061018-2
|
PA
|
Knight's Tia
|
St Pet
|
3
|
1680
|
V
|
-
|
|
5 000
|
|
-
|
|
|
transporthinder
|
180818-2
|
HA
|
Annina Knows Best
|
Ar Rør
|
12
|
2040
|
A
|
0
|
19,4a
|
20 000
|
184
|
-
|
|
|
sist utvendig, slet med farten på siste bortre og ble et stykke bak
|
251117-6
|
HA
|
Annina Knows Best
|
Ma Mel
|
2
|
2040
|
A
|
2
|
16,5a
|
20 000
|
122
|
-
|
|
|
tredje innv, lederrygg mot siste bortre, ut på oppløpet, avsluttet bra på avstand
|
281017-7
|
HA
|
Knight's Tia
|
Ma Rin
|
6
|
2040
|
V
|
-
|
|
30 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
281017-2
|
HA
|
Tami Mosebo
|
Li San
|
13
|
2060
|
V
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
141017-5
|
HA
|
Tami Mosebo
|
Ma Mel
|
11
|
2040
|
A
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
141017-3
|
HA
|
Knight's Tia
|
Si Jak
|
9
|
2040
|
A
|
0
|
18,3a
|
24 000
|
127
|
-
|
|
|
tredje utvendig, slet på siste bortre, avhengt
|
071017-2
|
PA
|
Tami Mosebo
|
Bj Ped
|
4
|
1660
|
V
|
2
|
22,8
|
7 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
300917-4
|
HA
|
Knight's Tia
|
Si Jak
|
1
|
2040
|
V
|
1
|
18,9
|
18 000
|
680
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 450, ut et spor i siste sving, grep på streken
|
150717-2
|
HA
|
Tami Mosebo
|
Ma Mel
|
6
|
2040
|
V
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
240617-8
|
HA
|
Knight's Tia
|
Ma Rin
|
10
|
2040
|
A
|
5
|
18,0a
|
20 000
|
546
|
-
|
|
|
tilb-tr tredje utv 1200 i, fjerde med 30 fram 700 i, sliten til slutt
|
240617-5
|
HA
|
Tami Mosebo
|
Ma Mel
|
7
|
2040
|
A
|
6
|
17,8a
|
20 000
|
219
|
-
|
14,0-17,0
|
|
tet, 14,0/500 og 17,0/1000, sliten 150 igjen
|
220117-6
|
HA
|
Tami Mosebo
|
Kr Sol
|
4
|
1600
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
220117-2
|
HA
|
Knight's Tia
|
Kr Sol
|
11
|
2080
|
V
|
0
|
20,5
|
12 000
|
628
|
-
|
|
|
opp i tredje utvendig mot annen sving, kunne ikke følge mot siste sving
|
031216-4
|
HA
|
Knight's Tia
|
Ha Hol
|
5
|
2060
|
V
|
0
|
20,1
|
16 000
|
82
|
-
|
|
|
lederrygg, ut et spor i siste sving, holdt mest farten
|
021016-2
|
HA
|
Knight's Tia
|
Ha Hol
|
3
|
2040
|
A
|
0
|
19,3a
|
16 000
|
72
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, tredj utvendig i annen sving, angrep 500 igjen, på det jevne
|
130816-4
|
PA
|
Knight's Tia
|
Kr Sol
|
4
|
1640
|
V
|
4
|
23,4
|
7 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
130816-2
|
PA
|
Pas på S.H.
|
Kr Sol
|
4
|
1680
|
V
|
5
|
22,4
|
7 000
|
PK
|
-
|
|
|
l
|
160716-3
|
HA
|
Knight's Tia
|
Ei Høi
|
10
|
2040
|
A
|
1
|
17,4a
|
20 000
|
112
|
-
|
|
|
lederrygg, ut i brekken, grep, holdt knepent unna
|
160716-2
|
HA
|
Pas på S.H.
|
Ei Høi
|
2
|
1600
|
A
|
0
|
16,1a
|
20 000
|
146
|
-
|
|
|
tredje innvendig, avhengt
|
090716-2
|
OL
|
Knight's Tia
|
Ma Rin
|
3
|
1740
|
V
|
3
|
19,4
|
7 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
080516-3
|
HA
|
Pas på S.H.
|
Ma Rin
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
21,8
|
18 000
|
119
|
-
|
|
|
slapp føringen tidlig, lederrygg, trakk seg på siste bortre, tam
|
080516-1
|
HA
|
Knight's Tia
|
Si Eil
|
14
|
2060
|
V
|
0
|
18,8 g
|
12 000
|
353
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, med i angrep før hun feilet 800 igjen, siden et stykke bak
|
200316-5
|
HA
|
Pas på S.H.
|
Ma Rin
|
6
|
2040
|
A
|
6
|
21,3a
|
16 000
|
376
|
-
|
|
|
rask ut, tet, slapp tidlig, ut et spor i siste sving, snart inn igjen, trakk seg
|
271215-5
|
HA
|
Knight's Tia
|
St Pet
|
2
|
2040
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
081115-5
|
HA
|
Pas på S.H.
|
Kr Sol
|
3
|
2040
|
V
|
0
|
22,7
|
16 000
|
354
|
-
|
|
|
lederrygg, sluttkjørt siste bortre, svak
|
181015-5
|
HA
|
Pas på S.H.
|
An Joh
|
4
|
1600
|
A
|
2
|
17,1a
|
14 000
|
312
|
-
|
|
|
tet, 14,0/500, slapp etter 900, ut i brekken, holdt farten bra
|
101015-3
|
HA
|
Pas på S.H.
|
Kr Sol
|
2
|
2570
|
V
|
0
|
22,9
|
16 000
|
1097
|
-
|
|
|
tredje innvendig, trakk seg mot siste sving
|
190915-1
|
PA
|
Pas på S.H.
|
Bj Ped
|
4
|
1700
|
V
|
-
|
|
5 000
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
210615-3
|
HA
|
Pas på S.H.
|
Da Dal
|
11
|
2040
|
A
|
0
|
20,1a
|
14 000
|
74
|
-
|
|
|
sist innvendig, trakk seg mot siste sving
|
140615-3
|
HA
|
Pas på S.H.
|
La Veb
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
21,5
|
18 000
|
50
|
-
|
|
|
tet (eneste på strek), 20,6/500 og 20,2/1000, passert mot siste sving, trakk seg mye
|
220712-20
|
TR
|
Cronion
|
Kr Sol
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
21,9
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|