180514-4
|
ST
|
Emil Wibb
|
Ma Sto
|
1
|
2140
|
V
|
-
|
dg
|
15 000
|
908
|
-
|
|
|
lederrygg, galopperte etter 250
|
060414-3
|
ST
|
Emil Wibb
|
Ei Vin
|
1
|
2160
|
V
|
0
|
20,2 g
|
15 000
|
210
|
-
|
|
|
tet, 19.5/500 og 21.0/1000, slått 800 igjen, feilet 200 igjen, som fjerde
|
151013-4
|
F
|
Emil Wibb
|
Ma Sto
|
4
|
2040
|
V
|
0
|
20,9 g
|
18 000
|
142
|
-
|
|
|
startgalopp
|
130813-9
|
F
|
Emil Wibb
|
Ma Sto
|
5
|
2040
|
V
|
0
|
br g
|
18 000
|
103
|
-
|
|
|
tredjehest, galopperte seg bort etter 250
|
170713-9
|
ST
|
Emil Wibb
|
Ma Sto
|
10
|
2609
|
A
|
-
|
dg a
|
15 000
|
83
|
-
|
|
|
tullet under oppkjøringen og var borte før starten gikk
|
300613-2
|
F
|
Emil Wibb
|
Ma Sto
|
1
|
2040
|
V
|
2
|
16,9
|
20 000
|
89
|
-
|
|
|
lederrygg, frakjørt av vinneren runden igjen, samlet seg fint på oppløpet
|
090613-4
|
ST
|
Emil Wibb
|
Kr Kva
|
3
|
2140
|
V
|
2
|
17,7
|
15 000
|
33
|
-
|
|
|
tet, 19.5/500 og 19.0/1000, knust av Shoguns Larabella 500 igjen, fullførte fint
|
210413-1
|
F
|
Emil Wibb
|
Ma Ber
|
1
|
2060
|
V
|
-
|
g2
|
16 000
|
25
|
-
|
|
|
tet, 23.5/500 og 21.2/1000, galopp i seierskampen 50 igjen
|
061112-7
|
F
|
Emil Wibb
|
Ma Ber
|
5
|
2040
|
V
|
1
|
18,2
|
14 000
|
28
|
-
|
|
|
tet, 23.5/500, lederrygg 1200 igjen, tet siste bortre, lett
|
160912-2
|
ST
|
Emil Wibb
|
Kr Kva
|
9
|
2140
|
A
|
0
|
br a
|
14 000
|
120
|
-
|
|
|
galopperte seg bort før bilen slapp
|
040912-10
|
F
|
Emil Wibb
|
Ca Sun
|
3
|
2040
|
A
|
-
|
dg a
|
14 000
|
76
|
-
|
|
|
feilet tidlig, siden aldri i bildet
|
220512-21
|
F
|
Emil Wibb
|
Kr Kva
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
20,4
|
0
|
P
|
-
|
|
|
|
100412-1
|
F
|
Emil Wibb
|
Kr Kva
|
2
|
2040
|
V
|
1
|
18,5
|
14 000
|
23
|
-
|
|
|
tet, 17.9/500 og 17.2/1000, brøt ut flere spor i brekken, suveren
|
250312-7
|
ST
|
Emil Wibb
|
Kr Kva
|
9
|
1609
|
A
|
3
|
16,4ag
|
16 000
|
16
|
-
|
|
|
annet utvendig, feilet i angrep 800 igjen, kom tilbake, gjentok som skummel i brekken
|
130312-10
|
F
|
Emil Wibb
|
Kr Kva
|
3
|
2040
|
V
|
5
|
19,3 g
|
14 000
|
14
|
-
|
|
|
tet, 19.5/500 og 17.8/1000, feilet som godtgående mot siste sving, kjapt tilbake
|
190212-1
|
ST
|
Emil Wibb
|
Kr Kva
|
1
|
2140
|
V
|
1
|
17,4
|
14 000
|
22
|
-
|
|
|
tet, 16.0/500 og 17.0/1000, ledet klart hele veien, overlegen
|
310112-1
|
F
|
Emil Wibb
|
Kr Kva
|
1
|
2040
|
V
|
1
|
17,2
|
14 000
|
49
|
-
|
|
|
tet, 19.8/500 og 18.5/1000, aldri truet
|