301117-2
|
BT
|
New Order
|
La Hau
|
10
|
2100
|
A
|
7
|
17,7a
|
14 000
|
615
|
-
|
|
|
fjerde og femte utvendig, hang kun med til maks
|
231117-3
|
BT
|
New Order
|
Ro Hal
|
1
|
2100
|
A
|
6
|
20,9a
|
20 000
|
187
|
-
|
|
|
tredje innvendig, hang med til maks
|
161117-2
|
BT
|
New Order
|
Hå Hau
|
1
|
2100
|
A
|
0
|
21,4a
|
14 000
|
1013
|
-
|
|
|
lederrygg, dårlig rygg 500 igjen, ble uansett langt bak
|
261017-4
|
BT
|
New Order
|
Ro Hal
|
12
|
2100
|
A
|
0
|
19,1a
|
14 000
|
967
|
-
|
|
|
femte innvendig, frakjørt
|
220617-1
|
BT
|
New Order
|
Ro Hal
|
2
|
2100
|
A
|
0
|
dg a
|
14 000
|
631
|
-
|
|
|
galopperte seg bort i vill galopp fra start
|
030617-2
|
BT
|
New Order
|
He Høy
|
11
|
2100
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
857
|
-
|
|
|
galopperte seg bort fra start
|
270417-4
|
BT
|
New Order
|
Ro Hal
|
6
|
2100
|
V
|
6
|
18,2
|
12 000
|
1654
|
-
|
|
|
lederrygg, hang kun med til maks
|
130417-5
|
BT
|
New Order
|
Ro Hal
|
4
|
1600
|
A
|
0
|
16,1a
|
14 000
|
641
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje innv 600 i, mye frakljørt på oppløpet
|
020317-5
|
BT
|
New Order
|
La Hau
|
8
|
1600
|
A
|
0
|
20,9ag
|
14 000
|
1407
|
-
|
|
|
tredje innvendig, galopperte 500 igjen, siden der bak
|
020217-3
|
BT
|
New Order
|
Ov Was
|
8
|
1600
|
A
|
0
|
17,8ag
|
24 000
|
279
|
-
|
|
|
tredjespor, ned i sjuende utvendig, angrep 300 igjen, feilet langt bak 100 igjen
|
260117-6
|
BT
|
New Order
|
Ro Hal
|
9
|
1600
|
A
|
4
|
15,8a
|
18 000
|
849
|
-
|
|
|
tredje og fjerde innvendig, hang greit med
|
081216-2
|
BT
|
New Order
|
La Hau
|
9
|
1600
|
A
|
0
|
18,6a
|
14 000
|
797
|
-
|
|
|
tredje innvendig, slet 500 igjen, ga seg mye
|
241116-8
|
BT
|
New Order
|
Ro Hal
|
10
|
1600
|
A
|
0
|
16,6a
|
14 000
|
347
|
-
|
|
|
åttendehest, mistet et par plasser, ga seg mye
|
151016-6
|
BT
|
New Order
|
Ro Hal
|
9
|
1600
|
A
|
5
|
15,5a
|
14 000
|
644
|
-
|
|
|
tredje innvendig, hang helt greit med
|
150916-3
|
BT
|
New Order
|
La Hau
|
5
|
2100
|
A
|
0
|
21,3a
|
16 000
|
614
|
-
|
|
|
lederrygg, sliten 650 igjen
|
080916-5
|
BT
|
New Order
|
Ro Hal
|
1
|
2100
|
V
|
7
|
17,4
|
14 000
|
651
|
-
|
|
|
tredje innvendig, hang med inn for driving i stengt posisjon
|
300816-3
|
BT
|
New Order
|
Ro Hal
|
12
|
2120
|
V
|
0
|
20,5 g
|
10 000
|
1103
|
-
|
|
|
galopperte fra start, femte innvendig, ut i annetspor 900 igjen, ble langt bak
|
140716-21
|
BT
|
New Order
|
Ro Hag
|
1
|
2140
|
V
|
0
|
brp g
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
140616-1
|
BT
|
New Order
|
Ro Hal
|
5
|
1600
|
A
|
0
|
18,3a
|
10 000
|
458
|
-
|
|
|
tet, lederrygg etter 400, annetspor 700 igjen, avhengt
|
271013-2
|
BT
|
New Order
|
La Hau
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
br a
|
10 000
|
680
|
-
|
|
|
tredjespor i 350, tredje innvendig, sluttkjørt 800 igjen
|
260913-1
|
BT
|
New Order
|
Ja Lan
|
5
|
1600
|
A
|
5
|
16,1a
|
15 000
|
926
|
-
|
|
|
dødens i første sving, fjerde innvendig etter 600, tapte flere lengder på oppløpet
|
220813-3
|
BT
|
New Order
|
La Hau
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
19,4a
|
18 000
|
479
|
-
|
|
|
tet, lederrygg etter 400, sluttkjørt i siste sving
|
100813-5
|
BT
|
New Order
|
Ås Ten
|
7
|
2100
|
V
|
-
|
dg
|
60 000
|
565
|
-
|
|
|
stor startgalopp
|
180713-4
|
BT
|
New Order
|
La Hau
|
9
|
2600
|
A
|
5
|
19,8a
|
18 000
|
591
|
-
|
|
|
fjerde innv, tredje utv 500 igjen, hang bare med
|
130613-2
|
BT
|
New Order
|
Ro Hal
|
6
|
2100
|
A
|
0
|
19,2a
|
15 000
|
345
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, avhengt på oppløpet
|
090613-1
|
MO
|
Reser Frøkna
|
Ja Lan
|
3
|
1700
|
V
|
4
|
40,2
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
180413-4
|
BT
|
New Order
|
Ja Lan
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
br a
|
15 000
|
1076
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, femte innvendig midtveis, ga opp 500 fra mål
|
280313-8
|
BT
|
New Order
|
La Hau
|
1
|
1600
|
A
|
5
|
16,9a
|
15 000
|
472
|
-
|
|
|
tet, 1.15/500 og 17.3/1000, ga seg mye på oppløpet
|
210213-5
|
BT
|
New Order
|
Ja Lan
|
10
|
2100
|
A
|
-
|
|
12 000
|
|
-
|
|
|
transporthinder
|
111212-2
|
BT
|
New Order
|
To Tot
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
19,5ag
|
15 000
|
772
|
-
|
|
|
startgalopp, tredje utvendig, problemer i siste sving
|
221112-6
|
BT
|
New Order
|
Mo Ped
|
11
|
2100
|
A
|
0
|
20,3a
|
12 000
|
397
|
-
|
|
|
sjette, sjuende innv, frakjørt mot siste sving
|
281012-21
|
BT
|
Reser Frøkna
|
La Hau
|
2
|
2100
|
V
|
0
|
41,0 g
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
141012-2
|
BT
|
New Order
|
Øy Aus
|
4
|
2100
|
A
|
7
|
19,2a
|
14 000
|
949
|
-
|
|
|
lederrygg etter 250, sliten mot oppløpet
|
041012-9
|
BT
|
New Order
|
La Hau
|
7
|
2120
|
V
|
9
|
18,8
|
12 000
|
326
|
-
|
|
|
fjerde, tredje innvendig, fast
|
200912-3
|
BT
|
New Order
|
Le Hin
|
6
|
2100
|
A
|
7
|
19,1a
|
14 000
|
61
|
-
|
|
|
tredjehest, annenhest (innerspor) på avstand, sliten på oppløpet
|
130912-3
|
BT
|
New Order
|
Er Hor
|
1
|
2100
|
A
|
1
|
19,1a
|
14 000
|
35
|
-
|
|
|
tet, 16.0/500 og 20.7/1000, full kontroll
|
250812-7
|
BT
|
New Order
|
To Sol
|
1
|
2100
|
V
|
2
|
17,5
|
14 000
|
109
|
-
|
|
|
tet, lederrygg etter 500, luke i brekken, ingen trussel
|
260712-6
|
BT
|
New Order
|
La Hau
|
3
|
1600
|
A
|
4
|
16,4a
|
12 000
|
184
|
-
|
|
|
dødens, ble til tredje utvendig etter 600, med i angrep mot oppløpet, sto på fint
|
120712-8
|
BT
|
New Order
|
La Hau
|
7
|
2100
|
A
|
0
|
br a
|
12 000
|
316
|
-
|
|
|
tredjespor til dødens ut av første sving, avløst i annen sving, ga seg runden igjen
|
050712-5
|
BT
|
New Order
|
La Hau
|
4
|
1600
|
A
|
7
|
16,5a
|
12 000
|
226
|
-
|
|
|
dødens, lederrygg etter 400, fast
|
210612-3
|
BT
|
New Order
|
La Hau
|
8
|
2100
|
A
|
0
|
br a
|
12 000
|
292
|
-
|
|
|
tredjespor til dødens, avløst runden igjen, dalte gjennom feltet på siste bortre
|
190412-6
|
BT
|
New Order
|
La Hau
|
3
|
2100
|
V
|
2
|
18,4
|
12 000
|
369
|
-
|
|
|
tet, slapp etter 400, fikk sjansen uten å utfordre
|
220312-6
|
BT
|
New Order
|
Ro Hal
|
15
|
2140
|
V
|
0
|
19,4
|
14 000
|
1642
|
-
|
|
|
sjette innvendig, kunne lite
|
160212-8
|
BT
|
New Order
|
La Hau
|
11
|
1600
|
A
|
0
|
18,2a
|
14 000
|
479
|
-
|
|
|
femte utvendig, angrep mot siste sving, det ebbet tidlig ut
|