031023-7
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
11
|
1609
|
A
|
0
|
15,0a
|
30 000
|
239
|
-
|
|
|
fjerde innv, avhengt 450 i
|
031023-4
|
B
|
Spang Bambi
|
Gu Aus
|
1
|
2640
|
V
|
0
|
35,8 g
|
22 000
|
129
|
-
|
35,7-34,2
|
|
tet, 35,7/500 og 34,2/1000, rygg e 1150, tredje innv e 1300, gal 600 i, langt bak da
|
170823-7
|
M
|
Spang Bambi
|
Bj Ste
|
2
|
2140
|
V
|
2
|
34,6
|
12 000
|
398
|
-
|
|
|
tet, slapp vinner e 500, hang fint med til maks
|
170823-6
|
M
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ha Hol
|
2
|
1640
|
A
|
-
|
dg a
|
18 000
|
205
|
-
|
|
|
nedkjørt og feilet i lederrygg ut av første sving
|
080823-8
|
B
|
Spang Bambi
|
Gu Aus
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
br ag
|
18 000
|
319
|
-
|
|
|
overflydd, galopp like e start
|
050723-6
|
KO
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
8
|
1600
|
V
|
1
|
15,1
|
16 000
|
71
|
-
|
|
|
tredje innv, lederrygg tidlig oppløp, fikk luken, spurtet inn til sikker seier
|
050723-2
|
KO
|
Spang Bambi
|
Gu Aus
|
4
|
1600
|
V
|
7
|
35,8 g
|
14 000
|
131
|
-
|
|
|
lederrygg, slet i siste sving, galopp tidlig på oppløpet
|
110623-5
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ad Aks
|
8
|
1100
|
A
|
5
|
18,3a
|
16 000
|
478
|
-
|
|
|
dobbelsulkyløp, tredjespor, hengende, holdt fint
|
010623-20
|
M
|
Spang Bambi
|
Gu Aus
|
4
|
2160
|
V
|
0
|
39,3 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
010623-2
|
M
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ei Ped
|
6
|
2140
|
A
|
0
|
18,0a
|
16 000
|
1026
|
-
|
|
|
rask ut, tredje/fjerde innv, tettet ikke, ga seg siste bortre
|
160523-20
|
B
|
Spang Bambi
|
Ha Hol
|
9
|
2180
|
V
|
0
|
42,6
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
160523-6
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ha Hol
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
15,3a
|
22 000
|
740
|
-
|
|
|
sjette innvendig, ga seg siste sving
|
010523-3
|
MT
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ha Hol
|
7
|
2020
|
V
|
2
|
19,6
|
16 000
|
129
|
-
|
|
|
tredje innv, angrep siste bortre, ok, knep annen, klart slått
|
250423-20
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ei Ped
|
1
|
2140
|
V
|
-
|
|
0
|
P
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
201222-20
|
B
|
Spang Bambi
|
Gu Aus
|
3
|
2160
|
V
|
-
|
dgpp
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
181022-1
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Vi Hop
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
16,9a
|
30 000
|
409
|
-
|
|
|
fint i gang, tidlig dødens, annet utv 1150 i, stivnet på oppløp
|
270922-1
|
J
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
15,1a
|
16 000
|
63
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ga seg siste 100
|
250522-5
|
KA
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
8
|
1900
|
A
|
0
|
17,6
|
15 000
|
74
|
-
|
|
|
hindret fra start, femte innvendig, angrep siste bortre, holdt farten
|
100522-2
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
15,4a
|
24 000
|
121
|
-
|
|
|
tredje innv, holdt farten
|
140322-4
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
2
|
1609
|
A
|
6
|
15,0a
|
16 000
|
49
|
-
|
13,8-14,8
|
|
tet, slått midt på oppløpet
|
040322-2
|
J
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
1
|
1609
|
A
|
3
|
14,5a
|
16 000
|
92
|
-
|
|
|
lederrygg, hang brukbart med
|
160222-4
|
J
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
4
|
1609
|
A
|
1
|
16,6a
|
14 000
|
62
|
-
|
16,3-17,5
|
|
tet, holdt unna med hals, 15,2 s 500
|
020222-3
|
M
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
6
|
1640
|
A
|
1
|
16,3a
|
14 000
|
159
|
-
|
15,0-16,7
|
|
suste til tet, 15,0/500 og 16,7/1000, svarte sikkert opp på angrepene på oppløpet
|
071221-20
|
B
|
Spang Bambi
|
Gu Aus
|
6
|
1660
|
V
|
0
|
03,1
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
031221-6
|
BI
|
Canadian Ensign O.S.
|
Da Dal
|
2
|
1609
|
A
|
6
|
17,0a
|
18 000
|
211
|
-
|
|
|
tredje innvendig, dødens runden igjen, trakk seg i siste sving
|
161121-7
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
17,0a
|
40 000
|
262
|
-
|
|
|
bra ut, tet, slapp i første sving, slet på siste bortre, ga seg mye
|
061121-4
|
K
|
Canadian Ensign O.S.
|
He Tve
|
9
|
2100
|
A
|
4
|
16,5a
|
50 000
|
295
|
-
|
|
|
lederrygg, holdt farten via siste indre
|
261021-7
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
16,4a
|
40 000
|
287
|
-
|
|
|
tredje innvendig, manglet rom
|
171021-2
|
BI
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
10
|
1609
|
A
|
6
|
15,9a
|
18 000
|
74
|
-
|
|
|
tredje utvendig, ut 600 igjen, avanserte ikke før på oppløpet
|
021021-7
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
15,3a
|
60 000
|
215
|
-
|
|
|
lederrygg, fjerde innv e 600, via tredjespor siste sving, på det jevne
|
170921-7
|
BI
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
8
|
1609
|
A
|
1
|
14,1a
|
12 000
|
132
|
-
|
17,0-15,4
|
|
lett tet, holdt unna med halvt hode
|
050921-7
|
M
|
Tioga
|
Ha Hol
|
9
|
2140
|
A
|
0
|
br a
|
14 000
|
102
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, femte utvendig 900 igjen, ble avhengt
|
190721-3
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
16,6a
|
15 000
|
255
|
-
|
|
|
langt der bak, på det jevne fra køen
|
070721-6
|
BI
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ei Høi
|
5
|
2100
|
A
|
6
|
16,1a
|
15 000
|
135
|
-
|
|
|
lederrygg, fast til 100 i, taktet ikke om siste biten
|
070721-3
|
BI
|
Tioga
|
Ha Hol
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
16,8a
|
15 000
|
305
|
-
|
|
|
tredje innv, slet med tempoet underveis, ga seg
|
280621-1
|
J
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
1
|
2100
|
A
|
3
|
16,0a
|
15 000
|
251
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 450, ut et spor 300 i, bra oppløp to lengder bak
|
210621-1
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
1
|
2100
|
A
|
6
|
17,8a
|
15 000
|
113
|
-
|
13,5-16,9
|
|
forsvarte sporet, slått 300 igjen, stivnet
|
160621-2
|
M
|
Tioga
|
Er Ren
|
12
|
2140
|
A
|
0
|
18,0a
|
12 000
|
185
|
-
|
|
|
sist utvendig, sist innvendig midtveis, ble der bak
|
060621-4
|
M
|
Canadian Ensign O.S.
|
Gu Aus
|
8
|
2140
|
A
|
5
|
15,9a
|
15 000
|
195
|
-
|
|
|
tilbaketrukket tredje utv, så fjerde utv, sekser på siste bortre, sto på greit
|
250521-20
|
B
|
Tioga
|
Ha Hol
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
19,0
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
160918-7
|
BI
|
Tioga
|
Da Dal
|
6
|
2100
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
080918-7
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ma Høi
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
16,1a
|
100 000
|
477
|
-
|
11,0-13,2
|
|
blåste til tet 11,0/500 og 13,2/1000, ledet til oppløpet, ga seg mye på oppløpet
|
220818-8
|
K
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ma Høi
|
2
|
2500
|
A
|
4
|
17,5a
|
40 000
|
52
|
-
|
|
|
tet, 14,0/500, lederrygg e 600, tredje innv e 850, dødens 900 i, tok i mot siste 100
|
200818-2
|
B
|
Tioga
|
Ei Høi
|
5
|
2100
|
A
|
1
|
17,0a
|
16 000
|
224
|
-
|
|
|
tredje innvendig, toer 500 igjen, grep 100 igjen
|
010818-7
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ma Høi
|
2
|
2600
|
A
|
2
|
16,5a
|
40 000
|
401
|
-
|
|
|
bra ut, lederrygg, åpning 100 igjen, spurtet bra
|
160718-3
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ei Ped
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
18,9ag
|
16 000
|
67
|
-
|
|
|
feilet i første sving og kom på etterskudd, tok igjen feltet, frakjørt i sluttfasen
|
250618-20
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ma End
|
1
|
2140
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
210618-1
|
D
|
Tioga
|
Ei Ped
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
22,5arg
|
12 000
|
201
|
-
|
|
|
galopperte seg bort e 100
|
200618-21
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ma End
|
3
|
2140
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
010318-6
|
B
|
Tioga
|
Ei Ped
|
10
|
2100
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
sårskade
|
280218-2
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Da Dal
|
2
|
2100
|
A
|
2
|
17,5a
|
16 000
|
34
|
-
|
16,8-18,9
|
|
dødens, tet e 300, 16,8/500 og 18,9/1000, innhentet oppunder mål, 15,1 s 500
|
150218-6
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Da Dal
|
11
|
2100
|
A
|
1
|
18,0a
|
14 000
|
363
|
-
|
|
|
fjerde utv, med i angrep 800 i, avsluttet fort, knep seg foran på målfoto
|
250118-5
|
B
|
Tioga
|
Da Dal
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
22,1ar
|
14 000
|
490
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, ga seg i siste sving
|
240118-10
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Da Dal
|
8
|
2160
|
V
|
4
|
19,4
|
16 000
|
274
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, annet utv e 550, angrep 500 i, dødens 350 i, sto på bra
|
170118-5
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ei Ped
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
22,0a
|
16 000
|
352
|
-
|
|
|
50 bak da bilen slapp
|
040118-6
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ei Ped
|
4
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
14 000
|
119
|
-
|
|
|
galopperte seg bort før bilen slapp
|
201217-5
|
D
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ei Ped
|
2
|
1700
|
A
|
2
|
18,4a
|
12 000
|
194
|
-
|
|
|
dødens, fullførte bra
|
201217-1
|
D
|
Tioga
|
Ei Ped
|
5
|
2100
|
A
|
10
|
23,4ag
|
12 000
|
125
|
-
|
|
|
sjuende og fjerde utv, galopp e 650, gjentok der bak 1050 i
|
061217-20
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ei Ped
|
1
|
2140
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
221117-22
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ei Ped
|
1
|
2140
|
V
|
-
|
|
0
|
P
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
151117-22
|
B
|
Tioga
|
Da Dal
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
21,4
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
280917-20
|
M
|
Tioga
|
Da Dal
|
1
|
2140
|
V
|
-
|
dpp
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
270717-20
|
D
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ei Ped
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
130717-20
|
J
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ei Ped
|
2
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
100717-3
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Vi Hop
|
2
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
519
|
-
|
|
|
galopperte seg bort fra start
|
290617-2
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Vi Hop
|
1
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
10 000
|
176
|
-
|
|
|
borte på galopp før bilen slapp
|
260517-20
|
J
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ei Ped
|
2
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
180517-20
|
D
|
Canadian Ensign O.S.
|
Ei Ped
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
170317-7
|
J
|
Canadian Ensign O.S.
|
Vi Hop
|
4
|
2100
|
V
|
4
|
20,7 g
|
10 000
|
64
|
-
|
|
|
gal på vei til tet e 350 (35), tredje utv e 650, annet utv 1000 i, ble sliten
|
010317-20
|
B
|
Canadian Ensign O.S.
|
Vi Hop
|
3
|
2140
|
V
|
0
|
21,7 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
140217-20
|
M
|
Tioga
|
Vi Hop
|
5
|
2160
|
V
|
-
|
dgpp
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
140217-7
|
M
|
Canadian Ensign O.S.
|
Vi Hop
|
4
|
2140
|
V
|
-
|
dg
|
12 000
|
46
|
-
|
|
|
feilet fra start og kom aldri inn i løpet
|
010217-20
|
B
|
Tioga
|
Ge Gun
|
1
|
2140
|
V
|
-
|
dgpp
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
190515-21
|
M
|
Royal Rebellion
|
Ka Ped
|
2
|
2140
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
050515-21
|
M
|
Royal Rebellion
|
Ka Ped
|
1
|
2140
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
300415-20
|
K
|
Royal Rebellion
|
Ka Ped
|
2
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
280415-21
|
M
|
Royal Rebellion
|
Ka Ped
|
1
|
2140
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
010814-4
|
BI
|
Royal Rebellion
|
Ge Gun
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
16,8a
|
15 000
|
321
|
-
|
|
|
fjerde og tredjespor, fjerde utv e 350, ga seg i siste sving
|
310714-5
|
B
|
General Flax
|
Ge Gun
|
4
|
1609
|
A
|
0
|
15,2a
|
12 000
|
329
|
-
|
|
|
lederrygg, frakjørt i siste sving
|
220714-5
|
B
|
Royal Rebellion
|
Ka Joh
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
20,2a
|
12 000
|
791
|
-
|
|
|
dødens, ga seg 550 fra mål
|
200714-7
|
BI
|
General Flax
|
An Ste
|
12
|
1609
|
A
|
0
|
14,1a
|
15 000
|
1232
|
-
|
|
|
fjerde utv, ble der bak
|
110714-7
|
J
|
General Flax
|
Gl Ste
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
16,5a
|
20 000
|
549
|
-
|
|
|
fete innvendig, hektet av i siste sving
|
030714-9
|
D
|
Royal Rebellion
|
Gl Ste
|
3
|
2100
|
V
|
0
|
19,8 g
|
15 000
|
492
|
-
|
|
|
dødens, tredje innv e 650, galopp som syvende 450 igjen
|
090514-5
|
BI
|
Royal Rebellion
|
Ge Gun
|
6
|
1600
|
V
|
4
|
17,2
|
15 000
|
582
|
-
|
|
|
tredje innvendig, slet 600 igjen, tente godt til igjen
|
080414-2
|
D
|
Royal Rebellion
|
Gu Aus
|
9
|
2100
|
V
|
8
|
20,0
|
12 000
|
96
|
-
|
|
|
sjette innv og femte utv, med i angrep 600 i, trøtnet i siste sving
|
210314-4
|
BI
|
Royal Rebellion
|
To Sol
|
2
|
2100
|
A
|
4
|
18,1a
|
15 000
|
86
|
-
|
|
|
lederrygg, slet 700 igjen, samlet seg noenlunde
|
250214-3
|
M
|
Royal Rebellion
|
Ge Gun
|
3
|
2140
|
V
|
3
|
19,7
|
15 000
|
157
|
-
|
|
|
slapp til favoritten rett før 500-passering, holdt farten fint til maks
|
120214-9
|
B
|
Royal Rebellion
|
Ol Kje
|
12
|
2160
|
V
|
0
|
21,2 g
|
15 000
|
326
|
-
|
|
|
sjuedne og femte innvendig, fielet kort, kunne uansett lite
|
220114-9
|
B
|
Royal Rebellion
|
Ol Kje
|
11
|
2160
|
V
|
7
|
18,4
|
15 000
|
380
|
-
|
|
|
sjette innvendig, annetspor 400 igjen
|
170114-7
|
BI
|
Royal Rebellion
|
Ge Gun
|
9
|
2120
|
V
|
2
|
19,7
|
10 000
|
148
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, dødens midtveis, tet i siste sving, snart passert, holdt bra inn
|
291213-3
|
B
|
Royal Rebellion
|
Ge Gun
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
19,3a
|
15 000
|
889
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innv e 450, sliten på siste bortre, ha seg
|
101213-2
|
M
|
Royal Rebellion
|
Ge Gun
|
5
|
2140
|
V
|
4
|
21,3
|
12 000
|
202
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje/fjerde/tredje innvendig, ut på oppløpet, holdt farten
|
301113-4
|
D
|
Royal Rebellion
|
Kr Mal
|
14
|
2120
|
V
|
-
|
dg
|
15 000
|
577
|
-
|
|
|
galopperte etter 100, siden langt bak
|
241013-1
|
J
|
Royal Rebellion
|
Ge Gun
|
9
|
2609
|
A
|
0
|
dist ag
|
15 000
|
614
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, holdt kun farten i køen
|
101013-2
|
J
|
Royal Rebellion
|
To Sol
|
3
|
2609
|
A
|
6
|
20,9a
|
15 000
|
314
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innv, tempoproblemer 700 i, fikk opp farten igjen, på det jevne
|
120913-1
|
D
|
Royal Rebellion
|
Ge Gun
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
dist a
|
15 000
|
442
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 350, sluttkjørt 800 igjen
|
020913-2
|
M
|
Royal Rebellion
|
Ge Gun
|
4
|
2140
|
A
|
0
|
20,7ag
|
15 000
|
178
|
-
|
|
|
feilet i annet utvendig i annen sving, femte utvendig, ble der bak
|
120813-9
|
D
|
Royal Rebellion
|
Ge Gun
|
2
|
2500
|
V
|
4
|
21,0
|
18 000
|
151
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 450, tredje innv e 800, litt fast siste 30, hang mest med
|
280713-1
|
BI
|
Royal Rebellion
|
Ge Gun
|
7
|
2100
|
V
|
0
|
21,5 g
|
10 000
|
60
|
-
|
|
|
galopperte etter 50, gjentok der bak på oppløpet
|
160713-9
|
M
|
Royal Rebellion
|
Ge Gun
|
2
|
2140
|
A
|
0
|
17,6a
|
15 000
|
518
|
-
|
|
|
tredje/fjerde/femte innvendig, uten det rette trykket til slutt
|
070713-9
|
M
|
Royal Rebellion
|
Ge Gun
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
19,2 g
|
15 000
|
283
|
-
|
|
|
tredje innvendig, feilet i kamp om en liten premie på oppløpet
|
120613-1
|
B
|
Royal Rebellion
|
Ge Gun
|
11
|
2140
|
V
|
7
|
20,8
|
15 000
|
949
|
-
|
|
|
tredjespor, femte innvendig etter 500, annetspor 700 igjen, hindret 500 igjen
|
290513-1
|
B
|
Royal Rebellion
|
Ge Gun
|
4
|
2140
|
V
|
-
|
dg
|
15 000
|
260
|
-
|
|
|
tredjehest, lederrygg e 250, sliten 700 igjen, galopperte seg bort 400 igjen
|
260413-20
|
J
|
Royal Rebellion
|
Ge Gun
|
10
|
2100
|
V
|
0
|
21,9 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
280412-20
|
BI
|
Royal Rebellion
|
Ge Gun
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
23,7 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
feilet i første sving
|