161214-4
|
M
|
Hot In
|
Ma Høi
|
8
|
1640
|
A
|
0
|
21,6a
|
15 000
|
614
|
-
|
|
|
|
251114-5
|
M
|
Hot In
|
Je Bre
|
9
|
1640
|
A
|
0
|
18,5a
|
12 000
|
441
|
-
|
|
|
|
041114-2
|
K
|
Hot In
|
Gu Aus
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
18,0a
|
12 000
|
204
|
-
|
|
|
fjerde innv, tapte 15 til rygg siste 300
|
281014-3
|
M
|
Hot In
|
Ma Gun
|
3
|
1640
|
A
|
5
|
17,6a
|
12 000
|
346
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, holdt farten brukbart
|
071014-9
|
M
|
Hot In
|
Ma Sle
|
8
|
2140
|
A
|
0
|
20,8ag
|
15 000
|
680
|
-
|
|
|
galopperte fra start, sist utvendig, frakjørt i sluttfasen
|
021014-1
|
B
|
Hot In
|
Ge Gun
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
17,4a
|
12 000
|
330
|
-
|
|
|
tredje, annet utvendig
|
160914-1
|
M
|
Hot In
|
Ma Ska
|
12
|
1640
|
A
|
0
|
16,5a
|
15 000
|
204
|
-
|
|
|
sjette utvendig, hang med til maks
|
040914-1
|
B
|
Hot In
|
Ge Gun
|
4
|
1609
|
A
|
6
|
15,4a
|
12 000
|
355
|
-
|
|
|
fjerde innv, bakket seg ut 450 igjen, lite å by på
|
220814-2
|
J
|
Hot In
|
Od Sag
|
9
|
1609
|
A
|
0
|
16,1a
|
15 000
|
783
|
-
|
|
|
sjette innv, fjerde utv 700 i, holdt bare farten
|
120814-3
|
KA
|
Hot In
|
Ma Sle
|
4
|
1900
|
A
|
6
|
18,6a
|
15 000
|
470
|
-
|
|
|
lederrygg, litt ut og inn i sisterunden, fikk maks
|
270714-5
|
BI
|
Hot In
|
Ma Sle
|
6
|
1609
|
A
|
0
|
17,6a
|
15 000
|
452
|
-
|
|
|
fjerde utv, tapte 50 siste 600
|
080714-2
|
M
|
Hot In
|
Je Bre
|
4
|
2140
|
A
|
5
|
18,2ag
|
15 000
|
347
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut mot siste bortre, feilet i siste sving, bra tilbake
|
170414-10
|
M
|
Hot In
|
Ma Sle
|
10
|
2140
|
A
|
0
|
dist a
|
10 000
|
177
|
-
|
|
|
annet utvendig, slet tidlig i sisterunden og ble langt bak
|
300314-4
|
M
|
Hot In
|
Ma Sle
|
2
|
1640
|
A
|
0
|
16,8a
|
15 000
|
648
|
-
|
|
|
dødens, annet utvendig 950 igjen, sliten på siste bortre
|
070214-3
|
J
|
Hot In
|
Jo Eil
|
3
|
2100
|
V
|
0
|
21,2
|
15 000
|
661
|
-
|
|
|
annenhest, dødens 700 igjen, tet 400 igjen, slått 200 igjen, ga seg mye
|
280114-3
|
M
|
Hot In
|
Ma Sle
|
4
|
2140
|
V
|
3
|
20,1 g
|
15 000
|
360
|
-
|
|
|
tet, 20.0/500 og 20.0/1000, passert i siste sving, feilet kort, holdt farten fint
|
210114-1
|
M
|
Hot In
|
Je Bre
|
10
|
1640
|
A
|
0
|
br ag
|
12 000
|
583
|
-
|
|
|
galopperte seg bort fra start
|
050114-21
|
M
|
Hot In
|
Ma Sle
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
22,2
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
170413-1
|
B
|
Hot In
|
Je Bre
|
1
|
1609
|
A
|
0
|
17,6a
|
15 000
|
336
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innvendig uten å tette, frakjørt
|
010313-8
|
J
|
Hot In
|
Ma Sle
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
19,1ag
|
15 000
|
1125
|
-
|
|
|
kort galopp etter 400, fjerde innvendig, dalte i siste sving, ga seg mye på oppløpet
|
220113-1
|
M
|
Hot In
|
Li Gun
|
2
|
2140
|
V
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
080113-1
|
B
|
Hot In
|
Je Bre
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
17,6a
|
15 000
|
394
|
-
|
|
|
femte/sjette innvendig, lite å by på
|
261112-4
|
M
|
Hot In
|
Je Bre
|
6
|
2140
|
A
|
0
|
20,9a
|
15 000
|
191
|
-
|
|
|
tidlig fram i dødens, trakk seg ut mot oppløpet
|
091112-8
|
J
|
Hot In
|
Li Gun
|
9
|
1609
|
A
|
6
|
19,5a
|
14 000
|
92
|
-
|
|
|
feilet etter 100, sjettehest, holdt farten brukbart
|
161012-1
|
M
|
Hot In
|
Li Gun
|
5
|
1640
|
A
|
1
|
18,0a
|
14 000
|
63
|
-
|
|
|
tet, 18.0/500 og 18.8/1000, fikk luke i siste sving, suveren
|
240912-3
|
D
|
Hot In
|
Ma Sle
|
2
|
2100
|
V
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
kjører/rytter forårsaket omstart
|
110912-21
|
M
|
Hot In
|
Ma Sle
|
3
|
2140
|
V
|
0
|
21,3
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
240812-5
|
J
|
Hot In
|
Je Bre
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
16,6a
|
14 000
|
946
|
-
|
|
|
sjette innvendig, signerte et brukbart oppløp
|
020812-1
|
B
|
Hot In
|
Je Bre
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
18,3a
|
12 000
|
83
|
-
|
|
|
tredje og annet utvendig, angrep 700 igjen, hengende, ble sliten
|
100712-2
|
M
|
Hot In
|
Je Bre
|
1
|
1640
|
A
|
0
|
17,6ag
|
16 000
|
145
|
-
|
|
|
feilet fra start og tapte mye, bra opphenting i kulissene
|
260612-6
|
M
|
Hot In
|
Je Bre
|
5
|
1640
|
A
|
5
|
18,3a
|
14 000
|
175
|
-
|
|
|
tidlig ned i tredje innvendig, brukbart oppløp
|