021020-6
|
BI
|
Jetsea
|
An Ste
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
16,9a
|
15 000
|
1065
|
-
|
|
|
femte innvendig, trakk seg en del til slutt
|
040920-23
|
BI
|
Jetsea
|
Jø Kvi
|
4
|
2100
|
V
|
0
|
21,2
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
280619-23
|
BI
|
Jetsea
|
Jø Kvi
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
21,4
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
111017-6
|
B
|
Jetsea
|
Ås Ten
|
9
|
1609
|
A
|
0
|
17,2a
|
24 000
|
811
|
-
|
|
|
tredje innvendig, tempoproblemer 600 igjen, sliten avslutning
|
200617-6
|
M
|
Jetsea
|
Ol Mik
|
6
|
1640
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
210417-6
|
BI
|
Jetsea
|
Ol Mik
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
17,0a
|
24 000
|
626
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, kunne lite
|
180217-1
|
BI
|
Jetsea
|
Ås Ten
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
18,1a
|
16 000
|
172
|
-
|
|
|
femte innvendig, hindret til kort g mot siste sving
|
100217-6
|
BI
|
Jetsea
|
Ol Mik
|
9
|
2100
|
A
|
3
|
17,0a
|
24 000
|
197
|
-
|
|
|
tredje innv, annet utv 500 i, angrep 300 i, holdt farten
|
210117-3
|
B
|
Jetsea
|
Ås Ten
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
16,7a
|
20 000
|
157
|
-
|
|
|
annet utv, dødens e 300, annet utv 1350 i, ga seg på oppløpet
|
071216-7
|
B
|
Jetsea
|
Ol Øst
|
10
|
2100
|
A
|
-
|
|
24 000
|
0
|
-
|
|
|
sykdom for person
|
251116-7
|
BI
|
Jetsea
|
Ås Ten
|
5
|
2100
|
A
|
2
|
15,6a
|
30 000
|
275
|
-
|
13,4-15,1
|
|
tet, 13.4/500 og 15.1/1000, slått på oppløpet
|
191116-4
|
B
|
Jetsea
|
Ol Mik
|
2
|
1609
|
A
|
6
|
15,9a
|
22 000
|
844
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innv, spurtet fint da åpningen kom 100 igjen
|
101116-4
|
B
|
Jetsea
|
Vi Hop
|
3
|
1609
|
A
|
6
|
16,1a
|
10 000
|
213
|
-
|
|
|
tredje innv, fikk maks
|
281016-6
|
BI
|
Jetsea
|
Vi Hop
|
4
|
1609
|
A
|
0
|
15,3a
|
16 000
|
133
|
-
|
|
|
annet utvendig, på det jevne
|
111016-5
|
D
|
Jetsea
|
Vi Hop
|
7
|
1700
|
A
|
7
|
16,1a
|
12 000
|
282
|
-
|
|
|
femte innv, ut et spor 650 i, holdt farten noenlunde
|
100916-3
|
D
|
Jetsea
|
Ol Mik
|
3
|
2100
|
A
|
5
|
18,2a
|
16 000
|
836
|
-
|
|
|
tredje innvendig, frakjørt mot oppløpet
|
130716-6
|
B
|
Jetsea
|
Kr Kva
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
22,8a
|
24 000
|
850
|
-
|
|
|
femte innv, ga seg 600 i
|
140416-4
|
B
|
Jetsea
|
Kr Kva
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
16,5a
|
10 000
|
362
|
-
|
|
|
tredje og annet utvendig, uten å tette, maks
|
010416-6
|
BI
|
Jetsea
|
Gu Aus
|
3
|
1609
|
A
|
6
|
16,2a
|
18 000
|
173
|
-
|
|
|
lederrygg, frakjørt i siste sving
|
150316-4
|
D
|
Jetsea
|
Vi Hop
|
3
|
1700
|
A
|
7
|
18,1a
|
12 000
|
125
|
-
|
|
|
fjerde innv, satt fast
|
030316-2
|
B
|
Jetsea
|
Vi Hop
|
12
|
1609
|
A
|
0
|
17,9a
|
10 000
|
465
|
-
|
|
|
fjerde og femte innv, ut et spor 350 i, lite å by på
|
120216-2
|
BI
|
Jetsea
|
Ol Øst
|
5
|
1609
|
A
|
0
|
17,6a
|
14 000
|
381
|
-
|
|
|
lederrygg, hndret da leder ga seg, holdt kun farten da det løste seg
|
221015-1
|
B
|
Jetsea
|
Ol Øst
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
18,1a
|
10 000
|
391
|
-
|
|
|
fjerde innv, ut et spor på oppløpet, tapte til teten
|
240915-5
|
B
|
Jetsea
|
Ol Øst
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
16,3a
|
10 000
|
885
|
-
|
|
|
femte innv, ut et spor 350 i, holdt kun farten
|
170915-1
|
B
|
Jetsea
|
Ol Øst
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
19,9a
|
10 000
|
547
|
-
|
|
|
tredje utvendig, fjerde innvendig etter 800 i, innvendig 500 igjen, frakjørt
|
060815-1
|
B
|
Jetsea
|
To Sol
|
4
|
2100
|
A
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
strøket av stevneveterinær
|
250615-4
|
B
|
Jetsea
|
Gu Aus
|
4
|
1609
|
A
|
0
|
16,4a
|
10 000
|
384
|
-
|
|
|
tredje innv, avhengt 300 igjen
|
110615-3
|
B
|
Terribly Early
|
Ol Øst
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
20,6a
|
12 000
|
1070
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ga seg fullstendig i brekken
|
110615-1
|
B
|
Jetsea
|
To Sol
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
16,9a
|
10 000
|
1117
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep i siste sving, fikk det ikke til å bite
|
050515-5
|
D
|
Jetsea
|
Ol Øst
|
10
|
2100
|
A
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
sårskade
|
230415-1
|
B
|
Jetsea
|
Ol Øst
|
10
|
1609
|
A
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
240315-3
|
D
|
Terribly Early
|
Ol Øst
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
20,7a
|
12 000
|
1039
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, forsøkte seg på siste bortre, trakk seg umiddelbart
|
200215-8
|
BI
|
Terribly Early
|
An Ste
|
5
|
2120
|
V
|
0
|
22,3
|
12 000
|
462
|
-
|
|
|
tredje innv, ga seg på siste bortre
|
200215-7
|
BI
|
Jetsea
|
Ol Øst
|
9
|
1609
|
A
|
0
|
18,9a
|
14 000
|
316
|
-
|
|
|
tredje innv, ga seg 500 fra mål
|
230115-2
|
BI
|
Terribly Early
|
Ka Joh
|
3
|
2100
|
A
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
230115-1
|
BI
|
Jetsea
|
An Ste
|
6
|
2100
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
150115-2
|
B
|
Jetsea
|
He Tve
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
18,4a
|
12 000
|
366
|
-
|
|
|
tet, lederrygg og tredje innvendig, slet 500 igjen
|
201114-5
|
B
|
Jetsea
|
Jø Kvi
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
17,5a
|
12 000
|
761
|
-
|
|
|
|
261014-7
|
BI
|
Jetsea
|
Jø Kvi
|
7
|
1609
|
A
|
0
|
16,3a
|
15 000
|
353
|
-
|
|
|
tredjespor, bakket, femte innvendig, ble der bak
|
310714-1
|
B
|
Jetsea
|
Bj Ste
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
19,3a
|
12 000
|
341
|
-
|
|
|
femte, fjerde og tredje innv, lite å by på
|
230614-9
|
BI
|
Terribly Early
|
Jø Kvi
|
15
|
2120
|
V
|
0
|
20,4
|
15 000
|
687
|
-
|
|
|
sist, femte utvendig 800 igjen, med i angrep 700 igjen, kunne lite
|
190614-3
|
BT
|
Jetsea
|
Ru Wii
|
5
|
1600
|
A
|
0
|
17,7a
|
15 000
|
70
|
-
|
|
|
dødens, annet utvendig e 500, grovt hindret på siste bortre
|
090514-5
|
BI
|
Jetsea
|
Jø Kvi
|
14
|
1620
|
V
|
7
|
16,5
|
15 000
|
1132
|
-
|
|
|
femte innvendig, fast i køen
|
250414-8
|
BI
|
Terribly Early
|
Jø Kvi
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
21,9
|
15 000
|
744
|
-
|
|
|
tet, lederrygg etter 300, slet 600 igjen, ga seg mye
|
040414-20
|
BI
|
Terribly Early
|
Jø Kvi
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
22,6
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
210314-20
|
BI
|
Terribly Early
|
Jø Kvi
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
23,9
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
210314-6
|
BI
|
Jetsea
|
Jø Kvi
|
10
|
2100
|
A
|
6
|
18,8a
|
15 000
|
516
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, annetspor 400 igjen, holdt farten
|
291013-4
|
B
|
Jetsea
|
To Sol
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
18,9a
|
15 000
|
102
|
-
|
|
|
fjerde og femte utvendig, hentet lite
|
210813-7
|
B
|
Jetsea
|
Ol Mik
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
16,6a
|
50 000
|
595
|
-
|
|
|
fram til fjerde innv e 450, hang bare med der bak
|
140613-9
|
BI
|
Jetsea
|
To Sol
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
16,8a
|
18 000
|
75
|
-
|
|
|
tredjespor, annet og tredje utvendig, slet 300 igjen
|
220513-3
|
B
|
Jetsea
|
To Sol
|
12
|
2160
|
V
|
0
|
18,9
|
30 000
|
155
|
-
|
|
|
fjerde innvendig og utvendig, med i angrep 800 igj, det ebbet ut 400 igj, tamt oppløp
|
020513-5
|
D
|
Jetsea
|
To Sol
|
9
|
1700
|
A
|
3
|
16,9a
|
15 000
|
75
|
-
|
|
|
stort sett annet utv, angrep 300 i, sto på bra
|
160413-1
|
B
|
Jetsea
|
To Sol
|
6
|
1609
|
A
|
1
|
17,2a
|
15 000
|
68
|
-
|
|
|
tet etter 300, lederrygg etter 500, dødens 600 igjen, grep midt på oppløpet
|
190313-2
|
B
|
Jetsea
|
Ge Gun
|
4
|
2100
|
A
|
5
|
19,0a
|
15 000
|
117
|
-
|
|
|
annet utv, tredje utv e 500, ut et spor 250 i, vekslet tempo fint
|
060313-7
|
B
|
Jetsea
|
Ge Gun
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
18,6ag
|
30 000
|
222
|
-
|
|
|
lederrygg, kjørte oppi og galopperte, tapte 40, sjette innv og utv, tamt oppløp
|
261012-3
|
BI
|
Jetsea
|
To Sol
|
6
|
1609
|
A
|
3
|
15,7a
|
14 000
|
47
|
-
|
|
|
lederrygg, smøg med
|
111012-3
|
B
|
Jetsea
|
To Sol
|
2
|
2100
|
A
|
3
|
18,0a
|
12 000
|
24
|
-
|
|
|
tet, 13.7/500 og 18.2/1000, slått 100 igjen
|
140912-3
|
J
|
Jetsea
|
To Sol
|
1
|
2100
|
V
|
4
|
18,6
|
14 000
|
34
|
-
|
|
|
overflydd direkte, ut 600 igjen, fjerdespor i siste sving, bra oppløp
|
270812-6
|
B
|
Jetsea
|
To Sol
|
2
|
2100
|
A
|
3
|
16,2a
|
30 000
|
207
|
-
|
|
|
lederrygg, åpning på siste bortre, sto på godt
|
090812-3
|
B
|
Jetsea
|
To Sol
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
br a
|
12 000
|
33
|
-
|
|
|
galopperte før bilen slapp, brøt
|
290712-4
|
BI
|
Jetsea
|
To Sol
|
5
|
2100
|
A
|
3
|
16,8a
|
16 000
|
155
|
-
|
|
|
dødens, tredje utvendig, fullførte fint
|
120712-2
|
J
|
Jetsea
|
To Sol
|
1
|
2100
|
A
|
2
|
17,8a
|
12 000
|
41
|
-
|
|
|
tet, 12.5/500 og 16.9/1000, ledet til kort før mål
|
260612-3
|
J
|
Jetsea
|
Gu Aus
|
8
|
2100
|
A
|
4
|
17,4ag
|
12 000
|
281
|
-
|
|
|
galopperte etter 100, siden langt bak
|
070612-3
|
B
|
Jetsea
|
Ol Mik
|
2
|
2100
|
A
|
6
|
18,4a
|
14 000
|
265
|
-
|
|
|
dødens, ble sliten
|
080512-2
|
D
|
Jetsea
|
Vi Hop
|
2
|
2100
|
A
|
2
|
20,9a
|
14 000
|
146
|
-
|
|
|
lederrygg, fast
|
200412-1
|
BI
|
Jetsea
|
Vi Hop
|
15
|
2120
|
V
|
7
|
20,2 g
|
12 000
|
592
|
-
|
|
|
hindret til galopp etter 500 meter
|
090412-7
|
M
|
Jetsea
|
Ol Mik
|
6
|
2140
|
V
|
4
|
21,4
|
12 000
|
177
|
-
|
|
|
dødens, avløst etter en runde, slet på siste bortre, kom tilbake på oppløpet
|
230312-1
|
BI
|
Jetsea
|
Bj Ste
|
3
|
2100
|
V
|
-
|
dg
|
14 000
|
349
|
-
|
|
|
feilet på startsiden, tapte mye, 17.0 siste 1250
|
170212-20
|
BI
|
Jetsea
|
An Ste
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
20,4
|
0
|
P
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep i brekken, avsluttet fint, positivt inntrykk
|