160324-9
|
B
|
Gasparito
|
Ca Jep
|
6
|
1609
|
A
|
6
|
13,6a
|
110 000
|
235
|
-
|
|
|
tredjespor første sving, bakket, fjerde innv, tredje innv oppløp, fast
|
160324-4
|
B
|
Tresexton
|
Ca Lin
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
17,4a
|
50 000
|
186
|
-
|
|
|
kraftig overflydd, femte innvendig, avhengt 800 igjen
|
171118-7
|
B
|
Art on Line
|
Ca Jep
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
15,0a
|
200 000
|
437
|
-
|
|
|
femte innvendig, gav seg i siste sving
|
180317-1
|
M
|
Art on Line
|
Ii Aho
|
8
|
2140
|
A
|
2
|
15,4a
|
40 000
|
23
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep 400 igjen, sto på helt inn
|
180117-8
|
B
|
Lightning Photo
|
Mi Aho
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
16,1ag
|
24 000
|
153
|
-
|
|
|
femte utv, med i angrep 700 i, fikk løpet ødelagt 400 i
|
180117-2
|
B
|
Art on Line
|
Ii Aho
|
1
|
2100
|
A
|
1
|
13,4a
|
30 000
|
16
|
-
|
12,3-13,6
|
|
tet, 12,3/500 og 13,6/1000, overlegen, 13,0 s 500
|
190316-2
|
M
|
My Icon
|
Mi Aho
|
3
|
2140
|
A
|
2
|
17,7a
|
30 000
|
84
|
-
|
|
|
tet, 14,0/500 og 16,5/1000, spurtslått oppunder mål
|
211115-7
|
B
|
Art on Line
|
Pe Ing
|
5
|
1609
|
A
|
5
|
11,7a
|
150 000
|
83
|
-
|
|
|
dødens, holdt farten brukbart
|
240813-7
|
D
|
Art on Line
|
Mi Aho
|
8
|
2500
|
A
|
4
|
15,0a
|
60 000
|
56
|
-
|
|
|
annet utv, til dødens e 900, holdt farten helt inn
|
170312-5
|
M
|
Art on Line
|
Mi Aho
|
5
|
1640
|
A
|
0
|
14,0a
|
100 000
|
36
|
-
|
|
|
galopperte før bilen slapp feltet, femte utvendig, hang med
|