011216-5
|
B
|
V'ang Yard
|
Jø Eil
|
6
|
2100
|
A
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|
031116-4
|
B
|
V'ang Yard
|
Jø Eil
|
12
|
2100
|
A
|
6
|
16,7a
|
10 000
|
549
|
-
|
|
|
fjerde innv, ut et spor 600 i, fikk maks
|
171016-1
|
B
|
V'ang Yard
|
Jø Eil
|
9
|
1609
|
A
|
2
|
15,8a
|
14 000
|
482
|
-
|
|
|
tredje innvendig, kom fint innvendig på oppløpet
|
250816-3
|
B
|
V'ang Yard
|
Ka Joh
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
19,3a
|
10 000
|
264
|
-
|
|
|
tredje utvendig, viste lite
|
070716-5
|
D
|
V'ang Yard
|
Jø Eil
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
16,4a
|
12 000
|
133
|
-
|
|
|
lederrygg, sliten mot oppløpet
|
230616-4
|
B
|
V'ang Yard
|
Jø Eil
|
4
|
1609
|
A
|
3
|
14,9a
|
10 000
|
132
|
-
|
|
|
via tredjespor til dødens, annet utv e 500, tredje utv, fin fart i mål
|
100616-6
|
BI
|
V'ang Yard
|
Jø Eil
|
12
|
1609
|
A
|
0
|
16,7a
|
16 000
|
256
|
-
|
|
|
hengende i tredjespor, bakket sist 800 igjen, ga seg mye
|
290516-5
|
D
|
V'ang Yard
|
Jo Eil
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
19,8a
|
14 000
|
138
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 350, på vikende front mot siste sving
|
190516-4
|
B
|
V'ang Yard
|
Jø Eil
|
4
|
1609
|
A
|
2
|
14,8a
|
10 000
|
91
|
-
|
13,1-15,1
|
|
tet, 13,1/500 og 15,1/1000, innhentet på målstreken
|
140516-3
|
BI
|
V'ang Yard
|
Ol Øst
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
16,6a
|
16 000
|
714
|
-
|
|
|
sjuende innvendig, ble der bak
|
280416-3
|
B
|
V'ang Yard
|
Jø Eil
|
2
|
2100
|
A
|
2
|
17,0a
|
10 000
|
177
|
-
|
|
|
lederrygg, åpning 50 i, tapte med hals, brøt innover, seier ellers
|
120416-4
|
D
|
V'ang Yard
|
Jø Eil
|
11
|
2100
|
A
|
2
|
18,3a
|
12 000
|
923
|
-
|
|
|
tredje/fjerde utvendig, med i angrep på siste bortre, sto på flott
|
100316-3
|
B
|
V'ang Yard
|
Ol Øst
|
6
|
1609
|
A
|
0
|
16,3a
|
10 000
|
144
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, tredje utvendig 800 igjen, angrep 350 igjen, kunne lite
|
170216-5
|
B
|
V'ang Yard
|
Jø Eil
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
17,8a
|
30 000
|
1520
|
-
|
|
|
dødens, annet utv e 350, tredje utv, ga seg på oppløpet
|
110216-4
|
B
|
V'ang Yard
|
Jø Eil
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
19,3a
|
10 000
|
680
|
-
|
|
|
tilbaketrukket dødens, slet 500 igjen
|
270116-6
|
B
|
V'ang Yard
|
Jø Eil
|
5
|
2100
|
A
|
3
|
18,0a
|
16 000
|
570
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 300, tredje innv e 600, annet utv 650 i, fullførte bra
|
111115-1
|
B
|
V'ang Yard
|
Ol Øst
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
18,9
|
20 000
|
876
|
-
|
|
|
lederrygg, dalte mot siste sving, ga seg helt på oppløpet
|
011115-5
|
BI
|
V'ang Yard
|
Ol Øst
|
7
|
2100
|
A
|
4
|
18,1a
|
18 000
|
665
|
-
|
|
|
fjerde og tredje innv, hang brukbart med
|
221015-1
|
B
|
V'ang Yard
|
Bj Ste
|
11
|
1609
|
A
|
6
|
17,0a
|
10 000
|
429
|
-
|
|
|
fjerde utv, kjørte rett fram til maks
|
160915-2
|
B
|
V'ang Yard
|
Bj Ste
|
8
|
2160
|
V
|
0
|
17,6
|
24 000
|
804
|
-
|
|
|
fjerde og tredje utv, ga seg i siste sving
|
080915-1
|
D
|
V'ang Yard
|
Bj Ste
|
10
|
2100
|
V
|
4
|
18,8
|
12 000
|
133
|
-
|
|
|
annet og tredje utvendig, angrep 600 igjen, hengende, sto på helt greit
|
260815-3
|
B
|
V'ang Yard
|
Jø Eil
|
8
|
2100
|
A
|
5
|
17,5a
|
20 000
|
595
|
-
|
|
|
tredjespor, femte utv e 250, sjette innv, fjerde utv, med 500 i, holdt farten
|
090715-4
|
B
|
V'ang Yard
|
Bj Ste
|
6
|
1609
|
A
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
210515-2
|
B
|
V'ang Yard
|
Bj Ste
|
1
|
1609
|
A
|
0
|
16,0a
|
10 000
|
32
|
-
|
|
|
overflydd e 150, slapp ryggen sin med 20 ned oppløpet
|
120515-4
|
D
|
V'ang Yard
|
Bj Ste
|
4
|
1700
|
A
|
2
|
17,8a
|
10 000
|
80
|
-
|
|
|
dødens, nærmet seg mye oppunder mål
|
300415-2
|
B
|
V'ang Yard
|
Bj Ste
|
11
|
2100
|
A
|
4
|
18,7a
|
10 000
|
309
|
-
|
|
|
femte innv, ut et spor 600 igjen, plukket fire siste 400
|
021014-1
|
B
|
V'ang Yard
|
Ol Øst
|
1
|
1609
|
A
|
0
|
18,3a
|
12 000
|
56
|
-
|
|
|
tet, 12.7/500, lederrygg etter 650, sliten på siste bortre
|
050914-8
|
B
|
V'ang Yard
|
Ra Sve
|
12
|
2100
|
A
|
11
|
16,7a
|
18 000
|
719
|
-
|
|
|
fjerde, femte og sjette utv, ble der bak
|
210814-1
|
B
|
V'ang Yard
|
Ol Øst
|
10
|
1609
|
A
|
4
|
15,5a
|
12 000
|
329
|
-
|
|
|
tredje og fjerde utv, angrep 750 i, tredje utv 600 i, angrep 300 i, holdt bra
|
070814-1
|
B
|
V'ang Yard
|
Bj Ste
|
4
|
1609
|
A
|
0
|
16,4a
|
12 000
|
105
|
-
|
|
|
tet e 200, 11.9/500 og 13.7/1000, holdt sporet til oppløpet, ga seg mye
|
200714-5
|
BI
|
V'ang Yard
|
Ge Gun
|
3
|
2600
|
A
|
0
|
20,4a
|
15 000
|
210
|
-
|
|
|
dødens, lederrygg e 350, ga seg mot siste sving
|
230614-20
|
BI
|
V'ang Yuni
|
Bj Ste
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
22,5
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
230614-3
|
BI
|
V'ang Yard
|
Bj Ste
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
16,7a
|
15 000
|
424
|
-
|
|
|
dødens, fjerde innvendig etter 400, hang kun med
|
040614-21
|
B
|
V'ang Yard
|
Bj Ste
|
3
|
2140
|
V
|
0
|
18,7
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
041012-4
|
B
|
V'ang Yard
|
Bj Ste
|
2
|
1609
|
A
|
0
|
br a
|
12 000
|
57
|
-
|
|
|
annet utvendig, ned i tredje innvendig, slet 700 igen, ga seg helt
|