050125-4
|
B
|
Big Time Rush
|
Kr Bjø
|
3
|
2140
|
V
|
-
|
|
16 000
|
|
-
|
|
|
halthet
|
111224-4
|
B
|
Big Time Rush
|
Kr Bjø
|
3
|
2140
|
V
|
0
|
18,5
|
16 000
|
1248
|
-
|
|
|
etterhvert fjerde/tredje utvendig, fullførte greit
|
221124-2
|
J
|
Big Time Rush
|
Kr Bjø
|
9
|
2100
|
V
|
-
|
dg
|
16 000
|
2470
|
-
|
|
|
startgalopp
|
121124-2
|
B
|
Big Time Rush
|
Se Ris
|
4
|
2140
|
V
|
0
|
22,0 g
|
16 000
|
128
|
-
|
|
|
femtehest, galopperte seg vekk 1200 igjen
|
291024-21
|
B
|
Big Time Rush
|
Kr Bjø
|
4
|
2140
|
V
|
0
|
21,0 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
131024-21
|
M
|
Big Time Rush
|
Se Ris
|
8
|
2160
|
V
|
0
|
23,7
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
101122-20
|
M
|
Big Time Rush
|
Se Ris
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
34,3
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
291217-1
|
M
|
Rush Hour S.E.
|
Er Ren
|
9
|
2140
|
A
|
-
|
|
20 000
|
|
-
|
|
|
halthet
|
231217-1
|
D
|
Rush Hour S.E.
|
Er Ren
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
17,1a
|
16 000
|
403
|
-
|
|
|
tredjespor i 350, sjuende innvendig, hektet av 700 igjen
|
141217-4
|
B
|
Rush Hour S.E.
|
Ka Joh
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
18,6a
|
12 000
|
252
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 350, tredje utv e 650, tråkk, sjanset innv, sliten 600 igjen
|
141117-5
|
M
|
Rush Hour S.E.
|
Ka Joh
|
11
|
2140
|
A
|
5
|
17,3a
|
16 000
|
656
|
-
|
|
|
femte utvendig runden igjen, leverte et greit oppløp
|
231017-5
|
D
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
16,5a
|
18 000
|
310
|
-
|
|
|
annet og fjerde utvendig, ga seg
|
250917-5
|
B
|
Rush Hour S.E.
|
Ka Joh
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
15,6a
|
16 000
|
121
|
-
|
|
|
femtehest, annet utv e 700, tredje utv, angrep 700 igjen, sto på helt greit
|
050917-5
|
M
|
Rush Hour S.E.
|
Ka Joh
|
8
|
2140
|
A
|
4
|
17,1a
|
16 000
|
257
|
-
|
|
|
rolig start, sist innv, ut og med mot siste sv, avsluttet bra og tok seg forbi mange
|
270817-5
|
J
|
Rush Hour S.E.
|
Er Ren
|
5
|
1609
|
A
|
4
|
13,6a
|
14 000
|
227
|
-
|
|
|
dødens, annet utv runden igjen, kunne ikke følge
|
170817-1
|
K
|
Rush Hour S.E.
|
Th Bor
|
4
|
1700
|
A
|
-
|
dg a
|
18 000
|
134
|
-
|
|
|
galopperte seg bort rett etter start
|
310717-3
|
B
|
Rush Hour S.E.
|
Ka Joh
|
2
|
1609
|
A
|
3
|
14,8a
|
16 000
|
314
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, dødens etter 500, tapper
|
100717-5
|
B
|
Rush Hour S.E.
|
Ka Joh
|
13
|
2100
|
A
|
0
|
17,0a
|
16 000
|
677
|
-
|
|
|
femte utvendig, med i angrep 800 igjen, med langt fram, hentet lite
|
130617-6
|
M
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
10
|
2140
|
A
|
5
|
17,5a
|
18 000
|
513
|
-
|
|
|
sist innvendig, kom seg litt fram mot siste sving, ut på oppløpet, grei spurt
|
201016-1
|
D
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
5
|
2100
|
A
|
3
|
18,2a
|
10 000
|
68
|
-
|
|
|
annet utvendig, fram i dødens 800 igjen, sto på bra
|
061016-4
|
B
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
10
|
1609
|
A
|
6
|
14,2a
|
10 000
|
90
|
-
|
|
|
tredje innv, kjørte rett fram til maks
|
220916-2
|
M
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
2
|
1640
|
A
|
2
|
15,5a
|
10 000
|
173
|
-
|
|
|
lederrygg, holdt unna til annen langt bak vinneren
|
100916-3
|
D
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
9
|
2100
|
A
|
6
|
18,3a
|
16 000
|
773
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, fast bak sliten konkurrent
|
030916-5
|
J
|
Rush Hour S.E.
|
Ha Hol
|
4
|
2600
|
V
|
-
|
dg
|
16 000
|
260
|
-
|
|
|
tredje innv, søkte åpn 600 i, galopp som svært pigg straks etter
|
010716-8
|
J
|
Rush Hour S.E.
|
Ju Dah
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
br a
|
12 000
|
422
|
-
|
|
|
fjerde innv, avhengt tidlig
|
220616-21
|
B
|
Rush Hour S.E.
|
Ju Dah
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
23,0
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
290516-5
|
D
|
Rush Hour S.E.
|
Ch Kje
|
10
|
2100
|
A
|
6
|
18,8a
|
14 000
|
194
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, sjanset innvendig i siste sving, hang bare med
|
120516-5
|
B
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
4
|
2100
|
A
|
4
|
16,9a
|
10 000
|
146
|
-
|
|
|
tredje innv, ut et spor 200 i, satt fast
|
021215-4
|
B
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
6
|
1609
|
A
|
0
|
18,4a
|
30 000
|
442
|
-
|
|
|
bakket til fjerde innv, femte innv, fjerde utv, lite å sette inn
|
171115-2
|
B
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
2
|
1609
|
A
|
0
|
16,9a
|
12 000
|
51
|
-
|
|
|
dødens, ble sliten, men holdt greit
|
251015-6
|
BI
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
8
|
2100
|
A
|
6
|
17,8a
|
16 000
|
331
|
-
|
|
|
fjerde innv, kjørte rett fram til maks
|
171015-1
|
M
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
1
|
2140
|
A
|
3
|
17,5a
|
15 000
|
178
|
-
|
|
|
overfløyet, lederrygg, dødens midtveis, kjempet på bra helt inn
|
300915-9
|
B
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
2
|
2100
|
A
|
5
|
16,0a
|
20 000
|
377
|
-
|
|
|
fjerde innv, ut på oppløpet, avsluttet greit
|
240915-5
|
B
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
5
|
1609
|
A
|
2
|
15,2a
|
10 000
|
48
|
-
|
|
|
tredjespor til dødens e 600, sto på strålende inn, hode og hals bak
|
100915-1
|
B
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
5
|
2100
|
A
|
4
|
17,2a
|
10 000
|
126
|
-
|
|
|
femte utv, med 700 i, holdt bare farten
|
250815-3
|
M
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
3
|
2640
|
V
|
0
|
20,2 g
|
12 000
|
80
|
-
|
|
|
fjerde på rekke, annet utvendig midtveis, feilet i nest siste sving, greit tilbake
|
050815-5
|
B
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
14
|
2160
|
V
|
2
|
16,7
|
24 000
|
415
|
-
|
|
|
femte innvendig, ut flere spor i siste sving, meget bra oppløp
|
140715-6
|
M
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
9
|
2140
|
A
|
0
|
br ag
|
18 000
|
325
|
-
|
|
|
feilet seg bort i første sving
|
030715-12
|
J
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
14,4a
|
20 000
|
745
|
-
|
|
|
fjerde innvendig,kraftig hindret mot siste sving
|
180615-5
|
J
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
8
|
2100
|
A
|
6
|
17,1a
|
12 000
|
293
|
-
|
|
|
fjerde utv, holdt sin fart og posisjon i feltet uten å kunne avansere
|
291014-4
|
B
|
Rush Hour S.E.
|
Ha Hol
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
17,3a
|
20 000
|
188
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje, fjerde innvendig, maks
|
101014-4
|
J
|
Rush Hour S.E.
|
Ha Hol
|
8
|
2120
|
V
|
3
|
17,4
|
15 000
|
37
|
-
|
|
|
annet og fjerde utv, angrep 700 i, hengende, sto på helt inn
|
230914-7
|
M
|
Rush Hour S.E.
|
Od Sag
|
5
|
2140
|
A
|
2
|
17,8a
|
15 000
|
377
|
-
|
|
|
lederrygg, sjanseløs mot vinneren, klar toer
|
090914-3
|
M
|
Rush Hour S.E.
|
Ha Hol
|
9
|
2160
|
V
|
4
|
18,3
|
15 000
|
62
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep mot siste bortre, fullførte solid
|
210814-4
|
B
|
Rush Hour S.E.
|
Ha Hol
|
10
|
2100
|
A
|
3
|
17,0a
|
12 000
|
51
|
-
|
|
|
fjerde og femte utv, angrep 800 i, ble hengende, sto på bra
|
080814-7
|
J
|
Rush Hour S.E.
|
Ha Hol
|
9
|
2120
|
V
|
1
|
16,7
|
15 000
|
60
|
-
|
|
|
fjerdehest, dødens 1300 i, straks avløst, angrep 300 igjen, sterk avslutning
|
280714-4
|
K
|
Rush Hour S.E.
|
Gu Aus
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
br a
|
15 000
|
72
|
-
|
|
|
galopperte i første sving, kontakt e 850, angrep 500 igjen, galopperte 350 igjen
|
150714-8
|
M
|
Rush Hour S.E.
|
Ha Hol
|
9
|
2140
|
A
|
6
|
17,4ag
|
15 000
|
37
|
-
|
|
|
tilbaketrukket dødens, feilet som femtehest i siste sving
|
240614-3
|
J
|
Rush Hour S.E.
|
Ha Hol
|
3
|
2100
|
A
|
1
|
18,0ag
|
12 000
|
71
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 300, åpning mot oppløpet, grep 50 igjen
|
120614-6
|
M
|
Rush Hour S.E.
|
Ha Hol
|
11
|
2140
|
A
|
6
|
19,1a
|
12 000
|
133
|
-
|
|
|
sjette og femte innv, annetspor i siste sving, lenge fast, fullførte bra
|