140524-3
|
J
|
Jan Alki
|
An Was
|
9
|
2100
|
A
|
6
|
16,8a
|
18 000
|
871
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut fra sliten rygg i siste sving, sliten selv, tam
|
090524-8
|
K
|
Jan Alki
|
Se Ris
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
17,1a
|
18 000
|
483
|
-
|
|
|
rask ut, tet f sv, lederrygg e 350, tredje innv, maks
|
240424-9
|
K
|
Jan Alki
|
An Was
|
6
|
1700
|
A
|
4
|
17,0a
|
18 000
|
367
|
-
|
|
|
bra med ut, annet utv, dødens e 400, avløst i annen sving, holdt farten bra
|
270324-1
|
J
|
Jan Alki
|
An Was
|
3
|
2100
|
A
|
5
|
18,7a
|
16 000
|
406
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 400, tapte 20 til vinner siste 300
|
130324-4
|
B
|
Jan Alki
|
An Was
|
2
|
2100
|
A
|
7
|
16,9a
|
16 000
|
296
|
-
|
|
|
lederrygg, ga seg mye siste 400
|
280224-4
|
B
|
Jan Alki
|
Da Dal
|
1
|
1609
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
279
|
-
|
|
|
overflydd, lederryg, slet i siste sving, feilet tidlig på oppløpet
|
080224-4
|
J
|
Jan Alki
|
Da Dal
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
16,3a
|
18 000
|
288
|
-
|
|
|
fjerde utv, kunne lite
|
310124-4
|
B
|
Jan Alki
|
Da Dal
|
12
|
1609
|
A
|
0
|
16,6a
|
18 000
|
558
|
-
|
|
|
femte innvendig, slet med å tette, holdt sin fart der bak
|
180623-6
|
J
|
Jan Alki
|
Vi Hop
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
15,7a
|
16 000
|
260
|
-
|
|
|
fjerde innv, trakk seg endel siste 400
|
040623-1
|
K
|
Jan Alki
|
Vi Hop
|
3
|
2100
|
A
|
5
|
16,4a
|
16 000
|
166
|
-
|
|
|
tredje innv, tidlig dødens og presset på, svarte ut konk 800 i, stod på godt
|
180523-1
|
K
|
Jan Alki
|
Da Dal
|
7
|
1700
|
A
|
2
|
15,0a
|
16 000
|
383
|
-
|
|
|
fjerde, femte innvendig, ut i siste sving, avsluttet fort
|
200423-6
|
K
|
Jan Alki
|
He Tve
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
16,3a
|
16 000
|
251
|
-
|
|
|
etter hvert fram i dødens, ned som femtehest tidlig i sisterunden, frakjørt
|
290323-4
|
M
|
Jan Alki
|
Da Dal
|
2
|
1640
|
A
|
6
|
16,0a
|
16 000
|
109
|
-
|
|
|
tredje/fjerde innvendig, ut et spor 600 igjen, på det jevne på avstand
|
150323-7
|
B
|
Jan Alki
|
Da Dal
|
1
|
2100
|
A
|
4
|
16,6a
|
16 000
|
277
|
-
|
|
|
lederrygg, frakjørt av vinner, holdt farten greit
|
020323-3
|
K
|
Jan Alki
|
He Tve
|
7
|
1700
|
A
|
0
|
br ag
|
16 000
|
143
|
-
|
|
|
feilet før bilen slapp
|
310521-4
|
J
|
Ballroom Queen
|
Gu Aus
|
4
|
2100
|
A
|
3
|
16,0a
|
15 000
|
216
|
-
|
|
|
lederrygg, sto på greit langt bak vinneren
|
130521-6
|
J
|
Ballroom Queen
|
To Sol
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
16,3a
|
18 000
|
264
|
-
|
|
|
tredje innv, fjerde innv, slet 500 i, frakjørt
|
030521-5
|
K
|
Ballroom Queen
|
He Tve
|
7
|
1700
|
A
|
0
|
17,5a
|
18 000
|
669
|
-
|
|
|
via tredjespor, annet utv e 500, ble snill
|
310321-3
|
BI
|
Ballroom Queen
|
Er Ren
|
9
|
2100
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
200321-4
|
BI
|
Ballroom Queen
|
He Tve
|
5
|
2100
|
A
|
4
|
17,8a
|
20 000
|
506
|
-
|
|
|
bra ut, tet, tredje innv e 500, på det jevne, heldig fjerde på avstand
|
280221-3
|
K
|
Ballroom Queen
|
He Tve
|
6
|
2100
|
A
|
4
|
18,1a
|
15 000
|
345
|
-
|
|
|
annet utv, på det jevne, fjerde på avstand
|
180221-6
|
K
|
Ballroom Queen
|
He Tve
|
8
|
2100
|
A
|
6
|
18,6a
|
15 000
|
457
|
-
|
|
|
dårlig start, langt bak, holdt siden farten greit der bak
|
020221-5
|
BI
|
Ballroom Queen
|
Ha Hol
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
21,4a
|
20 000
|
405
|
-
|
|
|
dødens, lederrygg e 250, tredje og fjerde innv, ga seg på siste bortre
|
170121-20
|
J
|
Ballroom Queen
|
He Tve
|
3
|
2100
|
V
|
0
|
21,5 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
201218-3
|
J
|
Valseth Fanten
|
Da Dal
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
30,6a
|
14 000
|
301
|
-
|
|
|
fjerde og femte utvendig, angrep 600 igjen, det ebbet litt ut på oppløpet
|
131218-1
|
D
|
Valseth Fanten
|
Da Dal
|
2
|
1700
|
A
|
5
|
29,2a
|
14 000
|
174
|
-
|
|
|
tredje innv, hindret 600 i, holdt farten greit da det løste seg
|
041218-1
|
D
|
Valseth Fanten
|
Da Dal
|
2
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
14 000
|
162
|
-
|
|
|
tet, lederrygg etter 400, galopperte seg bort 800 igjen
|
131118-3
|
B
|
Valseth Fanten
|
Da Dal
|
6
|
1609
|
A
|
4
|
29,0ag
|
14 000
|
778
|
-
|
|
|
feilet direkte (30), opp i fjerde utvendig midtveis, avsluttet fint på avstand
|
260116-2
|
D
|
Ronaldo Blåbjerg
|
An Tøn
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
20,2arg
|
12 000
|
108
|
-
|
|
|
sjettehest, tredje/fjerde utvendig, feilet i køen i siste sving
|