|
Yv Ryd
|
5
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
12 000
|
89
|
-
|
|
|
annet utvendig, feilet i angrepsforsøk mot oppløpet
|
250616-6
|
BD
|
Blue On Line
|
Yv Ryd
|
5
|
2100
|
V
|
2
|
17,5
|
7 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
040616-5
|
BD
|
Blue On Line
|
Yv Ryd
|
5
|
2100
|
V
|
0
|
17,3
|
18 000
|
738
|
-
|
|
|
annet utvendig, sto på bra med tanke på lang pause
|
180115-4
|
HA
|
Blue On Line
|
Mo Car
|
12
|
2040
|
A
|
0
|
19,5ag
|
14 000
|
178
|
-
|
|
|
feilet kort etter start, sist innvendig, ble der bak
|
211214-6
|
HA
|
Blue On Line
|
Mo Car
|
1
|
2040
|
V
|
4
|
19,4
|
15 000
|
63
|
-
|
|
|
|
231114-7
|
HA
|
Blue On Line
|
Da Dal
|
6
|
2040
|
A
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
111014-2
|
BD
|
Blue On Line
|
Jo Nil
|
5
|
2180
|
V
|
0
|
dist g
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
041014-2
|
L
|
Blue On Line
|
Gu Aus
|
7
|
2140
|
A
|
0
|
15,7a
|
15 000
|
137
|
-
|
|
|
sist innv og fjerde utv, angrep 650 i, dårlig framdrift,
|
140914-3
|
BD
|
Blue On Line
|
Ja Bje
|
1
|
1609
|
A
|
-
|
dg a
|
15 000
|
117
|
-
|
|
|
overfløyet, feilet grovt etter 400 meter, holdt siden farten et stykke bak feltet
|
260114-2
|
HA
|
Blue On Line
|
Li San
|
14
|
2060
|
V
|
7
|
19,2
|
15 000
|
58
|
-
|
|
|
annet/fjerde utvendig, angrep inn i sisterunden, fullførte på det jevne
|
301113-8
|
L
|
Blue On Line
|
Ja Bje
|
11
|
1640
|
A
|
4
|
16,1a
|
60 000
|
395
|
-
|
|
|
femte utv, satt da angrepet kom, spurtet meget bra da det løste seg 150 i
|
051013-7
|
L
|
Blue On Line
|
St Ben
|
9
|
2140
|
A
|
0
|
16,9a
|
60 000
|
599
|
-
|
|
|
tredje innvendig, hindret i siste sving og på oppløpet
|
150913-8
|
BD
|
Blue On Line
|
St Ben
|
3
|
3100
|
V
|
4
|
20,8
|
15 000
|
67
|
-
|
|
|
tet, 22.5/500, slapp i annen sving, tredje innv 2000 igjen, holdt farten fint
|
240813-5
|
HA
|
Blue On Line
|
St Ben
|
1
|
1600
|
A
|
0
|
18,2ag
|
15 000
|
23
|
-
|
|
|
overfløyet, kom seg ut etter 550 meter, men sparket oppi og feilet, tapte mye
|
110713-2
|
HA
|
Blue On Line
|
Da Dal
|
12
|
1600
|
A
|
0
|
18,8ag
|
15 000
|
105
|
-
|
|
|
annet utv, dødens 400 igjen, galopperte seg bort 200 igjen
|
120513-4
|
HA
|
Blue On Line
|
St Ben
|
7
|
2040
|
A
|
0
|
br ag
|
15 000
|
30
|
-
|
|
|
feilet seg bort før start
|
160313-4
|
HA
|
Blue On Line
|
St Ben
|
1
|
2040
|
A
|
1
|
19,8a
|
10 000
|
83
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, annet utvendig siste sving, åpning ut på oppløpet, flott spurt
|
211012-7
|
HA
|
Blue On Line
|
St Ben
|
8
|
2040
|
A
|
-
|
|
14 000
|
|
-
|
|
|
krysslammelse
|
071012-4
|
HA
|
Blue On Line
|
St Ben
|
3
|
2500
|
A
|
1
|
20,2a
|
40 000
|
26
|
-
|
|
|
fjerdehest, tilbaketrukket dødens, annet utvendig e 1100, angrep 600 igjen, sikkert
|
160912-5
|
BD
|
Blue On Line
|
St Ben
|
2
|
1600
|
A
|
5
|
16,5a
|
14 000
|
117
|
-
|
|
|
tredje utvendig, holdt farten bra
|
190212-22
|
BD
|
Blue On Line
|
St Ben
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|