081016-3
|
HA
|
Godis
|
Ti Hen
|
12
|
1600
|
A
|
0
|
17,6a
|
14 000
|
424
|
-
|
|
|
på etterskudd, greide ikke komme fram til hovedfeltet
|
021016-2
|
HA
|
Godis
|
Ti Hen
|
1
|
2040
|
A
|
0
|
19,9a
|
16 000
|
54
|
-
|
|
|
overfløyet, lederrygg, tredje innvendig i annen sving, kun på det jevne til slutt
|
100916-1
|
LT
|
Godis
|
Ti Hen
|
3
|
2240
|
V
|
2
|
24,3
|
7 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
160716-6
|
HA
|
Cesna
|
Ti Hen
|
7
|
2040
|
A
|
0
|
18,3a
|
50 000
|
64
|
-
|
|
|
dødens, avløst runden igjen, gav seg
|
090716-4
|
OL
|
Cesna
|
Ti Hen
|
8
|
1720
|
V
|
1
|
17,7
|
7 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
020716-2
|
BD
|
Cesna
|
Si Eil
|
2
|
1620
|
V
|
1
|
15,4
|
16 000
|
66
|
-
|
|
|
tidlig opp i lederrygg, rundet til tet rett før 1000/16,7, rykket unna, lett
|
250616-4
|
BD
|
Cesna
|
Ma Rin
|
7
|
2120
|
V
|
2
|
17,9
|
7 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
120616-6
|
HA
|
Cesna
|
Ti Hen
|
7
|
2040
|
A
|
0
|
17,4a
|
16 000
|
37
|
-
|
|
|
dødens, avløst midtveis, angrep mot siste sving, trakk seg på oppløpet
|
040616-2
|
BD
|
Cesna
|
Ti Hen
|
10
|
2120
|
V
|
2
|
17,4
|
14 000
|
177
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, med i angrep på siste bortre, avsluttet flott
|
140516-1
|
HA
|
Cesna
|
Ti Hen
|
8
|
2060
|
V
|
3
|
18,3
|
12 000
|
69
|
-
|
|
|
femte innvendig, ut flere spor i siste sving, flott oppløpsspurt
|
080516-4
|
HA
|
Cesna
|
Ti Hen
|
9
|
2060
|
V
|
3
|
17,4
|
14 000
|
72
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, med i angrep på siste bortre, eget angrep i siste sving, bra spurt
|
230416-4
|
HA
|
Cesna
|
Ti Hen
|
9
|
1600
|
A
|
4
|
17,1a
|
12 000
|
1120
|
-
|
|
|
annet utvendig, dratt bakover i siste sving, flott oppløp
|
210216-3
|
HA
|
Cesna
|
La Veb
|
8
|
2040
|
A
|
0
|
19,8a
|
16 000
|
327
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, klarte ikke å følge med inn
|
100116-1
|
HA
|
Cesna
|
Ka Sär
|
11
|
2060
|
V
|
0
|
19,6
|
12 000
|
1597
|
-
|
|
|
femte utvendig, ble der bak
|
271215-5
|
HA
|
Cesna
|
Ka Sär
|
10
|
2040
|
A
|
0
|
19,4a
|
18 000
|
164
|
-
|
|
|
femte utvendig, angrep i nest siste sving, trakk seg noe på oppløpet
|
121215-5
|
HA
|
Cesna
|
Ka Sär
|
1
|
2060
|
V
|
5
|
20,1
|
12 000
|
298
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ut flere spor i siste sving, sto på bra til mål
|
181015-5
|
HA
|
Cesna
|
Ka Sär
|
7
|
1600
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
101015-6
|
HA
|
Cesna
|
Ti Hen
|
4
|
2040
|
V
|
0
|
21,1
|
30 000
|
119
|
-
|
|
|
annet utv, dødens i annen sv, avløst midtveis, ut på siste bortre, ga opp
|
270915-6
|
HA
|
Cesna
|
Ti Hen
|
12
|
1600
|
A
|
0
|
15,3a
|
16 000
|
1703
|
-
|
|
|
sist utvendig, avanserte fint på siste bortre, sliten på oppløpet
|
130915-3
|
HA
|
Cesna
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
V
|
4
|
17,3
|
18 000
|
180
|
-
|
|
|
tet i høy fart, 15,4/500 og 17,1/1000, måtte fire siste 150
|
290815-3
|
BD
|
Cesna
|
Ti Hen
|
7
|
1609
|
A
|
3
|
17,7a
|
16 000
|
335
|
-
|
|
|
rask ut, ned i tredje innvendig, kom seg ut i siste sving og leverte et bra oppløp
|
160815-8
|
HA
|
Cesna
|
Ti Hen
|
4
|
2040
|
A
|
6
|
16,6a
|
14 000
|
206
|
-
|
|
|
tok teten, slapp ut på første bortre, ut et spor på siste bortre, sen luke
|
290314-5
|
HA
|
Lady Goldstern
|
Lo Tru
|
4
|
2040
|
A
|
-
|
|
10 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
081213-7
|
HA
|
Lady Goldstern
|
Lo Tru
|
11
|
2040
|
A
|
0
|
22,1a
|
15 000
|
417
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, lite å by på
|
171113-4
|
HA
|
Lady Goldstern
|
Jo Eil
|
6
|
2040
|
A
|
0
|
dist a
|
15 000
|
527
|
-
|
|
|
havnet sist, slet tidlig med farten og ble langt bak
|
101113-2
|
HA
|
Great Gazeau
|
Mo Lyn
|
3
|
2040
|
A
|
0
|
24,6ag
|
15 000
|
142
|
-
|
|
|
feilet i første sving, siden sist innvendig,
|
271013-5
|
HA
|
Lady Goldstern
|
Da Dal
|
7
|
1600
|
V
|
0
|
22,1 g
|
10 000
|
269
|
-
|
|
|
galopperte i første sving, hang siden med som sistehest i feltet
|
201013-4
|
HA
|
Great Gazeau
|
Da Dal
|
13
|
2060
|
V
|
6
|
21,9
|
15 000
|
266
|
-
|
|
|
femte innvendig, ut et spor mot siste sving, holdt farten
|
131013-6
|
HA
|
Lady Goldstern
|
La Veb
|
3
|
1600
|
V
|
0
|
19,8
|
15 000
|
696
|
-
|
|
|
tet, 17.2/500, måtte slippe runden igjen, sliten i siste sving
|
051013-4
|
OL
|
Lady Goldstern
|
La Veb
|
2
|
1720
|
V
|
0
|
21,4
|
7 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
210913-6
|
HA
|
Lady Goldstern
|
La Veb
|
1
|
1600
|
A
|
-
|
|
15 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
210913-3
|
HA
|
Great Gazeau
|
La Veb
|
4
|
2060
|
V
|
-
|
|
15 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
200713-8
|
BD
|
Lady Goldstern
|
La Veb
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
sårskade
|
110713-3
|
HA
|
Lady Goldstern
|
La Veb
|
5
|
2040
|
A
|
3
|
20,5a
|
10 000
|
106
|
-
|
|
|
lederrygg, tempo problemer 800 i, hang med til maks
|
220613-20
|
HA
|
Show'n Win
|
Fr Mor
|
1
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
220613-4
|
HA
|
Lady Goldstern
|
Kn Dal
|
3
|
2040
|
V
|
0
|
20,9
|
24 000
|
453
|
-
|
|
|
lederrygg, slet 500 igjen, ble sliten
|
160613-21
|
HA
|
Show'n Win
|
Åg Røn
|
2
|
2040
|
V
|
0
|
44,1 g
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
160613-9
|
HA
|
Lady Goldstern
|
La Veb
|
10
|
2060
|
V
|
6
|
19,8
|
15 000
|
319
|
-
|
|
|
tredje utvendig, hang med til maks
|
280413-3
|
HA
|
Great Gazeau
|
La Veb
|
13
|
2100
|
V
|
0
|
20,4
|
15 000
|
802
|
-
|
|
|
blant de bakerste hele veien, kunne lite
|
210413-5
|
HA
|
Great Gazeau
|
Ka Joh
|
5
|
1600
|
V
|
0
|
22,5 g
|
15 000
|
73
|
-
|
|
|
tok teten, slapp etter 450, snart ut i dødens, trakk seg i siste sving og feilet
|
010413-4
|
HA
|
Carbon Cooper
|
La Veb
|
3
|
2060
|
V
|
0
|
23,4
|
15 000
|
253
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, med i angrep mot siste sving, på det jevne
|
010413-1
|
HA
|
Great Gazeau
|
La Veb
|
5
|
2100
|
V
|
2
|
22,5
|
15 000
|
160
|
-
|
|
|
femtehest, ut et spor 700 igjen, fullførte greit
|
030313-9
|
HA
|
Carbon Cooper
|
La Veb
|
5
|
2040
|
V
|
0
|
21,6
|
18 000
|
325
|
-
|
|
|
sist utvendig, innvendig på siste bortre, kunne lite
|
030313-1
|
HA
|
Great Gazeau
|
La Veb
|
12
|
2100
|
V
|
0
|
23,8 r
|
15 000
|
254
|
-
|
|
|
kom på etterskudd fra start og fikk aldri kontakt med feltet
|
170213-8
|
HA
|
Carbon Cooper
|
La Veb
|
7
|
1600
|
V
|
0
|
19,4 g
|
14 000
|
346
|
-
|
|
|
kort startgalopp, tilbaketrukket dødens, avløst runden igjen, men klarte ikke å følge
|
030213-9
|
HA
|
Comi Jet
|
Ke Bre
|
11
|
1600
|
A
|
0
|
18,5a
|
14 000
|
252
|
-
|
|
|
femte utvendig, slet på siste bortre
|
030213-4
|
HA
|
Carbon Cooper
|
La Veb
|
12
|
2060
|
V
|
0
|
20,3
|
14 000
|
193
|
-
|
|
|
femte innvendig, brukbar avslutning
|
200113-5
|
HA
|
Carbon Cooper
|
Ke Bre
|
12
|
2060
|
V
|
0
|
21,4
|
15 000
|
289
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, manglet det rette trykket
|
301212-6
|
HA
|
Carbon Cooper
|
La Veb
|
15
|
2060
|
V
|
6
|
21,3
|
16 000
|
72
|
-
|
|
|
sjuende og femte innvendig, ut i siste sving, holdt farten
|
241112-2
|
HA
|
Comi Jet
|
Mo Lyn
|
6
|
2080
|
V
|
0
|
20,4
|
7 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
071012-8
|
HA
|
Nokien
|
La Veb
|
4
|
2040
|
A
|
0
|
18,3a
|
14 000
|
274
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, maktet ikke å avansere
|
230912-4
|
TR
|
Comi Jet
|
Ke Bre
|
8
|
2040
|
V
|
0
|
18,3
|
14 000
|
416
|
-
|
|
|
trøblet kort innledningsvis, tredje innvendig, avhengt til slutt
|
160912-3
|
BD
|
Comi Jet
|
La Veb
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
18,0a
|
14 000
|
214
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innvendig, frakjørt siste 400
|
090912-1
|
HA
|
Comi Jet
|
Mo Lyn
|
14
|
1620
|
V
|
0
|
br g
|
14 000
|
255
|
-
|
|
|
galopperte seg tidlig bort
|
010912-4
|
LT
|
Nokien
|
Mo Lyn
|
12
|
2260
|
V
|
0
|
18,8
|
6 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
250812-7
|
HA
|
Comi Jet
|
La Veb
|
8
|
2040
|
V
|
8
|
18,0
|
14 000
|
320
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep mot siste sving, sto på greit
|
190812-8
|
BD
|
Comi Jet
|
La Veb
|
5
|
1609
|
A
|
0
|
dist ag
|
14 000
|
464
|
-
|
|
|
startgalopp
|
290712-3
|
HA
|
Nokien
|
La Veb
|
13
|
2060
|
V
|
5
|
18,2
|
14 000
|
150
|
-
|
|
|
femte utvendig, brukbar oppløpsspurt
|
220712-6
|
TR
|
Nokien
|
Od Egg
|
7
|
2080
|
V
|
0
|
18,1
|
4 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
080712-2
|
HA
|
Nokien
|
St Pet
|
10
|
1640
|
V
|
4
|
17,4
|
7 000
|
45
|
-
|
|
|
sjettehest, fjerdehest på siste bortre, holdt farten uten å true
|
230612-20
|
HA
|
Comi Jet
|
La Veb
|
3
|
2040
|
V
|
0
|
19,6
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
230612-8
|
HA
|
Nokien
|
La Veb
|
8
|
1600
|
A
|
6
|
15,3a
|
50 000
|
871
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, avsluttet fint
|
200512-8
|
BD
|
Nokien
|
La Veb
|
13
|
2120
|
V
|
0
|
17,2
|
14 000
|
477
|
-
|
|
|
fjerde innvendig
|
130512-7
|
HA
|
Comi Jet
|
Li San
|
15
|
1620
|
V
|
0
|
18,6
|
14 000
|
364
|
-
|
|
|
femte innvendig, hang bare med
|
060512-4
|
HA
|
Nokien
|
La Veb
|
9
|
2540
|
V
|
6
|
20,6
|
14 000
|
249
|
-
|
|
|
femte innvendig, ut og med i angrep på siste bortre, fullførte greit
|
220412-4
|
HA
|
Nokien
|
Jo Eil
|
13
|
2080
|
V
|
6
|
18,9
|
14 000
|
70
|
-
|
|
|
sjuendehest, passerte slitne konkurrenter på siste bortre, på det jevne
|
140412-1
|
L
|
Comi Jet
|
Ti Hen
|
8
|
2160
|
V
|
-
|
dg
|
20 000
|
384
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, feilet seg bort etter 1200
|
250312-1
|
HA
|
Nokien
|
Ti Hen
|
7
|
2100
|
V
|
1
|
19,8
|
16 000
|
44
|
-
|
|
|
annet utvendig, lederrygg på siste bortre, angrep i siste sving, sikkert
|
170312-5
|
HA
|
Nokien
|
La Veb
|
10
|
2100
|
V
|
0
|
19,1
|
4 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
110312-8
|
HA
|
Nokien
|
La Veb
|
1
|
1600
|
A
|
5
|
17,7a
|
16 000
|
363
|
-
|
|
|
tredje innvendig, satt fast
|
260212-9
|
HA
|
Nokien
|
Ke Bre
|
14
|
2060
|
V
|
4
|
19,3
|
16 000
|
28
|
-
|
|
|
sjette utvendig, angrep etter 500, dødens etter 800, sliten 200 igjen
|