071014-2
|
L
|
Init Towinit
|
Ar Sjo
|
5
|
1640
|
A
|
0
|
18,2a
|
12 000
|
1329
|
-
|
|
|
femte utv og fjerde innv, hektet av 100 fra mål
|
300814-4
|
L
|
Init Towinit
|
Mo Fre
|
5
|
1640
|
V
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
180814-9
|
L
|
Gjølmes Rainman
|
Fr Wes
|
10
|
2160
|
V
|
0
|
22,3 g
|
15 000
|
467
|
-
|
|
|
femte innv, galopperte e 500, tapte 30, siden der bak
|
260714-11
|
L
|
Init Towinit
|
Mo Fre
|
5
|
2140
|
A
|
0
|
19,9ag
|
15 000
|
1101
|
-
|
|
|
annet utv, dødens e 600, tredje utv 1100 i, ga seg i siste sving
|
170714-3
|
L
|
Gjølmes Rainman
|
Fr Wes
|
2
|
1640
|
A
|
0
|
dist ag
|
12 000
|
542
|
-
|
|
|
svak start, galopperte etter 50, siden langt bak
|
170714-2
|
L
|
Init Towinit
|
Mo Fre
|
2
|
1640
|
A
|
0
|
18,3ag
|
12 000
|
233
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, galopperte etter 100, tapte for mye, langt der bak
|
020614-7
|
L
|
Gjølmes Rainman
|
Fr Wes
|
15
|
2160
|
V
|
-
|
|
10 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
280414-8
|
L
|
Gjølmes Rainman
|
Fr Wes
|
8
|
2160
|
V
|
5
|
20,3
|
10 000
|
304
|
-
|
|
|
treg ut, sjette innv, angrep 600 i, fullførte ålreit
|
310314-9
|
L
|
Init Towinit
|
Mo Fre
|
8
|
2160
|
V
|
0
|
21,0 g
|
10 000
|
263
|
-
|
|
|
tredje innv, slet med farten 800 i, galopperte kort i baktroppen 200 fra mål
|
030314-8
|
L
|
Gjølmes Rainman
|
Fr Wes
|
11
|
2180
|
V
|
0
|
21,0
|
10 000
|
829
|
-
|
|
|
femte innv, tapte terreng suksessivt
|
141013-4
|
L
|
Init Towinit
|
Th Mjø
|
3
|
2140
|
A
|
0
|
19,6a
|
15 000
|
510
|
-
|
|
|
dødens, sluttkjørt etter 900, tapte meter suksessivt etter det
|
160913-5
|
L
|
Sanei Express
|
Ra Bjø
|
5
|
1640
|
A
|
-
|
|
15 000
|
|
-
|
|
|
halthet
|
220713-5
|
L
|
Init Towinit
|
An Ste
|
8
|
2160
|
V
|
-
|
dg
|
15 000
|
533
|
-
|
|
|
tredje utv, fjerde innv e 500, tredje utv 600 i, galopperte som sliten i siste sving
|
060413-1
|
L
|
Sanei Express
|
Ve Bug
|
1
|
1640
|
A
|
0
|
dist ar
|
15 000
|
321
|
-
|
|
|
tredje innvendig, dalte 500 igjen, ga seg helt 350 igjen
|
180313-3
|
L
|
Sanei Express
|
Ve Bug
|
1
|
2140
|
A
|
-
|
|
15 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
110313-4
|
L
|
Sanei Express
|
Ve Bug
|
12
|
2160
|
V
|
0
|
19,5
|
18 000
|
277
|
-
|
|
|
fjerde utv, sliten på oppløpet
|
080213-6
|
BI
|
Sanei Express
|
Ve Bug
|
6
|
2100
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
krysslammelse
|
280113-9
|
L
|
Sanei Express
|
Ve Bug
|
4
|
1640
|
A
|
4
|
19,5a
|
15 000
|
414
|
-
|
|
|
tredje utv, avsluttet bra
|
120113-1
|
L
|
Sanei Express
|
Am Rob
|
10
|
2140
|
A
|
6
|
21,1a
|
15 000
|
310
|
-
|
|
|
tredjesport, lederrygg etter 600, ut et spor i siste sving, veldig sliten 150 igjen
|
101212-4
|
L
|
Sanei Express
|
Ma Aar
|
15
|
2160
|
V
|
0
|
21,3
|
16 000
|
343
|
-
|
|
|
i baktroppen, fikk ikke kjørt for fullt
|
011212-1
|
L
|
Sanei Express
|
Ve Bug
|
4
|
1640
|
A
|
-
|
dv a
|
20 000
|
166
|
-
|
|
|
femte innvendig, tredje innvendig i siste sving, tredje i mål
|
251112-8
|
L
|
Sanei Express
|
Ve Bug
|
12
|
2140
|
A
|
0
|
18,4a
|
16 000
|
1084
|
-
|
|
|
sjette utvendig, tredje i angrep siste bortre, fin fart i målgangen
|
121112-2
|
L
|
Sanei Express
|
Ve Bug
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
19,6
|
40 000
|
308
|
-
|
|
|
femte, fjerde innvendig, tredje utvendig etter 1000, angrep 600 igjen
|
291012-6
|
L
|
Sanei Express
|
Ve Bug
|
6
|
2140
|
A
|
3
|
17,0a
|
16 000
|
422
|
-
|
|
|
sjette utvendig, drøy siste sving, luftig oppløp
|
221012-22
|
L
|
Sanei Express
|
Ve Bug
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
21,4
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
081012-2
|
L
|
Sanei Express
|
Ve Bug
|
10
|
1640
|
A
|
0
|
20,1a
|
14 000
|
972
|
-
|
|
|
femte innvendig, angrep mot siste sving, fin fart i målgangen
|
300912-6
|
L
|
Sanei Express
|
Ve Bug
|
7
|
2160
|
V
|
0
|
19,5
|
14 000
|
106
|
-
|
|
|
femte utvendig, angrep 750 igjen, hengende, stivnet
|
100912-8
|
L
|
Sanei Express
|
Ve Bug
|
4
|
2640
|
A
|
0
|
20,1a
|
14 000
|
385
|
-
|
|
|
femte innvendig, der bak
|
270812-2
|
L
|
Sanei Express
|
Ve Bug
|
11
|
1640
|
A
|
3
|
17,7a
|
14 000
|
422
|
-
|
|
|
niende innvendig, tredje utvendig, fin siste 400
|
020612-4
|
OR
|
Sanei Express
|
Ve Bug
|
7
|
2120
|
V
|
0
|
21,5
|
3 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
120312-1
|
L
|
Tumbling Dice
|
Ve Bug
|
9
|
2160
|
V
|
0
|
23,8 g
|
16 000
|
251
|
-
|
|
|
feilet i første sving, femte innvendig
|