010218-5
|
B
|
Pay Me Laday
|
La Kol
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
20,5a
|
14 000
|
227
|
-
|
|
|
femte innv, avhengt siste 500
|
010218-1
|
B
|
The Dark Knight
|
La Kol
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
19,1a
|
14 000
|
42
|
-
|
|
|
annet utv, angrep 650 i, trakk seg helt 250 igjen
|
271217-1
|
J
|
Pay Me Laday
|
Jo Eil
|
6
|
2100
|
A
|
6
|
19,5ag
|
14 000
|
325
|
-
|
|
|
galopp e 50 (20), der bak siden
|
051217-2
|
D
|
Pay Me Laday
|
Jø Eil
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
19,9a
|
12 000
|
250
|
-
|
|
|
først i annetspor, ga seg på oppløpet
|
011217-8
|
J
|
Pay Me Laday
|
Jø Eil
|
9
|
2100
|
A
|
4
|
18,4a
|
14 000
|
361
|
-
|
|
|
femte innvendig, annetspor 800 igjen, med i angrep 400 igjen, sto på godt
|
281117-1
|
M
|
The Dark Knight
|
Jø Eil
|
6
|
1640
|
A
|
0
|
19,2a
|
12 000
|
59
|
-
|
|
|
tredjespor, bakket seg sist innvendig, ble der bak
|
091117-3
|
K
|
Pay Me Laday
|
Jø Eil
|
2
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
12 000
|
130
|
-
|
|
|
galopperte seg bort direkte
|
261017-8
|
K
|
Pay Me Laday
|
Jø Eil
|
3
|
2100
|
A
|
4
|
20,0ag
|
12 000
|
339
|
-
|
|
|
startgalopp, femte innv e 600, bra oppløp
|
261017-2
|
K
|
The Dark Knight
|
Jø Eil
|
2
|
1700
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
121017-3
|
K
|
Pay Me Laday
|
Jø Eil
|
4
|
2100
|
A
|
4
|
18,7a
|
12 000
|
306
|
-
|
|
|
annet utv, kjørte rett fram til maks
|
121017-1
|
K
|
The Dark Knight
|
Jø Eil
|
11
|
2100
|
A
|
5
|
18,1a
|
12 000
|
43
|
-
|
|
|
annet utv, til dødens e 800, trakk seg endel siste 250
|
011017-9
|
M
|
The Dark Knight
|
Jø Eil
|
5
|
2140
|
A
|
5
|
18,7a
|
16 000
|
37
|
-
|
17,8-20,0
|
|
tet, 17,8/500 og 1.20/1000, slått tidlig på oppløpet
|
240917-3
|
K
|
Pay Me Laday
|
Jø Eil
|
7
|
2100
|
A
|
2
|
19,0a
|
12 000
|
377
|
-
|
|
|
tredje utvendig etter 300, annet utvendig, dødens siste sving, holdt farten greit
|
180917-2
|
B
|
Pay Me Laday
|
Jø Eil
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
25,6ag
|
16 000
|
352
|
-
|
|
|
galopperte seg bort fra start
|
280817-3
|
B
|
Pay Me Laday
|
Jø Eil
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
17,1a
|
16 000
|
560
|
-
|
|
|
overfløyet, tredje innvendig, hang bare med
|
040817-2
|
J
|
Pay Me Laday
|
La Kol
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
18,1a
|
12 000
|
483
|
-
|
|
|
femte innvendig, sluttkjørt i siste sving
|
300717-7
|
K
|
Pay Me Laday
|
La Kol
|
2
|
2100
|
V
|
2
|
21,0
|
14 000
|
55
|
-
|
|
|
lederrygg, prøvde seg i brekken, avvist
|
120717-1
|
B
|
Pay Me Laday
|
La Kol
|
9
|
2140
|
V
|
3
|
19,2
|
20 000
|
127
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep 300 igjen, fint oppløp langt bak de beste
|
030717-3
|
B
|
Pay Me Laday
|
La Kol
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
18,4a
|
16 000
|
256
|
-
|
|
|
tredjespor, sjette utv e 500, med 400 i, holdt farten brukbart
|
300517-7
|
M
|
Thai Simoni
|
Jø Eil
|
10
|
1640
|
A
|
0
|
15,8a
|
16 000
|
1382
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, hang bare med
|
090217-6
|
B
|
Thai Simoni
|
Re Aar
|
2
|
1609
|
A
|
5
|
15,5a
|
14 000
|
43
|
-
|
|
|
lederrygg e 150, dødens e 400, trakk seg helt 300 igjen
|
090217-5
|
B
|
Bork Odina
|
Re Aar
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
30,9a
|
12 000
|
326
|
-
|
24,6-27,5
|
|
tet, 24,6/500 og 27,5/1000, slått 500 i, ga seg
|
260117-7
|
J
|
Bork Odina
|
Ge Flå
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
31,8a
|
12 000
|
243
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, dårlig rygg 500 igjen, ble feil
|
161116-3
|
B
|
Bork Odina
|
He Kol
|
4
|
2160
|
V
|
-
|
dg
|
24 000
|
334
|
-
|
|
|
galopp e 50, gjentok e 250
|
041116-3
|
J
|
Bork Odina
|
Ma Sør
|
6
|
2120
|
V
|
0
|
34,2 g
|
12 000
|
252
|
-
|
|
|
galopp e 100 (30), der bak siden
|
031116-5
|
B
|
Thai Simoni
|
Re Aar
|
9
|
1609
|
A
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
magesykdom
|
201016-4
|
D
|
Bork Odina
|
Ei Høi
|
11
|
1700
|
A
|
0
|
28,8a
|
10 000
|
307
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, tredje innv rundt siste sving, maks
|
131016-5
|
K
|
Thai Simoni
|
La Kol
|
1
|
1700
|
A
|
6
|
15,9a
|
18 000
|
79
|
-
|
10,2-13,6
|
|
tet, 10,2/500 og 13,6/1000, slått ut i oppløpet
|
061016-6
|
K
|
Bork Odina
|
La Kol
|
3
|
1700
|
A
|
6
|
27,7a
|
16 000
|
348
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, hang helt greit med
|
021016-6
|
BI
|
Thai Simoni
|
Kr Kva
|
8
|
1609
|
A
|
0
|
15,7a
|
16 000
|
281
|
-
|
|
|
tredjespor første 400, fjerde innv, hektet av i siste sving
|
270916-3
|
M
|
Bork Odina
|
He Kol
|
4
|
2140
|
V
|
4
|
31,6
|
16 000
|
124
|
-
|
29,5-27,5
|
|
tet, 29,5/500 og 27,5/1000, passert på siste bortre, trakk seg mye
|
160916-5
|
B
|
Thai Simoni
|
Re Aar
|
3
|
1609
|
A
|
2
|
12,9a
|
20 000
|
153
|
-
|
10,3-11,9
|
|
tet, 10,3/500 og 11,9/1000, hadde tre lengder 150 i, slått 100 i, uansett god
|
130916-5
|
D
|
Bork Odina
|
Da Dal
|
15
|
2540
|
V
|
0
|
29,3
|
18 000
|
680
|
-
|
|
|
innvendig i køen, frakjørt i sisterunden
|
110816-2
|
K
|
Bork Odina
|
La Kol
|
4
|
1700
|
A
|
6
|
28,0a
|
18 000
|
377
|
-
|
25,1-26,9
|
|
lett tet, 27,0/500 og 27,5/1000, hardt presset i siste sv, passert og trakk seg 250 i
|
190716-4
|
D
|
Bork Odina
|
Ei Høi
|
8
|
1700
|
A
|
0
|
27,9a
|
10 000
|
231
|
-
|
|
|
tredje innvendig, ut mot siste bortre, trakk seg mot siste sving
|
010716-8
|
J
|
Self Suit G.T.
|
He Kol
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
19,0a
|
12 000
|
224
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 150, kunne lite
|
270616-8
|
J
|
Bork Odina
|
Ma Ber
|
10
|
2140
|
V
|
6
|
30,0
|
14 000
|
550
|
-
|
|
|
åttende og femtehest, fjerdehest, tapte et par plasser
|
210616-4
|
D
|
Bork Odina
|
Kr Kva
|
9
|
1700
|
A
|
5
|
27,5a
|
12 000
|
252
|
-
|
|
|
tredje innvendig, helt på det jevne
|
090616-3
|
B
|
Self Suit G.T.
|
Kr Kva
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
19,0a
|
10 000
|
457
|
-
|
|
|
tredjespor, lederrygg e 300, tredje og fjerde innv, ga seg i siste sving
|
090616-8
|
K
|
Bork Odina
|
Ma Ber
|
10
|
2120
|
V
|
8
|
30,1
|
14 000
|
299
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, femtehest 400 igjen, ga seg
|
260516-5
|
K
|
Bork Odina
|
Kr Kva
|
15
|
2140
|
V
|
7
|
29,3
|
18 000
|
362
|
-
|
|
|
smøg med sist innvendig hele veien, ordinær
|
280316-1
|
M
|
Self Suit G.T.
|
Ei Høi
|
11
|
2140
|
A
|
0
|
br a
|
16 000
|
370
|
-
|
|
|
femte innvendig, slet med farten på siste bortre
|
051215-8
|
J
|
Bork Odina
|
Jo Eil
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
dist
|
16 000
|
565
|
-
|
|
|
tet, 1,32/500, lederrygg e 950, avhengt tidlig på sisterunden
|
271115-2
|
J
|
Self Suit G.T.
|
Re Aar
|
3
|
2100
|
A
|
5
|
20,2a
|
16 000
|
500
|
-
|
|
|
tet, 13,7/500 og 17,3/1000, slått 600 igjen
|
311015-1
|
D
|
Self Suit G.T.
|
Ii Aho
|
4
|
2100
|
A
|
5
|
18,9a
|
20 000
|
159
|
-
|
|
|
tet, 1.16/500 og 20.3/1000, forbiløpt runden igjen
|
291015-7
|
K
|
Bork Odina
|
El Haf
|
3
|
2120
|
V
|
3
|
30,7
|
12 000
|
67
|
-
|
|
|
tredje innvendig, holdt farten
|
211015-5
|
B
|
Bork Odina
|
Li Ped
|
8
|
2160
|
V
|
4
|
31,9 g
|
20 000
|
111
|
-
|
|
|
sjette, fjerde og tredje innv, kort galopp som treer 300 i, ga seg på oppløpet
|
211015-2
|
B
|
Self Suit G.T.
|
Kr Kva
|
5
|
1640
|
V
|
0
|
16,5
|
24 000
|
160
|
-
|
|
|
tredje innv, ga seg på oppløpet
|
111015-21
|
J
|
Bork Odina
|
El Haf
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
33,1
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
051015-1
|
D
|
Self Suit G.T.
|
Kr Kva
|
3
|
2500
|
A
|
5
|
19,2ag
|
14 000
|
36
|
-
|
|
|
galopp i første sv (20), havnet nest sist, med i tredjespor 500 i, godkjent
|
280915-22
|
D
|
Self Suit G.T.
|
El Haf
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
20,7
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
180915-8
|
J
|
Self Suit G.T.
|
Kr Kva
|
4
|
2100
|
V
|
2
|
17,9
|
12 000
|
91
|
-
|
|
|
lederrygg, prøvde seg på leder på oppløpet, sikker toer uten å true
|
020915-4
|
B
|
Self Suit G.T.
|
Kr Kva
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
17,0a
|
30 000
|
515
|
-
|
|
|
femte og fjerde innv, ga seg 700 i
|
050815-5
|
B
|
Self Suit G.T.
|
Ei Høi
|
13
|
2160
|
V
|
6
|
17,2
|
24 000
|
130
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut et spor på oppløpet uten å få fritt fram
|
170615-9
|
D
|
Self Suit G.T.
|
Ei Høi
|
12
|
2120
|
V
|
0
|
20,4
|
15 000
|
51
|
-
|
|
|
tredje og fjerde utv, sjette innv, med i angrep 650 i, ga seg i siste sving
|
210515-5
|
B
|
Self Suit G.T.
|
Ei Høi
|
12
|
2100
|
A
|
6
|
16,7a
|
12 000
|
80
|
-
|
|
|
fjerde innv, annet utv 700 i, via tredje 550 i, avanserte ikke
|
080515-7
|
J
|
Self Suit G.T.
|
Ei Høi
|
5
|
2100
|
V
|
3
|
16,6
|
30 000
|
60
|
-
|
|
|
tredje innv, dødens 650 i, tet 500 i, slått 100 i, tapte annen på streken
|
030515-3
|
J
|
Self Suit G.T.
|
Ei Høi
|
8
|
2100
|
A
|
2
|
16,9a
|
14 000
|
32
|
-
|
|
|
femte utv, angrep e 600, tet e 1000 på 16,7, slått 100 i, holdt flott
|
220415-8
|
B
|
Self Suit G.T.
|
Ei Høi
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
16,3a
|
30 000
|
215
|
-
|
|
|
fjerde utv, hang bare med
|
030415-5
|
K
|
Self Suit G.T.
|
Ei Høi
|
2
|
2100
|
A
|
2
|
17,2ag
|
18 000
|
72
|
-
|
|
|
galopperte e 50, femte innvendig, tredje utvendig 600 i, raskt oppløp
|
200315-5
|
J
|
Self Suit G.T.
|
Ha Hol
|
1
|
2100
|
A
|
5
|
18,6a
|
18 000
|
64
|
-
|
|
|
overflydd direkte, tredje innv, tredje utv 750 i, hold farten
|
060614-4
|
BI
|
Freja Faks
|
Ei Høi
|
8
|
1620
|
V
|
-
|
dg
|
15 000
|
280
|
-
|
|
|
dødens, galopperte 900 igjen, nede i trav igjen, men gjentok like etter
|
060514-4
|
K
|
Freja Faks
|
Kr Kva
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
strøket av stevneveterinær
|
100214-8
|
D
|
Karrus
|
Ce Jen
|
5
|
2120
|
V
|
0
|
35,0
|
15 000
|
340
|
-
|
|
|
treg ut, og var nest sist etter en runde, kunne lite
|
100214-1
|
D
|
Continental Woman
|
Bj Lar
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
20,0a
|
15 000
|
663
|
-
|
|
|
tredje utvendig, slet ut mot siste bortre og tapte en del til slutt
|
240114-3
|
J
|
Continental Woman
|
Ce Jen
|
9
|
2120
|
V
|
0
|
19,0
|
15 000
|
891
|
-
|
|
|
hengende i tredjespor, bakket bak, ble helt feil
|
150114-1
|
B
|
Karrus
|
Ce Jen
|
7
|
2180
|
V
|
4
|
32,9 g
|
15 000
|
400
|
-
|
|
|
sjettehest, galopperte 700 igjen, fint tilbake
|
090114-1
|
B
|
Continental Woman
|
Ce Jen
|
2
|
2100
|
A
|
4
|
18,0a
|
12 000
|
285
|
-
|
|
|
fjerde innv, lederrygg 1100 i, holdt farten bra
|
151213-21
|
J
|
Continental Woman
|
Ce Jen
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
21,2
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
151213-6
|
J
|
Karrus
|
Bj Lar
|
11
|
2640
|
V
|
0
|
33,8
|
18 000
|
1083
|
-
|
|
|
femte innvendig, uten å tette, slet 900 igjen, ga seg mye
|
051213-21
|
J
|
Continental Woman
|
Ce Jen
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
28,1
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
051213-4
|
J
|
Karrus
|
Bj Lar
|
5
|
2100
|
V
|
0
|
36,2
|
15 000
|
739
|
-
|
|
|
svak staert, femte utvendig, ble langt bak
|
251113-9
|
D
|
Karrus
|
Ce Jen
|
14
|
2140
|
V
|
7
|
31,0
|
15 000
|
429
|
-
|
|
|
innerspor i køen, holdt farten sin
|
151113-5
|
J
|
Continental Woman
|
Ge Gun
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
21,4a
|
18 000
|
623
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innvendig, slet 800 igjen
|
311013-8
|
K
|
Karrus
|
Ce Jen
|
9
|
2140
|
V
|
5
|
32,0
|
15 000
|
468
|
-
|
|
|
i baktroppen, fin sisterunde
|
311013-7
|
K
|
Continental Woman
|
Ge Gun
|
7
|
1700
|
A
|
4
|
17,1a
|
18 000
|
202
|
-
|
|
|
annet utv, hang mest med
|
181013-7
|
J
|
Continental Woman
|
Ma Gun
|
9
|
1609
|
A
|
0
|
15,1a
|
15 000
|
103
|
-
|
|
|
sjette innvendig, maks
|
151013-2
|
B
|
Karrus
|
Ce Jen
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
31,2ag
|
15 000
|
262
|
-
|
|
|
galopperte seg bort etter 50
|
270913-2
|
J
|
Continental Woman
|
Ma Gun
|
4
|
2100
|
A
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
240913-8
|
M
|
Karrus
|
Ce Jen
|
7
|
2160
|
V
|
3
|
31,2
|
15 000
|
173
|
-
|
|
|
femte-/sjettehest, holdt farten brukbart
|
180813-9
|
J
|
Karrus
|
Ce Jen
|
2
|
2100
|
A
|
6
|
32,0ag
|
15 000
|
199
|
-
|
|
|
startgalopp, tapte 60, holdt farten etterpå
|
180813-2
|
J
|
Continental Woman
|
Jø Pet
|
12
|
2100
|
A
|
2
|
17,5a
|
18 000
|
96
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep mot siste sving, dødens siste sving, holdt farten greit
|
090813-20
|
J
|
Continental Woman
|
Ge Gun
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
19,2
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
060813-9
|
M
|
Karrus
|
Ce Jen
|
9
|
2140
|
A
|
5
|
30,9a
|
15 000
|
279
|
-
|
|
|
fjerdespor, tet e 400, 26.0/500, sliten 1000 i, hang bare med
|
071212-6
|
J
|
Karrus
|
Ce Kol
|
7
|
2140
|
V
|
0
|
32,9 g
|
14 000
|
273
|
-
|
|
|
galopperte i første sving, siden i køen langt der bak
|
091112-6
|
J
|
Continental Woman
|
Th Bor
|
7
|
1609
|
A
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
Øvrig skade
|
161012-4
|
D
|
Continental Woman
|
St Klø
|
4
|
2100
|
A
|
1
|
18,4a
|
14 000
|
40
|
-
|
|
|
tet, 15.0/500 og 17.0/1000, lett
|
021012-2
|
M
|
Continental Woman
|
Si Eil
|
4
|
1640
|
A
|
4
|
15,0a
|
16 000
|
123
|
-
|
|
|
tet i første sving, lederrygg etter 500, hang med til maks
|
110912-6
|
M
|
Continental Woman
|
Ge Gun
|
7
|
2140
|
A
|
2
|
16,8a
|
16 000
|
287
|
-
|
|
|
lederrygg, kom seg ut i brekken, spurtet bra og var ikke langt bak
|
080912-1
|
B
|
Karrus
|
Kr Kva
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
30,8ag
|
20 000
|
230
|
-
|
|
|
feilet direkte, tapte for mye
|
220812-2
|
B
|
Continental Woman
|
Ge Gun
|
2
|
1609
|
A
|
0
|
17,1a
|
40 000
|
337
|
-
|
|
|
annet, tredje utvendig, trakk seg 500 igjen
|
110812-2
|
D
|
Continental Woman
|
Ma Kul
|
9
|
1700
|
A
|
5
|
16,8a
|
16 000
|
40
|
-
|
|
|
tredje utvendig, kjørte rett fram, fullførte godt
|
040812-4
|
B
|
Continental Woman
|
Ge Gun
|
2
|
1640
|
V
|
0
|
14,9
|
100 000
|
541
|
-
|
|
|
fjerde og femte innvendig, smøg med til maks
|
180712-8
|
B
|
Karrus
|
Si Løv
|
5
|
2100
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
140712-7
|
J
|
Continental Woman
|
La Kol
|
5
|
2100
|
V
|
2
|
16,4
|
75 000
|
624
|
-
|
|
|
lederrygg, liftet med til maks
|
030712-6
|
M
|
Continental Woman
|
Ge Gun
|
8
|
1640
|
A
|
3
|
14,1a
|
16 000
|
134
|
-
|
|
|
tilbaketrukket annet utvendig, leverte en flott oppløpsspurt
|
240612-8
|
ST
|
Continental Woman
|
Ei Høi
|
6
|
2140
|
A
|
0
|
18,3a
|
14 000
|
67
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep 700 igjen, det ebbet tidlig ut
|
110612-3
|
D
|
Continental Woman
|
Ge Gun
|
5
|
2100
|
A
|
1
|
17,0a
|
10 000
|
150
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep i brekken, sikkert
|
070612-9
|
K
|
Karrus
|
Kr Kva
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
31,9ag
|
16 000
|
143
|
-
|
|
|
feilet på startsiden
|
010612-1
|
J
|
Continental Woman
|
Ro Han
|
2
|
2100
|
A
|
4
|
16,8a
|
18 000
|
88
|
-
|
|
|
tilbaketrukket dødens, fullførte fint
|
280512-4
|
D
|
Karrus
|
Ma Sør
|
9
|
2520
|
V
|
0
|
33,8 g
|
16 000
|
513
|
-
|
|
|
gaopperte etter 100, siden på det jevne
|
120512-6
|
B
|
Continental Woman
|
Ge Gun
|
8
|
2160
|
V
|
5
|
16,5
|
50 000
|
663
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, holdt farten fint
|
040512-5
|
J
|
Continental Woman
|
Ge Gun
|
5
|
2100
|
V
|
4
|
17,2
|
14 000
|
689
|
-
|
|
|
dødens, fjerde innvendig etter 300, ut 200 igjen, fast i det lengste
|
020512-3
|
B
|
Karrus
|
Ol Mik
|
13
|
2160
|
V
|
0
|
34,0 g
|
24 000
|
161
|
-
|
|
|
feilet i første sving, gjentok etter 600
|
250412-2
|
B
|
Continental Woman
|
Ge Gun
|
15
|
2160
|
V
|
0
|
18,4
|
24 000
|
404
|
-
|
|
|
femte på innerspor, ble der bak
|
060412-6
|
K
|
Continental Woman
|
Ge Flå
|
6
|
1700
|
A
|
6
|
18,1a
|
20 000
|
118
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 600 igjen, ned i annet utvendig, trøtnet
|
040412-9
|
B
|
Karrus
|
Ge Flå
|
9
|
2160
|
V
|
6
|
31,9 g
|
24 000
|
115
|
-
|
|
|
feilet på startsiden, tapte en del, sist utvendig
|
070312-9
|
B
|
Karrus
|
Si Løv
|
7
|
2100
|
A
|
2
|
30,0a
|
16 000
|
17
|
-
|
|
|
dødens, avløst kort midtveis, atter dødens 800 igjen, straks førstespor, solid
|
130212-7
|
K
|
Karrus
|
Si Løv
|
3
|
1700
|
A
|
1
|
30,1ag
|
16 000
|
41
|
-
|
|
|
feilet fra start, etter hvert tredje utvendig, angrep 700 igjen, avgjorde enkelt
|
280112-1
|
J
|
Karrus
|
Ge Flå
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
31,0ag
|
20 000
|
151
|
-
|
|
|
galopperte grovt fra start, sist etter 900, hang med inn
|
090112-1
|
D
|
Karrus
|
Si Løv
|
4
|
2100
|
A
|
6
|
32,9ag
|
16 000
|
62
|
-
|
|
|
galopperte fra start, tapte for mye, men viste høy fart etter galoppen
|