150425-6
|
B
|
Smoking Volo
|
Th Was
|
3
|
2100
|
A
|
5
|
17,1a
|
22 000
|
186
|
-
|
|
|
fjerde/tredje innvendig, maks
|
200325-9
|
ST
|
Smoking Volo
|
Jo Eri
|
9
|
2140
|
A
|
0
|
17,9a
|
16 000
|
41
|
-
|
|
|
angrep fra fjerde utvendig inn mot annen sving, bakket sist midtveis, ble feil
|
030325-1
|
ST
|
Smoking Volo
|
Jo Eri
|
8
|
2160
|
V
|
3
|
17,2
|
16 000
|
155
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, annet utv 600 igjen, fullt godkjent oppløpsspurt
|
150225-2
|
ST
|
Smoking Volo
|
Jo Eri
|
3
|
2160
|
V
|
3
|
15,9
|
20 000
|
188
|
-
|
|
|
fjerdehest, tilbaketrukket lederrygg i nest siste sving, smøg med til maks
|
060225-2
|
ST
|
Smoking Volo
|
Ei Høi
|
4
|
2140
|
A
|
3
|
17,4a
|
20 000
|
60
|
-
|
|
|
tredje/fjerde innvendig, kom seg løs ut mot oppløpet, grei avslutning
|
230125-7
|
J
|
Smoking Volo
|
Jo Eri
|
7
|
2100
|
A
|
4
|
18,1a
|
18 000
|
681
|
-
|
|
|
femte innv, ut to spor og holdt farten bra på oppløpet, nær tredje
|
020125-3
|
F
|
Smoking Volo
|
Jo Eri
|
5
|
2040
|
A
|
5
|
17,2a
|
18 000
|
46
|
-
|
|
|
annet utvendig, holdt farten
|
181224-2
|
ST
|
Smoking Volo
|
Jo Eri
|
5
|
2160
|
V
|
1
|
18,8
|
16 000
|
42
|
-
|
|
|
fjerde, dødens e 950, lett da leder feilet i brekken
|
041224-1
|
ST
|
Smoking Volo
|
Ei Høi
|
1
|
2140
|
A
|
4
|
16,5a
|
18 000
|
135
|
-
|
|
|
lederrygg, tapte noen lengder på oppløpet
|
061124-6
|
ST
|
Smoking Volo
|
Ei Høi
|
1
|
2140
|
A
|
0
|
15,8a
|
18 000
|
454
|
-
|
|
|
overflydd, tredje/fjerde innvendig, ut et spor i siste sving, hang med
|
280824-5
|
ST
|
Smoking Volo
|
Ei Høi
|
2
|
2140
|
V
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
gaffelbåndsskade
|
140624-2
|
ST
|
Smoking Volo
|
Jo Eri
|
4
|
2160
|
V
|
0
|
20,1 g
|
16 000
|
127
|
-
|
|
|
feilet seg bort i første sving
|
050624-6
|
K
|
Smoking Volo
|
Ei Høi
|
8
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
298
|
-
|
|
|
femte utvendig, feilet i køen i siste sving
|
160524-8
|
ST
|
Smoking Volo
|
Jo Eri
|
7
|
2140
|
A
|
5
|
17,7a
|
16 000
|
142
|
-
|
|
|
fjerde innv, tredje utv, angrep 500 i, brukbar
|
131118-4
|
F
|
Sky Grande G.G.
|
Id Tho
|
6
|
2040
|
V
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
kjører/rytter forårsaket omstart
|
011118-4
|
F
|
Sky Grande G.G.
|
Ke Han
|
2
|
2040
|
A
|
0
|
18,7ag
|
14 000
|
263
|
-
|
|
|
tredje innvendig, galopperte etter 250, i feltet 900 igjen, ble der bak siden
|
110918-4
|
ST
|
Sky Grande G.G.
|
Jo Eri
|
5
|
2140
|
A
|
0
|
17,4a
|
16 000
|
174
|
-
|
|
|
dødens, tok imot da de kom via tredjespor, ga seg mye
|
250818-6
|
ST
|
Sky Grande G.G.
|
Jo Eri
|
12
|
2140
|
A
|
6
|
16,9a
|
16 000
|
651
|
-
|
|
|
femte utv, med i angrep 650 i, uten rygg 300 i, holdt farten greit
|
120818-4
|
ST
|
Sky Grande G.G.
|
Da Dal
|
9
|
2140
|
A
|
0
|
18,4ag
|
14 000
|
65
|
-
|
|
|
galopp etter 50, tapte mye, kontakt 900 igjen, angrep 600 igjen, slitent oppløp
|
010718-1
|
ST
|
Sky Grande G.G.
|
Jo Eri
|
3
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
14 000
|
85
|
-
|
|
|
galopp e 50
|
250618-3
|
J
|
Sky Grande G.G.
|
Jo Eri
|
4
|
2100
|
A
|
5
|
14,8a
|
16 000
|
150
|
-
|
|
|
lederrygg, annetspor 600 igjen, hang helt greit med
|
030618-5
|
ST
|
Sky Grande G.G.
|
Jo Eri
|
4
|
2140
|
A
|
2
|
16,2a
|
14 000
|
57
|
-
|
|
|
utfordret litt om tet, tilbaketrukket dødens, stod på fint
|
130518-4
|
ST
|
Sky Grande G.G.
|
Jo Eri
|
12
|
2140
|
A
|
5
|
16,9a
|
14 000
|
197
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, med i angrep 400 igjen, rask spurt
|
280418-1
|
ST
|
Sky Grande G.G.
|
Jo Eri
|
4
|
2140
|
A
|
4
|
16,7a
|
16 000
|
108
|
-
|
|
|
lederrygg, hang greit med, men ikke fast
|
080418-5
|
ST
|
Sky Grande G.G.
|
Jo Eri
|
1
|
2140
|
A
|
0
|
16,5a
|
16 000
|
95
|
-
|
|
|
overflydd, femte innv e 550, ut og prøvde seg 500 igjen, avanserte ikke
|
240318-2
|
ST
|
Sky Grande G.G.
|
Jo Eri
|
4
|
2140
|
A
|
2
|
17,3a
|
16 000
|
343
|
-
|
|
|
tet, lederrygg etter 350, klarte ikke å følge lederen ned oppløpet, maks
|
110318-5
|
ST
|
Sky Grande G.G.
|
La Kol
|
5
|
1640
|
V
|
14
|
21,2 g
|
50 000
|
164
|
-
|
|
|
galopperte seg bort etter 50
|
250218-2
|
ST
|
Sky Grande G.G.
|
Jo Eri
|
3
|
2140
|
A
|
6
|
17,9a
|
16 000
|
265
|
-
|
|
|
tredje innv, ut et spor 250 i, bom fast, virket veldig pigg
|
110218-1
|
ST
|
Sky Grande G.G.
|
Jo Eri
|
6
|
2140
|
A
|
5
|
18,6a
|
16 000
|
128
|
-
|
17,0-
|
|
lett tet, 17,0/500, lederrygg e 600, ut et spor 550 i, holdt farten
|
290118-3
|
K
|
Sky Grande G.G.
|
Jo Eri
|
6
|
2100
|
A
|
2
|
22,1a
|
14 000
|
54
|
-
|
|
|
tet, 18,2/500 og 23,1/1000, lederrygg etter 100, angrep 200 i, kjempet greit om annen
|
060118-4
|
K
|
Sky Grande G.G.
|
Ei Høi
|
2
|
2100
|
A
|
-
|
|
40 000
|
0
|
-
|
|
|
sårskade
|
271217-5
|
B
|
Sky Grande G.G.
|
Ol Øst
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
18,0a
|
50 000
|
415
|
-
|
|
|
galopp før start, tapte 30, fjerde innv, ble der bak
|
091217-6
|
K
|
Sky Grande G.G.
|
Jo Eri
|
3
|
1700
|
A
|
2
|
17,6a
|
16 000
|
21
|
-
|
|
|
tet, 16,3/400 og 19,6/800, tatt ned på siste indre
|
271117-2
|
K
|
Sky Grande G.G.
|
Ei Høi
|
4
|
2100
|
A
|
2
|
18,9a
|
14 000
|
15
|
-
|
|
|
tet, 19,0/500 og 20,5/1000. slått 100 igjen
|
031117-4
|
J
|
Sky Grande G.G.
|
Jo Eri
|
10
|
2100
|
A
|
5
|
17,5a
|
40 000
|
377
|
-
|
|
|
tredje innvendig, fikk ikke muligheten
|
291017-8
|
ST
|
Sky Grande G.G.
|
Ei Høi
|
12
|
2160
|
V
|
4
|
19,8 g
|
12 000
|
58
|
-
|
|
|
g fra start, fjerde utvendig, ned i femte innvendig, tredje innv, bom fast
|
221017-2
|
ST
|
Sky Grande G.G.
|
Ei Høi
|
2
|
2140
|
A
|
1
|
18,8a
|
12 000
|
18
|
-
|
14,0-16,5
|
|
tet, 14,0/500 og 16,5/1000, full kontroll med lengde
|
101017-7
|
F
|
Sky Grande G.G.
|
Jo Eri
|
12
|
2060
|
V
|
7
|
19,8
|
20 000
|
44
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 1200 igjen, hengende, tok imot
|
220917-5
|
J
|
Sky Grande G.G.
|
Ei Høi
|
10
|
2100
|
A
|
6
|
17,0a
|
40 000
|
78
|
-
|
|
|
fjerde og femte innvendig, annetspor 700 igjen, holdt farten godt i køen
|
030917-8
|
D
|
Sky Grande G.G.
|
Ei Høi
|
4
|
2100
|
A
|
1
|
17,6a
|
12 000
|
88
|
-
|
|
|
annet utvendig, dødens e 1000, tet i siste sving, lett
|
150617-7
|
K
|
Sky Grande G.G.
|
Jo Eri
|
5
|
2100
|
V
|
0
|
25,9 g
|
12 000
|
44
|
-
|
|
|
galopp e 50, tapte veldig mye
|
060617-20
|
ST
|
Sky Grande G.G.
|
Jo Eri
|
3
|
2140
|
V
|
0
|
20,8
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
301016-22
|
ST
|
Sky Grande G.G.
|
Ge Mik
|
3
|
1640
|
V
|
0
|
27,2
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
040916-6
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
2
|
2140
|
A
|
0
|
16,7a
|
18 000
|
384
|
-
|
|
|
annet utv, kunne lite
|
120816-5
|
J
|
Sky Air Born G.G.
|
Jo Eri
|
9
|
2600
|
V
|
7
|
18,8
|
16 000
|
327
|
-
|
|
|
fjerde utv, fikk maks
|
280716-6
|
K
|
Sky Air Born G.G.
|
Jo Eri
|
11
|
1700
|
A
|
0
|
16,1ag
|
18 000
|
525
|
-
|
|
|
startgalopp, tapte 30, sjette og femte innvendig, trafikkproblemer, holdt farten
|
190616-22
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Id Tho
|
2
|
2140
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
100416-5
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Jo Eri
|
15
|
2160
|
V
|
0
|
17,1
|
18 000
|
648
|
-
|
|
|
åttende innvendig, tredje utvendig etter 700, slet med å tette 700 igjen, avhengt
|
100316-2
|
K
|
Sky Air Born G.G.
|
Ei Høi
|
6
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
87
|
-
|
|
|
startgalopp (40), fikk ikke kontakt etterpå
|
230216-2
|
F
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
6
|
2040
|
A
|
0
|
16,6ag
|
14 000
|
82
|
-
|
|
|
galopperte fra start, fjerde utv, med i angrep 700 i, hengende, ble tøft
|
110216-6
|
K
|
Sky Air Born G.G.
|
Ma Høi
|
9
|
1700
|
A
|
4
|
16,4a
|
18 000
|
135
|
-
|
|
|
femte innvendig, holdt helt greit
|
220116-1
|
J
|
Sky Air Born G.G.
|
Ei Høi
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
16,6a
|
18 000
|
234
|
-
|
|
|
tredje og annet utvendig, angrep 600 igjen, tapte to lengder
|
050116-4
|
F
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
1
|
2040
|
V
|
2
|
17,0
|
14 000
|
36
|
-
|
|
|
tet, 21,5/500 og 19,8/1000, slått 50 igjen
|
111215-5
|
J
|
Sky Air Born G.G.
|
Ma Høi
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
15,8a
|
18 000
|
644
|
-
|
|
|
dødens, annet utvendig 1100 i, klarte ikke å tette på oppløpet
|
061215-6
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ma Høi
|
4
|
2140
|
A
|
5
|
17,9a
|
20 000
|
128
|
-
|
|
|
fjerde innv/utv, angrep fra tredje utv 1300 i, lederrygg 1000 i, sliten på oppløpet
|
051115-6
|
K
|
Sky Air Born G.G.
|
Ma Høi
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
18,2a
|
18 000
|
152
|
-
|
|
|
åttende innvendig, prøvde seg 500 igjen, med langt fram
|
111015-4
|
J
|
Sky Air Born G.G.
|
Ma Høi
|
9
|
2100
|
V
|
0
|
16,5
|
14 000
|
111
|
-
|
|
|
fjerde og femte utvendig, med i angrep 700 igjen, det ebbet ut i siste sving
|
300715-2
|
K
|
Sky Air Born G.G.
|
Ma Høi
|
8
|
2100
|
V
|
5
|
16,6
|
18 000
|
30
|
-
|
|
|
annen og tredje utvendig, dødens 1000 igjen, på det jevne
|
180715-8
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ma Høi
|
4
|
1609
|
A
|
0
|
15,2ag
|
50 000
|
49
|
-
|
|
|
startgalopp, femte innv, fin fart i mål uten å være presset
|
030715-10
|
J
|
Sky Air Born G.G.
|
Ma Høi
|
11
|
1609
|
A
|
4
|
12,5a
|
20 000
|
127
|
-
|
|
|
via tredjespor, ned i annet utvendig 800 igjen, fullførte bra
|
160615-6
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ma Høi
|
11
|
1609
|
A
|
1
|
13,5a
|
18 000
|
93
|
-
|
|
|
sjette utvendig, angrep 800 i, fjerdespor rundt siste sving, grep 40 fra mål
|
070615-4
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ma Høi
|
7
|
2140
|
A
|
5
|
17,4ag
|
16 000
|
83
|
-
|
|
|
annet utvendig, dødens 1200 igjen, feilet i trippelkampen på oppløpet
|
240515-6
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ma Høi
|
7
|
1609
|
A
|
4
|
14,7a
|
18 000
|
171
|
-
|
|
|
tredje utvendig, med i angrep 400 igjen, sto på godt
|
160515-3
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ma Høi
|
6
|
1609
|
A
|
3
|
13,2a
|
14 000
|
247
|
-
|
|
|
femtehest, med bak annenhesten 600 i, holdt farten fint
|
030415-9
|
K
|
Sky Air Born G.G.
|
Ma Høi
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
br ag
|
18 000
|
327
|
-
|
|
|
dødens, galopperte som sliten i siste sving
|
260315-5
|
K
|
Sky Air Born G.G.
|
Ma Høi
|
7
|
2100
|
V
|
-
|
dg
|
18 000
|
239
|
-
|
|
|
tet, 18.0/500 og 19.5/1000, galopperte seg bort 800 igjen
|
080315-3
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
15,4a
|
16 000
|
129
|
-
|
|
|
femtehest, annet utvndig 800 igjen, holdt kun farten
|
250115-6
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
10
|
2140
|
A
|
0
|
18,2a
|
16 000
|
78
|
-
|
|
|
tredje utv, med i angrep 600 igjen, hadde gjort sitt ut i oppløpet
|
170115-6
|
K
|
Sky Air Born G.G.
|
Ei Høi
|
8
|
2500
|
A
|
0
|
18,4a
|
50 000
|
212
|
-
|
|
|
fjerde innv og fjerde utv, ga seg i siste sving
|
110115-4
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
4
|
1609
|
A
|
3
|
15,1a
|
10 000
|
90
|
-
|
|
|
tilbaketrukket dødens, fullførte bra
|
131214-8
|
F
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
1
|
2040
|
A
|
0
|
16,6a
|
30 000
|
361
|
-
|
|
|
|
301114-6
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
6
|
2140
|
A
|
2
|
15,4a
|
15 000
|
259
|
-
|
|
|
|
241114-4
|
K
|
Sky Air Born G.G.
|
Ei Høi
|
4
|
2100
|
A
|
7
|
18,1ag
|
15 000
|
67
|
-
|
|
|
|
091114-5
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ei Høi
|
4
|
2140
|
V
|
7
|
16,2 g
|
15 000
|
99
|
-
|
|
|
galopp e 50, sist, fjerde innv e 700, ut to spor på oppl, for sent fritt fram
|
301014-5
|
K
|
Sky Air Born G.G.
|
Ei Høi
|
9
|
2100
|
A
|
0
|
19,0a
|
15 000
|
72
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, fast bak sliten konkurrent på oppløpet
|
191014-6
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ei Høi
|
8
|
2160
|
V
|
6
|
17,9
|
15 000
|
45
|
-
|
|
|
tredje utv, fikk maks
|
041014-6
|
J
|
Sky Air Born G.G.
|
Jo Und
|
8
|
2100
|
V
|
3
|
15,7
|
15 000
|
131
|
-
|
|
|
femte innvendig, trøblet et par ganger e 500, med i angrep 700 igjen, fullførte fint
|
280914-7
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ma Høi
|
7
|
1609
|
A
|
6
|
13,9a
|
15 000
|
305
|
-
|
|
|
femte innv, fikk maks
|
300714-7
|
B
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
9
|
1609
|
A
|
5
|
14,3a
|
30 000
|
183
|
-
|
|
|
sjette og femte utv, med i angrep 500 i, avsluttet bra
|
170714-2
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ei Høi
|
7
|
2160
|
V
|
0
|
16,4 g
|
18 000
|
29
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens etter 300, feilet 500 igjen, hang godt på da
|
110714-7
|
J
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
6
|
2100
|
A
|
2
|
14,8a
|
20 000
|
69
|
-
|
|
|
femte utvendig, angrep 800 igjen, dødens 500 igjen, sto på bra
|
300614-7
|
J
|
Sky Air Born G.G.
|
Ås Ten
|
2
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
15 000
|
34
|
-
|
|
|
galopperte direkte
|
010614-2
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
1
|
2140
|
A
|
1
|
14,3a
|
15 000
|
100
|
-
|
|
|
overfløyet, tilbaketrukket dødens, annet utv 1200 i, angrep 400 i, først på streken
|
240514-7
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
2
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
15 000
|
54
|
-
|
|
|
galopperte direkte
|
010414-2
|
F
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
12
|
2040
|
A
|
4
|
15,2a
|
15 000
|
139
|
-
|
|
|
femte og fjerde utv, angrep 1000 i, dødens 850 i, holdt farten bra
|
210214-3
|
J
|
Sky Air Born G.G.
|
Ei Høi
|
4
|
2609
|
A
|
0
|
dist a
|
15 000
|
65
|
-
|
|
|
dødens, tet etter 200, 14.0/500 og 17.7/1000, iskald 600 igjen, syk?
|
110214-1
|
J
|
Sky Air Born G.G.
|
Ei Høi
|
6
|
2100
|
A
|
1
|
17,2a
|
12 000
|
27
|
-
|
|
|
femte utvendig, dødens etter 700, grep kort før mål
|
280114-1
|
D
|
Sky Air Born G.G.
|
Ei Høi
|
8
|
2100
|
A
|
6
|
19,4ag
|
12 000
|
58
|
-
|
|
|
sjette utvendig, galopperte etter 800, tapte mye, fin opphenting, høy fart i mål
|
190114-5
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Th Bor
|
9
|
2140
|
V
|
0
|
19,8
|
15 000
|
110
|
-
|
|
|
sjette utvendig, angrep 1400 i, dødens 1000 i, klarte ikke å fullføre
|
051113-9
|
F
|
Wild Ride
|
Ge Mik
|
7
|
2040
|
A
|
0
|
19,5a
|
15 000
|
291
|
-
|
|
|
dødens, tredje innv e 500, hang med til maks
|
230913-2
|
K
|
Sky Air Born G.G.
|
La Kol
|
3
|
1700
|
A
|
5
|
16,2a
|
18 000
|
30
|
-
|
|
|
forsiktig start, fjerde utvendig, med i angrep 900 igjen, det tok imot 100 igjen
|
010913-6
|
ST
|
Wild Ride
|
Jo Und
|
12
|
2140
|
A
|
0
|
19,6a
|
15 000
|
984
|
-
|
|
|
sist, avhengt 550 igjen
|
250813-6
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Jo Und
|
2
|
2660
|
V
|
0
|
br g
|
18 000
|
107
|
-
|
|
|
galopperte seg bort fra start
|
250813-5
|
ST
|
Wild Ride
|
Jo Und
|
3
|
2140
|
A
|
7
|
19,3a
|
15 000
|
306
|
-
|
|
|
dødens, lederrygg etter 200, trejde innvendig, smøg med
|
170813-4
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Jo Und
|
10
|
2160
|
V
|
0
|
16,7 g
|
60 000
|
110
|
-
|
|
|
startgalopp (50), kontakt 900 igjen, ble der bak
|
270713-4
|
F
|
Sky Air Born G.G.
|
Ru Wii
|
10
|
2040
|
A
|
6
|
15,6a
|
60 000
|
100
|
-
|
|
|
femte utv, med i angrep 800 i, holdt farten fint
|
200713-10
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Jo Und
|
9
|
2660
|
V
|
0
|
16,0 g
|
75 000
|
296
|
-
|
|
|
galopperte direkte, tapte 40, sjette innvendig e1100, tapte 20 til feltet på oppløpet
|
060713-4
|
M
|
Sky Air Born G.G.
|
Jo Und
|
5
|
2140
|
A
|
5
|
14,3a
|
60 000
|
179
|
-
|
|
|
dødens, fremme hos leder 450 i, tapte noen lengder ned oppl, men klart godkjent
|
040713-2
|
D
|
Wild Ride
|
Jo Und
|
10
|
2100
|
A
|
7
|
21,1a
|
15 000
|
342
|
-
|
|
|
annet utv, tredje innv 700 igjen, sliten 700 igjen, svak
|
270613-5
|
K
|
Sky Air Born G.G.
|
Jo Und
|
2
|
2500
|
A
|
4
|
19,0ag
|
20 000
|
63
|
-
|
|
|
galopp før bilen slapp, tapte 50, kontakt etter 1200, sjette utv, sprek avslutning
|
090613-7
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Jo Und
|
5
|
2140
|
V
|
1
|
16,5
|
18 000
|
54
|
-
|
|
|
annet utvendig, dødens 100 igjen, grep 100 igjen
|
010613-3
|
ST
|
Wild Ride
|
Ge Mik
|
8
|
2140
|
A
|
0
|
br a
|
10 000
|
364
|
-
|
|
|
dødens etter 450, avløst 1000 igjen, ga seg helt 400 igjen
|
190513-5
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ma Høi
|
3
|
1609
|
A
|
5
|
14,0ag
|
15 000
|
113
|
-
|
|
|
startgalopp, tapte 40, syvende utvendig, med i angrep 500 igjen, fullførte bra
|
050513-8
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Je Thy
|
2
|
2140
|
A
|
7
|
18,0ag
|
18 000
|
21
|
-
|
|
|
startgalopp, tapte mye, kontakt runden igjen, tredjespor i siste sving, fullførte bra
|
280413-8
|
ST
|
Wild Ride
|
Ge Mik
|
7
|
2140
|
V
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
strøket av stevneveterinær
|
180413-4
|
K
|
Wild Ride
|
Jo Und
|
4
|
2100
|
A
|
3
|
19,6a
|
15 000
|
194
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innvendig, fjerde innvendig 500 igjen, holdt farten
|
070413-7
|
ST
|
Wild Ride
|
Ge Mik
|
4
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
15 000
|
291
|
-
|
|
|
rask ut, ned i lederrygg, feilet midt på siste bortre
|
240313-1
|
ST
|
Wild Ride
|
Jo Und
|
4
|
2160
|
V
|
3
|
19,7
|
10 000
|
136
|
-
|
|
|
tredje innv, lederrygg 700 i, tapte 40 s 500, hang bare med
|
170313-1
|
K
|
Wild Ride
|
Jo Und
|
7
|
2100
|
A
|
3
|
22,9a
|
15 000
|
123
|
-
|
|
|
annet utv, dødens e 500, holdft farten flott
|
111112-3
|
ST
|
Wild Ride
|
Ma Høi
|
7
|
2140
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
forkjølelse
|
201012-5
|
BT
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
7
|
2100
|
V
|
6
|
17,0
|
50 000
|
52
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 600 igjen, kun på det jevne
|
141012-2
|
ST
|
Wild Ride
|
Ge Mik
|
3
|
2140
|
V
|
5
|
24,1 g
|
12 000
|
64
|
-
|
|
|
feilet på startsiden, femte, fjerde innvendig, hang bare med
|
290912-7
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
5
|
1609
|
A
|
4
|
14,4a
|
50 000
|
83
|
-
|
|
|
femte utvendig, med i angrep 700 igjen, fjerdespor mot oppløpet, hyggelig spurt
|
160912-20
|
ST
|
Wild Ride
|
Ge Mik
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
21,2
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
160912-6
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
5
|
2140
|
A
|
2
|
15,9a
|
14 000
|
21
|
-
|
|
|
femtehest, tet i annen sving, 16.0/1000, passert runden igjen, dødens, sto på sterkt
|
290812-3
|
B
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
11
|
2600
|
A
|
5
|
16,2a
|
30 000
|
327
|
-
|
|
|
femte innvendig, tredje utvendig, luk 150 igjen
|
160812-6
|
K
|
Sky Air Born G.G.
|
Ei Høi
|
6
|
2100
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
pågående veterinærbehandling
|
140712-4
|
J
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
12
|
2620
|
V
|
7
|
17,2 g
|
50 000
|
78
|
-
|
|
|
sjenert til galopp på startsiden, sjette utv, på 1200 igjen, hengende
|
010712-3
|
F
|
Sky Air Born G.G.
|
Ru Wii
|
1
|
1600
|
A
|
1
|
14,5ag
|
70 000
|
104
|
-
|
|
|
feilet direkte, tapte 35, sjette utv, via drøyespor i siste sving, lett, god
|
230612-9
|
D
|
Sky Air Born G.G.
|
Ås Ten
|
5
|
2500
|
A
|
0
|
16,7a
|
200 000
|
223
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, hindret 700 igjen, fikk uansett maks
|
100612-5
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
4
|
2140
|
A
|
1
|
16,6a
|
14 000
|
39
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 800 igjen, først på streken etter en sterk avslutning
|
060512-9
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
11
|
2140
|
A
|
1
|
16,4a
|
12 000
|
52
|
-
|
|
|
femte utvendig, med i angrep 800 fra mål, fjerdespor mot oppløpet, sterk spurt
|
180412-5
|
B
|
Sky Air Born G.G.
|
La Kol
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
18,0a
|
24 000
|
56
|
-
|
|
|
via tredjespor til dødens ut av første sv, avløst midtveis, fikk ikke kjørt for fullt
|
010412-6
|
ST
|
Sky Air Born G.G.
|
Ge Mik
|
1
|
1609
|
A
|
1
|
16,8a
|
12 000
|
16
|
-
|
|
|
overflydd, tredje, annet utvendig, angrep mot oppløpet, avgjorde enkelt
|
160312-2
|
J
|
Sky Air Born G.G.
|
Ei Høi
|
3
|
1609
|
A
|
1
|
14,5a
|
14 000
|
28
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep 700 igjen, grep ut i oppløpet, 13 siste 500, meget god
|