250923-9
|
OA
|
Nebraska
|
Pe Sør
|
1
|
2300
|
V
|
-
|
dg
|
14 000
|
392
|
-
|
|
|
overflydd, tredje innv, feilet kort ut av første sving, gjentok i annen sving
|
260723-2
|
OA
|
Nebraska
|
Pe Sør
|
2
|
2300
|
V
|
0
|
br g
|
14 000
|
329
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, galopp e 900
|
090723-12
|
OA
|
Nebraska
|
Pe Sør
|
3
|
2300
|
V
|
0
|
23,3 g
|
14 000
|
631
|
-
|
|
|
feilet kort i første sving, tredje innvendig, feilet på siste bortre, siden der bak
|
110623-8
|
OA
|
Nebraska
|
Pe Sør
|
4
|
2300
|
V
|
0
|
24,0 g
|
14 000
|
612
|
-
|
|
|
feilet i første sving
|
050623-20
|
OA
|
Nebraska
|
Pe Sør
|
1
|
2300
|
V
|
0
|
22,3
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
201122-23
|
OA
|
Nebraska
|
Pe Sør
|
3
|
2300
|
V
|
0
|
br r
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
151121-22
|
L
|
Nebraska
|
Ar Nil
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
24,9
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
150321-5
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
Ar Nil
|
2
|
2140
|
V
|
4
|
19,3
|
12 000
|
102
|
-
|
|
|
lederrygg, holdt farten bra
|
220221-2
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
Ar Nil
|
5
|
2140
|
A
|
5
|
18,5a
|
15 000
|
275
|
-
|
|
|
fjerde og tredje utv, lite å sette inn
|
220221-1
|
L
|
Bakkmo Bosse
|
Ar Nil
|
8
|
2140
|
A
|
0
|
17,7a
|
15 000
|
295
|
-
|
|
|
tredje, fjerde og femte utv, angrep 400 i, sto på greit
|
150221-10
|
L
|
Bakkmo Bosse
|
Ar Nil
|
8
|
2160
|
V
|
4
|
17,9
|
10 000
|
103
|
-
|
|
|
femte og fjerde innv, ut mot oppløpet, avsluttet brukbart
|
150221-3
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
Ar Nil
|
6
|
2160
|
V
|
4
|
17,8
|
15 000
|
259
|
-
|
|
|
fjerde innv, hektet av i siste sving
|
071220-2
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
Ar Nil
|
5
|
2140
|
V
|
-
|
|
30 000
|
0
|
-
|
|
|
såre koder
|
281120-3
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
Ar Nil
|
5
|
2140
|
A
|
0
|
17,9a
|
15 000
|
1401
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, trøtnet på oppløpet
|
091120-9
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
Ar Nil
|
6
|
2140
|
A
|
4
|
18,5a
|
18 000
|
389
|
-
|
|
|
tredje utv og tredje innv, lite å by på
|
301020-4
|
BI
|
Matt Dillon L.K.
|
Ha Hol
|
9
|
2120
|
V
|
7
|
17,5
|
15 000
|
490
|
-
|
|
|
tredje og fjerde utv, angrep 550 i, sjuende 400 i, lite å by på
|
141020-2
|
B
|
Matt Dillon L.K.
|
Ha Hol
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
16,6a
|
20 000
|
536
|
-
|
|
|
tredjespor, tredje utv e 400, angrep 750 i, ga seg 450 i
|
260920-6
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
Ar Nil
|
9
|
2140
|
A
|
0
|
16,1a
|
40 000
|
517
|
-
|
|
|
fjerde, tredje og fjerde utv, med i angrep 500 i, lite å by på
|
180920-8
|
BI
|
Matt Dillon L.K.
|
Ha Hol
|
3
|
1609
|
A
|
6
|
13,8a
|
15 000
|
212
|
-
|
|
|
tredje utv, holdt kun farten
|
140920-7
|
L
|
Bakkmo Bosse
|
Ar Nil
|
10
|
1640
|
A
|
-
|
|
22 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
070920-8
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
Ar Nil
|
4
|
2140
|
A
|
2
|
20,2a
|
15 000
|
192
|
-
|
|
|
andre utv, angrep 500 i, fullførte godt, hode bak vinner
|
310820-7
|
L
|
Bakkmo Bosse
|
Ar Nil
|
2
|
1640
|
A
|
0
|
14,0a
|
22 000
|
771
|
-
|
|
|
fjerde innv, fjerde utv 500 i, angrep 250 i, sto på brukbart
|
240820-1
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
Ar Nil
|
8
|
2160
|
V
|
5
|
18,7 g
|
12 000
|
114
|
-
|
|
|
dødens, annet utv 1300 i, holdt farten bra
|
180520-6
|
L
|
Bakkmo Bosse
|
Bj Gar
|
8
|
2140
|
A
|
0
|
16,1a
|
14 000
|
482
|
-
|
|
|
fjerde og femte innv, femte utv 500 i, lite å sette inn
|
020520-4
|
BI
|
Bakkmo Bosse
|
Bj Gar
|
10
|
2100
|
A
|
0
|
14,6a
|
50 000
|
1122
|
-
|
|
|
femte innv, tredje utv e 450, innv 650 i, kunne lite
|
260420-4
|
L
|
Bakkmo Bosse
|
Bj Gar
|
2
|
2140
|
A
|
4
|
15,1a
|
14 000
|
361
|
-
|
|
|
tredje innv, holdt farten brukbart
|
160320-5
|
L
|
Bakkmo Bosse
|
Bj Gar
|
2
|
1640
|
A
|
-
|
|
14 000
|
|
-
|
|
|
innstilt løp
|
090320-1
|
L
|
Bakkmo Bosse
|
Bj Gar
|
7
|
2140
|
A
|
5
|
16,8a
|
14 000
|
432
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, ut 200 i, knep sistepremien
|
020320-5
|
L
|
Bakkmo Bosse
|
Bj Gar
|
1
|
2140
|
A
|
3
|
16,8a
|
14 000
|
277
|
-
|
|
|
lederrygg, ut på oppløpet, sto på greit
|
100220-6
|
L
|
Bakkmo Bosse
|
Bj Gar
|
2
|
1640
|
A
|
6
|
17,2a
|
14 000
|
455
|
-
|
|
|
tredje innv, fri bane siste 100, holdt farten
|
030220-5
|
L
|
Bakkmo Bosse
|
Bj Gar
|
4
|
1640
|
A
|
0
|
14,9a
|
14 000
|
543
|
-
|
|
|
tredjespor, dødens e 400, annet utv e 500, slet mot oppløpet, holdt bra
|
130120-1
|
L
|
Bakkmo Bosse
|
Bj Gar
|
11
|
1640
|
A
|
0
|
15,1a
|
14 000
|
519
|
-
|
|
|
femte, sjuende og femte innv, satt fast for lenge
|
060120-20
|
L
|
Bakkmo Bosse
|
In Mel
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
21,5
|
0
|
P
|
-
|
26,1-23,5
|
|
tet, 26,1/500 og 23,5/1000, 20,3 s 500
|
281019-3
|
L
|
Agnor
|
Fe Häg
|
1
|
2140
|
A
|
10
|
38,4ag
|
20 000
|
762
|
-
|
|
|
galopp e 100 (20), tredje og fjerde innv, ga seg runden fra mål
|
281019-2
|
L
|
Bakkmo Bosse
|
An Eri
|
5
|
1640
|
A
|
-
|
|
30 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
250819-3
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
In Mel
|
7
|
2160
|
V
|
5
|
18,0
|
16 000
|
91
|
-
|
|
|
sjuende på rekke og fjerde utv, angrep 500 i, ble hengende, holdt farten
|
100819-9
|
OR
|
Matt Dillon L.K.
|
In Mel
|
3
|
2120
|
V
|
2
|
18,3
|
14 000
|
20
|
-
|
|
|
rolig start, dødens e 650, tet 500 i, slått ut i oppløp, sto på helt inn
|
290719-7
|
L
|
Troll Ess
|
Ra Kra
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
br g
|
16 000
|
281
|
-
|
|
|
femte innv, feilet nest siste sving, bak
|
210719-5
|
BI
|
Troll Ess
|
Ha Hol
|
6
|
1609
|
A
|
0
|
34,3ag
|
14 000
|
219
|
-
|
|
|
galopp e 50 (30), sjette og femte innv, fjerde utv 500 i, ga seg i siste sving
|
190619-4
|
B
|
Matt Dillon L.K.
|
Ha Hol
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
16,7a
|
30 000
|
641
|
-
|
|
|
tredje og annet utvendig, hindret 500 igjen, ga seg
|
190619-3
|
B
|
Agnor
|
Ha Hol
|
4
|
2140
|
V
|
0
|
br
|
24 000
|
630
|
-
|
|
|
tredje utvendig, ned på innerspor 100 igjen, ga seg helt
|
030619-2
|
B
|
Agnor
|
Ha Hol
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
35,4a
|
20 000
|
1198
|
-
|
|
|
tredje/fjerde innvendig, trakk seg mye på siste bortre
|
130519-3
|
L
|
Troll Ess
|
Ra Kra
|
4
|
2160
|
V
|
0
|
33,2
|
16 000
|
246
|
-
|
|
|
annet utv, dødens e 450, annet utv 1200 i, ga seg 500 i
|
040519-2
|
OR
|
Troll Ess
|
Bj Gar
|
2
|
2100
|
V
|
5
|
33,3
|
3 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
260419-5
|
BI
|
Agnor
|
Jo Rii
|
2
|
2100
|
A
|
11
|
36,3a
|
16 000
|
215
|
-
|
30,8-32,7
|
|
tet, 30,8/500 og 32,7/1000, passert 600 i, ga seg helt
|
270319-5
|
B
|
Agnor
|
Ha Hol
|
10
|
2160
|
V
|
0
|
33,5
|
24 000
|
315
|
-
|
|
|
tredjespor, fjerde innv e 650, ga seg på siste bortre
|
270319-3
|
B
|
Troll Ess
|
Ha Hol
|
5
|
1609
|
A
|
0
|
31,7ag
|
30 000
|
1009
|
-
|
|
|
tredjespor, sjuende utv e 350, galopp e 450 (20), ga seg på siste bortre
|
070119-9
|
L
|
Eos Turbo
|
In Mel
|
3
|
2140
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
hesten meddeles startforbud grunnet uregjerlig opptreden på start, jfr.§ 11-4.
|
271218-4
|
L
|
Eos Turbo
|
In Mel
|
2
|
1640
|
A
|
0
|
33,8a
|
14 000
|
483
|
-
|
|
|
annet utv, snart med luke fram, slet på siste bortre, holdt ganske bra
|
231118-6
|
BI
|
Troll Ess
|
Ås Ten
|
9
|
1609
|
A
|
0
|
33,1a
|
18 000
|
222
|
-
|
|
|
fjerde innv, avhengt 550 igjen
|
121118-4
|
L
|
Eos Turbo
|
Ja Sør
|
2
|
1640
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
655
|
-
|
|
|
tredje og fjerde utv, med 750 i, dårlig rygg, galopp 120 i, sjette ellers
|
201018-3
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
Ja Sør
|
2
|
2140
|
A
|
8
|
18,3a
|
40 000
|
425
|
-
|
|
|
andre utv, tapte til slutt
|
081018-10
|
L
|
Eos Turbo
|
Ja Sør
|
13
|
1680
|
V
|
0
|
32,7 g
|
16 000
|
110
|
-
|
|
|
sjuende, sjette og femte utv, angrep 850 i, galopp som sliten 350 i
|
081018-1
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
Ja Sør
|
6
|
2160
|
V
|
3
|
18,8
|
22 000
|
129
|
-
|
20,3-20,1
|
|
lederrygg, gratis tet e 350, 20,3/500 og 20,1/1000, slått 200 i, klar treer
|
300918-3
|
BI
|
Eos Turbo
|
Ja Sør
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
31,2a
|
16 000
|
319
|
-
|
|
|
tredje utvendig, på det jevne
|
300918-2
|
BI
|
Matt Dillon L.K.
|
Ja Sør
|
7
|
2100
|
A
|
2
|
18,0a
|
14 000
|
39
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep i siste sving, grep 50 igjen, spurtet ned
|
190918-4
|
B
|
Troll Ess
|
Ei Høi
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
33,1a
|
24 000
|
299
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje, fjerde, femte og fjerde innv, ga seg 600 i
|
170918-6
|
L
|
Eos Turbo
|
Ja Sør
|
14
|
2180
|
V
|
6
|
29,3
|
14 000
|
1082
|
-
|
|
|
sjette og femte utv, fram i annetspor, holdt farten
|
170918-1
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
Ja Sør
|
9
|
2160
|
V
|
4
|
17,3 g
|
22 000
|
525
|
-
|
|
|
galopp e 50, tapte 20, annet utv 1400 i, dødens 750 i, sto på bra
|
100918-4
|
L
|
Eos Turbo
|
Ja Sør
|
1
|
1640
|
A
|
4
|
29,1a
|
16 000
|
1131
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje og fjerde innv, ut et spor 300 i, sto på bra
|
030918-7
|
L
|
Eos Turbo
|
In Mel
|
7
|
2160
|
V
|
-
|
dg
|
14 000
|
331
|
-
|
|
|
tredjespor, sjette utv e 400, angrep 1050 i, galopp 500 i
|
280818-4
|
B
|
Matt Dillon L.K.
|
Ha Hol
|
9
|
2100
|
A
|
-
|
|
30 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
200818-9
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
Ja Sør
|
2
|
2140
|
A
|
5
|
21,4a
|
40 000
|
151
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, ut et spor 250 i, holdt farten brukbart
|
200818-4
|
L
|
Eos Turbo
|
Ja Sør
|
3
|
2140
|
V
|
4
|
32,1
|
16 000
|
790
|
-
|
|
|
fjerde utv, fram i annetspor, sto på bra
|
110818-4
|
OR
|
Eos Turbo
|
Ja Sør
|
3
|
2100
|
V
|
6
|
34,9
|
16 000
|
998
|
-
|
|
|
andre, så tredje og fjerde utv, angrep i brekken, brukbar
|
300718-3
|
L
|
Eos Turbo
|
In Mel
|
9
|
1640
|
A
|
6
|
31,3a
|
14 000
|
608
|
-
|
|
|
femte innvendig, hindret
|
230718-8
|
L
|
Eos Turbo
|
Ja Sør
|
5
|
2160
|
V
|
0
|
35,5 g
|
14 000
|
530
|
-
|
|
|
sjuende, tredje utv, innv i siste sving, feilet midt i siste svin
|
140718-4
|
L
|
Troll Ess
|
Gr Kan
|
11
|
2140
|
A
|
11
|
29,2a
|
24 000
|
210
|
-
|
|
|
via tredjespor til femte innv e 400, trøtnet
|
140718-1
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
Ja Sør
|
2
|
2140
|
V
|
4
|
21,3
|
22 000
|
165
|
-
|
|
|
tredje innv/utv, andre utv mot siste sving, maks
|
230618-6
|
L
|
Agnor
|
Da Dal
|
5
|
2140
|
A
|
0
|
br a
|
20 000
|
71
|
-
|
26,7-31,6
|
|
tet e 350, 26,7/500 og 31,6/1000, slått 600 i, ga helt opp
|
110618-22
|
L
|
Eos Turbo
|
In Mel
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
38,5
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
180518-1
|
BI
|
Troll Ess
|
Ha Hol
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
29,9a
|
16 000
|
325
|
-
|
|
|
femte utvendig, prøvde seg i siste sving, fullførte ikke
|
140518-8
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
6
|
1640
|
A
|
1
|
31,0a
|
16 000
|
34
|
-
|
32,7-32,9
|
|
tet mot første sving, siden kontroll, 26.5 s 500
|
090518-2
|
B
|
Troll Ess
|
Ha Hol
|
11
|
2160
|
V
|
7
|
29,5 g
|
24 000
|
213
|
-
|
|
|
annet utv, annet utv 1300 i, dødens 900 i, galopp 200 i, blant de to ellers
|
050518-2
|
OR
|
Agnor
|
Ja Sør
|
2
|
2120
|
V
|
1
|
32,7
|
4 000
|
|
-
|
|
|
|
010518-8
|
MT
|
Troll Ess
|
Ha Hol
|
4
|
1600
|
V
|
4
|
30,4 g
|
16 000
|
98
|
-
|
|
|
kort g i første sving, fjerde innvendig, avsluttet fint
|
290418-6
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
3
|
2160
|
V
|
2
|
31,1 g
|
16 000
|
482
|
-
|
|
|
tet, galopp e 50, tapte 20, fjerde og tredje innv, angrep mot oppløpet, sto på bra
|
200418-8
|
BI
|
Agnor
|
Ha Hol
|
5
|
2100
|
A
|
4
|
30,4a
|
14 000
|
63
|
-
|
25,0-
|
|
tet, 25,0/500, lederrygg e 550, kjørte seg fast på oppløpet, kort g 20 i
|
160418-20
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
Ar Nil
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
20,8
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
120418-1
|
D
|
Agnor
|
Ha Hol
|
6
|
1700
|
A
|
5
|
29,6a
|
12 000
|
118
|
-
|
|
|
dødens, annet utv e 300, holdt farten for maning
|
230318-2
|
BI
|
Troll Ess
|
Ka Joh
|
8
|
2100
|
A
|
4
|
34,4a
|
16 000
|
395
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep ut på siste bortre, fram som toer i siste sving, fullførte ok
|
120318-2
|
L
|
Troll Ess
|
Ar Nil
|
11
|
1640
|
A
|
5
|
31,0a
|
12 000
|
614
|
-
|
|
|
tredje utv og lederrygg, ga seg på oppløpet
|
050218-7
|
L
|
Troll Ess
|
Pe Sør
|
4
|
1640
|
V
|
0
|
32,3
|
16 000
|
500
|
-
|
|
|
lederygg, elendig
|
260118-21
|
BI
|
Matt Dillon L.K.
|
Ha Hol
|
4
|
2100
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
260118-2
|
BI
|
Troll Ess
|
Ha Hol
|
10
|
2100
|
A
|
5
|
31,7ag
|
16 000
|
339
|
-
|
|
|
femte innv, fjerde innv, fikk maks
|
080118-3
|
L
|
Troll Ess
|
Pe Sør
|
1
|
1640
|
A
|
5
|
31,1a
|
16 000
|
561
|
-
|
|
|
lederrygg, ga seg på oppløpet
|
040118-5
|
B
|
Troll Ess
|
Ka Joh
|
3
|
1609
|
A
|
0
|
31,7a
|
14 000
|
358
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 200, hektet av på siste bortre
|
201217-9
|
B
|
Troll Ess
|
Ha Hol
|
9
|
1609
|
A
|
6
|
33,1a
|
20 000
|
147
|
-
|
|
|
dødens, tet e 250, lederrygg e 450, ga seg 600 i
|
261117-3
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
2
|
1640
|
A
|
0
|
32,9a
|
16 000
|
677
|
-
|
|
|
lederrygg og tredje innv, ga seg 500 i
|
211017-8
|
L
|
Troll Ess
|
Pe Sør
|
4
|
1640
|
A
|
7
|
28,2a
|
16 000
|
279
|
-
|
|
|
tredje innv, ga seg på oppløpet
|
071017-10
|
L
|
Troll Ess
|
Ja Sør
|
8
|
2160
|
V
|
8
|
32,6
|
14 000
|
56
|
-
|
|
|
tredje innv, annet utv og tredje innv, ga seg på oppløpet
|
071017-5
|
L
|
Agnor
|
Ja Ols
|
3
|
2140
|
A
|
0
|
33,4a
|
20 000
|
607
|
-
|
27,4-31,1
|
|
tet, 27,4/500 og 31,1/1000, lederrygg 1100 i, ga seg 550 i
|
110917-5
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
14
|
2160
|
V
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
hoste
|
060917-5
|
B
|
Agnor
|
Ar Egg
|
11
|
1640
|
V
|
0
|
32,3
|
24 000
|
527
|
-
|
|
|
tredjespor, fjerde utv 600 i, ga seg i siste sving
|
310817-4
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
11
|
1660
|
V
|
0
|
29,8
|
14 000
|
523
|
-
|
|
|
annet utv og femte innv, fjerde innv, ga seg på oppløpet
|
230817-7
|
B
|
Troll Ess
|
Ha Hol
|
7
|
2100
|
A
|
4
|
29,1a
|
24 000
|
280
|
-
|
|
|
annet og tredje utv, annet utv 500 i, tapte mye til de tre beste, berget fjerde
|
200817-2
|
OR
|
Agnor
|
Pe Sør
|
2
|
2100
|
V
|
7
|
31,0
|
20 000
|
361
|
-
|
|
|
tet, 32,0/500 og 30,7/1000, passert 300 i, ga seg
|
110817-4
|
BI
|
Troll Ess
|
Ha Hol
|
14
|
2120
|
V
|
7
|
30,6 g
|
14 000
|
548
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, g i angrep mot siste sving, fint tilbake
|
040817-3
|
J
|
Agnor
|
Øy Wag
|
11
|
1609
|
A
|
0
|
31,0a
|
16 000
|
465
|
-
|
|
|
fjerdespor, tredjespor e 350, tredje utv e 600, sluttkjørt 500 igjen
|
310717-4
|
D
|
Troll Ess
|
Ha Hol
|
12
|
2100
|
A
|
5
|
30,6a
|
14 000
|
539
|
-
|
|
|
tredje utvendig, på det jevne
|
240717-2
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
1
|
2140
|
V
|
6
|
30,0
|
20 000
|
484
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 200, maks
|
170717-6
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
3
|
1640
|
A
|
5
|
27,4a
|
16 000
|
906
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innv e 550, tapte mye til de beste siste 500
|
240617-3
|
L
|
Troll Ess
|
Od Sto
|
11
|
2140
|
A
|
6
|
32,8a
|
20 000
|
169
|
-
|
|
|
tet e 250, 27,8/500, lederrygg e 550, firer 500 igjen, slitent oppløp
|
180617-8
|
BI
|
Troll Ess
|
Øy Wag
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
31,8a
|
16 000
|
190
|
-
|
|
|
annet utv, ga seg i siste sving
|
120617-20
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
Pe Sør
|
4
|
1640
|
V
|
0
|
32,2 g
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
030617-6
|
BD
|
Troll Ess
|
Øy Wag
|
5
|
2160
|
V
|
2
|
31,7
|
16 000
|
218
|
-
|
|
|
femtehest, annet utvendig, treer, rundet opp som toer mot siste sving, sto på flott
|
290517-20
|
L
|
Matt Dillon L.K.
|
Pe Sør
|
1
|
1640
|
V
|
0
|
30,1 g
|
0
|
B
|
-
|
|
|
|
220517-3
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
13
|
2160
|
V
|
0
|
32,5
|
18 000
|
948
|
-
|
|
|
fjerde utv, forble i køen
|
080517-5
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
13
|
2160
|
V
|
5
|
31,4
|
16 000
|
263
|
-
|
|
|
via tredjespor til tredje innv e 500, maks
|
010517-3
|
MT
|
Troll Ess
|
Ar Egg
|
4
|
2020
|
V
|
0
|
34,5
|
14 000
|
708
|
-
|
|
|
femtehest, tapte tidlig terreng, frakjørt
|
170417-5
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
1
|
2140
|
V
|
4
|
30,7
|
16 000
|
123
|
-
|
|
|
lederrygg, maks
|
270217-7
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
3
|
2140
|
A
|
0
|
33,5a
|
14 000
|
266
|
-
|
|
|
tet, lederrygg e 300, tredje og fjerde innv, ga seg før siste sving
|
100217-20
|
BI
|
Bakkmo Tuven
|
Ha Hol
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
32,4 g
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
100217-3
|
BI
|
Agnor
|
Ha Hol
|
6
|
2120
|
V
|
6
|
32,7
|
16 000
|
259
|
-
|
|
|
tredje og annet utv, ga seg i siste sving
|
020117-3
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
2
|
2160
|
V
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
121216-20
|
L
|
Bakkmo Tuven
|
Pe Sør
|
2
|
2140
|
V
|
-
|
dgpp
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
121216-5
|
L
|
Agnor
|
Pe Sør
|
10
|
2160
|
V
|
0
|
33,8
|
14 000
|
226
|
-
|
|
|
via tredjespor til femte innv e 500, fjerde utv, frakjørt
|
201116-2
|
L
|
Troll Ess
|
Pe Sør
|
1
|
1640
|
A
|
0
|
34,6a
|
18 000
|
451
|
-
|
|
|
tredje innv, ga fullstendig blaffen siste 250
|
231016-5
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
2
|
1640
|
A
|
2
|
29,7a
|
14 000
|
368
|
-
|
28,2-
|
|
tet, 28,2/500, lederrygg 1000 i, hang bra med
|
101016-3
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
8
|
2180
|
V
|
4
|
31,2
|
14 000
|
40
|
-
|
|
|
dødens, holdt farten godt
|
150816-2
|
L
|
Troll Ess
|
Bj Gar
|
13
|
2160
|
V
|
0
|
32,1
|
16 000
|
418
|
-
|
|
|
sjette innv, frakjørt
|
070816-2
|
OR
|
Agnor
|
To Kro
|
7
|
1700
|
V
|
0
|
31,8
|
16 000
|
485
|
-
|
|
|
ned i femte innvendig, ble der bak
|
010816-2
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
8
|
1640
|
A
|
0
|
33,3a
|
12 000
|
95
|
-
|
|
|
via tredjespor til femte innv e 500, forsøkte i siste sving, avanserte ikke
|
040716-4
|
L
|
Troll Ess
|
Ja Sør
|
9
|
2160
|
V
|
0
|
33,9
|
14 000
|
600
|
-
|
|
|
dødens, sliten siste bortre
|
240616-2
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
12
|
2160
|
V
|
1
|
33,1
|
16 000
|
843
|
-
|
|
|
femte, fjerde, tredje og annet utv, angrep 200 i, holdt farten bra og vant på det
|
300516-3
|
L
|
Troll Ess
|
Bj Gar
|
2
|
2140
|
V
|
5
|
33,8
|
14 000
|
72
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, ut 600 i, innv 500 i, holdt sin fart
|
250416-2
|
L
|
Troll Ess
|
Pe Sør
|
14
|
2160
|
V
|
6
|
34,9
|
12 000
|
945
|
-
|
|
|
femte og fjerde utv, holdt sin fart
|
010416-3
|
BI
|
Troll Ess
|
Pe Sør
|
1
|
1600
|
V
|
0
|
37,1 g
|
14 000
|
286
|
-
|
|
|
overflydd, trøblet og feilet i første sving
|
210316-7
|
L
|
Troll Ess
|
Pe Sør
|
4
|
2160
|
V
|
3
|
36,3
|
12 000
|
588
|
-
|
|
|
tredje, annet og tredje utv, angrep 400 i, sto på bra
|
140316-9
|
L
|
Troll Ess
|
Pe Sør
|
15
|
1660
|
V
|
0
|
36,4 g
|
12 000
|
610
|
-
|
|
|
fjerde innv, galopp 650 i, tapte 20, ny galopp i baktroppen 350 i
|
290216-1
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
1
|
2140
|
V
|
7
|
40,2
|
12 000
|
241
|
-
|
|
|
alene på strek og i tet, overlot nest siste sving, trøtnet
|
220216-8
|
L
|
Troll Ess
|
Pe Sør
|
9
|
2160
|
V
|
4
|
36,7
|
12 000
|
191
|
-
|
|
|
fjerde på rekke, annet utv og lederrygg, åpning 100 i, sto på greit
|
150216-8
|
L
|
Agnor
|
Pe Sør
|
4
|
2160
|
V
|
6
|
37,0
|
12 000
|
524
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innv, hindret i siste sving, brukbart oppløp
|
080216-8
|
L
|
Agnor
|
Pe Sør
|
7
|
2160
|
V
|
5
|
38,0
|
12 000
|
80
|
-
|
|
|
sjette, tredje innv 1000 i, holdt sin fart langt bak de beste
|
180116-8
|
L
|
Troll Ess
|
Pe Sør
|
10
|
2160
|
V
|
6
|
38,2 g
|
12 000
|
331
|
-
|
|
|
tredjespor, femte utv e 700, straks kort galopp, sjette innv, holdt farten bra
|
110116-8
|
L
|
Troll Ess
|
Pe Sør
|
8
|
2180
|
V
|
4
|
37,8
|
12 000
|
131
|
-
|
|
|
sist, ut et spor på siste bortre, holdt farten brukbart
|
271215-8
|
L
|
Troll Ess
|
Pe Sør
|
7
|
2140
|
V
|
7
|
38,0
|
10 000
|
459
|
-
|
|
|
dødens e 800, trøtnet siste bortre
|
141215-1
|
L
|
Troll Ess
|
Pe Sør
|
12
|
2160
|
V
|
7
|
37,5
|
12 000
|
932
|
-
|
|
|
tredje utv, tidlig sliten
|
231115-4
|
L
|
Troll Ess
|
Pe Sør
|
2
|
2140
|
V
|
0
|
39,2 g
|
12 000
|
1176
|
-
|
|
|
galopp e 50, tapte 20, fjerde innv, hektet av før siste sving
|
091115-1
|
L
|
Troll Ess
|
Pe Sør
|
3
|
2140
|
V
|
0
|
38,3 g
|
14 000
|
632
|
-
|
|
|
galopp e 50, tapte 20, tredje, fjerde, femte og sjette innv, ble der bak
|
021115-11
|
L
|
Troll Ess
|
Pe Sør
|
5
|
2140
|
V
|
6
|
37,7
|
10 000
|
315
|
-
|
|
|
tredje innvendig, maks
|
021115-1
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
10
|
2160
|
V
|
8
|
37,3
|
10 000
|
90
|
-
|
|
|
i køen, ga seg mye til slutt
|
171015-21
|
L
|
Troll Ess
|
Pe Sør
|
5
|
2160
|
V
|
0
|
41,3 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
121015-9
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
7
|
2140
|
V
|
6
|
34,9
|
10 000
|
103
|
-
|
|
|
tet, ledrrygg e 450, satt fast, så ut til å få maks
|
260915-8
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
36,0
|
12 000
|
171
|
-
|
|
|
forsvarte sporet i 30-fart, lederrygg e 400, ga seg siste bortre
|
210915-4
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
4
|
2140
|
V
|
4
|
35,7
|
10 000
|
258
|
-
|
|
|
tet, 39,5/500, lederrygg 1550 i, hang brukbart med
|
070915-22
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
8
|
2160
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
strykning for dagen
|
010915-21
|
L
|
Agnor
|
Ja Sør
|
4
|
2160
|
V
|
0
|
39,4
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
191112-8
|
L
|
Lord Klenod
|
Da Nil
|
9
|
1640
|
A
|
0
|
19,7a
|
16 000
|
1547
|
-
|
|
|
feilet kort fra start, der bak
|
191112-2
|
L
|
Freedom Beach
|
At Egg
|
2
|
1640
|
A
|
0
|
dist a
|
16 000
|
847
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, uten muligheter
|
291012-4
|
L
|
Freedom Beach
|
Da Nil
|
7
|
2140
|
A
|
0
|
br a
|
16 000
|
189
|
-
|
|
|
tet, 17.8/500, lederrygg etter 600, trakk seg runden igjen
|
081012-5
|
L
|
Lord Klenod
|
Da Nil
|
3
|
1640
|
A
|
0
|
19,9a
|
14 000
|
214
|
-
|
|
|
sjette innvendig, der bak
|
300912-21
|
L
|
Lord Klenod
|
Bj Gar
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
21,3
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
210512-4
|
L
|
Freedom Beach
|
Ja Sør
|
7
|
1640
|
A
|
-
|
|
14 000
|
|
-
|
|
|
halthet
|
050512-4
|
OR
|
Freedom Beach
|
Sv Kur
|
1
|
2100
|
V
|
0
|
22,9
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
270112-7
|
BI
|
Freedom Beach
|
Ar Egg
|
3
|
2100
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
transporthinder
|