120618-2
|
M
|
Piero
|
An Hag
|
10
|
2140
|
A
|
0
|
17,3a
|
16 000
|
728
|
-
|
|
|
sjuende innvendig, ble der bak
|
080518-4
|
M
|
Piero
|
Ch Kje
|
3
|
2140
|
A
|
6
|
16,6a
|
16 000
|
278
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, holdt farten brukbart
|
060318-3
|
M
|
Piero
|
Od Sag
|
1
|
2140
|
A
|
0
|
18,6a
|
16 000
|
438
|
-
|
|
|
overfløyet, tredje innvendig, kunne ikke følge i siste sving
|
101217-3
|
J
|
Piero
|
Od Sag
|
2
|
2100
|
A
|
5
|
19,2a
|
14 000
|
494
|
-
|
|
|
annet utvendig, fikk maks
|
301017-2
|
D
|
Piero
|
Gu Aus
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
19,2a
|
18 000
|
410
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ble feil
|
041017-2
|
B
|
Piero
|
Ja Mjø
|
8
|
2600
|
A
|
0
|
19,9ag
|
30 000
|
1375
|
-
|
|
|
tredjespor, sjette innv e 350, galopperte i baktroppen 600 i
|
060917-7
|
B
|
Piero
|
Gu Aus
|
8
|
2100
|
A
|
6
|
18,9a
|
24 000
|
420
|
-
|
|
|
femte utv og fjerde innv, ga seg på siste bortre
|
220817-7
|
M
|
Piero
|
Ch Kje
|
1
|
2140
|
A
|
5
|
18,4a
|
16 000
|
318
|
-
|
|
|
tredje utvendig, noe avhengt i fartsøkningen siste 500
|
310717-1
|
D
|
Piero
|
Ch Kje
|
1
|
2100
|
V
|
6
|
16,7
|
16 000
|
648
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, tredje innv uten å tette 600 i, frakjørt 300 igjen
|
100717-1
|
B
|
Piero
|
Gu Aus
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
18,1a
|
16 000
|
95
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, uten å tette, annetspor 400 igjen, hang greit med
|
260617-4
|
B
|
Piero
|
Gu Aus
|
2
|
2100
|
A
|
3
|
16,7a
|
16 000
|
315
|
-
|
|
|
tredje innvendig, kom seg ut tidlig på oppløpet og holdt farten bra
|
060617-1
|
B
|
Piero
|
Gu Aus
|
1
|
2100
|
A
|
4
|
17,5a
|
10 000
|
294
|
-
|
|
|
overflydd, fjerde innv, bakket seg ut og spurtet fint 150 igjen
|