210916-20
|
B
|
Nøste Tove
|
To Sky
|
7
|
1660
|
V
|
0
|
58,1
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
130916-22
|
D
|
Nøste Tove
|
As Wri
|
9
|
1720
|
V
|
0
|
57,3
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
060815-1
|
B
|
Phillip Shine C.J.
|
To Sky
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
19,2a
|
12 000
|
407
|
-
|
|
|
femte innv, huket hjul uten premiesjanse 350 i
|
090715-4
|
B
|
Phillip Shine C.J.
|
Gu Aus
|
10
|
1609
|
A
|
0
|
16,4ag
|
12 000
|
131
|
-
|
|
|
femte innvendig, tidvis uten å tette, maks
|
030414-4
|
B
|
Engas Krabat
|
To Sky
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
35,0a
|
12 000
|
193
|
-
|
|
|
annet utv med luke fra til hesten i dødens, ga seg på siste bortre
|
050214-9
|
B
|
Engas Krabat
|
Gu Aus
|
6
|
2140
|
V
|
-
|
dg
|
15 000
|
22
|
-
|
|
|
tet, 35.0/500 og 32.8/1000, galopperte seg bort 700 igjen, under press da
|
240114-8
|
J
|
Engas Krabat
|
Gu Aus
|
6
|
2100
|
A
|
2
|
31,6a
|
15 000
|
25
|
-
|
|
|
fjerde og tredje utvendig, angrep 200 igjen, spurtet fort
|
261213-5
|
B
|
Engas Krabat
|
Gu Aus
|
14
|
2160
|
V
|
2
|
32,1
|
20 000
|
185
|
-
|
|
|
fjerde innv, femte innv e 300, lederrygg 700 i, angrep i brekken, spurtet bra
|
191213-5
|
D
|
Engas Krabat
|
Gu Aus
|
4
|
2100
|
V
|
7
|
40,3 g
|
15 000
|
37
|
-
|
|
|
startgalopp, sjette innvendig, ut et spor 700 i, drøy siste sving, på det jevne
|
101213-3
|
B
|
Engas Krabat
|
To Sky
|
8
|
2100
|
A
|
3
|
34,1a
|
15 000
|
214
|
-
|
|
|
femte innvendig, fint fram innvendig, sto på helt inn
|
281113-3
|
M
|
Engas Krabat
|
Gu Aus
|
8
|
2140
|
A
|
-
|
|
15 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
071113-2
|
D
|
Engas Krabat
|
To Sky
|
9
|
2100
|
A
|
6
|
35,7a
|
15 000
|
78
|
-
|
|
|
tredje utvendig, dødens i annen sving, trakk seg ut mot siste bortre
|
311013-3
|
K
|
Engas Krabat
|
To Sky
|
5
|
2100
|
V
|
4
|
34,4
|
15 000
|
145
|
-
|
|
|
tredje innv, fjerde innv e 800, siste indre, fikk maks
|
111013-1
|
BI
|
Engas Krabat
|
Gu Aus
|
1
|
2100
|
V
|
1
|
35,3 g
|
10 000
|
31
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ut et spor i siste sving, noe hindret, grep 100 igjen, knepent
|
230913-3
|
BI
|
Casadaem
|
To Sky
|
1
|
2600
|
A
|
0
|
18,8a
|
15 000
|
589
|
-
|
|
|
tredje innvendig, slet 800 igjen, samlet seg noe, helmaks
|
100913-5
|
B
|
Casadaem
|
To Sky
|
9
|
1609
|
A
|
0
|
16,3a
|
15 000
|
964
|
-
|
|
|
sjette innvendig, tempoproblemer hele veien
|
310713-23
|
B
|
Engas Krabat
|
To Sky
|
13
|
2180
|
V
|
0
|
40,3
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
300413-5
|
B
|
Casadaem
|
To Sky
|
5
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
15 000
|
464
|
-
|
|
|
fjerde innv, galopperte 200 i, så ut til å ha krefter spart
|
230413-6
|
M
|
Casadaem
|
To Sky
|
4
|
2640
|
A
|
0
|
18,3a
|
18 000
|
351
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, kunne ikke tette i sisterunden, maks
|
140313-4
|
B
|
Casadaem
|
Gu Aus
|
9
|
2100
|
A
|
-
|
g0 ag
|
15 000
|
155
|
-
|
|
|
sjette innvendig, sjette utv e 1000, via fjerdespor langt bak 500 i, gal 100 i
|
020313-2
|
D
|
Casadaem
|
Gu Aus
|
10
|
2100
|
A
|
1
|
20,8a
|
15 000
|
229
|
-
|
|
|
femte utv, angrep 1100 igjen, dødens 700 i, grep 300 i, unna til overlegen seier
|
190213-3
|
BI
|
Casadaem
|
To Sky
|
3
|
2100
|
A
|
4
|
18,2a
|
12 000
|
292
|
-
|
|
|
dødens, frakjørt av vinneren i siste sving, samlet seg noe
|
120213-1
|
B
|
Casadaem
|
To Sky
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
18,9ag
|
10 000
|
327
|
-
|
|
|
galopp etter 100, tapte 30, fjerde innv e 1000, angrep i siste sving, avsluttet bra
|
290113-4
|
B
|
Casadaem
|
To Sky
|
11
|
2100
|
A
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
180113-5
|
J
|
Casadaem
|
To Sky
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
17,1a
|
16 000
|
393
|
-
|
|
|
sist innvendig, via drøye spor 400 igjen, fikk for langt fram
|
100113-3
|
K
|
Casadaem
|
To Sky
|
12
|
1700
|
A
|
-
|
|
15 000
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
281212-4
|
J
|
Casadaem
|
To Sky
|
9
|
2609
|
A
|
0
|
20,4a
|
16 000
|
389
|
-
|
|
|
sjette utvendig, innvendig i siste sving, viste lite
|
261212-8
|
B
|
Engas Odelsjente
|
To Sky
|
8
|
1640
|
V
|
0
|
br g
|
14 000
|
366
|
-
|
|
|
feilet på startsiden, sjette innv, ny galopp siste bortre
|
181212-8
|
M
|
Casadaem
|
To Sky
|
10
|
2640
|
A
|
4
|
18,9a
|
16 000
|
379
|
-
|
|
|
femte innvendig, med i angrep på siste bortre, bra oppløp
|
071212-9
|
J
|
Engas Odelsjente
|
Gu Aus
|
13
|
2120
|
V
|
7
|
35,1
|
16 000
|
190
|
-
|
|
|
sjette utvendig, angrep på siste bortre, holdt mest farten
|
301112-4
|
BI
|
Casadaem
|
To Sky
|
9
|
2600
|
A
|
4
|
18,0a
|
16 000
|
400
|
-
|
|
|
femte utvendig, ned i tredje innvendig på siste bortre, på det jevne
|
221112-1
|
B
|
Engas Odelsjente
|
To Sky
|
6
|
1609
|
A
|
6
|
31,5a
|
15 000
|
536
|
-
|
|
|
sjettehest, på det jevne hele veien
|
131112-7
|
M
|
Casadaem
|
Ha Egg
|
11
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
138
|
-
|
|
|
sjette utvendig, angrep på siste bortre, feilet i køen på oppløpet
|
131112-3
|
M
|
Engas Odelsjente
|
Gu Aus
|
9
|
2140
|
A
|
3
|
36,9a
|
14 000
|
180
|
-
|
|
|
tredje innvendig, smøg med til maks
|
011112-1
|
B
|
Casadaem
|
To Sky
|
2
|
1609
|
A
|
3
|
17,1a
|
12 000
|
62
|
-
|
|
|
tilbaketrukket dødens, annet utvendig, dødens, tapper
|
231012-4
|
D
|
Engas Odelsjente
|
To Sky
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
35,1a
|
14 000
|
240
|
-
|
|
|
annet utvendig, dødens 800 igjen, klarte ikke å fullføre
|
151012-5
|
J
|
Casadaem
|
To Sky
|
12
|
2100
|
A
|
4
|
17,4a
|
12 000
|
207
|
-
|
|
|
femte innvendig, raskt oppløp
|
111012-1
|
B
|
Casadaem
|
To Sky
|
6
|
1609
|
A
|
2
|
15,2a
|
12 000
|
184
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 700 igjen, dødens, fullførte sterkt
|
021012-1
|
M
|
Engas Odelsjente
|
Gu Aus
|
8
|
2160
|
V
|
5
|
34,8
|
14 000
|
93
|
-
|
|
|
femte, sjette innvendig, stengt mot siste sving, avsluttet raskt
|
011012-4
|
D
|
Casadaem
|
To Sky
|
4
|
2100
|
V
|
5
|
19,6
|
12 000
|
91
|
-
|
|
|
fjerdehest, dødens, ned på innerspor, holdt farten
|
200912-2
|
B
|
Casadaem
|
To Sky
|
2
|
2100
|
A
|
5
|
17,0a
|
12 000
|
563
|
-
|
|
|
tet, lederrygg etter 500, slet 900 igjen, tente til igjen, holdt greit
|
300812-4
|
B
|
Casadaem
|
To Sky
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
18,5a
|
12 000
|
189
|
-
|
|
|
femte innvendig, fjerde og tredje utvendig, litt fast i køen
|
220812-9
|
B
|
Engas Odelsjente
|
Gu Aus
|
6
|
2160
|
V
|
0
|
34,7
|
14 000
|
50
|
-
|
|
|
fjerde på innerspor, på det jevne
|
050812-1
|
ST
|
Engas Odelsjente
|
To Sky
|
4
|
2160
|
V
|
2
|
34,8
|
12 000
|
45
|
-
|
|
|
annet utvendig, lederrygg, sikker toer uten å true
|
100512-1
|
B
|
Casadaem
|
Gu Aus
|
6
|
2100
|
A
|
5
|
17,5a
|
12 000
|
110
|
-
|
|
|
bakket sist etter 250, med i angrep 1200 igjen, holdt farten fint
|
260412-4
|
B
|
Casadaem
|
Gu Aus
|
12
|
1609
|
A
|
4
|
15,9a
|
12 000
|
132
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, mellom hester i siste sving, holdt farten fint
|
160412-20
|
D
|
Engas Krabat
|
To Sky
|
5
|
2120
|
V
|
0
|
42,9
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
090412-2
|
M
|
Casadaem
|
To Sky
|
3
|
2140
|
A
|
4
|
18,6a
|
14 000
|
197
|
-
|
|
|
femte utvendig, holdt farten fint
|
050412-1
|
M
|
Engas Odelsjente
|
Gu Aus
|
11
|
2160
|
V
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
160312-4
|
J
|
Casadaem
|
To Sky
|
12
|
2609
|
A
|
-
|
dg a
|
14 000
|
520
|
-
|
|
|
sist, prøvde seg etter 500, men bakket sist, galopp sist 600 igjen
|
010312-4
|
B
|
Casadaem
|
To Sky
|
12
|
2100
|
A
|
6
|
18,5a
|
14 000
|
186
|
-
|
|
|
femte utvendig, dødens 1100 igjen, sliten 500 igjen
|
010312-4
|
K
|
Engas Odelsjente
|
Gu Aus
|
7
|
2120
|
V
|
9
|
39,0 g
|
14 000
|
83
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, feilet 700 igjen, gjentok i siste sving
|
170212-1
|
BI
|
Goaly
|
Gu Aus
|
3
|
2100
|
V
|
5
|
21,1
|
12 000
|
108
|
-
|
|
|
femte innvendig, angrep i siste sving, avsluttet fint
|
160212-2
|
B
|
Casadaem
|
To Sky
|
6
|
2100
|
A
|
3
|
19,4a
|
14 000
|
75
|
-
|
|
|
annet, tredje og fjerde utvendig, angrep 900 igjen, sto på fint
|
090212-3
|
B
|
Casadaem
|
To Sky
|
7
|
2100
|
A
|
5
|
17,9a
|
14 000
|
328
|
-
|
|
|
sjette innvendig, sjette utvendig 1000 igjen, fullførte fint
|
270112-3
|
BI
|
Casadaem
|
To Sky
|
7
|
2100
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
170112-3
|
M
|
Casadaem
|
To Sky
|
5
|
2140
|
A
|
4
|
18,4a
|
14 000
|
134
|
-
|
|
|
dødens etter 400, avløst runden igjen, holdt farten fint
|
100112-2
|
J
|
Casadaem
|
To Sky
|
8
|
1609
|
A
|
5
|
16,9a
|
14 000
|
279
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut 500 igjen, holdt farten
|
090112-10
|
D
|
Engas Odelsjente
|
Gu Aus
|
11
|
2120
|
V
|
1
|
37,0
|
16 000
|
28
|
-
|
|
|
bak, angrep 1200 i, dødens 900 i, lederrygg 800 i, tet 200 i, stoppet, knepent
|