210714-5
|
K
|
Hamilton Avenue
|
La Kol
|
7
|
2100
|
V
|
0
|
17,7
|
20 000
|
186
|
-
|
|
|
tredje innvendig, uten å tette 600 igjen, frakjørt
|
040714-2
|
J
|
Hamilton Avenue
|
Gu Aus
|
5
|
1609
|
A
|
0
|
14,0ag
|
15 000
|
762
|
-
|
|
|
kort gaopp e 100, fjerde innvendig, ut et spor i siste sving, lite å by på
|
170614-1
|
D
|
Hamilton Avenue
|
Da Dal
|
7
|
2100
|
V
|
-
|
dg
|
12 000
|
248
|
-
|
|
|
sjette innv, kjørte rett frem og galopperte 300 i, hadde trolig blitt fjerde
|
280214-6
|
BI
|
Hamilton Avenue
|
Da Dal
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
dist ag
|
15 000
|
645
|
-
|
|
|
galopperte etter 200, siden et stykke bak feltet
|
040214-1
|
D
|
Hamilton Avenue
|
Da Dal
|
2
|
1700
|
A
|
5
|
18,4a
|
12 000
|
305
|
-
|
|
|
lederrygg, angrep 200 igjen, lite å sette inn
|
300114-3
|
J
|
Hamilton Avenue
|
Da Dal
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
17,1a
|
15 000
|
407
|
-
|
|
|
femte innvendig, smøg med
|
191213-3
|
D
|
Hamilton Avenue
|
Th Bor
|
4
|
2100
|
A
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
211113-5
|
D
|
Hamilton Avenue
|
Th Bor
|
8
|
2500
|
A
|
0
|
18,2a
|
15 000
|
485
|
-
|
|
|
bakerst, prøvde et anrgep i brekken, ble der bak
|
031013-5
|
D
|
Hamilton Avenue
|
Ei Høi
|
4
|
1700
|
A
|
-
|
dg a
|
10 000
|
59
|
-
|
|
|
galopperte seg bort tidlig
|
020513-9
|
K
|
Pay Streamline
|
Al Hei
|
10
|
1700
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
100313-8
|
D
|
Pay Streamline
|
Al Hei
|
11
|
2100
|
A
|
7
|
17,2a
|
18 000
|
524
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, noe hindret tidlig i sisterunden, brukbar avslutning der bak
|
210213-5
|
K
|
Pay Streamline
|
Ja Gau
|
11
|
1700
|
V
|
7
|
18,1
|
18 000
|
466
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innvendig, avsluttet greit
|
230113-2
|
B
|
Pay Streamline
|
Al Hei
|
7
|
2160
|
V
|
-
|
|
30 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
170113-2
|
K
|
Pay Streamline
|
Al Hei
|
5
|
2100
|
V
|
5
|
18,7
|
16 000
|
296
|
-
|
|
|
sjette og femte innvendig, angrep 500 igjen, på det jevne
|
050113-3
|
J
|
Pay Streamline
|
Al Hei
|
1
|
2100
|
A
|
5
|
16,8a
|
15 000
|
572
|
-
|
|
|
tredje innvendig, maktet ikke å takte om til slutt
|
281212-8
|
J
|
Pay Streamline
|
Al Hei
|
5
|
1609
|
A
|
0
|
16,4a
|
16 000
|
629
|
-
|
|
|
tredje innvendig, fast på oppløpet
|
131212-7
|
K
|
Pay Streamline
|
Je Dag
|
1
|
1700
|
A
|
7
|
18,4a
|
16 000
|
187
|
-
|
|
|
kraftig overflydd, åttendehest, ingenting å by på
|
031212-6
|
K
|
Pay Streamline
|
Al Hei
|
12
|
1700
|
V
|
0
|
18,8
|
16 000
|
415
|
-
|
|
|
femte innvendig, med i angrep i siste sving, på det jevne
|
241112-3
|
K
|
Pay Streamline
|
Al Hei
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
18,6a
|
20 000
|
521
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 200 igjen
|
061112-5
|
D
|
Pay Streamline
|
Al Hei
|
1
|
1700
|
A
|
3
|
18,1a
|
14 000
|
368
|
-
|
|
|
lederrygg, hang med til maks
|
011012-8
|
D
|
Pay Streamline
|
Tr Gli
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
17,6a
|
16 000
|
420
|
-
|
|
|
annet og tredje utvendig, lite å sette inn
|
270912-2
|
K
|
Pay Streamline
|
La Kol
|
4
|
1700
|
V
|
6
|
17,5
|
16 000
|
446
|
-
|
|
|
annet utvendig, dødens 500 igjen, holdt farten anstendig
|
110912-1
|
D
|
Pay Streamline
|
Th Bor
|
11
|
1700
|
A
|
8
|
17,9a
|
12 000
|
1058
|
-
|
|
|
femte innvendig, smøg med
|
310812-9
|
BI
|
Pay Streamline
|
Ra Bjø
|
6
|
2600
|
A
|
-
|
dg a
|
14 000
|
282
|
-
|
|
|
fjerde, feilet 1100 igjen
|
230812-9
|
K
|
Pay Streamline
|
Vi Hop
|
12
|
2120
|
V
|
4
|
18,6
|
16 000
|
85
|
-
|
|
|
dødens, måtte slippe siste 250, men hodlt farten brukbart, ok
|
110812-6
|
D
|
Pay Streamline
|
Th Bor
|
7
|
2120
|
V
|
0
|
17,9
|
50 000
|
776
|
-
|
|
|
femtehest og fjerde innvendig, tredje innvendig, slet tidlig
|
230712-2
|
K
|
Pay Streamline
|
Al Hei
|
2
|
1700
|
A
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
sårskade
|
120712-1
|
J
|
Pay Streamline
|
Tr Kle
|
5
|
2100
|
A
|
6
|
16,8a
|
12 000
|
483
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, holdt kun farten der bak
|
040712-6
|
B
|
Pay Streamline
|
Vi Hop
|
12
|
2160
|
V
|
0
|
15,8
|
24 000
|
237
|
-
|
|
|
sjuende innvendig, maks
|
140612-5
|
K
|
Pay Streamline
|
Th Bor
|
12
|
2100
|
A
|
6
|
17,1a
|
16 000
|
570
|
-
|
|
|
sjette på innerspor, holdt farten noenlunde
|