210315-12
|
M
|
Amber Line
|
Ås Ten
|
10
|
2160
|
V
|
0
|
17,1
|
30 000
|
1166
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, holdt farten der bak
|
120315-5
|
B
|
Amber Line
|
Ås Ten
|
11
|
1609
|
A
|
6
|
14,9a
|
10 000
|
421
|
-
|
|
|
fjerde innv, bakket seg ut og holdt farten
|
270215-4
|
J
|
Amber Line
|
Si Løv
|
8
|
2100
|
V
|
0
|
18,9
|
14 000
|
754
|
-
|
|
|
femte innvendig, hindret 600 igjen, ordinær
|
180215-5
|
B
|
Amber Line
|
Da Dal
|
4
|
2600
|
A
|
0
|
19,4a
|
30 000
|
917
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, ga seg i siste sving
|
100215-4
|
K
|
Amber Line
|
Jo Und
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
18,8a
|
10 000
|
417
|
-
|
|
|
tredje innvendig, slitne rygger i siste sving, sliten selv også på oppløpet
|
040215-2
|
B
|
Amber Line
|
Ad Aks
|
5
|
2160
|
V
|
5
|
17,6
|
30 000
|
1079
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og tredje innv, ut flere spor på oppløpet, avsluttet bra
|
080115-4
|
K
|
Amber Line
|
Ad Aks
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
20,6a
|
18 000
|
608
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep e 800, ble hengende, tredje utv, sluttkjørt 600 i
|
231214-2
|
B
|
Amber Line
|
Ge Gun
|
11
|
2160
|
V
|
7
|
18,0
|
30 000
|
314
|
-
|
|
|
|
141214-2
|
ST
|
Amber Line
|
Kr Kva
|
6
|
2160
|
V
|
-
|
|
15 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
051214-2
|
J
|
Amber Line
|
Da Dal
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
17,7a
|
15 000
|
665
|
-
|
|
|
|
251114-4
|
M
|
Amber Line
|
Kr Kva
|
9
|
2140
|
A
|
-
|
|
12 000
|
0
|
-
|
|
|
hovbyll
|
220614-3
|
ST
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
4
|
1609
|
A
|
0
|
15,8a
|
10 000
|
317
|
-
|
|
|
tredje, fjerde innvendig, problemer i siste sving
|
120614-1
|
M
|
Amber Line
|
Od Sag
|
1
|
2140
|
A
|
0
|
17,2a
|
12 000
|
175
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, frakjørt på oppløpet
|
310514-22
|
J
|
Amber Line
|
Jo Eil
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
dgpp g
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
250514-5
|
J
|
Amber Line
|
Da Dal
|
13
|
1620
|
V
|
0
|
16,4
|
15 000
|
525
|
-
|
|
|
innvendig langt bak, aldri kontakt med feltet
|
110514-4
|
M
|
Amber Line
|
To Sol
|
12
|
1640
|
A
|
0
|
17,4a
|
15 000
|
452
|
-
|
|
|
femte innvendig, smøg med til maks
|
290414-1
|
B
|
Amber Line
|
To Sol
|
2
|
2100
|
A
|
4
|
18,3a
|
12 000
|
147
|
-
|
|
|
lederrygg, fikk sjansen 100 fra mål, kunne ikke takte om
|
090414-9
|
B
|
Amber Line
|
Ad Aks
|
3
|
2140
|
V
|
0
|
19,6
|
15 000
|
230
|
-
|
|
|
lederrygg, frakjørt på siste bortre
|
070613-8
|
J
|
Amber Line
|
An Sle
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
18,4a
|
15 000
|
496
|
-
|
|
|
tredje utvendig, rota seg ut i tredjespor 800 igjen, sluttkjørt straks etter
|
310513-9
|
J
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
17,0a
|
15 000
|
336
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, slet 400 igjen
|
180513-8
|
J
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
14
|
2120
|
V
|
0
|
17,3
|
50 000
|
853
|
-
|
|
|
annet utvendig, tempoproblemer, passert 400 igjen, sliten avslutning
|
100513-2
|
J
|
Amber Line
|
An Sle
|
12
|
1609
|
A
|
6
|
16,6a
|
15 000
|
370
|
-
|
|
|
sjette utv, via drøye spor i brekken, avsluttet bra på oppløpet ytterst i banen
|
290413-3
|
J
|
Amber Line
|
Ge Gun
|
2
|
1609
|
A
|
6
|
16,6a
|
15 000
|
466
|
-
|
|
|
lederrygg, klarte ikke å følge siste 600
|
170413-4
|
B
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
4
|
2100
|
A
|
6
|
17,2a
|
30 000
|
907
|
-
|
|
|
annet utvendig, fjerde innvendig, litt trafikkproblemer, holdt farten
|
110413-5
|
J
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
4
|
2100
|
A
|
0
|
18,0a
|
15 000
|
137
|
-
|
|
|
lederrygg, fjerde innvendig, åpning i brekken, tamt oppløp
|
290313-4
|
K
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
12
|
1700
|
A
|
0
|
18,5a
|
20 000
|
243
|
-
|
|
|
femte utv, tredje utv 500 i, dratt sist 300 i, hadde ikke mye da åpningen kom 150 i
|
200313-4
|
B
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
10
|
2160
|
V
|
4
|
17,5
|
30 000
|
501
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut et par spor mot oppløpet, hyggelig avslutning
|
100313-9
|
D
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
12
|
1720
|
V
|
5
|
18,7
|
18 000
|
308
|
-
|
|
|
tredje utvendig, hang med til maks
|
010313-6
|
J
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
2
|
2100
|
A
|
6
|
19,8a
|
18 000
|
194
|
-
|
|
|
tredje innvendig, på det jevne
|
251012-1
|
B
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
3
|
1609
|
A
|
2
|
15,9a
|
12 000
|
119
|
-
|
|
|
lederrygg, ut 200 igjen, fullførte fint
|
111012-8
|
K
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
6
|
1700
|
A
|
-
|
|
24 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
240912-6
|
D
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
2
|
2100
|
A
|
5
|
18,1a
|
14 000
|
57
|
-
|
|
|
femte innvendig, dødens etter 500, annet utvendig, slet 700 igjen, holdt greit
|
120912-5
|
B
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
11
|
2160
|
V
|
6
|
18,1
|
20 000
|
702
|
-
|
|
|
femte på innerspor, hang med
|
010912-6
|
K
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
6
|
2100
|
A
|
4
|
18,6a
|
50 000
|
782
|
-
|
|
|
femte innvendig, på det jevne
|
100812-3
|
J
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
1
|
2100
|
V
|
6
|
17,7
|
14 000
|
264
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, hang godt med
|
150212-4
|
B
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
17,9a
|
30 000
|
115
|
-
|
|
|
dødens, avløst midtveis, fikk ikke kjørt for fullt
|
030212-4
|
J
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
5
|
2100
|
A
|
1
|
18,1a
|
16 000
|
17
|
-
|
|
|
tredjehest, dødens etter 700, så sliten ut 500 igjen, kom tilbake, grep 200 igjen
|
280112-5
|
J
|
Amber Line
|
Kr Mal
|
4
|
2100
|
V
|
2
|
18,8
|
50 000
|
314
|
-
|
|
|
tet, lederrygg etter 300, ut 100 igjen, spurtet fort, knepent
|
170112-2
|
D
|
Amber Line
|
To Sol
|
5
|
2100
|
A
|
2
|
18,0a
|
16 000
|
114
|
-
|
|
|
tredje utvendig, med i angrep 900 igjen, fullførte sterkt
|
030112-1
|
J
|
Amber Line
|
Pe Mid
|
3
|
2100
|
A
|
6
|
20,0ag
|
14 000
|
216
|
-
|
|
|
tilbaketrukket dødens, etter hvert tredje utvendig, feilet kort i brekken
|