Løpsdag | Bane | Hest | Kusk | Spor | Dist | Start | Plass | Tid | Fpr | Odds | Forhold | M-tider | Monté | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
300415-5 | B | Spartown Chip S.S. | Bj Ste | 1 | 2100 | A | 0 | br a | 12 000 | 180 | - | |||
lederrygg e 200, ga seg helt 600 igjen | ||||||||||||||
211014-6 | M | Spartown Chip S.S. | Bj Ste | 5 | 2640 | A | 6 | 19,7a | 15 000 | 66 | - | |||
tet, lederrygg etter 500, frakjørt av vinneren på oppløpet | ||||||||||||||
081014-3 | B | Spartown Chip S.S. | Bj Ste | 3 | 2100 | A | 0 | 16,6a | 20 000 | 306 | - | |||
lederrygg, hektet av på oppløpet | ||||||||||||||
130814-2 | B | Spartown Chip S.S. | Bj Ste | 5 | 2640 | V | 3 | 17,2 | 30 000 | 644 | - | |||
tet, lederrygg e 400, hang bra med uten å sitte fast | ||||||||||||||
300714-3 | B | Spartown Chip S.S. | Bj Ste | 2 | 2140 | V | 3 | 17,4 | 30 000 | 60 | - | |||
annet utv, dødens e 350, tet e 450, 14.2/500 og 16.8/1000, slått 100 i, holdt bra | ||||||||||||||
200714-4 | BI | Spartown Chip S.S. | Bj Ste | 7 | 2100 | V | 1 | 18,3 | 15 000 | 37 | - | |||
tredjespor, dødens e 300, tet e 500, 14.3/500 og 19.1/1000, halv lengde | ||||||||||||||
300614-8 | J | Spartown Chip S.S. | Bj Ste | 1 | 2100 | V | 1 | 18,1 | 15 000 | 40 | - | |||
lederrygg, ut et spor i siste sving, åpning 150 igjen, bra spurt | ||||||||||||||
190614-3 | B | Spartown Chip S.S. | Ol Mik | 4 | 2100 | A | 4 | 17,1a | 12 000 | 138 | - | |||
tet under press, 12.6/500, lederrygg e 600, satt fast | ||||||||||||||
060614-8 | BI | Spartown Chip S.S. | Ra Str | 7 | 2100 | V | - | 15 000 | 0 | - | ||||
kjører/rytter forårsaket omstart | ||||||||||||||
300514-1 | BI | Spartown Chip S.S. | Ra Str | 13 | 2120 | V | 4 | 18,2 | 10 000 | 134 | - | |||
fjerde utv, angrep 750 i, hentet 10 på vinner inn | ||||||||||||||
210514-21 | B | Spartown Chip S.S. | Bj Ste | 4 | 2140 | V | 0 | 19,2 | 0 | P | - | |||
301112-23 | BI | Rainfighter S.S. | Bj Ste | 3 | 2100 | V | - | dgpp | 0 | N | - | |||
230812-5 | B | Brown Mustang S.S. | To Sol | 10 | 2100 | A | 0 | 17,7a | 12 000 | 458 | - | |||
fjerde på innerspor, for lett | ||||||||||||||
160712-1 | D | Brown Mustang S.S. | An Lar | 9 | 2100 | A | 0 | 19,5a | 14 000 | 367 | - | |||
sist, klarte ikke å følge | ||||||||||||||
100412-5 | D | Brown Mustang S.S. | Ol Mik | 4 | 2100 | A | - | 14 000 | 0 | - | ||||
halthet | ||||||||||||||
230312-21 | BI | Brown Mustang S.S. | An Lar | 2 | 2100 | V | 0 | 21,9 | 0 | P | - | |||
annet utvendig |