281020-7
|
B
|
Difficult To Catch
|
Bj Ste
|
13
|
2100
|
A
|
4
|
15,6a
|
20 000
|
1749
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og tredje innv, annet utv 300 i, sto på bra
|
211020-6
|
B
|
Difficult To Catch
|
Bj Ste
|
3
|
2100
|
A
|
5
|
17,0a
|
22 000
|
298
|
-
|
|
|
tredje innv, annet utv 350 i, holdt farten
|
081020-5
|
K
|
Difficult To Catch
|
Fr Mjø
|
5
|
2100
|
A
|
5
|
16,2a
|
20 000
|
287
|
-
|
|
|
lederrygg, ut mot siste sving, holdt farten
|
290920-6
|
M
|
Difficult To Catch
|
Kn Øde
|
5
|
2140
|
A
|
4
|
17,0a
|
15 000
|
146
|
-
|
|
|
rask ut, uten rygg, avløst etter 650, holdt farten bra til maks
|
110920-4
|
B
|
Difficult To Catch
|
Ma Øyo
|
4
|
2100
|
A
|
3
|
15,5a
|
20 000
|
145
|
-
|
|
|
annet utv, opp som tredje 30 bak 600 i, holdt farten sin inn
|
020920-6
|
B
|
Difficult To Catch
|
Bj Ste
|
1
|
1609
|
A
|
6
|
13,8a
|
22 000
|
249
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innv og lederrygg, satt fast
|
220820-4
|
B
|
Difficult To Catch
|
Kn Øde
|
11
|
2660
|
V
|
-
|
dg
|
50 000
|
1502
|
-
|
|
|
tredje og fjerde utv, galopp 300 i, trolig sjuendepremie ellers
|
210720-1
|
M
|
Difficult To Catch
|
Ol Kje
|
8
|
1640
|
A
|
4
|
16,6a
|
15 000
|
168
|
-
|
|
|
løste ikke som vanlig, tredjespor, dødens etter 400, stod på bra
|
060720-1
|
B
|
Difficult To Catch
|
Bj Ste
|
7
|
2100
|
A
|
4
|
16,4a
|
15 000
|
25
|
-
|
|
|
annet utvendig, klarte ikke å følge ryggen på oppløpet, maks
|
220620-2
|
J
|
Difficult To Catch
|
Kn Øde
|
11
|
2100
|
A
|
5
|
14,9a
|
14 000
|
34
|
-
|
|
|
tredje utvendig, hang helt greit med i annetspor
|
090620-5
|
M
|
Difficult To Catch
|
Bj Ste
|
4
|
2140
|
A
|
2
|
15,9a
|
14 000
|
226
|
-
|
|
|
tok teten og slapp etter 350, sluppet fram til annen oppunder mål, krefter spart
|
310520-6
|
BI
|
Difficult To Catch
|
Bj Ste
|
7
|
2100
|
A
|
2
|
15,8a
|
14 000
|
536
|
-
|
11,9-15,6
|
|
tet e 300, 11,9/500 og 15,6/1000, slått 50 igjen, holdt fint
|
200520-5
|
B
|
Difficult To Catch
|
Kn Øde
|
6
|
2100
|
A
|
6
|
16,4a
|
14 000
|
484
|
-
|
|
|
femte innv, tredje utv 800 i, ut et spor 350 i, sto på bra
|
120520-4
|
M
|
Difficult To Catch
|
Ge Gun
|
12
|
2140
|
A
|
0
|
18,9a
|
14 000
|
114
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, med i angrep siste bortre, hinder i siste sving, ok oppløp
|
240420-6
|
BI
|
Difficult To Catch
|
Bj Ste
|
5
|
2100
|
A
|
5
|
16,2a
|
14 000
|
349
|
-
|
|
|
fjerde innv, ut et spor 1'00 i, sto på bra til maks
|
190320-1
|
B
|
Difficult To Catch
|
Bj Ste
|
3
|
2100
|
A
|
-
|
|
14 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
100320-6
|
M
|
Difficult To Catch
|
Kn Øde
|
6
|
1640
|
A
|
2
|
17,7a
|
14 000
|
451
|
-
|
15,0-
|
|
tok teten, 15,0/500, slapp i annen sving, kom seg løs på oppløpet, fin spurt mellom
|
040220-6
|
M
|
Difficult To Catch
|
Kn Øde
|
9
|
2140
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
300120-1
|
J
|
Difficult To Catch
|
Kn Øde
|
6
|
1609
|
A
|
0
|
17,1a
|
14 000
|
122
|
-
|
|
|
femte utv, ble der bak
|
090120-3
|
M
|
Difficult To Catch
|
Ol Øst
|
7
|
2140
|
A
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
sårskade
|
301219-5
|
B
|
Difficult To Catch
|
An Hag
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
17,1a
|
50 000
|
612
|
-
|
|
|
til overs, sjuende utvendig, avsluttet bra
|
271119-4
|
B
|
Difficult To Catch
|
Ol Øst
|
2
|
2100
|
A
|
3
|
16,2a
|
20 000
|
144
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 420, satt fast
|
311019-3
|
K
|
Difficult To Catch
|
Ol Øst
|
13
|
2120
|
V
|
1
|
17,4
|
14 000
|
262
|
-
|
|
|
tredje innv, annet utv 700 i, ang 500 i, tet 400 i, suveren
|
231019-5
|
B
|
Difficult To Catch
|
Kj Lun
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
16,4a
|
16 000
|
403
|
-
|
|
|
fjerde, tredje og fjerde utv, med i angrep 300 i, lite å sette inn
|
011019-4
|
M
|
Difficult To Catch
|
An Hag
|
5
|
1640
|
A
|
4
|
15,9a
|
14 000
|
622
|
-
|
|
|
fjerde, femte og fjerde utv, fram i annetspor, sto på greit
|
160919-2
|
M
|
Difficult To Catch
|
An Hag
|
8
|
2140
|
A
|
3
|
17,4a
|
14 000
|
425
|
-
|
|
|
sjette utvendig, med i siste sving, leverte et godt oppløp
|
030819-4
|
KA
|
Difficult To Catch
|
An Hag
|
2
|
1900
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
munnsår
|
220719-4
|
B
|
Difficult To Catch
|
Bj Ste
|
7
|
2100
|
A
|
6
|
16,0a
|
16 000
|
582
|
-
|
|
|
annet utvendig, holdte farten ok på avstand
|
160719-4
|
M
|
Difficult To Catch
|
Jo Eil
|
5
|
1640
|
A
|
4
|
15,1a
|
16 000
|
368
|
-
|
|
|
tredje innvendig, holdt farten bra til maks
|
280519-4
|
M
|
Difficult To Catch
|
Bj Ste
|
10
|
2640
|
A
|
0
|
17,6a
|
16 000
|
90
|
-
|
|
|
annet/tredje utvendig, hang med til maks
|
180419-4
|
M
|
Difficult To Catch
|
Bj Ste
|
11
|
1640
|
A
|
6
|
15,7a
|
16 000
|
110
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, holdt farten uten å hente noe
|
100419-2
|
B
|
Difficult To Catch
|
Bj Ste
|
5
|
2100
|
A
|
3
|
16,1a
|
24 000
|
512
|
-
|
|
|
dødens, tredje innv e 350, hang bra med
|
290319-2
|
J
|
Difficult To Catch
|
Da Dal
|
3
|
2609
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
146
|
-
|
|
|
lederrygg, umotivert galopp 350 i, fortsatt pigg da
|
230319-12
|
M
|
Difficult To Catch
|
Ei Høi
|
9
|
2140
|
A
|
4
|
17,1a
|
20 000
|
327
|
-
|
|
|
annet utvendig, lederrygg i siste sving, slapp to lengder siste 100
|
140319-1
|
B
|
Difficult To Catch
|
Ei Høi
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
18,7a
|
14 000
|
732
|
-
|
|
|
tredje innv, ut to spor på oppløpet uten å få kjørt for fullt, krefter spart
|
271218-2
|
M
|
Difficult To Catch
|
Ol Øst
|
6
|
2140
|
A
|
0
|
br a
|
16 000
|
503
|
-
|
|
|
utvendig uten rygg, så ned i femte innvendig, trakk seg og brøt
|
131218-2
|
D
|
Difficult To Catch
|
La Kol
|
7
|
1700
|
A
|
0
|
19,2ag
|
14 000
|
388
|
-
|
|
|
forsiktig start, fjerde innv, galopp 350 igjen
|
140318-20
|
B
|
Difficult To Catch
|
Bj Ste
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
21,5
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
140616-7
|
M
|
Cemayaz
|
Bj Ste
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
23,0 g
|
12 000
|
246
|
-
|
|
|
galopperte direkte og var borte
|
200516-20
|
BI
|
Cemayaz
|
Bj Ste
|
6
|
2100
|
V
|
0
|
21,6
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
230613-4
|
BI
|
Taifon Lady
|
Bj Ste
|
1
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
18 000
|
83
|
-
|
|
|
galopperte seg bort etter 200
|
020613-1
|
M
|
Taifon Lady
|
He Tve
|
4
|
2140
|
A
|
5
|
17,1a
|
15 000
|
23
|
-
|
|
|
tredje utvendig, med i angrep på siste bortre, holdt farten brukbart
|
150513-5
|
BI
|
Taifon Lady
|
Bj Ste
|
10
|
2120
|
V
|
0
|
19,9 g
|
30 000
|
168
|
-
|
|
|
galopp e 200, siden langt bak feltet
|
070513-4
|
B
|
Taifon Lady
|
Bj Ste
|
3
|
1609
|
A
|
6
|
15,9a
|
15 000
|
82
|
-
|
|
|
tredje utvendig, trafikkproblemer, krefter spart
|
300413-2
|
B
|
Taifon Lady
|
Bj Ste
|
1
|
2100
|
A
|
3
|
17,4a
|
15 000
|
99
|
-
|
|
|
lederrygg, satt fast med krefter igjen
|
160413-3
|
M
|
Taifon Lady
|
Da Dal
|
4
|
2140
|
A
|
2
|
19,0a
|
15 000
|
139
|
-
|
|
|
tredje innvendig, kom seg løs 100 igjen og avsluttet fort
|
260313-2
|
B
|
Taifon Lady
|
Bj Ste
|
5
|
2100
|
A
|
4
|
18,7a
|
10 000
|
364
|
-
|
|
|
dødens, annet utv 1000 i, holdt farten inn
|
150213-3
|
J
|
Taifon Lady
|
Bj Ste
|
4
|
1609
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
040213-5
|
D
|
Taifon Lady
|
Bj Ste
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
19,6a
|
16 000
|
117
|
-
|
|
|
fjerde og tredje innv, dratt helt sist i siste sving, brubar avslutning
|
300113-20
|
B
|
Cemayaz
|
Bj Ste
|
1
|
2140
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
250113-22
|
BI
|
Cemayaz
|
Bj Ste
|
3
|
2100
|
V
|
0
|
24,3 g
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
281212-1
|
J
|
Cemayaz
|
Ge Gun
|
4
|
2100
|
V
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
231212-9
|
J
|
Taifon Lady
|
Vi Hop
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
18,9a
|
16 000
|
213
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, slet med å følge 300 igjen
|
180912-1
|
M
|
Cemayaz
|
Bj Ste
|
7
|
2140
|
V
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|