150324-6
|
K
|
John
|
Pe Kle
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
19,5a
|
16 000
|
392
|
-
|
|
|
tet, slapp etter 400, tredje innvendig etter 950, sliten på siste bortre
|
050324-5
|
J
|
John
|
Pe Kle
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
21,1a
|
18 000
|
285
|
-
|
|
|
annetspor langt bak, tidlig avhengt
|
140623-4
|
KA
|
John
|
Pe Kle
|
2
|
1900
|
A
|
5
|
17,4a
|
16 000
|
240
|
-
|
|
|
tredje innvendig, slet tidlig i sisterunden, tapte mye inn
|
190523-4
|
BI
|
John
|
Pe Kle
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
17,4a
|
18 000
|
396
|
-
|
|
|
fjerde hest, ble sliten
|
200423-2
|
K
|
John
|
Pe Kle
|
4
|
2100
|
A
|
3
|
17,1a
|
16 000
|
774
|
-
|
|
|
annet utvendig, først i annetspor tidlig på siste bortre, holdt farten bra
|
060423-5
|
M
|
John
|
Pe Kle
|
6
|
2140
|
A
|
0
|
18,6a
|
14 000
|
601
|
-
|
|
|
suste til tet, slapp føringen e 500, tidlig problemer, ga seg siste bortre
|
190323-6
|
K
|
John
|
Pe Kle
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
19,9a
|
16 000
|
541
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innvendig, gav seg
|
080323-5
|
M
|
John
|
Pe Kle
|
3
|
2140
|
A
|
4
|
17,9a
|
16 000
|
643
|
-
|
|
|
lederrygg, ut midt på oppløpet, holdt farten ok
|
160522-1
|
K
|
John
|
Pe Kle
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
18,7a
|
16 000
|
386
|
-
|
|
|
dødens utv femtehesten, slet på siste bortre, samlet seg noe, uansett ordinær
|
280422-2
|
K
|
John
|
Pe Kle
|
2
|
2100
|
A
|
6
|
18,1ag
|
16 000
|
786
|
-
|
|
|
tet, feilet i første sv, i køen, fjerde utv, slet på siste bortre, samlet seg noe
|
190122-3
|
B
|
John
|
Pe Kle
|
3
|
2100
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
nedsatt almenntilstand
|
120122-3
|
M
|
John
|
Pe Kle
|
8
|
2140
|
A
|
0
|
20,8a
|
16 000
|
1282
|
-
|
|
|
sist innvendig, slet med å tette på siste bortre, frakjørt
|
191221-3
|
J
|
John
|
Ol Mik
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
18,0a
|
18 000
|
424
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep i siste sving uten å avansere
|
121221-3
|
BI
|
John
|
Pe Mid
|
5
|
2100
|
A
|
5
|
18,0a
|
16 000
|
262
|
-
|
|
|
tredje innvendig, på det jevne
|
031221-4
|
BI
|
John
|
Pe Mid
|
4
|
2120
|
V
|
6
|
20,1
|
16 000
|
161
|
-
|
|
|
tredje innvendig, smøg med til maks
|
011221-3
|
M
|
Jocose Express
|
Pe Kle
|
3
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
862
|
-
|
|
|
femte innvendig, slet 500 igjen, feilet i siste sving
|
211121-8
|
BI
|
John
|
Pe Kle
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
18,5a
|
16 000
|
101
|
-
|
|
|
løste bra, annet utv, fjerde innvendig, tredje utvendig, avhengt
|
051121-3
|
BI
|
Jocose Express
|
Pe Kle
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
22,0a
|
16 000
|
419
|
-
|
|
|
bra ut, lederrygg ut av første sving, slet tidlig på sisterunden, helstopp
|
291021-5
|
BI
|
John
|
Ol Mik
|
7
|
2120
|
V
|
2
|
17,9
|
15 000
|
1107
|
-
|
|
|
tredje innv, tredje utv 650 i, ut i tredje 450 i, sto på flott langt bak vinner
|
221021-6
|
BI
|
John
|
Ol Mik
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
19,2a
|
15 000
|
145
|
-
|
|
|
tredje innv, ut 500 igjen for å bli hindret, viste lite etterpå
|
141021-2
|
K
|
Jocose Express
|
Pe Kle
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
21,1ag
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
galopp e 150
|
121021-9
|
B
|
John
|
Pe Kle
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
18,6a
|
18 000
|
886
|
-
|
|
|
sjette innv, kunne lite
|
260921-7
|
BI
|
John
|
Pe Kle
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
18,9a
|
15 000
|
423
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, angrep mot siste sving, avanserte lite
|
240921-8
|
J
|
Jocose Express
|
Pe Kle
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
19,1a
|
15 000
|
480
|
-
|
|
|
fjerde utv, tapte 20 på oppløpet
|
050921-3
|
M
|
Jocose Express
|
Pe Kle
|
1
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
14 000
|
199
|
-
|
|
|
overflydd, galopperte seg bort inn i første sving
|
020921-2
|
K
|
John
|
Pe Kle
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
19,4a
|
14 000
|
118
|
-
|
|
|
tredje utvendig, tidlig for maning, svak
|
060821-2
|
J
|
Jocose Express
|
Pe Kle
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
20,3ag
|
18 000
|
257
|
-
|
|
|
annet utv, tredje utv 1050 i, galopp 350 igjen, uten premiesjanse
|
260721-2
|
B
|
John
|
Pe Kle
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
17,2a
|
15 000
|
555
|
-
|
|
|
tredje innv, kjørte rett frem, slapp ryggen med 30 s 450
|
250721-20
|
M
|
Jocose Express
|
Pe Kle
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
21,9
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
070721-3
|
BI
|
John
|
Pe Kle
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
16,7a
|
15 000
|
248
|
-
|
|
|
fjerde innv, fast bak slitne konkurrenter 200 i, hang med i køen
|
160621-2
|
M
|
John
|
Pe Kle
|
11
|
2140
|
A
|
6
|
17,0a
|
12 000
|
152
|
-
|
|
|
femte innvendig, manglet rom litt inn på oppløpet, fikk maks
|
060121-6
|
B
|
John
|
Pe Kle
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
19,2a
|
12 000
|
246
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ga seg mye
|
171220-2
|
K
|
John
|
Pe Kle
|
1
|
2100
|
A
|
6
|
20,3a
|
12 000
|
488
|
-
|
|
|
lederrygg, maks
|
301120-2
|
K
|
John
|
Pe Kle
|
12
|
2100
|
A
|
5
|
20,4a
|
12 000
|
304
|
-
|
|
|
femte, fjerde innvendig, tredje utvendig i siste sving, grei
|
121120-8
|
K
|
John
|
Pe Kle
|
1
|
2100
|
A
|
5
|
19,1a
|
15 000
|
527
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innvendig, hang greit med
|
031120-2
|
M
|
John
|
Pe Kle
|
8
|
2140
|
A
|
0
|
19,6a
|
15 000
|
328
|
-
|
|
|
sjette innvendig, slet tidlig på siste bortre, avhengt
|
221020-2
|
K
|
Jocose Express
|
Pe Kle
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
23,5a
|
12 000
|
376
|
-
|
|
|
langt bak tidlig, ble der bak hele veien
|
101119-4
|
M
|
Jocose Express
|
Pe Kle
|
1
|
2140
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
071119-2
|
K
|
John
|
Pe Kle
|
2
|
2100
|
A
|
8
|
19,2a
|
12 000
|
125
|
-
|
|
|
annet utv, kunne lite
|
291019-21
|
M
|
Jocose Express
|
Pe Kle
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
21,4
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
241019-4
|
K
|
John
|
Pe Kle
|
10
|
2100
|
A
|
5
|
20,2a
|
12 000
|
376
|
-
|
|
|
tredje utv, prøvde et angrep 500 i, holdt farten
|
031019-2
|
D
|
John
|
Pe Kle
|
4
|
2100
|
A
|
6
|
19,6a
|
12 000
|
338
|
-
|
|
|
kort g e 120, dratt med ut til gjerdet (40), femte utv 800 i, sto på bra
|
270919-22
|
J
|
Jocose Express
|
Pe Kle
|
4
|
2100
|
V
|
0
|
28,3 g
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
120919-1
|
K
|
John
|
Pe Kle
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
18,9a
|
14 000
|
156
|
-
|
|
|
fjerde innv, tapte 30 siste 500
|
240519-2
|
BI
|
John
|
Pe Kle
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
23,3a
|
14 000
|
993
|
-
|
|
|
femte og sjette innv, hektet av i førsterunden
|
280419-1
|
J
|
John
|
Pe Kle
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
17,2a
|
12 000
|
242
|
-
|
|
|
syvende, ble der bak uten sjanse hele
|
300317-2
|
M
|
Mon Cheri Somolli
|
Pe Kle
|
1
|
2140
|
A
|
0
|
22,6ag
|
10 000
|
279
|
-
|
|
|
startgalopp, tapte 40, ny galopp i baktroppen 600 i
|
260317-2
|
J
|
Mon Cheri Somolli
|
Pe Kle
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
20,7ag
|
12 000
|
326
|
-
|
|
|
galopperte før bilen slapp
|
260117-6
|
J
|
Mon Cheri Somolli
|
Pe Kle
|
6
|
2100
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
200117-7
|
J
|
Mon Cheri Somolli
|
Pe Kle
|
7
|
2100
|
A
|
5
|
21,6a
|
12 000
|
520
|
-
|
|
|
sist, avhengt på siste bortre
|
100117-7
|
M
|
Mon Cheri Somolli
|
Pe Kle
|
6
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
12 000
|
249
|
-
|
|
|
galopperte seg bort direkte
|
201216-4
|
D
|
Mon Cheri Somolli
|
Pe Kle
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
20,6a
|
12 000
|
704
|
-
|
|
|
fjerde innv, problemer rundt siste sv, holdt farten, buttet noe i fjerdehesten
|
091216-8
|
BI
|
Mon Cheri Somolli
|
Pe Kle
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
23,8a
|
16 000
|
364
|
-
|
|
|
fjerde innvendig
|
230216-3
|
M
|
Mon Cheri Somolli
|
Pe Kle
|
7
|
2140
|
A
|
0
|
22,3a
|
10 000
|
741
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, slet tidlig i sisterunden
|
050615-6
|
BI
|
Sugar Fine Photo
|
Pe Kle
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
19,7a
|
14 000
|
488
|
-
|
|
|
tredjespor, sjette innv e 350, ga seg på siste bortre
|
270514-6
|
M
|
Leaping Guy
|
Pe Kle
|
2
|
2140
|
A
|
0
|
br a
|
15 000
|
136
|
-
|
|
|
sist innvendig, trakk seg tidlig i sisterunden og brøt
|
080514-5
|
B
|
Leaping Guy
|
Pe Kle
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
19,7a
|
12 000
|
995
|
-
|
|
|
tredje utv, dødens e 450, ga seg allerede 700 fra mål
|
191213-3
|
D
|
Leaping Guy
|
Pe Kle
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
dist a
|
10 000
|
1061
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, problemer etter 800, tapte siden suksessivt
|
160513-1
|
J
|
Leaping Guy
|
Pe Kle
|
11
|
1609
|
A
|
0
|
18,2a
|
10 000
|
602
|
-
|
|
|
bakerst innvendig hele veien, sakket akterut siste 500
|