130513-8
|
L
|
Ringo Ducal
|
An Ste
|
4
|
2140
|
A
|
0
|
br ag
|
15 000
|
424
|
-
|
|
|
galopperte seg bort e 50, ny galopp langt bak feltet 500 igjen
|
040313-7
|
L
|
Ringo Ducal
|
An Ste
|
12
|
1640
|
A
|
0
|
19,8ag
|
15 000
|
277
|
-
|
|
|
galopperte e 50, tapte 40, sjette utv, ble der bak
|
180213-4
|
L
|
Ringo Ducal
|
Ra Bjø
|
5
|
2160
|
V
|
4
|
20,9
|
14 000
|
112
|
-
|
|
|
treg ut, kontakt med feltet e 700, tredje innv 1000 i, trøtnet
|
090213-1
|
L
|
Ringo Ducal
|
Ra Bjø
|
3
|
1640
|
A
|
0
|
17,5a
|
15 000
|
196
|
-
|
|
|
sist i hovedfeltet, tapte terreng hele veien
|
251112-6
|
L
|
Ringo Ducal
|
Ma Ols
|
10
|
2140
|
A
|
0
|
19,8ag
|
16 000
|
410
|
-
|
|
|
feilet før bilen slapp feltet i vei, gjentok
|
191112-9
|
L
|
Ringo Ducal
|
An Ste
|
7
|
1640
|
A
|
5
|
18,4a
|
16 000
|
369
|
-
|
|
|
annet utvendig, fram utvendig 500 igjen, fullførte solid
|
221012-4
|
L
|
Ringo Ducal
|
Li Joh
|
5
|
1640
|
V
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
uregjerlighet ved start
|
151012-6
|
L
|
Carbon Cooper
|
Br Rob
|
3
|
2140
|
A
|
0
|
20,1ag
|
14 000
|
83
|
-
|
|
|
feilet direkte, sjuende innvendig
|
151012-2
|
L
|
Ringo Ducal
|
At Egg
|
3
|
2140
|
A
|
-
|
dg a
|
16 000
|
223
|
-
|
|
|
feilet i første sving
|
250912-2
|
L
|
Carbon Cooper
|
Br Rob
|
11
|
1640
|
A
|
4
|
18,3a
|
14 000
|
345
|
-
|
|
|
femte utvendig, på det jevne
|
270812-3
|
L
|
Ringo Ducal
|
Th Mjø
|
2
|
1640
|
A
|
-
|
|
14 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
200812-5
|
L
|
Carbon Cooper
|
Th Mjø
|
13
|
2160
|
V
|
0
|
19,3
|
18 000
|
329
|
-
|
|
|
fjerde utvendig, manglet rom
|
060812-4
|
L
|
Carbon Cooper
|
Br Rob
|
12
|
2160
|
V
|
0
|
19,9 g
|
14 000
|
114
|
-
|
|
|
startgalopp, fjerde utvendig
|
300712-8
|
L
|
Carbon Cooper
|
Br Rob
|
7
|
2140
|
A
|
5
|
18,5a
|
14 000
|
226
|
-
|
|
|
annet utvendig, på det jevne
|
210712-7
|
OR
|
Carbon Cooper
|
Br Rob
|
6
|
2120
|
V
|
3
|
19,3
|
10 000
|
130
|
-
|
|
|
tredje innvendig, flott spurt
|