010225-20
|
HA
|
Blåmandag
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
V
|
-
|
dgpp
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
040125-20
|
HA
|
Blåmandag
|
Ti Hen
|
1
|
2040
|
V
|
-
|
dgpp
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
150723-20
|
HA
|
Blåmandag
|
Ti Hen
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
56,5 g
|
0
|
B
|
-
|
0,0-59,9
|
|
|
231119-4
|
HA
|
Vertigo Prins
|
La Veb
|
9
|
1620
|
V
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
feber
|
280919-4
|
HA
|
Caipirinha
|
An Kul
|
9
|
2060
|
V
|
0
|
18,3
|
14 000
|
477
|
-
|
|
|
fjerde innv, slet 550 i, ble langt etter
|
280919-3
|
HA
|
Vertigo Prins
|
An Kul
|
12
|
2100
|
V
|
0
|
br g
|
14 000
|
658
|
-
|
|
|
langt bak tidlig, kom aldri inn i løpet
|
240819-2
|
LT
|
Caipirinha
|
La Veb
|
2
|
2200
|
V
|
5
|
19,5
|
5 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
170819-7
|
HA
|
Vertigo Prins
|
Ti Hen
|
11
|
2060
|
V
|
4
|
26,5
|
16 000
|
312
|
-
|
|
|
tredje utv, angrep mot siste sving, avsluttet fint
|
170819-2
|
HA
|
Bella Vita
|
An Kul
|
2
|
2060
|
V
|
4
|
18,5 g
|
14 000
|
119
|
-
|
|
|
feilet som tredje etter 400, fint tilbake
|
030819-7
|
HA
|
Bella Vita
|
Ti Hen
|
11
|
2040
|
A
|
0
|
16,8a
|
40 000
|
1238
|
-
|
|
|
annet utvendig, angrep ut på siste bortre, fikk svar, slitent oppløp
|
030819-6
|
HA
|
Vertigo Prins
|
Jo Øst
|
14
|
2080
|
V
|
0
|
27,6 g
|
75 000
|
193
|
-
|
|
|
feilet fra start og tapte mye, fikk aldri kontakt
|
070719-5
|
HA
|
Bella Vita
|
Si Jak
|
2
|
2040
|
A
|
0
|
17,2a
|
16 000
|
391
|
-
|
12,3-14,9
|
|
tet, 12,3/500 og 14,9/1000, slått i brekken, trakk seg mye mot mål
|
070719-2
|
HA
|
Vertigo Prins
|
An Kul
|
7
|
1660
|
V
|
0
|
31,0
|
16 000
|
86
|
-
|
|
|
dårlig start, sjuendehest ut av første sving, slet med å følge, avhengt
|
230619-3
|
BD
|
Sjåvoll Lykke
|
Si Jak
|
6
|
2200
|
V
|
5
|
36,4 rg
|
18 000
|
150
|
-
|
|
|
trøblet tidlig, galopp i annen sving, siden et stykke bak de fremste
|
090619-8
|
HA
|
Caipirinha
|
An Kul
|
5
|
2060
|
V
|
1
|
20,0
|
16 000
|
222
|
-
|
|
|
femte, fjerde inn i sisterunden, treer, toer 500 igjen, grep 80 igjen
|
090619-6
|
HA
|
Vertigo Prins
|
An Kul
|
8
|
2080
|
V
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
strøket av stevneveterinær
|
090619-4
|
HA
|
Sjåvoll Lykke
|
Be Bjø
|
11
|
2080
|
V
|
0
|
33,8 g
|
14 000
|
1380
|
-
|
|
|
trøblet på startsiden, et stykke bak feltet hele veien
|
180519-7
|
HA
|
Bella Vita
|
Ti Hen
|
11
|
1600
|
A
|
6
|
14,8a
|
16 000
|
395
|
-
|
|
|
tredje/fjerde utvendig, holdt farten fint etter pause
|
180519-3
|
HA
|
Sjåvoll Lykke
|
Be Bjø
|
5
|
2080
|
V
|
0
|
br g
|
14 000
|
62
|
-
|
|
|
reiste i galopp fra start og var borte
|
110519-4
|
HA
|
Sjåvoll Lykke
|
Be Bjø
|
10
|
2080
|
V
|
2
|
30,6
|
16 000
|
299
|
-
|
|
|
åtter, annet utv, med i tredjespor midtveis, fjerdespor i siste sv, rakk nesten fram
|
040519-4
|
HA
|
Caipirinha
|
An Chr
|
9
|
2040
|
A
|
9
|
19,2a
|
20 000
|
380
|
-
|
|
|
femte innvendig, ut på siste bortre, kunne lite
|
040519-1
|
HA
|
Sjåvoll Lykke
|
La Veb
|
9
|
2610
|
V
|
0
|
33,7 g
|
16 000
|
176
|
-
|
|
|
femte innvendig, feilet ut på siste bortre
|
200419-5
|
HA
|
Caipirinha
|
An Kul
|
4
|
2040
|
A
|
0
|
18,1a
|
16 000
|
357
|
-
|
|
|
først i annetspor, måtte slite der stort sett hele veien, sliten mot oppløpet
|
200419-1
|
HA
|
Vertigo Prins
|
An Kul
|
9
|
2100
|
V
|
5
|
35,0
|
16 000
|
21
|
-
|
|
|
sjette-/femtehest, ble avhengt i sisterunden
|
060419-2
|
HA
|
Caipirinha
|
An Kul
|
3
|
2060
|
V
|
0
|
22,8 g
|
14 000
|
235
|
-
|
|
|
ok i gang, feilet kort i første sving, gjentok i køen i annen sving, siden bakerst
|
230319-6
|
HA
|
Caipirinha
|
An Kul
|
9
|
2060
|
V
|
-
|
|
14 000
|
|
-
|
|
|
hovbyll
|
230319-3
|
HA
|
Vertigo Prins
|
Ti Hen
|
7
|
2080
|
V
|
2
|
28,7
|
18 000
|
58
|
-
|
|
|
sjuendehest, fjerde utvendig etter 900, angrep mot siste sving, bra spurt, klar toer
|
030319-5
|
HA
|
Caipirinha
|
Ei Høi
|
4
|
2040
|
A
|
4
|
17,1a
|
20 000
|
92
|
-
|
|
|
tredje/fjerde/tredje innvendig, knep fjerdeplassen
|
030319-1
|
HA
|
Vertigo Prins
|
Sv Was
|
6
|
1620
|
V
|
1
|
25,8
|
18 000
|
258
|
-
|
|
|
annet utvendig, dødens mot siste sving, avgjorde tidlig på oppløpet, sikkert
|
170219-4
|
HA
|
Caipirinha
|
An Kul
|
8
|
2040
|
A
|
0
|
16,9a
|
16 000
|
283
|
-
|
|
|
først i annetspor litt bak, annet/tredje utvendig i sisterunden, holdt farten ok
|
170219-2
|
HA
|
Vertigo Prins
|
An Kul
|
9
|
2100
|
V
|
4
|
30,1
|
16 000
|
205
|
-
|
|
|
treer på avstand til de to fremste, fullførte på det jevne på avstand
|
030219-2
|
HA
|
Caipirinha
|
An Kul
|
3
|
2060
|
V
|
3
|
21,5
|
14 000
|
165
|
-
|
|
|
dødens, tredje innvendig i annen sving, firer midtveis, holdt farten brukbart
|
200119-2
|
HA
|
Caipirinha
|
An Kul
|
1
|
2060
|
V
|
5
|
20,2
|
7 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
221218-1
|
HA
|
Bella Vita
|
Ti Hen
|
8
|
2040
|
A
|
4
|
16,7a
|
16 000
|
111
|
-
|
|
|
rask ut, lederrygg, manglet rom på oppløpet, bra i hardt selskap
|
081218-6
|
HA
|
Bella Vita
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
A
|
2
|
17,3a
|
16 000
|
247
|
-
|
|
|
tok teten, slapp rett før 500, ut et spor mot siste sving, ga vinneren kamp
|
241118-7
|
HA
|
Bella Vita
|
Ti Hen
|
9
|
2060
|
V
|
5
|
20,0
|
14 000
|
194
|
-
|
|
|
femthest, tredje utvendig i annen sving, med på siste bortre, mest på det jevne
|
101118-7
|
HA
|
Bella Vita
|
Ti Hen
|
6
|
2060
|
V
|
1
|
19,6
|
16 000
|
81
|
-
|
|
|
fjerdehest annet utv i nest siste sving, dødens mot siste sving, snart grep, sikkert
|
131018-6
|
HA
|
Real Competition
|
An Kul
|
6
|
2040
|
A
|
0
|
19,3a
|
16 000
|
507
|
-
|
|
|
fjerde innvendig, ut en liten bit, så inn igjen, hang mest med der bak
|
131018-3
|
HA
|
Bella Vita
|
Ti Hen
|
3
|
2040
|
A
|
4
|
18,1a
|
14 000
|
92
|
-
|
15,2-
|
|
tok teten, 15,2/500, slapp snart, ut i dødens mot siste bortre, holdt farten ok
|
290918-6
|
HA
|
Bella Vita
|
Ti Hen
|
10
|
2060
|
V
|
1
|
18,0
|
18 000
|
311
|
-
|
22,0-20,2
|
|
suste til tet i første sving, 1,22/500 og /1000, holdt sikkert unna
|
290918-3
|
HA
|
Real Competition
|
An Kul
|
6
|
2060
|
V
|
3
|
18,2
|
16 000
|
326
|
-
|
|
|
femtehest, så tredjehest, maks på avstand
|
150918-2
|
HA
|
Real Competition
|
An Kul
|
3
|
2040
|
A
|
0
|
16,7a
|
16 000
|
710
|
-
|
|
|
femte innvendig, litt fast til slutt
|
180818-6
|
HA
|
Bella Vita
|
Hå Ste
|
1
|
2040
|
A
|
8
|
16,9a
|
20 000
|
62
|
-
|
12,2-15,8
|
|
forsvarte sporet, 12,2/500 og 15,5/1000, passert på siste bortre, trakk seg
|
040818-10
|
HA
|
Caipirinha
|
Lo Tru
|
12
|
2040
|
A
|
0
|
16,7a
|
24 000
|
547
|
-
|
|
|
tredjespor, ned i annet utve etter 850, så femte utvendig, ble der bak
|
040818-3
|
HA
|
Bella Vita
|
Si Jak
|
2
|
2060
|
V
|
1
|
16,6
|
14 000
|
242
|
-
|
18,5-17,8
|
|
tidlig i tet, 18,5/500 og 17,8/1000, rykket i brekken og vant enkelt
|
080718-6
|
HA
|
Bella Vita
|
Ti Hen
|
3
|
2040
|
A
|
0
|
15,7a
|
14 000
|
164
|
-
|
11,4-
|
|
tok teten, 11,4/500, slapp mot annen sving, ut mot siste sving, kunne lite
|
080718-3
|
HA
|
Caipirinha
|
He Ras
|
4
|
2040
|
A
|
0
|
17,4a
|
16 000
|
505
|
-
|
|
|
rolig start, i baktroppen hele veien
|
100618-21
|
HA
|
Real Competition
|
An Kul
|
1
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
100618-6
|
HA
|
Bella Vita
|
Ti Hen
|
1
|
2040
|
A
|
-
|
dg a
|
14 000
|
378
|
-
|
|
|
galopperte seg bort direkte
|
020618-8
|
BD
|
Real Competition
|
An Kul
|
1
|
2100
|
V
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
kjører/rytter forårsaket omstart
|
190518-5
|
HA
|
Caipirinha
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
A
|
0
|
17,5a
|
14 000
|
95
|
-
|
|
|
dødens, avløst mot annen sving, kun på det jevne i sluttfasen
|
190518-2
|
HA
|
Real Competition
|
An Kul
|
10
|
2590
|
V
|
0
|
20,8
|
18 000
|
889
|
-
|
|
|
femte utvendig, hang bare med i køen
|
050518-4
|
HA
|
Bella Vita
|
Ti Hen
|
6
|
2040
|
A
|
2
|
17,4a
|
16 000
|
39
|
-
|
|
|
tok teten, slapp like før 500, ut i siste sving, angrep i brekken, kunne ikke true
|
070418-4
|
HA
|
Real Competition
|
Be Bjø
|
12
|
2060
|
V
|
0
|
20,1
|
14 000
|
468
|
-
|
|
|
femte og fjerde utvendig, angrep i siste sving, fullførte brukbart
|
170318-3
|
HA
|
Caipirinha
|
Si Eil
|
3
|
2040
|
A
|
-
|
|
16 000
|
0
|
-
|
|
|
sårskade
|
040318-1
|
HA
|
Caipirinha
|
Ma Rin
|
10
|
2040
|
A
|
3
|
18,5a
|
16 000
|
49
|
-
|
|
|
sjette innvendig, ut i tredjespor runden igjen, dødens på siste bortre, sto på solid
|
180218-20
|
HA
|
Real Competition
|
An Kul
|
2
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
180218-5
|
HA
|
Caipirinha
|
Si Eil
|
5
|
2040
|
A
|
2
|
17,4a
|
16 000
|
242
|
-
|
|
|
annet utvendig, dødens etter 1000, måtte rundt en konkurrent i siste sv, sto på bra
|
040218-5
|
HA
|
Real Competition
|
Gø Ant
|
7
|
1600
|
A
|
7
|
18,6a
|
20 000
|
231
|
-
|
|
|
tredje utvendig, hang med til maks på avstand
|
040218-1
|
HA
|
Caipirinha
|
Ev Bjø
|
6
|
2040
|
A
|
-
|
|
20 000
|
0
|
-
|
|
|
Øvrig skade
|
210118-3
|
HA
|
Real Competition
|
Si Eil
|
9
|
2080
|
V
|
5
|
18,6
|
16 000
|
499
|
-
|
|
|
sjette/femte/fjerde innvendig, fikk fritt fram til slutt, holdt farten til maks
|
161217-20
|
HA
|
Real Competition
|
An Kul
|
1
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
021217-1
|
HA
|
Real Competition
|
Ma Rin
|
8
|
2040
|
A
|
5
|
19,1a
|
14 000
|
233
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep mot siste bortre, ingen framdrift, ble der bak
|
251117-22
|
HA
|
Real Competition
|
An Kul
|
1
|
2040
|
V
|
-
|
|
0
|
|
-
|
|
|
kval av kjører/rytter
|
111117-3
|
HA
|
Real Competition
|
Mo Lyn
|
8
|
2040
|
A
|
5
|
18,7a
|
18 000
|
368
|
-
|
|
|
fjerde/femte utvendig, avslutning på det jevne
|
281017-7
|
HA
|
Real Competition
|
Mo Lyn
|
2
|
2040
|
V
|
6
|
22,7
|
30 000
|
826
|
-
|
|
|
tredje innvendig, smøg med til maks
|
141017-5
|
HA
|
Real Competition
|
Ti Hen
|
7
|
2040
|
A
|
6
|
17,5a
|
20 000
|
530
|
-
|
|
|
etter hvert tredje innvendig, så lederrygg tidlig i sisterunden, hang med til maks
|
300917-6
|
HA
|
Real Competition
|
Ti Hen
|
4
|
1600
|
V
|
6
|
16,1
|
16 000
|
527
|
-
|
|
|
dødens, rundet av flere 500 igjen, fjerdehest i brekken, tapte to plasser
|
020917-4
|
HA
|
Real Competition
|
Ti Hen
|
6
|
2040
|
A
|
0
|
17,5a
|
20 000
|
982
|
-
|
|
|
tredje utvendig, hektet av i siste sving
|
260817-5
|
HA
|
Real Competition
|
Ti Hen
|
6
|
2060
|
V
|
5
|
18,4
|
18 000
|
629
|
-
|
|
|
femte, sjettehest, tredje innv 1000 igjen, maks
|
150717-2
|
HA
|
Real Competition
|
Lo Tru
|
5
|
2040
|
V
|
0
|
18,1
|
20 000
|
193
|
-
|
|
|
lederrygg, tredje, fjerde innvendig, sliten i siste sving, dalte på oppløpet
|
240617-5
|
HA
|
Real Competition
|
Lo Tru
|
3
|
2040
|
A
|
5
|
17,7a
|
20 000
|
114
|
-
|
|
|
lederrygg, holdt farten under driving
|
100617-2
|
HA
|
Real Competition
|
Mo Lyn
|
3
|
2040
|
V
|
6
|
18,2
|
18 000
|
479
|
-
|
21,2-20,4
|
|
tet, 21,2/500 og 20,4/1000, passert mot siste sving, trakk seg en del
|
060517-6
|
HA
|
Real Competition
|
Si Eil
|
4
|
2060
|
V
|
0
|
19,5
|
18 000
|
538
|
-
|
|
|
femte innvendig, lite å by på i sluttfasen
|
220417-5
|
HA
|
Real Competition
|
Mo Lyn
|
9
|
2060
|
V
|
8
|
20,7
|
20 000
|
270
|
-
|
|
|
sjette utvendig, fullførte på det jevne der bak
|
051116-5
|
HA
|
Real Competition
|
Ma Rin
|
11
|
1600
|
A
|
0
|
17,9a
|
16 000
|
153
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, kun på det jevne
|
240916-5
|
HA
|
Real Competition
|
Ma Rin
|
7
|
2060
|
V
|
0
|
17,0
|
18 000
|
137
|
-
|
|
|
sjettehest, tredje utv midtveis, inn i siste sving, ut på oppløpet, manglet rom
|
300716-2
|
HA
|
Real Competition
|
Ma Rin
|
2
|
2040
|
A
|
5
|
16,7a
|
16 000
|
19
|
-
|
9,4-14,2
|
|
tet inn i første sving, fikk press, 09,4/500 og 14,2/1000, måtte fire siste 60
|
160716-2
|
HA
|
Real Competition
|
Ma Rin
|
9
|
1600
|
A
|
1
|
15,3a
|
20 000
|
79
|
-
|
|
|
tredje utvendig, angrep på siste bortre, grep tidlig på oppløpet
|
090716-4
|
OL
|
Real Competition
|
Ma Rin
|
1
|
1700
|
V
|
0
|
20,2 g
|
7 000
|
PK
|
-
|
|
|
|
190616-7
|
HA
|
Real Competition
|
Ma Rin
|
6
|
2040
|
A
|
2
|
16,2a
|
18 000
|
539
|
-
|
10,2-15,6
|
|
tet under press, 10,2/500 og 15,6/1000, slått kort før mål, meget tapper
|
230416-4
|
HA
|
Real Competition
|
Mo Lyn
|
8
|
1600
|
A
|
5
|
17,4a
|
12 000
|
650
|
-
|
|
|
femte innvendig, fin avslutning
|
140615-3
|
HA
|
Real Competition
|
Ti Hen
|
2
|
2060
|
V
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
gaffelbåndsskade
|
230515-21
|
HA
|
Real Competition
|
St Bor
|
1
|
2040
|
V
|
0
|
21,3 r
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|
090515-5
|
HA
|
Real Competition
|
Da Dal
|
5
|
2040
|
A
|
5
|
17,4a
|
16 000
|
268
|
-
|
|
|
tok teten og slapp, tredje innvendig i nest siste sving, fullførte greit
|
020515-2
|
HA
|
Real Competition
|
Ti Hen
|
2
|
2040
|
V
|
0
|
19,9
|
10 000
|
47
|
-
|
|
|
tilbaketrukket dødens, tredje utvendig midtveis, sliten mot siste sving
|
260415-21
|
HA
|
Real Competition
|
Lo Tru
|
2
|
2040
|
V
|
0
|
24,1
|
0
|
N
|
-
|
|
|
|