120225-4
|
J
|
Celina Arctous
|
Ei Høi
|
2
|
2100
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
190125-2
|
J
|
Celina Arctous
|
Ei Høi
|
8
|
2100
|
A
|
4
|
17,7a
|
18 000
|
66
|
-
|
|
|
femte utv, med i angrep 750 i, hengende, sto på sterkt i rask avslutning
|
030125-4
|
J
|
Celina Arctous
|
Ei Høi
|
5
|
2100
|
A
|
3
|
16,7a
|
18 000
|
20
|
-
|
|
|
fjerde, satt full fart e 450, svart opp, knakk leder 550 i, slått 250 i, god
|
260924-1
|
K
|
Celina Arctous
|
Ei Høi
|
3
|
2100
|
A
|
1
|
17,3a
|
16 000
|
19
|
-
|
|
|
tredje, dødens etter 850, tet 450 igjen, suveren
|
130924-20
|
J
|
Celina Arctous
|
Ol Ott
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
300824-21
|
J
|
Celina Arctous
|
Ol Ott
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
180624-21
|
J
|
Celina Arctous
|
Ol Ott
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
140524-2
|
J
|
Celina Arctous
|
Ma Høi
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
17,8ag
|
18 000
|
49
|
-
|
|
|
annet utv, feilet i angrep i annen sving (30), fjerde utv, sliten i siste sving
|
230424-7
|
B
|
Celina Arctous
|
Ma Høi
|
5
|
2100
|
A
|
5
|
17,9a
|
20 000
|
96
|
-
|
|
|
tredje innvendig, fast
|
140224-2
|
J
|
Celina Arctous
|
Ei Høi
|
6
|
2100
|
A
|
7
|
20,9ag
|
18 000
|
18
|
-
|
|
|
rolig start, tredje utv, til dødens e 1000, galopp mot oppl, neppe seier uten
|
120124-8
|
J
|
Celina Arctous
|
Ei Høi
|
2
|
2600
|
V
|
0
|
18,4
|
20 000
|
48
|
-
|
19,2-18,6
|
|
tet, 19,2/500 og 18,6/1000, slått 550 i, tapte mye inn
|
221223-3
|
J
|
Celina Arctous
|
Ei Høi
|
6
|
2100
|
A
|
1
|
18,0a
|
16 000
|
51
|
-
|
|
|
tredj utv, speedrykk e 600, nesten tet, lederrygg, bakket ut s sv, suste inn til klar
|
101223-7
|
J
|
Celina Arctous
|
Ei Høi
|
1
|
2609
|
A
|
2
|
20,4a
|
20 000
|
43
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 400, annet utv 700 i, ang 550 i, hengende, bra oppløp, halv lengde b
|
241123-3
|
J
|
Celina Arctous
|
Co Eng
|
2
|
2100
|
V
|
3
|
18,4
|
14 000
|
276
|
-
|
|
|
tredje, lederrygg e 300, ut et spor 150 i, sto på fint
|
161123-9
|
K
|
Celina Arctous
|
Ma Aad
|
3
|
2100
|
V
|
5
|
21,8 g
|
14 000
|
147
|
-
|
|
|
g mot første sving, fjerde innvendig
|