240924-4
|
B
|
O.M.G.
|
He Kol
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
19,9a
|
24 000
|
175
|
-
|
|
|
i baktroppen, ga seg fullstendig, knallhardt meldt
|
130924-8
|
J
|
O.M.G.
|
Ad Aks
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
17,0a
|
16 000
|
707
|
-
|
|
|
sjette innv, avhengt 450 i
|
150324-6
|
K
|
O.M.G.
|
He Tve
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
21,7a
|
16 000
|
1243
|
-
|
|
|
fjerde/femte innvendig, trakk seg på siste bortre
|
100324-3
|
J
|
O.M.G.
|
Ei Høi
|
4
|
2600
|
A
|
7
|
22,2a
|
22 000
|
135
|
-
|
|
|
femte-/sjettehest på litt avstand, slet med å henge med, svak
|
050324-3
|
J
|
O.M.G.
|
He Tve
|
3
|
2100
|
A
|
7
|
18,6a
|
18 000
|
609
|
-
|
|
|
tredje innv, avhengt siste 300
|
060124-2
|
J
|
O.M.G.
|
He Tve
|
9
|
2100
|
A
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
030124-1
|
B
|
O.M.G.
|
He Tve
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
26,0a
|
16 000
|
407
|
-
|
|
|
til overs første sving, sjette innv, avhengt 700 i
|
221223-5
|
J
|
O.M.G.
|
Ad Aks
|
6
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
267
|
-
|
|
|
feilet fra start
|
021223-2
|
K
|
O.M.G.
|
Ad Aks
|
6
|
2100
|
A
|
4
|
19,5a
|
18 000
|
250
|
-
|
|
|
annet utv, angrep siste sving, gikk greit
|
241123-7
|
J
|
O.M.G.
|
He Tve
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
17,3a
|
16 000
|
1216
|
-
|
|
|
fjerde innv, fast med krefter
|
161123-6
|
K
|
O.M.G.
|
He Tve
|
2
|
2100
|
V
|
4
|
20,9
|
14 000
|
328
|
-
|
|
|
tredje innvendig, stod på greit
|
021123-4
|
K
|
O.M.G.
|
He Tve
|
2
|
2500
|
A
|
5
|
20,1a
|
20 000
|
527
|
-
|
|
|
tredje, fjerde innvendig, holdt farten
|
251023-2
|
J
|
O.M.G.
|
Sv Was
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
18,3a
|
16 000
|
648
|
-
|
|
|
sjette innv, ble der bak
|
270923-7
|
J
|
O.M.G.
|
Ad Aks
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
18,3a
|
18 000
|
395
|
-
|
|
|
fjerde innv, slet 550 i, tapte mye inn
|
170923-10
|
K
|
O.M.G.
|
Ad Aks
|
5
|
2120
|
V
|
4
|
18,4
|
14 000
|
82
|
-
|
|
|
tredjehest på avstand, så fjerde runden igjen, holdt farten
|
030723-3
|
B
|
O.M.G.
|
Ad Aks
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
18,1a
|
18 000
|
255
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ga seg inn siste sving
|
170623-2
|
K
|
O.M.G.
|
Ad Aks
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
20,1a
|
18 000
|
299
|
-
|
|
|
femte/fjerde innv, tidlig problemer, ga seg ut siste bortre
|
120523-6
|
J
|
O.M.G.
|
Da Dal
|
12
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
284
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 650 igjen, feilet i siste sving, liten framdrift da
|
300423-3
|
J
|
O.M.G.
|
He Tve
|
2
|
2100
|
A
|
2
|
17,3a
|
16 000
|
64
|
-
|
|
|
annet utv, kjørte rett fram til annen bak vinner, sjanseløs på denne
|
190423-4
|
B
|
O.M.G.
|
Ad Aks
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
24,4a
|
22 000
|
67
|
-
|
|
|
rotet seg bort før start og kom aldri inn i løpet
|
040423-3
|
B
|
O.M.G.
|
Ad Aks
|
1
|
2100
|
A
|
4
|
15,8a
|
20 000
|
375
|
-
|
|
|
lederrygg, maks på avstand
|
150223-1
|
J
|
O.M.G.
|
He Tve
|
4
|
2100
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
110123-6
|
J
|
O.M.G.
|
Ad Aks
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
20,5a
|
14 000
|
78
|
-
|
|
|
tilbaketrukket dødens, trakk seg mye i sisterunden
|
311222-4
|
B
|
O.M.G.
|
Ad Aks
|
7
|
2100
|
A
|
-
|
|
18 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
231222-5
|
J
|
O.M.G.
|
Ad Aks
|
2
|
2100
|
A
|
5
|
19,4a
|
16 000
|
43
|
-
|
17,4-20,8
|
|
tet, slått på oppløpet, gav seg en del
|
231122-1
|
J
|
O.M.G.
|
Ad Aks
|
9
|
2100
|
A
|
4
|
17,3a
|
16 000
|
236
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep 600 igjen, godkjent, klar fjerde
|
111122-2
|
J
|
O.M.G.
|
Ad Aks
|
5
|
2100
|
A
|
1
|
17,9a
|
14 000
|
26
|
-
|
16,3-17,6
|
|
tet e 450, 16,3/17,6, lett, 16,7 siste 500
|
231022-3
|
J
|
O.M.G.
|
Ad Aks
|
2
|
2100
|
A
|
5
|
17,5a
|
14 000
|
102
|
-
|
|
|
rask ut, tet, lederrygg e 400, slapp ryggen 500 igjen
|
141022-2
|
J
|
O.M.G.
|
Ad Aks
|
12
|
2100
|
A
|
8
|
19,1a
|
14 000
|
75
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, holdt farten
|
230922-1
|
J
|
O.M.G.
|
Ad Aks
|
12
|
2100
|
V
|
2
|
18,1
|
14 000
|
169
|
-
|
|
|
tredje innvendig, angrep 300 igjen, sto på fint, langt bak vinner
|
300822-21
|
J
|
O.M.G.
|
He Tve
|
3
|
2100
|
V
|
0
|
19,7
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
240719-8
|
B
|
Solitario Jet
|
Si Løv
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
31,0ag
|
20 000
|
70
|
-
|
|
|
tredje innv, galopperte seg bort 900 i
|
010719-3
|
J
|
Solitario Jet
|
Da Dal
|
1
|
1609
|
A
|
0
|
14,8ag
|
16 000
|
74
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innv, ut et spor 400 igjen, travet dårlig og galopperte 250 igjen
|
170619-6
|
J
|
Solitario Jet
|
Ad Aks
|
1
|
2100
|
A
|
4
|
15,0a
|
14 000
|
260
|
-
|
|
|
snart overfløyet, tredje/fjerde innv, lederrygg mot siste sving, ut som femte 200 i
|
250519-6
|
ST
|
Solitario Jet
|
Ma Ber
|
6
|
2180
|
V
|
2
|
18,2
|
14 000
|
50
|
-
|
|
|
fjerde, angrep e 1000, fram som annen på avstand i siste sving
|
190519-1
|
BI
|
Solitario Jet
|
He Kol
|
7
|
2100
|
A
|
4
|
16,5a
|
16 000
|
142
|
-
|
|
|
annet utv, ut i tredje 550 i, holdt farten bra
|
240419-7
|
B
|
Solitario Jet
|
Da Dal
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
15,9a
|
30 000
|
391
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, slet i siste sving, kjørte seg fast på oppløpet
|
150419-1
|
J
|
Solitario Jet
|
Da Dal
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
15,1a
|
18 000
|
302
|
-
|
|
|
tredje innvendig, frakjørt på oppløpet
|
290319-6
|
J
|
Solitario Jet
|
Da Dal
|
1
|
1609
|
A
|
0
|
14,6a
|
16 000
|
95
|
-
|
|
|
kraftig overflydd, tredje innv, trakk seg mye siste 300
|
120319-6
|
M
|
Solitario Jet
|
Da Dal
|
6
|
2140
|
A
|
0
|
18,0ag
|
18 000
|
231
|
-
|
|
|
feilet fra start (30), sist innvendig/utvendig, kjørt på sikkerhet på oppløpet
|
250918-1
|
B
|
Bajazzo H.R.
|
Da Dal
|
3
|
1609
|
A
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
100918-2
|
J
|
Bajazzo H.R.
|
Da Dal
|
4
|
2100
|
A
|
4
|
17,0a
|
16 000
|
182
|
-
|
|
|
tilbaketrukket dødens, ned i siste sving, ut i brekken, holdt farten ok
|
270818-4
|
J
|
Bajazzo H.R.
|
Ma Høi
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
16,6a
|
16 000
|
388
|
-
|
|
|
tredje innvendig, hindret der bak på oppløpet
|
050818-1
|
J
|
Bajazzo H.R.
|
Da Dal
|
4
|
2100
|
A
|
6
|
15,6a
|
14 000
|
919
|
-
|
|
|
dødens, ned i tredje innv, uten å tette 800 i, maks der bak
|
160718-5
|
K
|
Bajazzo H.R.
|
Da Dal
|
11
|
1700
|
A
|
5
|
17,1a
|
14 000
|
202
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep på siste bortre
|
090718-22
|
J
|
High Way Genius
|
Da Dal
|
4
|
2100
|
V
|
0
|
21,7 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
060718-9
|
J
|
Bajazzo H.R.
|
Da Dal
|
12
|
2609
|
A
|
0
|
16,3a
|
40 000
|
508
|
-
|
|
|
tiendehest, tilb-tr fjerde utv e 500, ang e 900, dødens e 1000, fullførte ok
|
140618-1
|
K
|
Bajazzo H.R.
|
Da Dal
|
6
|
2100
|
A
|
4
|
18,0a
|
14 000
|
30
|
-
|
|
|
tok opp og gikk sist, fjerde utv e 1000, angrep 400 i, dårlige rygger, bra oppløp
|
070618-6
|
K
|
Bajazzo H.R.
|
Da Dal
|
9
|
1700
|
A
|
-
|
dg a
|
14 000
|
45
|
-
|
|
|
annet utv, angrep 400 i, hang tom, galopp fra fjerde i mål, lengde bak vinner
|
310518-5
|
K
|
Bajazzo H.R.
|
Da Dal
|
8
|
2100
|
A
|
4
|
17,8a
|
14 000
|
48
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, angrep ut på siste bortre, fullførte sterkt
|
300418-2
|
K
|
Bajazzo H.R.
|
Da Dal
|
4
|
1700
|
A
|
1
|
17,2a
|
14 000
|
25
|
-
|
|
|
dødens, tet e 350, 1.14/500 og 18,1/1000, lett med tre lengder
|
190418-1
|
K
|
Bajazzo H.R.
|
Da Dal
|
5
|
2100
|
A
|
1
|
17,0a
|
14 000
|
44
|
-
|
|
|
lederrygg, tet da leder gal e 250, 14,8/500 og 18,0/1000, stakk 250 i, suveren
|
120418-3
|
D
|
Bajazzo H.R.
|
Da Dal
|
4
|
2100
|
A
|
1
|
18,5a
|
12 000
|
46
|
-
|
|
|
tredje og annet utv, angrep 250 i, avsluttet fort, først kort før mål
|
150318-2
|
K
|
Bajazzo H.R.
|
Jo Eil
|
2
|
1700
|
A
|
0
|
20,2a
|
14 000
|
69
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, slet 700 igjen
|
310118-1
|
B
|
Bajazzo H.R.
|
Ma Høi
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
21,6a
|
16 000
|
137
|
-
|
|
|
femte, sjettehest, ang 700 i, landet i dødens 500 i, ga seg umiddelbart
|
010317-5
|
B
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
17,0ag
|
30 000
|
85
|
-
|
|
|
annet utv, galopp e 200, tapte 20, femte utv, hektet av på siste bortre
|
170217-6
|
J
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
15,8a
|
16 000
|
500
|
-
|
|
|
lederrygg, uten å tette, hndret 400 igjen, viste uansett lite
|
070217-3
|
M
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
2
|
2140
|
A
|
6
|
16,3a
|
14 000
|
53
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, avslutning på det jevne
|
071216-3
|
B
|
Waldemar M.M.
|
Ad Aks
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
18,0a
|
30 000
|
221
|
-
|
|
|
tredjespor, femte utv e 300, tredje utv, ga seg 600 i
|
301116-2
|
B
|
Waldemar M.M.
|
El Jen
|
7
|
2160
|
V
|
0
|
16,8
|
30 000
|
91
|
-
|
|
|
tredje utv, slet mot siste sving, holdt farten noenlunde
|
141116-7
|
D
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
11
|
2100
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
301016-2
|
ST
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
6
|
2140
|
A
|
1
|
15,2a
|
14 000
|
14
|
-
|
12,5-13,5
|
|
tet, 12,5/500 og 13,5/1000, hadde en liten luke, bremset litt til slutt, sikkert
|
071016-6
|
J
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
9
|
2100
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
pågående veterinærbehandling
|
300916-7
|
J
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
15,8a
|
18 000
|
79
|
-
|
|
|
fjerde utv, prøvde et angrep 600 i, holdt kun farten
|
100916-6
|
D
|
Waldemar M.M.
|
Si Løv
|
6
|
2100
|
A
|
1
|
14,8a
|
50 000
|
25
|
-
|
|
|
annet utvendig, fjerdehest e 700, dødens e 1000, overtok i siste sving, overlegen
|
100816-3
|
B
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
6
|
2100
|
A
|
1
|
15,7a
|
24 000
|
24
|
-
|
|
|
forsiktig start, sist utvendig, med i angrep 800 igjen, avgjorde enkelt på oppløpet
|
280716-6
|
K
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
1
|
1700
|
A
|
0
|
16,1a
|
18 000
|
65
|
-
|
|
|
trøblet bak bilen, annet utvendig etter 350, tam avslutning
|
090716-1
|
J
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
1
|
2100
|
A
|
2
|
14,4a
|
16 000
|
32
|
-
|
|
|
lederrygg, angrep ut i oppløpet, spurtet bra
|
300616-1
|
B
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
5
|
2100
|
A
|
1
|
15,6a
|
10 000
|
20
|
-
|
|
|
først i annetspor, innom lederrygg fra 850 i til 650 i, grep 150 i, lett, 16,2 s 500
|
230616-5
|
B
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
3
|
1609
|
A
|
3
|
14,5ag
|
10 000
|
101
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 400 igjen, sto på godt
|
030616-3
|
BI
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
7
|
2100
|
A
|
5
|
16,8ag
|
16 000
|
25
|
-
|
|
|
annet utv, ang 750 i, tet 550 i, reiste fra, gal 30 foran 300 i, mistet travet helt
|
140516-2
|
BI
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
17,0a
|
16 000
|
553
|
-
|
|
|
sjette utvendig, med i angrep 500 igjen, fast til brekken, avsluttet ok
|
270416-6
|
B
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
15,9a
|
30 000
|
789
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 200, hektet av i siste sving
|
150416-6
|
J
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
9
|
2609
|
A
|
0
|
16,8a
|
16 000
|
175
|
-
|
|
|
tredje utv, fjerde utv e 1300, ble bak
|
100316-2
|
K
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
8
|
2100
|
A
|
3
|
17,2a
|
16 000
|
103
|
-
|
|
|
tredje utv, angrep 350 igjen, sto på fint inn
|
030316-6
|
K
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
9
|
1700
|
A
|
2
|
19,5a
|
18 000
|
333
|
-
|
|
|
lederrygg, holdt farten på siste indre
|
050216-1
|
J
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
17,6a
|
16 000
|
123
|
-
|
|
|
femte utvendig, via fjerdespor 400 igjen, holdt farten
|
270116-8
|
B
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
17,0a
|
24 000
|
166
|
-
|
|
|
tredje og annet utv, dødens e 400, annet utv 1200 i, hang med inn
|
030116-5
|
M
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
8
|
2140
|
A
|
5
|
16,9a
|
18 000
|
82
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, holdt farten fint på oppløpet
|
191215-2
|
B
|
Waldemar M.M.
|
Ol Øst
|
4
|
2100
|
A
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
kolikk
|
200215-3
|
BI
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
5
|
2100
|
A
|
2
|
17,9a
|
16 000
|
38
|
-
|
|
|
dødens, holdt farten bra
|
040215-4
|
B
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
3
|
2100
|
A
|
1
|
15,4a
|
15 000
|
65
|
-
|
|
|
dødens, annet utv e 300, dødens 550 i, grep 300 i, overlegen
|
280115-3
|
BI
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
6
|
2100
|
A
|
1
|
17,8a
|
30 000
|
74
|
-
|
|
|
tredje og annet utv, dødens 550 i, fullførte bra, heldig seier, Restless Cash feilet
|
110115-2
|
ST
|
Waldemar M.M.
|
Fr Ham
|
11
|
2160
|
V
|
5
|
17,5
|
16 000
|
81
|
-
|
|
|
fjerde, femte utvendig, angrep 1000 igjen, fjerde i siste sving, på det jevne
|
301214-2
|
F
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
7
|
1600
|
A
|
2
|
16,4a
|
18 000
|
17
|
-
|
|
|
|
111214-7
|
K
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
2
|
2100
|
A
|
1
|
18,2a
|
15 000
|
38
|
-
|
|
|
|
041214-5
|
B
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
9
|
2100
|
A
|
6
|
17,0ag
|
12 000
|
199
|
-
|
|
|
|
271114-1
|
B
|
Waldemar M.M.
|
Ås Ten
|
10
|
2100
|
A
|
4
|
18,0a
|
12 000
|
57
|
-
|
|
|
|
231114-21
|
J
|
Waldemar M.M.
|
Kr Kva
|
3
|
2100
|
V
|
0
|
18,8
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
161014-1
|
B
|
Waldemar M.M.
|
Ås Ten
|
8
|
1609
|
A
|
3
|
15,3a
|
12 000
|
248
|
-
|
|
|
tredje og femte utv, angrep 650 i, ble hengende, fullførte fint
|
150713-8
|
D
|
Key To Cash
|
El Haf
|
7
|
2100
|
A
|
-
|
g7 ag
|
15 000
|
171
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, hang greit med
|
300613-2
|
F
|
Key To Cash
|
El Haf
|
3
|
2040
|
V
|
3
|
17,3
|
20 000
|
508
|
-
|
|
|
tredje innvendig, opp som annen i siste sving, bremset siste 100
|
090613-4
|
ST
|
Key To Cash
|
Ma Ber
|
6
|
2140
|
V
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
pågående veterinærbehandling
|
220413-1
|
B
|
Key To Cash
|
El Jen
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
17,7a
|
15 000
|
471
|
-
|
|
|
bakerst, hang bare med
|
110413-7
|
K
|
Key To Cash
|
Si Løv
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
19,0ag
|
15 000
|
71
|
-
|
|
|
tet, galopp ut av første sving, tapte 50, niende et stykke bak, bra opphenting
|
280313-5
|
M
|
Key To Cash
|
Ka Joh
|
4
|
2140
|
A
|
0
|
br ag
|
15 000
|
108
|
-
|
|
|
galopperte seg bort kort etter start
|
010313-8
|
J
|
Key To Cash
|
El Jen
|
2
|
2100
|
A
|
4
|
17,8a
|
15 000
|
260
|
-
|
|
|
tet, 17.0/500 og 17.0/1000, overflydd etter 1000, tredje innvendig, holdt farten
|
200213-8
|
B
|
Key To Cash
|
El Haf
|
10
|
2100
|
A
|
2
|
17,5a
|
15 000
|
287
|
-
|
|
|
tredje innvendig, lederrygg i siste sving, angrep i brekken, avsluttet bra
|
150213-4
|
J
|
Key To Cash
|
Si Løv
|
9
|
2100
|
A
|
3
|
18,1a
|
12 000
|
39
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 550 igjen, fin fart gjennom siste sving, ebbet noe ut
|
010213-8
|
J
|
Key To Cash
|
St Eil
|
10
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
14 000
|
186
|
-
|
|
|
femte utvendig, prøvde et angrep 450 igjen, bet ingenting før galopp 350 igjen
|
180113-5
|
J
|
Key To Cash
|
St Eil
|
11
|
2100
|
A
|
6
|
17,0a
|
16 000
|
595
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, strakk ikke til
|
080113-1
|
B
|
Key To Cash
|
St Eil
|
11
|
1609
|
A
|
4
|
16,2a
|
15 000
|
362
|
-
|
|
|
annet utvendig, uten rygg midtveis, fullførte brukbart
|
301212-2
|
ST
|
Key To Cash
|
St Eil
|
7
|
2140
|
A
|
-
|
|
16 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
201212-1
|
B
|
Key To Cash
|
St Eil
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
19,3ag
|
12 000
|
235
|
-
|
|
|
galopp e 100, tapte 40, sjette innv, fjerde utv e 1000, ordinær avslutning
|
071212-20
|
J
|
Key To Cash
|
St Eil
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
20,8
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|