rød m/hvitt skråbånd, blå søm
Løpsdag | Bane | Hest | Trener | Spor | Dist | Start | Plass | Tid | Fpr | Odds | Forhold | M-tider | Monté |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
150324-6 | K | John | Pe Kle | 1 | 2100 | A | 0 | 19,5a | 16 000 | 392 | - | ||
tet, slapp etter 400, tredje innvendig etter 950, sliten på siste bortre | |||||||||||||
050324-5 | J | John | Pe Kle | 7 | 2100 | A | 0 | 21,1a | 18 000 | 285 | - | ||
annetspor langt bak, tidlig avhengt | |||||||||||||
140623-4 | KA | John | Pe Kle | 2 | 1900 | A | 5 | 17,4a | 16 000 | 240 | - | ||
tredje innvendig, slet tidlig i sisterunden, tapte mye inn | |||||||||||||
190523-4 | BI | John | Pe Kle | 1 | 2100 | A | 0 | 17,4a | 18 000 | 396 | - | ||
fjerde hest, ble sliten | |||||||||||||
200423-2 | K | John | Pe Kle | 4 | 2100 | A | 3 | 17,1a | 16 000 | 774 | - | ||
annet utvendig, først i annetspor tidlig på siste bortre, holdt farten bra | |||||||||||||
060423-5 | M | John | Pe Kle | 6 | 2140 | A | 0 | 18,6a | 14 000 | 601 | - | ||
suste til tet, slapp føringen e 500, tidlig problemer, ga seg siste bortre | |||||||||||||
190323-6 | K | John | Pe Kle | 5 | 2100 | A | 0 | 19,9a | 16 000 | 541 | - | ||
lederrygg, tredje innvendig, gav seg | |||||||||||||
080323-5 | M | John | Pe Kle | 3 | 2140 | A | 4 | 17,9a | 16 000 | 643 | - | ||
lederrygg, ut midt på oppløpet, holdt farten ok | |||||||||||||
160522-1 | K | John | Pe Kle | 2 | 2100 | A | 0 | 18,7a | 16 000 | 386 | - | ||
dødens utv femtehesten, slet på siste bortre, samlet seg noe, uansett ordinær | |||||||||||||
280422-2 | K | John | Pe Kle | 2 | 2100 | A | 6 | 18,1ag | 16 000 | 786 | - | ||
tet, feilet i første sv, i køen, fjerde utv, slet på siste bortre, samlet seg noe | |||||||||||||
190122-3 | B | John | Pe Kle | 3 | 2100 | A | - | 16 000 | 0 | - | |||
nedsatt almenntilstand | |||||||||||||
120122-3 | M | John | Pe Kle | 8 | 2140 | A | 0 | 20,8a | 16 000 | 1282 | - | ||
sist innvendig, slet med å tette på siste bortre, frakjørt | |||||||||||||
011221-3 | M | Jocose Express | Pe Kle | 3 | 2140 | A | - | dg a | 16 000 | 862 | - | ||
femte innvendig, slet 500 igjen, feilet i siste sving | |||||||||||||
211121-8 | BI | John | Pe Kle | 4 | 2100 | A | 0 | 18,5a | 16 000 | 101 | - | ||
løste bra, annet utv, fjerde innvendig, tredje utvendig, avhengt | |||||||||||||
051121-3 | BI | Jocose Express | Pe Kle | 8 | 2100 | A | 0 | 22,0a | 16 000 | 419 | - | ||
bra ut, lederrygg ut av første sving, slet tidlig på sisterunden, helstopp | |||||||||||||
141021-2 | K | Jocose Express | Pe Kle | 6 | 2100 | A | 0 | 21,1ag | 15 000 | 0 | - | ||
galopp e 150 | |||||||||||||
121021-9 | B | John | Pe Kle | 9 | 2100 | A | 0 | 18,6a | 18 000 | 886 | - | ||
sjette innv, kunne lite | |||||||||||||
260921-7 | BI | John | Pe Kle | 7 | 2100 | A | 0 | 18,9a | 15 000 | 423 | - | ||
fjerde utvendig, angrep mot siste sving, avanserte lite | |||||||||||||
240921-8 | J | Jocose Express | Pe Kle | 10 | 2100 | A | 0 | 19,1a | 15 000 | 480 | - | ||
fjerde utv, tapte 20 på oppløpet | |||||||||||||
050921-3 | M | Jocose Express | Pe Kle | 1 | 2140 | A | - | dg a | 14 000 | 199 | - | ||
overflydd, galopperte seg bort inn i første sving | |||||||||||||
020921-2 | K | John | Pe Kle | 7 | 2100 | A | 0 | 19,4a | 14 000 | 118 | - | ||
tredje utvendig, tidlig for maning, svak | |||||||||||||
060821-2 | J | Jocose Express | Pe Kle | 8 | 2100 | A | 0 | 20,3ag | 18 000 | 257 | - | ||
annet utv, tredje utv 1050 i, galopp 350 igjen, uten premiesjanse | |||||||||||||
260721-2 | B | John | Pe Kle | 1 | 2100 | A | 0 | 17,2a | 15 000 | 555 | - | ||
tredje innv, kjørte rett frem, slapp ryggen med 30 s 450 | |||||||||||||
250721-20 | M | Jocose Express | Pe Kle | 2 | 2140 | V | 0 | 21,9 | 0 | P | - | ||
070721-3 | BI | John | Pe Kle | 9 | 2100 | A | 0 | 16,7a | 15 000 | 248 | - | ||
fjerde innv, fast bak slitne konkurrenter 200 i, hang med i køen | |||||||||||||
160621-2 | M | John | Pe Kle | 11 | 2140 | A | 6 | 17,0a | 12 000 | 152 | - | ||
femte innvendig, manglet rom litt inn på oppløpet, fikk maks | |||||||||||||
060121-6 | B | John | Pe Kle | 7 | 2100 | A | 0 | 19,2a | 12 000 | 246 | - | ||
tredje innvendig, ga seg mye | |||||||||||||
171220-2 | K | John | Pe Kle | 1 | 2100 | A | 6 | 20,3a | 12 000 | 488 | - | ||
lederrygg, maks | |||||||||||||
301120-2 | K | John | Pe Kle | 12 | 2100 | A | 5 | 20,4a | 12 000 | 304 | - | ||
femte, fjerde innvendig, tredje utvendig i siste sving, grei | |||||||||||||
121120-8 | K | John | Pe Kle | 1 | 2100 | A | 5 | 19,1a | 15 000 | 527 | - | ||
lederrygg og tredje innvendig, hang greit med | |||||||||||||
031120-2 | M | John | Pe Kle | 8 | 2140 | A | 0 | 19,6a | 15 000 | 328 | - | ||
sjette innvendig, slet tidlig på siste bortre, avhengt | |||||||||||||
221020-2 | K | Jocose Express | Pe Kle | 7 | 2100 | A | 0 | 23,5a | 12 000 | 376 | - | ||
langt bak tidlig, ble der bak hele veien | |||||||||||||
101119-4 | M | Jocose Express | Pe Kle | 1 | 2140 | A | - | 14 000 | 0 | - | |||
hoste | |||||||||||||
071119-2 | K | John | Pe Kle | 2 | 2100 | A | 8 | 19,2a | 12 000 | 125 | - | ||
annet utv, kunne lite | |||||||||||||
291019-21 | M | Jocose Express | Pe Kle | 2 | 2140 | V | 0 | 21,4 | 0 | P | - | ||
241019-4 | K | John | Pe Kle | 10 | 2100 | A | 5 | 20,2a | 12 000 | 376 | - | ||
tredje utv, prøvde et angrep 500 i, holdt farten | |||||||||||||
031019-2 | D | John | Pe Kle | 4 | 2100 | A | 6 | 19,6a | 12 000 | 338 | - | ||
kort g e 120, dratt med ut til gjerdet (40), femte utv 800 i, sto på bra | |||||||||||||
270919-22 | J | Jocose Express | Pe Kle | 4 | 2100 | V | 0 | 28,3 g | 0 | N | - | ||
120919-1 | K | John | Pe Kle | 11 | 2100 | A | 0 | 18,9a | 14 000 | 156 | - | ||
fjerde innv, tapte 30 siste 500 | |||||||||||||
240519-2 | BI | John | Pe Kle | 10 | 2100 | A | 0 | 23,3a | 14 000 | 993 | - | ||
femte og sjette innv, hektet av i førsterunden | |||||||||||||
280419-1 | J | John | Pe Kle | 5 | 2100 | A | 0 | 17,2a | 12 000 | 242 | - | ||
syvende, ble der bak uten sjanse hele | |||||||||||||
201218-3 | J | Drill Rosa | Pe Arv | 6 | 2100 | A | 0 | 31,3a | 14 000 | 913 | - | ||
i sporene, sist utvendig etter 600, kunne lite på oppløpet | |||||||||||||
300317-2 | M | Mon Cheri Somolli | Pe Kle | 1 | 2140 | A | 0 | 22,6ag | 10 000 | 279 | - | ||
startgalopp, tapte 40, ny galopp i baktroppen 600 i | |||||||||||||
260317-2 | J | Mon Cheri Somolli | Pe Kle | 10 | 2100 | A | 0 | 20,7ag | 12 000 | 326 | - | ||
galopperte før bilen slapp | |||||||||||||
260117-6 | J | Mon Cheri Somolli | Pe Kle | 6 | 2100 | A | - | 14 000 | 0 | - | |||
feber | |||||||||||||
200117-7 | J | Mon Cheri Somolli | Pe Kle | 7 | 2100 | A | 5 | 21,6a | 12 000 | 520 | - | ||
sist, avhengt på siste bortre | |||||||||||||
100117-7 | M | Mon Cheri Somolli | Pe Kle | 6 | 2140 | A | - | dg a | 12 000 | 249 | - | ||
galopperte seg bort direkte | |||||||||||||
201216-4 | D | Mon Cheri Somolli | Pe Kle | 10 | 2100 | A | 0 | 20,6a | 12 000 | 704 | - | ||
fjerde innv, problemer rundt siste sv, holdt farten, buttet noe i fjerdehesten | |||||||||||||
091216-8 | BI | Mon Cheri Somolli | Pe Kle | 7 | 2100 | A | 0 | 23,8a | 16 000 | 364 | - | ||
fjerde innvendig | |||||||||||||
230216-3 | M | Mon Cheri Somolli | Pe Kle | 7 | 2140 | A | 0 | 22,3a | 10 000 | 741 | - | ||
fjerde innvendig, slet tidlig i sisterunden | |||||||||||||
050615-6 | BI | Sugar Fine Photo | Pe Kle | 4 | 2100 | A | 0 | 19,7a | 14 000 | 488 | - | ||
tredjespor, sjette innv e 350, ga seg på siste bortre | |||||||||||||
270514-6 | M | Leaping Guy | Pe Kle | 2 | 2140 | A | 0 | br a | 15 000 | 136 | - | ||
sist innvendig, trakk seg tidlig i sisterunden og brøt | |||||||||||||
080514-5 | B | Leaping Guy | Pe Kle | 11 | 2100 | A | 0 | 19,7a | 12 000 | 995 | - | ||
tredje utv, dødens e 450, ga seg allerede 700 fra mål | |||||||||||||
191213-3 | D | Leaping Guy | Pe Kle | 11 | 2100 | A | 0 | dist a | 10 000 | 1061 | - | ||
fjerde utvendig, problemer etter 800, tapte siden suksessivt | |||||||||||||
160513-1 | J | Leaping Guy | Pe Kle | 11 | 1609 | A | 0 | 18,2a | 10 000 | 602 | - | ||
bakerst innvendig hele veien, sakket akterut siste 500 | |||||||||||||
170212-20 | BI | Leaping Guy | Kj Eri | 1 | 2100 | V | - | 0 | - | ||||
kval av kjører/rytter | |||||||||||||
240112-5 | M | Leaping Guy | Kj Eri | 8 | 2140 | A | 0 | 19,0a | 14 000 | 474 | - | ||
sjuende utvendig, frakjørt i sisterunden |