130823-20
|
B
|
Ty Lava
|
Ma Øyo
|
6
|
2160
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
230723-20
|
BI
|
Ty Lava
|
Ma Øyo
|
5
|
2120
|
V
|
0
|
42,5 g
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
030820-4
|
B
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
2
|
1609
|
A
|
6
|
13,5ag
|
15 000
|
44
|
-
|
|
|
galopperte seg bort tidlig, sjette innvendig, god opphenting
|
270720-4
|
B
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
5
|
2100
|
A
|
2
|
14,9a
|
15 000
|
128
|
-
|
|
|
dødens, svært tapper
|
050720-4
|
J
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
2
|
1609
|
A
|
0
|
18,0ag
|
50 000
|
851
|
-
|
|
|
feilet i første sving, hindret
|
080620-4
|
B
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
9
|
2100
|
A
|
3
|
16,3a
|
14 000
|
104
|
-
|
|
|
tredje utv, angrep 800 i, ned i annet utv, angrep 400 i, godt oppløp
|
050220-7
|
B
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
6
|
1609
|
A
|
3
|
13,8a
|
20 000
|
193
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 300, fullførte flott, snau lengde fra seier
|
240120-6
|
J
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
18,1ag
|
14 000
|
357
|
-
|
|
|
feilet på startsiden
|
180120-1
|
B
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
1
|
2100
|
A
|
3
|
15,4a
|
14 000
|
179
|
-
|
|
|
overflydd, annet e 400, kjørte rett fram 400 i, holdt farten bra
|
141219-5
|
B
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
5
|
2100
|
A
|
5
|
16,5a
|
40 000
|
706
|
-
|
|
|
annet utv, tredje utv, bakket seg ut som tiende 300 i, sterkt oppløp
|
061219-6
|
J
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
11
|
2609
|
A
|
0
|
19,1a
|
14 000
|
675
|
-
|
|
|
femte utvendig, tredjespor siste sving, avanserte ikke
|
181119-5
|
D
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
3
|
2100
|
A
|
5
|
18,7a
|
18 000
|
61
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens etter 550, avløst 900 igjen, ut på siste bortre, fullførte bra
|
241019-5
|
D
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
17,5a
|
14 000
|
501
|
-
|
|
|
tredjespor, sjuende utv e 400, sjette innv og tredje utv, fast til 50 i, bra avsl
|
021019-5
|
B
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
5
|
2100
|
A
|
3
|
15,1a
|
24 000
|
245
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, annet utv 600 i, angrep 200 i, avsluttet bra
|
180919-2
|
B
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
12
|
2600
|
A
|
-
|
|
24 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
200219-4
|
B
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
7
|
2100
|
A
|
3
|
16,0a
|
30 000
|
654
|
-
|
|
|
tredjespor f 350, dødens, annet utv e 500, dødens 1100 i, annet utv 600 i, ut 200 i
|
080219-1
|
B
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
12
|
2100
|
A
|
5
|
16,8a
|
16 000
|
146
|
-
|
|
|
femte utvendig, leverte en grei avslutning fra køen med langt fram
|
230119-1
|
B
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
9
|
2100
|
A
|
3
|
15,3a
|
30 000
|
765
|
-
|
|
|
tredje utv, med i angrep 550 i, avsluttet fort
|
120119-1
|
J
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
3
|
2100
|
A
|
4
|
16,6a
|
16 000
|
182
|
-
|
|
|
sjette og femte utvendig, angrep inn i siste sving, solid oppløp
|
291218-3
|
BT
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
4
|
2100
|
A
|
2
|
16,7a
|
20 000
|
89
|
-
|
|
|
tredje utvendig, dødens etter 700, ga vinneren kamp ned oppløpet
|
081118-5
|
D
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
7
|
2100
|
A
|
6
|
17,9a
|
14 000
|
171
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, med i angrep 700 igjen, gikk helt greit
|
091018-7
|
M
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
8
|
2140
|
A
|
4
|
15,8a
|
16 000
|
286
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, med på siste bortre, leverte en god avslutning
|
021018-4
|
B
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
8
|
2100
|
A
|
3
|
17,9a
|
14 000
|
422
|
-
|
|
|
fjerde og femte innv, annet utv 1400 i, dødens 1250 i, sto på bra
|
220918-4
|
D
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
9
|
2100
|
A
|
4
|
17,8a
|
14 000
|
42
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 800 igjen, holdt farten
|
170218-1
|
J
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
19,3ag
|
16 000
|
69
|
-
|
|
|
galopperte etter 200, tok igjen feltet, gjentok 200 igjen
|
310118-5
|
B
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
3
|
1609
|
A
|
5
|
16,3a
|
24 000
|
191
|
-
|
|
|
femte utv, fjerde utv 650 igjen, fullførte greit, manglet rom lenge, neppe mye spart
|
271217-4
|
J
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
7
|
2100
|
A
|
3
|
16,5a
|
14 000
|
463
|
-
|
|
|
tredje utv, fast til 100 igjen, skjøt fin fart da åpningen kom
|
161217-6
|
B
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
8
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
110 000
|
1263
|
-
|
|
|
tatt opp, sjuende utv, galopperte e 950
|
221117-8
|
B
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
2
|
2100
|
A
|
5
|
15,9a
|
30 000
|
435
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og femte utv, med 700 i, med i fjerdespor 300 i, sto på bra
|
091117-4
|
K
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
8
|
2100
|
A
|
5
|
18,0a
|
20 000
|
132
|
-
|
|
|
annet utv, angrep e 1000, hengende til 400 i, holdt farten fint
|
191017-5
|
K
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
5
|
2100
|
A
|
1
|
17,8a
|
16 000
|
63
|
-
|
|
|
fjerde utv, angrep 600 i, dødens 300 i, først på streken
|
021017-5
|
B
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
8
|
2100
|
A
|
2
|
17,0a
|
16 000
|
482
|
-
|
|
|
femte utvendig, med i angrep på siste bortre, sterk avslutning i drøye spor
|
160917-5
|
K
|
Tiria Jet
|
Ma Øyo
|
12
|
1700
|
A
|
3
|
16,2a
|
16 000
|
1012
|
-
|
|
|
åttendehest, fjerde utv e 700, tredjespor i siste sving, bra spurt
|
270717-2
|
D
|
Ty Lea
|
Gu Aus
|
4
|
1700
|
A
|
0
|
28,2ag
|
12 000
|
111
|
-
|
|
|
startgalopp (30), sist innv, kunne lite til slutt
|
130717-4
|
J
|
Ty Lea
|
Ma Øyo
|
7
|
1609
|
A
|
0
|
27,6ag
|
10 000
|
770
|
-
|
|
|
sjettehest - i annetspor uten rygg, galopperte 700 igjen
|
290617-5
|
BT
|
Ty Lea
|
Ma Øyo
|
12
|
2140
|
V
|
0
|
29,6 g
|
18 000
|
384
|
-
|
|
|
langt bak, innom galoppen, ble langt der bak
|
220617-2
|
K
|
Ty Lea
|
Ad Aks
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
br ag
|
18 000
|
331
|
-
|
|
|
tredje innv, galopp e 400, sist utv e 700, men disket
|
110816-2
|
K
|
Ty Lea
|
Ma Øyo
|
5
|
1700
|
A
|
1
|
27,2a
|
18 000
|
72
|
-
|
|
|
andre utv, angrep 550 i, dødens 400 i, overtok mot oppløpet, holdt unna med hals
|
040816-4
|
B
|
Ty Lea
|
Gu Aus
|
1
|
1609
|
A
|
4
|
27,1a
|
10 000
|
34
|
-
|
25,1-26,2
|
|
tet, 25,1/500 og 26,2/1000, slått 300 i, firet til fjerde
|
190716-4
|
D
|
Ty Lea
|
Gu Aus
|
6
|
1700
|
A
|
2
|
26,1a
|
10 000
|
118
|
-
|
|
|
dødens, lederrygg 900igjen, kjempet på tappert et stykke bak vinneren
|
080716-2
|
J
|
Ty Lea
|
Gu Aus
|
12
|
2120
|
V
|
0
|
29,4
|
20 000
|
147
|
-
|
|
|
galopp på startsiden, syvende innv, angrep i fjerdespor fra køen 550 i uten å nå opp
|
200416-3
|
B
|
Ty Lea
|
Si Løv
|
3
|
1609
|
A
|
-
|
|
24 000
|
0
|
-
|
|
|
strøket av stevneveterinær
|
060416-4
|
B
|
Ty Lea
|
Gu Aus
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
30,0ag
|
30 000
|
165
|
-
|
|
|
rask ut, galopp e 50, tapte 30, siden i baktroppen
|
270216-5
|
D
|
Ty Lea
|
Gu Aus
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
33,5a
|
40 000
|
416
|
-
|
|
|
fjerde innv, avhengt 500 igjen
|
200216-3
|
B
|
Ty Lea
|
Gu Aus
|
3
|
1609
|
A
|
2
|
28,2a
|
20 000
|
104
|
-
|
|
|
tet e 200, lederrygg e 500, åpning 150 i, slått med en drøy lengde
|
301215-9
|
B
|
Ty Lea
|
Gu Aus
|
9
|
2100
|
A
|
4
|
31,0a
|
30 000
|
45
|
-
|
|
|
tet etter 400, 29.6/500 og 30.5/1000, det tok imot på oppløpet
|
111215-4
|
J
|
Ty Lea
|
Gu Aus
|
6
|
2120
|
V
|
0
|
30,5
|
16 000
|
146
|
-
|
|
|
etter hvert fjerde utv, med i angrep i siste sving, ga seg mye på oppløpet
|
301115-4
|
M
|
Ty Lea
|
Gu Aus
|
15
|
2160
|
V
|
1
|
30,4
|
20 000
|
46
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, med i angrep 500 igjen, knep seg fremst i tett sluttstrid
|
121115-8
|
K
|
Ty Lea
|
Ma Øyo
|
7
|
2100
|
A
|
1
|
30,3a
|
16 000
|
28
|
-
|
|
|
lett tet, 1,28/500 og 28,5/1000, rykket 300 i, stoppet mye siste 50
|
231015-5
|
J
|
Ty Lea
|
Gu Aus
|
2
|
2100
|
A
|
3
|
28,7a
|
14 000
|
51
|
-
|
|
|
ut e 350, tet e 500, 24,9/500 og 28,0/1000, lederrygg 1050 i, treer 300 i
|
071015-5
|
B
|
Ty Lea
|
Gu Aus
|
8
|
2160
|
V
|
0
|
28,3 g
|
30 000
|
180
|
-
|
|
|
galopp e 50, tapte 30, sjette, femte og fjerde innv, holdt farten brukbart
|
180915-3
|
J
|
Ty Lea
|
Gu Aus
|
2
|
1609
|
A
|
4
|
26,8a
|
16 000
|
24
|
-
|
|
|
tet, 23,1/500, lederrygg e 550, fast 300 i, holdt farten bra da det løste seg
|
270815-4
|
B
|
Ty Lea
|
Gu Aus
|
9
|
2100
|
A
|
5
|
30,4a
|
12 000
|
62
|
-
|
|
|
tredje utv, med 1100 i, dødens 900 i, ga seg 150 i
|
130815-1
|
BT
|
Ty Lea
|
Ma Øyo
|
2
|
1600
|
A
|
1
|
28,4a
|
12 000
|
35
|
-
|
|
|
tet. 26.8/500 og 29.1/1000, sikkert
|
280715-4
|
D
|
Ty Lea
|
Gu Aus
|
2
|
2100
|
A
|
1
|
29,7a
|
12 000
|
135
|
-
|
|
|
lederrygg, ut i dødens 600 igjen, koblet grepet kort før mål
|
030515-5
|
J
|
Ty Lea
|
Id Ols
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
dist a
|
14 000
|
428
|
-
|
|
|
tredje innv, avhengt 550 igjen
|
160415-5
|
K
|
Ty Lea
|
Gu Aus
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
30,4a
|
18 000
|
151
|
-
|
|
|
lederrygg, hindret 400 i, langt fram mot oppløpet, avsluttet brukbart
|
260315-6
|
K
|
Ty Lea
|
Ås Ten
|
3
|
1700
|
A
|
0
|
31,1ag
|
14 000
|
612
|
-
|
|
|
femte innvendig, angrep 300 igjen, galopperte 200 igjen
|
270215-6
|
J
|
Ty Lea
|
Ås Ten
|
5
|
2100
|
V
|
0
|
dist g
|
14 000
|
650
|
-
|
|
|
galopp etter 25, tapte 30, et stykke bak, hentet lite, ny galopp mot siste sving
|
040215-5
|
B
|
Ty Lea
|
Ås Ten
|
5
|
2160
|
V
|
0
|
31,5 g
|
30 000
|
213
|
-
|
|
|
galopp e 50, tapte 30, siden langt bak med luke fram
|
280115-2
|
BI
|
Ty Lea
|
Ås Ten
|
5
|
2100
|
V
|
-
|
|
24 000
|
0
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
080115-7
|
K
|
Ty Lea
|
Ås Ten
|
7
|
2140
|
V
|
4
|
33,4 g
|
16 000
|
174
|
-
|
|
|
kort gal e 50, fjerde utv, angrep 700 i, avanserte ikke, slo noen slitne på oppløpet
|
131214-20
|
J
|
Ty Lea
|
Kr Kva
|
5
|
2120
|
V
|
0
|
38,1
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|