291114-1
|
K
|
Espresso
|
In Eng
|
7
|
1700
|
A
|
0
|
br a
|
18 000
|
166
|
-
|
|
|
|
051114-2
|
B
|
Espresso
|
In Eng
|
3
|
1609
|
A
|
-
|
|
30 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
251014-3
|
D
|
Espresso
|
In Eng
|
12
|
1720
|
V
|
-
|
|
18 000
|
0
|
-
|
|
|
kjører/rytter forårsaket omstart
|
030714-12
|
D
|
Espresso
|
In Eng
|
10
|
1700
|
A
|
0
|
14,9a
|
15 000
|
221
|
-
|
|
|
annet utv, tredje utv e 650, prøvde et angrep 600 i, bet ingenting
|
180614-3
|
B
|
Espresso
|
In Eng
|
9
|
1609
|
A
|
0
|
13,1a
|
30 000
|
689
|
-
|
|
|
fjerde innv, ga seg i siste sving
|
110614-3
|
J
|
Espresso
|
In Eng
|
3
|
2100
|
A
|
0
|
15,2a
|
30 000
|
512
|
-
|
|
|
presset på i dødens, tet e 700, 11.4/1000, ga seg 400 fra mål
|
190414-8
|
K
|
Espresso
|
Ma Sør
|
9
|
1700
|
A
|
-
|
|
60 000
|
0
|
-
|
|
|
halthet
|
060414-3
|
ST
|
Espresso
|
In Eng
|
10
|
2200
|
V
|
0
|
18,8 g
|
15 000
|
50
|
-
|
|
|
galoppperte fra start, opp i feltet igjen, prøvde seg 900 igjen, bet ikke
|
270314-6
|
K
|
Espresso
|
In Eng
|
1
|
1700
|
A
|
1
|
14,1a
|
15 000
|
67
|
-
|
|
|
tet, ledet klart, 10.0/500 og 12.0/1000, overlegen
|