111014-2
|
BT
|
Rimini Lavec
|
La Hau
|
2
|
2100
|
A
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
180914-21
|
BT
|
Rimini Lavec
|
Vi Ste
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
dpp g
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
130914-4
|
F
|
Rimini Lavec
|
Ov Was
|
6
|
2550
|
A
|
3
|
17,4a
|
18 000
|
165
|
-
|
|
|
lederrygg, angrep 700 igjen, fullførte fint
|
020914-7
|
F
|
Rimini Lavec
|
Ov Was
|
12
|
2040
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
160814-2
|
BT
|
Rimini Lavec
|
Ra Bjø
|
12
|
2100
|
V
|
-
|
dg
|
18 000
|
153
|
-
|
|
|
tredje utvendig, galopperte seg bort 800 igjen
|
070814-3
|
BT
|
Rimini Lavec
|
Da Kva
|
11
|
1600
|
A
|
5
|
16,3a
|
15 000
|
131
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, åpning 200 igjen, hang godt med
|
220714-2
|
B
|
Rimini Lavec
|
Gu Aus
|
5
|
1609
|
A
|
1
|
14,5a
|
12 000
|
90
|
-
|
|
|
tet, 12.4/500 og 13.6/1000, suveren, 16.6 siste 500
|
050714-3
|
BT
|
Rimini Lavec
|
Da Kva
|
1
|
2100
|
V
|
5
|
18,3
|
15 000
|
412
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innvendig, prøvde seg på siste langside, kunne lite
|
260614-5
|
BT
|
Rimini Lavec
|
Ov Was
|
2
|
2100
|
V
|
5
|
17,8
|
15 000
|
148
|
-
|
|
|
tredje innvendig, annetspor 400 igjen, hang godt med
|
190614-3
|
BT
|
Rimini Lavec
|
Da Kva
|
7
|
1600
|
A
|
6
|
17,6a
|
15 000
|
205
|
-
|
|
|
tatt opp, femte innvendig, maks
|
030414-9
|
BT
|
Tack Nock
|
Da Kva
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
19,3a
|
15 000
|
508
|
-
|
|
|
femte innvendig, tredje utvendig etter 500, angrep 300 igjen, holdt farten i køen
|